Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 26. 10h:36' EZ A 845. JÁTÉKHETED, 808. FORDULÓD 846. játékheted kezdete: júl. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 2 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
kb 2 30 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (30 darabot) |
kb 87 1 | kiveszel a bankból a 87. tárgyat (1 darabot) |
a 269 1896 10 | átadod a 269. tárgyat az 1896. kalandozónak (10 darabot) |
aa 948 166 1618 | átadod a 948. tárgyat a 166. tárgyat az 1618. tárgyat |
aa 232 887 189 | átadod a 232. tárgyat a 887. tárgyat a 189. tárgyat |
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a purifikátor császár testét. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor súrolva eltalálod a purifikátor császár testét. (4 támadással 240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (30 sebzést okozott.) A purifikátor császár megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. A purifikátor császár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 863, sebződés: 0, gyógyulás: 61, összesen: +61 ÉP}
v 198 271 106 | elmormolod a 198. varázslatot |
[271,106] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-11 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy quwargok által elpusztított ősi rúnatornyot. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Látsz egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Megjelenik egy lidérc! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy energiaspirál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 82 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcmágus testét. (11 támadással 1749 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+350 életerő). Transzformálsz! (+174 varázspont.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+137 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (35 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 483 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +97 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 72 ép-t sebzett.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi hurrikán varázslatot. 395 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24308 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3303, sebződés: 1145, gyógyulás: 596, összesen: -549 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Dárdát küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 167 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (9 támadással 1243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+249 életerő). Transzformálsz! (+124 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (8 támadással 578 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (41 sebzést okozott.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 325 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg széltáncos testét. (6 támadással 758 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+152 életerő). Transzformálsz! (+75 varázspont.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a quwarg széltáncos vörös páncélját. (1 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (39 sebzést okozott az ellenfélnek.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 23123 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3364, sebződés: 387, gyógyulás: 623, összesen: +236 ÉP}
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg lázhozó csáprágóját. (7 támadással 410 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg lázhozó testét. (8 támadással 1262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+253 életerő). Transzformálsz! (+126 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg lázhozó testét. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (32 sebzést okozott.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg lázhozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10945 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2102, sebződés: 1, gyógyulás: 279, összesen: +278 ÉP}
(Továbbmész...) [271,108] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-12 életpont). Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Nocsak, egy quwarg! Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy quwarg lázhozó nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 219 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg lázhozó bal oldalát. (7 támadással 419 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg lázhozó fejét. (8 támadással 1305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+262 életerő). Transzformálsz! (+130 varázspont.) Földelementálod támad. (55 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg lázhozó csáprágóját. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (50 sebzést okozott.) A quwarg lázhozó csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg lázhozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11012 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2185, sebződés: 1, gyógyulás: 287, összesen: +286 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a quwarg agyfürkész testét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (11 támadással 1731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg agyfürkész bal karját. (8 támadással 1362 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (42 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy agyroppantás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. 235 életpontot vesztettél. A quwarg agyfürkész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24228 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3975, sebződés: 235, gyógyulás: 204, összesen: -31 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 233 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy hangcsapás. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Dárdát küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a quwarg bölcs jobb oldalát. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg bölcs testét. (12 támadással 1876 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (16 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg bölcs bal hátsó lábát. (1 támadással 166 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Véres nyál csordul ki a quwarg bölcs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 16269 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2872, sebződés: 855, gyógyulás: 8, összesen: -847 ÉP}
(Továbbmész...) [271,109] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP] Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg bölcs. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 169 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: hangcsapás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 855, gyógyulás: 8, összesen: -847 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[270,108] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hmm, csak egy tleikan áruló. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy agyroppantás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a tleikan áruló testét. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a tleikan áruló robusztus termetét. (12 támadással 1826 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+366 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a tleikan áruló bal oldalát. (1 támadással 170 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+35 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (48 sebzést okozott az ellenfélnek.) A tleikan áruló elhibázza az ütést csápjával. A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). A tleikan áruló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 kij tekercs. 23064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2860, sebződés: 112, gyógyulás: 436, összesen: +324 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Dárdát küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a purifikátor császár testét. (8 támadással 325 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a purifikátor császár szürke hengertestét. (3 támadással 178 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 811, sebződés: 0, gyógyulás: 48, összesen: +48 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny egy nagy követ hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (46 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel párszor megpöccinted a dranadáni kőtörő bronzbarna bőrét. (9 támadással 936 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (53 sebzést okozott.) A dranadáni kőtörő meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Összetipor lábával. 108 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (9 támadással 873 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+175 életerő). Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (34 sebzést okozott.) Mancsával a dranadáni kőtörő végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A dranadáni kőtörő megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a dranadáni kőtörő fejét. (9 támadással 865 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+174 életerő). Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Mancsával a dranadáni kőtörő végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A dranadáni kőtörő feléd rúg, de nem talál el. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21690 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3150, sebződés: 423, gyógyulás: 600, összesen: +177 ÉP}
(Továbbmész...) [270,110] Továbbra is dombság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Látsz egy elpusztított csillagbozótost. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy takarító. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 294 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Dárdát küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a takarító sötét auráját. (8 támadással 213 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a takarító sötét auráját. (11 támadással 843 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a takarító sötét auráját. (8 támadással 328 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 226 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Purifikálódsz. (+5 gonoszság.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a takarító testét. (7 támadással 729 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a takarító jobb lábát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (41 sebzést okozott.) A takarító megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 211 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +43 ÉP.) Aurád tisztul. (+1 gonoszság.) Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A takarító szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22614 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2768, sebződés: 437, gyógyulás: 97, összesen: -340 ÉP}
(Továbbmész...) [270,111] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragdvámpír lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (8 támadással 432 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a smaragdvámpír ébenfekete köpenyét. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (56 sebzést okozott az ellenfélnek.) A smaragdvámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A smaragdvámpír fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 101 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a smaragdvámpír testét. (5 támadással 502 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+101 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (13 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (33 sebzést okozott.) A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A smaragdvámpír fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20883 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 672, gyógyulás: 435, összesen: -237 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 322 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a purifikátor császár szürke hengertestét. (2 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (59 sebzést okozott.) A purifikátor császár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 267 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Dárdát küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 214 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló jobb oldalát. (11 támadással 835 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (30 sebzést okozott.) Szúrást kapsz a derekadba. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló bal lábát. (11 támadással 817 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a nekromanta kóborló bal vállát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (34 sebzést okozott.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 229 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +46 ÉP.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály. 27088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2844, sebződés: 595, gyógyulás: 79, összesen: -516 ÉP}
(Továbbmész...) [270,113] Síkság, továbbra is csak síkság. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő árnygólem nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 208 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 7 dárda. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Eltrafált a lövedék. (32 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted az árnygólem fejét. (12 támadással 1799 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+360 életerő). Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted az árnygólem átlátszó hasát. (9 támadással 1516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+304 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (51 sebzést okozott az ellenfélnek.) Az árnygólem péppé veri jobb válladat és karodat mancsaival. (2 támadástól 406 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +82 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Az árnygólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26331 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3673, sebződés: 438, gyógyulás: 754, összesen: +316 ÉP}
(Továbbmész...) [270,114] Síkság, továbbra is csak síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy gnomori rémszolga. Ettől nincs semmi félnivalód. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 245 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Üdvözlésképpen egy puha ütés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Pár lövedéked átjárja a gnomori rémszolga bal lábát. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (72 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga bal karját. (9 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (36 sebzést okozott az ellenfélnek.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 261 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor megpöccinted a gnomori rémszolga fejét. (9 támadással 899 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+180 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (52 sebzést okozott.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 269 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 19 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20859 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2750, sebződés: 642, gyógyulás: 486, összesen: -156 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 312 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 215 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló testét. (11 támadással 841 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (37 sebzést okozott.) Hárításod megcsúszik, a nekromanta kóborló fegyvere a bal térdedbe fúródik. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 56 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló jobb lábát. (11 támadással 821 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a nekromanta kóborló jobb karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca is beszáll a küzdelembe. (41 sebzést okozott az ellenfélnek.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 62 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2928, sebződés: 543, gyógyulás: 69, összesen: -474 ÉP}
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 4 | mozogsz délre, délre |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 408 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 7 dárda. Több lövedéked átfúrja a sötét kaszás testét. (7 támadással 385 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a sötét kaszás fekete csuháját. (9 támadással 1381 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a sötét kaszás testét. (4 támadással 335 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (52 sebzést okozott.) A sötét kaszás fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 265 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sötét rítus varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A sötét kaszás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2725, sebződés: 266, gyógyulás: 61, összesen: -205 ÉP}
(Továbbmész...) [270,116] Még mindig bozótos. A távolban sakálok üvöltenek. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy smaragdvámpír lehet. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy élőholt pozdorja varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 401 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Több lövedéked átfúrja a smaragdvámpír áttetsző testét. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor súrolod a smaragdvámpír jobb oldalát. (9 támadással 920 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (47 sebzést okozott.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) A smaragdvámpír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhányszor súrolod a smaragdvámpír bal oldalát. (7 támadással 706 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+142 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (35 sebzést okozott.) A smaragdvámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 239 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) Előremozdulva, a smaragdvámpír kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A smaragdvámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20883 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2677, sebződés: 669, gyógyulás: 475, összesen: -194 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél.
v 173 | elmormolod a 173. varázslatot |
be 497 5 | bemész a 497. épületbe |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
vv 73 73 73 | elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
* 1. BP: | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 172, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP] és 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] 1552 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 16, gyógyulás: 8, összesen: -8 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 200 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. Semmi eredménye! Dárdát küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (143,61)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 315, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
VÖRÖS IMMUNITÁSKŐ (978. TÁRGY) A drakolder csatamezőkőn harcoló felek alaposan felszerelték magukat a védő talizmánokkal, ez is egyike ezeknek. A vörös immunitáskő, mint a neve is mutatja, immunitást ad - a tűz alapú varázslatokra. Minden alkalommal, amikor ilyen varázslat ér téged, van rá esély, hogy a vörös immunitáskő elhasználódik. Az immunitáskő eltűnését külön nem jelezzük! A követ nem kell KF-elned, és annyira fontosnak érzed, hogy átadni sincs kedved más kalandozónak. |
Erő: | 117 (168) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 115 (135) | Támadás: | 102 (107) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 115 (139) | Védekezés: | 163 (174) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/47 év |
Egészség: | 115 (142) | Életpont: | 1156/664 | Jellem: | semleges (-1) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 116 (140) | Varázspont: | 4952/1589 | Pénz: | 8565 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 49/6 | Pszi pont: | 975/833 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 63/83 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/68 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
144,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 270,116 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 6 győzelmeid: 160 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 102/1 (+16%) | 2. nyomkövetés: | 209/89 (+55%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 63/26 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 | 6. gyógyítás: | 121/84 |
7. titkosírás: | 33/44 | 8. felderítés: | 36/35 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 402/28 (+125%) | 11. taumaturgia: | 114/65 (+15%) | 12. versengés: | 24/58 |
13. harcművészetek: | 67/42 | 14. szkanderozás: | 42/79 (+6%) | 15. zene: | 10/80 |
16. szörnyismeret: | 48/70 (+20%) | 17. pszi: | 65/53 (+22%) | 18. zárnyitás: | 3/49 |
19. vadászat: | 10/7 | 20. vitalitás: | 8/15 | 21. bányászat: | 52/39 (+9%) |
22. úszás: | 23/78 | 23. ősteológia: | 15/87 (+20%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1087 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) | isteni bölcsesség (#319) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 412, pontszámod: 5236. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 174 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 684. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | dárda (#10) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
3 | fenőkő (#1618) | 7 | ilkin érc (#232) | 9 | kerek kő (#19) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 1 | sziréngyűrű (#948) | 1 | tarantulakarom (#887) | |||
1 | tükör (#43) | 27 | ugh méreg (#166) | 2 | vámpírfog (#1221) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
76 | arany (#50) | 1 | éjkristály (#958) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 21 | kaja (#2) | 1 | kij tekercs (#784) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | 10 | pirkit (#153) | |||
2 | sötét ital (#284) | 1 | vörös immunitáskő (#978) |