Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jún. 25. 11h:57' EZ A 844. JÁTÉKHETED, 807. FORDULÓD 845. játékheted kezdete: jún. 28. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! Számládra a legutóbbi forduló óta 2222 zseton érkezett. Köszönjük. |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. 412 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a templomos lovag testét. (11 támadással 1656 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a templomos lovag jobb karját. (8 támadással 666 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 324 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +65 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a templomos lovag bal lábát. (2 támadással 301 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 164 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (81 életpontot sebezve.) A templomos lovag fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. 25532 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3417, sebződés: 660, gyógyulás: 141, összesen: -519 ÉP}
v 173 | elmormolod a 173. varázslatot |
kt 4 30 | elkészíted a 4. tárgyat (30 darabot) |
kt 10 30 | elkészíted a 10. tárgyat (30 darabot) |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[189,106] Lakott területre érkeztél.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 292 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy szerencsétlenség varázslatot dob rád a másik. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 216 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló jobb oldalát. (9 támadással 693 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nekromanta kóborló bal lábát. (8 támadással 331 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (11 támadással 815 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a nekromanta kóborló jobb karját. (4 támadással 162 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Üdvözlésképpen egy nekromanta csókja varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály. 27088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2705, sebződés: 647, gyógyulás: 92, összesen: -555 ÉP}
(Továbbmész...) [270,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy varkaudar őslich nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy élőholt pozdorja varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 414 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: negatív csapás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich jobb lábát. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich rothadó testét. (11 támadással 1685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). Transzformálsz! (+168 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a varkaudar őslich bal vállát. (8 támadással 661 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+66 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 141 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Varázsenergiát vesztesz. (-85 varázspont.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel meghorzsolod a varkaudar őslich fejét. (1 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a varkaudar őslich testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 120 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.)
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28493 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3703, sebződés: 305, gyógyulás: 328, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [271,112] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg széltáncos közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sivatagi vihar varázslatot, majd rád küldi. 60 életpontot vesztettél. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 dárda. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (6 támadással 184 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos jobb oldalát. (11 támadással 1473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). Transzformálsz! (+147 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos testét. (3 támadással 389 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Földelementálod támad. (5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg széltáncos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy [quwarg igazgyöngy ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. 22322 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3136, sebződés: 62, gyógyulás: 270, összesen: +208 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy hangcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg bölcs testét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg bölcs testét. (11 támadással 1727 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg bölcs testét. (6 támadással 516 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg bölcs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 18546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2983, sebződés: 570, gyógyulás: 8, összesen: -562 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) Dárdát küldesz ellenfeled felé. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcmágus testét. (11 támadással 1731 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). Transzformálsz! (+173 varázspont.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus fejét. (8 támadással 684 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+68 életerő). Transzformálsz! (+68 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 74 ép-t sebzett.) 286 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 313 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!)
Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3219, sebződés: 1128, gyógyulás: 340, összesen: -788 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[270,112] A terep változik: ismét síkságon vagy. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy fényhozó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 2460 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a fényhozó jobb oldalát. (8 támadással 216 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Elszántan a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a fényhozó bal lábát. (5 támadással 383 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a fényhozó bal lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a fényhozó gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A fényhozó megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A fényhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23314 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3276, sebződés: 169, gyógyulás: 43, összesen: -126 ÉP}
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 298 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal karját. (11 támadással 839 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász testét. (9 támadással 752 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász támadásai összeszabdalják a lábaidat! (2 támadástól 379 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-1 TU.) Ellenfeled lelassítása érdekében felkészülsz egy Kabal-Sújtásra. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal lábát. (9 támadással 682 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a tl'urlang vadász fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Egy elegáns fordulattal hosszú vágást ejt a tl'urlang vadász a mellkasodon. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) A tl'urlang vadász összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26277 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2793, sebződés: 598, gyógyulás: 117, összesen: -481 ÉP}
(Továbbmész...) [270,114] Továbbra is síkságon vagy. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy gnomori rémszolga. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 245 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a gnomori rémszolga szörnyű pofáját. (8 támadással 442 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (55 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a gnomori rémszolga véreres karját. (9 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 252 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a gnomori rémszolga jobb oldalát. (9 támadással 884 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 291 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütöd a gnomori rémszolga jobb lábát. (1 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 22 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a gnomori rémszolga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20859 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2794, sebződés: 957, gyógyulás: 372, összesen: -585 ÉP}
(Továbbmész...) [270,115] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy gondolod, hogy a közeledő nekromanta kóborló nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 283 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a nekromanta kóborló fejét. (8 támadással 215 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a nekromanta kóborló bal karját. (11 támadással 846 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 662 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ügyesen manőverezve, a nekromanta kóborló megtalálja egy védtelen pontodat, és megsebesíti a válladat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 58 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 517 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a nekromanta kóborló testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 60 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult.
A nekromanta kóborló szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2780, sebződés: 419, gyógyulás: 44, összesen: -375 ÉP}
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 406 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Összpontosítasz, hogy kitérhess majd a szörny lehelete elől. Elrepül 7 dárda. Alaposan megsorozod a sötét kaszás fekete csuháját. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor súrolod a sötét kaszás bal oldalát. (11 támadással 1682 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a sötét kaszás testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A sötét kaszás védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A sötét kaszás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21985 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2719, sebződés: 388, gyógyulás: 82, összesen: -306 ÉP}
(Továbbmész...) [270,117] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy varkaudar őslich nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 411 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 dárda. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich testét. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a varkaudar őslich bal oldalát. (11 támadással 1707 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich bal lábát. (8 támadással 1346 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy éhínség varázslat. Semmi eredménye! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar őslich száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28493 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4024, sebződés: 117, gyógyulás: 342, összesen: +225 ÉP}
(Továbbmész...) [270,118] A sík vidék bozótos terepbe vált át. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Nini, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +38 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy tleikan áruló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 dárda. Alaposan megsorozod a tleikan áruló jobb lábát. (8 támadással 428 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A teremtmény rád emeli fekete szemét, és meghozza a döntést. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tleikan áruló testét. (11 támadással 1712 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a tleikan áruló tapogatózó csápjait. (7 támadással 583 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3089, sebződés: 97, gyógyulás: 262, összesen: +165 ÉP}
p 65 1 | használod a 65. pszi képességet |
m 4 | mozogsz délre |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 172 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 dárda. Alaposan megsorozod a patás tanough rövid lábát. (7 támadással 379 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a patás tanough testét. (11 támadással 1709 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+171 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a patás tanough testét. (7 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Felszisszensz, ahogy fájdalmas sebet ejt a patás tanough agyarával a bal oldaladon. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A patás tanough beléd rúg patájával. (1 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20802 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2935, sebződés: 385, gyógyulás: 316, összesen: -69 ÉP}
v 198 290 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[290,119] Magashegységben vagy. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt törpe bányát. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP]
* 1. BP: | imádkozol |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 20 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 321 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy pusztító végzet varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 7 dárda. Pár lövedéked átjárja a garmhegyi szerzetes testét. (7 támadással 191 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (12 támadással 911 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (8 támadással 333 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Ütések érik a mellkasodat. (2 támadástól 295 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +59 ÉP.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (11 támadással 806 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Ellenfeled a Kobraharapás technikáját alkalmazza. Csapások érik a jobb oldaladat. (2 támadástól 266 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21677 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2767, sebződés: 562, gyógyulás: 121, összesen: -441 ÉP}
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Erő: | 117 (168) | Szint: | 55 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 115 (135) | Támadás: | 102 (107) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 115 (139) | Védekezés: | 163 (174) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 46/47 év |
Egészség: | 115 (142) | Életpont: | 1156/27 | Jellem: | semleges (+6) | Tul. pont: | 7 |
Szerencse: | 116 (140) | Varázspont: | 4952/1833 | Pénz: | 8489 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 49/0 | Pszi pont: | 975/877 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 63/74 (+6%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/66 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
290,119 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 5 győzelmeid: 156 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 101/85 | 2. nyomkövetés: | 209/34 (+46%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 63/20 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/37 (+9%) | 6. gyógyítás: | 121/84 (+1%) |
7. titkosírás: | 33/44 | 8. felderítés: | 36/35 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 401/3 (+84%) | 11. taumaturgia: | 114/50 (+15%) | 12. versengés: | 24/58 (+5%) |
13. harcművészetek: | 67/42 (+1%) | 14. szkanderozás: | 42/73 (+6%) | 15. zene: | 10/80 |
16. szörnyismeret: | 48/50 | 17. pszi: | 65/31 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/49 |
19. vadászat: | 10/7 | 20. vitalitás: | 8/15 | 21. bányászat: | 52/30 (+3%) |
22. úszás: | 23/78 | 23. ősteológia: | 15/67 (+25%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1071 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) | isteni bölcsesség (#319) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 406, pontszámod: 5164. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 70 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 174 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 684. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | deus ex machina (#1) | |||
1 | fehér immunitáskő (#1361) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 2 | sötét tekercs (#535) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
22 | dárda (#10) | 1 | éjkristály (#958) | 2 | gyógykenőcs (#313) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 6 | kerek kő (#19) | 1 | mópat tetem (#584) | |||
1 | őskristály-szilánk (#1525) | 1 | ytterium kőzet (#965) |