Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 1. 13h:37' EZ A 1241. JÁTÉKHETED, 806. FORDULÓD 1242. játékheted kezdete: jan. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: vv 296 63 168 | elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 1228 11 518 | beraksz a bankba az 1228. tárgyat (11 darabot) |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7679 7680 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7679 | leírod a 2227. kalandozónak a 7679. szörnyet |
in 2227 7680 | leírod a 2227. kalandozónak a 7680. szörnyet |
in 2428 7679 | leírod a 2428. kalandozónak a 7679. szörnyet |
in 2428 7680 | leírod a 2428. kalandozónak a 7680. szörnyet |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 644 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +24 életerőt. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 644, sebződés: 0, gyógyulás: 68, összesen: +68 ÉP}
Egy vérbeli borzongás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) A quwarg szabotőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 760 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 341 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén torát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 302 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy részeg kalandozó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy hhaar burka varázst. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 22 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 177 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +18 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 1 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
ff 426 951 28 | felt. fegyverváltás: 426 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a magnetikus praglonc plazmáját. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc nyakát. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 12 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (28 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 7 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 884, sebződés: 2, gyógyulás: 101, összesen: +99 ÉP}
Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony pszi felhúzásával. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Tharr haragja. 43 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar katona jobb lábát. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Megmarkolva a Raia pallosát a másikra rohansz. {HD:} Raia pallosával kegyetlenül összevagdalod a varkaudar katona csillogó páncélját. (5 támadással 606 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona jobb vállát. (1 támadással 86 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 181 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Sajnos nem sikerült a varkaudar katona minden csapását hárítanod. (3 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A varkaudar katona még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1410, sebződés: 74, gyógyulás: 148, összesen: +74 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áldott okerón jobb első lábát. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {HD:} Raia pallosával hatalmas csapásokat adva felmetszed az áldott okerón bal hátsó lábát. (2 támadással 223 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az áldott okerón jobb vállát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. Az áldott okerón ollója centiméterekre tőled záródik össze. Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 áldott követ. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 839, sebződés: 0, gyógyulás: 64, összesen: +64 ÉP}
Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled Tharr haragja varázslatot lő rád. 47 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar katona testét. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Marokra fogva a Raia pallosát a másikra támadsz. {HD:} Raia pallosával többször mélyen végigmetszed a varkaudar katona jobb lábát. (5 támadással 611 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a varkaudar katona testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 22 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Pengéjét vadul forgatva, a varkaudar katona újra meg újra lecsap. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 7 022 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1225, sebződés: 76, gyógyulás: 146, összesen: +70 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: savhurrikán varázslatot lő rád. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr jobb lábát. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (18 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Marokra fogva a Raia pallosát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával párszor kilyukasztod az ében hadúr testét. (2 támadással 251 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében hadúr páncélozott testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Ellenfeled 20 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Az ében hadúr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 870, sebződés: 18, gyógyulás: 69, összesen: +51 ÉP}
A másik mormol valamit: egy örvénykerítés varázslat! Egy energiatüskék varázslatot dob rád a másik. 13 életpontot vesztettél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar mágus testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A varkaudar mágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 238 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 12 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok nyakát. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) A varkaudar bajnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 67 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Alaposan megsorozod az ősdentor testét. (8 támadással 463 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a Raia pallosát. Meglengetve a Raia pallosát a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Raia pallosával végigvágod az ősdentor bal vállát. (1 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd az ősdentor testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). Az ősdentor karmai majdnem eltalálnak! Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 59 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 927 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 128, gyógyulás: 42, összesen: -86 ÉP}
ff 28 951 426 | felt. fegyverváltás: 28 951 426 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda bal oldalát. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár fejét. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel megütöd az ében halálhajcsár bal oldalát. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár nyakát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 34 sebzést okoz. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 751, sebződés: 0, gyógyulás: 51, összesen: +51 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 23 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír drakón testét. (8 támadással 294 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (42 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír drakón testét. (4 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír drakón pikkelyes testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 195 életpontot sebeztél. A fényaura 11 ép-t sebez. Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a zafír drakón a farkával, de elhibázta! A zafír drakón most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1002, sebződés: 67, gyógyulás: 95, összesen: +28 ÉP}
Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 95 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege testét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Sötétség Hercege fejét. (4 támadással 473 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+95 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a Sötétség Hercege bal vállát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 41 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A Sötétség Hercege karma a fejed mellett suhan el! A Sötétség Hercege még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy pszi kő, egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 3 jégkristályt. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1087, sebződés: 99, gyógyulás: 114, összesen: +15 ÉP}
ef 8 549 | energia fejlesztése 8 |
p 195 66 | használod a 195. pszi képességet |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. A szilánk működik (+2 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 644 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 85 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a márvány sárkány jobb első lábát. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy gyöngysor, 2 aranygyűrű, egy nagy vaskulcs, egy réz papi karkötő és egy fekete gyöngy. Felhasználva a nerub hasítót, szereztél 5 sárkánypikkelyt. 17 567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1118, sebződés: 145, gyógyulás: 4, összesen: -141 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 2 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 2 pontért |
TEKNŐS SZELLEM (7679. SZÖRNY) Egy teknős leviatán szellemével találkoztál. Nyilván nem lep meg, hogy ebben az élőholtas időszakban a békés teknősök szellemei is vérszomjas, gonosz élőholtakká váltak. Az eredeti teknőshöz hasonlóan nem hatnak rá a varázslatok, és mint minden "jó fajta" szellem, igen ellenálló a fizikai hatásokkal szemben, ráadásul még vámpirizálni sem tudsz belőle. A helyedben inkább menekülnék előle! Egy teknős csak nem olyan gyors, hogy utolérjen! |
HULLÁMVÁMPÍR (7680. SZÖRNY) Élőholt invázió vagy sem, arra azért nem számítottál, hogy egy humanoid vámpírral találkozol a Víz síkján! Még nagyobb a meglepetésed, amikor az az emberszerű alak félelmetes harci képességekről tesz tanulságot. Nyilván neki is van valami trükkje - hasonlóan a te gyűrűdhöz - aminek köszönhetően úgy harcol a víz alatt, mintha az Alanori Olimpiai Arénában küzdenétek. Mágikus képessége igen csak potensnek tűnik, és egyetlen pillantásába beleborzong minden apró porcikád! Talán bölcsebb lenne a stratégiai visszavonulást választani, azaz ha meglátod, fuss, ahogy bírsz! |
Erő: | 93 (114) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 116 (122) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 184 (194) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 52/52 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2202/2385 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 73 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 4034/3715 | Pénz: | 66698 arany | Kép. pont: | 95 |
Tudatpont: | 66/66 | Pszi pont: | 874/78 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 41/73 | szúrófegyverek: | 36/12 |
vágófegyverek: | 30/17 (+10%) | ütőfegyverek: | 41/64 (+2%) | lőfegyverek: | 20/34 (+3%) |
dobófegyverek: | 46/18 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << Raia pallosa (#426) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
378,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 12. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 135/0 | 3. mászás: | 21/17 (+10%) |
4. csapdakészítés: | 54/21 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 42/31 |
7. titkosírás: | 30/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 153/44 (+22%) | 11. taumaturgia: | 132/30 (+17%) | 12. szerencsejáték: | 15/65 |
13. versengés: | 35/52 | 14. harcművészetek: | 39/1 | 15. zene: | 75/19 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 116/97 (+22%) | 17. pszi: | 69/93 (+8%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 23/88 | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 35/48 (+2%) |
22. testépítés: | 95/80 (+80%) | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) |
szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8110,10) | áldomás (#6) (9722,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | önanalízis (#296) |
erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1750), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34317. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 2 | ezüstdarab (#326) | 8 | isteni könnycsepp (#260) | |||
8 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | titkos teleportkő (#1387) | 1 | tükör (#43) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 10 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1354 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 2 | aranygyűrű (#193) | |||
2 | fekete gyöngy (#99) | 1 | gyöngysor (#192) | 3 | jégkristály (#593) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 1 | pszi kő (#248) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 5 | sárkánypikkely (#292) | 3 | spiritusz (#170) | |||
2 | Thargodan esszencia (#328) |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|