802. forduló, 804. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 17. 9h:32'
EZ A 810. JÁTÉKHETED, 803. FORDULÓD
811. játékheted kezdete: ápr. 18.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


5 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [290,119] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 1300000 tapasztalati pontot.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 36 ugh mérget (75 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
Találkozol egy különös kinézetű férfival. Egy szintszívó trófeát visel. Mikor melléd lép, furcsa borzongás fut végig rajtad, s ő a füledbe suttogja: "Emlékszel rám? Már találkoztunk egyszer... de azóta sokminden változott." Azzal megérint csontos kezével, mire földöntúli, hideg borzongás fut végig rajtad. Te ijedtedben fegyveredhez kapsz, ő viszont csak felkacag. Iszonyodva látod, hogy ahol megérintett, bőröd elszürkül, megráncosodik, míg ő lassan megtelik élettel! Mikor menekülni próbálsz, újra lesújt, és most már érzed, ahogy életenergiáid átvándorolnak az ő testébe. "Csak nem hitted el a meséket, hogy bárki is immúnis lehet a szintszívásra?" kérdi kéjes sikollyal, miközben elhagy az utolsó lehelet. A levegőt kapkodva ébredsz álmodból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kavadu iszákot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+120 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2156 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+342 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+24 tudatpont.) A lottó 968. hetének nyerőszámai: 15, 17, 20. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy hótarantula nyomok után kutattál. Hiába. Semmi eredmény. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 984. Kapsz 2 VP-t.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+15 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 969. Kapsz 6 VP-t.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 967.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 967.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 965.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 963.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 961.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 961.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 959.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 959.]
Gyorsvarázsolsz! [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 957.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 957.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 957.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 957.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +161 max. életerő, +161 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 951. Kapsz 2 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 949.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 928. Kapsz 8 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 926.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 924.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 922.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 203% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 922.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 922.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 920.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 910. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 910.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 nyílvessző). [0 pontot használtál fel, van még 910.]

a 473 2565 40 átadod a 473. tárgyat a 2565. kalandozónak (40 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 40 fiatalság italát Xaida részére. [5 pontot használtál fel, van még 905. Kapsz 2 VP-t.]

at 5317 35 TU-t adsz át az 5317. kalandozónak 35
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 35 TU árán átcsúsztatsz 35 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 905.]

v 181 189 106 elmormolod a 181. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[189,106] Épületek tűnnek fel. Felfedeztél egy csodák kútját.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 15 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő.


Összeakadsz Alaronval. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Raia teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy angyalok gyűrűjét, egy Batharak vállemezét, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy dalebg.kristályvértet, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy lajstrom medált, egy mihlanil medált, egy mithril sisakot, egy nap szimbólumot, egy örökkévaló holdkőjét, egy őselemek köpenyét, egy Raia csataszoknyáját, egy rinóbőr övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku csizmát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy saválló fülbevalót, egy viharamulettet és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Felszerelését egy ősöreg góliát trófea, egy térfaló trófea és egy triklem drakolder trófea díszíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Bal kezében egy pengepajzsot tart. Egy tüskés gigaféreg a hátasa. Málhásállata egy sivatagi doareg. Érzékeled auráját: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő). Belebotlasz valamibe: 1 bot. Elteszed.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 895. Kapsz 4 VP-t.]

hh 1534 1096 1096 használod az 1534. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Még a ruházatodat rendbeszedni, a fegyverzetedet megigazítani sincs időd, olyan hirtelen jön létre a teleport. Egyenest egy quwarg boly közepébe kerültél! Lihegve körbenézel. Minden nyüzsög a quwargoktól. Visszataszító! Ráadásul az összegyűjtött csípések kezdenek fájdalmasak lenni (-9 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 264 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. [fekete gyöngy ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] 1959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg ősmágus!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy ősjég varázslatot. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 667 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. A támadása szerencsére hatástalan volt. A quwarg ősmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 sáfránypor. 2949 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 704, sebződés: 40, gyógyulás: 12, összesen: -28 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy quwarg ősmágus! Őrület, magát Quwargamangat sodorta eléd a vakszerencse!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősjég. 16 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 639 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy sötét halál varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Véres nyál csordul ki a Quwargamanga száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +27 életerő. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg teleportgömb. 3807 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 655, sebződés: 0, gyógyulás: 12, összesen: +12 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüstshurikent. Elégedetlenül konstatálod, hogy pont most, amikor a legizgalmasabb, ránt vissza a teleportgömb a jelenbe, a biztonságos helyre, ahonnan az utazásodat megkezdted. [41 pontot használtál fel, van még 854. Kapsz 16 VP-t.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy pillanatra mély transzba esel a zümmögő hangtól, amit a kút áraszt magából. Aztán magadhoz térsz, és megállapítod, tested mágikus energiákkal töltődött fel. (+178 varázspont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 850. Kapsz 1 VP-t.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 846. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig az úszás. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +9% úszás.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 842. Kapsz 1 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Fairlightot követő papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 5501 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 838. Kapsz 1 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Acélfejű Garhin által üzemeltetett boltban még 10 Dantor amulettje kapható!" Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 834. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Innen nyugatra 141, északra 81 mérföldre egy egész horda epokitférget láttak." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 830. Kapsz 1 VP-t.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a restorációt. Ez egy a papi varázslatok közül." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 826. Kapsz 1 VP-t.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a helytartói hivatal lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 55 arannyal jutalmazzák." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Keresd a drótszőrű pincsi nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig drótszőrt találhatsz." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 818. Kapsz 1 VP-t.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Innen nyugatra 138, északra 90 mérföldre egy egész horda quwarg királynőt láttak." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 814. Kapsz 1 VP-t.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 169 varázspontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 810. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Azért szeretik a kalandozók a képlékeny dragnitot, mert viselése intelligenciát növel." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 806. Kapsz 1 VP-t.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a nyuhaj karbin elleni legjobb fellépés, ha a kocsonyás csápját támadod." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 802. Kapsz 1 VP-t.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5085 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 798. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az aranyozott klipsz, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 794. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Nrimdorjiusmurr még 2 hűségérmét tart boltjának pultja alatt, kizárólag az érte legtöbbet fizető kalandozók részére." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 790. Kapsz 1 VP-t.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Egy nyílt titok: az örökkéval.tűzopálja értékét nagymértékben növeli a tárgy erőt adó tulajdonsága." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 786. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Sziklakezű Dáin által üzemeltetett boltban még 7 Rughar gyűrűje kapható!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 1 VP-t.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 160 varázspontot. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 778. Kapsz 1 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a tl'urlang formázás? Egyedülálló eszköz ez a varázslói varázslatok sorában." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 8 drótszőr többletet jelez. [drótszőr ládikóba-> (186,106)-> 16 arany, -2 ÉP] Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 1 VP-t.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Mefisztó nemrég ölt le egy quwarg gigászt." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 766. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Szeretnéd tudni, mi az aranyfecske leggyengébb pontja? Ha az aranyszárnyát ütöd, előbb-utóbb megpusztul." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 762. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat múlva a szerencsejáték vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 11 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +12% szerencsejáték.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 758. Kapsz 1 VP-t.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Most veszed csak észre, hogy egy aprócska quwarg mászik végig a kút peremén. Tenyereddel csapsz rá, mielőtt még elfuthatna. Valahogy sokkal jobban érzed magad ettől az irgalmatlan cselekedettől. 5201 tapasztalati pontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 754. Kapsz 1 VP-t.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5167 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 750. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Mentális csápok tekeregnek feléd, egyértelműen a tudatodat szemelték ki úti célul. Először még tiltakoznál, de hiába: a szellemkezek megragadnak, és megborzongatják megfáradt sejtjeidet. Ez rendkívül jó hatással van rád: +40 pszi pont. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 746. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat múlva a csapdaészlelés vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 5 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +6% csapdaészlelés.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 742. Kapsz 1 VP-t.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Mit tegyél, ha a Kromhor Xanathalt sodorja utadba a vakszerencse? Támadd az átlátszó alakját, az a legérzékenyebb pontja." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 738. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a zene kapcsán. (Szakértelmed 7 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +8% zene.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 734. Kapsz 1 VP-t.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Segíts az Invázióügyi Minisztérium lakóinak! Odaadásodat 500 arannyal fogják jutalmazni." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 730. Kapsz 1 VP-t.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5104 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 726. Kapsz 1 VP-t.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[290,119] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. Látsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (mithril) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Találkozol Anna Bellával. Tharr lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy Amélia nyakláncát, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy quwarg ölész trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: földbe szúrt kard. Hátasállata egy pikkelyes ptog! Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 8 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.
[23 pontot használtál fel, van még 703. Kapsz 9 VP-t.]

v 198 270 105 elmormolod a 198. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(290,119) törpe bánya (#435), érclelőhely, Anna Bella (2129. kalandozó)

[270,105] A hegyvidéki terepet bozótos váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított raaba-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Hoppsz, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.

Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 693. Kapsz 4 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[270,106] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Mindenhonnan intenzív ciripelést hallasz. Mik ezek, tücskök? Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő).

(Továbbmész...) [270,107] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +44 életerő.


Összefutsz Glandyth-szel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Határozatlanul biccent feléd, de Te nem viszonzod a köszönését. Folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-40 életerő).

(Továbbmész...) [270,108] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +40 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő tleikan áruló nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Gyorsan felraksz egy tompítás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 579 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! A következő pillanatban lesújt rád a büntetés (-595 életerő). Bűnbánatod mélységes, nem akarsz már harcolni. Túl erős az ellenfeled. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 579, sebződés: 595, gyógyulás: 8, összesen: -587 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 678. Kapsz 6 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[270,109] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított csillagbozótost. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy baljós árny. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fürge ellenfeled elegánsan elkerülte támadásodat. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 284 életpontot vesztesz.) Nem találtad el! Karmával néhányszor a baljós árny megcsapja a fejedet. (2 támadástól 298 életpontot vesztesz.) Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 627, sebződés: 894, gyógyulás: 8, összesen: -886 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. IQ-d TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 szögletes követ. IQ-d TF-elődött.

(Továbbmész...) [270,110] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított csillagbozótost. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Nini, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [270,111] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba). Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő). [34 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 13 VP-t.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[270,112] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő).

(Továbbmész...) [270,113] Síkság, továbbra is csak síkság. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Nini, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [270,114] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő gnomori rémszolga mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 363 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (79 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a gnomori rémszolga testét. (11 támadással 1619 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A gnomori rémszolga kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 325 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a gnomori rémszolga jobb oldalát. (4 támadással 618 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Nem sikerült a gnomori rémszolga ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 285 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 20 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. 20064 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2700, sebződés: 729, gyógyulás: 8, összesen: -721 ÉP}

Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 629. Kapsz 6 VP-t.]

ef 54 507 energia fejlesztése 54
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-22 TU.] [154 pontot használtál fel, van még 475. Kapsz 61 VP-t.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 472. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 320. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod az őskreáció varázslatot! Az ősi varázslat eredményeként megjelenik előtted 2 ősmatéria. [-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [5 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 2 VP-t.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [30 pontot használtál fel, van még 437. Kapsz 12 VP-t.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Létrehoztad az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 427. Kapsz 4 VP-t.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 427.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy ősjég varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 14 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 647 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +208 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 95 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 661, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 417. Kapsz 4 VP-t.]

* 7. BP: használod az 1602. tárgyat
Nem adtál meg második paramétert, vagy nincs nálad a második paraméterként megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 8. BP: keresed a 464. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hótarantulát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 417.]

* 9. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 415.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [1 pontot használtál fel, van még 414.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 409. Kapsz 2 VP-t.]

* 10. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 409.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 409.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 200 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 369. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Elméd csiszolása érdekében két ismeretlenes egyenleteket oldasz meg, fejben. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 160 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [40 pontot használtál fel, van még 329. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Felidézel magadban néhány matekfeladatot, amit annak idején az iskolában adtak fel a bölcsek, házi feladatként, és sosem tudtad őket megoldani. Most hosszasan töprengesz rajtuk... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d észrevehetően fejlődjön. [Még 120 TVP-t kell elköltened.] A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 289. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 80 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 249. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 40 pontért
Komplex elméleti feladványokon gondolkodsz, logikai feladványokat próbálsz kiötleni, és rögtön meg is oldani. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 40 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 209. Kapsz 16 VP-t.]

tf 2 9 fejleszted a 2. tulajdonságodat 9 pontért
Intelligenciádat csiszolandó, fejben sakkozol. Borzalmas vereséget szenvedsz saját magadtól... Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az IQ-d komolyan megnőjön. [Még 31 TVP-t kell elköltened.] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). [9 pontot használtál fel, van még 200. Kapsz 3 VP-t.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-161 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 16, 11.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az átok hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 803. fordulód.

Erő: 85 (106) Szint: 54 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 89 (126) Támadás: 78 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 87 (113) Védekezés: 165 (175) Menekülés: 30 % Életkor: 52/52 év
Egészség: 86 (110) Életpont: 1618/1167 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 86 (114) Varázspont: 4957/1292 Pénz: 3885 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 54/0 Pszi pont: 1071/272 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 63
Eddig összesen 9970 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 54847 TP-t kaptál. Jelenleg 54981154 TP-d van. A következő szinthez még 10018846 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg harcmágus. A 792. fordulódban 45291 arany került a bankszámládra. 47102 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 57/96
vágófegyverek: 11/69 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 41/52

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 52/56 2. nyomkövetés: 199/31 (+9%) 3. mászás: 39/81
4. csapdakészítés: 10/47 5. csapdaészlelés: 21/67 (+6%) 6. gyógyítás: 417/64
7. titkosírás: 20/10 8. felderítés: 38/14 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 201/11 (+32%) 11. taumaturgia: 296/49 (+24%) 12. szerencsejáték: 9/10 (+12%)
13. versengés: 29/10 14. zene: 16/66 (+8%) 15. szörnyismeret: 26/56 (+20%)
16. pszi: 93/7 (+7%) 17. zárnyitás: 4/32 18. vadászat: 10/46
19. vitalitás: 5/51 20. bányászat: 59/47 (+8%) 21. úszás: 15/96 (+9%)
22. őstaumaturgia: 8/62 (+28%) 23. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 612
7. tulajdonságpont: 2 10. vp regeneráció: 1(2) 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247)
nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)
mágikus ütés (#147) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 8, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260), ősjég (#311)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 3)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 212, pontszámod: 2263.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 223 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 292 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
40 fiatalság itala (#473) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 jégszilánk (#1128)
3 kaja (#2) 1 kerek kő (#19) 1 ősmatéria (#1254)
1 purifikátor háj (#269) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
203 arany (#50) 1 bot (#4) 2 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 ezüstshuriken (#327) 1 kavadu iszák (#25)
1 quwarg teleportgömb (#1534) 2 sáfránypor (#211) 1 szögletes kő (#17)
1 vámpírfog (#1221) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(270,105) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), Sheran oltár
(270,106) 29. jellempróba
(270,107) Glandyth (2003. kalandozó)
(270,108) Sheran oltár, 25. jellempróba, tleikan árulók (#606)
(270,109) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), érclelőhely, baljós árny (#588)
(270,110) csillagbozótos (#928, belőle készíthető: #929), Tharr oltár, érclelőhely
(270,111) Sheran oltár, 26. jellempróba
(270,112) 28. jellempróba
(270,113) 34. jellempróba
(270,114) gnomori rémszolgák (#589), aranyfecske (#283)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Erősítettünk/színesítettünk egyes szakértelmeken. A részletek a Beholder oldalon olvashatók. - Az olimpián és miniolimpián a támadásban levő D(támadás/2) random nem működött megfelelően. Ezt javítottuk, valamint kicsit egyensúlyoztuk D((támadás/2)-(ellenfél védelme/4) képlettel. Ez nem a teljesen pontos képlet, csak egy jó közelítés.

Üzenet küldése a karakternek