Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 12. 14h:59' EZ A 187. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD 188. játékheted kezdete: aug. 19. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával egy irtózatos ütéssel felvágod a technokolin testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a technokolin testét. Kritikus ütés! (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A technokolin feléd sújt csáprágóival, de mellé! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 38 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
ek 273 1 6 | t. energia kisütése: 273 1 6 |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a proteinfecske farkát. Kritikus ütés! (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a proteinfecske testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével a proteinfecske nem tudott megsebezni. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 madártollat. 403 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [76,102] A sík vidéket bozótos váltja fel. Felfedeztél egy grok-képződményt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy manifesztátor. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a manifesztátor testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel felnyársalod a manifesztátor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A manifesztátor még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 420 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [76,101] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (óndarab) találsz. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rőtmanó berzerker lehet. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Mély levegőt veszel, és lehelsz. 50 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a rőtmanó berzerker testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Vámpírtőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A rőtmanó berzerker néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 berzerker tüske (ld. enc.). 826 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}
im 1 | imádkozol |
kpb | kezd. parancs berakása: |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ep 256 40 | építed a 256. tárgyat 40 pontért |
m 7 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával alaposan megvágod a gorombilla szőrös karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a gorombilla jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) A gorombilla mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A gorombilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 lapockacsontot. 62 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz. 69 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszurkálod a korinthai amőba hullámzó testét. (5 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 24 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Vámpírtőrrel megdöfködöd a korinthai amőba testét. (5 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 27 életpontot vesztettél. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 133, gyógyulás: 47, összesen: -86 ÉP}
(Továbbmész...) [74,99] Tovább barangolsz a fák között. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lajhárlord. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 59 életpontot sebeztél. Ellenfeled puha ütés varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigmetszed a lajhárlord fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Vámpírtőrrel felnyársalod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A lajhárlord mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [73,98] Még mindig az erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy halálmadár. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a halálmadár fekete tollú testét. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a halálmadár jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálmadár feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmait felemelve, a halálmadár meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 aranygyűrű. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 547 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 3, gyógyulás: 17, összesen: +14 ÉP}
m 6 | mozogsz nyugatra |
kt 92 1 | elkészíted a 92. tárgyat (1 darabot) |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy lángcsóva varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az ork sámán bal oldalát. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd az ork sámán tömzsi testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy lángcsóva varázslat. 8 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
531 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 17, gyógyulás: 14, összesen: -3 ÉP}
kt 203 10 | elkészíted a 203. tárgyat (10 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
a 151 4051 3 | átadod a 151. tárgyat a 4051. kalandozónak (3 darabot) |
dd 1113 | eldobod az 1113. tárgyat |
kt 3 1 | elkészíted a 3. tárgyat (1 darabot) |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
ORGORÓ (170. SZÖRNY) Az orgorók a labirintusok mélyén lapító, sziklakemény bőrű, medúzafejű szörnyek. Pillantásuk kővé változtatja az óvatlan kalandozót (aki aztán persze várhat a KÖVGEO, vagyis a Kővéváltakat Visszaváltoztató Ghalla Elit Osztag munkatársaira), harapásuk pedig iszonyatosan erős mérget tartalmaz. Ha ez még nem lenne elég, nem árt, ha tudod, hogy karjaik végén hatalmas, rákszerű ollók vannak, amelyekkel igen kellemetlen sebeket tudnak okozni. Bizonyára kitaláltad már, hogy ütőfegyveren kívül nem sok lehetőséged van a szörny legyőzésére. |
SÍRLIDÉRC (172. SZÖRNY) A sírlidércek valójában nem sokban különböznek a zombiktól, csak jóval nehezebb őket elpusztítani, és valamivel kitartóbb és félelmetesebb harcosok. Szemük zöldes fényben ég, bár ez egy tapasztalt kalandozót nem igazán riaszthat el. Ami igazán veszedelmes, az az, hogy karmolásukkal gyakran bénító méreg jut az áldozat szervezetébe. |
ÉLŐHOLT MÁGUS (175. SZÖRNY) Az élőholt mágus hajdan nagyhatalmú varázsló volt, akit megkísértett a halhatatlanság ígérete. Halhatatlanná is vált, de milyen áron! Egy nyomorúságos, összeaszalódott tetemhez van kötve a lelke az örökkévalóságig. Az élőholt mágus gyűlöl minden élőlényt, és iszonyatosan gonosz. Teste ellenálló a varázslatokkal szemben, és ő pedig igen széles repertoárral rendelkezik támadó és védekező varázslatokból. Ezenfelül természetfeletti fizikai erővel rendelkezik, így a közelharcban is igen kemény ellenfélnek fog bizonyulni. |
KARMAZSIN HUHOGÓ (185. SZÖRNY) A karmazsin huhogó nagy, bíborlila testű, kövér virágra hasonlító teremtmény. Leginkább a ritka erdők fái közt bujkál, és le-lecsap az arra járó kalandozókra félelmetes huhogásával. Piciny csápjával nem igazán tud senkit sem megsebezni, annál inkább az általa keltett hanghullámokkal: A szörny félelmetes huhogásának erejét az ellenfél önbizalmából meríti: minél védettebb, minél sebezhetetlenebb vagy, a lény gyilkos hangja annál nagyobb testi-lelki roncsolást végez. A karmazsin huhogó ellen a vágófegyver a leghatékonyabb, a szúrófegyver a legkevésbé használható. |
ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY) Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel. |
ZAFÍR SÁRKÁNY (329. SZÖRNY) Az összes sárkány közül talán a legfenségesebb látvány a kékesen csillogó, kecses zafír sárkány, amely a hegyek fölött körözve vadászik. A távolról oly kecses teremtmény azonban valójában soktonnás óriásszörny, amely egyike az ismert világok legfélelmetesebb, legnagyobb hatalmú teremtményeinek. A villámmágia korlátlan urai, varázslataikkal és leheletükkel ropogósra sütnek bárkit, aki nincs felkészülve elektromos támadásaikkal szemben. Ha azonban mágia védelmez, akkor sincs sok esélyed az óriási karmokkal és fogakkal szemben. Mégis, legendák szólnak kalandozókról, akik legyőztek trükkel-furfanggal egy-egy sárkányt, és persze te is közéjük akarsz tartozni, kincsek után kutatni a legyőzött sárkány tetemének pikkelyei közt. Persze, mindnyájan tudjuk, hogy ez mindig is elérhetetlen álom marad a számodra... |
BÖLCS SZILMILL (343. SZÖRNY) A legendák sokat mesélnek ezekről a különös manókról, a szilmillekről. A szilmillek egy távoli létsíkon élnek, és hihetetlen mágikus képességekkel rendelkeznek. Néhány nagyhatalmú mágusnak sikerült megidéznie már egy-egy bölcs szilmillt, akik hihetetlen kíváncsiságuk révén vállalták, hogy hosszabb-rövidebb ideig önszántukból együtt kalandoznak a varázslóval. Ameddig veled van, felhívja a figyelmedet a veled találkozók egy-egy tulajdonságára, a körülötted zajló dolgokra és mindarra, ami a környezetedben történik [nagyobb eséllyel fogsz jellempróbát találni]. Persze a cselekedeteidet ő sem képes befolyásolni... Ha elhagy, az nagy megrázkódtatást jelent, mintha a szüleidet vesztetted volna el. A bölcs szilmill megidézésének anyagi komponense egy szent jogar. |
SMARAGD ŐRSÁRKÁNY (344. SZÖRNY) Egy parányi ékszer, igazi tünemény ez az alig öklömnyi, csillogó sárkányutánzat. Ahogy a fejed körül röpköd, be nem áll a szája, folyton csacsog! Ahhoz képest, hogy egy másik létsíkról idézted meg, egészen jól megértitek egymást! A smaragd őrsárkány a legbecsesebb kincsedre vigyáz: az életedre. Ha a smaragd őrsárkány körülötted repked, biztonságban vagy: ha úgy halsz meg, hogy nincs a birtokodban deus ex machina, ő maga mond el egy varázslatot, melynek hatása a D.E.M.-ével egyezik meg! Ez a parányi élőlény nem véletlenül az élet szimbóluma: halál szavával és más varázslattal sem pusztítható el. Ha meg akarod idézni ezt az 5. szintű teremtményt, három fülemüle agyarra lesz szükséged. |
LÁPLIDÉRC (352. SZÖRNY) A Túlélők Földjének mocsarai sötét, iszonyatos és alattomos dolgokat rejtenek. Az egymásra vadászó, organikus borzalmak között megtalálhatóak a különböző hatalmú élőholtak, és a más síkról érkezett teremtmények is. A láplidérc, ez a mágiára immúnis élőholt, az elesettek éppen távozó lelkével táplálkozik, sokszor kísér nagyobb hatalmú lényeket. Persze egy nyomorult humanoidot önmagában is képes elpusztítani ez a sárral borított, vörösen izzó szemű, ösztövér teremtmény. Amikor kitátja száját, torkából kékes fény sejlik elő - ne akard, hogy megharapjon... |
YURK, A PROFI (958. ELLENFÉL) Amikor megpillantod ezt az alakot egy sikátorban - ami ritka esemény, hiszen Yurk, ha csak teheti, hátulról támad áldozataira - jobb, ha felkészülsz egy olyan csatára, amiben ellenfeled gátlástalanul bevet minden aljas trükköt, csak hogy föléd kerekedhessen. Hogy honnan tudod meg, hogy nem egy közönséges ork bérgyilásszal, hanem Yurkkal, a profival van dolgod? Támadás előtt gyakran végignyalja tőre pengéjét, ilyenkor elővillannak vasalással ellátott, veszélyes szemfogai, melyekkel néha átharapja áldozata torkát. És hogy miért támad rád? Ki tudja? Lehet, hogy egy tehetős ellenséged megfelelően magas összeget ígért a fejedért... De Yurk néha csak úgy, hobbiból is vadászik, elmondása szerint, hogy "formában maradjon". |
VÖRÖS RAKOLITS (356. SZÖRNY) A móleon távoli rokona, a vörös rakolits egy majd két méter magas, sáskaszerű, felegyenesedve járó teremtmény. Otthonosan érzi magát a sivatagban, és kiválóan ért a mágia használatához. Sokszor a homokban rejtőzve meditál, és afféle sivatagi rabló módjára, megtámad minden magányos kalandort, akiről úgy gondolja, el tud vele bánni. Kemény, kitines páncélját legkönnyebben ütőfegyverrel zúzhatod be. |
PURIFIKÁTOR CSÁSZÁR (393. SZÖRNY) Micsoda óriásira nőtt purifikátor ez? Császári látványosság, az bizonyos! Első gondolatod, hogy végre, egy ártatlan kérődző, amelyet lemészárolhatsz hájáért - aztán közelebbről ráébredsz, hogy íme, egy veszedelmes szörny, amely gyakorlatilag sebezhetetlen ütőfegyverrel! Persze még így is érdemes megkockáztatni a harcot - hiszen ki tudja, ha nyersz, talán épp ez az a purifikátor, amelynél a rég elveszett legendás császári kesztyű található! |
VARKAUDAR KÖLYÖK (685. SZÖRNY) Mintha a gonoszság a varkaudarok születéskor örökölt tulajdonsága lenne, ezek a megtermett példányok derekáig sem érő pöttöm teremtések agresszióban már méltó ellenfelei fajtársaiknak. Minden rosszat ellesnek szüleiktől, és minden csínytevéssel közelebb kerülnek ahhoz, hogy a kalandozók által rettegett tagjai lehessenek társadalmuknak. Most talán még csak ártalmatlanul hadonásznak egy bottal, de már csak pár év, és elit csatavértben pompázó hadurak lesznek belőlük... Ghalla dicső kalandozói! Nem hagyhatjuk, hogy bármelyikük megélje azt a kort! |
LAJHÁRLORD (757. SZÖRNY) Bár a szőrlajhárok nem élnek, és soha nem is éltek hierarchikus társadalomban, mégis vannak egyedeik, akik valahogy mások, előkelőbbek társaiknál. A napjaikat a fák ágairól csimpaszkodással töltik, és nem is igazán vágynak többre, így az erdőkön kívül kicsi az esélye, hogy találkoznál velük. A lajhárok lordjai jóval nagyobbat ütnek alacsonyabbrendű fajtársainál, ráadásul némi mentális képességekkel is rendelkeznek, legyőzésüket nehezítendő. |
GYÍKFŰ CSOMÓ (200. NÖVÉNY) Különösen élénkzöld, hosszú szálú fűcsomót pillantasz meg a földön. Némi vizsgálódás után rájössz, hogy ez gyíkfű. A gyíkfű bizonyos időközönként terem, duzzadt, nedvedző szálakat. Ha ilyenkor bukkansz egy csomóra, automatikusan gyűjtesz belőle, TVP költség nélkül. Ha sikerül begyűjtened két adag gyíkfüvet, akkor a H 201 paranccsal, 4 TVP-ért a talpadra kenheted. Ilyenkor aktiválódik a fűben lapuló halvány mágikus erő, és beturbózza a lábaidat. Abban a körben, amikor a talpadra kented, 9 mezőt léphetsz. |
KETREC (216. TÁRGY) Szóval úgy döntöttél, hogy ketrecet építesz! Hát, nem lesz egy könnyű feladat. Először is szükség van két antilopbőrre, amelyeket 6 csepp spiritusszal kicserzel. A megkeményedett bőrök lesznek a ketrec teteje és alja. A rácsokhoz szükséged van 6 fémrúdra, amelyeket 12 csepp ragasztóval és 12 sünmedve tüskével fogsz rögzíteni. Ahhoz, hogy keretes, nyitható ajtót tudj csinálni, szükséges még egy bot és egy kötél, amellyel távolról tudod nyitni-csukni, ill. csukott állapotban rögzíteni. Ez a hatalmas vállalkozás 90 TVP-t igényel, és a KT 216 parancsot kell hozzá kiadnod. Ja, és mi értelme elkészíteni ezt a böhöm nehéz tárgyat, ami annyira nehéz, hogy még ellopni is lehetetlen? Nos, majd megtudod, ha járatos leszel már a szörnyek foglyul ejtésének tudományában. |
LÁNCING (222. TÁRGY) Ez az apró fémkarikákból készített páncél nagyon jó védettséget ad (8-as), és emellett nagyon könnyű. Elkészítése azonban borzalmas sok időt (majdnem egy évet) és nagyon nagy szakértelmet igényel, ezért te nem állhatsz neki összekohászkodni vasércből vagy valami másból. |
VARKAUDAR LÁNDZSA (224. TÁRGY) Ezt a nagyon könnyű, ismeretlen állat csontjából készült lándzsát gyakran használják a varkaudarok. Sebzése 3d4+3, és +2-vel támadsz, amikor használod. Ahhoz, hogy kellő jártassággal tudd forgatni ezt a fegyvert, minimum 7-es szúrófegyver szakértelem szükséges. |
ILKIN ÉRC (232. TÁRGY) Az ilkin érc nagyon ritka kőzet. A benne levő ilkin sárgás-zöldes színre festi ezt a porózus sziklát. Az ilkin ugyan kinyerhető lenne egy arra alkalmas olvasztókemencénél, azonban nagyon törékeny és gyorsan korrodálódó fém, ezért nem sok dologra lehet használni. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
LAJHÁR CSONT (236. TÁRGY) Leölve egy szőrlajhárt, kimetszheted félkör alakú, furcsán sima gerinccsontját. Miután kiszárítod a csontot, kiderül, hogy meglepően fehér, és még meglepőbben könnyű! Majd csak jó lesz valamire. |
LANT (238. TÁRGY) Tíz drótszőrt fűzve egy lajhár csontba, kiváló lantot készíthetsz 18 TVP-ért. Ehhez a KT 238 parancsot kell kiadnod. A lanton való játék egyszerű, a H 238 <TVP> parancsot kell hozzá használni. A <TVP>-vel adod meg, hogy hány pontért akarsz a hangszeren játszani. Ahhoz, hogy érdembeli muzsikát tudj produkálni, legalább 2. szintű zene szakértelem szükségeltetik. |
NYÍLCSAPDA (243. TÁRGY) Ezzel az igen bonyolult csapdával hatékonyan védekezhetsz a tolvajok ellen. Az alapelve az, hogy felállítasz a motyódtól nem messze egy felajzott rövid íjat úgy, hogy egy fához vagy bokorhoz rögzíted. Az íjhúrt egy apró fapöcök, bemélyedés, ág vagy hasonló tartja. Egy drótszőr egyik végét az íjhúr közepére kötöd, és ezután, néhány áttétellel kifeszítve elvezeted bokamagasságban a föld fölött. Ezután ha valaki a drótszőrt meghúzza, az íjhúr lecsusszan a pöcökről, és kilövi a nyilat, pontosan abban a vonalban, ahol a drótszőr ki van feszítve - és így nagy eséllyel eltalálja azt, aki a drótszőrhöz ért. Sajnos ez a csapdatípus csak egy irányból véd, ezért ahhoz, hogy igazán hatékony legyen, legalább két rövid íjat kell felállítanod. Ezzel el is érkeztünk a komponensek listájához: 4 drótszőr, két rövid íj, két kötél (az íjak rögzítéséhez) és két nyílvessző. A nyílcsapdát a KT 243 paranccsal készíted el, 10 pontért. Az íjakat ezután már nem tudod rendes íjként használni, mivel gyakran el kell őket törni, a könnyebb rögzítés érdekében. A nyílcsapda a H 243 paranccsal állítható fel, 5 TVP-ért. Nagyon nehéz észrevenni, és d8+2 életpontot sebez. |
KVAZÁR (244. TÁRGY) Ezt a mesterséges anyagot kizárólag mágusok képesek előállítani, igen bonyolult eljárással. Ez a kékes színű, két kézben elférő tárgy nagyon könnyű, de döbbenetesen kemény és ellenálló. Bár felhasználására rengeteg ötleted támadhatna, felesleges töprengened [F parancsot kiadnod], mivel halvány fogalmad sincs arról, hogyan lehetne megmunkálni. Azaz, hallottál már valamit arról, hogy bizonyos törpe kovácsok építettek kvazár kohókat, de ezek működéséről, felépítéséről nem lehet tudni semmit. Lehet, hogy az egész csak legenda, és a kvazár a tudományos fejlődés egyik zsákutcája. |
BUMERÁNG (249. TÁRGY) A szőrlajhár csontot tökéletesen le kell csiszolnod, széleit megélesítened - mindez három smirglilevelet emészt fel - ahhoz, hogy bumerángot készíthess, de megéri a melót. Ugyanis a dobófegyver, amit így kapsz, mindig visszarepül, így szinte soha nem veszítheted el - kivéve persze, ha elfutsz a csatából. A fegyver másik specialitása, hogy a többi dobófegyverrel ellentétben, amely a szörnyek védettségének figyelembe vételekor szúrófegyvernek számít, a bumeráng vágófegyvernek minősül. A bumeráng elkészítése a KT 249 paranccsal történik, 12 TVP-ért, sebzése d8+4. |
ERŐSERKENTŐ KENŐCS (1405. TÁRGY) Niximiliti csak vonakodva adja oda ezt a fura, négyszögletes, fekete tégelyt. Láthatóan ez a legféltettebb találmánya. Azt mondja nem csak az erőserkentőt sajnálja, hanem azt is, aki rászokik. Erről azonban nem hajlandó többet elárulni, hiába faggatod. A krém ugyanolyan szurokfekete, mint a tartója, és az átható nadragulya-szag kéltséget sem hagy az egyik alapanyag felől, ezért eszed ágában sincs megkóstolni. A H 1405 paranccsal, ki tudja miért, a lágyékodra kell felkenni. Mindez 5 TVP-t emészt fel, de megéri a fáradozást! Olyan elementáris erő járja át a testedet, hogy még az istenekkel is birokra kelnél! A gnóm somolyogva még hozzáteszi, hogy párod is nagyon elégedett lesz majd veled (főképp, ha babát szeretne). [Erő tulajdonságod az erőd alapértékével növekszik meg.] A gnóm 3 gólem talizmánt kér a kenőcsért cserébe; amit a Küldetés Teljesítése: KT 1405 paranccsal bármelyik csodabazárban átadhatsz neki. Sajnos van néhány megkötés, és kivételszerűség: az Olimpián rögtön kiszúrják a szigorú tekintetű zsűri tagjai, és leoldják a hatását rólad; csak aktív tevékenységnél fejti ki hatását, ha a forduló végén megpihensz, elmúlik; és mind közül a legkiábrándítóbb korlát: egyszerre csak egy adag csodakenőcs hatása érvényesül. Ha már egy adagot magadra kentél, felesleges újabbal próbálkoznod. Az erőserkentőt Niximiliti még akkor is csak vonakodva fogja átadni, ha minden istenre megesküszöl: nem adod át másnak. |
BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY) A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi. |
Erő: | 24 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 19 (25) | Életpont: | 439/599 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 21 (41) | Varázspont: | 540/66 | Pénz: | 7801 arany | Kép. pont: | 22 |
Tudatpont: | 51/20 | Pszi pont: | 133/113 | EFejl: | 10 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 28/31 | vágófegyverek: | 6/74 (+59%) |
ütőfegyverek: | 5/90 | dobófegyverek: | 23/0 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,98 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/84 | 2. nyomkövetés: | 27/94 (+8%) | 3. csapdakészítés: | 10/6 (-1058%) |
4. csapdaészlelés: | 1/36 | 5. gyógyítás: | 6/49 | 6. titkosírás: | 1/11 |
7. felderítés: | 1/12 | 8. szörnyidomítás: | 1/84 | 9. teológia: | 23/29 (+16%) |
10. taumaturgia: | 23/40 (+9%) | 11. szerencsejáték: | 1/93 (+11%) | 12. versengés: | 3/6 (+36%) |
13. zene: | 2/0 | 14. szörnyismeret: | 8/82 (+25%) | 15. pszi: | 17/27 (+8%) |
16. vadászat: | 6/43 | 17. bányászat: | 20/27 (+11%) | 18. testépítés: | 5/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
quwarg nagymester (#214), vortexmágus (#418) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (912,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 10. szintű lényekre | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
színes dözmöng (#78) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 569 (limit: 1547), pontszámod: 6 968. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 28. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 38 TU. szükséges még: 12 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 670 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | $2 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | vadászkés (#1264) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | |||
11 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | $1 | tankány karom ($237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 1 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |
$1 | obszidián karkötő ($229) | $2 | umbatari karkötő ($278) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$3 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
$1 | trikornis nyereg ($1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 15 csepp tinta (#101), fér még: 5] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
22 | uzbány csőr (#169) | [bennük 220 csepp ugh méreg (#166), fér még: 44] | ||||||
4 | vizestömlő (#3) | [bennük 48 korty víz (#27), fér még: 32] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 14 csepp ragasztó (#83), fér még: 6] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
3 | aranytű (#272) | 2 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | ||
1 | bronzkulcs (#76) | 7 | + | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 2 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | |||
1 | gernim balzsam (#1894) | 28 | gyógykenőcs (#313) | 1 | hebrencs csapda (#147) | |||
11 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | kötél (#92) | 1 | kristálygömb (#265) | 25 | krónika (#1725) | |||
5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | 1 | márványszobor (#2232) | |||
2 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | nagy vaskulcs (#186) | |||
4 | ork csodaszer (#1228) | 4 | quwarg teleportgömb (#1534) | 1 | rézkulcs (#75) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 41 | + | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | ||
1 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 41 | álompor (#396) | 9 | amniosz (#203) | |||
3 | aurach fog (#657) | 1 | berzerker tüske (#713) | 1 | darázsszárny (#652) | |||
2 | dorony tüdő (#212) | 63 | drótszőr (#37) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | etra hályog (#712) | 1 | evaporőr háj (#105) | 1 | ezüstdarab (#326) | |||
9 | fabontó (#106) | 5 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
6 | főnixtoll (#563) | 2 | grákóbőr (#41) | 12 | grifftojás (#179) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 85 | gyöngymangó (#135) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 21 | madártoll (#112) | 7 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
12 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
7 | pirkit (#153) | 16 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
12 | rókafarok (#124) | 24 | sallank karom (#128) | 6 | sünmedve tüske (#14) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 1 | szivárványszív (#1529) | 2 | vasérc (#152) | |||
5 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 139.99 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 8 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 5 | galachmit (#310) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 55 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 2 | quwarg kristály (#2238) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 9 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
110 | arany (#50) | 9 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | 1 | kötél (#92) | 2 | lajhár csont (#236) | |||
1 | lapockacsont (#33) | 6 | madártoll (#112) | 1 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | |
97 | |
|
|
|
|
|
|
|
98 | |
|
|
|
|
|
|
|
99 | |
|
|
|
|
|
|
|
100 | |
|
|
|
|
|
|
|
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
vadász tatu (#10) | lila brekk (#11) | szárnyas gömböc (#12) | gonyolék (#13) | rambó bogár (#14) |
démontetű (#15) | homokvarány (#16) | bolhakutya (#17) | ormánygőte (#18) | kavadu (#19) |
mérges pók (#20) | goblin (#21) | drótszőrű pincsi (#22) | grákó denevér (#25) | királygyík (#26) |
óriás sáska (#27) | sakál (#28) | surranó kígyó (#30) | woor-antilop (#31) | sünmedve (#33) |
kőszáli disznó (#34) | acélkolosszus (#35) | manó (#36) | gorombilla (#38) | lebegő gomba (#39) |
hamupók (#40) | óriás patkány (#42) | tigroszlán (#43) | Baar-ork (#44) | Duer-ork (#45) |
Tugt-ork (#46) | csontváz (#48) | zombi (#49) | technokolin (#50) | gyíkember (#51) |
bakkura (#52) | százfogú (#53) | bo-skorpió (#54) | rőtmanó (#55) | félelem-járó (#56) |
gátvakond (#57) | rájanyék (#58) | pókvadász (#59) | drasmólyom (#60) | hegyi rák (#61) |
kőevő (#62) | umor-pióca (#63) | varkaudar (#64) | goldugar (#65) | vízionár (#66) |
húsevő magszim (#67) | móleon (#68) | evaporőr (#69) | vadtroll (#70) | fabontó szójer (#71) |
óriás skorpió (#72) | garokk (#73) | tintacsiga (#74) | gitonga (#76) | zoloboo (#77) |
színes dözmöng (#78) | trollfa (#80) | tazunkaróka (#81) | spagulár (#82) | kaszabolósáska (#83) |
bíborgörény (#84) | gyilkos sallank (#85) | topránypolip (#86) | kaffogó hebrencs (#88) | sörényes ubuk (#89) |
alpesi tehén (#91) | púpos burástya (#92) | bundás csirmáz (#93) | légirozmár (#94) | mérges nyukmár (#95) |
szintszívó (#96) | mosolygó rettenet (#97) | téfea magoflux (#98) | piromenyét (#99) | szőrös pók (#100) |
sullár (#101) | uzbány (#102) | mélységi grittang (#103) | trikornis (#104) | óriás griff (#105) |
vadász varkaudar (#108) | kőkorszaki szaki (#109) | nyuhaj karbin (#110) | ragyás burástya (#111) | sóhajtó dorony (#112) |
süvítő rája (#113) | vérszomjas csüldő (#114) | törpemammut (#115) | gyilkos tetű (#116) | mutáns pók (#117) |
trappoló dinymák (#118) | emberevő (#119) | bibircsók-óriás (#120) | homokféreg (#121) | xirnox (#122) |
tetemember (#123) | manifesztátor (#124) | miksziszi húsgólem (#126) | Morbid (#127) | varkaudar mágus (#128) |
útonálló (#130) | orgyilkos (#131) | sötét gnóm (#132) | elit palotaőr (#133) | palotaőr (#134) |
élőholt mirg (#135) | sötét főgnóm (#136) | karmos tankány (#137) | agglomerátor (#138) | proteinfecske (#139) |
acéldarázs (#140) | szőrlajhár (#141) | udvari mágus (#142) | vadászkutya (#143) | arató csattanat (#144) |
pattanóböde (#145) | kardfogú fülemüle (#146) | epokitféreg (#147) | vérfürdető magszim (#148) | szőrös bozsó (#149) |
fémbontó szójer (#150) | kardszárnyú pocok (#152) | quwarg királynő (#153) | nukleáris cickány (#155) | tüskés harci gromak (#156) |
nómenklatúra (#158) | ongóliant (#159) | tyrannoszaurusz rex (#160) | kétfejű troll (#163) | orgoró (#170) |
óriásféreg (#171) | sírlidérc (#172) | élőholt mágus (#175) | óriás csontváz (#176) | élőholt ősmágus (#179) |
pöfögő kregon (#182) | karmazsin huhogó (#185) | szeppent rákfatty (#186) | varkaudar bajnok (#190) | quwarg harcos (#201) |
élőholt quwarg (#202) | bazaltelementál (#204) | gránitelementál (#205) | kacagó szépia (#206) | degradátor (#210) |
joviális m.szockó (#211) | Tguarkhan (#212) | quwarg nagymester (#214) | tűzfőnix (#215) | massza (#217) |
tormikus egér (#218) | északi tűzsárkány (#219) | pszi elementál (#221) | orbitális mackósajt (#229) | káoszteknőc (#235) |
Chara-din fattya (#236) | Mnebolath (#237) | vadász quwarg (#241) | q. rohamosztagos (#242) | áeratikus hasnyák (#243) |
taalru (#249) | lidércúr (#252) | pordémon (#253) | hordóagyú mameluk (#254) | manaelementál (#290) |
quwarg felderítő (#299) | quwarg szabotőr (#301) | óriáspók (#303) | zafír sárkány (#329) | bölcs szilmill (#343) |
smaragd őrsárkány (#344) | ork sámán (#345) | szürke rinocérosz (#346) | khór darázs (#348) | liumbe (#349) |
északi aurach (#350) | halálmadár (#351) | láplidérc (#352) | erszényes elkarog (#354) | nektoraf (#355) |
vörös rakolits (#356) | dűnekukac (#357) | bíbor szulfagor (#358) | földsárkány (#359) | ryuku gárdista (#360) |
ryuku légiós (#361) | troll ritualista (#365) | dombi yeti (#366) | kérődző etra (#368) | rőtmanó berzerker (#369) |
lélekorzó (#390) | purifikátor császár (#393) | vízbeölt ryuku (#409) | smaragdgólem (#417) | vortexmágus (#418) |
halálhozó (#419) | korinthai amőba (#420) | kék rothasztó (#421) | tleikan ölőművész (#535) | monumentalizmo (#548) |
troll bányász (#679) | varkaudar kölyök (#685) | varkaudar vajákos (#690) | varkaudar katona (#691) | varkaudar che-pap (#704) |
halál csatlósa (#732) | láncravert quwarg (#744) | csontlepke (#746) | reinkarnált motyogó (#752) | érző szívű dromedár (#753) |
csodabogár (#755) | alattomos manó (#756) | lajhárlord (#757) | bandita (#758) | ekharion bébi (#768) |
Jerome (#956) | Yurk, a profi (#958) | Mallon (#960) | Quirov (#975) | Métely (#7000) |
Öregsámán Krough (#7008) | gigaféreg lárva (#7037) | csupasz gigaféreg (#7038) | rücskös gigaféreg (#7039) |
deus ex machina (#1) | kaja (#2) | vizestömlő (#3) | bot (#4) | bunkó (#5) |
kőkés (#6) | kőhegyű lándzsa (#7) | szöges bunkó (#8) | bunkósbot (#9) | dárda (#10) |
csontkés (#11) | csontszurony (#12) | kőkalapács (#13) | sünmedve tüske (#14) | vadász tatu bőr (#15) |
bordacsont (#16) | szögletes kő (#17) | parittya (#18) | kerek kő (#19) | fúvócső (#20) |
ormánygőte csont (#21) | tüske (#22) | mérgezett tüske (#23) | kavadu lebeny (#24) | kavadu iszák (#25) |
gyenge méreg (#26) | víz (#27) | ököl (#28) | smirglilevél (#29) | varányszem (#30) |
smirglibokor (#31) | szeksztáns (#32) | lapockacsont (#33) | ásó (#34) | tűzbokor (#35) |
fáklya (#36) | drótszőr (#37) | gumifa (#38) | zárnyitó készlet (#39) | kis vaskulcs (#40) |
grákóbőr (#41) | távcső (#42) | tükör (#43) | királygyík bőr (#44) | kis bőrpajzs (#45) |
krómkaktusz (#46) | surranó kígyó bőr (#47) | antilopbőr (#48) | kígyóbőr kesztyű (#49) | arany (#50) |
bőrpáncél (#51) | mákrózsa bokor (#55) | $mákrózsa virág (#56) | bőrsisak (#57) | ködcsillag (#62) |
tigroszlán fog (#63) | csontszablya (#64) | szöges páncél (#65) | szöges bőrpajzs (#66) | kék orchideacserje (#67) |
kék orchidea (#68) | szárnyas hernyó (#69) | rézdarab (#70) | rézpáncél (#71) | rézsisak (#72) |
rézpajzs (#73) | csontkulcs (#74) | rézkulcs (#75) | bronzkulcs (#76) | rát-fa (#77) |
mászókarom (#78) | korongfa (#79) | lapkorong (#80) | mérleg (#81) | zöld üveg (#82) |
ragasztó (#83) | óndarab (#85) | olvasztókemence (#86) | bronzhegyű lándzsa (#87) | bronzsisak (#88) |
bronzpajzs (#89) | bronzpáncél (#90) | manilla-fa (#91) | kötél (#92) | mély kút (#93) |
bronzhegyű nyíl (#94) | bakkura bőr (#95) | bakkura csizma (#96) | rákpáncél (#97) | rákpajzs (#98) |
fekete gyöngy (#99) | aranyló ugarhéj (#100) | tinta (#101) | vízionár szem (#102) | magszim bél (#103) |
fémrúd (#104) | evaporőr háj (#105) | fabontó (#106) | rövid íj (#107) | nyílvessző (#108) |
vapár cserje (#109) | vapár ág (#110) | hosszú íj (#111) | madártoll (#112) | xantusz-kaktusz (#113) |
kaktusztüske (#114) | móricserje (#115) | móri gyümölcs (#116) | $ezüst nyaklánc (#117) | púderszikla (#118) |
púderkő (#119) | dözmöng szív (#122) | göcsörtös bunkó (#123) | rókafarok (#124) | mandibulapenge (#125) |
bronzpenge (#126) | mandibulakasza (#127) | sallank karom (#128) | sallank nyíl (#129) | hebrencs állkapocs (#130) |
ubuk tüske (#131) | hóhérbimbó (#132) | csuklyavirág (#133) | gyöngymangó bokor (#134) | gyöngymangó (#135) |
rúnakő (#136) | mérg. ubuk tüske (#137) | ubuk dobónyíl (#138) | koponya szimbólum (#139) | denevér szimbólum (#140) |
két kard szimbólum (#144) | villám szimbólum (#145) | oltár (#146) | hebrencs csapda (#147) | mocsári penke (#148) |
grok-képződmény (#149) | szent jogar (#150) | szvó-ektoplazma (#151) | vasérc (#152) | pirkit (#153) |
mély szakadék (#154) | vaskohó (#155) | világítótorony (#156) | nyu-shuriken (#157) | ezüst karkötő (#158) |
kis vaspajzs (#159) | vassisak (#160) | nagy vaspajzs (#161) | borostyán függő (#162) | karócsapda (#163) |
vasvért (#164) | mászókampó (#165) | ugh méreg (#166) | sullár hólyag (#168) | uzbány csőr (#169) |
spiritusz (#170) | rövid kard (#171) | téfea-agy (#172) | nekrofun (#173) | harci kalapács (#174) |
márványtorony (#175) | vashegyű nyíl (#176) | grifftojás (#179) | ezüst gyűrű (#180) | vasalt bunkó (#181) |
vashegyű lándzsa (#182) | vaskulcs (#183) | ezüst kulcs (#184) | nagy bronzkulcs (#185) | nagy vaskulcs (#186) |
mérgezett vasnyíl (#187) | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | vas dobónyíl (#189) | mérg. vas dobónyíl (#190) | $gyöngysor (#192) |
$aranygyűrű (#193) | $arany karperec (#194) | trófea nyaklánc (#196) | $igazgy. fülbevaló (#197) | trikornis szarv (#198) |
karbin plazma (#199) | gyíkfű csomó (#200) | gyíkfű (#201) | amniosz-fa (#202) | amniosz (#203) |
kazmár (#204) | kazmár gyökér (#205) | ovimon-bokor (#206) | ovimon-bogyó (#207) | óriás lián (#208) |
szuperkötél (#209) | fűszertartó (#210) | sáfránypor (#211) | dorony tüdő (#212) | xirnox szív (#213) |
manifeszt.nyúlvány (#214) | ketrec (#216) | hurokcsapda (#217) | fedett verem (#219) | háló-csapda (#220) |
dobóháló (#221) | láncing (#222) | smaragd védőgyűrű (#223) | varkaudar lándzsa (#224) | $orgyilkos tőr (#225) |
ramit kő (#226) | helytartói jogar (#228) | $obszidián karkötő (#229) | lánckesztyű (#230) | acélpengőke (#231) |
ilkin érc (#232) | furulya (#233) | dorony duda (#235) | lajhár csont (#236) | $tankány karom (#237) |
lant (#238) | kis aranykulcs (#240) | tüskecsapda (#242) | nyílcsapda (#243) | kvazár (#244) |
márványkulcs (#245) | fekete bőrcsizma (#247) | pszi kő (#248) | bumeráng (#249) | templom (#256) |
szent kehely (#257) | nehezék (#258) | szopókő (#259) | isteni könnycsepp (#260) | remák szív (#264) |
kristálygömb (#265) | kvazár sisak (#266) | gromak bőr (#268) | gromak páncél (#270) | aranytű (#272) |
szuper dobóháló (#273) | szuper hálócsapda (#274) | $ametiszt medál (#275) | $umbatari karkötő (#278) | Sheran főzete (#286) |
Tharr Keresztje (#287) | sárkánypikkely (#292) | kőszem (#304) | varázskő (#305) | réz papi karkötő (#307) |
arany papi karkötő (#309) | galachmit (#310) | borkonyó cserje (#311) | borkonyó bibe (#312) | gyógykenőcs (#313) |
roxati zárfaló (#314) | Pusztítás Botja (#316) | varkaudar csizma (#317) | taposó tappancs (#318) | ezüstdarab (#326) |
ezüstshuriken (#327) | csontpálca (#329) | mutáns csont (#331) | huhogó bibe (#332) | rákfatty váladék (#333) |
királyi korona (#338) | súlyzó (#347) | shinai gömb (#348) | esszenciakristály (#350) | tolmokov-koktél (#351) |
quwarg tojás (#360) | ezüsttollú nyíl (#363) | vámpírtőr (#364) | phua-kúp (#372) | Eldaran karkötője (#373) |
fekete tű (#374) | fény szentélye (#376) | szigony (#389) | szent tölgyfa (#393) | álomvirág (#395) |
álompor (#396) | zafír erőöv (#397) | főutca (#399) | ház (#400) | morgud hagymatő (#402) |
fokhagyma (#403) | vas fejpánt (#408) | kígyóbőr öv (#410) | vérvörös köpeny (#412) | stukilövedék (#414) |
aranypikkely (#415) | teknőcpajzs (#417) | fpi formázó minta (#419) | agyartőr (#420) | Raia pallosa (#426) |
Vlagyimir szobra (#433) | bányászcsákány (#434) | törpe bánya (#435) | szent liget (#439) | kvazár kesztyű (#445) |
zangrozi csizma (#451) | krapixlon fürdőruha (#454) | Urgod kesztyűje (#462) | Dantor amulettje (#468) | törpe bakancs (#475) |
drakolder szem (#478) | barátság szent tüze (#484) | Szent Pöröly (#485) | sörsátor (#486) | erődítmény (#488) |
sárkánytanya (#492) | Arénagödör (#497) | manakristály (#500) | tudás gyöngye (#522) | zafír védőgyűrű (#532) |
Chara-din monolitja (#534) | főnixtoll (#563) | biami kvazárlándzsa (#568) | Thargodan tábor (#588) | óriás fülbevaló (#614) |
kulcskarika (#648) | darázsszárny (#652) | liumbe hajtás (#655) | aurach fog (#657) | aurach bőr (#658) |
Morgan kristálya (#659) | elkarog szőr (#665) | sáfránykristály (#675) | szulfin (#676) | szulfagor agyar (#677) |
elf kósza háza (#681) | orvosságos zacskó (#682) | tímárkunyhó (#684) | rinóbőr öv (#685) | ryuku sisak (#688) |
ryuku nadrág (#691) | etra hályog (#712) | berzerker tüske (#713) | rőtmanó kacagány (#714) | művészi porolit (#720) |
bunthar bőr (#733) | hro tekercs (#781) | halálhozó talizmán (#813) | sáfránykő (#979) | csodák kútja (#1096) |
varkaudar látógömb (#1107) | varkaudar falu (#1109) | varkaudar csont (#1113) | sámán gyógykenőcs (#1139) | királyi őrsánc (#1140) |
hűségérme (#1141) | Rodger kezdő üstje (#1167) | tűzrakó hely (#1169) | régészeti lelőhely (#1208) | ork csodaszer (#1228) |
csillezsálya (#1252) | csillezsályalevél (#1253) | vadászkés (#1264) | teriád lándzsa (#1282) | csodabazár (#1404) |
erőserkentő (#1405) | agyértágító (#1406) | reflexélesítő (#1407) | sejtfiatalító (#1408) | esélynövelő (#1409) |
Jerome köpenye (#1527) | varkaudar szimbólum (#1528) | szivárványszív (#1529) | féregnyereg (#1532) | nodonrod kitűző (#1533) |
quwarg teleportgömb (#1534) | $trikornis nyereg (#1536) | térhajlító kavics (#1539) | megsemmisítő (#1540) | Huddens alkarvédője (#1550) |
mentát karkötő (#1551) | saválló fülbevaló (#1552) | hősiesítő medál (#1558) | Métely páncélja (#1562) | Krough fejdísze (#1570) |
grifftoll kesztyű (#1578) | tündöklő szobor (#1587) | féregíz nyakpánt (#1601) | ezüstszelence (#1602) | fenőkő (#1618) |
aranyozott klipsz (#1623) | elhagyott bánya (#1685) | krónika (#1725) | mocsárivércszem (#1758) | varkaudar fellegvár (#1821) |
tépett lobogó (#1864) | gernim balzsam (#1894) | vaskard (#2084) | Beholder csapda (#2107) | örökkéval. éjköve (#2181) |
leviatán hólyag (#2182) | varkaudar barlang (#2200) | mind. ametisztje (#2207) | márványszobor (#2232) | quwarg kristály (#2238) |
relikviagyűjtő háza (#2239) |
A tárgy kalandozó darab - tárgy átadása AA tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy átadása ÁL tárgy1 tárgy2 tárgy3 20 áldozat bemutatása AMT kalandozó MXTU - MXTU átadása AT kalandozó TU - TU átadása AV forma ? alakváltás BA élőlény [élőlény] [élőlény] - barátságosság BB tárgy darab - berakás bankszéfbe BE [épület] 5 belépés épületbe/lab.-ba BEAJ kalandozó - beajánlás Közös Tudatba BEEN kalandozó 20 belépés engedélyezése BPB [sorszám] - befejező parancs berakása BPK sorszám - befejező parancs kivétele CIR [beállítás] - vándorcirkusz látogatása D tárgy - tárgy eldobása D tárgy darab hova 6 tárgy elrejtése DD tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par.tárgy eldobása DX 1-20 - D.E.M. beállítása É TVP 1-40 élelemszerzés EA mit darab - eladás boltban EE tárgy [tárgy] [tárgy] - összes par. tárgy eladása EF TU [képesség] (10/7)*TU Tudati Energia Fejlesztés EK sorszám ? ? ? tudati energia kisütése ÉP épület TVP TVP építkezés ERKI [kaland.] 20 erőszakos kilép(tet)és ESK kalandozó [kalandozó] 30 esküvő EXT - játékhét visszadátumozási kérelem F tárgy 10 kísérletezés, feltalálás FA tárgy kalandozó darab 3 futárpostának átad FAA tárgy [tárgy] [tárgy] par*3 futárpostának átad FÁS TVP TVP felt. ásás, max. TVPért FF 1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver - feltételes fegyverváltás FFK % [%] [%] - felt. fegyverv. kockázata FGY életerő% TVP [hányszor] TVP feltételes gyógyítás FKÉR [kaland.] - feloszl/felfügg. kérése FKT tárgy darab [1] ? feltételes készítés FKU TVP TVP feltételes kutatás FLH szint fegyver [darab] - felt. lőfegyver használat FOG szörny csapda ? feltételes szörnyelfogás FU kalandozó (5) feltételes udvarlás FV tárgy darab honnan 4 felvesz elrejtett tárgyat FTV varázslat élőlény - feltételes T/V varázslat FVH szint - felt. T/V mágia használat GO próbaszám 10 jellempróba-gonoszság GY TVP 1-40 gyógyítás GYJ [tárgy] [megterh] [érték] - gyűjtés szelekció GYK fegyver TVP 1-50 gyakorlás fegyverrel H tárgy ? használja a tárgyat HIR hírszám [1. par.] [2. par.] - KT hír közlése HU [tárgy] [tárgy] [tárgy] - hulladékgyűjtés ID szörny TVP TVP elfogott szörny idomítása IM 30 imádkozás oltárnál IN kalandozó élőlény tárgy - információ átadás JLK kód 5 jelszó kimondása K,FK faj lépésszám irány 10 követi a megadott fajt KB tárgy darab - kivét bankszéfből KIEN kalandozó - K.T.-ból kilépés enged. KF tárgy [1-2] - felvesz/felölt/kézbevesz KF tárgy 3-4 - őriz a tolvajok ellen KF lőfegyver [lövedék] - bekészíti a lőfegyvert KNO képesség [hányszor] - képesség növelése KÖKI - Közös Tudatból kilépés KÖTB K.Tudat - Közös Tudatba belépés KÖTL létszám vezető - Közös Tudat létrehozása KPB [sorszám] - kezdeti parancs berakása KPK sorszám - kezdeti parancs kivétele KT tárgy [darab] ? készít/begyűjt KUT TVP 1-50 átkutatja a terepet L,FL kalandozó [tárgy] 5 lopás kalandozótól LE tárgy - letesz/elrak LM pont [pont] [pont] 5+OV labirintusban való mozgás LOT 1.tipp 2.tipp 3.tipp - lottózás (10 arany) M irány [irány] [irány] 10 adott irányba mozgás MAK sorszám [param1] [param2] - makró definiálása, futtatása OV 0-5 - óvatosság labirintusban P pszi [param1] [param2] 5(?) pszi képesség használata SE próbaszám ? jellempróba-segítség SZE szörny - fogoly szörny elengedése SZK szörny 10 szörnykeresés SZM szörny - elfogott szörny leölése T,FT élőlény [élőlény] [élőlény] - élőlény megtámadása TF tulajd. TVP TVP tulajdonság fejlesztése TIM TVP TVP titkosírás megfejtése TK kaland kalandozó ? többszemélyes kalandra indulás TNO tulajdonság [hányszor] - tulajdonság növelése TPF TVP - spórolt TVP felszabadítás TPS TVP - TVP letiltása, spórolása TV varázslat [varázsl] [varázsl] - varázslat T/V listába V varázslat [param1] [param2] 5(?) varázslás VE mit darab - vásárlás boltban VI merészség agresszió menekülés% - viselkedés VIK merészség - merészség kalandozókra VPF VP - spórolt VP felszabadítás VPS VP - VP letiltása, spórolása VTN varázslat 35 var. tanulása mestertől ZIP mit TVP TVP rombolás nemes céllal |
Megvehető bónusz. |
Strucclábak | Izmos hát | A ló kitartása | Ragadozó | Izmosabb hát |
A vadász kitartása | Párduclábak | Tigroszlán karmok | Sasszárnyak | Gyökerek |
Teljes transzformáció | Testújjáépítés | Álcázás | Auracsatorna | Agyi extenzió |
A kvatáció megismerése, 1. lépés | A kvatáció megismerése, 2. lépés | Teljes Kvatáció | Kígyóbőr | Rinocéroszbőr |
Az ősök bölcsessége | Pszi | Nagyobb tűzlehelet |