79. forduló, 81. forduló, Gnoshoshallanillis összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. febr. 14. 12h:05'
EZ A 625. JÁTÉKHETED, 80. FORDULÓD
626. játékheted kezdete: febr. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2994
SZÁMLA : XXXX

UNDERTAKER KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [98,18] koordinátán. Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, kék szemű elf férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Leah hittérítője. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy koponya szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ekharion bébi trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: denevérek gyűrűjében fekete obszidián koponya. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Tünde íjjal céloz Rád ellenfeled, majd lő. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Feléd repül 5 tünde nyíl. Pár lövedéke átjárja a testedet. (5 támadástól 73 életpontot vesztesz.) {Csatastatisztika; sebzés: 0, sebződés: 73, gyógyulás: 0, összesen: -73 ÉP}

Ahogy minden elsötétedik előtted, lelked öntudatlanul is kapaszkodik mihaszna testedbe. Utolsó gondolatoddal görcsösen tiltakozol a halál ellen. Aztán mintha hideg vízzel teli vödörbe mártottad volna a fejed, miközben a lábad alól kirúgták a talajt: szédelegve tántorogsz, majd kinyitod a szemed. Túlélted! Hisz ez lehetetlen... Aztán, a deus ex machina hűlt helyét látva, rájössz, hogy mi is történt. A fantasztikus varázstárgy megmentett, és elrepített a veszély helyszínéről! Ráadásul még egy keveset gyógyított is rajtad. (+100 életerő.) [20 pontot használtál fel.] A táborozás hátralevő részét azzal töltöd, hogy visszacammogsz a táborozásod eredeti helyszínére.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki, melynek neve illúzió trófea. (ld. enc.) Az üldözés a végéhez közeledik, érzed, hamarosan megtaláljátok a bestia fészkét - a labirintus rendszer szívét, melyben már sokan otthagyták a fogukat. A lény okozott már néhány meglepetést, csapdák sorain csalogatva keresztül a vadászokat; de ti - a legjobbak - mindenre felkészültetek. A terembe lépve érzitek a túlvilági energiák erősödését, de nem törődtök vele (az életpajzs úgyis megvéd). Aztán kinyílik a kapu - a vámpír búcsút int és eltűnik... - Utána - kiáltja a vezetőtök. Bíbor ragyogás vesz körül, mikor belépsz a kapuba; és fájdalom, mintha ezernyi penge tépné testedről a húst. Kezedre nézel - zavarodottság kavargó színei, majd a félelem narancsa ömlik végig rajtad - aztán vissza a kapun túlra: még látod összecsuklani a testeket... - Az élők nem léphetik át az árnyvilág határát - hallod a kárhozott kacaját mielőtt a pecsét kényszerítő erejének engedelmeskedve sikoltozva beköltöznél új otthonodba; egy talizmánba.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+19 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+9 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) Nagy eseményt ünnepelhetsz ma: most van 2 éve, hogy megérkeztél a Túlélők Földjére! Azonnal tapasztalod a dolog pozitív hatását: eloszthatsz egy tulajdonság és két képesség pontot!

vtn 31 varázslat tanulás: a 31. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: lángcsóva. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 175.]

tv támadó/véd. varázslat
Támadó/védekező varázslatok listái törölve. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

tv 32 31 támadó/véd. varázslat a 32. varázslatot a 31. varázslatot
Védekező varázslatok listájára került: hhaar burka. Támadó varázslatok listájára került: lángcsóva. [0 pontot használtál fel, van még 175.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. Ez jól esett! (+14 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 145.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Többször sikerül egészen egyszerű melódiákat hibátlanul lejátszani. Ez jól esett! (+14 varázspont.) IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 115.]

kpb 1 kezd. parancs berakása: 1

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 115.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 273 6 5 t. energia kisütése: 273 6 5
Ezentúl minden teológia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. Ezentúl minden taumaturgia varázslatod, amelynek költsége 6 VP-nél kevesebb, plusz 5 VP-be fog kerülni. [0 pontot használtál fel, van még 115.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[98,17] Folytatod sétádat a házak közt. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,16] Szűnni nem akar a zöld síkság. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hmm, csak egy uzbány. Ettől nincs semmi félnivalód. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra támadsz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány testét. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Találsz egy oltárt. Fairlight híveié.

(Továbbmész...) [98,15] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy nektoraf. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Elszántan a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nektoraf jobb karját. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Ellenfeled regenerálódik! Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nektoraf testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) A nektoraf mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Délre fekszik egy helytartói város. " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Sheran hívői építették. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 ubuk dobónyílat. IQ-d TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 55.]

m 8 mozogsz északra
[98,14] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy mutáns pók volt. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy grok-képződményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Fairlight hívei emelték. [10 pontot használtál fel, van még 45.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Zenéddel kötelet bűvölsz. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom! Sikoltozva menekülsz - a következő pillanatban már odalent vagy. Mennyivel gyorsabb volt lefelé! Ahogyan érkeztél, úgy távozol. [16 pontot használtál fel, van még 29.]

m 1 mozogsz északkeletre
[99,13] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.

Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). [10 pontot használtál fel, van még 19.]

ep 146 60 építed a 146. tárgyat 19 pontért
Nekilátsz, hogy felépíts egy oltárt. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Még sokat kell dolgoznod, hogy kész legyen az oltár. 14 tapasztalati pontot kaptál. IQ-d TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 31 keresed a 31. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy woor-antilopot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: energia fejlesztése 1
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Fáradtan a napi megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 221 pontot. A következő körben tehát 220 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ILLÚZIÓ TRÓFEA (137. TUDATI KÉPESSÉG)
A TRO <trófea1> <trófea2> <trófea3> parancs kiadásával, 10 TVP és 1 TU árán megváltoztathatod a trófeáidat egy illúzió segítségével: azaz, rajtad kívül mindenki ezt az ál-trófeát fogja látni, az igazi helyett. Csak olyan illúziótrófeát hordhatsz, amelyik enciklopédiáját már megkaptad. Ha valamelyik trófeádat változatlanul akarod hagyni, illetve az arra vonatkozó illúziót törölni szeretnéd, oda paraméterként 0-t írj. Így, értelemszerűen, az üres TRO parancs az összes illúziót törli. Ez is 1 TU-ba kerül.
Példa: TRO 10 11 12 parancs hatására trófeáid vadász tatu, lila brekk, szárnyas gömböc lesznek. Ha ezután kiadsz egy TRO 13 parancsot, akkor a vadász tatu helyett gonyolék lesz az első illúziótrófeád, a másik két illúziótrófeád pedig törlődik.

LÁNGCSÓVA (31. TÁMADÓ VARÁZSLAT)
A lángcsóva elmormolásakor a kezedből egy hosszú tűznyelv csap ki, leégetve ellenfeled irháját és szemöldökét. Azokon, akik semmilyen módon nem védettek a tűz ellen, 2d10+6 ill. d10+3 életpontot sebez, attól függően, hogy telibe találtad vagy sikerült valamennyire félreugrania. (Bár a félreugrás igencsak nehéz.) A varázslat elmondása 5 VP-be kerül, anyagi komponense nincs.

KARAKTERLAP

Undertaker, egy copfos ősz hajú, piros szemű, kecskeszakállas troll férfi vagy. Fekete a bőröd. Sheran követője vagy. Az Összhangzat (#9152) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 80. fordulód.

Erő: 18 (20) Szint: 11 Merészség: 10/10 Magasság: 258 cm
IQ: 21 Támadás: 10 Agresszió: 3 Testsúly: 482 kg
Ügyesség: 13 Védekezés: 20 Menekülés: 30 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 (17) Életpont: 160/40 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 24 (26) Varázspont: 63/5 Pénz: 160 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 7/6
Eddig összesen 244 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 324 TP-t kaptál. Jelenleg 23835 TP-d van. A következő szinthez még 1165 TP szükséges. Trófeáid: karmos tankány, bíbor szulfagor, fémbontó szójer. A 79. fordulódban 281 arany került a bankszámládra. 285 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 18 vágófegyverek: 2 ütőfegyverek: 3
dobófegyverek: 7

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (120%)
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 7 2. nyomkövetés: 13 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 5 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 29 8. taumaturgia: 7 9. harcművészetek: 14
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 10
13. vadászat: 13 14. bányászat: 7

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 20% életerő alatt 20 TVP-ért
ásol max. 30 TVP-ért
készítesz kőkést (#6) (max. 2 darabot ), botot (#4) (max. 1 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 3 darabot )
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 1, max: 12)
Bazalt (#5858)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +5 vp 6 költség alatt;

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)

Összsúly: 61.19 kg Megterheltség: 95%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 96 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
25 arany (#50) 2 kaja (#2) 3 madártoll (#112)
3 sünmedve tüske (#14) 3 ubuk tüske (#131) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 ubuk dobónyíl (#138) 1 uzbány csőr (#169)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(98,14) mutáns pók (#117), grok-képződmény (#149), Fairlight oltár
(98,15) nektoraf (#355), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár
(98,16) uzbány (#102), Fairlight oltár
(98,18) fegyvermester háza (#562), fekete mágustorony (#596)
(99,13) 29. jellempróba

TÚLÉLŐK FÖLDJE REFERENCIA


Undertaker 80. fordulója

Szörnyek

vadász tatu (#10) lila brekk (#11) szárnyas gömböc (#12) gonyolék (#13) rambó bogár (#14)
démontetű (#15) homokvarány (#16) bolhakutya (#17) ormánygőte (#18) kavadu (#19)
mérges pók (#20) drótszőrű pincsi (#22) grákó denevér (#25) királygyík (#26) sakál (#28)
woor-antilop (#31) sünmedve (#33) kőszáli disznó (#34) gorombilla (#38) lebegő gomba (#39)
tigroszlán (#43) zombi (#49) technokolin (#50) százfogú (#53) bo-skorpió (#54)
rőtmanó (#55) félelem-járó (#56) gátvakond (#57) rájanyék (#58) pókvadász (#59)
drasmólyom (#60) hegyi rák (#61) kőevő (#62) goldugar (#65) vízionár (#66)
húsevő magszim (#67) evaporőr (#69) vadtroll (#70) fabontó szójer (#71) garokk (#73)
tintacsiga (#74) gitonga (#76) zoloboo (#77) trollfa (#80) tazunkaróka (#81)
spagulár (#82) kaszabolósáska (#83) gyilkos sallank (#85) topránypolip (#86) kaffogó hebrencs (#88)
sörényes ubuk (#89) alpesi tehén (#91) púpos burástya (#92) mérges nyukmár (#95) szintszívó (#96)
téfea magoflux (#98) piromenyét (#99) szőrös pók (#100) sullár (#101) uzbány (#102)
mélységi grittang (#103) trikornis (#104) nyuhaj karbin (#110) sóhajtó dorony (#112) süvítő rája (#113)
vérszomjas csüldő (#114) törpemammut (#115) gyilkos tetű (#116) mutáns pók (#117) trappoló dinymák (#118)
emberevő (#119) tetemember (#123) manifesztátor (#124) útonálló (#130) orgyilkos (#131)
sötét gnóm (#132) karmos tankány (#137) agglomerátor (#138) proteinfecske (#139) acéldarázs (#140)
szőrlajhár (#141) pattanóböde (#145) fémbontó szójer (#150) quwarg királynő (#153) karmazsin huhogó (#185)
szeppent rákfatty (#186) quwarg harcos (#201) élőholt quwarg (#202) manaelementál (#290) ork sámán (#345)
szürke rinocérosz (#346) liumbe (#349) északi aurach (#350) tesh alligátor (#353) nektoraf (#355)
bíbor szulfagor (#358) ryuku gárdista (#360) kérődző etra (#368) rőtmanó berzerker (#369) csontlepke (#746)
alattomos manó (#756) ork bérgyilász (#781) Métely (#7000)

Tárgyak

deus ex machina (#1) kaja (#2) vizestömlő (#3) bot (#4) bunkó (#5)
kőkés (#6) szöges bunkó (#8) dárda (#10) csontkés (#11) sünmedve tüske (#14)
vadász tatu bőr (#15) bordacsont (#16) szögletes kő (#17) parittya (#18) kerek kő (#19)
ormánygőte csont (#21) kavadu lebeny (#24) víz (#27) ököl (#28) smirglilevél (#29)
smirglibokor (#31) szeksztáns (#32) lapockacsont (#33) ásó (#34) tűzbokor (#35)
fáklya (#36) drótszőr (#37) gumifa (#38) zárnyitó készlet (#39) grákóbőr (#41)
tükör (#43) királygyík bőr (#44) kis bőrpajzs (#45) krómkaktusz (#46) antilopbőr (#48)
arany (#50) mákrózsa bokor (#55) mákrózsa virág (#56) tigroszlán fog (#63) szárnyas hernyó (#69)
rézdarab (#70) rézsisak (#72) csontkulcs (#74) rézkulcs (#75) rát-fa (#77)
mászókarom (#78) korongfa (#79) lapkorong (#80) zöld üveg (#82) ragasztó (#83)
óndarab (#85) olvasztókemence (#86) bronzhegyű lándzsa (#87) manilla-fa (#91) kötél (#92)
mély kút (#93) rákpáncél (#97) aranyló ugarhéj (#100) tinta (#101) vízionár szem (#102)
magszim bél (#103) evaporőr háj (#105) fabontó (#106) vapár cserje (#109) vapár ág (#110)
madártoll (#112) xantusz-kaktusz (#113) kaktusztüske (#114) móricserje (#115) móri gyümölcs (#116)
ezüst nyaklánc (#117) púderszikla (#118) púderkő (#119) dözmöng szív (#122) rókafarok (#124)
mandibulapenge (#125) mandibulakasza (#127) sallank karom (#128) hebrencs állkapocs (#130) ubuk tüske (#131)
hóhérbimbó (#132) csuklyavirág (#133) gyöngymangó bokor (#134) gyöngymangó (#135) rúnakő (#136)
ubuk dobónyíl (#138) virág szimbólum (#143) oltár (#146) grok-képződmény (#149) szvó-ektoplazma (#151)
vasérc (#152) mély szakadék (#154) vaskohó (#155) világítótorony (#156) nyu-shuriken (#157)
ezüst karkötő (#158) vassisak (#160) borostyán függő (#162) vasvért (#164) ugh méreg (#166)
sziklafészek (#167) sullár hólyag (#168) uzbány csőr (#169) spiritusz (#170) rövid kard (#171)
nekrofun (#173) márványtorony (#175) mínosz-kúp (#178) ezüst gyűrű (#180) vas dobónyíl (#189)
aranylánc (#191) amniosz-fa (#202) amniosz (#203) kazmár (#204) kazmár gyökér (#205)
ovimon-bokor (#206) ovimon-bogyó (#207) smaragd védőgyűrű (#223) orgyilkos tőr (#225) tatu dob (#234)
tankány karom (#237) tüskecsapda (#242) fekete bőrcsizma (#247) bumeráng (#249) templom (#256)
aranytű (#272) bíbor erőöv (#291) kőszem (#304) réz papi karkötő (#307) borkonyó cserje (#311)
borkonyó bibe (#312) gyógykenőcs (#313) shinai gömb (#348) phua-kúp (#372) szent tölgyfa (#393)
álomvirág (#395) álompor (#396) aranypikkely (#415) Vlagyimir szobra (#433) barátság szent tüze (#484)
sörsátor (#486) sámán erszény (#650) aurach fog (#657) szulfagor agyar (#677) művészi porolit (#720)
Rodger kezdő üstje (#1167) tűzrakó hely (#1169) szekérkaraván (#1215) megbűvölt utazóláda (#1218) kir.érd.műv. kitűző (#1220)
csillezsálya (#1252) csillezsályalevél (#1253) csodabazár (#1404) agyértágító (#1406) sejtfiatalító (#1408)
esélynövelő (#1409) Kalmárok Kémgömbje (#1589) elhagyott bánya (#1685)

Parancsok

A    tárgy     kalandozó darab        -  tárgy átadása
ÁL   tárgy1    tárgy2    tárgy3      20  áldozat bemutatása
AMT  kalandozó MXTU                   -  MXTU átadása
AT   kalandozó TU                     -  TU átadása
BA   élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  barátságosság
BB   tárgy     darab                  -  berakás bankszéfbe
BE   [épület]                         5  belépés épületbe/lab.-ba
BEAJ kalandozó                        -  beajánlás Közös Tudatba
BEEN kalandozó                       20  belépés engedélyezése
BPB  [sorszám]                        -  befejező parancs berakása
BPK  sorszám                          -  befejező parancs kivétele
CIR  [beállítás]                      -  vándorcirkusz látogatása  
D    tárgy                            -  tárgy eldobása
D    tárgy     darab     hova         6  tárgy elrejtése
DX   1-20                             -  D.E.M. beállítása
É    TVP                           1-40  élelemszerzés
EF   TU                           10*TU  Tudati Energia Fejlesztés
EK   sorszám   ?         ?            ?  tudati energia kisütése
ÉP   épület    TVP                  TVP  építkezés
ERKI [kaland.]                       20  erőszakos kilép(tet)és
ESK  kaland.   [kaland.]             30  esküvő
F    tárgy                           10  kísérletezés, feltalálás
FÁS  TVP                            TVP  felt. ásás, max. TVPért
FF   1.fegyver 2.fegyver 3.fegyver    -  feltételes fegyverváltás
FFK  %         [%]       [%]          -  felt. fegyverv. kockázata
FGY  életerő%  TVP    [hányszor]    TVP  feltételes gyógyítás
FKÉR [kaland.]                        -  feloszl/felfügg. kérése
FKT  tárgy     darab     [1]          ?  feltételes készítés
FKU  TVP                            TVP  feltételes kutatás
FLH  szint     fegyver                -  felt. lőfegyver használat
FOG  szörny    csapda                 ?  feltételes szörnyelfogás
FM   TVP                              -  feltételes mászás
FU   kalandozó                      (5)  feltételes udvarlás
FV   tárgy     darab     honnan       4  felvesz elrejtett tárgyat
FTV  varázslat élőlény                -  feltételes T/V varázslat
FVH  szint                            -  felt. T/V mágia használat
GO   próbaszám                       10  jellempróba-gonoszság
GY   TVP                           1-40  gyógyítás
GYJ  [tárgy]   [megterh] [érték]      -  gyűjtés szelekció
GYK  fegyver   TVP                 1-50  gyakorlás fegyverrel
H    tárgy                            ?  használja a tárgyat
HIR  hírszám   [1. par.] [2. par.]    -  KT hír közlése
HU   [tárgy]   [tárgy]   [tárgy]      -  hulladékgyűjtés
IM                                   30  imádkozás oltárnál
IN   kalandozó élőlény   tárgy        -  információ átadás
K,FK faj       lépésszám irány       10  követi a megadott fajt
KB   tárgy     darab                  -  kivét bankszéfből
KIEN kalandozó                        -  K.T.-ból kilépés enged.
KF   tárgy     [1-2]	   	      -  felvesz/felölt/kézbevesz
KF   tárgy     3		      -  őriz a tolvajok ellen
KF   lőfegyver [lövedék]              -  bekészíti a lőfegyvert
KNO  képesség  [hányszor]             -  képesség növelése
KÖKI                                  -  Közös Tudatból kilépés
KÖTB K.Tudat                          -  Közös Tudatba belépés
KÖTL létszám   vezető                 -  Közös Tudat létrehozása
KPB  [sorszám]                        -  kezdeti parancs berakása
KPK  sorszám                          -  kezdeti parancs kivétele
KT   tárgy     [darab]                ?  készít/begyűjt
KUT  TVP                           1-50  átkutatja a terepet
L,FL kalandozó [tárgy]                5  lopás kalandozótól
LE   tárgy                            -  letesz/elrak
LM   pont      [pont]     [pont]   5+OV  labirintusban való mozgás
LOT  1.tipp    2.tipp     3.tipp      -  lottózás (10 arany)
M    irány     [irány]    [irány]    10  adott irányba mozgás
OV   0-5                              -  óvatosság labirintusban
SE   próbaszám                        ?  jellempróba-segítség
SZK  szörny                          10  szörnykeresés
T,FT élőlény   [élőlény] [élőlény]    -  élőlény megtámadása
TF   tulajd.   TVP                  TVP  tulajdonság fejlesztése
TIM  TVP                            TVP  titkosírás megfejtése
TNO  tulajdonság [hányszor]           -  tulajdonság növelése
TPF  TVP                              -  spórolt TVP felszabadítás
TPS  TVP                              -  TVP letiltása, spórolása
TV   varázslat [varázsl] [varázsl]    -  varázslat T/V listába
V    varázslat [param1]  [param2]  5(?)  varázslás
VI   merészség agresszió menekülés%   -  viselkedés
VIK  merészség                        -  merészség kalandozókra
VPF  VP                               -  spórolt VP felszabadítás
VPS  VP                               -  VP letiltása, spórolása
VTN  varázslat                       35  var. tanulása mestertől

Üzenet küldése a karakternek