Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. márc. 14. 16h:43' EZ A 8. FORDULÓD Ez a forduló 31 zsetonba került. |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a csontlepke jobb szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ezt a támadást elhibáztad! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 1 életpontot vesztettél. Kőhegyű lándzsával jól megszúrod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 7 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Néhány dolog megvilágosodik az agyadban a térképekkel kapcsolatban. (ld. enc.) Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 112.]
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a királygyík testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a királygyík testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával felnyársalod a királygyík testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A királygyík összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 királygyík bőrt. (ld. enc.) Messze hajítod a vacak kis démontetű trófeát, és kinyersz egy alkalmas királygyík trófeát. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-5] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Csak egy lila brekk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a lila brekk testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a lila brekk puha hasát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A lila brekk még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-4] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Ezek Kaór lankái. Egy magaslatról messzire ellátsz: északra a Mirdau-hegység magasodik, keletre Rám dűnéit látod, délre a Rák-hegység masszív tömege sötétlik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy homokvarány került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe kaptad a homokvarány bal első lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a homokvarány jobb karját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A homokvarány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
be 3 | bemész a 3. titkos labirintusba |
lm 2 3 4 | mozogsz 2 3 4 |
A parittyával ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a goblin jobb oldalát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a goblin testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A goblin vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A goblin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a goblin testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Kőhegyű lándzsával felnyársalod a goblin testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Elhajolsz a goblin ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Telibe trafálod a goblin bal oldalát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a goblin testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Elhajolsz a goblin ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A goblin most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 12 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
lm 5 1 | mozogsz 5 1 |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
ÓRIÁS PATKÁNY (42. SZÖRNY) Ezek a majd méteres, hegyes fogú rágcsálók a magasfüvű síkságok ragadozói. Nem is inkább támadásuk erejével, hanem lendületével, gyorsaságával érik el a hatékonyságot. Az óriás patkányok mindenféle dögöt és sötét, nevenincs dolgokat is megzabálnak: e miatt harapásuk néha betegséget okozhat. |
MOZGÁS LABIRINTUSOKBAN A földalatti labirintusok, barlangrendszerek, sötét mágustornyok bejárata általában igen alaposan el van rejtve. Egy kezdő kalandozó nem is tudja másképp megtalálni őket, csak ha térképet kap róla valakitől. Ilyenkor meg kell keresni a térkép adója által meghatározott koordinátákat, és ott a BE paranccsal belépni. A BE parancs paramétereként a labirintus sorszámát kell megadni (ez mindig a térkép alatt le van írva). Az ilyen helyeken általában sötét van, ezért nem árt, ha viszel magaddal valamilyen világítóeszközt (pl. fáklyát). A fáklyát nem kell kézbevenned, a labirintusba való belépéskor automatikusan használod. A labirintusban való mozgás igen egyszerű: a Labirintusban való Mozgás (LM) paranccsal történik. Használata hasonló az M parancséhoz, itt azonban nem irányokat kell megadnod, hanem referenciapontokat. A térképen minden hely, ahol lehet valami érdekes, egy számmal meg van jelölve. Ahhoz, hogy pl. a 2-es ponthoz eljuss, egyszerűen csak az LM 2 parancsot kell kiadnod. A számítógép kiszámítja, hogy hogyan juthatsz el oda a legrövidebb úton. Ha akarod, több pontot is megadhatsz az LM után, ilyenkor ezekre a pontokra ebben a sorrendben fogsz elmenni. Ha mondjuk a 2-es ponthoz a 3-as és 4-es érintésével akarsz eljutni, akkor az LM 3 4 2 parancsot add ki. A labirintusban való mozgás annyiszor 5 pontba kerül, ahány referenciapont mellett elmentél. Ha egy olyan ponthoz mész, amely egy le vagy felfelé vezető lépcsőre van írva, akkor automatikusan át is mész arra a szintre, ahová az vezet. A bejárat mindig az 1. szint 1. referenciapontja. Tehát ha ki akarsz menni a szabadba, csak az LM 1 parancsot kell kiadnod. EZ EGYBEN AZT IS JELENTI, HA A BE <lab.> PARANCS UTÁN LM 1 2 3 PARANCSOT ÍRSZ, AZONNAL KI IS FOGSZ JÖNNI, ANÉLKÜL, HOGY A 2-ES PONTHOZ MENNÉL! A labirintusban való mozgás nem számít bele a szabadban való mozgáshoz megadott 8 mezőnyi korlátozásba. LABIRINTUS INFOT NEM lehet más játékosnak átadni, ezt mindenkinek magának kell megszereznie! Mozgás közben persze különböző akadályokba ütközhetsz: pl. ajtókba és szörnyekbe, hogy csak a legalapvetőket említsük. Egy ajtón való átjutásra persze sokféle lehetőség kínálkozik, nyilván rá fogsz ezekre jönni. Néhol kincsesládákat is találhatsz, ezeket automatikusan megpróbálod kinyitni, és persze kifosztani. Utad során egyre nagyobb, egyre több szintű labirintusokat fogsz találni, ahol egyre nehezebb akadályok várnak rád (amelyek persze egyre értékesebb kincseket őriznek). Kezdetnek ennyit a térképekről. Itt a felfedezés lehetősége! |
KIRÁLYGYÍK BŐR (44. TÁRGY) Ha sikerül legyőznöd egy királygyíkot, természetesen nem fogod hátrahagyni csak úgy a tetemet: először is lenyúzod a finom, rugalmas és ellenálló bőrét a hüllőnek. Ha ügyes vagy, az eredmény egy hat-nyolc tenyérnyi bőrdarab. Kiszárítod, kikészíted: Jó lesz majd pajzsnak. |
MÉLYSÉGI GRITTANG (103. SZÖRNY) A dombok mélyén az ősi mesék szerint több méteres, lomhán mozgó, szőrös testű férgek élnek. Nagyon ritkán esznek csak, de akkor kiadósan. Elrejtőznek ilyenkor egy gyakran használt ösvény alatt, és amikor elhalad valaki felettük, akkor hirtelen kitörnek, óriásira tátva hatalmas pofájukat, és egybe lenyelik az áldozatot. Alkoholos tartalmú nyálukkal képesek tartósítani is az áldozatot, későbbi, szűkösebb időkre. Ezért az alkimisták vadásszák is őket: a speciális eljárással kinyert nyálat spiritusznak hívják. Ha biztosan el akarod kerülni őket, két dolog tehetsz: 1.) szárnyakat növesztesz, 2.) nem jársz dombság felé. A mélységi grittang ellen egyformán jó mindenfajta fegyver. |
GOBLIN (21. SZÖRNY) A goblin, mint alapszörny, egyetlen fantasy RPG-ből sem hiányozhat, így ebből sem. A goblinok egy méter magas, zöld bőrű, kutyafejű humanoid teremtmények (ha valaki nem ismerné őket...) Nem valami bátor harcosok, így általában elszaladnak a csatából, amint megszűnt a többszörös túlerejük. Persze ha eggyel a fészkében akadsz össze, nincs más választása, mint a harc... |
ARANYPÉNZ - röviden ap (50. TÁRGY) Nincs gazdaság pénz nélkül, és ha itt gazdaság nem is nagyon van, azért ugye Te is vágysz valamennyire a GAZDAGSÁGra. Nos, ezirányban most tetted meg az első lépéseket. A pénzért megvásárolhatsz sok tárgyat, amelyet nem tudnál, vagy csak nehezen tudnál elkészíteni vagy egyéb módon megszerezni. Ezen kívül sok egyéb dologra is lehet használni, akárcsak a valós életben. Pénzből tetszőleges mennyiséget vihetsz magaddal, hiszen ha sok van nálad, nyilván felváltod nagyobb értékű érmékre. Ezen kívül így egy szava sem lehet a mohóbb, gyűjtögető játékosoknak... |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 12 | Szint: | 3 | Merészség: | 6/6 | Magasság: | 178 cm |
IQ: | 14 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 12 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 70/35 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 12 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 1 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 (+1) | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 2 (+1) |
24,20 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 199 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 4 | 3. gyógyítás: | 5 |
4. vadászat: | 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 2 alkalommal) |
Összsúly: 23.76 kg | Megterheltség: 60% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 134 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | kerek kő (#19) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | arany (#50) | 1 | bordacsont (#16) | 3 | bot (#4) | |||
1 | fáklya (#36) | 9 | kaja (#2) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | varányszem (#30) |
23 | 24 | 25 | 26 | |
-8 | |
|
|
|
-7 | |
|
|
|
-6 | |
|
|
|
-5 | |
|
|
|
-4 | |
|
|
|
-3 | |
|
|
|
-2 | |
|
|
|