Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 19. 8h:49' EZ A 8. FORDULÓD |
INGYENES KIPRÓBÁLÁS! (Az első 10 forduló ingyenes!) |
vi 4 3 30 | viselkedésed: 4 3 30 |
kno 3 2 | képesség-növelés 3 |
kt 10 | elkészíted a 10. tárgyat |
kf 10 | kézbeveszed/felveszed a 10. tárgyat |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 8 1 5 | mozogsz északra, északkeletre, délnyugatra |
Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 dárda. Becsapódva, megdöfi a bolhakutya testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőhegyű lándzsát a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a bolhakutya testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 bordacsontot. (ld. enc.) Kimetszel magadnak egy megfelelő bolhakutya trófeát. 6 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver). A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 dobófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, dárdát ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 dárda. Ez mellément. Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a kavadu jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával teljesen átszúrod a kavadu hosszú nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [16,7] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal tudod, hogy egy sünmedve volt a rémület okozója. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
(Továbbmész...) [15,8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. [30 pontot használtál fel, van még 20.]
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
tf 3 30 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
BORDACSONT (16. TÁRGY) Ha végzel egy bolhakutyával, kivághatod a legfelső, igen hosszú és hegyes bordáját. Ez így persze csak nyersanyag... |
KALANDOZÓKKAL SZEMBENI MERÉSZSÉG Úgy tűnik, hogy szükség lehet arra, hogy különböző legyen a merészséged szörnyekkel és kalandozókkal szemben. Például elképzelhető, hogy bár 6. szintű vagy, de legfeljebb 4. szintű szörnyekkel szeretnél harcolni. Erre ugye a megoldás VI 3. Szeretnél azonban megküzdeni még a 6-7. szintű kalandozókkal is! Ehhez viszont VI 6 lenne szükséges. Mostantól használhatod a Viselkedés Kalandozókkal szemben: VIK parancsot. Ennek a VI-vel ellentétben csak egyetlen paramétere van, a merészség. A VIK-kel megadott merészséged ezentúl a kalandozókra fog vonatkozni (értéke 1-10 között lehet), a VI-vel megadott pedig kizárólag a szörnyekre (ebbe beleértendők az épületek lakói is). A fenti példára tehát a megoldás VI 3 és VIK 6. Ez a karakterlapon 3/6 formában fog megjelenni, tehát első a szörnyekkel szembeni merészség, második a kalandozókkal szembeni. Ha azonos értéket állítasz be mindkettőre, csak egy számot fogsz látni. |
Erő: | 16 | Szint: | 3 | Merészség: | 4/4 | Magasság: | 118 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 2 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 7 | Védekezés: | 2 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 66/66 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 82/54 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3 (+1) | ütőfegyverek: | 2 | dobófegyverek: | 3 (+1) |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 2 | 2. nyomkövetés: | 2 | 3. gyógyítás: | 7 (+3) |
4. vadászat: | 1 | 5. bányászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 15 lehet) |
gyógyítasz 55% életerő alatt 40 TVP-ért |
Összsúly: 11.49 kg | Megterheltség: 27% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 139 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bordacsont (#16) | 1 | dárda (#10) |