7. forduló, 9. forduló, Forkboy összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. ápr. 4. 9h:19'
EZ A 826. JÁTÉKHETED, 8. FORDULÓD
827. játékheted kezdete: ápr. 5.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3798
SZÁMLA : XXXX

FORKBOY KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [32,-45] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 2. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+11 életerő.)

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Továbbmész. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Az ajtó mögött egy barlangszoba van. A földön alvószalma hever, néhány lerágott csont mellett. Van még egy kijárata a szobának, egy hasonló ajtó. [3. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy manó lakik itt. Fegyvere egy kőkés. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a manó bal lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a manó vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A manó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kőkést. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Árnyakkal körülvéve, elszántan mész tovább. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Nyitva van! Elérted a manók fészkének a szívét. Feltehetően itt lakik a főnökük is. Talán egy nagyobb manó? [4. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy Baar-ork lakik itt. (ld. enc.) Fegyvere egy csontszablya. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Baar-ork jobb lábát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével megkarcolja a bal kezedet. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ököllel iszonyatosan megcsapod a Baar-ork testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A Baar-ork most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Eldobod az értéktelenné vált királygyík trófeát, és kiszedsz egy Baar-ork trófeát. 25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 csontszablyát és 1 kis vaskulcsot. Az egyik sarokban találsz egy kisebb faládikót. Sajnos zárva van. Rövid próbálkozás után kiderül, hogy a birtokodban levő kis vaskulcs nyitja a ládát. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 kaja, 1 tükör és 2 varányszem. Gyorsan kiüríted a ládát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[10 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 4 4 4 mozogsz 4 4 4
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[0 pontot használtál fel, van még 133.]

lm 1 1 1 mozogsz 1 1 1
Az ajtó mögött egy barlangszoba van. A földön alvószalma hever, néhány lerágott csont mellett. Van még egy kijárata a szobának, egy hasonló ajtó. [3. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
A folyosó hamarosan egy apró szobába torkollik: ez feltehetően egy őrposzt. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
Visszatérsz a kijárathoz, és elhagyod a sötét odút. Gyorsan ellátod a sebeidet: +0 életerő.
[15 pontot használtál fel, van még 118.]
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+5 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 98.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[32,-44] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy homokvarány. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A homokvarány néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A homokvarány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 4, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+6 életerő.) Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [33,-43] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevő magszim nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel megcsapod a húsevő magszim testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ököllel néhányszor megcsapod a húsevő magszim testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+6 életerő.)
(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+6 életerő.)

(Továbbmész...) [34,-42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy kavadu lehet. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kavadu testét. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A kavadu belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kavadu lebenyt. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy szárnyas gömböc került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szárnyas gömböc bal oldalát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a szárnyas gömböc, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szárnyas gömböc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [90 pontot használtál fel, van még 8.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 8.]

szk 17 keresed a 17. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy bolhakutyát. [0 pontot használtál fel, van még 8.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 8 pontod maradt, ebből a következő körre 8 pontot vihetsz át. Kapsz még 144 pontot. A következő körben tehát 152 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAAR-ORK (44. SZÖRNY)
Az orkok a legocsmányabb, legsötétebb humanoid teremtmények. Ki ne ismerné malacpofájukat, hegyes agyaraikat, büdös, zöld bőrüket? A sok-sok ork törzs, alfaj közül pedig a legalávalóbb, legférgebb mihaszna a Baar-ork. Törpének számítanak saját fajuk között is: alig magasabbak 120 centinél. Hacsak nincs elsöprő fölényük harcban, elszaladnak. Könnyedén felapríthatod e gonosz teremtményeket.

KARAKTERLAP

Forkboy, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 8. fordulód.

Erő: 14 Szint: 4 Merészség: 5/1 Magasság: 147 cm
IQ: 10 Támadás: 3 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 14 Védekezés: 0 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 76/45 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 3
Szerencse: 12 Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 41 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 61 TP-t kaptál. Jelenleg 407 TP-d van. A következő szinthez még 93 TP szükséges. Trófeád: Baar-ork.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 6 (+1) dobófegyverek: 3

34,19 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 34

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 139 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 1 3. gyógyítás: 4
4. harcművészetek: 1 5. szörnyismeret: 1 6. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 48 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 70% életerő alatt 20 TVP-ért
készítesz dárdát (#10) (max. 1 darabot )
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
ismeretlen (#9089)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 3, 4.

Összsúly: 18.26 kg Megterheltség: 48%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 132 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 kaja (#2) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 csontszablya (#64) 1 kavadu lebeny (#24) 1 kis vaskulcs (#40)
1 kőkés (#6) 1 tükör (#43) 4 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

31 32 33 34 35
-46
-45
-44
-43
-42
-41
(32,-45) a 4. labirintus bejárata, manó (#36), Baar-ork (#44)
(32,-44) homokvarány (#16), 25. jellempróba
(33,-43) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), húsevő magszim (#67)
(34,-42) kavaduk (#19), szárnyas gömböc (#12)

Üzenet küldése a karakternek