794. forduló, 796. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. márc. 20. 11h:20'
EZ A 806. JÁTÉKHETED, 795. FORDULÓD
807. játékheted kezdete: márc. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [364,64] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+1 tvp ).
A távolban porfelhőt pillantasz meg: lovasok közelednek, lándzsáik végén Tharr keresztbe rakott kardja. Bőrpáncél és bőrsisak van rajtuk, kezükben kőhegyű lándzsát szorongatnak. Ahogy közelebb érnek, hirtelen megnyílik előttük a föld, lángnyelvek csapnak elő, és a következő pillanatban a harcosok hamuvá égnek. A nyílásból lassan egy hatalmas, fekete denevér kezd előemelkedni...
Verejtékben úszva térsz magadhoz a rémálomból. Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 72 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2164 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+342 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 991.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 989.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 989.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 987.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 985.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 983.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 983.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 981.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 981.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 979.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 1322. tárgyat az 1631. tárggyal az 1041. tárgyat
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 979.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 979.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 979.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +11 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 973. Kapsz 2 VP-t.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 971.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 950. Kapsz 8 VP-t.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 948.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 946.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 944.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 944.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 944.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 942.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 932. Kapsz 4 VP-t.]

* 10. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 932.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 930.]

v 181 310 63 elmormolod a 181. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Elmondtad a városi teleport II varázslatot! Kántálni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED



[310,63] Lakott területre érkeztél. Óriási gödör mellett sétálsz el, melynek nem látod az alját. Elfontorodsz, ahogy a mélyből feltörő bűz megcsapja az orrodat.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csodák kútját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 920. Kapsz 4 VP-t.]

kb 328 25 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (25 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 25 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 920.]

ef 20 energia fejlesztése 20
60 varázspont felhasználásával előállítasz 5 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-20 TU.] Erőd TF-elődött. [200 pontot használtál fel, van még 720. Kapsz 80 VP-t.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 718.]

v 15 429 6 elmormolod a 15. varázslatot
Mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új kaktuszbogyó. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 688. Kapsz 12 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "Innen keletre 159, északra 132 mérföldre van egy ősvortex. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 684. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned az őstaumaturgia kapcsán. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 680. Kapsz 1 VP-t.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 Harcosok Könyvével jutalmazzák." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 676. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Mit tegyél, ha a Dreighatrant sodorja utadba a vakszerencse? Támadd a sötét lábvédőjét, az a legérzékenyebb pontja." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 672. Kapsz 1 VP-t.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy pillanatnyi homály után kitisztul a kép. Füves mezőn állsz, kezed egy fegyvert markolászik. Melletted Fairlightot követő papok állnak, akik egyetlen cél érdekében gyűltek ma itt össze. Leigázni a világot, és minden törvény fölé magukat kikiáltani. A másik oldalon - a tisztás túlsó oldalán - csenevész hadsereg gyülekezik, ifjú trollok, kétbalkezes elfek, és fegyverüket esetlenül markolászó gnómok alkotják. Ők lehetnek az ellenség. A melletted álló hadvezér támadást kiált, miközben meglengeti a kezében lévő jogart... Mintha vízbe mártottad volna a fejed, olyan gyorsan térsz magadhoz. A kút előtt állsz, csak egy emlékkép maradt: a nyílvesszők záporában történt esztelen rohanás előre, mindig csak előre. 8292 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 668. Kapsz 1 VP-t.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Egy sárkány bújik ki a kútból. Ijedten megremegsz, már nincs idő védekezni. A lény viszont békés jószágnak tűnik, és úgy néz ki nem is marad sokáig. Elképedve figyeled, ahogy apró tűzcsóvákat böfögő száját egy értelmes mondat hagyja el, mielőtt még a jelenés végképp semmivé foszlana: "A statisztikák azt bizonyítják, hogy a vadászok előszeretettel tartanak árnyékköpenyt maguknál." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 664. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 660. Kapsz 1 VP-t.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+67 varázspont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 656. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 64 varázspontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 652. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 8320 tapasztalati pontot kaptál. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 648. Kapsz 1 VP-t.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+61 varázspont.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 644. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Vársz pár pillanatot, de semmi nem történik... Aztán szabadon lévő alkarodra pillantasz, ahol egy pillanatra vörös betűs felirat jelenik meg: "Roókkuljiuspók boltjában még 4 rítusónix várja a vásárlókat." Elmosolyodsz, miután az iménti szavakat ízlelgeted. Valamire csak jó lesz az imént szerzett tudás. [4 pontot használtál fel, van még 640. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Néhány pillanat telik el csupán, amikor észreveszed, hogy újabb gondolatok merültek fel benned a felderítés kapcsán. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +1% felderítés.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 636. Kapsz 1 VP-t.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 15 tüske lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 632. Kapsz 1 VP-t.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a ködmágust, elárulom. Csak az átlátszó alakját kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 628. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya az életköves gyűrű, merthogy egészséget növel, ha magukra aggatják." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 624. Kapsz 1 VP-t.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 620. Kapsz 1 VP-t.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk az őstaumaturgia. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 13 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 616. Kapsz 1 VP-t.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Elárulom, hogy a kocsonyakígyó számára az a legfájdalmasabb, amikor a nyúlékony testét támadják." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 612. Kapsz 1 VP-t.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Elárulom, hogy a Maffiózó számára az a legfájdalmasabb, amikor a rothadó karját támadják." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 608. Kapsz 1 VP-t.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "A tapasztalat azt mutatja, a Quwaxotixot zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert nagyon ritkán ugyan, de quwarg katalizátor üti gyilkosának markát." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 604. Kapsz 1 VP-t.]

p 195 40 használod a 195. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 40 Tudatpontot. [-800 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 589. Kapsz 6 VP-t.]

m 1 mozogsz északkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] A Sötét Föld egyik legveszélyesebb területére, a mocsárba tévedtél be. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Felismered a közeledőt. Csak egy vg'axtol torzító. Nem jelenthet különösebb problémát. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Egy éjfattyak végzete varázslatot dobsz ellenfeledre. 3200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 1416 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (75 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító megcsípi a bal combodat. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
26781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4691, sebződés: 313, gyógyulás: 8, összesen: -305 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy térkaput. Utad során felfedezel egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).
Összefutsz Anna Bellával. Furcsán, betegesen sápadtnak tűnik. Tharr lényeként az univerzum felett uralkodó ősistenség. Egy Amélia nyakláncát, egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy Korrissh sisakját, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy triklem drakolder trófea, egy quwarg harcmágus trófea és egy quwarg ölész trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy bazaltelementál! Szegény állat majd megszakad. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Kezdetben előnyre teszel szert, de ellenfeled fokozatosan visszajön a vesztesnek látszó pozícióból, és végül lenyom, mint a bélyeget. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Wizax Quicklyhanddel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Valahogy az az érzésed támad, mintha kiválasztott volna valamire... Köszöntitek egymást, aztán tovább. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
[5 pontot használtál fel, van még 584. Kapsz 2 VP-t.]

v 198 380 43 elmormolod a 198. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) vg'axtol torzító (#416), térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), Anna Bella (2129. kalandozó), Wizax Quicklyhand (2479. kalandozó)

[380,43] Fák jelennek meg. Sűrű erdőben vagy.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Gordon Marlo egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Van itt egy rettenetes mágustorony (720. épület.).
Találkozol Tud Ákossal. A kalandozó aurájában mágikus energiák örvénylenek. Sheran személyes testőrként szolgáló avatárja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. A druidák rendjének a mágustanács tiszteletbeli tagja rangú tagja. Egy bozontfonatot, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy Élet gyűrűjét, egy fattylord derékövet, egy hatalom fülbevalóját, egy kreiton palástot, egy kyorg karkötőt, egy kyorg övcsatot, egy mihlanil medált, egy moa cipőt, egy moa csiptetőt, egy moa nadrágot, egy moa védőkesztyűt, egy moa védőmellényt, egy Natharion amulettet, egy Natharion karkötőt, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy örökkéval.tűzopálját, egy Ovgun nyakláncát, egy q. demoralizátort, egy q. végbélnyúlványt, egy rogalhal csuklópántot, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy tradicionális övet, egy trix harci totemet, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy quwarg gigász trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg harcmágus trófea színesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Jobb kezében egy Aurgir lándzsáját, bal kezében egy Gonemutlan tőrét tart. Lőfegyvere egy troglodita fúvócső. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 574. Kapsz 4 VP-t.]

vtn 311 varázslat tanulás: a 311. varázslatot
Belépsz az évezredes falak közé. Hosszú folyosón találod magad, melyen enyhe mágikus szellő fújdogál. Valahonnan a mágustorony mélyéről érkezik. Hívó szavakat sodor feléd. Követed az útmutatást: mindig csak előre. A csarnokban álló könyvhöz lépve megnyílnak előtted az ősi tudás csatornái, melyekből könnyedén elsajátíthatod a kiszemelt őstaumaturgia varázslatot. Ezt úgy hívják: ősjég. (ld. enc.) (-12 taumaturgia.) Elhagyod a mágustornyot. [35 pontot használtál fel, van még 539. Kapsz 14 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[381,42] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Egy vg'axtol torzító nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a vg'axtol torzító testét. (10 támadással 1490 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) A vg'axtol torzító belecsíp a derekadba. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A vg'axtol torzító megcsípi a jobb combodat. (1 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-6 erő forduló végéig). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
26781 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4733, sebződés: 392, gyógyulás: 8, összesen: -384 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [382,41] Irtózva lépsz be a mocsárba. Az ingoványon kívül a mérges növények és a százféle módon ölni képes egyéb élőlények is komoly veszélyt jelentenek. Ijesztő dolog, hogy egyetlen szellő, fuvallat sem mozdul, az évszázados port nem kavarja fel semmi. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy talriai behemót közeledik. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 378 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+279 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 105 életpontot vesztesz.) A talriai behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 86 kaját. 19011 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1806, sebződés: 105, gyógyulás: 291, összesen: +186 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [383,40] A Sötét Föld legsivárabb részéhez értél: sivár, kiégett pusztaság terül el előtted. Egy Thargodan koponyát pillantasz meg a földön. Rád vigyorodik! Ijedten hátraugrasz, de többet nem mozdul. Talán csak a képzeleted játszott veled. Egy szörny közeledik, szerencsére a szél felőle fúj, így Te hamarabb megérzed. Egy ében hadúr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 431 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 64 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az ében hadúr fejét. (2 támadással 271 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 8452 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 742, sebződés: 79, gyógyulás: 67, összesen: -12 ÉP}

Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Mozgást észlelsz oldalról. Egy drótszőrű mópat közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Itt csata lesz.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 396 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Semmi hatás! (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a drótszőrű mópat meredező tüskéit. (10 támadással 1457 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) A drótszőrű mópat agyarával feléd döf, de félrehajolsz. Patájával a drótszőrű mópat kissé megtaszít. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-13 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 12 drótszőrt. [drótszőr ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 20977 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1896, sebződés: 48, gyógyulás: 4, összesen: -44 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [15 pontot használtál fel, van még 524. Kapsz 6 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[384,39] Fáradtan folytatod az utadat a végeláthatatlan, kiégett pusztaságban. Úgy érzed, mintha lenne valami mögötted, és hirtelen megpördülsz: de nem, nincs ott semmi. Mozgást észlelsz oldalról. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy smaragd sárkány került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy védelem tűz ellen varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 387 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux csapdája. A varázslat kudarcot vallott. Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő III varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A lény zöld felhőt fúj rád. Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (95 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a smaragd sárkány óriási karmát. (7 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) A smaragd sárkány belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A smaragd sárkány csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy zafír erőöv [zafír erőöv ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP], egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP] és egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (310,64)-> 40 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] 19941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1389, sebződés: 263, gyógyulás: 199, összesen: -64 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő).

(Továbbmész...) [385,38] Tovább barangolsz az élettelen pusztaságban. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rd'alv lélektipró lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éjfattyak végzete varázslatot. 3200 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). [+4% tau] Üdvözlésképpen egy armageddon varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 669 életpontot vesztettél. Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Túl sok sebet kaptál. Ellenfeled kissé lomha, így szerencsédre el tudsz futni előle.
{Csatastatisztika; sebzés: 3200, sebződés: 669, gyógyulás: 8, összesen: -661 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A kóbor macskákat majdnem mindenki veszélyesnek tartja. Csak néhány szakértő tudja, hogy ha jó helyen karmolnak meg, akkor az jobb mint az akupunktúra. Te ezek közé tartozol, és az erre járó macskát is rá tudod venni az együttműködésre. (+1461 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-48 életerő).

(Továbbmész...) [386,37] Felkapaszkodsz a meredek hegyoldalra: ez már magashegység! Egy kóbor mópat, egy gusztustalan, lárvaszerű lény fut el előled. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő márvány sárkány nem jelenthet komoly veszélyt. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 405 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégoszlop varázslat. 96 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (88 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a márvány sárkány testét. (6 támadással 829 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+166 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a márvány sárkány, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 111 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (312,11)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 19941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1286, sebződés: 416, gyógyulás: 178, összesen: -238 ÉP}

Utad során felfedezel egy ősvortexet. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 5 kerek követ. Erőd TF-elődött.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 szögletes követ. Erőd TF-elődött. [71 pontot használtál fel, van még 453. Kapsz 28 VP-t.]

m 1 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre
[387,36] Folytatod a sziklamászást a hihetetlenül magas hegycsúcsok között. Egy Thargodan összeaszalódott tetemére bukkansz. Valószínűleg saját fajtársai fordultak ellene. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ml'othag szürcsölő. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról éjfattyak végzete varázslatot lősz a másikra. 3200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a ml'othag szürcsölő folyékony masszáját. (10 támadással 1388 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 195 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
27416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4628, sebződés: 195, gyógyulás: 8, összesen: -187 ÉP}

Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (arkog kő) rejt!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 arkog követ! (Önanalízis: +2% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Tested aggasztó sebességgel sorvad (-118 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [388,35] Lassan, de biztosan haladsz előre a magashegységben. Egy régen lerombolt ősi épület romjait pillantod meg. Alig néhány fekete kő maradt meg belőle! A Thargodanok láthatóan kegyetlen háborút vívnak egymás ellen. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (arkog kő) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 arkog követ! (Önanalízis: +3% bányászat.) [arkog kő ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy márvány sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 410 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégoszlop. 98 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. Semmi hatás! A lény jeget köp rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (95 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a márvány sárkány pikkelyes testét. (6 támadással 816 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A márvány sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 57 életpontot vesztesz.) A márvány sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 79 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a márvány sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 19 arany, egy gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 19941 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 376, gyógyulás: 176, összesen: -200 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-44 életerő). Komposzttá sorvadsz (-108 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Egy jó masszírozás mindig felfrissít. Egyedül ugyan egy kicsit nehezen megy, de mielőtt teljesen összegabalyodnál, máris sokkal jobban érzed magad. (+1028 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [389,34] Kiégett pusztaságra érkeztél, életnek semmi jelét nem látod. Egy kalandozó csontvázára bukkansz. A rengeteg sérülésből látszik, hogy alaposan megkínozták, és lelke valószínűleg most is itt raboskodik valamelyik Thargodan szolgálatában. Messze előtted, a kiégett bokrok közt mozdul valami. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ml'othag szürcsölő került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3200 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (10 támadással 1362 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Nyelvével a ml'othag szürcsölő fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) A ml'othag szürcsölő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 tl'urlang erőkő. 27416 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4592, sebződés: 189, gyógyulás: 8, összesen: -181 ÉP}

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). Tested aggasztó sebességgel sorvad (-110 életerő). [76 pontot használtál fel, van még 357. Kapsz 30 VP-t.]

ef 43 energia fejlesztése 43
Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-35 TU.] Erőd TF-elődött. [350 pontot használtál fel, van még 7. Kapsz 140 VP-t.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 4. Kapsz 1 VP-t.]

* 2. BP: elmormolod a 320. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 20 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 20 tükör. [3 pontot használtál fel, van még 1. Kapsz 1 VP-t.]

* 8. BP: keresed a 464. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hótarantulát. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Szupersebesen mormolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-34 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 10. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-11 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 5, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ bezabál a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása. Elmúlt az ősi sorvasztás hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ŐSJÉG (311. TÁMADÓ ŐSTAUMATURGIA VARÁZSLAT)
Egy közel abszolút nulla fokos hőmérsékletű jégcsóva szinte mindenfajta életformát képes elpusztítani. Beleértve téged is - ezért csak nagyon óvatosan, egy kisebb csóvát mersz megidézni eleinte. Az ősjég varázslat 100 varázspont és egy ősmatéria árán őstaumaturgia szintenként 1-10 sebzést okoz, ami ellen a fehér glóbusz varázslat sem ér semmit. Maximumát 60-as szakértelem szintnél éri el. Hatékonyságát semmilyen, a jégvarázslatokat módosító hatás nem tudja befolyásolni. A sikeres mentődobás a sebzését felezi.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 795. fordulód.

Erő: 86 (107) Szint: 54 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 86 (123) Támadás: 78 (83) Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 87 (113) Védekezés: 165 (175) Menekülés: 30 % Életkor: 51/51 év
Egészség: 86 (110) Életpont: 1611/1281 Jellem: semleges Tul. pont: 5
Szerencse: 86 (114) Varázspont: 4939/2651 Pénz: 1540 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 54/5 Pszi pont: 1040/253 Halhatatlanság: 14 % EFejl: 55
Eddig összesen 9868 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 223271 TP-t kaptál. Jelenleg 52581029 TP-d van. A következő szinthez még 12418971 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg harcmágus. A 792. fordulódban 45291 arany került a bankszámládra. 45743 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 57/65 (+5%)
vágófegyverek: 10/77 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 41/36

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 46/62 2. nyomkövetés: 197/49 3. mászás: 39/81
4. csapdakészítés: 10/36 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 409/24 (+60%)
7. titkosírás: 20/10 8. felderítés: 38/14 (+1%) 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 196/48 (+48%) 11. taumaturgia: 293/68 (-1160%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/50 15. szörnyismeret: 26/13
16. pszi: 91/12 (+1%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/46
19. vitalitás: 5/51 20. bányászat: 58/67 (+7%) 21. úszás: 15/78
22. őstaumaturgia: 5/61 (+26%) 23. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 582
7. tulajdonságpont: 2 10. vp regeneráció: 1(2) 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Őstaumaturgia varázslataid
ősjég (#311, 100 VP) őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165)
jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137)
hatalomvarázs (#220) mágikus ütés (#147) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240), tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 3)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 144, pontszámod: 1538.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 128 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 735 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 nyílvessző (#108)
1 purifikátor háj (#269) 6 ramit kő (#226) 6 spiritusz (#170)
3 szögletes kő (#17) 20 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
627 arany (#50) 5 jégszilánk (#1128) 83 kaja (#2)
6 kaktuszbogyó (#429) 2 kerek kő (#19) 11 Thargodan esszencia (#328)
1 tl'urlang erőkő (#825) 19 tükör (#43) 15 tüske (#22)
1 vámpírfog (#1221) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(380,43) rettenetes mágustorony (#720), nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), Tud Ákos (5935. kalandozó)
(381,42) vg'axtol torzító (#416)
(382,41) talriai behemót (#312)
(383,40) ében hadurak (#294), drótszőrű mópat (#426)
(384,39) smaragd sárkány (#326)
(385,38) rd'alv lélektipró (#413)
(386,37) márvány sárkány (#328), ősvortex (#587)
(387,36) ml'othag szürcsölő (#415), érclelőhely
(388,35) érclelőhely, márvány sárkány (#328)
(389,34) ml'othag szürcsölő (#415)

Üzenet küldése a karakternek