TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2006. febr. 9. 14h:52'
EZ A 101. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
102. játékheted kezdete: febr. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX
|
DÁNIEL KALANDJAI
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [30,-83] koordinátán. Az idő esemény nélkül telt el.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+18 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+7 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)
* 1. KP: |
használod a 233. tárgyat |
Játszani kezdesz a furulyán. Hah! Hibátlanul előadtad a boci, boci, tarkát! Ez már haladás. [10 pontot használtál fel, van még 239.]
fkt 4 2 1 |
felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
fkt 4 2 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
d 4 1 |
eldobod a 4. tárgyat (1 darabot) |
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 239.]
id 73 30 |
idomítod a 73. szörnyet 30 pontért |
Nehéz fába vágod a fejszédet a garokk idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Mindketten kimerültek vagytok, mire befejezitek. (Még 40 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) Valami egészen új dolgot tanultál, egy új képességet szereztél (szörnyidomítás: 1. szint). (ld. enc.) [30 pontot használtál fel, van még 209.]
id 73 30 |
idomítod a 73. szörnyet 30 pontért |
Megkezdődik a garokk tanítása. Türelmesen oktatod, ha hibázik, megszidod, ha valamit jól csinál, dícséred. Nem könnyű feladat. Jól haladt a mai tanulás. (Még 5 TVP szükséges ahhoz, hogy a szörny teljesen be legyen idomítva.) [30 pontot használtál fel, van még 179.]
id 73 30 |
idomítod a 73. szörnyet 30 pontért |
Nehéz fába vágod a fejszédet a garokk idomításával, te azonban túl elszánt vagy ahhoz, hogy a kezdeti kudarcok után feladd a dolgot. Munkád meghozta a gyümölcsét: a szörny idomítása sikeresen befejeződött! Mostantól a szabadban automatikusan ezen a szörnyen fogsz lovagolni. Ezalatt: 9 lépést tehetsz meg körönként. 54 tapasztalati pontot kaptál. [5 pontot használtál fel, van még 174.]
m 7 7 |
mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
[29,-84] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Rábukkansz egy haldokló alakváltóra. Amikor megpillant, remény csillan a szemében, és azt hörgi: - Vizet! Vizet! - Ha segíteni akarsz rajta, legalább 5 korty víz kell, hogy legyen a kulacsodban. Ez a tevékenység 2 TVP-be kerül (6. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor délre nézel, észreveszel egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy ork sámán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy lángcsóva. 5 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ork sámán testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy lángcsóva varázslatot, majd rád küldi. 14 életpontot vesztettél. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az ork sámán testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy lángcsóva varázslatot. 14 életpontot vesztettél. Az ork sámán szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
437 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+51 életerő.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss emberi nyomok vezetnek északnyugatra.
(Továbbmész...) [28,-85] Síkság, továbbra is csak síkság.
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát. [53 pontot használtál fel, van még 121.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Aztán előveszed a bronzpáncélt, és az oltárra helyezed. Hatalmas lobbanással eltűnik az áldozat - úgy látszik, elfogadta az isten! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +3 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve csupasz izom. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! 2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. 3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. [30 pontot használtál fel, van még 91.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[27,-84] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy evaporőr. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a bal karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Messze délkeletre látsz egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy épületet. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.)
Összeakadsz egy szőke, copfos hajú, kék szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy rőtmanó kacagányt visel. Ruházatát egy púpos burástya trófea és egy rájanyék trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Tisztán érzed auráját: fehér, jelezve, hogy jó. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Lestat de Valois. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
(Továbbmész...) [26,-83] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre délnyugatra megpillantasz egy tavacskát. Nyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a homokvarány jobb vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Karmaival a homokvarány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A homokvarány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Van itt egy kastély (528. épület.). Észreveszel valamit a földön. Friss kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz Novalis Denahival. Fegyverzetét egy gátvakond trófea színesíti. Jobb kezében egy bunkósbotot, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[28 pontot használtál fel, van még 63.]
be 528 |
bemész az 528. épületbe |
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról.
- Sikerült tehát a küldetés! - kiált fel, és azonnal beenged. Elrakja a kért tárgyat. [54 tapasztalati pontot kaptál. Jutalmad 1 bronzpajzs.] Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 58.]
vi 10 10 |
viselkedésed: 10 10 |
Mostantól borzalmasan vakmerő vagy. Belekötsz mindenbe és mindenkibe, még ha Nálad kétszer nagyobb is. Csak rá ne fázz... Merészségi szinted ettől kezdve 10. Abszolút gyilkos kedvedben vagy: mindenkit megtámadsz, aki az utadba kerül. Barátsági szinted mostantól 10. [0 pontot használtál fel, van még 58.]
be 528 |
bemész az 528. épületbe |
Odamész a kapuhoz, és bezörgetsz. Kinyílik egy ablak, mögötte sötét szempár jelenik meg.
Valószínűleg a múltkori pasas lehet, mert azonnal megismer. Mesélsz neki legutóbbi kalandjaidról. Szívélyesen fogad, és közli veled, hogy a lord mennyire elégedett veled. Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 53.]
m 3 3 2 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
[27,-82] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Chara-din híveié. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
(Továbbmész...) [28,-81] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy csontlepke közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 24, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Utad során felfedezel egy tűzbokrot. Látsz egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy patak van. Elrakod a távcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy rájanyék. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) Karmait felemelve, a rájanyék meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
(Továbbmész...) [29,-81] Továbbra is síkságon vagy. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy patak van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy tintacsiga. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Fekete, nyúlós folyadék spriccel rád a lény szájából. Szerencsére féreugrottál. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tintacsiga testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. 178 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 23.]
m 2 2 |
mozogsz keletre, keletre |
[30,-81] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.
(Továbbmész...) [31,-81] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.
Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy mély kutat. Észreveszel egy oltárt. Tharr hívői építették. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.
Összeakadsz egy barna, rövid hajú, zöld szemű ember férfival. A bőre világosabb az átlagosnál. Ruházatát egy bíborgörény trófea színesíti. Jobb kezében egy kőhegyű lándzsát, bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Papadopoulos. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Aztán elköszöntök egymástól.
[20 pontot használtál fel, van még 3.]
* 1. BP: |
használod a 242. tárgyat |
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 2.]
* 2. BP: |
keresed a 89. szörnyet |
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy sörényes ubukot. [0 pontot használtál fel, van még 2.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a garokk. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 2 pontod maradt, ebből a következő körre 2 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 222 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
SZÖRNYIDOMÍTÁS
Megkezdted hát egy elfogott szörnyed beidomítását. Az idomítás fáradtságos és nehéz feladat, de minél nagyobb a tapasztalatod, annál könnyebben megy. Azt, hogy egy szörny beidomítása mennyi ideig tart (hány TVP-be kerül), alapvetően a szörny faja és a feladat határozza meg, amelyre idomítod, de ezt komolyan befolyásolja a szörnyidomítás szakértelmed is (de minimum 20 TVP). Vannak szörnyek, amelyeket elegendő tapasztalat híján eleve nem vagy képes beidomítani. A szörnyidomítás határozza meg, hogy mennyire vagy képes az állatkertedet kordában tartani: 1-2. szinten egy elfogott állatod lehet, 3-4. szinten kettő, stb. egészen a maximális 6 elfogott szörnyig. Magas szörnyidomítás esetén kisebb az esélye, hogy egy állatod megvadul, és rád támad. |
CSUPASZ IZOM (28. VARÁZSLAT)
Ez a varázslat megnöveli az erődet, lehetővé téve, hogy ellenfeleiden még nagyobbat sebezzél és több fegyvert, páncélt tudj cipelni. Kezdők eggyel, profik kettővel vagy akár hárommal is meg tudják így egy fordulóra növelni az erejüket. A varázslat elmondása a V 28 paranccsal, 10 VP-ért történik. |
KARAKTERLAP
Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr követője vagy. Ez a 79. fordulód.
Erő: |
22 (24) |
Szint: |
12 |
Merészség: |
6/3 |
Magasság: |
176 cm |
IQ: |
17 |
Támadás: |
11 |
Agresszió: |
3 |
Testsúly: |
98 kg |
Ügyesség: |
17 |
Védekezés: |
11 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
22/22 év |
Egészség: |
17 |
Életpont: |
167/80 |
Jellem: |
semleges (-4) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
16 (17) |
Varázspont: |
29/24 |
Pénz: |
115 arany |
Kép. pont: |
2 |
Eddig összesen 327 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1037 TP-t kaptál. Jelenleg 30728 TP-d van. A következő szinthez még 2272 TP szükséges. Trófeáid:
sullár,
trappoló dinymák,
ork sámán. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.
HARCI ISMERETEK |
ökölvívás: |
2 |
szúrófegyverek: |
10 |
vágófegyverek: |
2 |
ütőfegyverek: |
13 |
lőfegyverek: |
7 |
dobófegyverek: |
5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
3 |
2. nyomkövetés: |
12 |
3. mászás: |
5 |
4. csapdakészítés: |
5 |
5. csapdaészlelés: |
1 |
6. gyógyítás: |
30 |
7. titkosírás: |
1 |
8. felderítés: |
1 |
9. szörnyidomítás: |
1 (+1) |
10. teológia: |
1 |
11. zene: |
5 |
12. szörnyismeret: |
3 |
13. zárnyitás: |
1 |
14. vadászat: |
8 |
15. bányászat: |
10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) Egy szörny elpusztításánál is nagyobb tett, ha el tudod fogni, és élve áldozod fel! Az első ilyen áldozat legyen egy gyilkos sallank. |
Összsúly: 47.84 kg |
Megterheltség: 82% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(26,-83) kastély (#528), olvasztókemence (#86), Sheran oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, homokvarány (#16), Novalis Denahi (2850. kalandozó)
(27,-84) evaporőr (#69), Sheran oltár, Lestat de Valois (4323. kalandozó)
(27,-82) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 1. jellempróba, oltár
(28,-85) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Tharr oltár
(28,-81) csontlepke (#746), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Leah oltár, rájanyék (#58)
(29,-84) 6. jellempróba, Raia oltár, ork sámán (#345)
(29,-81) Sheran oltár, tintacsiga (#74)
(31,-81) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), mély kút (#93), Tharr oltár, Papadopoulos (4212. kalandozó)