78. forduló, 80. forduló, Calen Randir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. aug. 8. 8h:35'
EZ A 1082. JÁTÉKHETED, 79. FORDULÓD
1083. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4655
SZÁMLA : XXXX

CALEN RANDIR KALANDJAI


Bónuszvásárlás: +1 TNO. A megvett bónusznak köszönhetően ebben a fordulóban minden mezőn 2 szörny fog jönni.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [69,69] koordinátán.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+25 tvp ). A kinemfogyó tegez termelt 4 nyílvesszőt. A monolitok nyomasztó módon csökkentik VP regenerációdat. Varázserőd regenerálódik. (+68 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+55 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A monolitok nyomasztó módon csökkentik TU regenerációdat. A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+2 kaja.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy ryuku gárdista fészket vagy búvóhelyet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 271.]

* 1. KP: v 53 0 0 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+4 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 266.]

* 2. KP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-24 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 3. KP: ek 215 2 0 t. energia kisütése: 215 2
24 varázspont felhasználásával előállítasz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 4. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-15 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 266.]

* 5. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 231.]

mak 1 makró 1

p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 226.]

p 73 0 0 használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Kiengeded magadból a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 216.]

p 70 0 0 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 214.]

h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [0 pontot használtál fel, van még 214.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 248 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 211.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért

(Feltételes támadás:) Egy tetemember! Ezt kerested. {támadása: 8.} Itt csata lesz.

Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 74 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
472 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy nektoraf. {védettsége: 35 szúró, 12 vágó, 24 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Alaposan megsorozod a nektoraf viaszos testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a nektoraf bal vállát. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a nektoraf testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A nektoraf Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A nektoraf összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 nektoraf faggyút. 747 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 195.]

d 2 20 eldobod a 2. tárgyat (20 darabot)
Elhajítasz 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[70,69] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy gyilkos tetű. {védettsége: 8 szúró, 8 vágó, 8 ütő ellen.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a gyilkos tetű szőrös potrohát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a gyilkos tetű jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A gyilkos tetű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Csak egy gyilkos tetű. Megvető mosollyal várod a találkozást. {max. életpontja: 53-64.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a gyilkos tetű jobb hátsó lábát. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a gyilkos tetű kitinpáncélját. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a gyilkos tetű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy törpe bányát. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy barátság szent tüze van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

(Továbbmész...) [71,69] A dombság átmegy hegységbe. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Találsz egy teljesen lerombolt világítótornyot. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy Chara-din monolitja van. Délre egy művészi porolit van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy törpe bánya van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy alpesi tehén. Nem jelenthet különösebb problémát. {támadása: 8.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja az alpesi tehén testét. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az alpesi tehén testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az alpesi tehén testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz az alpesi tehén rúgása elől. Az alpesi tehén szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 kaját. 376 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. A feléd közeledő goldugar mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 2x 2d4+1.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a goldugar testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a goldugar csillogó páncélját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 aranyló ugarhéjat. 113 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [72,69] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe.
(Feltételes támadás:) Egy nyuhaj karbin! Ezt kerested. {egyik sebzési módja: 2x 4d4.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. A nyuhaj karbin szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy nyuhaj karbin közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 12.} Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 75 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
448 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy sziklafészek van. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy művészi porolit van. Északnyugatra egy törpe bánya van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. [24 pontot használtál fel, van még 171.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[73,69] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy púdersziklát. Keletre nézve látsz egy oltárt. Délkeletre egy mély szakadék van. Délre egy sziklafészek van. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy vadtroll. {max. életpontja: 33-38.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a vadtroll testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Ellenfeled holtteste hirtelen valami különös, belső fényben izzó sziklává változik, majd felrobban (-11 életpont). A vadtroll még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 236 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [74,70] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Doktroll Martens Egészségügyi Szanatórium és Tájvédelmi Körzet. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot. Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívői építették.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy kiálló sziklához rögzíted, és nagyon óvatosan, nagyon lassan leereszkedsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Nem ér készületlenül, hogy a barlang lakója morogva megindul feléd. Egy téfea magoflux! {max. életpontja: 43-48.}

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal vállát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a téfea magoflux testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A téfea magoflux szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy téfea magoflux! {védettsége: 10 szúró, 10 vágó, 10 ütő ellen.}

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a téfea magoflux testét. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a téfea magoflux ragyás nyelvét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. A téfea magoflux összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 321 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ahogy kezed valamihez hozzáér, megdobban a szíved. Mégiscsak érdemes volt ezt a veszélyt vállalni! Találtál 13 aranyat. Miután felértél, leoldozod és elrakod a kötelet. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din oltárt. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy rúnakő van. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy rúnakő van. Nyugatra egy sziklafészek van. Északra egy oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő kőszáli disznó nem jelenthet komoly veszélyt. {max. életpontja: 14.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a kőszáli disznó fejét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a kőszáli disznó testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó feléd szúr agyarával, de nem talál. A kőszáli disznó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 kaját. 46 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy csontlepke közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 6.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a csontlepke testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A csontlepke feléd harap, de sikertelenül. A csontlepke szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [75,70] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Grákó-hegyek keleti tövében vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy olvasztókemencét. Utad során felfedezel egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Raia oltárt. Délre egy rúnakő van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet. délnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Havet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy gyilkos tetű. {támadása: 9.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a gyilkos tetű testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A gyilkos tetű most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó. {max. életpontja: 19-22.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó bal karját. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a rőtmanó testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A rőtmanó karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
100 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. [44 pontot használtál fel, van még 127.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[76,70] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy óriás patkány. {védettsége: 3 szúró, 3 vágó, 3 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriás patkány jobb hátsó lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed az óriás patkány fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Az óriás patkány állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az óriás patkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
20 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 56, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kaffogó hebrencs. {védettsége: 12 szúró, 14 vágó, 4 ütő ellen.} Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [77,69] Még mindig füves síkságon vagy. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérszomjas csüldő közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő szőrtés kinövését. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. 656 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kaffogó hebrencs közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a kaffogó hebrencs testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával teljesen átszúrod a kaffogó hebrencs bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigmetszed a kaffogó hebrencs bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 248 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy tündöklő szobor van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Körbevizsgálódsz. Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [78,68] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Ezt a helyet csak úgy ismerik, hogy "Nyugati Sós Sivatag". Hát igen, rászolgált a nevére. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Csodás nekrofun tövében álmodni... Lendrin Vellian /<<Az Illúzió Mesterei>> " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Arisztotelész vigyorog kajánul. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délkeletre látsz egy rúnakövet. Nyugatra nézve látsz egy tündöklő szobrot. Északnyugatra egy művészi porolit van. Elrakod a távcsövet. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ráismersz a távolodóra. Egy tormikus egér. {védettsége: 16 szúró, 16 vágó, 16 ütő ellen.} A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. [24 pontot használtál fel, van még 103.]

h 233 20 használod a 233. tárgyat
Játszani kezdesz a furulyán. Egyszerű dallammal próbálkozol, de még így is sokszor hibázol. [20 pontot használtál fel, van még 83.]

szk 121 keresed a 121. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy homokférget. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 78.]

* 2. BP: tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Találsz egy hatalmas sziklát, és nyomban nekilátsz, hogy erősíts: mellmagasságig, majd a fejed fölé emeled a nehéz súlyt! Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. [Még 48 TVP-t kell elköltened.] Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy dűnekukac. {védettsége: 25 szúró, 5 vágó, 25 ütő ellen.} Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Fegyvert váltasz: előkapod a bronzhegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a dűnekukac fejét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal egy hatalmas csapással felmetszed a dűnekukac testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A dűnekukac megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a dűnekukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 2 csepp spirituszt. 393 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 66.]

* 3. BP: tf 1 12 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat 12 pontért
Keresel egy nagyobb követ, és kitartóan súlyzózni kezdesz. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 36 TVP-t kell elköltened.] [12 pontot használtál fel, van még 54.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 24 fejleszted az 1. tulajdonságodat 24 pontért
Nekilátsz, hogy tested minden porcikáját megmozgató gyakorlatokat végezzél. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 12 TVP-t kell elköltened.] [24 pontot használtál fel, van még 30.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 20, 29.
Elvégzed a rituálét, melyre csak igen kevés sámán képes a világon: erőt gyűjtesz az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját bezabál a kardfogú fülemüle. 2 kaját töm magába a spagulár. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 220 pontot. A következő körben tehát 250 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Calen Randir, egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran tanítványa vagy. Papi hited: 79. A Ősi Hajnal Lovagjai (#9167) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 79. fordulód.

Erő: 15 (26) Szint: 19 Merészség: 6/5 Magasság: 142 cm
IQ: 24 (28) Támadás: 36 (38) Agresszió: 3 Testsúly: 41 kg
Ügyesség: 19 (27) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 143/143 év
Egészség: 16 (22) Életpont: 375/375 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 15 (24) Varázspont: 438/134 Pénz: 3737 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 30/5 Pszi pont: 132/33
Eddig összesen 907 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 6 456 TP-t kaptál. Jelenleg 422 146 TP-d van. A következő szinthez még 27 854 TP szükséges. Trófeáid: Poomr Ko, harci mágus, quwarg királynő. A 64. fordulódban 113836 arany került a bankszámládra. 114751 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 17/12 szúrófegyverek: 10/44 (+69%) vágófegyverek: 20/39 (+6%)
lőfegyverek: 17/63 dobófegyverek: 11/64 (+50%)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << ököl (#28) << mágusölő (#422)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -13.); nyílvessző (#108) (14 -17.); tünde nyíl (#554) (18 -); tünde nyíl (#554) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
78,68 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 78
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 15 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1356 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4/49 (+12%) 2. nyomkövetés: 21/75 (+42%) 3. mászás: 5/57 (+10%)
4. csapdakészítés: 24/43 (+9%) 5. csapdaészlelés: 1/15 6. gyógyítás: 4/19
7. titkosírás: 7/32 8. felderítés: 2/95 9. szörnyidomítás: 9/82
10. teológia: 23/51 (+24%) 11. taumaturgia: 19/72 (+5%) 12. harcművészetek: 7/58
13. zene: 2/95 (+25%) 14. szörnyismeret: 16/33 (+22%) 15. pszi: 17/82 (+26%)
16. zárnyitás: 5/30 17. vadászat: 10/52 (+26%) 18. bányászat: 9/23 (+100%)
19. főzés: 7/59 (+15%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 0
1. sebzés bónusz: 2 2. támadás bónusz: 2 5. varázslat sebzés: 3 11. kincskeresés: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz nyílvesszőt (#108) (max. 12 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 20 darabot ), bumerángot (#249) (max. 6 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 20 darabot ), acéltűt (#334) (max. 20 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 20 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
vásárolsz kaktusztüskét (#114) (max. 30 darabot ), rákfatty váladékot (#333) (max. 30 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 30 darabot ), madártollat (#112) (max. 30 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot ), sallank karmot (#128) (max. 30 darabot ), acéltűt (#334) (max. 30 darabot ), amnioszt (#203) (max. 10 darabot ), lajhár csontot (#236) (max. 6 darabot ), gyenge mérget (#26) (max. 20 darabot ), spirituszt (#170) (max. 20 darabot )
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
nyuhaj karbin (#110), tetemember (#123)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
Pikoló (#7010), kardfogú fülemüle (#146)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 15 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) óriáserő (#53) éber kakukk (#3) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
8. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 9, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> ragyás burástya (#111)
izomernyesztés (#33) >> burástya királynő (#759) méregfelhő (#37) >> nyuhaj karbin (#110)
méregfelhő (#37) >> tetemember (#123) lángcsóva (#31) >> 11. szintű lényekre
méregfelhő (#37) >> 18. szintű lényekre lángcsóva (#31) >> Pszinapszis (#974)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászház (757): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
21, 22, 28, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5.

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: p 71, p 73, p 70, h 1100.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
profizmus (200)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
fegyvermester (302)
harci mágia (334)
az élet forrása (337)
illúziópáncél (354)
az ősök hite (362)
az ügyess. jutalma (377)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
csillagapród idézés (412)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU.
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU.
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU.
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU.
korlátlan táborhely (595) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2746 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 gyenge méreg (#26) 8 kaja (#2) 1 sallank karom (#128)
1 spiritusz (#170) 1 varázskő (#305) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
13 arany (#50) 1 aranyló ugarhéj (#100) 2 hebrencs állkapocs (#130)
1 karbin plazma (#199) 1 nektoraf faggyú (#667) 4 nyílvessző (#108)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79
67
68
69
70
71
(69,69) tetemember (#123), nektoraf (#355)
(70,69) gyilkos tetű (#116), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, vaskohó (#155), érclelőhely
(71,69) Chara-din monolitja (#534), világítótorony (#156), érclelőhely, alpesi tehén (#91), goldugar (#65)
(72,69) nyuhaj karbin (#110), Chara-din monolitja (#534)
(73,69) oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, vadtrollok (#70)
(74,70) mély szakadék (#154), Raia oltár, téfea magoflux (#98), érclelőhely, kőszáli disznók (#34), csontlepke (#746)
(75,70) olvasztókemence (#86), phua-kúp (#372), vaskohó (#155), oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116), rőtmanó (#55)
(76,70) 255. jellempróba, szent tölgyfa (#393), oltár, óriás patkányok (#42), kaffogó hebrencs (#88)
(77,69) vérszomjas csüldő (#114), kaffogó hebrencs (#88), xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 47. jellempróba, oltár
(78,68) nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tormikus egér (#218), dűnekukac (#357)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2024.08.08 08:34 Változások a számládon! Zseton levonás: 30 If. levonás: 0 Oka: Bónusz vásárlás weboldalon (Vad#szat -> 0)
˙

Üzenet küldése a karakternek