Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. nov. 13. 12h:04' EZ A 1060. JÁTÉKHETED, 785. FORDULÓD 1061. játékheted kezdete: nov. 18. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2349 SZÁMLA : XXXX |
Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 93 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás II pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Több lövedéked átfúrja a verg elmeszaggató testét. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a verg elmeszaggató tekergő csápját. (9 támadással 1623 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató csápol, de mindhiába. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 220 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2400, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: vv 71 247 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 247. varázslatot a 120. varázslatot |
* 2. KP: vv 53 88 224 | elmormolod az 53. varázslatot a 88. varázslatot a 224. varázslatot |
* 3. KP: vv 138 209 213 | elmormolod a 138. varázslatot a 209. varázslatot a 213. varázslatot |
* 4. KP: le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 5. KP: kf 1979 441 1158 | kézbeveszed/felveszed az 1979. tárgyat a 441. tárggyal az 1158. tárgyat |
* 6. KP: v 84 329 0 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 81 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 157 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gömbvillám varázslat. 222 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a zafír sárkány óriási karmát. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (109 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a zafír sárkány pikkelyes testét. (7 támadással 1235 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 189 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a zafír sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A zafír sárkány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 11 arany, egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (183,31)-> 50 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (183,31)-> 16 arany, -2 ÉP], egy shinai gömb [shinai gömb ládikóba-> (183,31)-> 40 arany, -2 ÉP] és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2003, sebződés: 581, gyógyulás: 18, összesen: -563 ÉP}
* 7. KP: v 367 341 0 | elmormolod a 367. varázslatot |
Mélyen koncentrálva, megidézel egy Asylux csapdája varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled támadása csökkent. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sivatagi vihar varázslatot. 150 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a dűnelord kígyózó csápját. (6 támadással 978 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a dűnelord örvénylő testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) A dűnelord csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. A dűnelord elhibázza az ütést csápjával. Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. 150 életpontot vesztettél. A dűnelord még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. 7 812 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1031, sebződés: 320, gyógyulás: 0, összesen: -320 ÉP}
* 8. KP: hh 745 841 1419 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat az 1419. tárgyat |
* 9. KP: hh 1154 1546 0 | használod az 1154. tárgyat az 1546. tárgyat |
vv 185 112 | elmormolod a 185. varázslatot a 112. varázslatot |
m 4 | mozogsz délre |
v 96 142 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
179 | 180 | 181 | |
17 | |
|
|
18 | |
|
|
19 | |
|
|
[142,61] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Észreveszel egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy borkonyó cserjét. Látsz egy gyilkos csalánt. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Megpillantasz egy csinos tekerős kutat. A polgárőrség strázsál mellette. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 7 aranyat. A város utcáin ballagva érdekes hírre figyelsz fel. Állítólag Kosztrapatusz, a híres mutáns jós a napokban megjövendölte minden "moa-mágia" végét, ami szörnyű pusztítással járhat. Alaposabban végiggondolva rájössz, hogy a te ismereteid szerint a moák nem is ismerték a mágiát, így ezt is elkönyveled szokásos, hiteltelen városi pletykának. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő.
be 833 209 | bemész a 833. épületbe |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar felderítő bal vállát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 17 életpontot vesztettél. Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar felderítő jobb vállát. (1 támadással 171 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átdöföd a varkaudar felderítő fejét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 619 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [181,17] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze keletre látsz egy ősi csatamezőt. Délkeletre nézve látsz egy gyöngymangó bokrot. Nyugatra egy kristálypalota van. Északnyugatra egy tűzbokor van. Északra egy Chara-din monolitja van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Dae. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy ekharion bébi nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ekharion bébi fejét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ekharion bébi pufók lábszárát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Cápafoggal jól megszúrod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Az ekharion bébi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 726 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [182,17] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Vad szamóca illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy Raia szent lovagja nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Egymásra bámultok, aztán mindenki megy a maga útján.
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az óriás csontváz bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Pusztító lándzsával felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Cápafoggal felnyársalod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 144 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Az óriás csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 036 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 169 életpontot sebezve.) Cápafoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 704 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) A szintszívó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus bal vállát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával felnyársalod az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 168 életpontot sebezve.) Cápafoggal teljesen átszúrod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus csapása csak a levegőt találja. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 14 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 223 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 288, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. 87 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. 161 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. 117 életpontot vesztettél. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (7 támadással 429 életpontot sebezve.) Az ellenfél részben elkábul a nyilacskán lévő méregtől. (-28 támadás, -28 védekezés.) A szörny villámokat lehel! Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (95 életpontot vesztettél.) Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a zafír sárkány testét. (8 támadással 1411 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a zafír sárkány testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A zafír sárkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (184,32)-> 96 arany, -2 ÉP], egy aranytű, egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (184,32)-> 6 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2003, sebződés: 525, gyógyulás: 30, összesen: -495 ÉP}
mm 2 |
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
ek 559 238 39 | t. energia kisütése: 559 238 39 |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a woorgard testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a woorgard szörcsögő hátát. (7 támadással 1174 életpontot sebezve.) Cápafoggal megbököd a woorgard testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) A woorgard meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 675 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1275, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}
(Továbbmész...) [180,19] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csápos otagi lehet. Mivel nem jelzed támadás szándékát, ő se támad. Egy ideig csendben méricskélitek egymást, aztán a szörny továbbáll.
(Továbbmész...) [179,20] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Látsz egy tűzbokrot. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze keletre látsz egy grok-képződményt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy gumifa van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Jól kivehetőek a távolban. Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő.
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy méregfelhő II varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod az ősdentor testét. (4 támadással 692 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az ősdentor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő II. 71 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 763, sebződés: 163, gyógyulás: 5, összesen: -158 ÉP}
(Továbbmész...) [177,22] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen rengeteg összekeveredett lábnyomra leszel figyelmes az út porában. Nagyon nagy lehetett itt a forgalom az utóbbi órákban! Mikor felnézel, megérted miért. A vándorcirkusz épp az út mellé telepedett, színes sátrai hívogatóan állnak előtted. Mielőtt belépnél, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy korinthai amőba.
Üdvözlésképpen egy Asylux csapdája varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled támadása csökkent. Kábító nyilacskát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 kábító nyilacska. Lövedékeiddel perforálod a korinthai amőba jobb oldalát. (7 támadással 412 életpontot sebezve.) A kábító nyilacskára kent méreg azonnal hatni kezd az ellenfélre. (-28 támadás, -28 védekezés.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (6 támadással 1063 életpontot sebezve.) Cápafoggal megkarcolod a korinthai amőba hullámzó testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a bal karodra. (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +24 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 kábító nyilacskát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás II varázslatot. [-10 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 117, gyógyulás: 24, összesen: -93 ÉP}
v 198 170 7 | elmormolod a 198. varázslatot |
176 | 177 | 178 | 179 | 180 | 181 | 182 | 183 | |
16 | |
|
|
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
[170,7] Homokos tengerpartra érkeztél. Északról a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt.
m 6 | mozogsz nyugatra |
kf 475 | kézbeveszed/felveszed a 475. tárgyat |
be 77 | bemész a 77. titkos labirintusba |
lm 6 7 8 | mozogsz 6 7 8 |
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átszúrod az opati polip egyik csápját. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 409 életpontot sebeztél. Az opati polip elhibázza az ütést csápjával. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +41 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 512, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az opati polip testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 282 életpontot sebeztél. Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 374, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Gyorsan kiúszol a tintafelhőből. Meglengetve a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod a kacagó szépia testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 322 életpontot sebeztél. Csápjaival a kacagó szépia lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 563 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átdöföd a kacagó szépia nyálkás csápját. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslatot dobsz ellenfeledre. 340 életpontot sebeztél. Csápjaival a kacagó szépia csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 4 polip szívókát. 527 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 434, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája bal oldalát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 343 életpontot sebeztél. Feléd sújt a moszatrája a farkával, de elhibázta! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 205 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 438, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája moszatszerű testét. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 318 életpontot sebeztél. A moszatrája farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 413, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 361 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 457, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 16 20 34 | mozogsz 16 20 34 |
Megmarkolva a triton szigonyt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az elektromos angolna testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 278 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az elektromos angolna melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 368, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átszúrod az elektromos angolna jobb oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 370 életpontot sebeztél. Az elektromos angolna megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Feléd sújt az elektromos angolna a farkával, de elhibázta! Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 275 tapasztalati pontot kaptál. Teljesítettél egy isteni küldetést!
{Csatastatisztika; sebzés: 464, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átszúrod a moszatrája bal oldalát. (1 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 327 életpontot sebeztél. A moszatrája farkával melletted a levegőbe suhint. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 216 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a moszatrája farkát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy hullámkeltés. 354 életpontot sebeztél. A moszatrája melléd csap a farkával! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. 226 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 449, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A teremtmény fekete váladékot pumpál a vízbe. Egy gyors karcsapással átúszol a lény túloldalára, kikerülve a fekete felhőből. Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod a diuretikus kráken testét. (1 támadással 96 életpontot sebezve.) Távolról hullámkeltés varázslatot lősz a másikra. 253 életpontot sebeztél. Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A diuretikus kráken fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 polip szívókát. 830 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 349, sebződés: 21, gyógyulás: 5, összesen: -16 ÉP}
lm 34 33 33 | mozogsz 34 33 33 |
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha pikkelyes testét. (1 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 297 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 109 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átdöföd az opati polip bal oldalát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 379 életpontot sebeztél. Az opati polip csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 polip szívókát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 485, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha testét. (1 támadással 90 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 332 életpontot sebeztél. A hínárevő piranha feléd harap, de sikertelenül. Ezek után ellenfeled teste már csak élettelenül lebeg a vízben.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 113 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 422, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca puha testét. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 318 életpontot sebeztél. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra rohansz. Triton szigonnyal teljesen átszúrod a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 326 életpontot sebeztél. A trosnyogó szakóca csápol, de mindhiába. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 419, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod a vércápa uszonyát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Egy hullámkeltés varázslattal köszöntöd a másikat. 278 életpontot sebeztél. A vércápa feléd harap, de sikertelenül. Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
553 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 382, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Marokra fogva a triton szigonyt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal felnyársalod a vércápa testét. (1 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 330 életpontot sebeztél. A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 421, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megmarkolva a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vércápa testét. (2 támadással 183 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 369 életpontot sebeztél. A vércápa állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
644 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Meglengetve a triton szigonyt ellenfeledre rontasz. Triton szigonnyal néhányszor teljesen átdöföd a vércápa sikamlós testét. (2 támadással 186 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre hullámkeltés varázslatot lősz. 280 életpontot sebeztél. A vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
662 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 466, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vad csatakiáltással, felemelve a triton szigonyt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 190 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy hullámkeltés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 306 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ellenfeled némi rángatózás után bugyborékolva leheli ki a lelkét!
961 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 496, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Triton szigonnyal tökéletesen perforálod a nagyobb vércápa testét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy hullámkeltés varázslatot. 321 életpontot sebeztél. A nagyobb vércápa fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
1 064 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 529, sebződés: 13, gyógyulás: 3, összesen: -10 ÉP}
vv 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
ef 30 516 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: ek 215 20 0 | t. energia kisütése: 215 20 |
* 2. BP: ek 503 237 28 | t. energia kisütése: 503 237 28 |
168 | 169 | 170 | 171 | |
6 | |
|
|
|
7 | |
|
|
|
8 | |
|
|
|
[237,28] Változik a terep: ritka erdőben vagy. Találsz egy nekrofunt. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek nyugatra.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 418.]
* 3. BP: p 195 80 0 | használod a 195. pszi képességet |
* 4. BP: szk 430 468 329 | keresed a 430. szörnyet a 468. szörnyet a 329. szörnyet |
* 5. BP: vv 83 62 189 | elmormolod a 83. varázslatot a 62. varázslatot a 189. varázslatot |
* 6. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 7. BP: ef 90 516 0 | energia fejlesztése 90 |
NATALI KŐ (388. TÁRGY) A natali kő egy ősi, rúnákkal telerótt oszlopcsonk. Sajnos az írást manapság senki sem ismeri, de állítólag nagy hatalomhoz juthat az, aki megfejti az ezeréves titkot. Sokak szerint egy speciális mágikus rítust kell a natali kőnél elvégezni, mások szerint a megoldás sokkal, de sokkal egyszerűbb. |
Erő: | 145 (150) | Szint: | 48 | Merészség: | 99/5 | Magasság: | 186 cm |
IQ: | 80 (85) | Támadás: | 107 (111) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 77 kg |
Ügyesség: | 56 (66) | Védekezés: | 135 (144) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 49/51 év |
Egészség: | 60 (78) | Életpont: | 1139/1139 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 55 (118) | Varázspont: | 2890/2123 | Pénz: | 34414 arany | Kép. pont: | 42 |
Tudatpont: | 90/33 | Pszi pont: | 923/652 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 18/94 (+63%) | ökölvívás: | 24/85 | szúrófegyverek: | 55/71 (+7%) |
vágófegyverek: | 5/0 | ütőfegyverek: | 9/32 | lőfegyverek: | 16/85 |
dobófegyverek: | 41/5 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) (110%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -32.); kábító nyilacska (#1590) (33 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 30 százalék; |
237,28 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 169,7 |
Kedvenc táborhely: 237,28 |
Legfeljebb 125 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 57, 84, 65, 62, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 200 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 105/52 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 201/55 (+15%) | 3. lopás: | 1/10 |
4. mászás: | 16/22 | 5. csapdakészítés: | 51/67 | 6. csapdaészlelés: | 7/12 (+6%) |
7. gyógyítás: | 82/79 | 8. titkosírás: | 18/57 | 9. felderítés: | 28/11 (+21%) |
10. szörnyidomítás: | 17/15 | 11. teológia: | 131/90 (+19%) | 12. taumaturgia: | 148/38 (+17%) |
13. szerencsejáték: | 4/39 | 14. versengés: | 9/28 (+10%) | 15. harcművészetek: | 17/45 |
16. zene: | 10/82 | 17. szörnyismeret: | 100/30 (+27%) | 18. pszi: | 101/3 (+3%) |
19. zárnyitás: | 3/28 | 20. vadászat: | 21/40 | 21. vitalitás: | 1/95 |
22. bányászat: | 34/95 (+1%) | 23. testépítés: | 103/8 | 24. úszás: | 25/92 |
25. főzés: | 8/17 | 26. csapatmunka: | 4/14 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 125 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 15% életerő alatt 20 TVP-ért |
kutatsz max. 500 TVP-ért |
elfogod sivatagi doareget (#240) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 300 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
bávatag golombár (#165), Sötétség Hercege (#296), purifikátor császár (#393), öregedést okozó lények (#9095), vark. kardtáncos (#693), aranyfecske (#283), dűnelord (#341), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), verg elmeszaggató (#430), zafír sárkány (#329), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
csápos otagi (#395), magnetikus praglonc (#200), semlegesek (#989), jók (#990), térfaló (#783), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
klónozás (#367, 60 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 20 VP) | életpajzs (#142, 16 VP) |
növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | áldomás II (#169) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | óriáserő (#53) | láthatatlanság (#76) |
tulajdonságpajzs (#26) | hadiszerencse III (#59) | szörnycsábítás (#83) | éber vadászkutya (#62) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 18, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
természet haragja (#141) | >> | férfiak (#998) | természet haragja (#141) | >> | nők (#999) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | verg elmeszaggató (#430) | Asylux csapdája (#233) | >> | 35. szintű lényekre | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 18, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi elementál lord (#272) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszi őselementál (#258) | |
tompítás (#40) | >> | varkaudar vajákos (#690) | védelem tűz ellen (#38) | >> | Orkhan Thai (#238) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | rozmár sámán (#655) | fehér glóbusz (#47) | >> | fagymágus (#650) | |
fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | zoloboo sámán (#230) | tompítás (#40) | >> | őrült varázsló (#255) | |
tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ongóliant (#159) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
dűnelord (#341) státusz: OK |
szőrös azuka (#903) (hátas: 11 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +5 védettség;) státusz: OK |
mutáns hegyitroll (#859) (málhás: +94 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nyilván már nagyon közel jársz a természettel való végső összeolvadáshoz: imádkozz, amint halhatatlanságod legalább 4%! |
2.) A leghatalmasabb villámvarázslatot, a gömbvillámot sajátítod el, ha megfelelő komponensként először leölsz 8 elektromos angolnát. (teljesítve) |
3.) Hatalmas területeken sorvad el a föld, az élőholt ősmágusok gonosz tevékenységének következtében. Pusztíts el egyet! |
HŐSTETTEID |
A varkaudarokat támogatva ennyiszer csaptál össze Borax király katonáival a második varkaudar invázió alatt: 3 |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 4 királynő, 7 élőholt, 4 vadász, 3 nagymester, 5 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 605, pontszámod: 7839. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 865. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a mágia rúnája (179) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
fejleszt.gyümölcse (292) |
harci mágia (334) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Kragoru tanításai (409) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 1172 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 188 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) OK |
tudati cserkészés (554) OK |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) OK |
kincsvadászat (561) OK |
TÁRGYAID A VÁMRAKTÁRBAN (579. FORDULÓD ÓTA) | ||||||||
0 arany | 11 | isteni könnycsepp (#260) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyógykenőcs (#313) | 1 | madártoll (#112) | 1 | rum (#1419) | |||
1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | sárkánypikkely (#292) | |||
1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | tinta (#101) | 1 | mutáns csont (#331) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
909 | arany (#50) | 1 | aranytű (#272) | 1 | dentor bőr (#551) | |||
6 | halcsont (#390) | 30 | kaja (#2) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
1 | krapixlon fürdőruha (#454) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | orgyilkos tőr (#225) | |||
21 | polip szívóka (#391) | 1 | quwarg tojás (#360) | 4 | rájabőr (#404) | |||
4 | ramit kő (#226) | 1 | rövid íj (#107) | 6 | sáfránypor (#211) | |||
5 | tudás gyöngye (#522) | 2 | ubuk dobónyíl (#138) |