784. forduló, 786. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. febr. 16. 9h:26'
EZ A 802. JÁTÉKHETED, 785. FORDULÓD
803. játékheted kezdete: febr. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [290,119] koordinátán.
Egyszercsak remegni kezd a föld, irtózatos földrengés veszi kezdetét. A mezőn megsemmisült: törpe bánya.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Halk zeneszó furakszik bele az álmodba, majd hamarosan követik az illatok, a ruha simogatása testeden... Egy bál forgataga vesz körül, ahol majd' mindenki a terem közepén forgolódó párt nézi. Magas, fess fiatalember táncol egy karcsú, éjkék ruhákat viselő leánnyal. A lány tényleg gyönyörű, érthető partnere odaadása. A füledben mégis csak az a pár szó visszhangzik, amit suttognak: Szegény, hát nem tudja? A Herceg leánya...
Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+122 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2144 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+336 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+21 tudatpont.) A lottó 959. hetének nyerőszámai: 21, 1, 13. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy hótarantula fészket vagy búvóhelyet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. (Önanalízis: +20% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 819.]

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 817.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 817.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 815.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 813.]
Szupersebesen mormolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 811.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 811.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 809.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 807.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 807.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 807.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +10 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 801.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 799.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 778.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 776.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 772.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 200% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 9. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 772.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 770.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 760.]

* 10. KP: elmormolod a 147. varázslatot a 209. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [0 pontot használtál fel, van még 760.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 758.]

vv 73 73 73 elmormolod a 73. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 753.]
Beizzik a turbómágia. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 748.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 743.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 741.]

at 4528 10 TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

at 5145 10 TU-t adsz át az 5145. kalandozónak 10
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 10 TU árán átcsúsztatsz 10 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 741.]

ef 40 502 energia fejlesztése 40
84 varázspont felhasználásával előállítasz 7 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-7 TU.] [49 pontot használtál fel, van még 692.]

p 195 30 használod a 195. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 30 Tudatpontot. [-600 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 677.]

ef 40 502 energia fejlesztése 40
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-30 TU.] [210 pontot használtál fel, van még 467.]

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a cápabőr csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 467.]

vps 100 VP spórolása: 100
Félreraktunk, letiltottunk neked 100 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 467.]

v 15 429 elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 1 új kaktuszbogyó. [-27 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 462.]

been 3397 belépés engedélyezése: a 3397. kalandozót
Elfogadod az új tagot, Xantax! Tudata ujjongva csatlakozik a K.T.-hez, jócskán megerősítve azt. (+1 MXTU.) Miután a mentális kapcsolat tökéletesen stabilizálódott, tájékoztatod az újoncot a Közös Tudattal kapcsolatos tudnivalókról. [20 pontot használtál fel, van még 442.]

bb 1290 beraksz a bankba az 1290. tárgyat
Beraksz a bank széfjébe 1 biethlan lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

tno 6 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 442.]

m 4 4 5 mozogsz délre, délre, délnyugatra
[290,120] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Ezek Garm hegyének lankái. A magasabban fekvő területek rendkívül szokatlan sötétségbe burkolóznak. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dranadáni kőtörő közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: energiaburok létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 327 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (85 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a dranadáni kőtörő bal karját. (8 támadással 1219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+244 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a dranadáni kőtörő jobb oldalát. (6 támadással 308 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A dranadáni kőtörő mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 139 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A dranadáni kőtörő rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 167 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 103 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (8 támadással 1168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a dranadáni kőtörő jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dranadáni kőtörő megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! Patájával a dranadáni kőtörő többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 132 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 107 életpontot vesztettél. A dranadáni kőtörő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20864 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3277, sebződés: 936, gyógyulás: 563, összesen: -373 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [290,121] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő Dranadáni Salamon nem jelenthet komoly veszélyt. (ld. enc.) Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 299 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Ellenfeled sziklát dob rád. Eltalált téged. (87 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a Dranadáni Salamon nyakát. (8 támadással 1162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+233 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a Dranadáni Salamon testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A Dranadáni Salamon mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 272 életpontot vesztesz.) Felfénylik az esszenciavédelem! A Dranadáni Salamon szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 122 életpontot vesztettél. Elmegy a kedved a harctól. Menekülésben mindig is profi voltál. Szinte lángol a lábad alatt a talaj, ahogy távolodsz legyőződtől. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1871, sebződés: 698, gyógyulás: 306, összesen: -392 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+1233 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr híveié. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [289,122] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy fényhozó. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). [91 pontot használtál fel, van még 351.]

dd 119 22 36 eldobod a 119. tárgyat a 22. tárgyat a 36. tárgyat
Elhajítasz 45 púderkövet. Elhajítasz 27 tüskét. Elhajítasz 1 fáklyát. [0 pontot használtál fel, van még 351.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[289,121] Még mindig füves síkságon vagy.
(Feltételes támadás:) Egy nekromanta kóborló! Ezt kerested. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 955 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a nekromanta kóborló bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 594 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (78 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a nekromanta kóborló fejét. (6 támadással 156 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 334 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a nekromanta kóborló fekete csuháját. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a nekromanta kóborló testét. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 251 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Véres nyál csordul ki a nekromanta kóborló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály. 26056 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2686, sebződés: 782, gyógyulás: 8, összesen: -774 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+888 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

(Továbbmész...) [289,120] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy baljós árny. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 572 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy inst.szingularitás varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Egy inst.szingularitás varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 310 életpontot vesztesz.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 296 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-1 TU.) Támadásodat elkerülte ellenfeled. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 352 életpontot vesztesz.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-3 TU.) Nem akarsz kinyúlni. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 572, sebződés: 958, gyógyulás: 8, összesen: -950 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+950 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-31 életerő). Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [289,119] A dombság átmegy hegységbe. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (vasérc) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) Hirtelen mozogni kezd a föld! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bányászvorthag. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-63 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén sejtelmes mosollyal rádnéz, majd tekintetével gúzsba köti a holmidat! Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy vizestömlő felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a bányászvorthag testét. (8 támadással 1183 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+237 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a bányászvorthag sáros combját. (6 támadással 316 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-14 TVP). A bányászvorthag szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 117 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 99 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-16 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a bányászvorthag testét. (5 támadással 714 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a bányászvorthag testét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-10 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 102 életpontot vesztettél. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
17510 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2825, sebződés: 762, gyógyulás: 468, összesen: -294 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-34 életerő). [109 pontot használtál fel, van még 218.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[289,118] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (mithril) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy khrak kőóriás. (ld. enc.) A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 307 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a khrak kőóriás bal karját. (8 támadással 1172 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a khrak kőóriás jobb lábát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 346 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a khrak kőóriás szögletes testét. (8 támadással 1146 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (79 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a khrak kőóriás testét. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 401 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A khrak kőóriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3311, sebződés: 747, gyógyulás: 8, összesen: -739 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Hozzád hasonló mázlista is kevés van a világon! Pont akkor bukkansz egy gyógygáz-pöffenetre, amikor a legnagyobb szükséged van rá. Fölé hajolsz, mélyet lélegzel. Hagyod, hogy a tüdődet teljesen kitöltse a gyógyerejű légtömeg. Amikor kifújod, sokkal jobban érzed magad. (+1098 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...) [289,117] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy ősi matéria. Nem jelenthet különösebb problémát. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 887 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősi matéria kavargó tömegét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (8 támadással 361 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+73 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted az ősi matéria testét. (6 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 275 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 58 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 41 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (8 támadással 383 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod az ősi matéria testét. (6 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 246 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted az ősi matéria kavargó tömegét. (7 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az ősi matéria testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 231 életpontot vesztesz.) Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 47 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki az ősi matéria száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20983 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2443, sebződés: 1000, gyógyulás: 266, összesen: -734 ÉP}

Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +1% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő).

(Továbbmész...) [289,116] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy sérült baljós árny közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 664 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy inst.szingularitás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nehezéket hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 nehezék. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Majdnem találtál. De csak MAJDNEM. A baljós árny néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 294 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-15 pszi pont.) (-2 TU.) Elmegy a kedved a harctól. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 664, sebződés: 294, gyógyulás: 8, összesen: -286 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+1103 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! (Önanalízis: +2% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő). [107 pontot használtál fel, van még 111.]

m 8 mozogsz északra
[289,115] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy árnygólem. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 641 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. A lény nagy levegőt vesz, és félrefújja lövedéket. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltrafált a lövedék. (44 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Megmarkolva a vadászkést ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel párszor súrolva eltalálod az árnygólem testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) A szörny mancsaival borzalmas ütéseket mér Rád! (2 támadástól 488 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod az árnygólem bal vállát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Az árnygólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 451 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vadászkéssel néhányszor meglegyinted az árnygólem átlátszó hasát. (2 támadással 91 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Az árnygólem mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 546 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1105, sebződés: 1529, gyógyulás: 67, összesen: -1462 ÉP}

Megszűnik a látás és hallás köznapi értelme: a másodperc törtrésze alatt leperegnek lelki szemeid előtt életed fontosabb pillanatai. Ez a halál... [10 pontot használtál fel, van még 101.]
Beleegyezéssel várod, hogy lelked elhagyja a megkínzott tested. Ehelyett azonban egészen furcsa dolog történik: olyan érzésed van, mintha felemelne valaki, és egy hatalmasat lódítana rajtad. Pillanatnyi kábaság után kinyitod a szemed: a mennyország nagyon is hasonlít a halandók világára... vagy pedig még mindig élsz! Ez utóbbi lehetőséget igazolja az is, hogy a deus ex machina eltűnt oldaladról. Tehát működött! Azon kívül, hogy elrepített a veszély helyszínéről, még gyógyított is rajtad. (+771 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(289,115) árnygólem (#586)
(289,116) baljós árny (#588), érclelőhely
(289,117) ősi matéria (#600), érclelőhely
(289,118) érclelőhely, khrak kőóriások (#592)
(289,119) Dornodon oltár, érclelőhely, bányászvorthag (#593)
(289,120) baljós árny (#588), Raia oltár, érclelőhely
(289,121) nekromanta kóborló (#596), Dornodon oltár, 40. jellempróba
(289,122) fényhozó (#602), 27. jellempróba
(290,120) dranadáni kőtörő (#604), Dornodon oltár, érclelőhely
(290,121) Dranadáni Salamon (#616), 38. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[288,115] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-7 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (óndarab) közelében vagy. (Önanalízis: +1% bányászat.) A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg agyfürkész közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 320 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: agyroppantás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg agyfürkész jobb oldalát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész testét. (8 támadással 1117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. Semmi hatás! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (8 támadással 1118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+224 életerő). Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg agyfürkész testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy fehérál.roncsolása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Aurgir lándzsájával meghorzsolod a quwarg agyfürkész jobb oldalát. (1 támadással 131 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Földelementálod támad. (30 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg agyfürkész testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.)
A quwarg agyfürkész összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25402 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3711, sebződés: 0, gyógyulás: 616, összesen: +616 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Csak egy quwarg bölcs. Megvető mosollyal várod a találkozást. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy agytaposás varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg bölcs testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (70 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a quwarg bölcs testét. (8 támadással 1129 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a quwarg bölcs testét. (6 támadással 313 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg bölcs bal hátsó lábát. (8 támadással 1173 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg bölcs testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg bölcs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 16386 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2960, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy quwarg széltáncos közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 659 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg széltáncos fejét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (6 támadással 453 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+91 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a quwarg széltáncos minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 436 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a quwarg széltáncos bal lábát. (7 támadással 599 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ocsmány csáprágóját a quwarg széltáncos hasadba mélyeszti. (1 támadástól 193 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-14 pszi pont.) (-3 TU.) Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a quwarg széltáncos bal szárnyát. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 382 életpontot vesztesz.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-11 pszi pont.) (-2 TU.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2390, sebződés: 1011, gyógyulás: 304, összesen: -707 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [0 pontot használtál fel, van még 101.]

v 198 290 119 elmormolod a 198. varázslatot
Kántálni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(288,115) Tharr oltár, érclelőhely, quwarg agyfürkész (#745), quwarg bölcs (#7131), quwarg széltáncos (#540)

[290,119] A dombokból hegyek lesznek, méghozzá egyre magasabbak. Magashegységben vagy!

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (pular kristály) találsz. (Önanalízis: +1% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Hosszas kutatómunkával sikerült felfedezned egy langusz fát. Begyűjtesz róla néhány levelet. Óriási szerencsédre találsz pár fekete szőrhernyót is. A hernyókat egyenként becsavarod egy-egy levélbe, majd határozott mozdulatokkal belakmározod a finom falatokat. Az éhségedet ugyan ez a koszt nem csillapítja, valami másra azonban nagyon alkalmas. (+897 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Észreveszel valamit a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [50 pontot használtál fel, van még 51.]

kt 430 30 elkészíted a 430. tárgyat (30 darabot)
Sajnos csak 23 bogyógránát készítéséhez van elegendő alapanyagod. Sajnos csak 10 bogyógránát készítéséhez/gyűjtéséhez van elegendő pontod. Legyártottál 10 bogyógránátot. Erőd TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 1.]

* 1. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 2. BP: energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: keresed a 464. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy hótarantulát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 83. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-34 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 10. BP: kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat a 824. tárggyal
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-10 szerencse). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A szervezetedet méreg pusztítja (-43 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 21, 4.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ nyel le a bazaltelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DRANADÁNI SALAMON (616. SZÖRNY)
Dranadáni Salamon sokáig villaszerű építmény tulajdonosa volt az árnybirodalom területén húzódó hegységek-dombságok valamelyikében. Aztán jöttek az árnytündérek, mindent begyaláztak az istenek szemében tüskének tekinthető tevékenységeikkel, és valahogy a dranadáni kőtörők legnagyobbika (talán a legbutábbika is) elvesztette sziklákból és sziklákba vájt otthonát. Dranadáni Salamon bosszút esküdött, de nem egy konkrét személyt vagy fajt illetően, hanem a világ egészével szemben. Azóta nemcsak az árnytündérek, de Ghalla apraja-nagyja összerezdül, ha Dranadáni Salamon zengő baritonja, vagy lépteinek közeledő dübörgése felcsendül a távolban.

KHRAK KŐÓRIÁS (592. SZÖRNY)
Amíg meg nem mozdul, valószínű, hogy csak egy kolosszális szobornak fogod találni. Ha azonban óriási öklét feléd nyújtja, már nem sok időd marad gondolkozni tévedéseden. A kőóriások kiválóan beleolvadnak a Khrak hegység sziklásabb részein kialakult környezetbe. Nem is csoda, hogy ezen a tájon jól érzik magukat, hiszen a hágók friss levegőjét ritkán bolygatják fel az árnytündérek Leahot megtagadó kétes üzelmei. Hogy a kőóriások élete hogyan kezdődött, arról csak bizonytalan mendemondák keringenek: állítólag a múltban elszabadult mérhetetlen árnymágia adott életet az addig csupán sziklafalba olvadt köveknek. És amikor a kőóriások felébredtek évezredes, tudatlan álmaikból, megtetszett nekik a szabadság mámorító érzése. Ezért támadtak a tündérmágusokra, amikor azok megpróbálták visszacsinálni a folyamatot. És azóta nem bíznak senkiben, aki földjeiket tapodja. Kőbőrük ütőfegyverrel természetesen sebezhetetlen, és vámpirizálni sem lehet belőle.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 785. fordulód.

Erő: 86 (108) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 86 (123) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 85 (112) Védekezés: 164 Menekülés: 30 % Életkor: 51/51 év
Egészség: 86 (110) Életpont: 1559/1424 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 85 (116) Varázspont: 4837/876 Pénz: 32619 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 53/-16 Pszi pont: 1026/30 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 60
Eddig összesen 9700 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 148426 TP-t kaptál. Jelenleg 50871688 TP-d van. A következő szinthez még 1128312 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg harcmágus. A 772. fordulódban 103322 arany került a bankszámládra. 107454 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 57/25 (+5%)
vágófegyverek: 9/68 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 41/7 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 45/41 (+11%) 2. nyomkövetés: 195/55 (+22%) 3. mászás: 39/73
4. csapdakészítés: 10/36 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 400/83 (+180%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 38/4 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 190/3 (+60%) 11. taumaturgia: 302/22 (+34%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/50 15. szörnyismeret: 25/73 (+20%)
16. pszi: 90/31 (+10%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/46
19. vitalitás: 5/36 20. bányászat: 57/85 (+17%) 21. úszás: 15/78
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 631
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), purifikátor császár (#393)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) vámpirizáció (#1) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247)
nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279)
tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)
mágikus ütés (#147) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 2)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 76, pontszámod: 983.
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 232 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 173 TU szükséges.)
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 biethlan lándzsa (#1290) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 fáklya (#36)
2 isteni könnycsepp (#260) 9 kaktuszbogyó (#429) 6 kerek kő (#19)
3 nehezék (#258) 1 nyílvessző (#108) 45 púderkő (#119)
1 purifikátor háj (#269) 6 ramit kő (#226) 1 tükör (#43)
27 tüske (#22) 30 ugh méreg (#166) 1 vizestömlő (#3)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
86 arany (#50) 10 bogyógránát (#430) 1 éjkristály (#958)
2 gyöngymangó (#135) 5 jégszilánk (#1128) 4 kaja (#2)
2 óndarab (#85) 1 őskristály-szilánk (#1525) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(290,119) törpe bánya (#435), érclelőhely

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - A quwarg TK ismeretét minden karaktertől töröltük. Újra meg kell szerezni, és a TK-ben csak az vehet részt, aki legalább egyszer már sikeresen lejutott a quwarg gödör aljára.
* - A titanit tárgyak feltalálásához szükséges IQ jelentősen csökkent.

Üzenet küldése a karakternek