Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 28. 12h:03' EZ A 832. JÁTÉKHETED, 784. FORDULÓD 833. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[189,106] Épületek tűnnek fel.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 201 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a kék rothasztó testét. (8 támadással 1176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+117 varázspont.) Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a kék rothasztó testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Érdes nyelvével a kék rothasztó néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 rothasztó talizmán. 14880 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1595, sebződés: 61, gyógyulás: 147, összesen: +86 ÉP}
kf 249 | kézbeveszed/felveszed a 249. tárgyat |
v 308 500 | elmormolod a 308. varázslatot |
a 129 5271 5 | átadod a 129. tárgyat az 5271. kalandozónak (5 darabot) |
a 1221 5271 10 | átadod az 1221. tárgyat az 5271. kalandozónak (10 darabot) |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 6 7 7 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: puha ütés varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vakító fény varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az őrjáratozó katona fejét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod az őrjáratozó katona fejét. (3 támadással 594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+59 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az őrjáratozó katona testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A 7 őrjáratozó katona gyenge döfése nem tudott megsebezni. A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 22 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (187,107)-> 10 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. 10904 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1261, sebződés: 26, gyógyulás: 14, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [187,105] Még mindig a városban vagy. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 8 madártoll és egy xirnox szív [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP]. 2753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 281, sebződés: 12, gyógyulás: 8, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [186,104] Továbbmész a város utcáján. Ahogy megközelíted a füstös lebujt, már az első pillanatban feltűnik neked a csodaművesek egyik felhajtója. Egy átlagos külsejű, kisnemes csemetének van öltözve, de téged nem verhet át! Az unott ábrázat mögött ugyanis egy jól képzett tolvaj lapul, aki leplezetlen érdeklődéssel vizslatja az erre járó kalandozókat, köztük téged is. Talán kerese valakit, vagy valakiket. A kíváncsiságod közelebb hajt hozzá, és megszólítod. Hamar kiderül, hogy megérzésed ma sem csalt meg. A fickó, bár a bizalmatlanságát meg sem próbálja véka alá rejteni, néhány mondatban vázolja a megoldásra váró problémát.
- Ügyes, mindenre elszánt kalandorokra van szükségem. Egy legalább négyfős csapatra - mondja minden kertelés nélkül, és közben szinte nem is mozog a szája. - Ha ismersz ilyen személyeket (s közben jelentőségteljesen a szemedbe néz... Brrr! Mintha egyenest a vesédig látna!), összetoborozhatnál nekem egy ilyen kompániát. A munka igen sürgős, és felettébb bizalmas jellegű. Ezt talán nem is kell hangsúlyoznom! (...és ismét az a szúrós tekintet! Borsódzik tőle a hátad!) - Találkozzunk a vegyesbolt mögötti sikátorban, egy fertályórával a delelő előtt! Ne késsetek! Jah, igen, még valami: Aki nem konyít a "mesterséghez", jobb ha nem is jön el. Pancser kezdőkkel nem foglalkozunk - azzal anélkül, hogy elköszönne, faképnél hagy. Most már tehát biztos, hogy a helyi tolvajcéh felhajtója volt, és az is biztos, hogy "mesterség" alatt a lopás kétes előjelű "művészetét" értette. De vajon miféle munkára kereshet a tolvajcéh tolvajokat, amit a saját legényeivel nem tud elvégeztetni - tűnődsz, miközben folytatod az utadat. (34. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Felismered a közeledőt. Csak egy őrült varázsló. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sötét rítus. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Ellenfeled izomernyesztés varázslatot lő rád. Semmi hatás! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az őrült varázsló testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (69 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő. 2753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 317, sebződés: 17, gyógyulás: 8, összesen: -9 ÉP}
m 7 8 8 | mozogsz északnyugatra, északra, északra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 306 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 4 bumeráng. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a garmhegyi szerzetes nyakát. (10 támadással 1022 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a garmhegyi szerzetes jobb lábát. (9 támadással 370 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A garmhegyi szerzetes a Kobraharapás technikáját alkalmazva, megsoroz öklével. (2 támadástól 246 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyengén megütögeted a garmhegyi szerzetes havas köpenyét. (11 támadással 823 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a garmhegyi szerzetes testét. (2 támadással 82 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Ütések érik a válladat és a karodat. (2 támadástól 275 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +55 ÉP.) A garmhegyi szerzetes összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26013 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2742, sebződés: 522, gyógyulás: 113, összesen: -409 ÉP}
(Továbbmész...) [290,118] Elmaradoznak a meredek ormok, sziklák. Alacsonyhegységre váltott a terep. Ezek Garm hegyének lankái. A magasabban fekvő területek rendkívül szokatlan sötétségbe burkolóznak. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy bányászvorthag. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 99 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-9 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén elröhögi magát, és megpróbál meghajlítani egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy mópat tetem felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor súrolod a bányászvorthag harántcsíkos testét. (10 támadással 1475 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Transzformálsz! (+147 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a bányászvorthag harántcsíkos testét. (8 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Transzformálsz! (+64 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) A bányászvorthag csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elszenveded a kronoérintést (-13 TVP). Elmúlt a manapajzs hatása. Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny megtipor. 93 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bányászvorthag fejét. (2 támadással 288 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bányászvorthag testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A bányászvorthag karma a fejed mellett suhan el! Apró rúgást kapsz a bányászvorthag patájától. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény összetapos! 104 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-38 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A bányászvorthag összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
21844 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2769, sebződés: 382, gyógyulás: 285, összesen: -97 ÉP}
(Továbbmész...) [290,117] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy takarító lehet. Itt csata lesz.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 310 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a takarító jobb karját. (4 támadással 106 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a takarító testét. (10 támadással 749 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a takarító sötét auráját. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a takarító sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 235 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.) Egy energiafolyam varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a takarító sötét auráját. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a takarító fejét. (2 támadással 160 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A takarító még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27138 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2550, sebződés: 490, gyógyulás: 106, összesen: -384 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 301 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló fekete csuháját. (4 támadással 107 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló jobb karját. (10 támadással 742 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló fejét. (8 támadással 319 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy nekromanta csókja. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 54 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a nekromanta kóborló fejét. (11 támadással 801 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a nekromanta kóborló bal lábát. (6 támadással 247 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Fegyverét a nekromanta kóborló bal combodba döfi. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 gór tekercs. 32506 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2732, sebződés: 439, gyógyulás: 49, összesen: -390 ÉP}
(Továbbmész...) [290,115] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ködmágus. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 303 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ködmágus átlátszó alakját. (4 támadással 108 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus nyakát. (11 támadással 802 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus testét. (8 támadással 320 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus testét. (11 támadással 788 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a ködmágus testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 149 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 26478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2650, sebződés: 338, gyógyulás: 76, összesen: -262 ÉP}
(Továbbmész...) [290,114] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy raaba-fát. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy varkaudar őslich. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy élőholt pozdorja varázslatot dobsz ellenfeledre. 415 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 4 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar őslich jobb lábát. (4 támadással 225 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a varkaudar őslich bal karját. (11 támadással 1598 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Transzformálsz! (+79 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a varkaudar őslich testét. (8 támadással 1276 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+128 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-60 varázspont.) A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel súrolod a varkaudar őslich bal vállát. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a varkaudar őslich rothadó testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 138 életpontot vesztettél. Karmával néhányszor a varkaudar őslich megcsapja a fejedet. (2 támadástól 127 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.)
A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 34192 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3987, sebződés: 387, gyógyulás: 380, összesen: -7 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 342 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. 61 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 4 bumeráng. Ellenfeled könnyedén félreüti! Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász testét. (11 támadással 801 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (76 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a tl'urlang vadász testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász fegyverforgatói fölénye nyilvánvaló: vágások sorozata zúdul válladra és nyakadra. (2 támadástól 434 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-13 pszi pont.) (-1 TU.) A tl'urlang vadász most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15765 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1349, sebződés: 495, gyógyulás: 95, összesen: -400 ÉP}
(Továbbmész...) [290,112] A síkságot sűrű erdő váltja fel. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hártyás dermesztő. (ld. enc.) Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled kitátja pofáját, és máris gyilkos méregfelhő repül feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (62 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a hártyás dermesztő jobb oldalát. (11 támadással 1618 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a hártyás dermesztő nyakát. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a hártyás dermesztő megcsapja a fejedet. (2 támadástól 280 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Belecsipked a hártyás dermesztő a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 52 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Nem akarsz kinyúlni. Olyan gyorsan futsz el, hogy ellenfeled csak döbbenten áll és bambán bámul utánad.
{Csatastatisztika; sebzés: 2559, sebződés: 554, gyógyulás: 92, összesen: -462 ÉP}
v 198 290 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
ef 40 519 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: | imádkozol |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősvillám. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász bal oldalát. (11 támadással 800 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász fejét. (9 támadással 353 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a tl'urlang vadász. (2 támadástól 449 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-16 pszi pont.) (-2 TU.) Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a tl'urlang vadász bal vállát. (11 támadással 805 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (21 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász nyakát. (8 támadással 318 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 438 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-17 pszi pont.) (-3 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2446, sebződés: 887, gyógyulás: 182, összesen: -705 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (11 támadással 787 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 321 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Gyilkos csapásokat oszt a tl'urlang vadász fegyverével. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-11 pszi pont.) (-1 TU.) Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász testét. (9 támadással 662 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a tl'urlang vadász testét. (8 támadással 238 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 428 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +86 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-2 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2154, sebződés: 767, gyógyulás: 158, összesen: -609 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[289,111] Az erdőt dombvidék váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy pézsmatököt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia híveié. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ősi matéria. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az ősi matéria testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod az ősi matéria testét. (11 támadással 529 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi matéria testét. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (85 életpontot sebezve.) Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 52 életpontot vesztettél. Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel néhányszor súrolod az ősi matéria testét. (10 támadással 487 életpontot sebezve.) Te 30 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+49 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod az ősi matéria testét. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 207 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 49 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. Te itt életveszélyben vagy. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 1785, sebződés: 731, gyógyulás: 267, összesen: -464 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Elszántan a másikra ugrasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel gyengén megütögeted az ősi matéria kavargó tömegét. (9 támadással 595 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod az ősi matéria testét. (9 támadással 462 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 59 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az ősi matéria testét. (9 támadással 432 életpontot sebezve.) Te 27 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (8 támadással 414 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 216 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +44 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 39 életpontot vesztettél. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott!
{Csatastatisztika; sebzés: 2076, sebződés: 634, gyógyulás: 113, összesen: -521 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
HÁRTYÁS DERMESZTŐ (585. SZÖRNY) Az igaz, hogy az árnytündérek birodalmában mindig egy jottányit sötétebb van, mint Ghalla normális vidékein, de ha még a maradék csekélyke fényt is eltakarja előled egy, a fákról aláhulló nagyméretű szörnyalak, akkor egy hártyás dermesztővel találkoztál. Első pillantásra az óriásdenevérek egy elfajzott példányának tűnhet, ha azonban kilátástalan harcba bocsátkozol vele, rájöhetsz: sokkal veszélyesebb jóval ismertebb rokonánál. A hártyás dermesztő ereje állítólag az áldozat félelmein alapszik, de hogy ebben mennyi az igazság, erről bizonyosodjon meg mindenki maga. A hártyás dermesztő ellen szúrófegyverrel próbálkozni esztelenség. A vámpirizációra immúnis. |
Erő: | 116 (167) | Szint: | 54 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (131) | Támadás: | 99 (104) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (135) | Védekezés: | 161 (171) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 45/50 év |
Egészség: | 112 (139) | Életpont: | 1113/15 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 118 (142) | Varázspont: | 4823/343 | Pénz: | 4689 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 49/-8 | Pszi pont: | 923/509 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 61/99 (+7%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/33 (+1%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 5 győzelmeid: 53 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 92/57 | 2. nyomkövetés: | 202/62 (+5%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 61/81 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/19 | 6. gyógyítás: | 117/91 (+138%) |
7. titkosírás: | 33/43 | 8. felderítés: | 36/33 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 376/92 (+73%) | 11. taumaturgia: | 111/47 (+11%) | 12. versengés: | 23/83 (+9%) |
13. harcművészetek: | 65/41 (+1%) | 14. szkanderozás: | 41/54 (+2%) | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 46/16 (+20%) | 17. pszi: | 62/87 (+7%) | 18. zárnyitás: | 3/49 |
19. vadászat: | 10/7 | 20. vitalitás: | 8/3 | 21. bányászat: | 50/47 (+9%) |
22. úszás: | 23/48 | 23. ősteológia: | 6/73 (+42%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 717 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | átok (#294) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | mágikus ütés (#147) | isteni bölcsesség (#319) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 177, pontszámod: 2221. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 57 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 508 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1234. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
31 | arany (#50) | 4 | bumeráng (#249) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | deus ex machina (#1) | 7 | kaja (#2) | 1 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | mópat tetem (#584) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | 5 | sallank nyíl (#129) | |||
1 | tükör (#43) | 10 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | gór tekercs (#780) | 1 | kampós acélszigony (#455) | |||
8 | madártoll (#112) | 1 | mutáns csont (#331) | 2 | púderkő (#119) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sólyomcsőr (#1223) |