Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. márc. 27. 9h:40' EZ A 832. JÁTÉKHETED, 783. FORDULÓD 833. játékheted kezdete: ápr. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal az 1538. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 319. varázslatot |
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
[185,62] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.
v 308 400 | elmormolod a 308. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 5 7 7 | mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra |
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a khrak kőóriás testét. (7 támadással 404 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor megpöccinted a khrak kőóriás fejét. (9 támadással 899 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 297 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhányszor súrolod a khrak kőóriás szögletes testét. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). Elmúlt a manapajzs hatása. Ellenfeled regenerálódik! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a khrak kőóriás bal lábát. (9 támadással 846 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled kegyetlen csapást mér mancsával a legérzékenyebb pontodra. Oóópsz! (1 támadástól 400 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a khrak kőóriás fejét. (3 támadással 282 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával lekever egy hatalmasat. (1 támadástól 583 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +117 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A khrak kőóriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 iti tekercs. 26478 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3553, sebződés: 1731, gyógyulás: 352, összesen: -1379 ÉP}
(Továbbmész...) [289,118] Továbbra is magashegységben vagy. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (pular kristály) rejt.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 pular kristályt! [pular kristály ládikóba-> (186,106)-> 8 arany, -2 ÉP] Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy khrak kőóriás. Nem jelenthet különösebb problémát. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. Semmi hatás! Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a khrak kőóriás kőbőrét. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor súrolva eltalálod a khrak kőóriás bal lábát. (9 támadással 811 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 496 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +100 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a khrak kőóriás jobb oldalát. (9 támadással 798 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás teli erővel gyomorszájon vág. (1 támadástól 460 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a khrak kőóriás fejét. (9 támadással 804 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) A khrak kőóriás mancsával végső csapást mér koponyádra. (1 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 3060, sebződés: 1282, gyógyulás: 262, összesen: -1020 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[288,119] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. Kihalt területre érkezel. Itt már a növények sem a természet törvényei szerint nőnek, elcsökevényesedett indáik rémülten meredeznek a különböző égtájak irányaiba. Szinte érezhető a levegőt átható gonoszság. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-6 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg széltáncos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 223 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sivatagi vihar varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos fejét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Koncentrálva kí energiáidat, az Acél Ökölre összpontosítasz! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (9 támadással 1083 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Transzformálsz! (+108 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (8 támadással 1020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+205 életerő). Transzformálsz! (+102 varázspont.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg széltáncos testét. (4 támadással 463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 27027 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3093, sebződés: 60, gyógyulás: 540, összesen: +480 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 112 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy átok varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi hurrikán varázslatot lő rád. 386 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 454 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg harcmágus testét. (10 támadással 1392 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+279 életerő). Transzformálsz! (+139 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 1190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+119 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Csípések, marások zuhognak védtelen testedre! (2 támadástól 441 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +89 ÉP.) A lidérc rád támad! (3 támadással 68 ép-t sebzett.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg harcmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 29206 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3350, sebződés: 1007, gyógyulás: 619, összesen: -388 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 440 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító bal első lábát. (11 támadással 1514 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+303 életerő). Transzformálsz! (+151 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 1192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Transzformálsz! (+118 varázspont.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 282 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel súrolod a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 376 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 274 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22371 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3634, sebződés: 1299, gyógyulás: 760, összesen: -539 ÉP}
v 308 400 | elmormolod a 308. varázslatot |
m 7 7 8 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg b.háborító bal oldalát. (8 támadással 455 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító fejét. (11 támadással 1463 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+293 életerő). Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 591 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+119 életerő). Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 431 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 293 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (11 támadással 1434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+287 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a quwarg b.háborító fejét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Földelementálod támad. (31 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 435 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 244 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4221, sebződés: 1403, gyógyulás: 896, összesen: -507 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Megjelenik egy lidérc! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról savhurrikán II varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Egy energiaspirál varázslatot dob rád a másik. 162 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus testét. (9 támadással 1240 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus bal hátsó lábát. (8 támadással 605 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 73 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 70 ép-t sebzett.) 355 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Egy rovarfelhő II varázslatot dob rád a másik. 305 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2600, sebződés: 1417, gyógyulás: 284, összesen: -1133 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[286,118] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-18 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg széltáncos. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Egy rovarfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 293 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcmágus bal vállát. (8 támadással 446 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (32 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus testét. (9 támadással 1228 életpontot sebezve.) Te 76 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+123 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a quwarg harcmágus testét. (9 támadással 685 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+69 életerő). Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 571 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +115 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 61 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 77 ép-t sebzett.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 834 életpontot vesztettél. Ellenfeled rovarfelhő II varázslatot lő rád. 303 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2695, sebződés: 2190, gyógyulás: 391, összesen: -1799 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[285,117] Amerre csak a szem ellát, dombok. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-24 életpont). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (ilkin érc) jelenlétét érzed a föld alól. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálod egy kisebb kőkupacnak álcázni magad. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült!
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Megjelenik egy lidérc! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy rovarfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 287 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Távolról átok varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kí energiáidat koncentrálod, és megindítasz egy támadást, amelynek eredménye egy Élet-Halál érintés lesz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus testét. (9 támadással 1242 életpontot sebezve.) Te 77 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+124 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 628 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +126 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 60 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 72 ép-t sebzett.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. 120 életpontot vesztettél. Iszonyú rosszullét fog el (-15 támadás). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy rovarfelhő II. 313 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2578, sebződés: 1480, gyógyulás: 394, összesen: -1086 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[284,118] A buckák elmaradoznak, ritka erdőben vagy. A távolban több quwarg bolyt látsz, oldalukon nagy a nyüzsgés. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-30 életpont). Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy quwarg b.háborító. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító jobb oldalát. (8 támadással 446 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (10 támadással 1350 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+135 életerő). Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító jobb vállát. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a jobb lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 710 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +142 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 303 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2522, sebződés: 1013, gyógyulás: 342, összesen: -671 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[283,119] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-30 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Na, ide sem bújok többet, kiáltod, mikor észreveszed, hogy nem voltál elég ügyes. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg gigász testét. (8 támadással 287 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász bal első lábát. (11 támadással 1479 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg gigász jobb vállát. (8 támadással 603 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) A quwarg gigász kegyetlenül lesújt a bal válladra. (1 támadástól 620 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +124 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 101 életpontot vesztettél. A quwarg gigász csáprágójával feltépi a torkodat. (1 támadástól 538 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +108 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2690, sebződés: 1259, gyógyulás: 444, összesen: -815 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[282,118] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-36 életpont). Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy quwarg széltáncos. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (8 támadással 448 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+123 életerő). Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító jobb első lábát. (8 támadással 1196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+120 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 934 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +187 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 293 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2975, sebződés: 1227, gyógyulás: 434, összesen: -793 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[281,117] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy csapat apró quwarg indul feléd - fel akarnak falni! Kétségbeesetten ugrálsz rajtuk, és ezzel sikerül is elijesztened őket. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-42 életpont). Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy quwarg b.háborító közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 449 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (12 támadással 1580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító fejét. (8 támadással 1222 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +223 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 282 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3364, sebződés: 1395, gyógyulás: 507, összesen: -888 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[280,116] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: sűrű erdőben vagy. A föld meg-megremeg, a quwargok keményen dolgoznak alattad. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-48 életpont). Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg bölcs. Itt csata lesz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 185 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 855, gyógyulás: 8, összesen: -847 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[279,115] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Nem tudod úgy letenni a lábad, hogy ne reccsenne a talpad alatt quwarg. Förtelmes! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-54 életpont). Felfedeztél egy oltárt. Chara-din hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy quwarg b.háborító lehet. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg b.háborító testét. (6 támadással 344 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (12 támadással 1577 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+158 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 1218 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+122 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1517 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +304 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 286 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 3304, sebződés: 1803, gyógyulás: 588, összesen: -1215 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[278,114] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Egy hatalmas dombot pillantasz meg. Közelebb lépve látod, hogy ez nem hegy, hanem egy döglött quwarg! Ámulva járod körbe a példányt. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-54 életpont). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy quwarg b.háborító. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (10 támadással 1337 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+134 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1520 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +304 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 294 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2069, sebződés: 1814, gyógyulás: 502, összesen: -1312 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[277,114] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy kultúrmasztodon üres csontváza meredezik előtted, a quwargok teljesen lerágták. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-48 életpont). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg széltáncos ijesztett meg. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
v 308 400 | elmormolod a 308. varázslatot |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Megjelenik egy lidérc! Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled energiaspirál varázslatot lő rád. 86 életpontot vesztettél. Távolról nekromanta csókja varázslatot lő rád a másik. 67 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg harcmágus bal első lábát. (9 támadással 1665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+167 életerő). Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus testét. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1732 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +347 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 75 ép-t sebzett.) Elmúlt a manapajzs hatása. Távolról átok varázslatot lő rád a másik. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2555, sebződés: 2016, gyógyulás: 583, összesen: -1433 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[276,112] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel. Elborzadva nézel körül: a quwargok szinte mindent felfaltak itt! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-42 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1257 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+126 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 1214 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+121 életerő). Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1098 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +220 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 299 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2578, sebződés: 1397, gyógyulás: 471, összesen: -926 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[275,111] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-36 életpont). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Sajnos nem sikerült rendesen elbújnod. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Megpróbálsz lelécelni. Ellenfeled jó kedvében lehet, mert negyedórányi üldözés után úgy dönt, hogy vége a reggeli tornának, és megáll.
v 308 400 | elmormolod a 308. varázslatot |
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy hangcsapás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg bölcs jobb oldalát. (11 támadással 1516 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (87 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg bölcs testét. (8 támadással 613 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg bölcs testét. (9 támadással 1249 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg bölcs bal első lábát. (8 támadással 1248 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (72 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg bölcs testét. (11 támadással 1483 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a quwarg bölcs testét. (8 támadással 593 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ellenfeled regenerálódik! A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg bölcs fejét. (8 támadással 1093 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a quwarg bölcs jobb oldalát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A quwarg bölcs csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül.
A quwarg bölcs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 őskristály-szilánkot. 60325 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 8301, sebződés: 285, gyógyulás: 8, összesen: -277 ÉP}
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító jobb oldalát. (11 támadással 1487 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+149 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 635 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 907 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +182 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 309 életpontot vesztettél. Elmúlt a manapajzs hatása. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2229, sebződés: 1216, gyógyulás: 399, összesen: -817 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[274,109] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-30 életpont). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy quwarg b.háborító nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító bal első lábát. (11 támadással 1450 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+145 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító bal oldalát. (8 támadással 608 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 758 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +152 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 263 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 2097, sebződés: 1021, gyógyulás: 362, összesen: -659 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[273,108] Még mindig bozótos. A quwargok ciripelése itt már fülsiketítő. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-24 életpont). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy quwarg lázhozó ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 221 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy átok varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 355 életpontot vesztettél. Egy jégoszlop varázslatot dob rád a másik. 46 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Te itt életveszélyben vagy. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 401, gyógyulás: 8, összesen: -393 ÉP}
v 198 290 119 | elmormolod a 198. varázslatot |
[290,119] Fokozatosan vált a terep: ez magashegység. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt törpe bányát. Bányászat képességeddel fémet (mithril) érzel a föld alatt.
* 1. BP: | imádkozol |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 823. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 25 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért |
Erő: | 116 (167) | Szint: | 54 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (131) | Támadás: | 99 (104) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (135) | Védekezés: | 161 (171) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 45/50 év |
Egészség: | 112 (139) | Életpont: | 1112/773 | Jellem: | semleges (+2) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 118 (142) | Varázspont: | 4823/387 | Pénz: | 4720 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 49/7 | Pszi pont: | 923/402 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 61/92 (+2%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/32 (+1%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 5 győzelmeid: 51 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 92/57 (+192%) | 2. nyomkövetés: | 202/57 (+11%) | 3. mászás: | 42/32 |
4. csapdakészítés: | 61/75 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/19 | 6. gyógyítás: | 116/53 (+1%) |
7. titkosírás: | 33/43 | 8. felderítés: | 36/33 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 376/19 (+115%) | 11. taumaturgia: | 111/36 (+12%) | 12. versengés: | 23/74 |
13. harcművészetek: | 65/40 | 14. szkanderozás: | 41/52 (+4%) | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 45/96 (+20%) | 17. pszi: | 62/80 (+7%) | 18. zárnyitás: | 3/49 |
19. vadászat: | 10/7 | 20. vitalitás: | 8/3 | 21. bányászat: | 50/38 (+14%) |
22. úszás: | 23/48 | 23. ősteológia: | 6/31 (+70%) | 24. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 710 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) |
isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | kí koncentráció (#69) |
nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) |
mágikus ütés (#147) | isteni bölcsesség (#319) | átok (#294) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 177, pontszámod: 2221. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) OK tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 44 TU. szükséges még: 1 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 559 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1234. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | manakristály (#500) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | tükör (#43) | |||
71 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
37 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | iti tekercs (#782) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | őskristály-szilánk (#1525) | |||
1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | szent jogar (#150) | |||
1 | titanitdukát (#1480) |