780. forduló, 782. forduló, Napsugár összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 4. 12h:08'
EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 781. FORDULÓD
1238. játékheted kezdete: dec. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4911
SZÁMLA : XXXX

NAPSUGÁR KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [378,15] koordinátán.
Bea Melindre átadott neked a 2. napon 55 TU-t.
A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+43 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+286 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+247 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+11 tudatpont.) A lottó 1314. hetének nyerőszámai: 24, 19, 10. 2 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 12 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy albinó küklopsz nyomára vezet. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. (Önanalízis: +22% szörnyismeret.) [7 pontot használtál fel, van még 844. Kapsz 5 VP-t.]

* 1. KP: mak 1 0 0 makró 1

ek 275 0 0 t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 844.]

ek 531 0 0 t. energia kisütése: 531
Aktiválod a mentális roncsolást. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 834. Kapsz 10 VP-t.]

vv 71 88 112 elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 832. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 832.]
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 832.]

vv 19 138 224 elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 830. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. [-15 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 828. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 828.]

vv 26 165 188 elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 826. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 824. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Kékes fény vonja be bőröd. [-15 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 822. Kapsz 2 VP-t.]

vv 78 57 215 elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-7 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 820. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 820.]
Szupersebesen mormolsz. A varázslat az agyadban lapul, használatra készen. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 818. Kapsz 2 VP-t.]

vv 182 209 211 elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 816. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a vadászatra. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 814. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Ragyogó fényaura öleli körbe a tested. [-40 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 812. Kapsz 2 VP-t.]

vv 157 227 478 elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-24 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 810. Kapsz 2 VP-t.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 ezüstdarab). [0 pontot használtál fel, van még 810.]
Gyorsvarázsolsz! [-50 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 808. Kapsz 2 VP-t.]

vv 184 261 147 elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! [-9 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 806. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) [-200 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 804. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Csillogó energiafelhő jelzi, hogy képes vagy a mágikus teremtmények megsebzésére. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 804.]

hh 841 1133 1253 használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat
Használod a varkaudar csészét. Szerencsésebb lettél 1 körre (+4 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 803. Kapsz 1 VP-t.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 782. Kapsz 21 VP-t.]
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +220 max. életerő, +220 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 776. Kapsz 6 VP-t.]

* 2. KP: vv 443 137 213 elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy a harci induló ritmusára mozdul minden izmod (+6 támadás). [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 774. Kapsz 2 VP-t.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-18 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Sokkal alaposabb leszel, ha kutatni kell. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 772.]

* 3. KP: vv 247 69 70 elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 767. Kapsz 1 VP-t.]

* 4. KP: kb 504 1 518 kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 767.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Huh, huh! Micsoda fűszer ez a sáfránypor! Érzed a jótékony hatást. (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 772.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 777.]

h 248 használod a 248. tárgyat
Nagyra tátod a szádat, és elnyeled a pszi követ. Gulp! Ahogy a kő még nyelés közben szétolvad, iszonyatos fájdalom árad szét testedben. (-61 életpont.) Percekig a földön fetrengesz, míg valamennyire magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [5 pontot használtál fel, van még 772. Kapsz 5 VP-t.]

kpb 4 kezd. parancs berakása: 4

vv 296 63 168 elmormolod a 296. varázslatot a 63. varázslatot a 168. varázslatot
Fürgén varázsolsz! [-15 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 770. Kapsz 2 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-24 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 768. Kapsz 2 VP-t.]
Ezt a varázslatot már elmondtad egyszer! [0 pontot használtál fel, van még 768.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 1525 1 518 kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 őskristály-szilánkot. [0 pontot használtál fel, van még 768.]

h 1525 7609 7610 használod az 1525. tárgyat
Felkészülsz az őskristály-szilánkból történő információkinyerésre. Mindkét tenyeredet a kristályhoz tapasztod, és lehunyt szemmel várod a csodát. Egyszer csak egy szörny képe bontakozik ki lelki szemeid előtt. A kép részleteit nyilazott, nehezen kivehető feliratok magyarázzák. Most már tudod, milyen is egy bazaltúr 2.. (ld. enc.) Ezután egy másik szörny is megjelenik a kristályban. Most már egy gránitúr 2.-t is láttál. (ld. enc.) Nem szép dolog szemetelni, de hát mit kezdj a teljesen kisajtolt őskristály-szilánkkal? Messzire hajítod. [3 pontot használtál fel, van még 765. Kapsz 3 VP-t.]

in 2227 7609 leírod a 2227. kalandozónak a 7609. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltúr 2.. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

in 2227 7610 leírod a 2227. kalandozónak a 7610. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitúr 2.. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

in 2428 7609 leírod a 2428. kalandozónak a 7609. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bazaltúr 2.. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

in 2428 7610 leírod a 2428. kalandozónak a 7610. szörnyet
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy gránitúr 2.. [0 pontot használtál fel, van még 765.]

h 1327 20 használod az 1327. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Rutinos, öreg bárd módjára muzsikálsz gyakorlásképp. A dobolás jót tesz, felpaprikázza a hangulatodat. (+1 sebzés.) (Önanalízis: +25% zene.) [20 pontot használtál fel, van még 745. Kapsz 20 VP-t.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg nagymester!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester torát. (8 támadással 408 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel megütöd a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 48 sebzést okoz. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg nagymester szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 761 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy quwarg ősmágus! Micsoda meglepetés, ez Quwargamanga!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Quwargamanga díszes potrohát. (7 támadással 458 életpontot sebezve.) A Quwargamanga összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 térhajlító kavics. 8 052 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1023, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy quwarg parafenomén!

Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén potrohát. (6 támadással 389 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 778 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 389, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 71 aranyat. Eddig tartott a csodálatos utazás, ahogy a teleportgömb energiája kimerül, te visszakerülsz az induló koordinátára. [40 pontot használtál fel, van még 705. Kapsz 40 VP-t.]

h 1387 144 61 használod az 1387. tárgyat
Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

377 378 379
14
15
16
(378,15) quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248)

[144,61] Lakott területre érkeztél. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Látsz egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Találsz egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Felfedeztél egy Arénagödröt. Látsz egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat.

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) A következő épületeket látod: egy maffia bank (705. épület.), egy ezüst mágustorony (706. épület.), egy Ördögi Kör (710. épület.) és egy Trikornis Futárszolgálat (712. épület.).
(láthatatlan észlelése:)
Összefutsz Húsrágó Hídverő. Tharr felszentelt papja. Egy bársony övsálat, egy Beholder kitűzőt, egy boszorkánykendőt, egy bozontfonatot, egy cirkuszi kitűzőt, egy csodálatos nyakláncot, egy csontamulettet, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy értépő sarkantyút, egy ezüst végzetmedált, egy fejvadász medált, egy felleggyűrűt, egy Hatalom Karkötőjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy kígyóbőr övet, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy lánghordozó kitűzőt, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mind. tűzopálját, egy moa harci nadrágot, egy Notermanthi amulettet, egy nozar-thin medált, egy ősi csillagfókuszt, egy ősmágus fülbevalóját, egy ősplazmát, egy purifikátor övet, egy q. demoralizátort, egy q. taposó medált, egy quwarg ékkövet, egy rizspapír-vértet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy tanítvány övet, egy Teremtő koronáját, egy törpe bakancsot, egy tőrvető vállszíjt, egy tradicionális övet, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy varkaudarölő éremet, egy Vlagyimir gyűrűjét, egy yiang kesztyűt, egy yiang sapkát és egy yiang vállvédőt visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy sikolyféreg trófea és egy og'hlobn mészáros trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy rövid íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd szőrös azuka. Málhásállata egy sivatagi doareg. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod.
Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" A felszabaduló tudati energiákat varázsponttá alakítod (+12 varázspont). Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[10 pontot használtál fel, van még 695. Kapsz 10 VP-t.]

ff 422 951 28 felt. fegyverváltás: 422 951 28
Felt. fegyverváltás: << mágusölő << vámpírölő << ököl. [0 pontot használtál fel, van még 695.]

be 497 8 bemész a 497. épületbe
Az arénát övező kerítéshez lépsz. A púpos varkaudar egy aknához vezet, amelyben egy létrát látsz. Bíztat hogy mássz le rajta. Legyőzve rossz érzésed lemászol, az akna aljából egy alagút vezet az arénába. Belépsz a porondra, a varkaudar közönség lelkesen felkiált, előre élvezik a várható vérengzést.
A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy varkaudar bajnok.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bajnok testét. (2 támadással 115 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +9 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy ében halálhajcsár.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében halálhajcsár bal vállát. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel felnyitod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 103 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár testét. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. Ellenfeled 45 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Az ében halálhajcsár összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 894 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 718, sebződés: 0, gyógyulás: 38, összesen: +38 ÉP}

Egy másik alagúton érkezik ellenfeled. Egy ében hadúr.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében hadúr fejét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (13 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mágusölővel végigvagdosod az ében hadúr fejét. (2 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében hadúr testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (17 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. Az ében hadúr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 7 446 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 810, sebződés: 13, gyógyulás: 60, összesen: +47 ÉP}

A kerítésen átlendülve érkezik a porondra ellenfeled. Egy ongóliant hadúr.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (63 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az ongóliant hadúr ragyás lábszárát. (5 támadással 532 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+107 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az ongóliant hadúr testét. (1 támadással 85 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A fényaura 8 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (53 ép-t sebezve). Az ongóliant hadúr pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (3 támadástól 75 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) A lény összetapos! 80 életpontot vesztettél. Az ongóliant hadúr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (143,61)-> 16 arany, -2 ÉP], 3 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], 16 arany és egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. 6 568 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1145, sebződés: 226, gyógyulás: 142, összesen: -84 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy magnetikus praglonc.

Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy inst.szingularitás varázslat. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc testét. (8 támadással 358 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod a magnetikus praglonc bal lábát. (4 támadással 420 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (62 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. A magnetikus praglonc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 7 323 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 907, sebződés: 2, gyógyulás: 99, összesen: +97 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy varkaudar iszákos.

A mészárlásra kiszemelt áldozat tompítás varázst lök magára. Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar iszákos bal vállát. (8 támadással 459 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 063 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 459, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy áldott okerón.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón testét. (8 támadással 466 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az áldott okerón fejét. (3 támadással 307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád működik (8 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (35 ép-t sebezve). Az áldott okerón ollója a levegőben csattan. Az áldott okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 áldott követ. 1 155 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 896, sebződés: 0, gyógyulás: 81, összesen: +81 ÉP}

Ellenfeled üvöltve ront rád. Egy hegyi góliát.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hegyi góliát testét. (6 támadással 347 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


A közönség éljenez, úgy tűnik legyőzted minden ellenfeledet. A púpos varkaudar mogorván előkotorja az erszényét, és kezedbe számlálja a megállapodott összeget. Kapsz 1000 aranyat. [85 pontot használtál fel, van még 610. Kapsz 85 VP-t.]

ff 28 951 422 felt. fegyverváltás: 28 951 422
Felt. fegyverváltás: << ököl << vámpírölő << mágusölő. [0 pontot használtál fel, van még 610.]

m 8 mozogsz északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[378,15] A tömény gonoszságot rejtő óriási hegyek közé hatolsz be lassan, óvatosan. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ében sziklatornyot. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Annak lábát masszírozza.
(Feltételes mászás:) Merész arckifejezést vágva, mászni kezdesz fölfelé az ében sziklatorony oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Óráknak tűnik, mire felérsz, de végre sikerül. Izgatottan bújsz át a nyíláson. Amint beérsz, megérint a rothadás és a halál lehelete. Itt valami irtózatosan gonosz dolog tanyázik! (Önanalízis: +12% mászás.) Karmok csikordulását hallod a kövön. Valami közeledik! Egy káoszbajnok!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a káoszbajnok bal karját. (8 támadással 331 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a káoszbajnok tetovált testét. (4 támadással 397 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+80 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a káoszbajnok állatpofáját. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 19 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 67 sebzést okoz. A káoszbajnok fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 799 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 864, sebződés: 0, gyógyulás: 93, összesen: +93 ÉP}

Megtörtént a baj, a zaj, amit okoztál, egy újabb szörnyeteg figyelmét keltette fel. Egy smaragd drakón!

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy örvénykerítés mágia... Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragd drakón pikkelyes testét. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (31 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a smaragd drakón pikkelyes testét. (2 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a smaragd drakón farkát. Kritikus ütés! (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 31 ép-t sebez. A smaragd drakón megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A smaragd drakón melléd csap a farkával! A smaragd drakón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 7 068 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 784, sebződés: 91, gyógyulás: 56, összesen: -35 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy Sötétség Hercege!

Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 100 életpontot vesztettél. (-16 védekezés.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a Sötétség Hercege gigászi alakját. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a Sötétség Hercege testét. (4 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+94 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a Sötétség Hercege testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 50 sebzést okoz. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 89 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Karmaival a Sötétség Hercege megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngysor [gyöngysor ládikóba-> (312,11)-> 96 arany, -2 ÉP] és egy fűszertartó. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 3 jégkristályt. 9 240 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1072, sebződés: 191, gyógyulás: 110, összesen: -81 ÉP}

Kezeddel tapogatódzva, kincsek után kutatsz. Egy sarokban, néhány gyanús, sikamlós tárgy között találtál 4 mópat tetemet [mópat tetem ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP]. Óvatosan mászol le. Huh, ez micsoda veszélyes kaland volt, csoda, hogy élve megúsztad. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (pular kristály) jelenlétét érzed a föld alól. (Önanalízis: +2% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Messze keletre látsz egy nekrofunt. Délkeletre nézve látsz egy ősvortexet. Délre egy Sheran oltár van. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy nanda. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nanda nyakát. (4 támadással 235 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 217 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
[46 pontot használtál fel, van még 564. Kapsz 46 VP-t.]

ef 66 544 energia fejlesztése 66
12 varázspont felhasználásával előállítasz 1 TU-t. Egy parányi tégla berakásával te is hozzájárulsz a KT új tudati képességének kifejlesztéséhez: tudati energiát ölsz a fejlesztésbe. [-66 TU.] [462 pontot használtál fel, van még 102. Kapsz 462 VP-t.]

szk 338 keresed a 338. szörnyet
A táborozás ideje alatt majd megpróbálsz nyomokat kutatni, hátha találsz egy albinó küklopszot. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 1. BP: v 88 10 0 elmormolod a 88. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 102.]

* 2. BP: h 1271 1253 0 használod az 1271. tárgyat
Elültetsz egy csillezsályalevelet Sheran cserepében, majd meglocsolod vízzel és isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 97. Kapsz 5 VP-t.]

* 3. BP: h 336 10 0 használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [10 pontot használtál fel, van még 87. Kapsz 10 VP-t.]

* 4. BP: bb 504 1 518 beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aranytermő ládikót. [0 pontot használtál fel, van még 87.]

* 5. BP: h 1269 0 0 használod az 1269. tárgyat
Belenézel a kaleidoszkópba. A különböző fényű üvegszilánkok hatására rögtön transzba zuhansz. Átok! Bőröd ráncosodni kezdett. Öregedtél 1 évet. Gyorsan elpakolod a kaleidoszkópot. [3 pontot használtál fel, van még 84. Kapsz 3 VP-t.]

* 6. BP: kb 1554 1 518 kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a KT kincstárából 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 84.]

* 7. BP: h 1554 0 0 használod az 1554. tárgyat
Megfújod az aenouth ködkürtöt. Mély, búgó hang hagyja el a hangszert. Mire feleszmélsz a dallam okozta bódulatból, már sűrű köd vesz körül, s árnyszerű, imbolygó alak tart feléd. Egy rendkívül barátságtalan tengeri parazita az, akit most idéztél meg a túlvilágról! A harc elkerülhetetlen!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 186 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy halálvarázs II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parazita testét. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) A rém borzalmasat üvölt. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a tengeri parazita testét. (7 támadással 951 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 56 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd a tengeri parazita testét. (5 támadással 399 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. Ellenfeled 14 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. A tengeri parazita csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) A tengeri parazita kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 126 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +26 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 68 életpontot vesztettél. {GYD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a tengeri parazita testét. (7 támadással 873 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 47 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 45 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a tengeri parazita testét. (5 támadással 369 életpontot sebezve.) Ellenfeled 27 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 40 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 137 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +28 ÉP.) A tengeri parazita megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 199 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +40 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 29 877 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3555, sebződés: 689, gyógyulás: 132, összesen: -557 ÉP}

Elégedetten csomagolod el a ködkürtöt. [15 pontot használtál fel, van még 69. Kapsz 15 VP-t.]

* 8. BP: bb 1554 1 518 beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot)
Elhelyezel a KT kincstárában 1 aenouth ködkürtöt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]
(Önanalízis: +9% csapdakészítés.) Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 csillezsályalevelet. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-220 max. életerő). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 23, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Figyelem! Célszerű mielőbb elköltened a képességpontjaidat, hiszen nem gyűlhetnek a végtelenségig (125-nél többje nem lehet egy karakternek)! Elmúlt a kitartó ló hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a vadászat hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 69 pontod maradt, ebből a következő körre 69 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 849 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAZALTÚR 2. (7609. SZÖRNY)
Ha az agyagúr nem volt elég, ezúttal egy erősebb elementálúrral találkoztál a saját síkján. Felmerülhet benned a kérdés, hogy vajon a Föld síkján vándorolva miért nem láttál egyetlen elementálurat sem. Nos, a válasz roppant egyszerű. Az elementálurak Tharr engedélye nélkül törtek be Ghallára az elementál invázió során. Ezért Tharr bebörtönzött minden olyan elementálurat, akit Ghalláról visszaűztek a Föld síkjára. Jól vigyázz azonban! Börtön vagy sem, a bazaltúr otthoni környezetben van, így sokkal erősebb itt, mint amilyennek Ghallán tapasztalhattad.

GRÁNITÚR 2. (7610. SZÖRNY)
A gárniurak a leghatalmasabbak az elementálurak közül, mégsem kerülhette el egy gránitúr sem Tharr bebörtönözését. Éppen ezért jobb lesz, ha messzire elkerülöd őket, mivel roppant dühösek a Föld Urának ítélete miatt. Ghallán ugyan legyőzted őket, de itt, a saját síkjukon, dühösen, nincs túl sok esélyed.

KARAKTERLAP

Napsugár, egy vörös, hosszú hajú, szürke szemű alakváltó nő vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Elenios pásztora vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 781. fordulód.

Erő: 90 (111) Szint: 52 Merészség: 20/5 Magasság: 164 cm
IQ: 73 (101) Támadás: 111 (117) Agresszió: 3 Testsúly: 69 kg
Ügyesség: 73 (90) Védekezés: 189 (199) Menekülés: 30 % Életkor: 51/55 év
Egészség: 73 (104) Életpont: 2207/2017 Jellem: jó (777) Tul. pont: 71
Szerencse: 83 (113) Varázspont: 4010/3947 Pénz: 28957 arany Kép. pont: 112
Tudatpont: 66/0 Pszi pont: 820/448 Halhatatlanság: 23 % EFejl: 30
Eddig összesen 7980 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 105 740 TP-t kaptál. Jelenleg 35 020 321 TP-d van. A következő szinthez még 5 979 679 TP szükséges. Trófeáid: tengeri parazita, triklem drakolder, trakuun lidérc. A 765. fordulódban 5902 arany került a bankszámládra. 6374 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 12 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/30 ökölvívás: 41/20 (+1%) szúrófegyverek: 36/12
vágófegyverek: 28/48 (+7%) ütőfegyverek: 41/4 (+2%) lőfegyverek: 19/38
dobófegyverek: 45/40 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
378,15 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423
Kedvenc táborhely: 291,12
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban.
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62

SZÁMLÁLÓK
Földanya gyümölcse 20/20 Pszi katalizátor 50/50 Max életkor 182 év
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 85/45 2. nyomkövetés: 134/35 (+5%) 3. mászás: 18/37 (+12%)
4. csapdakészítés: 51/96 (+9%) 5. csapdaészlelés: 22/2 6. gyógyítás: 41/23
7. titkosírás: 9/50 8. felderítés: 33/16 9. szörnyidomítás: 7/99
10. teológia: 147/29 (+30%) 11. taumaturgia: 128/51 (+10%) 12. szerencsejáték: 14/33
13. versengés: 33/32 14. harcművészetek: 39/1 15. zene: 67/86 (+25%)
16. szörnyismeret: 108/53 (+22%) 17. pszi: 65/56 (+30%) 18. zárnyitás: 27/25
19. vadászat: 22/56 20. vitalitás: 7/51 21. bányászat: 35/15 (+2%)
22. testépítés: 94/54 23. úszás: 10/72 24. főzés: 40/64
25. csapatmunka: 8/0

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 11
1. sebzés bónusz: 1 2. támadás bónusz: 1 3. védekezés: 1 5. varázslat sebzés: 1
6. regeneráció: 1 9. gyors fejlődés: 3 10. vp regeneráció: 4(5) 11. kincskeresés: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150))
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 1 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50)
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 6, max: 50)
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
gigaököl (#49, 16 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) tűzgolyó (#155, 25 VP) tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP)
háló (#186, 24 VP) állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) tl'urlang formázás (#262, 500 VP) érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) oldás (#372, 15 VP)
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) gázpajzs (#467, 20 VP)
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
gyóntatás (#56, 10 VP) a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) agyburok (#90, 11 VP)
agyroppantás (#91, 16 VP) fürgülés (#92, 22 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) élőholt pozdorja (#134, 40 VP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) energiafolyam (#136, 24 VP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP) fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) pszi ragyogás (#166, 21 VP)
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) méregfelhő II (#193, 20 VP) megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP)
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP)
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP)
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP)
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP)
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP)
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP)
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) spirituális ext. (#249, 0 PP) pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP)
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) állatvédelem (#192) vámpirizáció (#1) (8315,10) áldomás (#6) (9749,45)
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) feltámadás (#168) lélektisztulás (#215) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165) esszenciavédelem 2 (#188) láth. észlelése (#78)
a lélek védelme (#57) Symulf rúnája (#182) fényaura (#211) tűzmágia (#157)
mentálturbó (#478) varázsszem (#184) Techiulan aurája (#261) mágikus ütés (#147)
hadiszerencse III (#59) harci induló (#443) szemmelverés (#137) fürkésző szemek (#213)
elme dominanciája (#247) kí koncentráció (#69) önanalízis (#296) erőpajzs II (#63)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
35. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> pszi elementál (#221) bo'adhun csapás (#266) >> férfiak (#998)
bo'adhun csapás (#266) >> nők (#999) tűzgolyó (#155) >> varkaudar che-pap (#704)
direkt kontaktus I (#121) >> zafír sárkány (#329) tűzgolyó (#155) >> sötét kaszás (#591)
tűzgolyó (#155) >> Alkotó (#578) tűzgolyó (#155) >> Teremtő (#579)
halálos érintés (#271) >> ml'othag szürcsölő (#415)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
fürgülés (#92) >> ősi csontvázúr (#623) fürgülés (#92) >> ezeréves lélek (#634)
fürgülés (#92) >> kyorg őrgólem (#567) védelem sav ellen (#36) >> varkaudar őslich (#402)
tompítás (#40) >> Teremtő (#579) tompítás (#40) >> Alkotó (#578)
tükörpajzs (#101) >> őshonos sziklozug (#447) oldás (#372) >> élőholt pöffeteg (#557)
elektromos pajzs (#51) >> zafír sárkány (#329) fürgülés (#92) >> ködmedúza (#449)
fürgülés (#92) >> varkaudar che-pap (#704) fürgülés (#92) >> Quwaxotix (#961)
elektromos pajzs (#51) >> nők (#999) elektromos pajzs (#51) >> férfiak (#998)
tompítás (#40) >> massza (#217)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít).
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját!
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52.
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42.

HŐSTETTEID
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1610), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34317.
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453.
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152.

MAKRÓID (jelenleg 4 lehet)
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) OK
manaszívás (515) OK
a hit ereje (516) OK
tudati kontaktus I (517) OK
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) OK
taumaturgia mentor (522) OK
hitbéli mentor (523) OK
pszi regeneráció II (524) OK
tudati ostrom (525) OK
vakmerőség (526) OK
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) OK
manaretesz (529) OK
isteni védelem (530) OK
mentális roncsolás (531) OK
tudati segítség (532) OK
gyűjtögető életmód (533) OK
tudati erősítés II (534) OK
pajzshasználat I (535) OK
varázslómester II (536) OK
a hit ereje II (537) OK
tudati kontaktus II (538) OK
tudati ostrom II (539) OK
halhatatlanság (540) OK
a düh vérvörös köde (541) OK
pajzshasználat II (542) OK
mágikus vámpirizáció (543) OK
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 443 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 313 TU szükséges.)
elmerombolás (545) OK
nyakláncviselés (547) OK
kritikus találat (548) OK
elmemester (552) OK
tudati cserkészés (554) OK
bénító sebzés (555) OK
tudatáthelyezés (559) OK
kincsvadászat (561) OK

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
4 aenouth ködkürt (#1554) 10 alakformáló főzet (#1644) 967 álompor (#396)
333 angolna szálka (#1465) 1 aranytermő ládikó (#504) 1031 azúrharmat (#1161)
1 bányászlámpa (#1687) 346 dinó szaru (#1385) 27 dramoan talizmán (#968)
16 ében manakő (#2047) 43 éjkulcs (#1777) 68 Eldereth szilánk (#512)
170 esszenciakristály (#350) 24 esthari gyöngykulcs (#1710) 1 fejsze (#1240)
5 feneketlen bugyor (#570) 11 galócapálinka (#1474) 5 hollókrist. prizma (#1268)
$162 íjászkence ($1225) 1584 isteni könnycsepp (#260) 10 kamikáze fejfedő (#1592)
2 karomkesztyű (#1771) 3 krapixlon fürdőruha (#454) 71 kreiton agy (#1142)
11 kreommat varázsital (#926) 23 kristály kulcs (#1818) 832 lélekesszencia (#619)
1 lélekharang (#1607) 6 lidérckorona (#531) 294 mágusok itala (#1610)
115 manakristály (#500) 3 mászó-karperec (#392) 4 mentát korona (#1559)
9 moa kémlelő (#1333) 1483 nothar bogyó (#923) 2 olló (#335)
535 ork csodaszer (#1228) 5 őselemek köpenye (#560) 5353 őskristály-szilánk (#1525)
3 ősmágus fülbevalója (#608) 1 pókkarmok (#886) 2130 purifikátor háj (#269)
561 quwarg igazgyöngy (#912) 2 Ramirez feszítővasa (#1261) 8 súlyzó (#347)
11 sziránusz szigony (#1937) 1500 Thargodan esszencia (#328) 2600 tinta (#101)
12 titanit kulcs (#1811) 61 titkos teleportkő (#1387) 192 tleikan életkő (#1143)
9 törpe bakancs (#475) 6 Trákin csákánya (#367) 300 tűzbimbó (#623)
100 tűzsárkány ital (#1400) 27 tűztagadó (#1979) 4 tűzúr csizmája (#533)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 angyalok gyűrűje (#529) 1 ezüstdarab (#326) 8 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 1 kaktuszbogyó (#429) 1 mocsári penke (#148)
1 nyílvessző (#108) 1 pszi kő (#248) 1 purifikátor háj (#269)
1 quwarg tojás (#360) 2 sáfránypor (#211) 1 tükör (#43)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 10 víz (#27)
1 vízionár szem (#102)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1476 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 fekete gyöngy (#99) 1 fűszertartó (#210) 3 jégkristály (#593)
1 karbin plazma (#199) 1 kristályfolyadék (#449) 1 pirkit (#153)
1 térhajlító kavics (#1539) 3 Thargodan esszencia (#328)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

377 378 379
14
15
16
(378,15) quwarg nagymester (#214), Quwargamanga (#963), quwarg parafenomén (#248), ében sziklatorony (#589), művészi porolit (#720), káoszbajnok (#293), smaragd drakón (#321), Sötétség Hercege (#296), érclelőhely, nandák (#224), tengeri parazita (#893)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2018.12.04 12:02 Változások a számládon! 25 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek