Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2019. jan. 6. 12h:20' EZ A 966. JÁTÉKHETED, 781. FORDULÓD 967. játékheted kezdete: jan. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 27 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 247 57 | elmormolod a 69. varázslatot a 247. varázslatot az 57. varázslatot |
vv 53 78 188 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 63 220 227 | elmormolod a 63. varázslatot a 220. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 4. KP: hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 669 11 | beraksz a bankba a 669. tárgyat (11 darabot) |
bb 347 11 518 | beraksz a bankba a 347. tárgyat (11 darabot) |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos torát. (4 támadással 293 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 299 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 293, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (3 támadással 249 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a quwarg szabotőr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 692 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 24 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr fekete torát. (3 támadással 254 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 779 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 254, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod elektromos pajzs varázslatot rak magára. Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3030 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Távolról negatív csapás varázslatot lő rád a másik. 158 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a md'blatherat testét. (8 támadással 783 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel többször eltalálod a md'blatherat irtóztató auráját. (5 támadással 821 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a md'blatherat testét. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 89 életpontot sebeztél. A fényaura 8 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (48 ép-t sebezve). A md'blatherat csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-23 pszi pont.) (-2 TU.) Csápjával megérint a md'blatherat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 41 650 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 4885, sebződés: 319, gyógyulás: 41, összesen: -278 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. (Önanalízis: +2% pszi.) Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 209 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Távolról ősvillám varázslatot lő rád a másik. 88 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy gömbvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 78 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány bal oldalát. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány testét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A fényaura 10 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 45 sebzést okoz. A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! Karmaival a zafír sárkány megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy smaragd védőgyűrű [smaragd védőgyűrű ládikóba-> (184,32)-> 100 arany, -2 ÉP], egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és 14 arany. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1590, sebződés: 223, gyógyulás: 143, összesen: -80 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Észreveszel egy nekrofunt. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Arénagödröt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 628 életpontot sebeztél. (A varázslat 62 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kék rothasztó fejét. (8 támadással 641 életpontot sebezve.) A kék rothasztó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +60 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 rothasztó talizmán. 12 979 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1269, sebződés: 0, gyógyulás: 70, összesen: +70 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. 209 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy gömbvillám. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zafír sárkány bal első lábát. (8 támadással 648 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zafír sárkány fejét. (3 támadással 441 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+89 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a zafír sárkány jobb oldalát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A zafír sárkány feléd harap, de sikertelenül. A zafír sárkány melléd csap a farkával! A zafír sárkány karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy pular kristály [pular kristály ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 24 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP] és 2 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1455, sebződés: 150, gyógyulás: 114, összesen: -36 ÉP}
ff 1282 1328 28 | felt. fegyverváltás: 1282 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
A mészárlásra kiszemelt áldozat elektromos pajzs varázst lök magára. Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 351 életpontot sebeztél. (A varázslat 16 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír bal hátsó lábát. (2 támadással 158 életpontot sebezve.) A kronotapír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 440 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 509, sebződés: 0, gyógyulás: 20, összesen: +20 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 6 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 mihlanil nyíl. Több lövedéked átfúrja a vörös rakolits jobb vállát. (2 támadással 130 életpontot sebezve.) A vörös rakolits összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +2 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sáska amulett. Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 850 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% lőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. 8 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a borzalmas varkaudar testét. (2 támadással 161 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +8 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. 1 999 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy nekromanta csókja varázslatot, majd rád küldi. 72 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vámpírféreg testét. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a vámpírféreg véres fejét. (4 támadással 585 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a vámpírféreg véres fejét. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (25 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. Harapásokat kapsz a jobb karodba és kezedbe! (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 66 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A vámpírféreg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 vámpírfogat. 14 050 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +2% szúrófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1409, sebződés: 210, gyógyulás: 8, összesen: -202 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a csataremák egyik csápját. (8 támadással 646 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a csataremák fejét. (6 támadással 900 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+181 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a csataremák feléd kúszó csápját. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 33 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápjaival a csataremák lecsap a bal karodra. (12 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9 157 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1698, sebződés: 35, gyógyulás: 214, összesen: +179 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy elektromos pajzs varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy savhurrikán varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar varázsló testét. (3 támadással 248 életpontot sebezve.) A varkaudar varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 236 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 248, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Lövedéked átfúrja a vadász varkaudar jobb lábát. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) A vadász varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 83, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a vark. kardtáncos jobb oldalát. (8 támadással 644 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Marokra fogva a teriád lándzsát ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {HD:} Teriád lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vark. kardtáncos testét. (5 támadással 752 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+151 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a vark. kardtáncos bal lábát. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád 18 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (57 ép-t sebezve). Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A vark. kardtáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 909 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1579, sebződés: 43, gyógyulás: 186, összesen: +143 ÉP}
ff 28 1328 1282 | felt. fegyverváltás: 28 1328 1282 |
m 8 | mozogsz északra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérszomjas karvaly testét. (8 támadással 637 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (46 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a vérszomjas karvaly testét. (9 támadással 1309 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (14 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 37 sebzést okoz. A vérszomjas karvaly belecsíp a jobb térdedbe. (1 támadástól 167 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Csőrével a vérszomjas karvaly belemar kézfejedbe. (1 támadástól 122 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 108 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 madártollat. 18 599 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2733, sebződés: 443, gyógyulás: 67, összesen: -376 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 628 életpontot sebeztél. (A varázslat 62 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled kiszáradás varázslatot lő rád. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a dűneszellem kiszáradt karját. (8 támadással 731 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dűneszellem testét. (10 támadással 1594 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+319 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a dűneszellem bal karját. (1 támadással 113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Fényaurád 9 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (57 ép-t sebezve). A dűneszellem mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 98 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +20 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 24 életpontot vesztettél. A dűneszellem többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 93 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) Egy sivatagi vihar varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +61 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21 090 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3132, sebződés: 448, gyógyulás: 455, összesen: +7 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 628 életpontot sebeztél. (A varázslat 62 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében árnylidérc testét. (8 támadással 736 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ében árnylidérc jobb lábát. (9 támadással 1421 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+285 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod az ében árnylidérc jobb lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 40 sebzést okoz. Az ében árnylidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +4 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 092 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2945, sebződés: 354, gyógyulás: 452, összesen: +98 ÉP}
ef 66 550 | energia fejlesztése 66 |
kb 347 1 518 | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
ÚJABB FNO-S KÉPESSÉGEK Fejlesztési pontjaid ettől a szinttől kezdve újabb képességekre költheted az alább következőkből: 13. tárgymentő: +1 mentődobás a tárgyaidnak mindenféle támadással szemben. 14. plusz tp: +2% Tapasztalati Pont minden szerzett TP után. 15. rezisztencia: a rád lőtt varázslatok sebzése 3%-kal csökken. 16. tulajdonságpajzs: a szörnyek kör végéig tulajdonságot csökkentő képességei 2 szintenként eggyel kevesebb csökkenést okoznak (1 alá sosem csökken a szörnyképesség hatása). Ez sajnos nincs hatással a támadást és védekezést csökkentő szörnyképességekre. Egy példa: ha elköltöttél 4-et erre a képességedre, a szörnyképesség 2-vel fog kevesebb mínuszt adni. 17. mágiaerő: az ellenfeleid -2 mentődobást kapnak a varázslataiddal szemben. Természetesen a korábban megismert 12 alap képesség nem változott, ugyanúgy használhatod azokat is. |
FNO-S FEJLESZTÉS Újabb lehetőségeid vannak a felgyűlt fejlesztési pontjaid elköltésére. Ezekre az új képességekre akkor költhetsz pontot, ha minden régi képességed 10-es, kivéve a ganüid rezisztenciát és vadászatot. Az új képességek szintenként 300 fejlesztési pontba kerülnek. 20. Képességfejlesztés: Ezzel az FNO-s képességgel a meglévő FNO-s képességeidet fejlesztheted tovább. A 10. fölött minden szakértelem növelése szintenként 200 FNO-ba kerül. Vigyázz nem csak előnyökkel jár a fejlődés! Szintenként járó bónusz: 1. A 12-es halhatatlanság képességed 2 szintenként ad 1% halhatatlanságot. (Ilyen módon nehéz az istenek közé férkőzni.) 2. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 11, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 3. A sebzés bónusz képességed mostantól kalandozókra is működik, és szintenként 1,5 sebzést ad. 4. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 12, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 5. A támadás bónusz képességed mostantól kalandozókra is működik, és szintenként 1,5 támadást ad. 6. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 13, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 7. A védekezés bónusz képességed mostantól kalandozók ellen is működik, és szintenként 3 védekezést ad. 8. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 14, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 9. A regeneráció képességed mostantól kalandozók ellen is működik, és szintenként 5 sebzéscsökkenést ad. 10. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 15, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 11. A gyors fejlődés képességed szintenként csak kb. 3,5 % bonuszt ad (5% helyett). 12. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 16, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 13. A képességpont képességed mostantól szintenként 3 KNO-t ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 14. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 17, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 15. A tulajdonságpont képességed mostantól szintenként 2 TNO-t ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 16. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 18, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 17. A varázslat sebzés képességed mostantól szintenként maximum +30 sebzést ad. 18. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 19, kivéve a 15. rezisztencia képességet. 19. A max. életpont képességed mostantól szintenként 40 max. életpontot ad. (Visszamenőleg is megkapod a különbözetet.) 20. Az FNO-s képességeid maximuma mostantól eggyel magasabb, azaz 20, kivéve a 15. rezisztencia képességet. Harci szakértelem fejlesztés: Minden fegyverszakértelmedhez mostantól tartozik egy FNO-s szakértelem is. Ezeket az FNO-s szakértelmet 1. szintre 300 fejlesztési pontért növelheted, majd a költség minden szint után 150-nel nő. (Így pl. 1-ről a 2. szintre már 450, 2-ról a 3-ra 600 stb.) Ez az érték nem adódik hozzá a karakterlapodon a fegyverszakértelmedhez, így nem befolyásolja annak fejlődését, de harcban, TK próbában hozzáadódik. A fegyveres FNO-szakértelmeket is csak akkor növelheted, ha a régi szakértelmeid 10-esek (kivéve a ganüideseket), és alapból 10-ig növelheted, képesség fejlesztéssel 20-ig. 21. ökölvívás 22. szúrófegyver 23. vágófegyver 24. ütőfegyver 25. lőfegyver 26. dobófegyver 27. Max. életkor: Szintenként 3 évvel megnöveli a maximális életkorodat. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 28. Haláltánc: Szintenként 1%-kal növeli a haláltánc maximális esélyét. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 29. Rugalmasság: Szintenként 3%-kal csökkenti a huhogás és csuklódobás szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 30. Keménység: Szintenként 3%-kal csökkenti a a ropogtatás, taposás és kábító ütés szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 31. Kinetika: Szintenként 3%-kal csökkenti az újralövés, nagyobb zabálás és rozsomák szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. 32. Félreugrás: Szintenként 3%-kal csökkenti a villámkéz, nagyobb tűzkéz és sebző méreg szörnyképességek sebzését. Maximális szint 10, képességfejlesztéssel 20. |
Erő: | 100 (140) | Szint: | 56 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 77 (112) | Támadás: | 116 (126) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 77 (108) | Védekezés: | 201 (212) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 20/20 év |
Egészség: | 77 (110) | Életpont: | 2741/2743 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 103 |
Szerencse: | 77 (132) | Varázspont: | 4600/4127 | Pénz: | 231533 arany | Kép. pont: | 79 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1857/1609 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 51/9 (+4%) | szúrófegyverek: | 39/46 (+4%) |
vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 46/82 (+2%) | lőfegyverek: | 23/23 (+1%) |
dobófegyverek: | 51/36 (+5%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << teriád lándzsa (#1282) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
293,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 94/34 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 17/52 | 6. csapdakészítés: | 64/67 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 12/9 (+12%) | 9. titkosírás: | 40/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 226/81 (+21%) |
13. taumaturgia: | 140/41 (+17%) | 14. szerencsejáték: | 18/52 (+12%) | 15. versengés: | 34/51 (+20%) |
16. harcművészetek: | 53/0 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 72/85 (+37%) |
19. szörnyismeret: | 202/31 (+29%) | 20. pszi: | 149/50 (+7%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 24/31 (+12%) | 23. vitalitás: | 12/81 | 24. bányászat: | 40/97 |
25. testépítés: | 84/9 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 66/62 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 72 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 4 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (7535,10) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | a lélek védelme (#57) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
fényaura (#211) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 442 (limit: 1775), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 49122. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 247 57, vv 53 78 188, vv 165 178 209, vv 184 28 303, hh 841 1133 1253. |
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 12 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | kaja (#2) | |||
1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mihlanil nyíl (#597) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 3 | Thargodan esszencia (#328) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 66 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1719 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 4 | madártoll (#112) | |||
4 | manifeszt.nyúlvány (#214) | 1 | remák szív (#264) | 1 | rothasztó talizmán (#815) | |||
1 | sáska amulett (#668) | 6 | spiritusz (#170) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | vámpírfog (#1221) |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|