Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2015. dec. 30. 9h:04' EZ A 771. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 772. játékheted kezdete: jan. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5957 SZÁMLA : XXXX |
Első támadásod útonálló ellen intézed.
[bandita:] Egy káosz szava varázslatot dob rád a másik. 66 életpontot vesztettél.
Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló bal oldalát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) [útonálló:] Az útonálló feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) [bandita:] Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A sebbe zöldes mérget pumpál. A méreg gyenge - csak 6 életpontot vesztettél. [útonálló:] Az útonálló most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted! Gyorsan körbepillantasz, és felméred helyzeted: banditát érdemes a következőkben támadnod.
Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a bandita jobb vállát. (3 támadással 73 életpontot sebezve.)
[bandita:] A bandita megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 7 életpontot vesztettél. Kénytelen vagy menekülni, különben még itt hagyod a fogad. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. {Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 121, gyógyulás: 0, összesen: -121 ÉP}
* 1. KP: p 64 0 0 | használod a 64. pszi képességet |
m 7 7 6 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 31 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a khór darázs testét. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a khór darázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A khór darázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [78,84] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Sheran oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy phua-kúp van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy mély kút van. Északra egy olvasztókemence van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az uzbány bal vállát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Megcsipkedi az uzbány a jobb válladat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod az uzbány testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány belemar kézfejedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [77,84] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy olvasztókemencét. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy phua-kúp van. Északra egy mély kút van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mélységi grittang közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Elszántan a másikra rontasz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kb 2 10 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (10 darabot) |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Vad csatakiáltással, felemelve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék bal oldalát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Feléd sújt a rájanyék a farkával, de elhibázta! A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [75,84] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy púpos burástya. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.
Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre rontasz. Brod buzogányával halálos csapásokat osztva péppé vered a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A púpos burástya farkával melletted a levegőbe suhint. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Marokra fogva a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragdgólem jobb karját. (3 támadással 90 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 37 életpontot vesztettél. Brod buzogányával megütöd a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 20 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 123, gyógyulás: 0, összesen: -123 ÉP}
(Továbbmész...) [74,84] Még mindig bozótos. Felfedeztél egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy ryuku gárdista lehet. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Egy energiatüskék varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Meglengetve a Brod buzogányát ellenfeledre támadsz. Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista jobb karját. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku gárdista minden csapását hárítanod. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Brod buzogányával többször kegyetlenül megütöd a ryuku gárdista páncélos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. 773 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
(Továbbmész...) [72,84] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.
be 664 | bemész a 664. épületbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [71,82] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy tavacska van. Északnyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő.
* 1. BP: h 243 0 0 | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: h 396 0 0 | használod a 396. tárgyat |
* 3. BP: h 233 30 0 | használod a 233. tárgyat |
Megmarkolva a Brod buzogányát a másikra rohansz. Brod buzogányával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a sörényes ubuk jobb első lábát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) A sörényes ubuk belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 ubuk tüskét. (ld. enc.) 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
* 4. BP: ek 215 2 0 | t. energia kisütése: 215 2 |
* 5. BP: ef 2 502 0 | energia fejlesztése 2 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 32 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 32 pontért |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
BANDITA (758. SZÖRNY) Doohnibor, a legendás bandavezér emberei mindenütt ott vannak. Ő volt az, aki az első rablószervezetet alapította, kezdetben csupán a rabolj a gazdagoktól, adj a szegényeknek szellemben. Később azonban Dornodon hite megkísértette, és a banditák csapata átalakult egy gonosztevő társasággá, akik mindenhol-mindenkit kifosztanak. Lehetsz te a legjobb tolvaj vagy Raia legelső bíborosa, a banditák szemében teljesen mindegy, alkunak helye nincs, ők csak az értékeidre hajtanak, és nem tűrnek ellentmondást. |
CSAPATMUNKA A csapatmunka szakértelem a többszemélyes kalandokban való megfelelés tudománya, növekedése egyben jelképezi a szociális viselkedés, a csapat egészét segítő képességek, és a kettőnél több résztvevős harcban való helytállás fejlődését is. Minden egyes alkalommal, amikor többszemélyes kalandban veszel részt, a csapatmunka fejlődik - mértéke a kaland próbáinak számával arányos. A kaland vezetőjének fejlődése olyan, mint ha eggyel több próbát teljesített volna. Ha olyan csapattal tartasz, melynek minden tagja a te Közös Tudatod tagja, már szinte félszavakból is megértitek egymást, így a fejlődés másfélszer annyi lesz, mint egyébként. Ha már csak egyedül maradtál a kalandban, mert a többiek elbuktak valahol útközben, már a csapatmunkád sem fejlődik. Mivel a csapatmunka önképzésben nem fejleszthető szakértelem, KNO-zni nem lehet, ill. a tudatturbó és a sziklozug ragu elfogyasztása sem hat rá. A csapatmunka növekedésével új beállítási lehetőségeket, képességeket szerezhetsz, melyeket a többszemélyes kalandokban használhatsz majd fel. Ezekről mindig enciklopédia tájékoztat majd. Az adott képességet attól a szinttől használhatod majd, ahányas szakértelemnél azt megkaptad. Az első ilyen "képesség" a "Mindenki egyért", melyet alant olvashatsz. |
"MINDENKI EGYÉRT" BEÁLLÍTÁS Most, hogy megszerezted első tapasztalataidat a többszemélyes kalandozás terén, talán épp egy összeszokottabb, minden kalandba közösen induló csapatra vágysz. Ez azonban nem működhet teljesen, amíg a csapattagok szenvtelenül figyelik, miként buknak el társaik, és ők, mintha mi sem történt volna, folytatják a kalandozást. Mostantól ezt a tényezőt kiküszöbölheted a TKB 1 <beállítás> parancs használatával, ahol ha a beállításnak 1-et adsz meg: ha valaki elbukik, a teljes csapat elbukja a kalandot, ha a beállításnak 0-t adsz meg (azaz TKB 1 parancs hatására): ha valaki elbukik, a csapat attól még folytatja a kalandot. (Ez az alapállapot, csak ha átállítottad korábban, és most törölni akarod, akkor van szükséged erre a parancsra.) Azokban a többszemélyes kalandokban, ahol te vezeted csatába társaidat, a te beállításod határozza meg a kaland milyenségét. A beállítás törlése a teljes parancs ismételt kiadásával lehetséges. |
TÉRKAPU (452. TÁRGY) Vibráló energiafalat látsz magad előtt, a sárgás, fénylő felületen kékes villámok cikáznak. Valamennyire átlátszó az egész. Ez lenne a legendás térkapu? Nos, először is, rengeteg féle térkapu létezik, amelyet magad előtt látsz, csak egy a sok közül. Vannak térkapuk, amelyek két varázslótornyot kötnek össze, vannak, amelyek létsíkok közötti felmérhetetlen távolságot hidalnak át. Ha csak úgy nekimész egy térkapunak, minden bizonnyal az Örök Semmibe zuhansz, és ott fogsz keringeni az idők végezetéig. Ahhoz, hogy tényleg utazni tudjál, tudnod kell, hova akarsz jutni (azaz, hogy ez a térkapu mely más térkapukhoz képes eljuttatni), és ismerned kell azt a varázslatot, amely a térkapuk közötti mozgást teszi lehetővé. (Ennek a varázslatnak a leírása tartalmazza, hogyan lehet a térkaput használni.) |
UBUK TÜSKE (131. TÁRGY) A sörényes ubuk hosszú, hegyes tüskéi kiválóan alkalmasak arra, hogy fúvócsőből kilődd őket. Ha van fúvócsöved, add ki a KF 20 131 parancsot, és máris ezekkel a kiváló d8 sebzésű lövedékekkel fogsz mészárolni. |
Erő: | 22 (25) | Szint: | 14 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 18 (20) | Támadás: | 13 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 96 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 21 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/37 év |
Egészség: | 14 | Életpont: | 212/85 | Jellem: | jó (73) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 14 | Varázspont: | 174/11 | Pénz: | 227 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 10/1 | Pszi pont: | 7/5 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 3/3 | ütőfegyverek: | 15/89 (+24%) | lőfegyverek: | 7/94 |
dobófegyverek: | 4/62 |
Feltételes fegyverváltás: Brod buzogánya (#1735) << rövid kard (#171) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -4.); bumeráng (#249) (5 .); vashegyű nyíl (#176) (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
71,82 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 158 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 17/53 | 2. nyomkövetés: | 2/94 | 3. mászás: | 1/49 |
4. csapdakészítés: | 9/61 (+18%) | 5. csapdaészlelés: | 1/15 | 6. gyógyítás: | 9/54 |
7. titkosírás: | 1/0 | 8. felderítés: | 1/12 | 9. szörnyidomítás: | 2/0 |
10. teológia: | 4/107 (+10%) | 11. taumaturgia: | 17/74 (+19%) | 12. versengés: | 6/15 (+17%) |
13. zene: | 5/106 (+33%) | 14. szörnyismeret: | 3/0 | 15. pszi: | 1/66 |
16. zárnyitás: | 1/5 | 17. vadászat: | 11/99 | 18. csapatmunka: | 1/10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 30% életpont alatt (gyógymógy (#5)) |
udvarolsz a 7. fajúaknak |
készítesz vizestömlőt (#3) (max. 10 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), púderkövet (#119) (max. 10 darabot ), sallank nyilat (#129) (max. 30 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 15 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 3 darabot, csak egyszer), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), ovimon-bogyót (#207) (max. 2 darabot ) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 3, max: 12) |
alakváltó (#7), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
8. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
energiatüskék (#29), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), elektromos pajzs (#51) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: éhes |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta. |
2.) Ölj meg egy félelem-járót: a gonosz küldönce! |
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya. |
HŐSTETTEID |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 2, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 0, a pontszámod: 201. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
mágikus dallamok (254) |
a butaság ára (273) |
concerto grosso (308) |
harci mágia (334) |
bárdhírnév (335) |
isteni muzsika (348) |
kötélbűvölés (381) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
a zene ereje (396) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 21 TU. szükséges még: 29 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 881 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
20 | arany (#50) | 2 | púderkő (#119) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
2 | álompor (#396) | 1 | darázsszárny (#652) | 3 | kaja (#2) | |||
3 | spiritusz (#170) | 5 | ubuk tüske (#131) | 1 | uzbány csőr (#169) |
70 | 71 | 72 | 73 | 74 | 75 | 76 | 77 | 78 | 79 | 80 | 81 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
86 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
87 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|