Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 7. 9h:52' EZ A 100. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 101. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
fgy 30 30 | felt. gyógyítás 30 30 |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 10 19 | felt. lőfegyver haszn. 10 a 19. tárggyal |
d 10 2 | eldobod a 10. tárgyat (2 darabot) |
fkt 10 2 1 | felt. készítesz a 10. tárgyat (2 darabot) |
fkt 4 2 1 | felt. készítesz a 4. tárgyat (2 darabot) |
d 231 1 | eldobod a 231. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 2 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [28,-85] Még mindig füves síkságon vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Sheran oltárt. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sérült sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával eltalálod a sóhajtó dorony fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
307 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [29,-85] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios hívei emelték.
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a sullár nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár hatalmas testét. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. (ld. enc.) Eldobod az értéktelenné vált mutáns pók trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő sullár trófeát. 436 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}
(Továbbmész...) [31,-85] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy vaskohót. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy sebesült alpesi tehén közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vad döféseivel az alpesi tehén nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Patájával az alpesi tehén többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
(Továbbmész...) [32,-84] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.
be 10 | bemész a 10. titkos labirintusba |
lm 3 4 5 | mozogsz 3 4 5 |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a Baar-ork testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A Baar-ork fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A Baar-ork összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a Tugt-ork jobb lábát. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a Tugt-ork újra meg újra lecsap. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
70 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a Baar-ork jobb karját. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A Baar-ork vágása nem talált el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
25 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 1 | mozogsz 1 |
d 64 2 | eldobod a 64. tárgyat (2 darabot) |
d 51 1 | eldobod az 51. tárgyat (1 darabot) |
kf 64 2 | kézbeveszed/felveszed a 64. tárgyat a bal kezedbe |
m 6 | mozogsz nyugatra |
Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a mérges pók szőrös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Egy kis mérget is kaptál a csípéssel. A méreg gyenge - csak 5 életpontot vesztettél. Ököllel iszonyatosan megcsapod a mérges pók testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A mérges pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 15, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
jlk 2612 | jelszó kimondása 2612 |
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a massza nyitott pofáját. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A massza feléd csap csőrével, de sikertelenül. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a massza fejét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) A massza megcsípi a jobb füledet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.)
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 89. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 21 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 21 pontért |
SULLÁR (101. SZÖRNY) Ez a bozótosban élő elefánttestű, kígyópikkelyes, bikafejű szörny tipikusan abba a kategóriába tartozik, amely elől jobb elbújni, mint leöletni magadat vele. Rengeteg sebzést képes túlélni, és még többet kiosztani. Brutális emésztőrendszere mindent képes feldolgozni - nemcsak téged, hanem a páncélodat is. Ha szembe akarsz szállni vele, talán legérdemesebb egy hosszú szúrófegyvert alkalmazni, amivel a rohamozó sullárt agyondöföd. |
SULLÁR HÓLYAG (168. TÁRGY) Ha találsz egy döglött sullárt (esetleg te ölted meg?) akkor undorodat leküzdve felboncolhatod. A dögletes bűzt árasztó belső szervek között meg fogod találni a sullár hólyagját, amelyet biztonságosan összecsíptetve akár teljesen légmentes (és némi mosás után aránylag steril) tartónak használhatsz. De vajon mit érdemes benne tartani? Vizet nem - arra ott van a vizestömlő. Mérget sem - arra is vannak különböző tartók. No sebaj, ha majd találsz valami illékony folyadékot, akkor azt ebben fogod tartani. (max. 20 cseppet.) |
TUGT-ORK (46. SZÖRNY) A háború idején Dornodon, a sötét varázsló számos alattomos és gonosz fajt egyesített a zászlaja alatt. Ezek között voltak a magukat felsőbbrendűnek tartó Tugt-orkok. Ezek a másfél méternél magasabb, izmos orkok képesek voltak az alsóbbrendű ork törzseket engedelmességre kényszeríteni, és a harcmezőkön a mészárszékekre hajtani. A Tugt-orkok talán a leggonoszabbak: önzőek, kapzsiak, nemcsak szükségből, hanem szórakozásból is mindig kaphatóak a gonoszságra. Nem restek akár egymás ellen fordulni sem. A Tugt-orkok jól bánnak a fegyverrel, különösen a csontszablyának mesterei, és általában bőrpáncélt is hordanak. |
DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY) Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet. |
ELFOGTÁL EGY SZÖRNYET... Brávó! És most mit kezdesz vele? Amíg ezt kitalálod, néhány információ: egyszerre maximum 6 elfogott szörnyed lehet (kezdetben azonban, amíg még nincs nagy tapasztalatod a fogoly szörnyek tartásában, még kevesebb). A magasabb intelligenciájú lények elfogásával ne is próbálkozz, ők úgysem sétálnak bele a csapdádba! Labirintusban nem érdemes az elfogással próbálkozni, mert csak nagyon kevés csapda van (van egyáltalán?) amelyet ott is használni tudsz. Egy elfogott szörnyet a Szörny Elengedése: SZE <szörny> paranccsal engedhetsz szabadon, "rakhatsz le" egy adott mezőn. Megölni a Szörny Megölése: SZM <szörny> paranccsal lehet. Ilyenkor a szörnyet szintén lerakod az adott mezőn, csak azonnal meg is küzdesz vele. A szörnyet rabsága alatt etetned kell - minél nagyobb, annál több kaját eszik a körben (az etetést mindig a legéhesebb szörnnyel kezded). Hosszú éhezéstől a szörnyed éhenhalhat, és ezért gonoszságpont jár. A fogoly szörnyeid italszükségletükről maguk gondoskodnak. |
SZÖRNYEK IDOMÍTÁSA Ha sikerül egy szörnyet élve elfognod, ez még nem jelenti azt, hogy ezzel minden problémád megoldódott. Hiszen hacsak nem gúzsbakötözve cipeled a lényt, (márpedig így biztos, hogy előbb-utóbb elpusztul) számítanod kell rá, hogy azonnal megtámad, amint nagyobb szabadságot adsz neki. Lehetőség van azonban arra, hogy idomítsd a befogott szörnyet. Erre szolgál a szörnyIDomítás: ID <szörny> <TVP> parancs. Minden szörny beidomítása adott TVP-be kerül. Az ID kiadásakor meghatározhatod, hogy mennyit foglalkozol a szörnyeddel. Ha ez a TVP elegendő volt, attól kezdve a szörny meg van szelidítve. Ha nem, akkor megtudod, hogy még kb. mennyi időt kell a szelidítéssel tölteni. Ha egy szörnyet meggszelidítettél, beidomítottál, automatikusan végzi attól kezdve a feladatot, amelyre legalkalmasabb. A málhás a holmid egy részét fogja cipelni, a hátason lovagolhatsz, és ez plusz lépést, kevesebb TVP-be kerülő lépést, sőt, a harcban való nagyobb védettséget is jelenthet. Van olyan szörny, amely táborozás alatt őrzi a holmidat, ezáltal csökkentve a lopás esélyét, más szörny az élelemeszerzésben, ásásban vagy építkezésben tud segíteni. Egy adott funkcióra egyszerre csak egy szörnyed lehet betanítva (tehát nem lehet pl. két teherhordód). Egy pillanatra felmerül benned a gondolat, hogy a szörnyedet harcra is idomíthatod, de aztán rájössz, hogy ezzel pont azokat a vérszomjas ösztönöket szabadítanád fel, amelyeknek az idomítással gátat akarsz szabni. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 11 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 165/60 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 26/14 | Pénz: | 115 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); kerek kő (#19) (10 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 12 | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 30 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 5 (+1) | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 3 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
Összsúly: 58.92 kg | Megterheltség: 101% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 81 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | acélpengőke (#231) | 2 | dárda (#10) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bot (#4) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | díszes rézpajzs (#84) | |||
1 | fáklya (#36) | 5 | kaja (#2) | 2 | kerek kő (#19) | |||
1 | sullár hólyag (#168) | 1 | zöld üveg (#82) |