Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. dec. 18. 23h:21' EZ A 119. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 120. játékheted kezdete: dec. 21. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5097 ingyenf: 2 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Bunkósbottal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a drótszőrű pincsi testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megharapdálja a jobb lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: h 234 15 0 | használod a 234. tárgyat |
tf 4 15 | fejleszted a 4. tulajdonságodat 15 pontért |
h 34 | használod a 34. tárgyat |
m 6 | mozogsz nyugatra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a pókvadász testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával teljesen átszúrod a pókvadász testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A pókvadász ostorszerű nyelve véres csíkot hagy maga után bőrödön. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A pókvadász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 26, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
f 221 | kísérletezel a 221. tárggyal |
fog | elfogod parancsok törlése |
fog 38 220 | elfogod a 38. szörnyet a 220. tárggyal |
fog 38 217 | elfogod a 38. szörnyet a 217. tárggyal |
m 5 2 | mozogsz délnyugatra, keletre |
(Továbbmész...) [59,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy mérges pók került az utadba. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot ellenfeledre támadsz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a mérges pók testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A mérges pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 4 csepp gyenge mérget. 10 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mélységi grittang testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a mélységi grittang, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 174 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 52, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...) [61,56] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy smirglibokrot. Ágak ropogására leszel figyelmes. Egy hatalmas, morgó tigroszlán üldöz egy kedves kis cicát. A közöttük lévő távolság egyre csökken. Ahhoz, hogy megmentsd a cicát, nem kell TVP-t elköltened (26. jellempróba).
(Feltételes támadás:) Egy sünmedve! Ezt kerested. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a parittyával beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod a sünmedve tüskés hátát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Megmarkolva a bunkósbotot a másikra ugrasz. Bunkósbottal kegyetlenül megütöd a sünmedve testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A sünmedve mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A sünmedve belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 sünmedve tüskét. 52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
(Továbbmész...) [62,55] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szeppent rákfatty. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Kecsesen félreugrasz. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty testét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Gyengül a védelmed - a szeppent rákfatty ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. (ld. enc.) 550 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
be 41 | bemész a 41. titkos labirintusba |
lm 900 3 4 | mozogsz 900 3 4 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bunkósbotot. Marokra fogva a bunkósbotot a másikra rontasz. Bunkósbottal gyilkos csapást mérve bezúzod a vadász tatu bal vállát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A vadász tatu karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász tatu száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 vadász tatu bőrt. 6 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}
lm 905 5 900 | mozogsz 905 5 900 |
lm 6 905 7 | mozogsz 6 905 7 |
lm 900 11 12 | mozogsz 900 11 12 |
lm 1 | mozogsz 1 |
id 38 100 | idomítod a 38. szörnyet 4 pontért |
ep 86 86 | építed a 86. tárgyat 4 pontért |
gyk 182 1 | gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért |
gyk 249 1 | gyakorolsz a 249. tárggyal 1 pontért |
gyk 8 1 | gyakorolsz a 8. tárggyal 1 pontért |
* 1. BP: tpf 13 0 0 | TVP elővétele: 13 pontért |
* 2. BP: av 13 0 0 | alakváltás 13 |
* 3. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
HÁLÓ-CSAPDA (220. SZÖRNYCSAPDA) Egy dobóhálót egy szörnyre dobva könnyen foglyul ejtheted, ha a szörny elég kicsi. Ha a FOG <szörny> 220 parancs teljesül, vagyis megpillantod a keresett szörnyet, és a birtokodban van egy dobóháló, megpróbálod rádobni. Mindenfajta tereptípuson alkalmazható, de van egy nagy hátránya: gyakran előfordul, hogy a szörny széttépi a hálót, és így a dobóháló odavész. Nem működik különösen nagy lények (3 méter vagy nagyobb) ill. különösen erős lények ellen. A használat 8 TVP-be kerül. |
RÁKFATTY VÁLADÉK (333. TÁRGY) Ez az, megvan mire jó a huhogó bibe! Egy népmese szerint a szegény vándorlegény úgy teljesítette a királytól kapott (mindenki által lehetetlennek tartott) feladatot, miszerint hozzon a rákfatty váladékából és borotválja meg vele az udvari varázslót, hogy a váladékot huhogó bibébe fogta fel, és annak különös belső anyaga megakadályozta, hogy a váladék megszilárduljon. Egy huhogó bibébe 12 csepp rákfatty váladék fér. |
CSAPDAÉSZLELÉS A földalatti labirintusokban, várakban a szörnyek után a csapda a második leggyakoribb dolog, ami a kincseket védi. Ennek köszönhetően, a kincsvadászok is ezt a képességet fejlesztik ki leghamarabb a szörny-hamburgerré-csépelésének tudománya után. Minél több csapdát kerültél el, annál nagyobb lesz a csapdaészlelésed, minél nagyobb a csapdaészlelésed, annál több csapdát kerülsz el. Ez amolyan öngerjesztő folyamat. Azt, hogy mennyire figyelsz a föld alatt a csapdákra, az óvatosságod határozza meg. Ezt az OV paranccsal állíthatod be 0 és 5 közötti értékre. Alapértelmezésben ez 0, ami azt jelenti, hogy egyáltalán nem figyelsz a csapdákra, akkor sem, ha van csapdaészlelésed. Ha nullától nagyobb értékre állítod be (pl. OV 4) akkor figyelni fogsz a csapdákra, minél többet állítasz be, annál jobban. Ez persze a mozgás pontköltségét is befolyásolja: a labirintusban minden lépésed az óvatosságként megadott értékkel többe fog kerülni. A fenti példa esetében 5 helyett tehát MINDEN lépés 9 pont lesz. Egy régi bölcs szerint "Ön dönt: iszik vagy vezet ... azaz gyorsan mozog, vagy csapdát észlel." Megjegyzés: ha életerőd egy labirintusban a menekülés% alá zuhan, az OVatósságod automatikusan 5 lesz (a saját biztonságod érdekében). Ha gyógyítasz magadon, és újra a menekülés% fölé kerül az életerőpontod, illetve a fordulód végén, az óvatosság automatikusan visszaáll az általad beállított értékre. Az OV parancsot beépítheted az LM parancsba is, ha 900-at adsz a beállítandó OVatossághoz. Pl. LM 1, OV 2, LM 3 4, OV 0, LM 5 helyett elég annyit írnod, hogy LM 1 902 3, LM 4 900 5, így jónéhány parancshelyet megspórolhatsz. Ezenkívül a csapdaészlelés hasznos tulajdonság akkor, ha a tolvaj a másik kalandozó által felállított csapdát elkerülve akar zsákmányhoz jutni. Ezek általában nagyon ravasz csapdák, ezért csak profi tolvajok tudják őket elkerülni. Minél jobb csapdakészítő állította fel ezeket, annál nagyobb valószínűséggel sétálsz bele. Az ilyen csapdák észlelésénél sajnos nem számít az OV parancs. |
AURACSATORNA (14. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG) A test, a sejtek, az alak változtatása nem minden: egy igazi alakváltó képes az őt körülölelő energiákat is befolyásolni, azokat az ártalmas energiák és ellenenergiák kioltására felhasználni. Nem, nem arról van szó, hogy megváltoztathatod az aurádat tetszés szerint, vagy teljes védettséget kapsz varázstámadások ellen: ez ember, azaz alakváltó felett álló lenne. Képes vagy azonban a halál világáról és a negatív energia létsíkjáról érkező lények csontig hatoló, hideg támadását, a szintszívást auráddal felfogni, és ártalmatlanul levezetni. Mostantól immúnis vagy a szintszívásra. |
Erő: | 19 (21) | Szint: | 15 | Merészség: | 5/4 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 22 | Támadás: | 14 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 74 kg |
Ügyesség: | 16 | Védekezés: | 19 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 31/31 év |
Egészség: | 20 | Életpont: | 212/194 | Jellem: | semleges (-2) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 20 (22) | Varázspont: | 148/19 | Pénz: | 448 arany | Kép. pont: | 1 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1 | szúrófegyverek: | 17 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 4 (+1) | lőfegyverek: | 14 | dobófegyverek: | 3 |
Feltételes fegyverváltás: bunkósbot (#9) << vashegyű lándzsa (#182) << bronzkard (#2083) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -12.); bronzhegyű nyíl (#94) max. 2 db (13 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
62,55 mezőn táborozol, a 41. labirintusban, 1. szinten, 6. ponton |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 80 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 198 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 19 (+1) | 3. mászás: | 6 |
4. csapdakészítés: | 8 (+1) | 5. csapdaészlelés: | 1 (+1) | 6. gyógyítás: | 11 |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 2 | 9. szörnyidomítás: | 3 |
10. teológia: | 2 | 11. taumaturgia: | 9 (+1) | 12. versengés: | 1 |
13. zene: | 5 | 14. szörnyismeret: | 6 (+1) | 15. zárnyitás: | 2 |
16. vadászat: | 7 | 17. bányászat: | 13 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
kutatsz max. 5 TVP-ért |
ásol max. 48 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 7 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), vizestömlőt (#3) (max. 1 darabot ), bumerángot (#249) (max. 1 darabot ) |
elfogod gorombillát (#38) háló-csapdával (#220), gorombillát (#38) hurokcsapdával (#217) |
mászol max. 46 TVP-ért |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
sünmedve (#33) |
Barátságosság (aktív: 8, max: 50) |
ragyás burástya (#111), fémbontó szójer (#150), acéldarázs (#140), rájanyék (#58), süvítő rája (#113), nektoraf (#355), manifesztátor (#124), pszi elementál (#221) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
Papi varázslataid | ||
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
hadiszerencse II (#24) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
7. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
ragyás burástya (#111) (málhás: +10 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Szeretnék valamit látni eddigi eredményeidből: áldozz fel oltáromnál két trófea nyakláncot. |
2.) Nemcsak az egy erős ellenféllel szembeni hősies harc, hanem a sok gyengével szembeni kitartás is fontos. Ennek gyakorlásaképp ölj hét vadász tatut! (számláló: 1) |
3.) Hozz egy grifftojást. |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. szürke kastély (547): 33. labirintus (63,12). adamantit erőd (548): 37. labirintus (68,24). cseréptetős torony (549): 41. labirintus (62,55). kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): 4. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 33, 37, 41. |
Összsúly: 78.16 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 56 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 4 | kaja (#2) | 1 | kötél (#92) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dobóháló (#221) | 6 | drótszőr (#37) | 4 | gyenge méreg (#26) | |||
3 | rákfatty váladék (#333) | 4 | rézdarab (#70) | 3 | smirglilevél (#29) | |||
3 | spiritusz (#170) | 6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | vadász tatu bőr (#15) | |||
1 | vasérc (#152) |
57 | 58 | 59 | 60 | 61 | 62 | 63 | |
54 | |
|
|
|
|
|
|
55 | |
|
|
|
|
|
|
56 | |
|
|
|
|
|
|
57 | |
|
|
|
|
|
|
58 | |
|
|
|
|
|
|
59 | |
|
|
|
|
|
|