Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. jún. 19. 15h:06' EZ A 647. JÁTÉKHETED, 78. FORDULÓD 648. játékheted kezdete: jún. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 13 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4673 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 19 0 0 | elmormolod a 19. varázslatot |
* 2. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 3. KP: h 1100 0 0 | használod az 1100. tárgyat |
cir 31 | vándorcirkusz látogatása 31 |
h 979 | használod a 979. tárgyat |
ek 302 6 | t. energia kisütése: 302 6 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 4 | elkészíted a 4. tárgyat |
kt 7 | elkészíted a 7. tárgyat |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a korinthai amőba testét. (4 támadással 158 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a korinthai amőba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy agykorbács pszit. 13 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a mutáns pók jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a mutáns pók csupasz testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a mutáns pók förtelmes fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A mutáns pók feléd sújt csáprágóival, de mellé! A mutáns pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 742 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeledre lesújtasz egy agykorbács pszi támadással. 7 életpontot sebeztél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét halál varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt mágus bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Mágusölővel többször mélyen végigmetszed az élőholt mágus testét. (3 támadással 124 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az élőholt mágus bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem sikerült az élőholt mágus ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (3 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 15 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 506 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [73,84] A bozótost ritka erdő váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy démontetű. Gyanús mozgást látsz a fák között. Felismered a közeledőt. Csak egy trikornis. Nem jelenthet különösebb problémát. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szintszívó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Mágusölővel végigmetszed a szintszívó testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a szintszívó ködös testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a szintszívó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szintszívó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 473 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a mágusölőt a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod az autentikus vámpír jobb lábát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Rövid karddal megvágod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az autentikus vámpír megcsapja a fejedet. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Mágusölővel egy irtózatos ütéssel felvágod a technokolin bal első lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Rövid karddal kilukasztod a technokolin testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A technokolin csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 47 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [72,84] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Ráismersz a lényre. Egy félelem-járó. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Mágusölővel alaposan megvágod a félelem-járó bal oldalát. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigmetszed a félelem-járó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó elhibázza az ütést csápjával. A félelem-járó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
176 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Mágusölővel alaposan megvágod a csontlepke fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Rövid karddal alaposan megvágod a csontlepke testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A csontlepke állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A csontlepke még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 14 életpontot vesztettél. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt mágus testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt mágus bal karját. (3 támadással 129 életpontot sebezve.) Rövid karddal megcsapod az élőholt mágus nyakát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus újból meg újból lesújt rád. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 571 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}
be 664 | bemész a 664. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 229.]
vtn 163 | varázslat tanulás: a 163. varázslatot |
fkt 6 1 | felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot) |
ba 9089 | nem támadod a 9089. kalandozót |
v 163 132 46 | elmormolod a 163. varázslatot |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a rőtmanó berzerker testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mágusölővel párszor kilyukasztod a rőtmanó berzerker jobb oldalát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Rövid karddal felnyitod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 136 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a tüskés harci gromak tüskés testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a tüskés harci gromak jobb első lábát. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a tüskés harci gromak nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 gromak bőrt. (ld. enc.) 1 762 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [134,44] A lankák ellaposodnak, a sziklák eltűnnek. A levegő forró. Sivatagban vagy. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy érző szívű dromedár. (ld. enc.) Nem mutat igazi harci kedvet. Elmarad a kölcsönös vérfürdetés.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Marokra fogva a mágusölőt a másikra ugrasz. {CSTT:} Mágusölővel kegyetlenül összevagdalod a homokféreg ízelt testét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Rövid karddal végigvágod a homokféreg testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A homokféreg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 957 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [135,43] Füves síkságra érkeztél.
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [137,41] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.
(Továbbmész...) [138,40] Szűnni nem akar a zöld síkság.
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
bpb 1 | bef. parancs berakása: 1 |
h 1602 27 100 | használod az 1602. tárgyat |
ef 20 502 | energia fejlesztése 20 |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
TUDATKUTATÁS (99. PSZI KÉPESSÉG) Ezzel a pszi képességgel felkutathatod a környéket táborozó kalandozókat, tudatuk jelenlétének észlelésével. Pszi szakértelmedtől függően 2-4 mező sugarú körben megkapod az összes kalandozó relatív koordinátáját, nevét, faját, vallását és Közös Tudatát (de sorszámát, igazi nevét és címét nem). A tudatkutatással nem fogod azokat észrevenni, akiket Agyburok vagy Mentális pajzs véd. A tudatkutatás használata szerény 20 pszi pontot és 10 TVP-t igényel. |
DIMENZIÓUGRÁS (163. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A dimenzióugrás a mágusok legalapvetőbb eszköze, melyek segítségével aktiválni tudják a különböző térkapukat. Használatához keresned kell egy térkaput, és ismerned kell egy másikat, amelyik ezen keresztül elérhető. (A térkapuknak afféle "színkódjuk" van: egy térkapu csak a vele azonos színkódúhoz tud elteleportálni téged.) A dimenzióugráshoz a V 163 <X> <Y> parancsot kell kiadnod 55 VP-ért és 5 TVP-ért, ahol <X> <Y> a célpont térkapu koordinátái. [Ezek a koordináták sokszor fiktívek, nem valós földrajzi helyet jelölnek: pl. lehet, hogy a célpont térkapu a Sötét Földön van, és bár V 163 310 45 paranccsal közelíted meg, ez mégsem azt jelenti, hogy a Sötét Föld ezen a létsíkon, a tengerben van...] A dimenzióugrással való mozgás beleszámít az egy körben megtehető maximális lépésszámba. Nem árt ha tudod, hogy bizonyos varázslatok megakadályozhatják, hogy átlépj a térkapukon. |
GROMAK BŐR (268. TÁRGY) A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak. |
ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY) A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd. |
Erő: | 20 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 119 cm |
IQ: | 24 (31) | Támadás: | 38 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 19 (26) | Védekezés: | 34 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 2/3 év |
Egészség: | 14 (25) | Életpont: | 377/203 | Jellem: | semleges (+1) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 22 (31) | Varázspont: | 700/267 | Pénz: | 4281 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 42/18 | Pszi pont: | 76/3 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 13/81 | vágófegyverek: | 23/76 (+13%) | ütőfegyverek: | 1/0 |
dobófegyverek: | 22/16 (+16%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); bumeráng (#249) max. 1 db (6 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
düh vérvörös köde: 50 százalék; |
138,40 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 138 |
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re. |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 874 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/93 (+72%) | 2. nyomkövetés: | 30/24 (+30%) | 3. mászás: | 3/6 |
4. csapdakészítés: | 18/40 (+24%) | 5. csapdaészlelés: | 1/24 | 6. gyógyítás: | 1/12 |
7. titkosírás: | 1/61 | 8. felderítés: | 2/48 (+32%) | 9. szörnyidomítás: | 6/43 |
10. teológia: | 13/25 (+10%) | 11. taumaturgia: | 24/5 (+18%) | 12. szerencsejáték: | 2/20 (+12%) |
13. versengés: | 10/29 (+37%) | 14. zene: | 1/12 | 15. szörnyismeret: | 15/36 |
16. pszi: | 11/12 (+16%) | 17. zárnyitás: | 3/97 | 18. vadászat: | 1/53 (+12%) |
19. bányászat: | 13/67 (+24%) | 20. főzés: | 1/90 | 21. csapatmunka: | 1/86 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
készítesz súlyzót (#347) (max. 1 darabot, csak egyszer), halálvirágot (#2371) (max. 20 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
szintszívó lények (#9097) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
fémbontó szójer (#150), ismeretlen (#9089) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | erőpajzs III (#127) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
5. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem tűz ellen (#38) | ||||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK |
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim a természetben megbúvó legkisebb anomáliát is észreveszik. Imádkozz úgy, hogy felderítésed 8. szintű! |
2.) Egy feladat, amit a többihez hasonlóan, örömmel fogsz végrehajtani. Áldozz számomra 4 darab szopókövet! |
3.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
városháza (Qvill) (527): új. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): új. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
22, 53, 54, 72, 170, 171, 172, 173, 174, 176, 177, 178, 179, 180, 181. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 5, 47. |
Kész: 1, 9. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
szent tölgyfa (133) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
a fák ereje (170) |
beszéd állatokkal (171) |
kp. varázsenergia (191) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
düh (289) |
fegyvermester (302) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU. |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
70 | arany (#50) | 1 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 4 | kaja (#2) | 1 | kis bőrpajzs (#45) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | 16 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | bomló esszencia (#2367) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | gromak bőr (#268) | 1 | halálvirág (#2371) | |||
12 | madártoll (#112) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | rókafarok (#124) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | szvó-ektoplazma (#151) | 4 | ugh méreg (#166) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | |
39 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
40 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
41 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|