Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 1. 13h:28' EZ A 1237. JÁTÉKHETED, 779. FORDULÓD 1238. játékheted kezdete: dec. 8. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 39 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
bb 500 11 518 | beraksz a bankba az 500. tárgyat (11 darabot) |
kb 260 12 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (12 darabot) |
kb 1525 3 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (3 darabot) |
h 1525 7601 7602 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7603 7604 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7605 7606 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7601 | leírod a 2227. kalandozónak a 7601. szörnyet |
in 2227 7602 | leírod a 2227. kalandozónak a 7602. szörnyet |
in 2227 7603 | leírod a 2227. kalandozónak a 7603. szörnyet |
in 2227 7604 | leírod a 2227. kalandozónak a 7604. szörnyet |
in 2227 7605 | leírod a 2227. kalandozónak a 7605. szörnyet |
in 2227 7606 | leírod a 2227. kalandozónak a 7606. szörnyet |
in 2428 7601 | leírod a 2428. kalandozónak a 7601. szörnyet |
in 2428 7602 | leírod a 2428. kalandozónak a 7602. szörnyet |
in 2428 7603 | leírod a 2428. kalandozónak a 7603. szörnyet |
in 2428 7604 | leírod a 2428. kalandozónak a 7604. szörnyet |
in 2428 7605 | leírod a 2428. kalandozónak a 7605. szörnyet |
in 2428 7606 | leírod a 2428. kalandozónak a 7606. szörnyet |
vv 63 168 | elmormolod a 63. varázslatot a 168. varázslatot |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos potrohát. (6 támadással 306 életpontot sebezve.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 101 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 306, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szabotőr testét. (4 támadással 249 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 1 540 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 641 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tisztítótűz. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. A manaretesz elnyeli a varázslatot. A quwarg ősmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP] és 2 sallank karom. 5 244 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 641, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[144,61] Lakott területre érkeztél.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 641 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel eltalálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Mielőtt észbe kapnál, a smaragdgólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 209 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +42 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 10 468 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy ütőfegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1392, sebződés: 209, gyógyulás: 99, összesen: -110 ÉP}
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 273 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hegyi góliát bal oldalát. (6 támadással 367 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 367, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy elektromos pajzs varázslatot. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy káosz szava varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kronotapír tekergő ormányát. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) A dolgot még 6 aranyad bánja. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel felnyitod a kronotapír jobb első lábát. (1 támadással 93 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd a kronotapír testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A fényaura 6 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (52 ép-t sebezve). A kronotapír fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Nyelvét a kronotapír feléd löki, de eredménytelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Véres nyál csordul ki a kronotapír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 683, sebződés: 34, gyógyulás: 37, összesen: +3 ÉP}
Egy inst.szingularitás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a magnetikus praglonc jobb lábát. (8 támadással 344 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc fejét. (4 támadással 436 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+88 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc plazmáját. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 189 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc elhibázza az ütést csápjával. A magnetikus praglonc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 658 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1081, sebződés: 2, gyógyulás: 102, összesen: +100 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegyi góliát bal oldalát. (6 támadással 355 életpontot sebezve.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 12 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 355, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 641 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét ölész fejét. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1092, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 56 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja az ősdentor tüskés hátát. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel felnyitod az ősdentor ragyás testét. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az ősdentor fejét. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 42 ép-t sebez. Karmaival az ősdentor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Az ősdentor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 dentor bőrt. [dentor bőr ládikóba-> (143,61)-> 35 arany, -2 ÉP] 3 570 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 695, sebződés: 111, gyógyulás: 39, összesen: -72 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (7 támadással 331 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 331, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a nanda pikkelyes testét. (4 támadással 241 életpontot sebezve.) A nanda szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 016 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében halálhajcsár testét. (8 támadással 484 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megütöd az ében halálhajcsár jobb lábát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megcsapod az ében halálhajcsár ébenfekete testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Ellenfeled 17 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (59 ép-t sebezve). Ellenfeled úgy látszik, képtelen áthatolni a védelmeden. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 5 359 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 767, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy örvénykerítés varázslatot. Ellenfeled méregfelhő II varázslatot lő rád. 51 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a smaragd drakón testét. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Félrehajolsz, így nem lélegzed be az összes gázt. (29 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a smaragd drakón testét. (2 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a smaragd drakón pikkelyes testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 34 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A smaragd drakón állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Feléd sújt a smaragd drakón a farkával, de elhibázta! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 sárkányfogat. [sárkányfog ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP] 6 426 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 843, sebződés: 82, gyógyulás: 68, összesen: -14 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy éjfattyak végzete varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 3065 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy armageddon varázslatot dob rád a másik. 327 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rd'alv lélektipró testét. (8 támadással 531 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd elemi tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (156 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel többször eltalálod a rd'alv lélektipró bal oldalát. (7 támadással 1154 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a rd'alv lélektipró testét. (2 támadással 169 életpontot sebezve.) A fényaura 10 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). A rd'alv lélektipró fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 173 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 55 életpontot vesztettél. A rd'alv lélektipró most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 23 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4978, sebződés: 711, gyógyulás: 41, összesen: -670 ÉP}
v 198 381 15 | elmormolod a 198. varázslatot |
377 | 378 | 379 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[381,15] Elhagyod a nehezen mászható magashegységet, és leereszkedsz az alacsonyabb hegyek közé. Éles, visító hangot hallasz, be kell tapasztanod a füledet, hogy meg ne süketülj. Vajon mi lehetett ez? Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy olvasztókemencét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Anram Salle orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (ezüstdarab) találsz. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Messze északkeletre látsz egy ősvortexet. Keletre nézve látsz egy halálbokort. Délkeletre egy Tharr oltár van. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt.
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidérckirály bal lábát. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a lidérckirály testét. (3 támadással 354 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád 17 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). A lidérckirály karma a fejed mellett suhan el! A lidérckirály összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 956, sebződés: 0, gyógyulás: 89, összesen: +89 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 641 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc szellemalakját. (8 támadással 471 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 856 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a bo'adhun lidérc testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 36 ép-t sebez. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc lendületes ütése célt téveszt. A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-65 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 993 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2093, sebződés: 65, gyógyulás: 258, összesen: +193 ÉP}
vtn 296 | varázslat tanulás: a 296. varázslatot |
vv 296 | elmormolod a 296. varázslatot |
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
380 | 381 | 382 | |
14 | |
|
|
15 | |
|
|
16 | |
|
|
[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy főutcát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy sárkánytanyát. Felfedeztél egy pusztulás sírjait. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] Begyűjtesz 1 gyöngymangót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Felfedeztél egy szent tölgyfát. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 22 aranyat.
be 702 4 | bemész a 702. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3065 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy armageddon varázslatot. 343 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rd'alv lélektipró lángoló masszáját. (8 támadással 533 életpontot sebezve.) A lény őstüzet köp rád. A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (128 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel néhányszor megcsapod a rd'alv lélektipró testét. (7 támadással 902 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a rd'alv lélektipró testét. (5 támadással 396 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (34 ép-t sebezve). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a rd'alv lélektipró, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A rd'alv lélektipró összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 tl'urlang erőkő. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 rd'alv származékot. 23 042 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4940, sebződés: 622, gyógyulás: 37, összesen: -585 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fehér glóbusz varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 641 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a lidércóriás jobb lábát. (8 támadással 404 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel meghorzsolod a lidércóriás jobb oldalát. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a lidércóriás testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. Ellenfeled 53 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lidércóriás összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1273, sebződés: 0, gyógyulás: 104, összesen: +104 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 641 életpontot sebeztél. (A varázslat 64 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a ro'galhal kísértet testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. A ro'galhal kísértet szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +25 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 mihlanil érme. 12 517 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2183, sebződés: 0, gyógyulás: 233, összesen: +233 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 641 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 94 életpontot vesztettél. (-15 védekezés.) Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 66 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a márvány sárkány testét. (8 támadással 474 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (95 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a márvány sárkány óriási karmát. (1 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a márvány sárkány jobb első lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (42 ép-t sebezve). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a márvány sárkány, épp csak megsuhint. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Karmával néhányszor a márvány sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (312,11)-> 16 arany, -2 ÉP], egy pszi kő, egy ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 12 arany, -2 ÉP], egy aranytű [aranytű ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP], egy vasérc [vasérc ládikóba-> (312,11)-> 2 arany, -2 ÉP] és egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 5 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 100 arany, -2 ÉP] 15 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1367, sebződés: 343, gyógyulás: 63, összesen: -280 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pusztító végzet varázslat. 1109 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt szertart.m. jobb lábát. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt szertart.m. jobb lábát. (9 támadással 1064 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+213 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az élőholt szertart.m. jobb karját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 25 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. Karmaival az élőholt szertart.m. megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki az élőholt szertart.m. száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +72 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1672, sebződés: 1109, gyógyulás: 230, összesen: -879 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs testét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs bal szárnyát. (9 támadással 1051 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a szellemdarázs testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 203 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (4 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1844, sebződés: 0, gyógyulás: 228, összesen: +228 ÉP}
(Továbbmész...) [379,15] A hegyek közt mész előre. Innen jó a kilátást, de ami a szemed elé tárul, nem túl szemet gyönyörködtető: végtelen pusztaság, a halál egyhangúsága. Látsz egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy halálbokort. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A ryuku kalózkendőn keresztül alaposan szemügyre veheted a környéket. Messze délre látsz egy ősvortexet. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Nyugatra egy ében sziklatorony van. Északnyugatra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy albinó küklopsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az albinó küklopsz bal oldalát. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel eltalálod az albinó küklopsz testét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az albinó küklopsz jobb lábát. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 176 életpontot sebeztél. Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az albinó küklopsz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az albinó küklopsz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. [küklopsz szem ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP] 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 888, sebződés: 2, gyógyulás: 42, összesen: +40 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 641 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás jobb lábát. (8 támadással 388 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megpöccinted a lidércóriás bal lábát. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a lidércóriás testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 170 életpontot sebeztél. Fényaurád 10 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1426, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 137 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt szertart.m. bal lábát. (8 támadással 458 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt szertart.m. jobb lábát. (8 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az élőholt szertart.m. testét. (3 támadással 221 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+45 életerő). Fényaurád működik (18 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 39 sebzést okoz. Karmaival az élőholt szertart.m. megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az élőholt szertart.m. összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 140 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 137, gyógyulás: 240, összesen: +103 ÉP}
(Továbbmész...) [378,15] Nehezen haladsz előre a sziklák között, minden kő borotvaéles, mind feléd nyúl, mintha csak meg akarnának harapni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy ében sziklatornyot. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Annak formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (pular kristály) rejt! (Önanalízis: +1% bányászat.) Felhágsz egy magasabb pontra, és a ryuku kalózkendőn keresztül körbevizslatod a tájat. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy ősvortexet. Délre nézve látsz egy Sheran oltárt. Északra egy ősvortex van. Olyan élesen látod őket, mintha az orrod előtt lennének. Eszel valamit. (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [20 pontot használtál fel, van még 336. Kapsz 20 VP-t.]
ef 66 544 | energia fejlesztése 66 |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
MIHLANIL ÖV (604. TÁRGY) Talán az egyik legjobb, mihlanilból készíthető tárgy, nem csoda, hogy legutoljára szokták feltalálni. Megmunkálásához a mihlanil esszenciával való belsőséges viszony szükséges, azaz legalább 25-ös bányászat. A mihlanil öv elkészítése mindössze négy mihlanilt, négy csepp kátrányt, egy Bev, egy Gór és egy Hro formázó mintát igényel, valamint 40 TVP-t. És a végeredmény egy csodálatos fémöv, amely nemcsak 3-mal növeli a védettségedet, hanem eggyel mind az öt alaptulajdonságodat is! Természetesen, mint minden mihlanilból készült tárgyat, nem tudod átadni másnak. |
SZIKLAHARCOS (7601. SZÖRNY) Egy sziklaóriás csak úgy léphet előrébb a törzsi hierarchiában, ha sziklaharcossá válik. Ehhez nem csak az kell, hogy egyedül legyőzzön egy hatalmas férget a föld síkján fúró számtalan ocsmányság közül, de az is, hogy egy kicsit fogékony legyen a mágiára, és megtanuljon pár alapvarázslatot a törzs egyik sámánjától. Roppant veszélyes ellenfél! |
SZIKLABEHEMÓT (7602. SZÖRNY) Ha azt hitted a sziklaóriásról, hogy nagy, akkor mit gondolsz a behemótról, ami jóval nagyobb nála? A sziklabehemót nem egy olyan rang a törzsi hierarchiában, mint a sziklaleső, vagy sziklaharcos, hanem a sziklaóriás egy mutáns verziója. Nem tudod, hogy így születnek-e, vagy valami mágia hatására lesz a sziklaóriásból behemót, de ez nem is fontos. A lényeg számodra a harci erejükben rejlik, ami igencsak tekintélyparancsoló. A taktikájuk igen egyszerű: "Kezdj azzal, hogy vágd az ellenfélhez a legnagyobb követ, amit a közelben látsz. Utána menj oda hozzá, ragadd meg, és roppantsd össze!" A behemótok intelligenciája még eme egyszerű utasításokat sem képes maradéktalanul követni. Előfordult olyan eset, hogy a behemót kötelében a legnagyobb "kő" egy gigászi, mozdíthatatlan szikla volt. A behemót agya pedig csak addig jutot el, hogy azt kell az ellenfélhez vágni. Sajnos az ellenfél nem várta meg azt a pár órát, mire a behemót feltépi a sziklát a padlóból, és kivégezte a behemótot, amíg az a sziklát rángatta. Persze, ez lehet, hogy csak amolyan városi legenda, így ne tévesszen meg senkit: a behemótok halálos ellenfelek. Szerencsére, mint azt a fenti történet is jelzi, nem túl okosak, így a mentális varázslatok meglehetősen hatékonyak ellenük. |
SZIKLABAJNOK (7603. SZÖRNY) A bajnokok a törzsek elit harcosai. Persze csak a vezér után. Jobban harcolnak, és jobban értenek a mágiához, mint egy harcos. Törzsenként többnyire egy-két bajnok van csupán. Egyetlen ütéssel képesek kivégezni szinte minden ellenfelet. Nem csak azért, mert olyan hatalmasat ütnek, hanem azért is, mert a nagy harci tapasztalatuknak köszönhetően ismerik minden ellenfél gyenge pontját. Ne köss bele egy sziklabajnokba! |
SZIKLAVEZÉR (7604. SZÖRNY) A sziklavezérek a sziklavárak vitathatatlan urai. Nem csak a legjobb harcosok, de a sziklaóriások ama ritka tehetségei közé taroznak, akiknek a mágiájuk is vetekszik a legjobb sámánok mágiájával. A sziklaharcosok, -bajnokok, sőt a közönséges sziklaóriások is bármikor kihívhatják a vezért, és ha legyőzik egy olyan párviadalban, amiben tilos mágiát használni, akkor ők lehetnek az új vezérek. De a bölcsebb sziklaóriások azért belátják, hogy ez csak ideiglenes uralkodás lenne, hiszen bárki - így a sámánok is - mágikus párviadalra hívhatják a vezért, és aki legyőzi őt mágiában az szintén átveszi a vezér helyét. Éppen ezért a megfontolt sziklaóriás csak akkor hívja ki a vezért, ha a mágiában és harcban egyaránt járta, mert bármelyikben is győz, utána a másik forma szerint kell megvédenie vezérségét. Így csak az igazán kivételes sziklaóriások válhatnak vezérré. Ha pedig te találkozol egy vezérrel, inkább könyörögj az életedért, hátha megkegyelmez! |
OLONG, A BEHEMÓT (7605. SZÖRNY) Ha csak annyit mondok, hogy hatalmas, erős, mestere a föld- és savmágiának, akár egy kristálysárkányra is gondolhatna bárki. Olong azonban sziklaóriás, a leghatalmasabb sziklavezérek egyike. Azt rebesgetik "föld síkos körökben", hogy nem is bajnok volt korábban, hanem behemót. Egy olyan behemót, aki jóval intelligensebb a többinél, és megtanult varázsolni. Mindezt a mérete is alátámasztja. Olong tettei között tartják számon számos gránitúr, valamint Trakk, a legnagyobb grogoan behemót legyőzését. Neked sem ajánlott szembe szállnod vele! |
MINÓ BERZERKER (7606. SZÖRNY) Berzerkerek az ősminotaurusz ádázabb verziója. Tharr teremtményei, így szerencsére nem találkozhatsz velük máshol, csak a Föld síkjának elzárt részeiben, kalandozó nyelven: labirintusaiban. Tharr gigászi kétkezes csatabárddal fegyverezte fel őket, amivel még egy grogoan behemótot is képesek egy ütéssel kivégezni. A védelemmel nem igazán foglalkoznak csataközben, bíznak hatalmas életerejükben és sebezhetetlenségükben, ami az ősminotauruszoknál megfigyelt antimágikus aurában, illetve kemény, az ütéseknek ellenálló bőrben nyilvánul meg. Ellenben őrült dühvel támadnak csata közben, így talán jobb lesz, ha megpróbálod elkerülni őket. Bár egy a labirintusban erre nem nagyon van lehetőséged, szóval inkább hagyj fel annak a labirintusnak a bejárásával, amiben egy minó berzerkerrel találkozol! |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
Erő: | 90 (111) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 111 (117) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 189 (199) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/54 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2205/2617 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 71 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 4010/3146 | Pénz: | 25944 arany | Kép. pont: | 112 |
Tudatpont: | 66/17 | Pszi pont: | 820/222 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 41/15 (+8%) | szúrófegyverek: | 36/12 |
vágófegyverek: | 28/33 (+4%) | ütőfegyverek: | 41/1 (+2%) | lőfegyverek: | 19/35 |
dobófegyverek: | 45/33 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
378,15 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 134/25 (+15%) | 3. mászás: | 18/13 (+12%) |
4. csapdakészítés: | 51/78 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 41/23 (+12%) |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 146/72 (+44%) | 11. taumaturgia: | 128/23 (+29%) | 12. szerencsejáték: | 14/33 (+12%) |
13. versengés: | 33/32 (+20%) | 14. harcművészetek: | 39/1 | 15. zene: | 67/36 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 107/94 (+22%) | 17. pszi: | 65/14 (+12%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 22/56 (+12%) | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 35/11 (+9%) |
22. testépítés: | 94/54 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8333,10) | áldomás (#6) (9752,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
lélektisztulás (#215) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | erőpajzs II (#63) |
önanalízis (#296) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A jóság és a fény mindig győzedelmeskedik a sötétség és halál felett. Töröld el Dornodon avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 339 (limit: 1595), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 34317. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | halálhozó talizmán (#813) | 23 | kaja (#2) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | |||
1 | korinthai talizmán (#814) | 1 | küklopsz szem (#643) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | manakristály (#500) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rothasztó talizmán (#815) | 2 | sáfránypor (#211) | 2 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | tl'urlang fiola (#788) | 1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | |||
3 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vízionár szem (#102) | 1 | vortex talizmán (#812) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
937 | arany (#50) | 1 | fenőkő (#1618) | 1 | iknegurin (#541) | |||
10 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | kavadu iszák (#25) | 1 | kreiton esszencia (#892) | |||
17 | mákrózsa virág (#56) | 1 | mihlanil érme (#764) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | pszi kő (#248) | 2 | rd'alv származék (#790) | 2 | sallank karom (#128) | |||
3 | spiritusz (#170) | 1 | tl'urlang erőkő (#825) |
377 | 378 | 379 | 380 | 381 | 382 | |
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|