Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 30. 13h:12' EZ A 965. JÁTÉKHETED, 776. FORDULÓD 966. játékheted kezdete: jan. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2071 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 377 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 377. varázslatot |
vv 26 182 224 | elmormolod a 26. varázslatot a 182. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 112 157 19 | elmormolod a 112. varázslatot a 157. varázslatot a 19. varázslatot |
vv 69 247 57 | elmormolod a 69. varázslatot a 247. varázslatot az 57. varázslatot |
vv 53 78 188 | elmormolod az 53. varázslatot a 78. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 165 178 209 | elmormolod a 165. varázslatot a 178. varázslatot a 209. varázslatot |
vv 184 28 303 | elmormolod a 184. varázslatot a 28. varázslatot a 303. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 63 220 227 | elmormolod a 63. varázslatot a 220. varázslatot a 227. varázslatot |
* 3. KP: h 1602 27 50 | használod az 1602. tárgyat |
* 4. KP: hh 1524 1546 0 | használod az 1524. tárgyat az 1546. tárgyat |
* 5. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
kb 1525 3 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (3 darabot) |
h 1525 7663 7664 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7665 7666 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7667 7668 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7663 | leírod a 2227. kalandozónak a 7663. szörnyet |
in 2227 7664 | leírod a 2227. kalandozónak a 7664. szörnyet |
in 2227 7665 | leírod a 2227. kalandozónak a 7665. szörnyet |
in 2227 7666 | leírod a 2227. kalandozónak a 7666. szörnyet |
in 2227 7667 | leírod a 2227. kalandozónak a 7667. szörnyet |
in 2428 7663 | leírod a 2428. kalandozónak a 7663. szörnyet |
in 2428 7664 | leírod a 2428. kalandozónak a 7664. szörnyet |
in 2428 7665 | leírod a 2428. kalandozónak a 7665. szörnyet |
in 2428 7666 | leírod a 2428. kalandozónak a 7666. szörnyet |
in 2428 7667 | leírod a 2428. kalandozónak a 7667. szörnyet |
in 2428 7668 | leírod a 2428. kalandozónak a 7668. szörnyet |
kb 260 19 518 | kiveszel a bankból a 260. tárgyat (19 darabot) |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
vv 261 147 299 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 299. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
hh 1534 1660 | használod az 1534. tárgyat az 1660. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester testét. (7 támadással 483 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 4 114 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 483, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy éhínség. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg ősmágus testét. (6 támadással 501 életpontot sebezve.) A quwarg ősmágus még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rókafarok és 2 sallank karom. 5 916 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% dobófegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 501, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy elektromos pajzs rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg parafenomén jobb oldalát. (4 támadással 347 életpontot sebezve.) A quwarg parafenomén most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 541 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 347, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 628 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ősöreg hósárkány testét. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (87 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősöreg hósárkány testét. (10 támadással 1441 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Din cséphadarójával néhány helyen meghorzsolod az ősöreg hósárkány ráncos testét. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 102 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 82 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) Az ősöreg hósárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ősöreg hósárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 560 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.)
{Csatastatisztika; sebzés: 3060, sebződés: 297, gyógyulás: 52, összesen: -245 ÉP}
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. A másik mormol valamit: egy elektromos pajzs varázslat! Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy direkt kontaktus I. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 170 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 92 életpontot vesztettél. Egy gömbvillám varázslatot dob rád a másik. 77 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a zafír sárkány bal hátsó lábát. (8 támadással 642 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (51 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zafír sárkány testét. (4 támadással 580 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+117 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Fényaurád 10 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. Karmait felemelve, a zafír sárkány meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 43 arany, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (184,32)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], egy ametiszt medál [ametiszt medál ládikóba-> (184,32)-> 28 arany, -2 ÉP], egy ezüst karkötő [ezüst karkötő ládikóba-> (184,32)-> 14 arany, -2 ÉP] és egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (184,32)-> 26 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1535, sebződés: 242, gyógyulás: 145, összesen: -97 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|
[144,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Utad során felfedezel egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Arénagödröt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 25 aranyat.
v 84 329 | elmormolod a 84. varázslatot |
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy elektromos pajzs mágiát. Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 190 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) (Önanalízis: +1% pszi.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védett meg.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. 80 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a zafír sárkány pikkelyes testét. (8 támadással 625 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (50 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zafír sárkány bal hátsó lábát. (4 támadással 589 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {HD:} Din cséphadarójával csak érinted a zafír sárkány óriási karmát. (1 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A zafír sárkány megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A zafír sárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 aranylánc [aranylánc ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy igazgy. fülbevaló [igazgy. fülbevaló ládikóba-> (143,61)-> 20 arany, -2 ÉP], egy umbatari karkötő [umbatari karkötő ládikóba-> (143,61)-> 40 arany, -2 ÉP], egy szent jogar [szent jogar ládikóba-> (143,61)-> 50 arany, -2 ÉP], egy aranygyűrű [aranygyűrű ládikóba-> (143,61)-> 12 arany, -2 ÉP] és egy gyöngymangó [gyöngymangó ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (143,61)-> 100 arany, -2 ÉP] (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) (Önanalízis: +1% ökölvívás.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1761, sebződés: 170, gyógyulás: 151, összesen: -19 ÉP}
ff 1282 1328 28 | felt. fegyverváltás: 1282 1328 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a csataremák bal oldalát. (8 támadással 649 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Megmarkolva a teriád lándzsát ellenfeledre rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával tökéletesen perforálod a csataremák jobb oldalát. (6 támadással 913 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+183 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a csataremák testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Üdvözlésképpen egy tűzeső varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 83 életpontot sebeztél. . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Ellenfeled 13 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (12 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Véres nyál csordul ki a csataremák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 remák szivet. 9 157 tapasztalati pontot kaptál. (Önanalízis: +1% szúrófegyverek.) (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1804, sebződés: 40, gyógyulás: 215, összesen: +175 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Pár lövedéked átjárja a vark. kardtáncos bal oldalát. (8 támadással 635 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a teriád lándzsát. Marokra fogva a teriád lándzsát a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Teriád lándzsával több döféssel felnyársalod a vark. kardtáncos bal lábát. (5 támadással 766 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+93 életerő). Din cséphadarójával csak érinted a vark. kardtáncos jobb lábát. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 177 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Sajnos nem sikerült a vark. kardtáncos minden csapását hárítanod. (4 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A vark. kardtáncos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 909 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1750, sebződés: 55, gyógyulás: 109, összesen: +54 ÉP}
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy védelem tűz ellen mágiát. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az aranyfecske bal lábát. (8 támadással 629 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 97 aranyat. 6 672 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 629, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát bokáját. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 11 aranyat. 2 409 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 406, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled tompítás varázslattal készül a csatára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar iszákos nyakát. (6 támadással 473 életpontot sebezve.) A varkaudar iszákos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 varkaudar pálinka [varkaudar pálinka ládikóba-> (143,61)-> 22 arany, -2 ÉP]. 3 155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 473, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 1 mihlanil nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vadász varkaudar bal lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 mihlanil nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 439 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az orbitális mackósajt testét. (5 támadással 342 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 342, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika testét. (4 támadással 316 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 488 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
ff 28 1328 1282 | felt. fegyverváltás: 28 1328 1282 |
m 8 | mozogsz északra |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 628 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az elfajzott enkala jobb karját. (8 támadással 1180 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az elfajzott enkala testét. (6 támadással 617 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 61 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az elfajzott enkala mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Az elfajzott enkala karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Varázsenergiád szökik! (-63 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd az elfajzott enkala jobb vállát. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az elfajzott enkala jobb karját. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (9 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 38 ép-t sebez. Az elfajzott enkala mancsával oldalba lök. (1 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). Az elfajzott enkala karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 812 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3119, sebződés: 63, gyógyulás: 130, összesen: +67 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Távolról inst.szingularitás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt pöffeteg gömböctestét. (9 támadással 1363 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Din cséphadarójával néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg testét. (6 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 43 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg feléd harap, de sikertelenül. Nyelvét az élőholt pöffeteg feléd löki, de eredménytelenül. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (3 támadással 438 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod az élőholt pöffeteg gömböctestét. (1 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 35 sebzést okoz. Az élőholt pöffeteg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az élőholt pöffeteg nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20 212 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3222, sebződés: 0, gyógyulás: 27, összesen: +27 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy védelem tűz ellen varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 47 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy éhínség varázslatot, majd rád küldi. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar őslich testét. (8 támadással 729 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a varkaudar őslich fejét. (9 támadással 1414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar őslich jobb oldalát. (6 támadással 665 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) Fényaurád működik (29 ép-t sebezve). Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-74 varázspont.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel párszor keményen megütöd a varkaudar őslich fejét. (2 támadással 400 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a varkaudar őslich jobb lábát. (1 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (16 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (24 ép-t sebezve). Ellenfeled éhínség varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. A varkaudar őslich többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27 137 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. (Önanalízis: +1% ütőfegyverek.) (Önanalízis: +1% dobófegyverek.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4060, sebződés: 214, gyógyulás: 141, összesen: -73 ÉP}
ef 66 549 | energia fejlesztése 66 |
szk 556 | keresed az 556. szörnyet |
* 1. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 5. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 6. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. A szilánk működik (+4 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 628 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt teriád elkínzott fejét. (8 támadással 693 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az élőholt teriád testét. (10 támadással 1486 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod az élőholt teriád jobb lábát. (6 támadással 629 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (41 ép-t sebezve). Iszonyatos karmolásokat kapsz a fejedre. (6 támadástól 708 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +142 ÉP.) A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor megcsapod az élőholt teriád testét. (8 támadással 1170 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd az élőholt teriád jobb lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 116 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzeső varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 94 életpontot sebeztél. A fényaura 13 ép-t sebez. Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Az élőholt teriád csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (6 támadástól 669 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +134 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 34 336 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4919, sebződés: 1377, gyógyulás: 284, összesen: -1093 ÉP}
* 7. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
LEGENDÁS PEGAZUS (7663. SZÖRNY) A nemes pegazusok legnemesebbike és leghatalmasabbika. Bőre bronzaranyként csillog, szárnyai alá beférne egy teljes yaurri század. Mágikus hatalma lenyűgöző, és büszkén ítélkezik a nála esendőbb és halandóbb teremtmények felett. Nem létezett még olyan halandó, vagy istennél kisebb rangú halhatatlan, aki egy legendás pegazust képes kényszeríteni arra, hogy a hátasává legyen. Te se próbálkozz vele, inkább fogadd el ítéletét, főleg, ha bűnösnek nyilvánít! |
FELHŐJÁRÓ (7664. SZÖRNY) Mit keres ez itt? - merül fel benned, amikor meglátod a felhőjárót. - Nincs szárnya, nem légelemi lény, nyilván repülni sem tud, ráadásul valami óriás lehet - méred fel az előtted álló, óriási, humanoid alakot. Aztán észreveszed a jeleket, hogy mégiscsak Elenios birodalmába tartozó lénnyel állsz szemben, nem pedig egy ostoba sziklaóriással. Ennek az óriásnak csicsás páncélja, és elegáns ruhája van, ráadásul kőbunkó helyett, remekmívű, ámde hatalmas pallost forgat. Ahogy közelebb lép hozzád, látod, hogy nem is a sziklán jár, hanem a levegőben. Vagy széljárás, vagy valami természetes mágikus képesség - gondolod. A felhőjáró képes uralma alá hajtani a griffeket, és baráttá tenni a társaságot kedvelő pegazusokat. Ha lehet arról beszélni, hogy egy fészeksziklának ura van, akkor az a felhőjáró. Ezek után nyilván nem meglepő, hogy annak ellenére, hogy óriás, pusztító varázslatokat képes használni. Talán jobban teszed, ha nem kötekedsz egy olyan lénnyel, aki a félelmetes griffeket, és nemes pegazusokat egyaránt képes uralni! |
EVIRIGON (7665. SZÖRNY) Evirigon a leghatalmasabb felhőjáró. Hatalmas, ősz szakálla és haja alapján idősnek tűnik, de még ma is látszik, hogy fiatal korában legendás férfiszépség lehetett. Állítólag hatalmának egy része Eleniostól származik, akinek évszázadokig a szeretője volt. A szerelem úrnőjének férfiháremjét akkor volt kénytelen elhagyni, amikor az öregség első jelei megjelentek rajta. Száműzetett hát Elenios palotájából, de Úrnőjéről - bár csalfa és csalárd hírben áll - nem lehet azt mondani, hogy nem hálálja meg a szolgálatokat. Így Evirigon halhatatlanná vált és hatalmat kapott minden olyan lény felett, aminek tollas szárnya van. Egyesek szerint a felhőjárók Evirigon leszármazottai. Minden esetre, ha olyan óriással találkozol, akinek hosszú, ősz szakálla és haja van, akkor inkább a békés beszélgetést helyezed előtérbe, mert a harcnak csak egy kimenetele lehet, és az nem a te győzelmed... |
IDŐELEMENTÁL (7666. SZÖRNY) Az időelementálok valójában kronoelementálok. Akkor miért van más nevük? Mi a különbség közöttük? Az, hogy az időelementállal olyan helyen találkozol, ahol sokkal nagyobb befolyással bír az időre. Az nyilván előtted sem titok, hogy a tér és idő összefügg. Ebből logikusan következik, hogy vannak olyan helyek a térben, ahol jobban lehet hatni az időre, mint az átlag helyeken. A Levegő síkja is ilyen hely. Nem nyilvánvaló, hogy már eleve ilyen volt, azért költöztek ide a téridő urai, vagy ők változtatták ilyenre a síkot, de ez nem is lényeges. A lényeges, hogy a kronoelementálnak, amit itt időelementálnak neveznek, sokkal nagyobb hatalma van itt, mint Ghallán. Éppen ezért jobb lesz, ha messziről kerülöd őket. Már csak azért is, mert ők is képesek ellenfeleiket temporális sztázisba zárni. |
KROMALIN (7667. SZÖRNY) Kromalin egy nagy hatalmú idősárkány. Könnyen felismerhető, mivel nem csak jóval nagyobb fajtársainál, hanem a színe is más. Az idősárkányok többnyire halványkék színben pompáznak, néha lilás beütésekkel. Kromalin színe viszont a haragoszöld, ami jól tükrözi természetét. Kromalin mindig dühös, mindig mérges mindenkire. A Levegő síkjának lakói rettegnek is tőle, még a vortexsárkányok is elbújnak, ha Kromalin megjelenik. Szerencsére csak ritkán teszi az általad ismert jelenben, mivel többnyire az idősíkok között vándorol, vagy a barlangja mélyén pihen. Ha itt zavarod meg, készülj arra, hogy még a szokottnál is dühösebb lesz. Ha szerencséd van, egyszerűen csak időcsapdába zár téged, aztán elfeledkezik rólad, de ha nincs szerencséd, akkor cafatokra szaggat másodpercek alatt. Inkább ne kezdj ki vele! |
VIHARFARKAS (7668. SZÖRNY) A viharfarkasok olyan elementálok, akik vérfarkas alakot vettek fel valami ismeretlen okból kifolyólag. A testük továbbra is egy villámelementálé, azaz energiakisülésekből és elemi levegőből áll. Elég agresszív lények, de többnyire csak orkánok és sztatikus viharok közvetlen közelében érzik jól magukat. Az igazi farkasokhoz méltóan szinte sosem járnak egyedül, vagy párban, vagy kisebb falkában vadásznak. Jobb is, ha elkerülöd ezeket a helyeket, mert amúgy sem egészséges számodra ilyenek közelében tartózkodni, ha pedig viharfarkassal is összehoz a balszerencséd, akkor mindenképpen menekülj. A testük ugyanis olyan ellenálló a fegyverek ellen, és olyan mértékű a regenerációs képességük, hogy legyőzni szinte lehetetlen őket. Talán, ha el tudnád nyomni ezen képességeiket, akkor lenne esélyed ellenük... |
Erő: | 98 (138) | Szint: | 55 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 174 cm |
IQ: | 77 (112) | Támadás: | 115 (125) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 80 kg |
Ügyesség: | 77 (108) | Védekezés: | 201 (212) | Menekülés: | 17 % | Életkor: | 20/22 év |
Egészség: | 77 (110) | Életpont: | 2721/2922 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 99 |
Szerencse: | 77 (132) | Varázspont: | 4527/3690 | Pénz: | 223565 arany | Kép. pont: | 75 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 1842/1169 | Halhatatlanság: | 24 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/57 | ökölvívás: | 50/93 (+2%) | szúrófegyverek: | 39/29 (+1%) |
vágófegyverek: | 26/34 | ütőfegyverek: | 46/71 (+4%) | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 51/11 (+3%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (150%) << moa ravatalozó (#1328) (150%) << teriád lándzsa (#1282) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); mihlanil nyíl (#597) (1 -12.); vas dobónyíl (#189) (13 -); mihlanil dobótőr (#599) (997 .); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
293,20 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 426 |
Kedvenc táborhely: 260,63 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 8. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 60, 65, 90, 88, 82, 83 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/1 | Földanya gyümölcse 20/6 | Pszi katalizátor 50/50 |
Max életkor 98 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 387 468 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 60/49 | 2. nyomkövetés: | 94/34 | 3. lopás: | 1/0 |
4. mászás: | 25/53 | 5. hajózás: | 17/52 | 6. csapdakészítés: | 64/17 (+10%) |
7. csapdaészlelés: | 30/63 | 8. gyógyítás: | 11/85 | 9. titkosírás: | 40/50 |
10. felderítés: | 30/88 | 11. szörnyidomítás: | 13/25 | 12. teológia: | 225/87 (+28%) |
13. taumaturgia: | 139/70 (+11%) | 14. szerencsejáték: | 18/28 | 15. versengés: | 34/11 |
16. harcművészetek: | 52/4 | 17. szkanderozás: | 1/0 | 18. zene: | 71/36 (+25%) |
19. szörnyismeret: | 200/71 (+29%) | 20. pszi: | 148/81 (+6%) | 21. zárnyitás: | 32/37 |
22. vadászat: | 24/7 | 23. vitalitás: | 12/81 | 24. bányászat: | 40/97 |
25. testépítés: | 84/9 | 26. úszás: | 11/7 | 27. főzés: | 66/7 (+11%) |
28. csapatmunka: | 10/38 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 54 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 5 | 3. védekezés: 1 | 4. max. életpont: 1 |
5. varázslat sebzés: 2 | 6. regeneráció: 1(2) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 4 |
11. kincskeresés: 2 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (ősi gyógyítás (#267)) |
ásol max. 80 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329) |
Barátságosság (aktív: 5, max: 50) |
szolgalidérc (#931), nekrobestia (#933), ml'othag szürcsölő (#415), árnyékfoltozó (#932), tengeri parazita (#893) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | hhaar burka II (#162, 10 VP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | speciális védelem (#292, 50 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) |
Tharr haragja (#145, 20 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
becsületjel (#158, 14 VP, 5 TVP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
agybénítás III (#302, 25 PP) | önanalízis III (#303, 25 PP, 15 TVP) | tudatháló (#304, 35 PP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | Pörhemór köre (#205) (116,5,4) | vámpirizáció (#1) (7573,10) | feltámadás (#168) |
szürkeáll. aktiv (#71) | papi aura (#377) | tulajdonságpajzs (#26) | Symulf rúnája (#182) |
tűzmágia (#157) | kí koncentráció (#69) | elme dominanciája (#247) | a lélek védelme (#57) |
óriáserő (#53) | láth. észlelése (#78) | esszenciavédelem 2 (#188) | esszenciavédelem (#165) |
tárgyvédelem (#178) | varázsszem (#184) | csupasz izom (#28) | önanalízis III (#303) |
hadiszerencse III (#59) | erőpajzs II (#63) | hatalomvarázs (#220) | villámmágia (#227) |
fényaura (#211) | Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
40. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | Thargodan mágus (#318) | |
tűzgolyó (#155) | >> | kronotapír (#286) | fehérál.roncsolása (#248) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | tűzgolyó (#155) | >> | dranadáni kőtörő (#604) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | mutáns kopó (#582) | ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar pusztító (#7134) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | káoszdémon (#547) | elektromos pajzs (#51) | >> | tengeri parduan (#565) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | védelem tűz ellen (#38) | >> | pirogólem (#514) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | tűzrája (#531) | pszi-acéltorony (#98) | >> | elmeszonda (#487) | |
tompítás (#40) | >> | óriásmassza (#840) | elektromos pajzs (#51) | >> | kronotapír (#286) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | ongóliant tombolás (#146) | >> | bámulatos zombi (#896) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | Friedurgonoma (#7009) | tompítás (#40) | >> | ősöreg góliát (#313) | |
ongóliant tombolás (#146) | >> | varkaudar che-pap (#704) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés gigaféreg (#256) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +24 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +43 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Engem Fairlight ne leckéztessen. Inkább én leckéztetem meg őt - végezz avatárjával! (teljesítve) |
2.) Imádkozz le egy körben sikeresen két tőlem kapott isteni küldetést (ezt nem beleértve), hogy lássam, képes vagy még a fejlődésre! |
3.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): 73. labirintus (67,82). erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. vályogviskó (739): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. csontvár (756): 188. labirintus (396,99). Toborzóiroda (762): kész. Thargodan könyvtár (768): többek közt 1762. tárgyat kell leadnod. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
46, 55, 60, 65, 66, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 82, 83, 88, 90, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 102, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 151, 163, 167, 171, 184, 185, 186, 188, 193, 194, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 10, 15, 26, 33, 36, 38, 46, 49, 50, 52. |
Kész: 3, 8, 11, 12, 19, 20, 23, 35, 40, 41, 42, 43, 44, 51. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 432 (limit: 1740), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 48122. |
A Pöröly Rend olimpiáján elért helyezéseid: második hely az 1. kategóriában az I. nyílt olimpián. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 46, pontszámod: 597. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 308, a megölt vezérek száma: 6, a pontszámod: 44 750. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 75, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 3, a pontszámod: 13 225. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 3, pontszámod: 75. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 377, vv 26 182 224, vv 112 157 19, vv 69 247 57, vv 53 78 188, vv 165 178 209, vv 184 28 303, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | ezüstdarab (#326) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | |||
1 | vas dobónyíl (#189) | 63 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1535 | arany (#50) | 10 | csontkulcs (#74) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
7 | isteni könnycsepp (#260) | 81 | kaja (#2) | 17 | madártoll (#112) | |||
1 | remák szív (#264) | 1 | rókafarok (#124) | 1 | sallank karom (#128) |
292 | 293 | 294 | |
19 | |
|
|
20 | |
|
|
21 | |
|
|