Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. febr. 14. 15h:01' EZ A 826. JÁTÉKHETED, 774. FORDULÓD 827. játékheted kezdete: febr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 83. varázslatot |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
v 1 999 | elmormolod az 1. varázslatot |
kb 258 15 | kiveszel a bankból a 258. tárgyat (15 darabot) |
kf 258 | kézbeveszed/felveszed a 258. tárgyat |
v 22 258 | elmormolod a 22. varázslatot |
im 2 | imádkozol |
v 144 3 | elmormolod a 144. varázslatot |
vv 73 112 221 | elmormolod a 73. varázslatot a 112. varázslatot a 221. varázslatot |
m 1 1 8 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 194 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyengén megütögeted a vortexmágus jobb oldalát. (8 támadással 1176 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+118 életerő). Transzformálsz! (+117 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a vortexmágus testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 7 életpontot vesztettél. A vortexmágus összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 vortex talizmán. 12335 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1649, sebződés: 17, gyógyulás: 138, összesen: +121 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy élőholt pozdorja varázslat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (Az immunitáskő védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a kísértetvarázsló bal oldalát. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Ököllel néhányszor súrolod a kísértetvarázsló fejét. (3 támadással 431 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a kísértetvarázsló szellemtestét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A kísértetvarázsló karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (Az immunitáskő védett meg.) A kísértetvarázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 5502 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 758, sebződés: 12, gyógyulás: 66, összesen: +54 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy izomernyesztés. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az ősi matéria testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi matéria testét. (10 támadással 469 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Transzformálsz! (+46 varázspont.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod az ősi matéria testét. (8 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Az ősi matéria Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (4 támadástól 256 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +52 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 49 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi matéria testét. (11 támadással 500 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+50 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (8 támadással 208 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, az ősi matéria megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (4 támadástól 180 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 58 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 46 életpontot vesztettél.
Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (9 támadással 422 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod az ősi matéria testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (4 támadástól 244 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +49 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy savhurrikán. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 41 életpontot vesztettél. Az ősi matéria most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20776 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2469, sebződés: 974, gyógyulás: 332, összesen: -642 ÉP}
(Továbbmész...) [292,117] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy krómkaktuszt. Látsz egy oltárt. Elenios hívei emelték. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (óndarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 óndarabot! [óndarab ládikóba-> (186,106)-> 6 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy dranadáni kőtörő lehet. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 1 nehezék. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Eltalált téged. (72 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyenge támadás volt - meg sem sikerült sebezned! A dranadáni kőtörő mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Időben félreugrasz a dranadáni kőtörő rúgása elől. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel párszor súrolva eltalálod a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (9 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Transzformálsz! (+86 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) Mancsával a dranadáni kőtörő végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Patájával a dranadáni kőtörő hasadba tapos. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A teremtmény rád tapos. 109 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel párszor megpöccinted a dranadáni kőtörő bal lábát. (9 támadással 857 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! Időben félreugrasz a dranadáni kőtörő rúgása elől. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel párszor súrolva eltalálod a dranadáni kőtörő ágyékkötőjét. (9 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+81 varázspont.) Földelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) Mancsával a dranadáni kőtörő megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A dranadáni kőtörő megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a dranadáni kőtörő testét. (3 támadással 280 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Transzformálsz! (+28 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A dranadáni kőtörő mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Időben félreugrasz a dranadáni kőtörő rúgása elől.
Véres nyál csordul ki a dranadáni kőtörő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 hro tekercs (ld. enc.). 20658 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3154, sebződés: 440, gyógyulás: 344, összesen: -96 ÉP}
(Továbbmész...) [292,116] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy sötét kaszás közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 397 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy halálvarázs II varázslatot dob rád a másik. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Semmi hatás! Nehezéket küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked átfúrja a sötét kaszás fekete csuháját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (21 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor súrolod a sötét kaszás testét. (11 támadással 1563 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel párszor súrolva eltalálod a sötét kaszás jobb lábát. (8 támadással 1224 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Kavargó pengefalként zúdul rád a sötét kaszás. (2 támadástól 278 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +56 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: sötét rítus varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő éjkristály. A sötét kaszás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3375, sebződés: 313, gyógyulás: 64, összesen: -249 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 408 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégoszlop varázslatot lő rád. 37 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel párszor súrolva eltalálod a templomos lovag sisakfedte fejét. (9 támadással 1330 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a templomos lovag testét. (8 támadással 1274 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (66 életpontot sebezve.) A templomos lovag fergeteges támadást indít. Döfései nyomán több sebedből kezd dőlni a vér. (2 támadástól 335 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +67 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24316 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3227, sebződés: 372, gyógyulás: 75, összesen: -297 ÉP}
(Továbbmész...) [292,114] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. Jelez a hatodik érzéked! Egy szörny közeledik feléd. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Szépséges Ma'yia közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 177 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a Szépséges Ma'yia testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor súrolod a Szépséges Ma'yia szépséges karját. (10 támadással 1462 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+146 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a Szépséges Ma'yia jobb karját. (8 támadással 615 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). Transzformálsz! (+30 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) Kegyetlen ütéseket mér rád karmával a Szépséges Ma'yia. (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) Energia áramlik beléd (+4 vp). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a Szépséges Ma'yia testét. (9 támadással 1285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+129 életerő). Transzformálsz! (+49 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a Szépséges Ma'yia testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Karmok szántják végig bal lábadat. (2 támadástól 377 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Véres nyál csordul ki a Szépséges Ma'yia száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 sziréngyűrű (ld. enc.). 29739 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3907, sebződés: 782, gyógyulás: 514, összesen: -268 ÉP}
(Továbbmész...) [292,113] Továbbgyalogolsz a homokos fövenyen. Délről a tenger végtelenje kéklik. Ezek Ram partjai, széleit az óceán iszonyatos hullámai mossák. Egy szörnyet veszel észre a parton, amint éppen feléd indul. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy dűneszellem közeledik. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy élőholt pozdorja varázslatot. 405 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy kiszáradás varázslatot. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi a dűneszellem testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a dűneszellem testét. (9 támadással 1312 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Földelementálod támad. (69 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a dűneszellem testét. (8 támadással 1250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. A dűneszellem csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sivatagi vihar. 60 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a dűneszellem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 dramoan kő. 21090 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3200, sebződés: 452, gyógyulás: 302, összesen: -150 ÉP}
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 404 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kiszáradás varázslattal köszönt csatapartnered. 210 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dűneszellem kiszáradt karját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Egy különösen bonyolult manőverbe kezdesz, de ha sikerül, a kí egyik mesterfogását, az Élet-Halál Érintést alkalmaztad sikeresen. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a dűneszellem testét. (9 támadással 1307 életpontot sebezve.) Te 81 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+131 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a dűneszellem testét. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 67 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 21 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a dűneszellem testét. (3 támadással 432 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel épp hogy eltalálod a dűneszellem homoktestét. (1 támadással 158 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) A dűneszellem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 16 életpontot vesztettél. A dűneszellem néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél.
A dűneszellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21090 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3241, sebződés: 622, gyógyulás: 399, összesen: -223 ÉP}
(Továbbmész...) [292,111] A tengerpartot bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy tleikan áruló nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 191 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. Nehezéket küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 1 nehezék. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a tleikan áruló fejét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (47 életpontot sebezve.) A lény felemeli kezét, hogy döntést hozzon. ÁRTATLAN! Elmosolyodsz. Meg kell mutatnod, mennyire hálás vagy a kedvező ítéletért! Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a tleikan áruló nyakát. (9 támadással 1307 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+131 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan áruló jobb karját. (8 támadással 634 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A tleikan áruló csápol, de mindhiába. Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 47 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +10 ÉP.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem II! A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan áruló egyik csápját. (4 támadással 610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan áruló testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Csápjával megérint a tleikan áruló. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A tleikan áruló csápol, de mindhiába. A tleikan áruló meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 60 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21967 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3103, sebződés: 234, gyógyulás: 325, összesen: +91 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 419 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 39 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a templomos lovag lakkozott páncélját. (10 támadással 1449 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a templomos lovag testét. (8 támadással 624 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) A templomos lovag megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 393 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +79 ÉP.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel néhányszor súrolod a templomos lovag fejét. (3 támadással 434 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a templomos lovag lakkozott páncélját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A templomos lovag átdöfi a torkodat fegyverével. (2 támadástól 351 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A templomos lovag most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24316 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3261, sebződés: 783, gyógyulás: 158, összesen: -625 ÉP}
(Továbbmész...) [292,110] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy árnygólem lehet. Itt csata lesz.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 220 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 nehezék. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A szörny egy savból formált csóvát vet feléd! Eltalált téged. (37 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Ököllel gyengén megütögeted az árnygólem bal vállát. (9 támadással 1303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+130 életerő). Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted az árnygólem testét. (9 támadással 708 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Az árnygólem mancsai rettenetes pontossággal zúdulnak le tested különböző részeire. (2 támadástól 412 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. A kí energiák mesterfokú alkalmazása lehetővé tesz számodra egy Élet-Halál Érintést. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az árnygólem testét. (3 támadással 441 életpontot sebezve.) Te 27 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Vámpirizálsz (+44 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted az árnygólem árnyékos karját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Az árnygólem mancsával végső csapást mér koponyádra. (2 támadástól 415 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +83 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 2938, sebződés: 864, gyógyulás: 454, összesen: -410 ÉP}
m 8 8 | mozogsz északra, északra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 277 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az ősi matéria testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted az ősi matéria testét. (9 támadással 585 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+59 életerő). Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (8 támadással 418 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Az ősi matéria leken néhány pofont. (4 támadástól 159 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 47 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor épp csak megérinted az ősi matéria testét. (9 támadással 579 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (5 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod az ősi matéria testét. (9 támadással 226 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Az ősi matéria mancsával csapásokat mér karjaidra. (4 támadástól 194 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 50 életpontot vesztettél. Egy savhurrikán varázslatot dob rád a másik. 44 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 47 életpontot vesztettél. Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2299, sebződés: 583, gyógyulás: 265, összesen: -318 ÉP}
(Továbbmész...) Mielőtt továbbindulnál, felidézed az eddig megtett lépéseid térképét.
[292,108] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy tl'urlang vadász közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. 64 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, nehezéket ragadva megsorozod ellenfeledet. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 nehezék. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász nyakát. (11 támadással 784 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (9 támadással 350 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (71 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 405 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +81 ÉP.) A teremtmény mentális energiádat falja. (-17 pszi pont.) (-2 TU.) Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas.
{Csatastatisztika; sebzés: 1248, sebződés: 469, gyógyulás: 81, összesen: -388 ÉP}
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 189 106 | elmormolod a 181. varázslatot |
[189,106] Lakott területre érkeztél.
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | imádkozol |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 188 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló hosszú szakállát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 púderkő és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. 2185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 8 életpontot vesztettél. Teli erőből nehezéket dobsz az ellenfeledre. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 1 nehezék. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az őrült varázsló testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és 4 gyöngymangó. 2185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 312, sebződés: 8, gyógyulás: 8, összesen: +0 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled tűzvihar varázslatot lő rád. 31 életpontot vesztettél. Nehezéket markolva becélzod a mozgó célpontot. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 1 nehezék. Becsapódva, megdöfi az őrült varázsló fejét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (37 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nehezéket találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 2 mocsári penke. 2185 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 302, sebződés: 31, gyógyulás: 8, összesen: -23 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 4 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 4 pontért |
DRANADÁNI KŐTÖRŐ (604. SZÖRNY) Kelet-Ghalla magasabban fekvő területeinek gigantikus óriásai, a dranadáni kőtörők. Buták és erősek, mint a trollok - magányosak és szívósak, mint a szerzetesek. Bronzbarna, izmosra gyúrt testüket csupán egy szakadozott ágyékkötő fedi, amelyet minden bizonnyal a széttépett mamelukok összecsomózott bőréből saját kezűleg készítettek. Agresszív elméjét arról meggyőzni, hogy lakhelyét hátsó szándékok nélkül látogattad meg, képtelenség. Csakúgy, mint ütőfegyverrel legyőzni őt. |
HRO TEKERCS (781. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "HRO". [Ez a tárgy nem adható át.] |
SZÉPSÉGES MA'YIA (614. LÉNY) Amikor egy wayazamund szirén kiemelkedik a lágyan fodrozódó habokból, ha férfi vagy, ha nő vagy, biztos, hogy elakad a lélegzeted. Hát még ha a szirének legszebbike jelenik meg előtted; ahogy a tökéletesen selymes és bársonyos testfelületén végigcsorognak a tenger türkizkék vízcseppjei, hajlamos leszel elfelejteni, milyen ádáz gonoszság és vadság lakozik a csillogó bőr mögött. A szerződés, amely az árnytündérekkel köttetett, majd ugyanolyan gyorsan fel is bomlott, átstrukturálta az addig békés lények életét. Szépséges Ma'yiával az élen a wayazamund szirének hadat üzentek az árnytündéreknek... az erőviszonyokról talán elárul valamit az, hogy az átkozott faj tagjait azóta nem sűrűn látni a tengerpartokon. |
SZIRÉNGYŰRŰ (948. TÁRGY) Szépséges Ma'yiának, a wayazamund szirének legszebbikének a gyűrűje. Nem sok olyan halandó létezik, aki akár egyetlenegy pillantást is vethetett a smaragdkövekből kirakott, csillogó gyűrűre. Na de akkor mit keres most nálad az enciklopédiája? A sziréngyűrű amellett, hogy szépsége egyedülálló, csakúgy mint hajdanvolt gazdájának, nem hétköznapi, mágia kovácsolta tulajdonságokkal is bír: aki az ujjára húzza, +30 max. VP-t, +30 max. ÉP-t és +5 teológiát is kap. Ezenkívül a mentális varázslatokra +5 mentődobást kap, ellenfelei pedig -10-zel dobják a mentális mentődobásaikat. Mivel a sziréngyűrűt volt gazdájához igen erős kötelék fűzi, nem engedi akárkinek, hogy viselje: csak Elenios híveinek, azok közül is csak annak, aki már elérte a 30. szintet. |
DŰNESZELLEM (603. SZÖRNY) A Leah hatalmát megkérdőjelező kaotikus harc folytán a szellemvilág több teremtménye új hazát választott magának, mégpedig Ghalla anyagi létsíkján, az élők között. A sivatagok iszonyatos kísértete is az ekkor ide települt lények közé tartozik. A démoni hatalommal bíró dűneszellem homokbőrben öltött testet, és alakja leginkább egy nagyra nőtt Thargodanéra emlékeztet. A sötétben is fehéren izzó pillantása akár kővéváltoztatásra is képes, de ha ez nem jönne össze, a szörny még ekkor is tartogat kellemetlen meglepetéseket ellenfeleinek. Például homokból formált mancsának ütése, melyet tenyerének végén meredő csóvaszerű karmok tesznek különösen veszélyessé. A dűneszellemre vágófegyverrel támadni merő esztelenség. |
KORALLFÖVENY (1160. TÁRGY) Ott, ahol a homokos tengerpart véget ér, és átadja helyét a zöld növényzet térhódításának, na ott van néhány méternyi átmenet, ahol a szivárvány minden pompájában tündöklő korallföveny nő. Ha közelebbről is szemügyre veszed ezt a természet alkotta képződményt, melyet temérdek a környezetre abszolút veszélytelen életforma jelenléte táplál, talán észreveszel párat azokból a gömbölyded harmatcseppekből is. A cseppek belsejében magát az azúrtiszta fodrozódó tengert látni, talán ezért is nevezték el őket a tenger haramiái (a ryukuk) azúrharmatnak. Állítólag csak ők tudják a titkot, hogyan lehet egy ilyen harmatcseppet begyűjteni az élő korallfövenyről, senki más. Ha netán neked is sikerülne rájönnöd, hogyan tartósíthatnád az azúrharmat egy-egy cseppjét, egy körben egy fövenyről akkor is csak 3 darabot szedhetsz, cseppjét 2 TVP-ért. Mivel, mint az előbb említettem, a korallföveny annyira természetes képződmény, hogy még maguk Alanor kertészdruidái sem találták meg a módját, hogyan is lehetne e "növényt" mesterséges úton szaporítani. |
Erő: | 117 (168) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (134) | Támadás: | 94 (99) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (133) | Védekezés: | 161 (171) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 45/49 év |
Egészség: | 108 (135) | Életpont: | 991/14 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 117 (139) | Varázspont: | 4715/508 | Pénz: | 23620 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 40/2 | Pszi pont: | 923/24 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 61/28 (+4%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 |
dobófegyverek: | 45/3 (+2%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 0 győzelmeid: 4 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 82/0 | 2. nyomkövetés: | 200/4 (+46%) | 3. mászás: | 42/26 |
4. csapdakészítés: | 61/10 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/19 | 6. gyógyítás: | 113/14 (+69%) |
7. titkosírás: | 33/43 | 8. felderítés: | 36/33 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 427/23 (+129%) | 11. taumaturgia: | 110/30 (+8%) | 12. versengés: | 23/28 (+24%) |
13. harcművészetek: | 61/39 | 14. szkanderozás: | 40/92 (+6%) | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 45/21 (+20%) | 17. pszi: | 62/5 (+8%) | 18. zárnyitás: | 3/33 |
19. vadászat: | 9/95 | 20. vitalitás: | 8/3 | 21. bányászat: | 49/53 (+8%) |
22. úszás: | 23/48 | 23. csapatmunka: | 6/20 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 644 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | kí koncentráció (#69) |
nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 83, pontszámod: 1101. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 39 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) Az új képesség készen van, de még 35 nap szükséges, hogy használhassátok. Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1934. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | barna immunitáskő (#976) | 8 | bronzhegyű nyíl (#94) | |||
1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | éjkristály (#958) | 6 | elkarog szőr (#665) | |||
1 | grifftojás (#179) | 19 | gyöngymangó (#135) | 27 | kaja (#2) | |||
3 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | tükör (#43) | 1 | tyrex csont (#280) | 3 | vámpírfog (#1221) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
82 | arany (#50) | 1 | bumeráng (#249) | 1 | dramoan kő (#967) | |||
1 | hro tekercs (#781) | 1 | mocsári penke (#148) | 11 | nehezék (#258) | |||
4 | pirkit (#153) | 4 | púderkő (#119) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
9 | sallank karom (#128) | 4 | sünmedve tüske (#14) | 1 | sziréngyűrű (#948) | |||
3 | szögletes kő (#17) | 1 | teremtés zsákja (#818) | 5 | víz (#27) | |||
1 | vortex talizmán (#812) |