Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2024. ápr. 19. 19h:34' EZ A 1365. JÁTÉKHETED, 773. FORDULÓD 1366. játékheted kezdete: ápr. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 35 zsetonba került. SZL E-mail! |
KALANDOZÓ: #1276 |
* 1. KP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 2. KP: vv 224 209 70 | elmormolod a 224. varázslatot a 209. varázslatot a 70. varázslatot |
* 3. KP: vv 127 443 157 | elmormolod a 127. varázslatot a 443. varázslatot a 157. varázslatot |
* 4. KP: vv 71 182 120 | elmormolod a 71. varázslatot a 182. varázslatot a 120. varázslatot |
* 5. KP: ef 2 0 0 | energia fejlesztése 2 |
* 6. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ef 15 550 0 | energia fejlesztése 15 |
tps 100 0 0 | TVP spórolása: 100 pontért |
hh 745 841 2306 | használod a 745. tárgyat a 841. tárgyat a 2306. tárgyat |
le 511 0 0 | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
im 0 2 0 | imádkozol |
h 1271 923 0 | használod az 1271. tárgyat |
vv 210 247 267 | elmormolod a 210. varázslatot a 247. varázslatot a 267. varázslatot |
v 1 60 0 | elmormolod az 1. varázslatot |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 177 28 188 | elmormolod a 177. varázslatot a 28. varázslatot a 188. varázslatot |
* 7. KP: v 6 40 0 | elmormolod a 6. varázslatot |
* 8. KP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 9. KP: kf 842 843 0 | kézbeveszed/felveszed a 842. tárgyat a 843. tárggyal |
* 10. KP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
t 336 1 | támadod a 336. szörnyet |
hh 1618 248 248 | használod az 1618. tárgyat a 248. tárgyat a 248. tárgyat |
hh 522 1610 1615 | használod az 522. tárgyat az 1610. tárgyat az 1615. tárgyat |
vtn 295 296 297 | varázslat tanulás: a 295. varázslatot |
vtn 298 299 300 | varázslat tanulás: a 298. varázslatot |
vtn 301 302 303 | varázslat tanulás: a 301. varázslatot |
vtn 304 305 306 | varázslat tanulás: a 304. varázslatot |
vtn 478 490 | varázslat tanulás: a 478. varázslatot |
m 1 2 | mozogsz északkeletre, keletre |
Hajító csillagot markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 9 hajító csillag. Pár lövedéked átjárja a mópat gigász ragyás masszáját. Kritikus ütés! (9 támadással 567 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb megcsócsálja ellenfeledet. (2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a mópat gigász testét. (4 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). A Thargodan csontváz megmarja ellenfeledet. (7 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy megvágod a mópat gigász testét. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A dalos szilmill is bekapcsolódik a harcba. (5 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (30 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (45 ép-t sebezve). A mópat gigász feléd rúg, de nem talál el. A mópat gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 hajító csillagot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14 718 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1712, sebződés: 0, gyógyulás: 255, összesen: +255 ÉP}
(Továbbmész...) [383,14] Vánszorogsz az évezredek óta kiégett ősi pusztaságban. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy termikfészket. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy lávatavat. Délre nézve látsz egy lávatavat. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mozgást észlelsz oldalról. Egy smaragd sárkány közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {támadása: 77.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. 160 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+63 pszi pont.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy Asylux csapdája varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy káosz szava. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 74 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a kentaurusz íjjal. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 7 ében nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a smaragd sárkány bal szárnyát. Kritikus ütés! (7 támadással 553 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Küzdesz a méreg ellen, a siker részleges. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragd sárkány óriási karmát. (4 támadással 659 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). A roguena segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (8 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a smaragd sárkány bal szárnyát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A dalos szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (5 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. 54 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (47 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. A smaragd sárkány feléd harap, de sikertelenül. A smaragd sárkány farkával melletted a levegőbe suhint. A smaragd sárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ében nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy réz papi karkötő [réz papi karkötő ládikóba-> (312,11)-> 20 arany, -2 ÉP], 2 ezüst kulcs [ezüst kulcs ládikóba-> (312,11)-> 24 arany, -2 ÉP], egy fűszertartó, egy trófea nyaklánc [trófea nyaklánc ládikóba-> (312,11)-> 30 arany, -2 ÉP], 14 arany, egy ezüstshuriken [ezüstshuriken ládikóba-> (312,11)-> 8 arany, -2 ÉP] és egy kristálygömb [kristálygömb ládikóba-> (312,11)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva az adamantit pajzsot, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (312,11)-> 120 arany, -2 ÉP] 21 162 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1625, sebződés: 97, gyógyulás: 192, összesen: +95 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már védelem sav ellen vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy pusztító végzet. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 2913 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-44 életerő.) A dolgot még 10 aranyad bánja. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {HD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a mutánsféreg szárnyképződményét. Kritikus ütés! (9 támadással 1602 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+401 életerő). A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (34 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 114 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor meglegyinted a mutánsféreg testét. Kritikus ütés! (9 támadással 693 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+173 életerő). A dalos szilmill megcsócsálja ellenfeledet. (1 életpontot sebezve.) Ellenfeledre tűzkéz varázslatot lősz. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (37 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 47 sebzést okoz. A mutánsféreg csáprágójával a jobb karodba mar! (1 támadástól 307 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 327 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő drótszőr felületére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 21 aranyad bánja. {HD:} Kígyópengével megvagdalod a mutánsféreg testét. (9 támadással 1306 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+327 életerő). A dalos szilmill támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (6 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 123 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a mutánsféreg jobb oldalát. Kritikus ütés! (9 támadással 675 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+169 életerő). A Thargodan csontváz is bekapcsolódik a harcba. (3 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 36 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) A mentális roncsolás 47 ép-t sebez. A mutánsféreg belecsíp a derekadba. (1 támadástól 352 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A mutánsféreg beleharap a kezedbe. (1 támadástól 348 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-42 életerő.) A dolgot még 20 aranyad bánja.
{GYD:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a mutánsféreg farkát. Kritikus ütés! (3 támadással 507 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+127 életerő). A gothag döglidérc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (16 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 114 életpontot sebeztél. {GYD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a mutánsféreg egyik lábát. Kritikus ütés! (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A gothag döglidérc megmarja ellenfeledet. (3 életpontot sebezve.) Távolról tűzkéz varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 37 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (47 sebzést okozott.) Ellenfeled 36 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 300 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +60 ÉP.) A mutánsféreg a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 349 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő óndarab felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
100 327 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8558, sebződés: 2127, gyógyulás: 1628, összesen: -499 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 2889 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 13 aranyad bánja. A szörny savat lehel! Fürdesz a fekete savcsóvában. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a mutánsféreg testét. (9 támadással 1344 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+336 életerő). A dalos szilmill nagyot harap ellenfeledbe. (3 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslatot dobsz ellenfeledre. 117 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a mutánsféreg testét. (9 támadással 640 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). A chaktra vadászeb támad, irdatlan darabot szakítva ki fogaival ellenségedből. (25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 50 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (43 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 314 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +63 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vasérc felszínére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-30 életerő.) A dolgot még 17 aranyad bánja. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a mutánsféreg szárnyképződményét. (9 támadással 1284 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+321 életerő). A roguena segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (19 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 118 életpontot sebeztél. Adamantit pajzzsal néhányszor megkarcolod a mutánsféreg testét. (9 támadással 588 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+147 életerő). A roguena is bekapcsolódik a harcba. (10 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 40 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (43 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (51 ép-t sebezve). Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 319 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +64 ÉP.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 367 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüstdarab felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-12 életerő.) A dolgot még 24 aranyad bánja.
{GYD:} Kígyópengével kissé megkarcolgatod a mutánsféreg testét. (6 támadással 831 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+208 életerő). A chaktra vadászeb nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 123 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal épp hogy eltalálod a mutánsféreg testét. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A dalos szilmill megmarja ellenfeledet. (4 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 39 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (37 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 46 sebzést okoz. Ocsmány csáprágóját a mutánsféreg hasadba mélyeszti. (1 támadástól 305 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +61 ÉP.) A mutánsféreg fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 343 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) A szörny antennáit hozzád érinti, majd váladékot enged a nálad levő vas dobónyíl felszínére. Szerencsére semmi hatása sincs. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +192 életerőt. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 raskhiir talizmán [raskhiir talizmán ládikóba-> 50 arany, -2 ÉP]. 99 474 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8469, sebződés: 2061, gyógyulás: 1605, összesen: -456 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy pusztító végzet varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 4056 életpontot sebeztél. (A varázslat 129 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a Buqqe vaskos nyakát. (12 támadással 2044 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+511 életerő). A pikkelyes ptog megmarja ellenfeledet. (30 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a Buqqe bal szárnyát. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). A chaktra vadászeb is bekapcsolódik a harcba. (27 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 67 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Váratlanul egy szellempárduc jelenik meg melletted, és karmaival az ellenfelet kezdi csépelni. (42 sebzést okozott.) Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor a Buqqe megcsapja a fejedet. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 120 életpontot vesztettél. Belecsipked a Buqqe a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 451 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-12 minden tulajdonságodra kör végéig.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor megcsapod a Buqqe bal oldalát. Kritikus ütés! (6 támadással 1242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+311 életerő). A dalos szilmill roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (2 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal súrolod a Buqqe bal lábát. (1 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). A roguena megcsócsálja ellenfeledet. (14 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 64 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (59 sebzést okozott az ellenfélnek.) Ellenfeled 35 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 450 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +90 ÉP.) A szörny az artériádra tapasztja magát. A vérszívástól még 119 életpontot vesztettél. Többször megcsíp a Buqqe. (2 támadástól 459 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +92 ÉP.) Rosszullét fog el. (-12 minden tulajdonságodra kör végéig.)
Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +192 életerőt. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 Buqqe karma. 107 468 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-10 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 8457, sebződés: 2031, gyógyulás: 1505, összesen: -526 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslattal köszöntöd a másikat. 3723 életpontot sebeztél. (A varázslat 372 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). A lény zöld felhőt fúj rád. Borzalmas rosszullét fog el. (179 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a hártyás dermesztő selymes bőrét. Kritikus ütés! (12 támadással 2484 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (27 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal párszor súrolva eltalálod a hártyás dermesztő jobb szárnyát. (9 támadással 624 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (12 életpontot sebezve.) Egy tűzkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. (A varázslat 6 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (40 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A hártyás dermesztő többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 452 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Belecsipked a hártyás dermesztő a bal karodba és a nyakadba. (2 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 126 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a hártyás dermesztő testét. (3 támadással 471 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc is veled harcol. Elszántan harapdálja meg ellenfeledet. (21 életpontot sebezve.) {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolod a hártyás dermesztő testét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb is bekapcsolódik a harcba. (18 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzkéz varázslatot. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 58 életpontot sebeztél. (A varázslat 5 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (41 sebzést okozott.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 42 sebzést okoz. A hártyás dermesztő csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 453 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +91 ÉP.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Többször megcsíp a hártyás dermesztő. (2 támadástól 380 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.)
A hártyás dermesztő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +192 életerőt. 106 427 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 7737, sebződés: 1974, gyógyulás: 728, összesen: -1246 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy pusztító végzet varázslatot dobsz ellenfeledre. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Gyógyulsz (+2 életpont). A szörny képességét próbálja használni, de te ügyesen kitérsz a támadás elől. Fegyvert váltasz: előkapod a kígyópengét. Megmarkolva a kígyópengét a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {HD:} Kígyópengével végigvagdosod a khrak kőóriás testét. (9 támadással 1227 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb megmarja ellenfeledet. (17 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 165 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal kissé megkarcolgatod a khrak kőóriás szögletes testét. (9 támadással 617 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy tűzkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Egy szellempárduc harcol az oldaladon! (49 sebzést okozott az ellenfélnek.) Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 29 sebzést okoz. A khrak kőóriás lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 473 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +95 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-12 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével mély sebeket nyitva megvagdosod a khrak kőóriás testét. Kritikus ütés! (9 támadással 1458 életpontot sebezve.) A roguena nagyot harap ellenfeledbe. (14 életpontot sebezve.) Távolról méregfelhő II varázslatot lősz a másikra. 165 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a khrak kőóriás nyakát. (9 támadással 589 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (17 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 33 életpontot sebeztél. (A varázslat 3 életerőt gyógyított.) A szilánk működik (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (39 sebzést okozott.) Ellenfeled 49 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A khrak kőóriás behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 384 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +77 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-12 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a khrak kőóriás fejét. (9 támadással 1145 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc is bekapcsolódik a harcba. (21 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő II varázslatot lősz. 173 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a khrak kőóriás jobb karját. (9 támadással 563 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb segítségedre siet és megtámadja ellenfeled. (4 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzkéz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 35 életpontot sebeztél. (A varázslat 3 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (50 sebzést okozott.) Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (51 ép-t sebezve). A khrak kőóriás lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 487 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +98 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-12 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik!
{GYD:} Kígyópengével néhányszor megcsapod a khrak kőóriás bal karját. (9 támadással 1094 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc is bekapcsolódik a harcba. (26 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő II varázslattal köszöntöd a másikat. 183 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a khrak kőóriás kőbőrét. (9 támadással 544 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz nagyot harap ellenfeledbe. (2 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy tűzkéz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 32 életpontot sebeztél. (A varázslat 3 életerőt gyógyított.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mg'thorath kövének szellempárduca ellenfeledre ront. (53 sebzést okozott.) A mentális roncsolás 60 ép-t sebez. A khrak kőóriás behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 378 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +76 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-12 erő forduló végéig). Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Kígyópengével néhányszor meglegyinted a khrak kőóriás szögletes testét. Kritikus ütés! (2 támadással 300 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog nagyot harap ellenfeledbe. (22 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 170 életpontot sebeztél. {HD:} Adamantit pajzzsal néhányszor súrolod a khrak kőóriás fejét. Kritikus ütés! (2 támadással 126 életpontot sebezve.) A pikkelyes ptog roppant éles fogait rosszakaród végtagjaiba mélyeszti. (12 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzkéz varázslat. 29 életpontot sebeztél. (A varázslat 2 életerőt gyógyított.) Gyógyulsz (+2 életpont). Hirtelen elősuhan a hátad mögül egy szellempárduc, és karmaival az ellenfélnek esik. (32 sebzést okozott.) Ellenfeled 48 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A khrak kőóriás behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 476 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-12 erő forduló végéig). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +193 életerőt. 109 096 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-10 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 9306, sebződés: 2198, gyógyulás: 469, összesen: -1729 ÉP}
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
be 2685 | bemész a 2685. épületbe |
m 1 | mozogsz északkeletre |
* 1. BP: tpf 100 0 0 | TVP elővétele: 100 pontért |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: h 235 30 0 | használod a 235. tárgyat |
* 4. BP: vv 128 189 0 | elmormolod a 128. varázslatot a 189. varázslatot |
* 5. BP: ek 503 270 83 | t. energia kisütése: 503 270 83 |
* 6. BP: e 30 0 0 | élelemszerzés 30 pontért |
* 7. BP: tf 1 40 0 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
* 8. BP: le 843 0 0 | leveszed/lerakod a 843. tárgyat |
* 9. BP: kf 511 1158 0 | kézbeveszed/felveszed az 511. tárgyat az 1158. tárggyal |
* 10. BP: szk 336 329 328 | keresed a 336. szörnyet a 329. szörnyet a 328. szörnyet |
PSZI FEJLESZTÉS II. (295. PSZI KÉPESSÉG) Az utóbbi időben mentális képességeid annyira erősek lettek, hogy a szokványos elmetréningek szinte alig fejlesztenek rajta. Itt az ideje hát, hogy kidolgozd a saját elmegyakorlatodat, melynek segítségével a P 295 parancs hatására, 100 pszi pontért és 100 TVP-ért kövezetesen 20%-ot fejlődik a képességed. Sajnos ennek az új gyakorlatnak korlátja is van, bizonyos határ felett már ez sem növeli az elméd hatalmát. |
ÖNANALÍZIS (296. PSZI KÉPESSÉG) Mint az elme képzett használójának, neked is feltűnt, hogy bizonyos Közös Tudatok képesek a kasztroplanáris térben folyamatosan analizálni mágikus aurájukat, így tájékoztatva tagjaikat a potenciáljuk legkisebb növekedéséről is. Te is próbálkoztál ezzel, azonban szomorúan kellett rájönnöd arra, hogy a pszi és a mágia olyan, mint az olaj és a víz, nem keverhető egymással. Ezek után az Önismeretnek nevezett tudati képességet kezdted el tanulmányozni, ami lehetővé teszi a saját képességeid elemezését, azonban ez a folyamat lassú és hosszadalmas, naponta csak egyszer jut rá időd, általában a táborozás ideje alatt. Hamarosan rájössz azonban, hogy ha a pszi-ernyőhöz hasonló mentális hálóval veszel körül magad, annak rezgéseit, mint az ernyő használatában képes mentalista pillanatok alatt képes vagy értelmezni. Az Önanalízis pszi képességet a P 296 paranccsal 15 pszi pontért és 5 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására azonnal értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. |
PSZI-ERNYŐ III. (297. PSZI KÉPESSÉG) Rengetegszer próbáltad már továbbfejleszteni a legalapvetőbb pszi képességet, a Pszi-ernyőt, mindeddig azonban sikertelenül. Nem adtad fel a reményt, hiszen biztosan tudtad, hogy a szörnyeknek még számos képességét lehet érzékelni a rájuk bocsátott gyenge pszi hálót tanulmányozva. Az elképzelésed végre megvalósult, bár ez nem meglepő, hiszen mára már olyan fejlettek a mentális képességeid, amit régen el sem tudtál volna képzelni. A Pszi-ernyő III.-at a P 297 paranccsal aktivizálhatod az egész fordulóra (plusz a következő táborozásodra), 20 pszi pontért és 5 TVP-ért. Pszi szakértelem*1% eséllyel (max. 90%) megtudhatod vele a szörnyek szintjét, vagy megismerheted mágikus adottságait. Hogy pontosan mit vagy képes felfedezni vele, azt próbáld ki magad! A varázslat emellett még alap Pszi-ernyőként is működik. |
GYILKOS ÖSZTÖNÖK (298. PSZI KÉPESSÉG) Elméd és igazi bensőd feltárása közben rémisztő felfedezést tettél. Személyiséged egy része tulajdonképpen nem más, mint egy, a saját fennmaradása érdekében mindenre képes fenevad. Természetesen ezeket a gyilkos ösztönöket a legtöbb ember képes kordában tartani, te azonban rájössz arra, hogy bizonyos esetekben szükség lehet rá. Némi gyakorlás árán képes leszel rá, hogy bármikor elfojtsd a logikus gondolkozásodat, és egy csak gyilkolni vágyó, őrjöngő vadállattá váljál. Nyilván a dolognak nem sok értelme lenne, ha nem tudnál magadhoz térni a csata után, de némi nehézség árán megoldod ezt a problémát is. Amikor az aktuális ellenfeled halott, vagy jó messze menekültél tőle, érvénybe lép a mentális kondíció, és háttérbe szorítja a dühöngő fenevadat. A P 298 parancs hatására a következő csatánál aktiválod gyilkos ösztöneidet, ami pszi szakértelem/5 támadás és pszi szakértelem/10 sebzést ad. (250-es pszi felett, már csak 375-ös szakértelemnél ad 1 támadást, és 500-as szakértelemnél még egy támadást és egy sebzést. 500 felett nem nő tovább a képesség hatékonysága, ekkor összesen 62 támadást és 26 sebzést ad. Olimpián azonban 500-as szakértelnél 100 támadást és 50 sebzést ad.) A képesség hátulütője, hogy a pszi szakértelmeddel csökkenti a védettségedet. A felkészülés megterhelő mind mentálisan (50 pszi pont), mind fizikailag (100 ÉP). Ha akarod, megadhatsz a parancsnak egy második paramétert, ekkor a Gyilkos ösztönök inaktívan lapul mindaddig, amíg nem találkozol a paramétert elérő vagy meghaladó szintű szörnnyel, majd ekkor - még a csata előtt - aktivizálódik. |
PSZI MEDITÁCIÓ (299. PSZI KÉPESSÉG) Egy képzett elme számára a rendszer az alapja mindennek. Ha egy gyors meditáció során számba veszed teendőidet, és végig gondolod az optimális megoldásokat a problémáidra, rengeteg időt takaríthatsz meg vele ahhoz képest, mint amikor csak úgy ötletszerűen veszed sorra őket. A P 299 parancs hatására 100 pszi pontért meditálhatsz, akár naponta többször is. Minden egyes meditációval 20 TVP-t nyersz, viszont a pszid nem fejlődik tőle. |
ÖNANALÍZIS II. (300. PSZI KÉPESSÉG) Egyre képzettebbé válsz a mentális háló rezgéseinek elemzésében, így újabb információkat nyerhetsz ki belőle. Persze a több információhoz alaposabban, gondosabban megalkotott mentális háló szükséges. Az Önanalízis II pszi képességet a P 300 paranccsal 20 pszi pontért és 10 TVP-ért rakhatod fel az egész fordulódra (plusz a következő táborozásodra). Hatására értesítést kapsz a nem fegyveres képzettségeid fejlődéséről, a mágikus ismereteket és a pszit kivéve. Ráadásul a fegyveres képességeid fejlődését is jelzi mindig, amikor változik valamelyik. Mivel a csatákban nem tudsz rá kellőképpen koncentrálni, hiszen ekkor egy apró figyelmetlenség is az életedbe kerülhet, így csak a csaták végén tudod elvégezni az összesített eredményt fegyveres képességeid fejlődésének szempontjából. |
ELMEHÁRTYA (301. PSZI VÉDEKEZŐ KÉPESSÉG) Mentális védelmedet eddig a kő és acél elvére alapoztad, vagyis minél erősebb elmepajzsot igyekeztél létrehozni, így védvén magadat. Azonban rájöttél, ahogy egy deszkafalat is át tud törni egy acél fejsze, egy kőfalat egy balliszta lövedék, úgy a te pajzsodnál is mindig lesz erősebb támadás. Ráadásul, ahogy egy deszka vagy egy kőfal sem véd, mondjuk mérges gáz ellen, úgy a Pszi-acéltorony sem véd minden támadó jellegű pszi képesség ellen. Most azonban korszakalkotó felfedezést tettél: sokkal könnyebb elnyelni a támadás energiáját, és hasznosítani, mint teljesen eloszlatni. Elsőként egyből valami célszerű hasznosítás jut az eszedbe: a gyógyítás. Az Elmehártya nevű védekező képességgel 30 pszi pontért megvédheted magad minden támadó pszi képességtől. A támadásoknak semmilyen hatása nem érvényesül rajtad, és az elnyelt energiából gyógyítasz magadon annyiszor 10 ÉP-t, ahány pszi pontba kerül az ellenfél által alkalmazott támadás. Persze ezzel sem nyertél áthatolhatatlan védelmet, a siker esélye főleg kettőtök pszi képességégnek arányától függ. Egyforma képességek esetén minden második támadást vagy képes kivédeni, de az esélyed sosem megy 10% alá és 90% fölé. Az Elmehártya egy 30 pszi pontba kerülő védekező képesség, használata a TV, FTV parancsokkal történik. |
Erő: | 112 (166) | Szint: | 62 | Merészség: | 10/7 | Magasság: | 149 cm |
IQ: | 101 (125) | Támadás: | 163 (176) | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 100 (121) | Védekezés: | 197 (209) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 45/1130 év |
Egészség: | 99 (129) | Életpont: | 2672/2652 | Jellem: | gonosz (666) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 99 (133) | Varázspont: | 5032/3797 | Pénz: | 684 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 93/89 | Pszi pont: | 1343/5044 | Halhatatlanság: | 25 % | EFejl: | 20 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 20/83 | ökölvívás: | 66/44 (+4%) | szúrófegyverek: | 12/73 |
vágófegyverek: | 54/47 (+2%) | ütőfegyverek: | 5/71 | lőfegyverek: | 34/84 (+1%) |
dobófegyverek: | 43/63 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (250%) << kígyópenge (#955) (120%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -34.); hajító csillag (#939) (35 -41.); ében nyílvessző (#848) (42 -48.); jégpasztilla (#1566) (49 -55.); teriád nyílvessző (#1287) (56 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
düh vérvörös köde: 10 százalék; |
383,14 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 425 |
Kedvenc táborhely: 270,83 |
Legfeljebb 130 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 64, 60, 63, 93, 91 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Tapasztalatkő 20/4 | Földanya nektárja 30/1 | Max életkor 1690 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 669 TVP | Csodák kútjából max. védekezés: 1 | |
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 90/99 | 2. nyomkövetés: | 160/97 | 3. lopás: | 2/42 |
4. mászás: | 44/94 | 5. csapdakészítés: | 72/15 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 36/60 |
7. gyógyítás: | 262/64 (+76%) | 8. titkosírás: | 18/75 | 9. felderítés: | 40/67 |
10. szörnyidomítás: | 28/61 | 11. teológia: | 257/30 (+19%) | 12. taumaturgia: | 222/75 (+20%) |
13. szerencsejáték: | 10/21 | 14. versengés: | 28/93 | 15. harcművészetek: | 70/28 |
16. zene: | 440/95 (+70%) | 17. szörnyismeret: | 109/20 (+22%) | 18. pszi: | 106/87 (+38%) |
19. zárnyitás: | 29/50 | 20. vadászat: | 159/95 | 21. vitalitás: | 10/76 |
22. bányászat: | 54/39 | 23. testépítés: | 146/36 (+32%) | 24. úszás: | 30/2 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 48 | |||
1. sebzés bónusz: 7 | 2. támadás bónusz: 7 | 3. védekezés: 7 | 4. max. életpont: 7 |
5. varázslat sebzés: 7 | 6. regeneráció: 6(7) | 9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 7(8) |
11. kincskeresés: 3 | 17. mágiaerő: 6(8) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt (katonai kötszer (#1508)) |
gyógyítasz 80% életerő alatt 30 TVP-ért |
kutatsz max. 140 TVP-ért |
ásol max. 40 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 25 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 4 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 5 darabot ), szuperkötelet (#209) (max. 2 darabot ), szuper dobóhálót (#273) (max. 1 darabot ), kaktuszbogyót (#429) (max. 20 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), gyíkfüvet (#201) (max. 40 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 5 darabot ), púderkövet (#119) (max. 5 darabot ), raaba-gumót (#936) (max. 6 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 15 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 15 darabot ), raaba-főzetet (#937) (max. 3 darabot ), tükröt (#43) (max. 15 darabot ), mihlanil nyilat (#597) (max. 15 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 5 darabot ), ében tobozt (#578) (max. 5 darabot ), kátrányt (#580) (max. 20 darabot ), mihlanil dobótőrt (#599) (max. 8 darabot ), tátika bibét (#1905) (max. 5 darabot ), holdfüvet (#1907) (max. 5 darabot ), árvalányhajat (#1909) (max. 5 darabot ), kreommat szirmot (#925) (max. 10 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 12 darabot ), kreommat varázsitalt (#926) (max. 5 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 20 darabot ), nothar bogyót (#923) (max. 20 darabot ), mágusok italát (#1610) (max. 5 darabot ), kreiton főzetet (#1145) (max. 5 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 20 darabot ), nerub gyógyitalt (#1873) (max. 10 darabot, csak egyszer) |
elfogod élőholt sullárt (#216) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a kristálypalota (401) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba (3) |
úszol max. Feltételes úszás max. 150 TVP-ért. |
vásárolsz pirkitet (#153) (max. 40 darabot ), varányszemet (#30) (max. 50 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot ), karbin plazmát (#199) (max. 50 darabot ) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 26, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer), élőholt mirg (#135) (csak egyszer), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275) (csak egyszer), bűbájlidérc (#761), öregedést okozó lények (#9095), óriás csontváz (#176), csontváz lord (#177), halálelementál (#279), zombi mágus (#389), talriai behemót (#312), ében sárkány (#327), sötét ölész (#314), Rém (#315), Ylgoroth (#332), Eruol (#378) (csak egyszer), aranyfecske (#283), kreiton idéző (#510), halált okozó lények (#9098), zafír sárkány (#329), rubin sárkány (#330), vtoeken döntőbíra (#627) (csak egyszer), Nap bírája (#711) (csak egyszer), áldott okerón (#336) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
Camel a Calandor (#3025), bűbájlidérc (#761), kráken ősanya (#7095) |
Feltételes pajzshasználat (aktív: 2, max: 30) |
yiang hárítópajzs(1047): Éjfatty(9096) |
yiang hárítópajzs(1047):árnyékfoltozó(932) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | mágiatörés (#35, 10 VP) |
védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) |
örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | savhurrikán (#107, 40 VP) |
varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | var.tárgy készítés (#153, 300 VP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) | sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) | Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | sorvasztás (#102, 20 VP) | energiapajzs (#103, 20 VP) |
pusztító végzet (#106, 30 VP) | halálvarázslat (#124, 50 VP) | szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) |
halálkapu (#126, 50 VP, 5 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | életszívás III (#128, 15 VP, 5 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
infralátás (#171, 8 VP) | túlvilág lehelete (#177, 22 VP, 5 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | a halál csókja (#187, 10 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
pestisaura (#210, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | nekromanta csókja (#230, 22 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | enyészet (#256, 21 VP, 5 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) | pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | gyilkos ösztönök (#298, 50 PP) |
pszi meditáció (#299, 100 PP) | önanalízis II (#300, 20 PP, 10 TVP) | elmehártya (#301, 30 PP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 10 vp; taumaturgia: 14 vp; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 70 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (137,18,1) | vámpirizáció (#1) (55,0) | áldomás (#6) (33,0) | harci induló (#443) |
szürkeáll. aktiv (#71) | Symulf rúnája (#182) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) |
hadiszerencse III (#59) | Techiulan aurája (#261) | elme dominanciája (#247) | túlvilág lehelete (#177) |
csupasz izom (#28) | esszenciavédelem 2 (#188) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
38. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 19, max: 20) | ||||||
vérbeli borzongás (#46), banshee-sikoly (#373), villámcsapás (#50), jégcsóva (#41), sötét halál (#45), sorvasztás (#102), savhurrikán (#107), puha ütés (#60), méregfelhő II (#193), jégoszlop (#231), nekromanta csókja (#230), az agy kifacsarása (#197), agybénítás II (#246), fehérál.roncsolása (#248), pusztító végzet (#106), bo'adhun csapás (#266), teljes őrület (#118), armageddon (#218), tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 14, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), tompítás (#40), örvénykerítés (#42), védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), varázsvédelem II (#108), fehér glóbusz (#47), pszi-acéltorony (#98), tüskepajzs (#30), varázsvédelem (#34), fürgülés (#92), energiapajzs (#103), lidércidézés (#219), tükörpajzs (#101) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 25, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontaktus I (#121) | >> | mösze uralkodó (#789) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | nők (#999) | direkt kontakt. II (#122) | >> | rubin sárkány (#330) | |
fehérál.roncsolása (#248) | >> | árnyékfoltozó (#932) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
kiszáradás (#268) | >> | 47. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | ködmágus (#597) | direkt kontaktus I (#121) | >> | domináns morf (#7624) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | gnomori rémszolga (#589) | agybénítás II (#246) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | |
jégvihar (#353) | >> | semlegesek (#989) | jégvihar (#353) | >> | gonoszok (#988) | |
jégvihar (#353) | >> | jók (#990) | agybénítás II (#246) | >> | sötét ülnök (#508) | |
agybénítás II (#246) | >> | szolgalidérc (#931) | direkt kontakt. II (#122) | >> | márvány sárkány (#328) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | smaragd sárkány (#326) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 25, max: 299 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
árnyak segítsége (#270) | >> | 47. szintű lényekre | varázsvédelem II (#108) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | részeg kalandozó (#187) | varázsvédelem II (#108) | >> | aranyfecske (#283) | |
varázsvédelem II (#108) | >> | férfiak (#998) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
dalos szilmill (#7457) (+6 támadás közelharcban) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +52 kg teher) státusz: OK |
chaktra vadászeb (#459) (vadászik) státusz: OK |
roguena (#779) (ásó: ásás csak 5 TVP-be kerül) státusz: OK |
gothag döglidérc (#429) (őrzi a holmidat: +36 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az életet jelentő áldott okerónok, semmisíts meg ötöt ezekből a szent kérődzőkből, ne mentsék meg senkinek az irháját áldásukkal! (számláló: 3) |
2.) Nézzük, milyen közel tudsz kerülni hozzám! Imádkozz úgy, hogy ÉP-d 10-nél kevesebb! |
3.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít.) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): új. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): új. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): kész. árnytündér szentély (694): 116. labirintus (272,71). Zarknod ónixpiramisa (695): 138. labirintus (363,109). tolvajcéh (699): új. Toborzóiroda (762): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. Thargodan könyvtár (768): új. bányászház (839): új. fejvadász központ (847): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
33, 34, 35, 36, 60, 63, 64, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 81, 91, 93, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 112, 113, 114, 115, 116, 132, 133, 137, 138, 171, 194. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 5, 7, 10, 13, 15, 16, 18, 21, 23, 24, 26, 34, 35, 36, 43, 44, 46, 47, 49, 50, 52. |
HŐSTETTEID | ||
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 175, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 20125. | ||
A harmadik morf invázióban megölt morfok száma: 454, az összesen kapott pontszám: 45400. | ||
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 324, az összesen kapott pontszám: 29911. | ||
Az első morf invázióban megölt morfjaid száma: 286, az összesen kapott pontszám: 29455. | ||
2023. évi Kalandozók versenyében elért pontszámod: 70020 | ||
A második morf invázióban megölt morfjaid száma: 284, az összesen kapott pontszám: 28400. | ||
Miniesemény statisztikák | ||
Jelenlegi miniesemény: Termikrajzás | ||
Megölt szörnyek: 354. Szerzett pont: 66552. Beállított erő: 0 Összpont: 119730 |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: ef 15 550, tps 100, hh 745 841 2306, le 511, im 2, h 1271 923, vv 210 247 267, v 1 60, ek 531, vv 177 28 188. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
konc. könnyítés (132) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
sárkánybölcsesség (230) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
tanítványok (284) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
időfolyamok (394) |
megvilágosodás (421) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) OK |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) OK |
manaszívás (515) OK |
a hit ereje (516) OK |
tudati kontaktus I (517) OK |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) OK |
taumaturgia mentor (522) OK |
hitbéli mentor (523) OK |
pszi regeneráció II (524) OK |
tudati ostrom (525) OK |
vakmerőség (526) OK |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) OK |
manaretesz (529) OK |
isteni védelem (530) OK |
mentális roncsolás (531) OK |
tudati segítség (532) OK |
gyűjtögető életmód (533) OK |
tudati erősítés II (534) OK |
pajzshasználat I (535) OK |
varázslómester II (536) OK |
a hit ereje II (537) OK |
tudati kontaktus II (538) OK |
tudati ostrom II (539) OK |
halhatatlanság (540) OK |
a düh vérvörös köde (541) OK |
pajzshasználat II (542) OK |
mágikus vámpirizáció (543) OK |
gyógyítómester (544) OK |
elmerombolás (545) OK |
tudati védelem (546) OK |
nyakláncviselés (547) OK |
kritikus találat (548) OK |
pajzshasználat III (549) OK |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 105 TU. szükséges még: 85 TU. |
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudati gyorsítás IV (562) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudatáthelyezés II (566) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
tudati segítség II (567) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
makróbővítés I (568) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 600 TU. |
páncélzúzás (569) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
mentális roncsolás II (573) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
korlátlan tudat (574) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
gyűrűviselés (575) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 660 TU. |
tudati gyorsítás V (576) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
elmemester II (580) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
turbó turbó (581) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
makróbővítés II (582) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 720 TU. |
bénító sebzés II (583) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudatunk hatalma II (588) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
füébevalóviselés (589) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 780 TU. |
tudati gyorsítás VI (590) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. |
karkötőviselés (596) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 840 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 817 TU szükséges.) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
13829 | arany (#50) | 1 | csillagbot (#929) | 2 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fenőkő (#1618) | 4 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | karbin plazma (#199) | |||
1 | keg gomba (#1615) | 1 | mágusok itala (#1610) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pézsmatökmag (#934) | 2 | pszi kő (#248) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | tudás gyöngye (#522) | 7 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | Buqqe karma (#899) | 1 | célzóvíz (#1945) | 1 | fűszertartó (#210) | |||
2 | lélekesszencia (#619) | 1 | manaszilánk (#2686) | 1 | ryuku védőkenőcs (#1154) | |||
7 | spiritusz (#170) |
380 | 381 | 382 | 383 | 384 | |
13 | |
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|