771. forduló, 773. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 6. 9h:43'
EZ A 796. JÁTÉKHETED, 772. FORDULÓD
797. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,60] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ubuk dobónyílat. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+160 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+1873 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+331 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 827.]
Gyorsvarázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 825.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 825.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 823.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 821.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 819.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 819.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 819.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 817.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 817.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 817.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 817.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +138 max. életerő, +138 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 811.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 809.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 788.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 784.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 271% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Itt csata lesz.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 723 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 99 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 723, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 774.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 774.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 772.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 762.]

kre 226 1128 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kreáció varázslatot! Kreáltál 1 jégszilánkot. [-32 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 760.]

kf 138 kézbeveszed/felveszed a 138. tárgyat
Előkészíted az ubuk dobónyílat. [0 pontot használtál fel, van még 760.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 755.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 750.]

v 22 258 elmormolod a 22. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az unkreáció varázslatot! Unkreálod a birtokodban levő nehezéket. Elteszed a kapott alkotóelemeket: 10 szögletes kő. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 745.]

m 3 mozogsz délkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) Egyszer csak arra leszel figyelmes, hogy az ékszerbolt ajtajába egy irdatlan méretű szobrot állított valaki. Minek az oda? - vetődik fel benned a kérdés, aztán, ahogy közelebb mész hozzá, látod már, hogy nem is szimpla szobor, hanem valamiféle gólem lehet, mert néha meg-megmozdul. Azt is látod már, hogy egy varázslóköntöst viselő férfi áll a kolosszus mellett, és egy ékszerésszel tárgyal nagy bőszen. Érdekes jelenség. Hamarosan kisebb csoport verődik össze a nem mindennapi látványra, és a tömegben néhány magadfajta kalandozót is felfedezni vélsz. Szárnyra kel a suttogás, hogy Numenathi, a rátarti teremtőmágus lehet a varázsló, és az a hatalmas gólem ott mellette az ő teremtménye. Hm. Ez egyre érdekesebb. Mit sem törődve a városiak felháborodásával, utat nyitsz magadnak, és közelebb tolakodsz. Épp elcsíped a párbeszéd végét, amint az ékszerész a fejét ingatva az alábbiakat mondja:
- Nos, kedves magiszter úr, amíg nincs megfelelő referencia, nem áll módunkban munkába állítani a gólemet. Szíveskedjék előbb a Királyi Szabadalmi Bizottsághoz, majd, ha ott kedvező fogadtatásra talál a teremtménye, akkor a Kereskedelmi Liga Beszállítást Ellenőrző Felügyeletéhez fordulni. Ha beszerzi a szükséges szabadalmi bizonylatokat, esetleg...
A varázsló a szavába vág:
- De hiszen pont a Liga rendelte tőlem ezt a munkát. Most tőlük várjak referenciát? Micsoda kifacsarodott világban élünk?! A kereskedőn látszik, hogy már nagyon unja a beszélgetést, és legszívesebben visszamenne a boltjába.
- Lássa be, kedves magiszter úr, hogy kipróbálás nélkül nem engedhetem az ügyfelek közelébe a gépezetet. És ha kárt tesz valakiben, vagy a berendezésben? Ha rátámad valakire? Ha nem lehet megfelelően irányítani? És ha nem is látja el megfelelően a feladatát? Amíg nem hoz megfelelő referenciát a megbízhatóságáról, maradunk a bevált modellnél, és beszerzünk egy titánkolosszust. Arra még nem volt panasz... - mondja, és faképnél hagyja a mágust, aki dühösen fordul szembe a bámészkodókkal. Egy-két pillanat múlva megakad a tekintete rajtad, és megszólít:
- Hé, te ott! Igen, te! Látom, hogy nem hiszel a behemótom erejében. Öt ilyennek, mint te, egyedül ellátja a baját! Mi? Nem hiszed? Akarsz fogadni velem? - kérdi. Rendben. Egy a kettőhöz lefogadom, hogy megver téged a gólemem. Ha akarod, elhozhatod néhány barátodat is. Gyertek el a laboratóriumomhoz, és ott lefolytatjuk a tesztet. Ezer arany lesz a nevezési díj, és ha nyertek, a dupláját fizetem, és adok még egy különleges ajándékot is. Csak azt kérem, ne gyertek ötnél többen, mert öt ellenfél ellen teszteltem őt a készítés során. Próbáld meg úgy válogatni a csapatodat, hogy mindhárom fegyvernemben egyaránt jártas legyen egy-egy valaki közületek. (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.) Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-44 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 737.]

pbe 999 beraksz a bankba 999 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 103322 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 737.]

im imádkozol
Megilletődve lépsz be a templomba. Egy gyors fohászt mormolsz el a külső teremben, majd lépteidet a belső szentély felé veszed. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Buzgón imádkozni kezdesz. A szent kehely megtelt! Hang szólal meg a fejedben.
- Ah, nem csalódtam benned! Ügyes voltál. (+1 max. életerő, +48 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! 2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! 3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! [30 pontot használtál fel, van még 707.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,62] Még mindig a városban vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Csak egy csapat őrjáratozó katona. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 758 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. A támadása szerencsére hatástalan volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrjáratozó katona jobb karját. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) A 12 őrjáratozó katona most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (185,60)-> 14 arany, -2 ÉP], 2 fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (185,60)-> 12 arany, -2 ÉP] és 4 arany. 8740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 971, sebződés: 4, gyógyulás: 4, összesen: +0 ÉP}

Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.)
Összefutsz Anna Bellával. Tharr lényét magába fogadott isteni entitás. Egy Arsa potrohgyűrűjét, egy bozontfonatot, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy értépő sarkantyút, egy hósárkánybőr csizmát, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy két kard szimbólumot, egy Khór maszkját, egy korinthai talizmánt, egy Korrissh sisakját, egy mágusköpenyt, egy Natharion amulettet, egy örökkévaló jádekövét, egy ősi kígyóbőr övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy sodét, egy troglodita gyűrűt és egy varkaudar szimbólumot visel. Felszerelését egy triklem drakolder trófea, egy quwarg gigász trófea és egy quwarg ölész trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Auráját érzékelve máris tudod, színtelen semleges, mint Neked. Anna Bella kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-33 életerő). [8 pontot használtál fel, van még 699.]

hh 1096 1150 1150 használod az 1096. tárgyat az 1150. tárgyat az 1150. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Innen keletre 3, északra 99 mérföldre van egy szopógödör. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 695.]
Nekiveselkedsz, hogy hozzáférj a fétis titkához. Segítségül hívod a Közös Tudatodba ölt energiát - 30 Tudatpontot, amelyet a képességetekbe fejlesztettél. Hirtelen az isteni fétis vibrálni kezd, átváltozik! A tárgy, amit a kezedben tartasz, inkább a tudati, mint az isteni fétis nevet érdemli meg. (ld. enc.) [6 pontot használtál fel, van még 689.]
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 689.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+3 támadás forduló végéig.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 685.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 681.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Ha újat tanulni támad kedved, a rezisztenciát tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a védekező varázslatok sorában." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 677.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a csontgólemet, elárulom. Csak a gigászi testét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 673.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+13 pszi pont.) Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 669.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Mosolygó arca az angyali lét gondtalanságát tükrözi. Kísértetkezeit kinyújtja feléd, majd két füledre helyezi. Cirógató hullámok söpörnek végig agyadban, ahogy mágikus energiáid feltöltődnek. (+592 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 665.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Egy nyílt titok: a lovagi tabard értékét nagymértékben növeli a tárgy szerencsét adó tulajdonsága." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 661.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "A tapasztalat azt mutatja, a varkaudar vajákost zsákmánynak teremtette a Teremtő. Elsősorban azért, mert az esetek iciripiciri hányadában sámán gyógykenőcs üti gyilkosának markát." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 657.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+12 pszi pont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 653.]

ef 28 509 energia fejlesztése 28
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 478.]

p 195 40 használod a 195. pszi képességet
Csak 38 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 38 Tudatpontot. [-760 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 463.]

ef 40 509 energia fejlesztése 40
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-38 TU.] [266 pontot használtál fel, van még 197.]

m 4 1 8 mozogsz délre, északkeletre, északra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[255,64] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Úgy gondolod, hogy a közeledő bo'adhun lidérc nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 724 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun lidérc testét. (5 támadással 187 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (7 támadással 995 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a bo'adhun lidérc szellemalakját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A bo'adhun lidérc feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Vitális a sebzés! (-1 max. életerő.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-64 életerő). A bo'adhun lidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13637 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2084, sebződés: 112, gyógyulás: 8, összesen: -104 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-45 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [256,63] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy nekrofunt. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Epameinóndasz orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-46 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Friss emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [256,62] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Hát nem semmi pusztulást végeztek itt az ősi háborúk. Szinte semmi nem maradt épen. Túl sivár minden, nem biztos, hogy bármi is épen maradt az elmúlt idők pusztításai nyomán. Egy szellemdarázs jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 752 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs jobb oldalát. (5 támadással 193 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a szellemdarázs bal szárnyát. (6 támadással 868 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Farokcsapások csattannak a hasadon. (2 támadástól 169 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 bo'adhun aranygömb (ld. enc.). 9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1808, sebződés: 169, gyógyulás: 8, összesen: -161 ÉP}

Rövid imát vetsz a szörny hullája fölött, majd folytatod a felderítést. Keresztül vágsz egy teljesen sivár és kietlen tisztáson. Itt különösen brutális volt a pusztítás! De mi ez a hang? Egy ködmágus jön feléd.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy agytaposás mágiát. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus testét. (5 támadással 91 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus jobb oldalát. (8 támadással 575 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus testét. (8 támadással 576 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 177 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a ködmágus bal karját. (8 támadással 570 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus testét. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2497, sebződés: 532, gyógyulás: 8, összesen: -524 ÉP}

Felvonod szemöldököd az újabb zaj hallatán. Egy újabb ellenfél! Egy rothadó borzalom védelmezi a vadászterületét.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 787 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom testét. (5 támadással 186 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1173 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a rothadó borzalom testét. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (78 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi eredménye! Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! Kivégeztek! 698 életpontot vesztettél. A rothadó borzalom átharapja a torkodat! (1 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával halálos csapást mér a fejedre! (1 támadástól 79 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmaival feltépi a torkodat! (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 116 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2623, sebződés: 1151, gyógyulás: 8, összesen: -1143 ÉP}

Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Minden elfeketedik, mintha egy feneketlen kútba zuhannál. A halál nyújtja feléd ölelő karjait. [94 pontot használtál fel, van még 103.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+1413 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(255,64) bo'adhun lidérc (#467)
(256,62) szellemdarázs (#481), ködmágus (#597), rothadó borzalom (#633)
(256,63) nekrofun (#173), 24. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[255,63] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy!

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [0 pontot használtál fel, van még 103.]

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 103.]

v 198 292 51 elmormolod a 198. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(255,63) drakolder csatamező (#966)

[292,51] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Teszel egy óvatos lépést a drakolder csatamező kietlen térségei felé. Látva, hogy nem süppedsz el az iszamlós talajban, bátrabban folytatod a csatamező felderítését. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy ro'galhal kísértet készül a lemészárlásodra.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 709 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a ro'galhal kísértet jobb lábát. (7 támadással 1029 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (37 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a ro'galhal kísértet áttetsző karját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. A ro'galhal kísértet összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
12198 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1855, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Rövid imát vetsz a szörny hullája fölött, majd folytatod a felderítést. Rémülten nézel körül. Bár sima a talaj, a csatamező fölé telepedett köd meggátolja, hogy messzire elláss. Miért ez az érzés, hogy nem vagy egyedül? Egy ködmágus jön feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 1083 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a ködmágus testét. (8 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 148 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Semmi hatás! Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus bal karját. (8 támadással 587 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a ködmágus nyakát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 mul tekercs. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2544, sebződés: 381, gyógyulás: 8, összesen: -373 ÉP}

Apró sikoly hagyja el ajkaid, amikor váratlan nesz érkezik oldalról. Pár lépésre egy újabb szörny áll. Egy rothadó borzalom készül a lemészárlásodra. Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe.
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Látsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy lélegző tátikát. Észreveszel egy árvalányhaj tőt. Felfedeztél egy nekrofunt. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss elf nyomok vezetnek nyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% tau] [80 pontot használtál fel, van még 23.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[291,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Ez nem lehet más, mint egy bosszúálló. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy drakolder csatamezőt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Al'thang, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy árvalányhaj tőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy lélegző tátikát. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [290,51] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [16 pontot használtál fel, van még 7.]

m 8 2 mozogsz északra, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 1. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 4.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 3. BP: energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 4.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. A belsejébe 37 vizet dobsz. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 18 ugh mérget kapsz. [3 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-138 max. életerő). A szervezetedet méreg pusztítja (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 29, 27, 2.
Figyelem: 2 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját fal föl a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI FÉTIS (1151. TÁRGY)
Nagy mennyiségű tudati energia elhasználásával sikerült átalakítanod az isteni fétist tudati fétissé! [A 30 TU-nyi EF-elés, amit felhasználtál, elveszett a TNO/KNO szempontjából.] Szinte vibrál az energiától a fétis! KF-elned sem kell, elég, ha nálad van, ahhoz, hogy működjön. Mostantól, amíg olyan KT tagja vagy, amelynek már megvan a 13. képessége, használhatod az őrzők ébersége nevű képességet. Ez azt jelenti, hogy ha az IM parancsot használod, meg kell küzdened egy véletlenszerű szörnnyel. Ez mocsár, magashegység, sivatag és tengerpart tereptípusok kivételével miden tereptípuson működik, ahol amúgy találkozhatnál szörnnyel. Ha vereséget szenvedsz, akkor annyi TP-t vesztesz, amennyit kaptál volna. Vigyázz, ha sokszor imádkozol egy körben, és hatalmad túl nagy a szintedhez képest, akkor lehet, hogy felkelted egy félelmetes agyfröccsentő figyelmét! Az egyszeri T parancs az IM parancsnál nem törlődik. Ha nem szeretnéd, hogy az IMádkozásra szörny jöjjön, egyszerűen dobd el a fétis. Persze, ha ezután ismét meggondolod magad, akkor megint venned kell egy istenit, és 30 EF-elés árán átalakítani...
Természetesen, a tudati fétis nem átadható, sőt, a bankba se rakhatod be.

BO'ADHUN ARANYGÖMB (757. TÁRGY)
Egy ismeretlen rendeltetésű, magából halvány mágikus aurát árasztó aranygömb. Teljes felületét teleírták apró bo'adhun rúnákkal, amelyek jelentését sajnos nem vagy képes megfejteni.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 772. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 84 (118) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 85 (112) Védekezés: 179 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 84 (109) Életpont: 1484/169 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 91 (117) Varázspont: 4685/4054 Pénz: 33384 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 1012/11 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 101
Eddig összesen 9573 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 86965 TP-t kaptál. Jelenleg 48873075 TP-d van. A következő szinthez még 3126925 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 772. fordulódban 103322 arany került a bankszámládra. 103322 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 56/54 (+4%)
vágófegyverek: 8/98 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/97 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/83 (+11%) 2. nyomkövetés: 192/28 (+31%) 3. mászás: 39/67
4. csapdakészítés: 10/36 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 378/33
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 37/86 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 186/32 (+29%) 11. taumaturgia: 290/43 (+24%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/42 15. szörnyismeret: 24/51
16. pszi: 89/41 (+3%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/36 20. bányászat: 57/3 21. úszás: 15/78
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 537
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 230 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 1)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Kutass ki tíz tükörtornyot, kíváncsi vagyok a tleikanok ősi titkaira! (számláló: 0)

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 426 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 22 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
811 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni fétis (#1150)
4 kerek kő (#19) 3 nehezék (#258) 1 ramit kő (#226)
1 tükör (#43) 4 ubuk dobónyíl (#138) 37 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bo'adhun aranygömb (#757) 30 isteni könnycsepp (#260) 4 kaja (#2)
1 mul tekercs (#786) 23 szögletes kő (#17) 1 tudati fétis (#1151)
18 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(290,51) Chara-din monolitja (#534), ladik (#1244)
(291,51) bosszúálló (#562), drakolder csatamező (#966), 43. jellempróba, Dornodon oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), árvalányhaj tő (#1908, belőle készíthető: #1909), lélegző tátika (#1904, belőle készíthető: #1905)
(292,51) ro'galhal kísértet (#463), ködmágus (#597), drakolder csatamező (#966), Tharr oltár, 34. jellempróba, szent tölgyfa (#393), lélegző tátika (#1904, belőle készíthető: #1905), árvalányhaj tő (#1908, belőle készíthető: #1909), nekrofun (#173)

Üzenet küldése a karakternek