Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 31. 12h:24' EZ A 824. JÁTÉKHETED, 771. FORDULÓD 825. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 20 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 147. varázslatot a 83. varázslatot |
vps 60 | VP spórolása: 60 |
kf 327 | kézbeveszed/felveszed a 327. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 181 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Egy energiafolyam varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 15 életpontot vesztettél. Egy a halál szava varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 2 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a Blounther apó jobb oldalát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 púderkő és egy kék orchidea [kék orchidea ládikóba-> (186,106)-> 4 arany, -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (187,107)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3187 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 19, gyógyulás: 8, összesen: -11 ÉP}
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 7 7 | mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra |
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 7 ezüstshuriken. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. A lény egy savdárdát dob rád. Eltrafált a lövedék. (69 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel párszor súrolva eltalálod az árnygólem árnyékos karját. (6 támadással 1229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+122 varázspont.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd az árnygólem fejét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+15 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Az árnygólem cséphadaróként kezd püfölni mancsaival. (2 támadástól 396 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +80 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Az árnygólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 iti tekercs (ld. enc.). 12538 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1700, sebződés: 465, gyógyulás: 84, összesen: -381 ÉP}
(Továbbmész...) [276,101] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy tl'urlang vadász nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 307 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 61 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 ezüstshuriken. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (11 támadással 786 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a tl'urlang vadász jobb oldalát. (8 támadással 311 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (2 támadástól 372 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +75 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-13 pszi pont.) (-3 TU.) Szemöldöködet összehúzva, testedet ellazítva megindítasz egy Kabal-Sújtást. Ököllel gyengén megütögeted a tl'urlang vadász testét. (9 támadással 669 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a tl'urlang vadász éjfekete ruháját. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) A tl'urlang vadász végső csapása jobb válltól bal derékig szinte kettémetszi a testedet. (2 támadástól 346 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +70 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-12 pszi pont.) (-3 TU.)
{Csatastatisztika; sebzés: 2382, sebződés: 779, gyógyulás: 153, összesen: -626 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[275,102] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ködmágus közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 206 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 918 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (83 életpontot sebezve.) Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus testét. (8 támadással 316 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 182 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +37 ÉP.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Semmi eredménye! Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a ködmágus bal karját. (12 támadással 863 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a ködmágus testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21014 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2596, sebződés: 374, gyógyulás: 84, összesen: -290 ÉP}
v 198 288 113 | elmormolod a 198. varázslatot |
[288,113] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A növényzetet itt alaposan megtépázta valami. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-4 életpont).
m 4 5 4 | mozogsz délre, délnyugatra, délre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról hangcsapás varázslatot lő rád a másik. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy hangcsapás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled hangcsapás varázslatot lő rád. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 178, sebződés: 570, gyógyulás: 8, összesen: -562 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[287,115] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! [rézdarab ládikóba-> (186,106)-> 3 arany, -2 ÉP] Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg széltáncos. Amikor elhal a zaj, előmászol.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 175 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 ezüstshuriken. Lövedékeiddel perforálod a quwarg gigász testét. (8 támadással 237 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász testét. (11 támadással 1578 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+157 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg gigász testét. (8 támadással 1276 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+127 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. Csáprágó csattan csípőd közelében. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg gigász jobb első lábát. (3 támadással 424 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+42 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg gigász testét. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) A quwarg gigász pontosan és borzalmas erővel csap le rád. (1 támadástól 281 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +57 ÉP.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 104 életpontot vesztettél. A quwarg gigász csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg gigász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 27712 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4037, sebződés: 385, gyógyulás: 61, összesen: -324 ÉP}
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy inst.szingularitás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ezüstshurikent küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a quwarg agyfürkész testét. (8 támadással 412 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg agyfürkész csáprágóját. (9 támadással 1328 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+66 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész jobb oldalát. (8 támadással 1246 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 varázspont.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel megpöccinted a quwarg agyfürkész fejét. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (68 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg agyfürkész csáprágóját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy agybénítás pszit. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 23391 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3471, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 178 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Távolról sivatagi vihar varázslatot lő rád a másik. 60 életpontot vesztettél. Ezüstshurikent markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a quwarg széltáncos fejét. (5 támadással 61 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg széltáncos vörös páncélját. (9 támadással 1150 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+57 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg széltáncos testét. (8 támadással 1052 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+52 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (77 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg széltáncos bal lábát. (4 támadással 488 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (11 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a quwarg széltáncos testét. (1 támadással 134 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (72 életpontot sebezve.) A quwarg széltáncos feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a quwarg széltáncos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 quwarg igazgyöngy. 22161 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3299, sebződés: 60, gyógyulás: 8, összesen: -52 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: inst.szingularitás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy agyroppantás. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a quwarg agyfürkész testét. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (79 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg agyfürkész nyakát. (10 támadással 1457 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+38 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg agyfürkész jobb lábát. (8 támadással 1260 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 212 életpontot vesztettél. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A quwarg agyfürkész összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22583 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3286, sebződés: 212, gyógyulás: 8, összesen: -204 ÉP}
(Továbbmész...) [288,117] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-5 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg b.háborító közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A szilánk működik (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 ezüstshuriken. Alaposan megsorozod a quwarg b.háborító nyakát. (8 támadással 410 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (50 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyengén megütögeted a quwarg b.háborító testét. (9 támadással 1294 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 622 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) A szörny frontális támadást indít a bal lábad és kezed ellen csáprágójával. (2 támadástól 354 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +71 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 241 életpontot vesztettél. Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd.
{Csatastatisztika; sebzés: 2447, sebződés: 595, gyógyulás: 75, összesen: -520 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[287,116] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység. Itt is, ott is quwargok mászkálnak fűben. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-9 életpont). A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg gigász közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ezüstshurikent ragadva megsorozod ellenfeledet. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 ezüstshuriken. Több lövedéked átfúrja a quwarg gigász testét. (8 támadással 243 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor súrolod a quwarg gigász fejét. (9 támadással 1337 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütögeted a quwarg gigász testét. (8 támadással 1250 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) A quwarg gigász lendületes ütése célt téveszt. Borzalmas sebet ejt a bal karodon a szörny csáprágójával. (1 támadástól 270 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Felkészülsz egy Élet-Halál Érintésre. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg gigász fejét. (5 támadással 724 életpontot sebezve.) Te 90 ép-t gyógyultál, a kí-érintésnek köszönhetően. Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg gigász testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Egy pontos és nagy erejű ütéssel a quwarg gigász bezúzza koponyádat. (1 támadástól 366 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) A lény összetapos! 95 életpontot vesztettél. Csáprágó csattan csípőd közelében.
{Csatastatisztika; sebzés: 4024, sebződés: 731, gyógyulás: 222, összesen: -509 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[286,115] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Furcsa és nagyon büdös szagot érzel. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-14 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított hóhérbimbót. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (óndarab) kell, hogy legyen! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy quwarg gigász. Megvető mosollyal várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ezüstshurikent hajítasz a másik védtelen testébe. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg gigász bal hátsó lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a quwarg gigász testét. (9 támadással 1332 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg gigász bal első lábát. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a quwarg gigász csapása elől. Csáprágó csattan csípőd közelében. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász jobb hátsó lábát. (12 támadással 1762 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg gigász fejét. (5 támadással 393 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (36 életpontot sebezve.) A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. A quwarg gigász feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ezüstshurikent találsz meg, amelyet még használni tudsz. 33201 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4579, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
m 3 | mozogsz délkeletre |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből ezüstshurikent dobsz az ellenfeledre. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 1 ezüstshuriken. Lövedéked átfúrja a quwarg b.háborító testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (67 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor megpöccinted a quwarg b.háborító testét. (11 támadással 1547 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (27 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító jobb hátsó lábát. (8 támadással 628 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Pusztító szélvészként veti rád magát a quwarg b.háborító. Harapásai nyomán ömlik a véred. (2 támadástól 432 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +87 ÉP.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 275 életpontot vesztettél. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 2365, sebződés: 707, gyógyulás: 91, összesen: -616 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[286,115] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-14 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. A feléd közeledő quwarg b.háborító mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (10 támadással 1450 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító nyakát. (8 támadással 620 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (10 életpontot sebezve.) Képtelen vagy védeni a quwarg b.háborító minden támadását! Harapásai a legérzékenyebb pontokat találják. (2 támadástól 478 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +96 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 332 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2145, sebződés: 810, gyógyulás: 100, összesen: -710 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[285,114] Még mindig hegyvidéken vagy. Egy szemtelen quwarg ugrik az arcodra, de gyorsan lesöpröd. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-19 életpont). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg b.háborító közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Elszántan a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító fejét. (11 támadással 1616 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító testét. (8 támadással 1242 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 553 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +111 ÉP.) A szörny hatalmas darabot tép ki húsodból, és bekebelezi. Még 311 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2944, sebződés: 864, gyógyulás: 115, összesen: -749 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[284,115] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. A föld süppedős: alattad újabb és újabb járatokat rágtak a földbe a quwargok. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-24 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy szikla mögé rejtőzöl. A szél pont a hátad felől fúj, így könnyű dolga van szörnynek. A szörny észrevett. Egy quwarg agyfürkész közeledik feléd! Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. A lény immúnis erre a varázslatra! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg b.háborító testét. (10 támadással 1454 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel néhányszor súrolod a quwarg b.háborító bal hátsó lábát. (8 támadással 1272 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) A quwarg b.háborító csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 742 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +149 ÉP.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 289 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül.
{Csatastatisztika; sebzés: 2832, sebződés: 1031, gyógyulás: 153, összesen: -878 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[283,114] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-29 életpont). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy elpusztított gránátkaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (ramit kő) közelében vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy quwarg széltáncos. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Megjelenik egy lidérc! Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiaspirál. 78 életpontot vesztettél. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a quwarg harcmágus jobb vállát. (11 támadással 1585 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (34 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg harcmágus jobb vállát. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (60 életpontot sebezve.) A quwarg harcmágus csáprágójával feltépi a torkodat. (2 támadástól 1188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +238 ÉP.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 66 életpontot vesztettél. A lidérc rád támad! (3 támadással 61 ép-t sebzett.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy átok varázslatot, majd rád küldi. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 2475, sebződés: 1442, gyógyulás: 246, összesen: -1196 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[282,114] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-34 életpont). A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy quwarg bölcs nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 209 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy hangcsapás varázslat. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy hangcsapás varázslatot, majd rád küldi. 285 életpontot vesztettél. Az elviselhetetlen hang még sokáig ott visszhangzik fejedben! Hideg veríték folyik végig a hátadon - ez a támadás egy öngyilkos vállalkozás volt! A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 570, gyógyulás: 8, összesen: -562 ÉP}
Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[281,115] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Egy csontig lerágott holttestet pillantasz meg: elfintorodva fordulsz el. Milliónyi apró quwarg nyüzsög körülötted. Egyszerűen képtelenség védekezni ellenük, nem is úszod meg jópár apró marás és csípés nélkül (-39 életpont). Oldalt pillantva, meglátsz egy quwargok által elpusztított drakolder csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy elpusztított lélegző tátikát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Tamarinai Geodrin vigyorog kajánul. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy elpusztított holdfű csomót. (ld. enc.) Oldalt pillantva, meglátsz egy elpusztított tűzbokrot. Észreveszel egy elpusztított szent tölgyfát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy elpusztított óriás liánt. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. A fák között biztos búvóhelyet találsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy quwarg széltáncos. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Megjelenik egy lidérc! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 207 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled átok varázslatot lő rád. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy rovarfelhő II varázslatot, majd rád küldi. 321 életpontot vesztettél. (Különösen vérszomjas darazsak vesznek körül, és itt-ott beléd csípnek!) Egy átok varázslattal köszönt csatapartnered. (Sebeid az átok hatása alatt feleolyan gyorsan gyógyulnak.) Ráébredsz, hogy ez a csata öngyilkosság lenne. Elmegy a kedved a harctól. Szerencsédre a futás jobban megy a bújócskánál.
{Csatastatisztika; sebzés: 207, sebződés: 321, gyógyulás: 8, összesen: -313 ÉP}
a 269 1896 15 | átadod a 269. tárgyat az 1896. kalandozónak (15 darabot) |
a 108 1896 30 | átadod a 108. tárgyat az 1896. kalandozónak (30 darabot) |
vpf 60 | VP elővétele: 60 |
v 181 142 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
[142,61] Épületek tűnnek fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy főutcát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy villát. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 3850 TVP épült bele.) Találsz egy rát-fát. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy amniosz-fát. Utad során felfedezel egy borkonyó cserjét. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gyilkos csalánt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy házat. (no:2. építését Sötét Inkvizíció Apostolai kezdte, eddig 50 TVP épült bele.) Aha, egy kút a város terének közepén! Nagyon esztétikus. Felfedeztél egy házat. (no:3. építését sir Criminal kezdte, eddig 50 TVP épült bele.)
* 1. BP: | imádkozol |
Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel megpöccinted az ork bérgyilász jobb lábát. (1 támadással 197 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az ork bérgyilász nyakát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 3 arany, ezenkívül 1 ork csodaszer (ld. enc.). Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 386, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 204 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy villámcsapás varázslatot. Semmi hatás! (Az immunitáskő védett meg.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy rejtőköpeny [rejtőköpeny ládikóba-> (143,61)-> 14 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 6, gyógyulás: 8, összesen: +2 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel gyengén megütöd az ork bérgyilász testét. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod az ork bérgyilász fejét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Az ork bérgyilász feléd döf, de csak ijesztésképp. Az ork bérgyilász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy vas dobónyíl, ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (185,60)-> 2 arany, -2 ÉP] 832 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 170 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP] és egy aranylánc. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1479 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
* 10. BP: | keresed a 464. szörnyet az 505. szörnyet az 503. szörnyet |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 206 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel csak érinted a Barnega testét. (1 támadással 143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (69 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a Barnega horpadt páncélját. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+8 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) A Barnega inkább csak védekezik: egyetlen támadást sem visz be. A Barnega összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (143,61)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (143,61)-> 6 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 varázskorsó. 1836 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 562, sebződés: 4, gyógyulás: 34, összesen: +30 ÉP}
tf 1 5 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 5 pontért |
ITI TEKERCS (782. TÁRGY) Ez egy hihetetlenül ősi pergamentekercs. Óvatosan nyitod szét, de várakozásod ellenére, nem omlik porrá. Apró rúnákkal van teleróva, amelyeket nem értesz, a papír első sorában azonban három nagyobb betűt látsz, a mágusiskolában tanult jelekkel. Azt mondják, hogy "ITI". [Ez a tárgy nem adható át.] |
HOLDFŰ CSOMÓ (1906. NÖVÉNY) A holdfű csak és kizárólag a nerub dzsungelben nő, azokon a tisztásokon, ahol elegendő napfény jut el a talajszintre. A nerub sámánok és méregmesterek néhány helyen szánt szándékkal hoznak létre ilyen kis tisztásokat, hogy a holdfű teret kapjon a növekedéshez. Féltő gonddal védik, és nevelgetik ezt az igénytelennek és teljesen átlagosnak tűnő fűfélét. Biztos okuk van erre. Ha akarsz egy csomót te is leszakíthatsz belőle, és elteheted későbbre, hátha jó lesz valamire. Ez 1 TVP-be kerül, és nincs korlátozva, hogy egy tisztásról hány csomót szakíthatsz le. Sajnos azonban rendkívül gyorsan romlik az állaga, ezért még abban fordulóban el is kell használnod, amikor leszedted, különben tönkremegy, és ki kell dobnod. A holdfű nem adható át másnak. |
ORK BÉRGYILÁSZ (781. SZÖRNY) Az orkok kitűnő bérgyilkosok: olcsók és nem kár értük, ha netán elvesznének a küldetés teljesítése során. A városok szívében élő titkos alvilági szervezetek ezért előszeretettel alkalmazzák őket a piszkos munka elvégzésére, ha valakit el kell tenni láb alól. A lesből támadás ugyan nem megy nekik, hiszen elképesztő szaguk messziről elárulja őket, de ezt alaposan kárpótolja erejük, lelkesedésük és lendületük, amivel az efféle munkába vetik magukat. Lehet, hogy most te vagy a célpont? Tüske valakinek a szemében? Vagy csak eltévesztette a célpontot ez a bérgyilász? Merthogy az egyik épület árnyékából kilépett ork különös módon méreget, majd neked ront csontszablyával hadonászva feléd. De talán nem az történik, amit ő szeretne, és a végén te vonod ki a forgalomból őt. |
ORK CSODASZER (1228. TÁRGY) Egy fiolát tartasz a kezedben, valamilyen ismeretlen rendeltetésű folyadékkal a belsejében. Valószínűleg egy ork sámán műve lehet a benne lévő zöldes folyadék. Egy kicsi már hiányzik is az üvegből, valószínűleg az az ork kortyolt belőle, amelyik megtámadott. Na de legalább a maradék megvan! Vajon milyen hatással lenne a te szervezetedre, ha meginnád? Vajon elég bátor vagy-e ahhoz, hogy kipróbáld? (Ha egyszerre többet szeretnél elfogyasztani, adj meg második paramétert is a H parancsnak, a következőképpen: H 1228 <mennyiség>.) |
Erő: | 119 (170) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (134) | Támadás: | 94 (99) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (133) | Védekezés: | 161 (171) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 45/49 év |
Egészség: | 106 (133) | Életpont: | 989/443 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 116 (138) | Varázspont: | 4709/723 | Pénz: | 45577 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 40/-3 | Pszi pont: | 906/148 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 61/7 (+5%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/28 (+5%) |
dobófegyverek: | 45/1 (+1%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 45 győzelmeid: 77 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 78/16 (+112%) | 2. nyomkövetés: | 198/86 (+18%) | 3. mászás: | 42/26 |
4. csapdakészítés: | 60/92 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/19 | 6. gyógyítás: | 112/21 |
7. titkosírás: | 33/42 | 8. felderítés: | 36/25 (+1%) | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 422/99 (+104%) | 11. taumaturgia: | 109/93 (+15%) | 12. versengés: | 22/99 |
13. harcművészetek: | 61/39 | 14. szkanderozás: | 40/64 (+9%) | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 45/1 | 17. pszi: | 61/82 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/33 |
19. vadászat: | 9/95 | 20. vitalitás: | 8/3 | 21. bányászat: | 49/25 (+13%) |
22. úszás: | 23/48 | 23. csapatmunka: | 6/20 (+14%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 617 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 16, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225), eszement trappoló (#549) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) | kí koncentráció (#69) |
nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | hatalomvarázs (#220) |
a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) | csupasz izom (#28) |
óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) | papi aura (#377) |
mágikus ütés (#147) | átok (#294) | vámpirizáció (#1) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 71, pontszámod: 933. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 17 TU. szükséges még: 18 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 123 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 1934. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
25 | ezüstshuriken (#327) | 10 | gyöngymangó (#135) | 20 | isteni könnycsepp (#260) | |||
7 | kaja (#2) | 1 | kék immunitáskő (#977) | 4 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 21 | nyílvessző (#108) | 11 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | csillezsályalevél (#1253) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
282 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | fokhagyma (#403) | |||
1 | iti tekercs (#782) | 2 | lélekesszencia (#619) | 2 | ork csodaszer (#1228) | |||
2 | púderkő (#119) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 19 | tükör (#43) | |||
1 | varázskorsó (#1546) | 1 | vas dobónyíl (#189) |