770. forduló, 772. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jan. 4. 9h:35'
EZ A 796. JÁTÉKHETED, 771. FORDULÓD
797. játékheted kezdete: jan. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [269,11] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kerek követ.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+659 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+326 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Szupersebesen mormolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 773.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 750.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Szupersebesen mormolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 271% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 722 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 722, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 734.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 722.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 720.]

ef 40 509 energia fejlesztése 40
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-28 TU.] [196 pontot használtál fel, van még 524.]

hh 392 473 248 használod a 392. tárgyat a 473. tárgyat a 248. tárgyat
Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +6% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 730 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Dárdát markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg bal lábát. (6 támadással 178 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vadászkést. Meglengetve a vadászkést ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Vadászkéssel néhányszor megkarcolod a púpos zsokarg bal vállát. (2 támadással 107 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a púpos zsokarg jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 áldott kő. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1199, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy tleikan házőrző!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 383 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a tleikan házőrző jobb hátsó lábát. (8 támadással 1102 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a tleikan házőrző vicsorgó pofáját. (6 támadással 305 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápol, de mindhiába. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a tleikan házőrző bal oldalát. (2 támadással 261 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a tleikan házőrző jobb oldalát. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző elhibázza az ütést csápjával. A tleikan házőrző állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2488, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy tleikan hadúr!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 760 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. A varázslat kudarcot vallott. Dárdát küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a tleikan hadúr testét. (6 támadással 185 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a tleikan hadúr oszladozó fejét. (6 támadással 872 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a tleikan hadúr testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. A tleikan hadúr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 14088 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2008, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Egy kupac ismeretlen eredetű csont szomszédságában jókora faládára lelsz. Kifeszegeted a tetejét. Találsz benne 1 manakristályt. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. [46 pontot használtál fel, van még 478.]
Ideje kortyintani! Felhajtasz egy adag fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 1 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 477.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-59 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 471.]

m 4 2 2 mozogsz délre, keletre, keletre
[269,12] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ó! Hiszen ez egy bosszúálló. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nothar cserjét. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [270,12] Továbbra is síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.

Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő).

(Továbbmész...) [271,12] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 447.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[271,13] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A végeláthatatlan dombokat a kyorgok a Káosz Dűnéinek nevezték el. Állítólag leghatalmasabb városaik itt húzódtak, a föld alatt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kísértetvándor. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 739 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadása szerencsére hatástalan volt. Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dárda. Alaposan megsorozod a kísértetvándor testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (7 támadással 972 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (60 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a kísértetvándor kopott ruháját. (5 támadással 77 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a kísértetvándor, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 56 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámsújtás varázslatot lő rád. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a kísértetvándor ködös testét. (4 támadással 466 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (77 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a kísértetvándor testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 180 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18628 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2503, sebződés: 373, gyógyulás: 8, összesen: -365 ÉP}

Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +3% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 18 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [272,14] Továbbra is dombság. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (rézdarab) közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (183,31)-> 1 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). [68 pontot használtál fel, van még 379.]

v 198 259 64 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(269,11) aranyfecske (#283), púpos zsokarg (#451), tleikan házőrző (#507), tleikan hadúr (#509)
(269,12) bosszúálló (#562), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)
(270,12) 46. jellempróba
(271,12) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 29. jellempróba
(271,13) kísértetvándor (#568), Tharr oltár, 41. jellempróba, érclelőhely
(272,14) érclelőhely

[259,64] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Skinhead formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Észreveszel egy félig kész tutajt. Moa találmány? Vagy mi a szösszenet ez? Most még nem tudhatod. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Zarknod ónixpiramisa (695. épület.).
Összefutsz egy hosszú ősz hajú, piros szemű alakváltó nővel. Bőre bronzként csillog. Fairlight félisten hatalmú szolgája. Homlokán a mágia ezüstszínű rúnáját látod. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Batharak vállemezét, egy Blounther gyűrűjét, egy csodálatos nyakláncot, egy díszes fegyvertokot, egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór lábvédőt, egy drakolder gyűrűt, egy Eldereth kristályt, egy értépő sarkantyút, egy Fairlight övét, egy haramakit, egy Iniac nyakláncát, egy Khór maszkját, egy kráken gyűrűt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Lordac kesztyűjét, egy Lucius szerencsep.ét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy optiri agysisakot, egy örökkéval. zafírját, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy quwarg nyakpántot, egy Rettegés Köpenyét, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Teremtő koronáját, egy teriádbőr karkötőt, egy törpe bakancsot, egy tradicionális övet, egy varkaudar szimbólumot és egy villám szimbólumot visel. Felszerelését egy quwarg gigász trófea, egy quwarg b.háborító trófea és egy triklem drakolder trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: két kört formázó ezüst kígyó. Jobb kezében egy Romboló kalapácsát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Hátasállata egy szőrös azuka! Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Crysania. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Szórakozás gyanánt varázsviadalt vívtok. Némi kántálás és koncentrálás után megjelenik mindegyikőtök előtt 1-1 manaelementál. Megkezdődik a csata. Régóta harcoltok, lényeitek alig élnek. Végül elementálodat hatalmas ütés éri, eltűnik - vesztettél! Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
Összeakadsz AnCor Aryon. Mozgása könnyed, szinte már légies. Mosolya szomorú, a vértelen ajkak ívelése az időtlen szépség maga... Angyal ő; a halál angyala... Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 369.]

kt 758 768 782 elkészíted a 758. tárgyat (768 darabot)
A teleporton keresztül belépsz Zarknod piramisába, ahol Permedin Ahratiax fogad kiismerhetetlen mosollyal a szája szegletében. Sorban előpakolod a zsákodból a tárgyakat (jácint díszkő, gyémánt fétisrúd, raskhiir bozaka, iti tekercs), ami a páncél készítéséhez kell, és lepakolod a tleikan bíra elé a földre. Aztán az 5000 aranyat is mellé rakod. Permedin szemügyre veszi a tárgyaidat, majd méretes csápjaival kettőt suhint fölöttük. A tárgyak eltűnnek. Mielőtt még megijednél, biztosít róla, hogy csak szakértő kezekhez továbbította őket, egy hátsó terembe, ahol a páncéldarabot elkészítik felhasználásukkal. Ezután várakozásra int, és magadra hagy a különös teremben. Telik az idő... Fáradt tekinteted egyszer csak arra ébred, hogy Permedin egy tárgyat a kezében tartva materializálódik előtted.
- Sikerült! - mondja. - Na persze csak alapanyagok kérdése az egész. Íme a tökéletes páncél!
Elbűvölve veszed át a tárgyat, majd a boldogságtól repesve elteleportálsz a piramisból. Csak kint mered jobban szemügyre venni, mit is tartasz a kezedben: egy arany sárkányköpenyt. (ld. enc.) (+1% halhatatlanság.) Teljesítettél egy isteni küldetést! [50 pontot használtál fel, van még 319.]

m 6 5 3 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délkeletre
[258,64] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás.

Látsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Lábujjhegyen rásétálsz az izzó homokra. Nem süllyedsz el, sőt, semmi bajod nem esik. Hihetetlen, de a dramoan talizmán valóban varázserővel bír. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. A csatamező belseje felé néhány kortárs kalandozó holttestére bukkansz. A szerencsétlenek! Egy szellemdarázs intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 738 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Dárdát hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 dárda. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs bal szárnyát. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) A lény koncentrál egy hangyányit. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a szellemdarázs nyakát. (5 támadással 745 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a szellemdarázs testét. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 dárdát találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1684, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. A csatamező közepén kupacba rakott tárgyakra bukkansz. Furcsa, de épségben vannak! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy varányszem és 10 arany. Egy rothadó borzalom támad rád.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 744 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Teli erőből dárdát dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 dárda. Pár lövedéked átjárja a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 181 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1175 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 314 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 103 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 113 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom testét. (2 támadással 275 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (15 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a rothadó borzalom elővillanó darabját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. Semmi eredménye! A rothadó borzalom meglegyint mancsával, de csak súrol. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 95 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 99 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Félrehajolsz, de a rothadó borzalom karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) A lény összetapos! 108 életpontot vesztettél.
{Csatastatisztika; sebzés: 2944, sebződés: 957, gyógyulás: 8, összesen: -949 ÉP}


Amint minden elfeketedik előtted, rádöbbensz, hogy életed utolsó pillanatához érkeztél. Csak a Halál vigyorát látod... [78 pontot használtál fel, van még 241.]
Az örökkévalóságnak tűnő pillanat után azonban furcsa dolog történik: gyomrod a torkodba, lábad a fejed fölé ugrik - igen furcsa érzések egy halott számára! Aztán, a füstölve eltűnő deus ex machina helyére pillantva rádöbbensz, hogy mi is történt: az utolsó pillanatban a csodálatos varázstárgy nemcsak hogy megmentett a biztos pusztulástól, hanem még valamennyit gyógyított is rajtad. (+747 életerő.)

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(258,64) szellemdarázs (#481), rothadó borzalom (#633)
(259,64) Zarknod ónixpiramisa (#695), 255. jellempróba, oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), tutaj (#1242), barátság szent tüze (#484), Crysania (1944. kalandozó), AnCor Aryon (5869. kalandozó)

Miután magadhoz térsz valamennyire, körbenézel.
[257,63] A bozótost ritka erdő váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy fekete lótuszt.

Alaposan körülnézel a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő). [0 pontot használtál fel, van még 241.]
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 3 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [256,64] A fák ritkulnak, az erdő hangulata "megenyhül".

Nocsak, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-31 életerő). Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [257,65] A terep továbbra is sűrű erdő. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Süsü hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Oldalt pillantva, meglátsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent ligetet. A természet tökéletes összhangja feléd is a béke érzetét sugározza.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +6% mászás.) A tapadókorongoknak és az óriási szerencsédnek hála, nem zuhansz vissza félúton. Az építmény felső szegélyén átlendülve sikeresen megveted lábad a tetőn. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Ijedten felkiáltasz, amikor beszakad alattad a rúnatorony teteje. Pár méter zuhanás után egy terembe esel, ahol már vár rád valami! Egy szellemdarázs!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 751 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a szellemdarázs testét. (6 támadással 835 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a szellemdarázs testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1765, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy sötét ülnök!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 588 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A teremtmény mereven rádbámul, majd ítéletet hirdet. BŰNÖS! Korbácsként sújt rajtad végig a fájdalom (-196 életerő). Az ítéletet lehajtott fejjel fogadod, távozol.
{Csatastatisztika; sebzés: 588, sebződés: 196, gyógyulás: 8, összesen: -188 ÉP}

Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz.
(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+989 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [101 pontot használtál fel, van még 140.]

m 6 7 mozogsz nyugatra, északnyugatra
[256,65] Észre sem veszed, és már sűrű erdőben vagy.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Gyanús mozgást látsz a fák között. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szellemdarázs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 699 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 943 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A szellemdarázs hosszú farkával rávág a bokádra és a térdedre. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 112, gyógyulás: 8, összesen: -104 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [255,64] Még mindig az erdőben vagy.

Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-49 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 124.]

v 181 185 60 elmormolod a 181. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(256,65) szellemdarázsok (#481)
(257,63) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447), drakolder csatamező (#966)
(257,65) ősi rúnatorony (#852), 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), szellemdarázs (#481), sötét ülnök (#508)

[185,60] Épületek tűnnek fel. A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) délkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson; látsz északnyugatra egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf.

Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-43 életerő).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 114.]

ve 1150 1 megveszed az 1150. tárgyat 1
Vásároltál 1 isteni fétist. 3000 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4114 246 197 leírod a 4114. kalandozónak a 246. szörnyet a 197. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy nagyobb vércápa. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) igazgy. fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4114 239 223 leírod a 4114. kalandozónak a 239. szörnyet a 223. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Raia szent lovagja. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) smaragd védőgyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4114 234 243 leírod a 4114. kalandozónak a 234. szörnyet a 243. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy adószedő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nyílcsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4114 228 274 leírod a 4114. kalandozónak a 228. szörnyet a 274. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy éjkornis. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuper hálócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4114 222 285 leírod a 4114. kalandozónak a 222. szörnyet a 285. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy aurapollátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Szent Kulacsot. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4108 280 305 leírod a 4108. kalandozónak a 280. szörnyet a 305. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Védőnővér. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) varázskövet. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4108 275 289 leírod a 4108. kalandozónak a 275. szörnyet a 289. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy triklem drakolder. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) sárkányölő kardot. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4108 352 378 leírod a 4108. kalandozónak a 352. szörnyet a 378. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy láplidérc. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

in 4108 342 364 leírod a 4108. kalandozónak a 342. szörnyet a 364. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy árnylord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vámpírtőrt. [0 pontot használtál fel, van még 114.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 111.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [30 pontot használtál fel, van még 81.]

* 3. BP: energia fejlesztése 30
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 71.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Befejezted a varázskő készítés varázslatot! Hosszas mágikus rítussal varázsenergiát tárolsz 1 kőszembe. [-120 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 61.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 711 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 711, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 51.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 51.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs nálad elég abból a tárgyból, amennyi szükséges lenne. Használod az ezüstszelencét. Képességeit 3 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 3 nehezéket találsz. [3 pontot használtál fel, van még 48.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 46.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 41.]
Gyorsvarázsolsz! Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 36.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. A szervezetedet méreg pusztítja (-41 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 14, 7.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 36 pontod maradt, ebből a következő körre 36 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 816 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY SÁRKÁNYKÖPENY (1041. TÁRGY)
Ha az arany sárkányköpenyt magadra öltöd, gyomorfelkavaró érzés uralkodik el rajtad, és el fog telni pár perc, míg mindez stabilizálódik. A kellemetlen élményért a köpenybe szőtt mágikus fonalak a felelősek, melyeknek speciális feladatuk van: az általuk alkotott védőaura segítségével a köpeny gazdája képes lesz az életben maradásra másik létsíkokon is. Persze ez csak az alap létfunkciók működésében segít (kapsz levegőt, és nem robbansz fel azonnal a nyomáskülönbségtől), a többi dologra, ami ott vár rád, semmilyen tárgy nem készíthet fel. De a köpeny ilyetén működésének ára van: a mágikus kisugárzás negatívan befolyásolja bizonyos harci értékeidet: szerencséd 3-mal, védettséged 10-zel csökken. Az már csak apró vigasz, hogy a tekintetet vonzó öltözet okozta ámulatot kihasználva eggyel több támadást adhatsz le a jobbkezes fegyvereddel. A tárgy nem átadható, csak alakváltók viselhetik.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 771. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 84 (118) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 85 (112) Védekezés: 179 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 84 (109) Életpont: 1483/1096 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 91 (117) Varázspont: 4637/2764 Pénz: 34195 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 1012/486 Halhatatlanság: 13 % EFejl: 131
Eddig összesen 9566 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 83731 TP-t kaptál. Jelenleg 48786110 TP-d van. A következő szinthez még 3213890 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 763. fordulódban 100317 arany került a bankszámládra. 102323 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 56/50 (+3%)
vágófegyverek: 8/98 (+9%) ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/96 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/72 (+11%) 2. nyomkövetés: 191/97 (+27%) 3. mászás: 39/67 (+12%)
4. csapdakészítés: 10/36 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 378/33 (+30%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 37/86 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 186/3 (+43%) 11. taumaturgia: 290/19 (+32%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/42 15. szörnyismeret: 24/51
16. pszi: 89/38 (+25%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/36 20. bányászat: 57/3 (+7%) 21. úszás: 15/78
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 532
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 1)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! (teljesítve)

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 363 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 85 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
7731 arany (#50) 6 dárda (#10) 1 fiatalság itala (#473)
1 gyémánt fétisrúd (#758) 2 isteni könnycsepp (#260) 1 iti tekercs (#782)
1 jácint díszkő (#753) 3 kerek kő (#19) 1 kőszem (#304)
1 pszi kő (#248) 6 ramit kő (#226) 1 raskhiir bozaka (#768)
1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 áldott kő (#642) 1 álompor (#396) 1 arany sárkányköpeny (#1041)
2 csalánvirág (#582) 5 csillezsályalevél (#1253) 1 isteni fétis (#1150)
5 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 1 manakristály (#500)
3 nehezék (#258) 2 óndarab (#85) 11 szögletes kő (#17)
1 varányszem (#30) 1 varázskő (#305) 37 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,60) vegyesbolt (#616), fegyverbolt (#619), 35. többszemélyes kaland, aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek