76. forduló, 78. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 6. 9h:31'
EZ A 100. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
101. játékheted kezdete: febr. 9.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-83] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol egy fekete, hosszú hajú, félszemű kobudera férfival. Körszakálla és bajsza van. Egy mászókarmot visel. Ruházatát egy tigroszlán trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy vizestömlőt tart. Lőfegyvere egy parittya. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Joe Thunderfist. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Két forduló között meglátogatott A FÉNY hordozóinak követe! "Ne feledd: az igazi jóság előnyei ritkán láthatóak!" - hallod az ismerős hangot a fejedben...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+2 varázspont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: használod a 233. tárgyat
Furulyázni kezdesz. Nem is megy rosszul! Persze csak egyszerűbb dallamokkal próbálkozol. [10 pontot használtál fel, van még 217.]

kotb 9102 belépés K.T.-be: 9102
Belépésedet fogod kérni a Vasalt Bunkók K.T.-ba. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

m 3 1 mozogsz délkeletre, északkeletre
[27,-82] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy móricserjét. Egyszercsak megpillantasz egy mély üreget. Ahogy közeledsz, a fekete lukból segélykérő kiáltásokat hallasz. A csapdába egy törpe esett bele, és nem tud kimászni! Ahhoz, hogy segíteni tudj a szerencsétlenen, egy kötélre van szükséged, és 10 TVP-re (1. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Chara-din híveié. Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [28,-83] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy sóhajtó dorony. Nem jelenthet különösebb problémát. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt összecsapnátok, a parittyával ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sóhajtó dorony testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 410 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Feltöltöd a vizestömlőt. Észreveszel egy oltárt. Sheran híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy patak van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 197.]

d 89 1 eldobod a 89. tárgyat (1 darabot)
Elhajítasz 1 bronzpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

kf 45 2 kézbeveszed/felveszed a 45. tárgyat a bal kezedbe
A bal kezedbe veszed a kis bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 197.]

m 3 mozogsz délkeletre
[29,-82] Továbbra is síkságon vagy.

Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy patak van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 187.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[30,-83] A sík vidék bozótos terepbe vált át.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy garokk jelenlétét jelzi. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! Tágranyitott szemmel, majd bánatosan óbégatva konstatálod, hogy a garokk megúszta a csapdába ejtést. Vagy te voltál ügyetlen, vagy ő túl éber. Talán majd legközelebb! [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

Felfedeztél egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [31,-84] Még mindig bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy púpos burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a púpos burástya jobb karját. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a púpos burástya zselés testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A púpos burástya megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. A púpos burástya összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 253 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 143.]

kut 5 kutatsz 5 pontért
Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Kemény, mégis sokan gyúrják
Nehéz, mégis sokan hordják
Ritka, mégis sokan bányásszák.
[5 pontot használtál fel, van még 138.]

m 2 mozogsz keletre
[32,-84] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Fura látvány tárul eléd: egy hatalmas, büszke testű woor-antilop, amint kétségbeesetten vergődik egy hurokcsapdába szorulva! Ha segíteni akarsz rajta, 8 TVP-t kell elköltened (4. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 rézdarabot! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délre egy Sheran oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Meglengetve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a spagulár fejét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár kissé megtaszít. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északnyugatra. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. [22 pontot használtál fel, van még 116.]

be 10 bemész a 10. titkos labirintusba
A dombokat rengeteg rom tarkítja: nehezen ugyan, de sikerül a térkép alapján a herceg által jelöltet megtalálni. Odabent sötét honol. Fáklya nélkül sajnos az orrodig sem fogsz látni, ezért elhalasztod a dolgot későbbre.

lm 3 4 5 mozogsz 3 4 5
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

m 5 6 mozogsz délnyugatra, nyugatra
[31,-83] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mákrózsa bokrot. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Úgy gondolod, hogy a közeledő megsebesített acéldarázs nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted az acéldarázs torát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel megcsapod az acéldarázs jobb középső lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az acéldarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 acélpengőkét. 92 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 6, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+10 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [30,-83] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 86.]

kf 84 2 kézbeveszed/felveszed a 84. tárgyat a bal kezedbe
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

d 64 3 eldobod a 64. tárgyat (3 darabot)
Elhajítasz 1 csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

d 51 1 eldobod az 51. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad bőrpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

d 82 2 eldobod a 82. tárgyat (2 darabot)
Elhajítasz 2 zöld üveget. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
Észreveszed, hogy melletted egy totyogó bogár éppen a petéit rakja egy fa leveleire. Megvárod, amíg befejezi a műveletet, és továbbáll. Begyűjtöd a leveleket, egy pár csepp vizet csöppentesz rá, majd befalod. Rögtön érzed, hogy megérte a fáradságot. (+31 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 56.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 55.]

* 2. BP: keresed a 89. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy sörényes ubukot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 55.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 1 25 fejleszted az 1. tulajdonságodat 25 pontért
Száz guggolást-felállást, és száz fekvőtámaszt csinálsz. Huh, huh! Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [25 pontot használtál fel, van még 30.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborozásra alkalmas helyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. Tharr követője vagy. Ez a 77. fordulód.

Erő: 22 (24) Szint: 12 Merészség: 6/3 Magasság: 176 cm
IQ: 17 Támadás: 15 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 17 Védekezés: 12 Menekülés: 30 % Életkor: 22/22 év
Egészség: 17 Életpont: 164/115 Jellem: semleges (-4) Tul. pont: 0
Szerencse: 16 (17) Varázspont: 26/21 Pénz: 115 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 314 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 789 TP-t kaptál. Jelenleg 28586 TP-d van. A következő szinthez még 4414 TP szükséges. Trófeáid: mutáns pók, trappoló dinymák, ork sámán. A 47. fordulódban 10 arany került a bankszámládra. 12 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 10 vágófegyverek: 2
ütőfegyverek: 13 lőfegyverek: 7 dobófegyverek: 5

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); dárda (#10) (9 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 12 3. mászás: 5
4. csapdakészítés: 5 5. csapdaészlelés: 1 6. gyógyítás: 30
7. titkosírás: 1 8. felderítés: 1 9. teológia: 1
10. zene: 4 11. szörnyismeret: 3 12. zárnyitás: 1
13. vadászat: 8 14. bányászat: 10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 45% életerő alatt 10 TVP-ért
ásol max. 50 TVP-ért
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219)
mászol max. 50 TVP-ért
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
vízionár (#66), manifesztátor (#124)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen.

Összsúly: 53.17 kg Megterheltség: 91%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 84 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzpajzs (#89) 1 csontszablya (#64) 2 kaja (#2)
2 kerek kő (#19) 2 zöld üveg (#82)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 acélpengőke (#231) 2 rézdarab (#70) 2 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(26,-83) kastély (#528)
(27,-82) móricserje (1115, belőle készíthető: #116), #. jellempróba, oltár
(28,-83) sóhajtó dorony (#112), tavacska, Sheran oltár
(29,-82) 10. jellempróba
(30,-83) garokkok (#73), oltár
(31,-84) púpos burástya (#92), phua-kúp (#372), oltár
(31,-83) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), acéldarázs (#140)
(32,-84) a 10. labirintus bejárata, vaskohó (4155), #. jellempróba, olvasztókemence (#86), érclelőhely, spagulár (#82)

Üzenet küldése a karakternek