76. forduló, 78. forduló, Xilanne összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 28. 15h:11'
EZ A 87. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
88. játékheted kezdete: márc. 2.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3592
SZÁMLA : XXXX

XILANNE KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [80,66] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 48. pontnál.
A táborozás 3. napján összeakadsz Lord of the Pitnal. Fairlight bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany masszariasztót, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy ónix masszavadítót, egy sárga erőövet, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy ongóliant trófea és egy ekharion trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Érzékeled auráját: semlegesnek tűnik. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás! Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 galachmitot (1400 arany), 1 szent jogart (90 arany), 1 szent jogart (100 arany), 1 hűségérmét (800 arany), 1 varkaudar szablyát (100 arany), 11 mérg. ubuk dobónyilat (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 aranyló ugarhéj (eladási ár: 209 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany) ellenértékét.
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+118 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+61 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A lottó 648. hetének nyerőszámai: 28, 27, 29. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 227.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 222.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 217.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 212.]

lm 49 49 49 mozogsz 49 49 49
Belépsz. Odabent különösen rossz levegő fogad. [49. PONT.] Egy szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy rücskös gigaféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Pszi támadást indítasz: pillanatok alatt létrejön egy agykorbács. 8 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a rücskös gigaféreg ízelt testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. A mákrózsa illata körbeleng, így legyűröd a bűzt. Varkaudar szablyával végigvágod a rücskös gigaféreg testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Rövid karddal súrolod a rücskös gigaféreg ízelt testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A rücskös gigaféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A rücskös gigaféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 6 csepp sáfrányport. Elhajítod a vacak földsárkány trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes rücskös gigaféreg trófeát. 965 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[7 pontot használtál fel, van még 205.]

h 150 használod a 150. tárgyat
Mivel kevesebb, mint 50 ép-d hiányzik, ennek most nem sok értelme lenne. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

lm 50 50 50 mozogsz 50 50 50
Hosszan tanulmányozod a térképet. Aham! Ez is egy zsákutca? Vagy mégsem? Mi az a vibráló fénygóc a folyosó végén? Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 féregíz nyakpánt (ld. enc.). Felpakolsz.
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[7 pontot használtál fel, van még 198.]

dd 89 65 434 eldobod a 89. tárgyat a 65. tárgyat a 434. tárgyat
Elhajítasz 1 bronzpajzsot. Elhajítasz 1 szöges páncélt. Elhajítasz 1 bányászcsákányt. [0 pontot használtál fel, van még 198.]

lm 1 mozogsz 1
Mindenre felkészülve lépsz be a kis terembe. [49. PONT.]
Haladsz előre. [48. PONT.] Hirtelen megindul alattad a talaj! Szerencsére azonban nem vagy túl nehéz, fürgén kiugrasz a futóhomok-csapdából, mielőtt teljesen elsüllyednél.
Utad során felfedezed egy hollófekete, copfos hajú, izzóan vörös szemű kobudera férfi táborát. Pikkelyes a bőre. Dornodon korlátlan hatalmú főpapja. Egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy obszidián karkötőt, egy ónix masszavadítót, egy örökkéval.tűzopálját, egy roxati üvegszemet, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy tyrannoszaurusz rex trófea, egy acélkolosszus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: néhány, tengernyi sörben tántorgó, és daloló alak. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötétlelkű, gonosz teremtmény. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy kanyarhoz érkeztél. [47. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. [46. PONT.]
Tudod, hogy itt senkire és semmire nem számíthatsz - a sötétség bármikor magába fogadhat. Továbbmész. [44. PONT.]
Mész tovább, előre. A szűk járat megint csak kanyarodik. [38. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [37. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Egy kanyarhoz érkeztél. [36. PONT.]
Mész tovább, előre. Elérted a következő kanyart. [35. PONT.]
Összefutsz Acharimordax-szal. Tharr bíborosa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy hadroszaurusz trófea ékesíti. Furcsa jelvénye van: egy koronára fonódó kígyó. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Auráját érzékelve máris tudod, semlegesnek tűnik. Tapasztalatot cseréltek, okítjátok egymást. Picit talán fejlődött a tanácsoknak köszönhetően teológia szakértelmed. Eközben te versengés szakértelmeddel kapcsolatban adtál tippeket. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
Amint belépsz, látod, hogy ez a helyiség akár egy őrposzt is lehetne. [34. PONT.]
Meg-megtorpanva, lábaidat lassan, puhán egymás után rakva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [33. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Egy kanyarhoz érkeztél. [32. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. A szűk járat megint csak kanyarodik. [31. PONT.]
Meg-megállsz, fülelsz, miközben előrehaladsz. [26. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [22. PONT.]
Haladsz előre. Egy pillanatra megállsz fülelni. [21. PONT.]
Bevilágítva magad előtt az utat, lassan lépkedsz. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [20. PONT.]
Haladsz az ellenséges labirintusban. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [18. PONT.]
Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. Megtorpansz: kanyarodik az út! [16. PONT.]
Testsúlyodat a lábujjhegyeidre helyezve, nesztelenül lopakodsz tovább. Egy kereszteződéshez érkeztél. [12. PONT.]
Kicsit meggörnyedten, meg-meglapulva mész. Egy T-elágazáshoz érkeztél. [8. PONT.]
Továbbsuhansz a folyosón. Egy kanyarhoz érkeztél. [7. PONT.]
A folyosón, a falhoz lapulva mész tovább. A térképen is jelölt hármas elágazáshoz érsz. [4. PONT.]
Mész tovább, előre. Ahová most értél, az a T-elágazás kell, hogy legyen. [2. PONT.]
Végre kimászhatsz a férgek rágta homoklabirintusból. Jó újra napon lenni!
[150 pontot használtál fel, van még 48.]

kf 1601 516 kézbeveszed/felveszed az 1601. tárgyat az 516. tárggyal
A válladra helyezed a féregíz nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]
A jobb kezedbe veszed a varkaudar szablyát. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

tv 97 98 támadó/véd. varázslat a 97. varázslatot a 98. varázslatot
97. varázslat listáról törölve. 98. varázslat listáról törölve. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 53.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 58.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(80,66) a 170. labirintus bejárata, rücskös gigaféreg (#7039), egy kobudera férfi, Acharimordax (4890. kalandozó)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Felfedeztél egy főutcát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Fairlight híveié. Utad során felfedezel egy fellegvárat. (no:1. építését deanaal kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! "
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.) és egy bank (697. épület.).
Találkozol Öngyilkos Álommal. Egy lant van nála, ami csodálatos motívumokkal van ékesítve. Fairlight tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy vassisakot és egy villám szimbólumot visel. Ruházatát egy ryuku légiós trófea, egy troll ritualista trófea és egy arató csattanat trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Csábosan rebegteted a szempilláidat, majd ruhádat úgy mozdítod, hogy elővillanjanak hosszú, karcsú combjaid. Semmi hatás!
Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 48.]

kb 264 213 122 kiveszel a bankból a 264. tárgyat (213 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 2 remák szivet. Kiveszel a bank széfjéből 1 xirnox szivet. Kiveszel a bank széfjéből 2 dözmöng szivet. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

kb 328 3 kiveszel a bankból a 328. tárgyat (3 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 Thargodan esszenciát. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

bb 211 1113 331 beraksz a bankba a 211. tárgyat (1113 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 30 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 1 varkaudar csontot. Beraksz a bank széfjébe 5 mutáns csontot. [0 pontot használtál fel, van még 48.]

ee 191 224 275 eladod a 191. tárgyat a 224. tárgyat a 275. tárgyat
Eladtál 3 aranyláncot. 60 aranyat kaptál.
Eladtál 1 varkaudar lándzsát. 5 aranyat kaptál.
Eladtál 1 ametiszt medált. 28 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 48.]

m 6 mozogsz nyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[80,66] Homokdűnék között gyalogolsz. Ez már sivatag.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra vezetnek.
[9 pontot használtál fel, van még 39.]

ek 401 102 101 t. energia kisütése: 401 102 101
Huss, és már újra kicsiny sátrad ponyvái alatt találod magad!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(80,66) a 170. labirintus bejárata, rücskös gigaféreg (#7039), egy kobudera férfi, Acharimordax (4890. kalandozó), egy ismeretlen isten rúnaköve

[102,101] Füves síkságra érkeztél.

Látsz egy varkaudar falut. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Nocsak, itt van valami érdekes! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, friss gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Polymorph-fal. Egy ezüst papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy láncinget, egy réz papi karkötőt, egy sárga erőövet, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Felszerelését egy nukleáris cickány trófea, egy varkaudar kósza trófea és egy ryuku légiós trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Idős asszonyt szopógödörbe segítő ifjú harcos. Jobb kezében egy Mallon botját, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Málhásállata egy ragyás burástya. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[-1 TU.] [5 pontot használtál fel, van még 34.]

kut 45 kutatsz 34 pontért
Átkutatod a környéket. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [34 pontot használtál fel, van még 0.]

m 8 5 5 mozogsz északra, délnyugatra, délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

szk 357 keresed a 357. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy dűnekukacot. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

fog 115 219 elfogod a 115. szörnyet a 219. tárggyal
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még -3.]

* 2. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még -3.]

* 3. BP: használod a 233. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még -3.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Nocsak, a sunyin vigyorgó Orgazda meghozta a zsoldot! Megszámolod: ma 81 arany fejpénzt kaptál. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 18, 22.
A végletekig kimerülten rogysz le: szerencsére kiképzésed megtette a hatását. (+1 max. életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a spagulár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -3 pontod maradt, ebből a következő körre -3 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 215 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉREGÍZ NYAKPÁNT (1601. TÁRGY)
Ez az ovális korona tulajdonképpen a gigaféreg levedlett bábjának kiszáradt szájszerve. Ahhoz, hogy a fejedre tedd, túl nagy, de a válladig leeresztve (a KF 1601 paranccsal, vállvédőként) a páncélodra illesztheted! A körös-körül felfelé meredező fogsor téged nem zavar, de a sisak és a páncél közt tátongó rést mégis jól eltakarja, ezért +2 védettséget biztosít a számodra. Ezen kívül valami módon megöröklöd a gigaféreg egyik különleges képességét is: bőröd megvastagszik, megkeményedik! Mostantól 2-vel kevesebb sebződsz a közelharc során. A nyakpántot nem adhatod át másnak, viseléséhez legalább 5. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Xilanne, egy fekete, copfos hajú, kék szemű kobudera nő vagy. A bőröd kreolszínű. Elenios kisebb papja vagy. A Szabad Kompánia (#9161) K.T. tagjai közé tartozol. Rangod a Kompániában: ágyútöltelék (27). Ez a 77. fordulód.

Erő: 14 (16) Szint: 15 Merészség: 10/1 Magasság: 141 cm
IQ: 26 (28) Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 17 (19) Védekezés: 33 Menekülés: 30 % Életkor: 2/2 év
Egészség: 24 (26) Életpont: 337/333 Jellem: jó (224) Tul. pont: 0
Szerencse: 21 (29) Varázspont: 382/35 Pénz: 1535 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 14/11 Pszi pont: 135/40 EFejl: 20
Eddig összesen 339 szörnyet (1 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 965 TP-t kaptál. Jelenleg 110921 TP-d van. A következő szinthez még 9079 TP szükséges. Trófeáid: szutykos remák, rücskös gigaféreg, varkaudar bajnok. A 76. fordulódban 2827 arany került a bankszámládra. 2855 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 1 ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7
vágófegyverek: 18 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 1
dobófegyverek: 16

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -6.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (7 -); tolmokov-koktél (#351) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 19 3. lopás: 1
4. mászás: 1 5. csapdakészítés: 9 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 13 8. titkosírás: 1 9. felderítés: 7
10. szörnyidomítás: 3 11. teológia: 9 12. taumaturgia: 14
13. szerencsejáték: 1 14. versengés: 4 15. harcművészetek: 1
16. zene: 3 17. szörnyismeret: 11 18. pszi: * 19
19. zárnyitás: 1 20. vadászat: 5 21. vitalitás: 1
22. bányászat: 5 23. főzés: 6

FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 30% életerő alatt 20 TVP-ért
segítesz max. 5 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak a 2. fajúaknak a 3. fajúaknak a 4. fajúaknak az 5. fajúaknak a 6. fajúaknak a 7. fajúaknak a 8. fajúaknak a 9. fajúaknak
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod törpemammutot (#115) fedett veremmel (#219)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó (#96)
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), fémbontó szójer (#150), Szabad Kompánia (#9161), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
vakító fény (#43, 7 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) gyóntatás (#56, 10 VP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP)
agyroppantás (#91, 16 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) felejtés (#68) (988) bűvölés (#20) (122,3) bűvölés (#20) (1113,3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
lángcsóva (#31), vakító fény (#43)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
tüskepajzs (#30)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gigászi méretű küldetés: végezz egy Halálosztó Kainnal!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 241 TVP áll rendelkezésedre!
3.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban!

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 ametiszt medál (#275) 3 aranylánc (#191)
1 bányászcsákány (#434) 1 bronzpajzs (#89) 2 kaja (#2)
5 mutáns csont (#331) 26 sáfránypor (#211) 1 szöges páncél (#65)
1 varkaudar csont (#1113) 1 varkaudar lándzsa (#224) 3 víz (#27)
1 mérg. ubuk dobónyíl (#188)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
174 arany (#50) 2 dözmöng szív (#122) 1 féregíz nyakpánt (#1601)
2 remák szív (#264) 1 Thargodan esszencia (#328) 1 xirnox szív (#213)


Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Amennyiben elvesztetted szent szimbólumodat (pl. mert egy szörny lehelete elégette), fohászkodhatsz istenedhez az IM 5 paranccsal, hogy adjon egy újat.

Üzenet küldése a karakternek