TÚLÉLŐK FÖLDJE
Betáplálva: 2011. febr. 9. 15h:53'
EZ A 262. JÁTÉKHETED, 77. FORDULÓD
263. játékheted kezdete: febr. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
E-mail!
|
KALANDOZÓ: #1309
SZÁMLA : XXXX
|
KATE LOTTE KALANDJAI
239 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [106,76] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 800 tapasztalati pontot.
A táborozás 161. napján találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű elf férfival. Tharr püspöke. Egy ezüst papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy rothasztó talizmánt, egy tankány karmot, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Ruházatát egy Rodrig trófea, egy óriásféreg trófea és egy Brod trófea ékesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Otthagyod a másik kalandozót.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+6 tvp ). A vérvörös rózsával kezedben kezdesz hozzá a mindennapos varázslatok elmondásához. A véred megnövelni látszik mágiád erejét, a fájdalom gyorsan elenyészik. Nem is olyan nagy ár ez. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+35 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Minden varázserőd visszatért. (+27 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+6 pszi pont.) Sajnos túl sok idő telt el legutóbbi lépésed óta, esetleges lottónyereményed elévült.
* 1. KP: |
kézbeveszed/felveszed a 223. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 263.]
* 2. KP: |
használod a 64. pszi képességet |
Megtisztítod tudatodat. Mentális energia gyűlik benned. Elcsattintod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 258.]
kb 2 3 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (3 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
bb 677 2 |
beraksz a bankba a 677. tárgyat (2 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
bb 651 1 |
beraksz a bankba a 651. tárgyat (1 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
bb 152 11 |
beraksz a bankba a 152. tárgyat (11 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
bb 331 3 |
beraksz a bankba a 331. tárgyat (3 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
bb 212 7 |
beraksz a bankba a 212. tárgyat (7 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
d 131 6 |
eldobod a 131. tárgyat (6 darabot) |
Elhajítasz 6 ubuk tüskét. [0 pontot használtál fel, van még 258.]
h 116 |
használod a 116. tárgyat |
Bekapod a móri gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! Minden villámgyorsan történik, de szerencsére már előre letoltad a nadrágodat. [2 pontot használtál fel, van még 256.]
kf 1552 |
kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat |
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 256.]
m 5 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
[105,77] A síkságot sűrű erdő váltja fel.
(Továbbmész...) [104,78] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Találsz egy phua-kúpot. Észreveszel egy oltárt. Leah híveié.
(Továbbmész...) [103,79] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. {egyik sebzési módja: 2x 2d5+4.} Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Ötpróba. A sátor hivalkodóan emelkedik előtted, az alakváltó srác pedig, aki az ajtóban áll, vidáman siet eléd.
- Gyere, mutasd meg milyen erős, okos, ügyes vagy! - mondja, és mivel tudod, hogy abban nem lesz gond, lelkesen követed a sátor belsejébe. Az alakváltó a terem egyik sarkába vezet, majd rámutat az egyik földön fekvő súlyzóra. Nevetve a magasba emeled a kiválasztott tárgyat, majd intesz a fiúnak, hogy jöhet a következő akadály... Második próba. Az alakváltó egy kis gnómhoz vezet. Ő feltesz pár kérdést Ghalla történelmi múltjáról, de ezzel nem foghat ki rajtad. Mindre tudod a választ... Most az ügyességedet teszik próbára. Három labdát adnak a kezedbe, hogy tarts egy bemutatót zsonglőrködésből. Nem egy könnyű feladat. Bizonytalan mozdulatokkal kezded el a labdákat dobálni, időnként csak egy hajszálon múlik, hogy nem a földre érkeznek kitárt tenyered helyett. A homokóra - ami az idő leteltét jelzi - azonban kegyes hozzád, hamar leperegnek a próba végét jelző homokszemek... A következő feladatot egy troll mutatja be. Feldob egy követ a levegőbe, majd mielőtt az leesne a földre, az asztalra készített korsó tartalmát magába önti. Könnyedén megismétled a mutatványt... A jósnő asztalához irányítanak. Három kártyából kell kiválasztanod a megfelelőt. Magabiztosan kiválasztod a középsőt és felmutatod. A Szerencselovag! Jól választottál. 305 tapasztalati pontot kaptál.
- Gratulálok! - jelenik meg előtted újra az alakváltó srác. - Végigcsináltad a próbákat. Jutalmad: a hatalom fülbevalója. (ld. enc.)
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megnézed a kezedbe kerülő lapokat: 2 Temető, 1 Aranyeső, 1 Szerencsejáték, 1 Orbitális mackósajt. Ez egy pár! Az árnymanó rövid tétovázás után emel a téten. Biztos vagy benne, hogy határozatlansága is csak a színjáték része lehetett, úgyhogy inkább hagyod, hogy kevesebb pénzt nyerjen, eldobod lapjaidat. 305 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 45 aranyad, ami most már az övé.
A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy erszényes elkarog. Ettől nincs semmi félnivalód. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az erszényes elkarog szőrös testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a Mallon botját ellenfeledre támadsz. Mallon botjával többször kegyetlenül megütöd az erszényes elkarog farkát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd az erszényes elkarog bal oldalát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 916 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 3%}
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
[54 pontot használtál fel, van még 202.]
m 5 5 |
mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
[102,80] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy móricserjét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Továbbmész...) [101,81] A bokrok megritkulnak, árnyékba vonja őket az új terep, a ritka erdő. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Moloch formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Gyanús mozgást látsz a fák között. Hmm, csak egy halálmadár. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a Mallon botját a másikra támadsz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálmadár testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a halálmadár fekete tollú testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Apró csípést ejt rajtad a halálmadár csőrével. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 16 életpontot vesztettél. A halálmadár karma a fejed mellett suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 aranygyűrű. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 madártollat. 443 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) Mohón zabálni kezdesz. (-1 kaja.) [16 pontot használtál fel, van még 186.]
m 6 5 |
mozogsz nyugatra, délnyugatra |
[100,81] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy teljesen lerombolt erődítményt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy pusztulás sírjait. Jártadban-keltedben megpillantasz egy ismerős fickót. Ő az, nem is lehet vitás, Kolohado Bugar! Mikor feléje indulsz, látványosan eljátssza, hogy nem ismer téged. Ahá! Biztosan figyelik. Jól van. Majd találkoztok a találkahelyen. (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.) Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy orgyilkos. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az orgyilkos bal oldalát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 85 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [99,82] Folytatod sétádat a házak közt. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy csodák kútját. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy orgyilkos. Itt csata lesz.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos bal lábát. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megcsapod az orgyilkos testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Az orgyilkos gyenge döfése nem tudott megsebezni. Az orgyilkos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 339 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.). [16 pontot használtál fel, van még 170.]
be 758 |
bemész a 758. épületbe |
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Ismét nálunk, remek - mondja a gnóm.
- Hozta amiben megállapodtunk? Nem? Akkor a viszont látásra, minden jót!
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 165.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 14 amniosz lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 161.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a csapatmunka. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 15 százalékkal nőtt.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 157.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Létezik egy tárgy, ami a Quttaqrua pörölye nevet kapta. Ez egy ütőfegyver, ami 59 hüvelyk hosszú, anyaga pedig 4 kilót nyom." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 153.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Bár Borax király személyes tudósgárdája a legeszesebb és legkreatívabb gnómokból áll, a Hóvihar során előkerült, előtte soha nem látott tárgyak mégis erőn feletti kihívást jelentettek számukra. Bár sok van már közöttük, amikkel jó úton haladnak a kísérletezgetések, mégis úgy érzik, nagyon sok kiaknázatlan lehetőség maradt még rejtve előttük." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 149.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 7 drótszőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 145.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, mely végigsimogatja testedet. Kellemes érzés lesz úrrá rajtad, mintha sérült aurádat valaki megfoltozta volna. (+4 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 141.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Váratlanul néhány sebed beforr. (+3 életerő.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 137.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A világ hirtelen változik meg körülötted. Magadat látod öregen, gyerekeid társaságában, amint egy tanyán, visszavonulva élsz. Az istállóban egy gnóm szolgáló vigyáz a lovakra, unokáidat egy sunyi árnymanó szórakoztatja HKK kártyatrükkökkel... Aztán a látomás eltűnik, a kút szelleme pedig nyájas hangon megszólít. Azt kérdi, mit szeretnél tudni. Nos, valami okosat kellene kérdezni. A kimondatlan kérdésedre a szellem elnyújtott hangon válaszol, mielőtt még eltűnne. "Kalandozó ismerősöd, Paja jelenleg Mély Grum trófeával rohangál." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 133.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha még nem tudnád, hogyan is győzheted le a surranó kígyót, elárulom. Csak a lapos fejét kell ütni, és gyorsan kileheli lelkét." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 129.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Innen nyugatra 57, északra 57 mérföldre egy manaelementál elD.E.M.eztetett egy kalandozót. Az alig sérült lény most újabb ellenfélre vár." Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 125.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "A statisztikák azt bizonyítják, hogy a vadászok előszeretettel tartanak rejtőköpenyt maguknál." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 121.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy orbitális erő ragad meg, és fejjel előre a kút belsejébe ránt. Ott keresztbe-kasul mágikus fonalak húzódnak, te pedig látomásszerűen lebegsz közöttük. Találomra megragadsz egyet, és mielőtt még újra a kút padkájánál állva találhatnád magad, feltárul előtted az imént kiválasztott információ: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az általános komponenset ne felejtsd el elsajátítani. Ez a varázslatok egyike." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 117.]
hh 1096 1096 1096 |
használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Hamarosan eljön a pillanat, hogy a fullasztást is elsajátíthatod. Ez egy a papi varázslatok közül." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 113.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Ejha, amíg a kútra figyeltél, valaki kiemelte a motyódból valamelyik tárgyadat. Aha, az az árnymanó suhanc volt az, aki ott rohan. Felkapsz a földről egy követ, és utána hajítod. Pont a fején találod el, minek következtében összeesik. Megérdemelte, így jár, aki veled packázik. Amikor átkutatod a holmiját, derül csak ki, hogy tévedtél, egyetlen tárgyad sem hiányzott. Mégis, olyan jó volt ezt a kölköt elintézni... (+1 gonoszság.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 109.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 támadás forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 105.]
m 3 3 3 |
mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
[100,83] Továbbra is síkságon vagy. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy alpesi tehén. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Marokra fogva a Mallon botját a másikra rontasz. Mallon botjával halálos csapásokat osztva péppé vered az alpesi tehén testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 65 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal eltalálod az alpesi tehén lila foltos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az alpesi tehén feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Az alpesi tehén összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 304 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy phua-kúpot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északra.
(Továbbmész...) [101,84] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Csak egy sóhajtó dorony. Megvető mosollyal várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mallon botjával gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal súrolod a sóhajtó dorony jobb hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 402 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)
(Továbbmész...) [102,85] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez a kincses térkép jól fog jönni, gyorsan kitéped a kobold kezéből. A cserkész visítva menekül. Megvizsgálod a zsákmányodat: Nyuszi-rét; magas, jól megmászható fa; akadályverseny indulópontja. A fenébe, nem jó semmire. Dühösen dobod el. (+2 gonoszság.)
Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [41 pontot használtál fel, van még 64.]
kb 2 5 |
kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
Sajnálom, de ezen a mezőn nincs bank. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
* 1. BP: |
kézbeveszed/felveszed a 254. tárgyat |
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 64.]
* 2. BP: |
használod a 147. tárgyat |
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 61.]
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 31 |
fejleszted az 1. tulajdonságodat 31 pontért |
Hozzálátsz bicepszeid fejlesztéséhez. Egy illriani testépítőtől ellesett izomerősítő gyakorlatokat végzel. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.]
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [31 pontot használtál fel, van még 30.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 25, 1, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Hátizsákod felkapva indulnál tovább, mikor észreveszed az elszáradt, lehullott vérvörös rózsaszirmokat... magad sem érted miért, de hiánya maga a bánat, a fájdalom... vissza kell szerezned! Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 218 pontot. A következő körben tehát 248 pontot költhetsz el.
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
A HATALOM FÜLBEVALÓJA (817. TÁRGY)
Már kinézetével is a fenségességét hirdeti ez a csillogó fülbevaló, melyet egy zafír drágakőből hoztak létre. Használat közben lágyan duruzsol használójának fülébe, de természetesen más pozitív hatása is van: viselője minden alaptulajdonságát (erő, intelligencia, ügyesség, egészség, szerencse) kettővel növeli. A tárgy nem átadható. |
KARAKTERLAP
Kate Lotte, egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Dornodon hittérítője vagy. Ez a 77. fordulód.
Erő: |
18 (22) |
Szint: |
16 |
Merészség: |
10/5 |
Magasság: |
163 cm |
IQ: |
27 (32) |
Támadás: |
19 |
Agresszió: |
5 |
Testsúly: |
64 kg |
Ügyesség: |
20 (23) |
Védekezés: |
34 |
Menekülés: |
30 % |
Életkor: |
38/39 év |
Egészség: |
15 (16) |
Életpont: |
261/232 |
Jellem: |
gonosz (37) |
Tul. pont: |
0 |
Szerencse: |
22 (27) |
Varázspont: |
367/351 |
Pénz: |
340 arany |
Kép. pont: |
3 |
|
|
Pszi pont: |
14/8 |
|
|
|
|
Eddig összesen 441 szörnyet (6 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3354 TP-t kaptál. Jelenleg 176843 TP-d van. A következő szinthez még 3157 TP szükséges. Trófeáid:
Mély Grum,
bávatag golombár,
Lord Kovács József. A 55. fordulódban 1160 arany került a bankszámládra. 1415 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.
HARCI ISMERETEK |
vágófegyverek: |
1 |
ütőfegyverek: |
20 |
dobófegyverek: |
16 |
EGYÉB ISMERETEK |
1. rejtőzködés: |
4 |
2. nyomkövetés: |
15 |
3. lopás: |
1 |
4. mászás: |
4 |
5. csapdakészítés: |
7 (+1) |
6. csapdaészlelés: |
1 |
7. gyógyítás: |
6 |
8. titkosírás: |
1 |
9. felderítés: |
1 |
10. teológia: |
9 |
11. taumaturgia: |
17 |
12. szerencsejáték: |
2 |
13. versengés: |
8 |
14. zene: |
1 |
15. szörnyismeret: |
2 |
16. pszi: |
2 |
17. vadászat: |
2 |
18. bányászat: |
2 |
19. csapatmunka: |
1 |
|
|
|
|
FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
lopsz az árnymanóktól (4) mocsári penkét (#148) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 15 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 8 darabot ) |
gonoszkodsz max. 40 TVP-ért |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID |
Varázslói varázslataid |
tüskepajzs (#30, 4 VP) |
lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
oldás (#372, 15 VP) |
|
Papi varázslataid |
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) |
tolvajszem (#2, 8 VP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) |
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) |
puha ütés (#60, 18 VP) |
|
Pszi képességeid |
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) |
auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) |
|
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK |
pszi-ernyő (#64) |
|
|
|
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA |
Feltételes varázslat-használat |
10. és magasabb szintűek ellen |
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) |
lángcsóva (#31) |
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 10) |
hhaar burka (#32), tüskepajzs (#30), oldás (#372) |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 1, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) |
oldás (#372) |
>> |
gigaféreg lárva (#7037) |
|
|
|
|
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Bizonyítsd, hogy méltó a jellemed hitedhez! [oldj meg egy jellempróbát a GO paranccsal és érj el 80-as gonoszságot]. |
2.) Fogj el élve egy kaffogó hebrencset, és áldozd fel oltáromnál! |
3.) Egy igazi mestertolvajnak való feladat: lopjál valakitől mocsári penkét! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXXI. olimpián. |
E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), orgyilkos (#131)
(100,81) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489), 14. többszemélyes kaland, orgyilkos (#131)
(100,83) alpesi tehén (#91), amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), phua-kúp (#372), Raia oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,81) művészi porolit (#720), halálmadár (#351)
(101,84) sóhajtó dorony (#112), oltár
(102,80) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Leah oltár
(102,85) egy ismeretlen isten rúnaköve, oltár, 33. jellempróba
(103,79) Raia rúnaköve, oltár, erszényes elkarog (#354)
(104,78) gumifa (#38), phua-kúp (#372), Leah oltár
ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL
2010.11.23 09:11 Változások a számládon! 140 zsetont átutaltak a(z) 7286. számláról!
˙
Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...
* Bekerült elkészíthető tárgyként a fekete nyílpuska és a kristály dobónyíl.
* Módosult a fekete nyílpuska, kristálynyíl és kristálydobónyíl elkészítése és statisztikái.
* A rizspapír-vért módosult. Minden fajú kalandozó tudja használni, ha rendelkezik legalább 40-es harcművészet szakértelemmel.
* - A vérkirstály alapára 2000 aranyról 300 aranyra csökkent.
- A rizspapír-vért korlátja 40-es HM-ről 34-re csökkent.
* A 138,121-es mezőn levő ősi rúnatorony a 139,121-re költözött.
* Bekerültek a játékba az új területhez kapcsolódó isteni küldetések. Ezzel kapcsolatban az isteni küldetések teljes rendszerét újra kellett írni, bár a rendszert leteszteltük, ha mégis visszásságot tapasztaltok, kérjük írjátok meg nekünk.
* 25. fordulótól bárki lehet KT tag, nemcsak újszülöttek.
* Az új quwargok is megkapták a quwarg altípust. Működik rájuk az FTV, a katalizátor stb.
* A téridő szaggató idézhetővé vált.
* Javítottuk a karakterlapon hibásan kiírt isteni küldetéseket.
* A bo'adhun gyógyítás bónusza mostantól működik a Kiégett Földeken is.
* Javítottuk az időhasító és bajvívó kesztyűt, hogy csak arra adja a + támadásszámot, amire kell.
* Balanszoltunk az új balkezes fegyvereken. Az ütő és a szúró kicsit gyengült.
* - A Felleghajtót ezúttal tényleg javítottuk. Az elemek idézéséhez nem kell komponens.
* - A baziliszkusz tojás immár használható a keltetéshez.
* - A Császárvárosban megtanulható minden korábbi taumaturgia varázslat.
* - A Negátort, és a hasonló képességgel rendelkező szörnyeket már meg lehet ölni varázslatlövő fegyverrel.
* - Zekhartax köpenye az encnek megfelelően már növeli a ganüidvadászat FNO-s képességet, és ez a karakterlapon ki is íródik.
* - A Bajvívó kesztyű és időhasító kesztyű immár csak a megfelelő esetben adja a plusz támadásszámot, lőfegyverre nem adnak, és csak egy plusz támadást adnak.
* - A mágusbarlangokban (795. és 796.) megtanulható a 416. és 419. varázslat.
* - Az általános komponenssel nem lehet megspórolni a ryuku rúnatekercset, jég-rúna tekercset, telerótt rúnalapot és a groxmati tekercset.
* - Az aranytermő ládikóba dobott tárgyak immár bekerülnek a KF boltjaiba.
* - Az óriás phua-kúp immár gigantikus masszát generál az óriásmassza helyett.
* - A Vihargyűrű erősödött. Ősvillámot lő villámsújtás helyett, és kapott +15 szerencsét.
* - A ryuku kalózkalap véd a Méregfelhő IV. ellen is.
* - A nerub településen megjelentek a neves nerubok is, így fosztogatás közben találkozhatsz velük.
* - A dűneelf arénába az új terület szörnyei kerültek.
* - A kyorg átlényegülők elfelejtették az Elnyelést varázslatot, és gyengült a mágikus ismeretük is.
* - Hatabubu és a nerub behemótok viszont spenótot ettek, így erősebbek lettek.
* - A yeti nektárnál és a tűzsárkány italnál, ha 2. paraméternek 8999-et ad meg valaki, akkor a következő csatára lesznek érvényesek.
* - Az új területen növeltünk a trófeák értékén, így a ganüidek helyett mindenki új trófeákat fog gyűjteni.
* - Javítottuk a sziránusz városokba történő hibás teleportálásokat, pl. jokonbia ág.
* - Javítottuk azt a hibát, hogy ha valaki romváros mezőre akart teleportálni a Kiégett Földeken, akkor nem engedte a program, mondván, hogy az sziránusz város.
* - Az Isteni átok II. és már nem hagy maradandó nyomokat a karakteren. Így a kolonizátorok is visszakapták ezt a varázslatot.
* - Kabazuka huhogása már jól működik akkor is, ha a karakter védelme negatív értékű.
* - Bekerült pár új szörny 85. és 89. szint közé.
* - A sorsfordító bekerült a kutatnivalók ritka, de nem speciálisan ritka kincsei közé.
* - Az IM 0 X parancs megszakadt akkor, ha egy szörny pl. a reverziós prizma miatt TVP-t adott. Javítottuk.
* - Csökkent a taumaturgiája a mágiatörést lövő lényeknek (nerub méregmester, Kabazuka, quwarg kapuőr, Qurqumma).
* - Javítottuk az isteni küldetések kiírását a karakterlapon.
* - Változtattunk egy kicsit a szörnygeneráláson, aminek következtében a 80. szint alatti karakterek kicsit gyakrabban találkoznak magasabb szintű szörnnyel, a 80. szint felettiek pedig alacsonyabb szintűvel.
* - Ha valakinek több reverziós prizmája volt, mindegyik töltete csökkent egyszerre. Ezt javítottuk, viszont a prizmát ezentúl nem lehet berakni a bankba.
* - A nerub gyógyitalból már le lehet gyártani egy parancsból több életvizet is, mint 10. A parancs mindig 20 TVP-be kerül, függetlenül a mennyiségtől.
* - Dorhutsi nem jön többet a dűnelf arénában.
* - A gernim balzsam már használható HH paranccsal.
* - A PBE parancsnak megadható 3. paraméter, a PKI-nek 2. paraméter, hogy hányszor rakod be/veszed ki az adott összeget.
* - A csonttű alap megtalálási esélye 60 %-ra nőtt, a mérgezetté 50 %-ra.
* - A dűneelf fegyverboltban felbukkantak az acéltűz nyilak és dobónyilak.
* - Az ulkor jégisten nagyobb eséllyel dobja a fegyverét.
* - Bekerültek új szörnyek új kincsekkel 85. és 89. szint közé.
* - Viharhomokból egy homokviharban max. 20 gyűjthető a korábbi 10 helyett.
* Bekerültek a játékba a 6. szintű képességfás KT képességek. Részleteket ld. a beholder honlapon a KT képességfa menüpont alatt.