768. forduló, 770. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 29. 10h:06'
EZ A 795. JÁTÉKHETED, 769. FORDULÓD
796. játékheted kezdete: jan. 4.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [259,63] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet. A teremtés zsákja létrehozott 1 pirkitet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+81 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2000 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+328 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) A lottó 952. hetének nyerőszámai: 30, 22, 24. 3 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Beizzik a turbómágia. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Gyorsvarázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 781.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 779.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 779.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +138 max. életerő, +138 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 773.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 771.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy gyémánt okuláré elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 750.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 746.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 744.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 224% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 744.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 633 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 633, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 734.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 734.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 732.]
Szupersebesen mormolsz. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 722.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [2 pontot használtál fel, van még 720.]

ef 30 509 energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 545.]

f 753 kísérletezel a 753. tárggyal
Elmerülten megvizsgálgatod a jácint díszkővet... Ez a drágakő egyszerűen tökéletes. Biztos, hogy az ősidőkben élt fajtársaid ebből kovácsoltatták maguknak az elképesztő páncélöltözetüket. Mostantól adhatsz ki Feltalálás parancsot a bo'adhun, kyorg és árnytündér területen talált tárgyak kombinációira! [10 pontot használtál fel, van még 535.]

kb 758 782 753 kiveszel a bankból a 758. tárgyat (782 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 gyémánt fétisrudat. Kiveszel a bank széfjéből 1 iti tekercset. Kiveszel a bank széfjéből 4 jácint díszkővet. [0 pontot használtál fel, van még 535.]

f 758 768 782 kísérletezel a 758. tárggyal a 768. tárggyal a 782. tárggyal
Sorban előpakolod a legújabban szerzett tárgyakat, és vizsgálgatni kezded őket... Hirtelen ötlettől vezérelve előveszed a korábban beazonosított drágakövet is, és a többi mellé teszed: Igen! A drágakő felfénylik, szemeid előtt megjelenik egy látomás: a tárgyakból összeáll a tökéletes páncélöltözet egy darabja. Most már biztos, hogy ezekből a tárgyakból tudnának Zarknod piramisában csinálni neked valamit! [10 pontot használtál fel, van még 525.]

p 195 40 használod a 195. pszi képességet
Csak 22 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Lemész alfába. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Elcsattintod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 22 Tudatpontot. [-440 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 510.]

m 5 7 7 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[258,64] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy gothag döglidérc készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 317 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a gothag döglidérc rothadó alakját. (8 támadással 1117 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a gothag döglidérc nyakát. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12282 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1830, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, és megállapítod magadban: jó kis csata volt. Egy csontvázra botlasz. Teljesen leolvadt testéről a bőr, a sav még a csontjait is kikezdte. Amikor arrébb gördíted, meglepődsz, miket találsz alatta. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 20 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy ködmágus támad rád.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a ködmágus testét. (8 támadással 604 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus bal oldalát. (6 támadással 144 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 183 életpontot vesztesz.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a ködmágus testét. (8 támadással 585 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 157 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (21 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 200 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 577 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 152 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2449, sebződés: 556, gyógyulás: 8, összesen: -548 ÉP}

Apró sikoly hagyja el ajkaid, amikor váratlan nesz érkezik oldalról. Hogy milyen nagy az egy csatamezőre jutó népesség aránya! Ez egy újabb ellenfél! Egy ködmágus védelmezi a vadászterületét.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled agytaposás varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 957 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vérbeli borzongás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a ködmágus bal oldalát. (8 támadással 573 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus bal lábát. (6 támadással 150 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (39 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a ködmágus testét. (8 támadással 583 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ködmágus testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 184 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A ködmágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 368, gyógyulás: 8, összesen: -360 ÉP}

Egy sárgás-vöröses savfelleg közeledik feléd. Meglepődve tapasztalod, hogy amikor a közeledbe ér, egy lény lép elő belőle. Egy fertőzött dr.lárva védelmezi a vadászterületét. Rettegve, sikoltozva menekülsz. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Tud Ákos előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél.
(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+907 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-36 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [257,63] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. Egy ismeretlen madár kezd csivitelni a közelben.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fekete lótuszt. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő). Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [256,62] A terep továbbra is ritka erdő. Látsz egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy szellemdarázs készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 656 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Elszántan ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a szellemdarázs jobb szárnyát. (7 támadással 1001 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megbököd a szellemdarázs testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a szellemdarázs száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1805, sebződés: 52, gyógyulás: 8, összesen: -44 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. Megállsz egy kalandozó holtteste felett. Gyanús, hogy ez nincs itt az ősi idők óta. Talán csak egy hozzád hasonló kincsre áhítozó szerencsétlen. Aztán tekinteted a hátizsákjára téved. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 trikornis szarv [trikornis szarv ládikóba-> (185,60)-> 24 arany, -2 ÉP] és 8 arany. Egy ködmágus jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat agytaposás varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 436 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 571 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus testét. (6 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 217 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus testét. (8 támadással 607 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a ködmágus nyakát. (5 támadással 366 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a ködmágus bal oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2596, sebződés: 582, gyógyulás: 8, összesen: -574 ÉP}

Felvonod szemöldököd az újabb zaj hallatán. Hogy milyen nagy az egy csatamezőre jutó népesség aránya! Ez egy újabb ellenfél! Egy ezeréves lélek védelmezi a vadászterületét.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 654 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 908 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted az ezeréves lélek testét. (6 támadással 228 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (31 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 277 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-2 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az ezeréves lélek jobb oldalát. (6 támadással 678 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (19 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az ezeréves lélek testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (70 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. 60 életpontot vesztettél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 244 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-1 max. varázspont.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-106 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2666, sebződés: 687, gyógyulás: 8, összesen: -679 ÉP}

Már jó ideje bóklászol a csatamezőn, amikor egy újabb szörnyet pillantasz meg. Ez valahogy más mint a többi! Egy élőholt drakolder védelmezi a vadászterületét. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy Chara-din avatárja, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy félig kész ladikot. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos.


(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+1377 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [244 pontot használtál fel, van még 266.]

m 5 4 4 mozogsz délnyugatra, délre, délre
[255,63] Egyre több fényt engednek át a lombok, sűrűbb az aljnövényzet: ritka erdőben vagy.

Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-32 életerő).

(Továbbmész...) [255,64] Csökken a behatoló fény, ritkább az aljnövényzet: sűrű erdőben vagy.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-49 életerő). Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [255,65] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy leviathán lárva. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 649 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a leviathán lárva testét. (8 támadással 1156 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a leviathán lárva alattomos csápját. (1 támadással 56 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (33 életpontot sebezve.) A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A leviathán lárva összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
13746 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1951, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-47 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [24 pontot használtál fel, van még 242.]

m 2 2 4 mozogsz keletre, keletre, délre
[256,65] Az aljnövényzet megritkul, megszaporodnak a fák: ritka erdőben vagy. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy szellemdarázs. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 656 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (7 támadással 1006 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (26 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1778, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő).

(Továbbmész...) [257,65] Nocsak! Hiszen már ritka erdőben vagy! Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Süsü vigyorog kajánul. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat.
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +6% mászás.) Hosszú idő eltelik, míg eléred az építmény peremét, ahol végre felkapaszkodhatsz és véget érnek a megpróbáltatásaid. Legalábbis az eddigiek. Az ősi rúnatorony teteje teljesen sima, csupán itt-ott látszik a talajon néhány nagyobb repedés. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy elemi pulzátor!

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 603 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az elemi pulzátor testét. (6 támadással 847 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az elemi pulzátor bal lábát. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1597, sebződés: 2, gyógyulás: 8, összesen: +6 ÉP}

Dübörgő lépteket hallasz. Rémülten észleled, hogy a faltörmelékek közül egy újabb alak nyomul feléd. Egy tleikan házőrző!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (8 támadással 1145 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a tleikan házőrző testét. (6 támadással 296 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (28 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) A tleikan házőrző feléd harap, de sikertelenül. Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a tleikan házőrző testét. (4 támadással 581 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a tleikan házőrző csupacsáp fejét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) A tleikan házőrző csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A tleikan házőrző fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 157 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tleikan házőrző száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13466 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2526, sebződés: 314, gyógyulás: 8, összesen: -306 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy kreiton idéző! Még szerencse, hogy a mászó-karperec még a kezed ügyében van, hangos jajveszékeléssel kapaszkodsz fel a romokon. Visszafelé könnyebben megy a mászás, hiszen valamennyire már sikerült kiismerni a rúnatorony homorú oldalának buktatóit. Pár percen belül sikeresen földet érsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-38 életerő).

(Továbbmész...) [257,66] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Csak egy bo'adhun éjhozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 624 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás pszi hatás. Semmi hatás! A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (47 életpontot vesztettél.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a bo'adhun éjhozó testét. (8 támadással 912 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a bo'adhun éjhozó testét. (4 támadással 161 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (15 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 55 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 84 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13962 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1760, sebződés: 186, gyógyulás: 4, összesen: -182 ÉP}

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Leah híveié. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-47 életerő). Megvizsgálod a talajt. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [69 pontot használtál fel, van még 173.]

m 2 mozogsz keletre
[258,66] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy alku varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Ashym formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Utad során felfedezel egy fekete kaktuszt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy fekélyes hernyó. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 676 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 1135 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a fekélyes hernyó testét. (5 támadással 258 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (20 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Véres nyál csordul ki a fekélyes hernyó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12102 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2139, sebződés: 48, gyógyulás: 8, összesen: -40 ÉP}

Egy szederbokrot találtál, megtöltöd az elemózsiás zsákodat. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy hájas okerón. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 680 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a hájas okerón tömzsi lábát. (8 támadással 1195 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (57 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a hájas okerón bal hátsó lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (34 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A hájas okerón még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
11898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2021, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-30 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 165.]

v 198 269 10 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(255,65) leviathán lárvák (#476), Fairlight oltár, 29. jellempróba
(256,62) szellemdarázs (#481), ködmágus (#597), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), oltár, művészi porolit (#720), tutaj (#1242), ladik (#1244)
(256,65) szellemdarázsok (#481)
(257,63) fekete lótusz (#446, belőle készíthető: #447)
(257,65) ősi rúnatorony (#852), 255. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), szent liget (#439), elemi pulzátor (#440), tleikan házőrző (#507)
(257,66) bo'adhun éjhozók (#468), 31. jellempróba, Leah oltár
(258,64) gothag döglidérc (#429), ködmágus (#597), drakolder csatamező (#966), Tharr oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720)
(258,66) Leah oltár, 255. jellempróba, 40. jellempróba, tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), fekélyes hernyók (#489), hájas okerón (#462)
(259,63) Zarknod ónixpiramisa (#695), aranyfecske (#283)

[269,10] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Utad során felfedezel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Borzasztóan sivár és kietlen minden. Ráadásul a csatamező fölött fojtogató füst terjeng. Egy tűzgolyó repül el a füled mellett. Egy hajszálon múlt, hogy nem estél áldozatul a konzerválódott ősi mágia ilyetén elszabadulásának. Egy szellemdarázs védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 616 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] A teremtmény hunyorít egyet. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a szellemdarázs fejét. (7 támadással 979 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (35 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával megérint. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1732, sebződés: 84, gyógyulás: 8, összesen: -76 ÉP}

Eltöprengsz azon, vajon hogyan tud egy ilyen helyen egy ilyen szörny életben maradni?!? Megállsz egy kalandozó holtteste felett. Gyanús, hogy ez nincs itt az ősi idők óta. Talán csak egy hozzád hasonló kincsre áhítozó szerencsétlen. Aztán tekinteted a hátizsákjára téved. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy fekete gyöngy [fekete gyöngy ládikóba-> (183,31)-> 6 arany, -2 ÉP] és 7 arany. Egy ezeréves lélek készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 646 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod az ezeréves lélek áttetsző testét. (8 támadással 858 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (72 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 209 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (54 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 221 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.)
{Csatastatisztika; sebzés: 1839, sebződés: 221, gyógyulás: 8, összesen: -213 ÉP}

Menekülsz, mint akit sóspuskával lőttek fenékbe. Bah! A csatamezőn való monoton kutatás lassacskán eltompítja a felderítés szakértelmedet. (-1 felderítés.)
Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Fairlight hívői építették. Egy lény bukkan fel a szomszédos dűnén. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy quwarg széltáncos volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Feltételes gyógyítás:) Megpillantasz egy hasadékot, amiből kis gőzfelhő tör elő. Hatalmas rutinoddal azonnal megállapítod, hogy egy kénes mini-gyógyforrásra bukkantál. Gyorsan inhalálsz egy kicsit, majd könyékig belemártod a két kezed. Egy órányi áztatás után sokkal jobban érzed magad. (+1113 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő).
[-100 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] [120 pontot használtál fel, van még 45.]

v 181 185 62 elmormolod a 181. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(269,10) szellemdarázs (#481), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), 50. jellempróba, Fairlight oltár, quwarg széltáncos (#540)

[185,62] Egy kisebb településhez érkeztél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy csodák kútját. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-31 életerő).
[-60 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 35.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Talán nem tudtad még eddig: a Mallon botja egy ütőfegyver, a maga 118 hüvelyknyi hosszúságával és 9 kilónyi súlyával." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 31.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. A kút szelleme megjelenik előtted. Lebegő kezei egy tárgyat nyújtanak feléd, miközben ajkai a nevedet suttogják. Szemügyre veszed, mit kaptál: egy kampós acélszigonyt. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 27.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 5499 tapasztalati pontot kaptál. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 23.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 ezüsttőrt. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. [ezüsttőr ládikóba-> (185,60)-> 8 arany, -2 ÉP] Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 19.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Más kalandozók már tudják, te talán még nem: a bosszantó apróság elleni legjobb fellépés, ha a páncélozott ollóját támadod." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 15.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva a pszi vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 11.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+6 életerő.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 7.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Mostanában sokat dicsérik a kőkalapácsot. Ha ütőfegyver, amire szükséged van, szerezz be egyet! Hossza csupán 9 hüvelyk, súlya pedig 1 kiló." Örömmel fogadod az információt. Később még jó lehet valamire. [4 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég TVP-d egyetlen aranyérme kútba hajítására se. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

ef 40 509 energia fejlesztése 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: energia fejlesztése 30
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Mosolyogva üdvözöl egy adószedő. Előkotrod hátizsákodból a hűségérméd, és felmutatod. A király emberének ennyi elég is, tisztelet csillog a szemében, megrázza kezed, majd sietve odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-138 max. életerő). A szervezetedet méreg pusztítja (-55 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 26, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját bezabál a smaragd őrsárkány. A legtökéletesebb rejtőzködést alkalmazod: cserjévé alakulva olvadsz bele tökéletesen a környezetedbe. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 780 pontot. A következő körben tehát 780 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GYÉMÁNT OKULÁRÉ (1270. TÁRGY)
Gyakran éreztél már bosszúságot afelett, hogy muníciódat hiába kerested csata után? Igen? Nos, akkor a gyémánt okuláré egy igazán neked való találmány! Hosszadalmas munkával, 120 TVP elköltésével először is 20 vasércből, 40 pirkittel felfűtve a vaskohót csiszológépet készítesz. Ezen a rendkívüli hőfokon még az a 2 mithril is megolvad, amit a fehéren izzó vashoz hozzáadsz. Az ötvözet edzéséhez 100 korty vízre lesz szükséged. Mivel a vas elporladna a 2 moa gyémánton, amiből a lencsét csiszolod, szükséged lesz 2 pular kristályra is, de még így is el kell dobnod a folyamat végén a nagy munkával létrehozott gépezetet... Ami nem is baj, mert a végeredményként előálló kiváló lencséket a vas-mithril ötvözetből készült keretbe foglalva, a keret szárait 1 grákóbőrrel kényelmessé varázsolva egy igazi örökéletű szemüveget készíthetsz! Máris élvezheted a tűéles látás minden előnyét!
A mithril tökéletes megmunkálása végett 21. szintnél alacsonyabb bányászat szakértelemmel ezt a tárgyat nem készítheted el. [Az okulárét nem kell KF-elni, hogy működjön, ha kell, automatikusan előveszed a hátizsákodból. Hatása: nem 24., hanem 34. szintig számít 1:1 arányban a felderítésed a távfegyver csata utáni keresésekor számolt bónuszba, efelett továbbra is csak minden 3. szint számít. 99% fölé így sem mehetsz, kivéve persze ha a fegyvered megtalálási esélye ennél nagyobb.]

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 769. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 84 (118) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 84 (111) Védekezés: 178 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 84 (109) Életpont: 1482/1416 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 91 (117) Varázspont: 4631/2657 Pénz: 41754 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 47/22 Pszi pont: 1012/3 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 84
Eddig összesen 9553 szörnyet (15 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 208074 TP-t kaptál. Jelenleg 48657749 TP-d van. A következő szinthez még 3342251 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 763. fordulódban 100317 arany került a bankszámládra. 101821 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 56/47 (+9%)
vágófegyverek: 8/89 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/91

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/50 (+11%) 2. nyomkövetés: 191/70 (+32%) 3. mászás: 39/49 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/36 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 378/3 (+90%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 37/86 (-62%) 9. szörnyidomítás: 5/74
10. teológia: 185/42 (+43%) 11. taumaturgia: 289/78 (+41%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/42 15. szörnyismeret: 24/51
16. pszi: 89/7 (+5%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/36 20. bányászat: 56/96 21. úszás: 15/78
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 523
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 1)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

.
HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 335 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 180 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csillezsályalevél (#1253) 2 isteni könnycsepp (#260) 6 kerek kő (#19)
6 ramit kő (#226) 7 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
259 arany (#50) 1 borkonyó bibe (#312) 1 gyémánt fétisrúd (#758)
1 iti tekercs (#782) 4 jácint díszkő (#753) 5 jégszilánk (#1128)
4 kaja (#2) 1 kampós acélszigony (#455) 6 mákrózsa virág (#56)
2 pirkit (#153)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,62) csodák kútja (#1096)

Üzenet küldése a karakternek