Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 26. 15h:02' EZ A 1231. JÁTÉKHETED, 767. FORDULÓD 1232. játékheted kezdete: okt. 27. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az albinó küklopsz bal lábát. (8 támadással 456 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 456, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
* 1. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
vv 26 165 188 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 188. varázslatot |
vv 78 57 215 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 215. varázslatot |
vv 182 209 211 | elmormolod a 182. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
vv 157 227 478 | elmormolod a 157. varázslatot a 227. varázslatot a 478. varázslatot |
vv 184 261 147 | elmormolod a 184. varázslatot a 261. varázslatot a 147. varázslatot |
hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 2. KP: vv 443 137 213 | elmormolod a 443. varázslatot a 137. varázslatot a 213. varázslatot |
* 3. KP: vv 247 69 70 | elmormolod a 247. varázslatot a 69. varázslatot a 70. varázslatot |
* 4. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
v 21 100 | elmormolod a 21. varázslatot |
h 1540 535 5 | használod az 1540. tárgyat |
t 380 | támadod a 380. szörnyet |
bb 669 11 | beraksz a bankba a 669. tárgyat (11 darabot) |
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 640 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 61 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a krathan csontváz jobb karját. (8 támadással 451 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz jobb lábát. (7 támadással 807 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+125 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a krathan csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 11 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 51 sebzést okoz. A krathan csontváz vágása nem talált el. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 19 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 67 életpontot vesztettél. A krathan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2040, sebződés: 147, gyógyulás: 132, összesen: -15 ÉP}
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7565 7566 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7565 | leírod a 2227. kalandozónak a 7565. szörnyet |
in 2227 7566 | leírod a 2227. kalandozónak a 7566. szörnyet |
in 2428 7565 | leírod a 2428. kalandozónak a 7565. szörnyet |
in 2428 7566 | leírod a 2428. kalandozónak a 7566. szörnyet |
vv 63 168 295 | elmormolod a 63. varázslatot a 168. varázslatot a 295. varázslatot |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (8 támadással 390 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel megütöd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd a quwarg nagymester fejét. (1 támadással 83 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád 7 sebzést okoz. A mentális roncsolás 31 ép-t sebez. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 3 374 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 634, sebződés: 0, gyógyulás: 44, összesen: +44 ÉP}
h 1387 143 61 | használod az 1387. tárgyat |
332 | 333 | 334 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[143,61] Épületek tűnnek fel.
be 702 6 | bemész a 702. épületbe |
m 2 | mozogsz keletre |
Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja az ork bérgyilász testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP], ezenkívül 1 ork csodaszer. Szereztél 1 csontszablyát. [csontszablya ládikóba-> (143,61)-> 2 arany, -2 ÉP] 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Ellenfeled elektromos pajzs varázslattal készül a csatára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy káosz szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kronotapír testét. (8 támadással 477 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-18 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel megcsapod a kronotapír pörsenéses hátát. (1 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megütöd a kronotapír tekergő ormányát. (1 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 32 sebzést okoz. A kronotapír feléd harap, de sikertelenül. A kronotapír nyelve feléd kap, de Te félrehajolsz! A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-9 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 3 csepp sáfrányport. 3 035 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 673, sebződés: 27, gyógyulás: 33, összesen: +6 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az aranyfecske jobb lábát. (8 támadással 464 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel párszor kilyukasztod az aranyfecske jobb vállát. (2 támadással 217 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. Az aranyfecske most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 98 aranyat. 5 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 823, sebződés: 0, gyógyulás: 47, összesen: +47 ÉP}
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orbitális mackósajt obszcén kinövését. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 327, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a varkaudar bajnok jobb lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 128 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 055 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a norpadolótika testét. (5 támadással 292 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát oszlopos lábát. (6 támadással 358 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a hegyi góliát száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 10 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 358, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy inst.szingularitás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a magnetikus praglonc jobb lábát. (8 támadással 356 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mágusölővel többször mélyen végigmetszed a magnetikus praglonc testét. (4 támadással 422 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a magnetikus praglonc egyik csápját. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) . A jobb- és balkezes csapás következtében ellenfeled lebénult. Fényaurád működik (5 ép-t sebezve). Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). A magnetikus praglonc csápol, de mindhiába. A magnetikus praglonc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 praglonc hártyát. [praglonc hártya ládikóba-> (143,61)-> 200 arany, -2 ÉP] 6 658 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 891, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fürgülés varázslatot. Öregedtél 1 évet. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Egy tűzgolyó varázslatot dobsz ellenfeledre. 336 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 81 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 9 vas dobónyíl. A teremtmény kacagva elüti a lövedéket! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {GYD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar che-pap bal lábát. (6 támadással 628 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a varkaudar che-pap testét. (6 támadással 466 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A fényaura 15 ép-t sebez. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A varkaudar che-pap ügyes kí-fókuszálással több sikeres támadást is bevisz. (8 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled villámsújtás varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. A varkaudar che-pap még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 10 451 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1484, sebződés: 185, gyógyulás: 107, összesen: -78 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy Asylux átka varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. A manaretesz elnyeli a varázslatot. Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a márvány sárkány testét. (8 támadással 479 életpontot sebezve.) A márvány sárkány összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 38 arany, egy nagy bronzkulcs [nagy bronzkulcs ládikóba-> (310,64)-> 14 arany, -2 ÉP], egy arany karperec [arany karperec ládikóba-> (310,64)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy pszi kő. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (310,64)-> 120 arany, -2 ÉP] 15 970 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1119, sebződés: 69, gyógyulás: 4, összesen: -65 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 640 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a lidércóriás bal lábát. (8 támadással 396 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a lidércóriás testét. (1 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 34 ép-t sebez. A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A lidércóriás még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1244, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fehér glóbusz varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy bo'adhun csapás varázslatot. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidércóriás testét. (8 támadással 398 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A pára kicsit hűvösen, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel csak érinted a lidércóriás testét. (1 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával súrolod a lidércóriás testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 45 ép-t sebez. A lidércóriás mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 122 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1259, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
v 198 368 103 | elmormolod a 198. varázslatot |
332 | 333 | 334 | |
42 | |
|
|
43 | |
|
|
44 | |
|
|
[368,103] Lápvidékre érkeztél. Itt több veszély les rád, mint a Sötét Föld összes többi tereptípusán összesen. Ocsmány, lüktető organizmusra bukkansz. Amikor közelebb hajolsz, cuppogva tapogatódzni kezd. Jobbnak látod messze elkerülni.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 640 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy méregfelhő II varázslattal köszönt csatapartnered. 67 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a krathan csontváz testét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a krathan csontváz testét. (6 támadással 730 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+136 életerő). {GYD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a krathan csontváz testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Fényaurád 5 sebzést okoz. Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A krathan csontváz fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 70 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13 095 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1961, sebződés: 154, gyógyulás: 143, összesen: -11 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szellemdarázs szellemtestét. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szellemdarázs nyakát. (9 támadással 1050 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+84 életerő). {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a szellemdarázs bal vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ellenfeled 9 pontot sebződik a fényaurától. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 38 sebzést okoz. A szellemdarázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +17 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9 900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1635, sebződés: 84, gyógyulás: 104, összesen: +20 ÉP}
kt 1680 1 | elkészíted az 1680. tárgyat (1 darabot) |
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy elektromos pajzs mágia... Ellenfeledre lesújtasz egy direkt kontaktus I pszi támadással. 148 életpontot sebeztél. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+180 pszi pont.) Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Semmi eredménye! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 125 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy gömbvillám varázslatot, majd rád küldi. 52 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány testét. (8 támadással 459 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (98 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a zafír sárkány bal szárnyát. (6 támadással 688 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+138 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a zafír sárkány farkát. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzeső varázslat. 178 életpontot sebeztél. A fényaura 5 ép-t sebez. Ellenfeled 43 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A zafír sárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Feléd sújt a zafír sárkány a farkával, de elhibázta! A zafír sárkány karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A zafír sárkány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy arany papi karkötő [arany papi karkötő ládikóba-> (313,117)-> 80 arany, -2 ÉP], egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (313,117)-> 16 arany, -2 ÉP], 2 ezüst gyűrű [ezüst gyűrű ládikóba-> (313,117)-> 12 arany, -2 ÉP], 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (313,117)-> 4 arany, -2 ÉP], egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (313,117)-> 10 arany, -2 ÉP] és egy vas dobónyíl. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 6 sárkánypikkelyt. [sárkánypikkely ládikóba-> (313,117)-> 120 arany, -2 ÉP] 15 970 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1592, sebződés: 327, gyógyulás: 165, összesen: -162 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: halálvarázs II varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálelementál bal oldalát. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) A lény speciális képességét alkalmazza, de sikeresen elkerülöd. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a halálelementál jobb lábát. (2 támadással 305 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+62 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a halálelementál ébentestét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Fényaurád működik (6 ép-t sebezve). Ellenfeled 51 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A halálelementál mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy halálvarázs II varázslat. A támadása szerencsére hatástalan volt. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 912, sebződés: 0, gyógyulás: 80, összesen: +80 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 320 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a gothag döglidérc jobb karját. (9 támadással 1060 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával meghorzsolod a gothag döglidérc nyakát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Fényaurád 19 sebzést okoz. A mentális roncsolás 43 ép-t sebez. A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! A gothag döglidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 csavart smaragd [csavart smaragd ládikóba-> (313,117)-> 50 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 12 603 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 2, gyógyulás: 4, összesen: +2 ÉP}
vv 79 167 140 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 140. varázslatot |
bb 260 111 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (111 darabot) |
im | imádkozol |
ef 66 543 | energia fejlesztése 66 |
szk 339 | keresed a 339. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
VG'AXTOL GYŰRŰ (794. TÁRGY) Ha megfelelően alkalmazod a tl'urlang formázás varázslatot, három vg'axtol, és három ml'othag származékot összeöntve, vibráló energiahurkot kapsz, amely szinte nyújtózik azért, hogy formát kapjon! Egy smaragd védőgyűrűt helyezve e formába, a vibráló esszencia belekúszik a mágikus gyűrűbe, és átalakítja annak szerkezetét, belefészkeli magát. A vg'axtol gyűrű elkészítéséhez a KT 794 parancsot add ki, ismerned kell a tl'urlang formázás varázslatot, lávatónál kell lenned és kell, hogy legyen is rá 500 vp-d. Óvatos legyél, amikor ezt a gyűrűt az ujjadra húzod: iszonyú hatalom tombol benne, megfékezése nem kevés energiát kíván. Cserébe azonban megnő az esélyed, hogy sikeresen harcolj az éjfattyakkal. A vg'axtol gyűrű viselésekor minden ütésedre +4 sebzést kapsz, ha éjfattyakkal harcolsz. A gyűrű nem átadható. |
TRITON FIGYELŐ (7565. SZÖRNY) A tritonok halfarkú, humanoid felsőtestű vízilények, kopoltyúval lélegeznek. A Víz Síkjának domináns intelligens teremtményei. Szinte minden triton kiváló harcos, képes náluk többszörte nagyobb vízi ragadozókat is megölni. Ebben persze nemcsak a vízifegyverekkel való jártasságuk, hanem mágikus képességeik is segítik őket. A tritonok alapvetően ellenségesek minden más fejlett fajjal szemben - ami nem csoda, hiszen ilyenek többnyire csak más létsíkokról érkeznek hozzájuk, és ezekre potenciális hódítókként tekintenek. A figyelők tulajdonképpen őrszemek, akik folyamatosan járőröznek a buborékváros erőterénél. Mivel egy triton buborékvárosra csak a gigászi vízi lények jelentenek valós veszélyt, ezért ők is erre figyelnek. Emiatt többnyire meg tudod lepni azt, amelyik azon a tájékon járőrözik, ahol be akarsz hatolni. Érdemes mielőbb likvidálni, mielőtt még riadóztatja az őrséget, és a buborékváros teljes triton hadserege rád veti magát. |
TRITON CÁPA (7566. SZÖRNY) Nem! Nem cápa alakú tritonról van szó, hanem a bélhasítónak nevezett cápafajnak a tritonok által idomított és háziasított változatáról. Nem olyan vad, mint távoli rokona, hiszen az idomítás során az őrjöngést ki kellett nevelni belőle. A mágiaellenállása megmaradt, és harapásaival hatalmas darabokat képes kitépni szerencsétlen áldozatából, amit aztán gyorsan be is fal. A triton cápák többnyire figyelőkkel együtt járőröznek a buborékváros erőterei mentén. Persze, nem ő a triton buborékvárosok legveszélyesebb őre. |
KÜLÖNÖS VADÁSZHÁZ (1684. TEREPTÁRGY) Soha nem gondoltad volna, hogy a Sötét Földön egy vadászházba botlasz. Különlegesebbnél-különlegesebb trófeák díszítik a ház falát. A kunyhó gazdája - egy idős elf - mosolyogva jön eléd. Beszédbe elegyedtek. Kiderül, hogy már hatszáz éve itt lakik, és tökéletesíti a vadásztudományát. Van néhány tárgy, amire már nincs szüksége, és szívesen odaadná az arra érdemes vadászoknak. A legegyszerűbb ilyen a vadásznyakörv. |
EXTRA FŰSZERKEVERÉK (1686. TÁRGY) Miközben arról beszélgettek az elffel, hogy a Sötét Földön mik is az ehető állatok, észreveszel egy fűszeres zacskót. A belőle áradó illat viszont semmilyen fűszernövényre nem emlékeztet. Kérdésedre az elf azt válaszolja, hogy ez az ő saját fűszerkeveréke, amit a Sötét Föld növényeiből, illetve állatainak csontjából és hasonlókból készít. Nem egyszerű, mert sok dolgot, ha nem megfelelően kezelsz, akkor mérgező marad. Viszont ebből a fűszerből sokkal kevesebb kell az ételbe, így egy közepes méretű zacskó akár évekig is eltarthat. Pár errefelé nehezen beszerezhető dologért cserébe ad neked egy nagyobb adagot, és az elkészítésének receptjét is elárulja, hogy tudd pótolni a fogyó készleteidet. [Ez játéktechnikailag azt jelenti, hogy ha a birtokodban van a különleges fűszerkeverék, akkor az helyettesíti a fűszerkeveréket a főzések folyamán, és soha nem fogy el.] Amit cserébe kérne az mindössze egy liumbe bimbó, egy etra hályog és egy Morgan kristálya. A tárgy nem átadható. |
LEGENDÁS TALIZMÁN (1688. TÁRGY) Az elf nyakában egy talizmán lóg, ami ugyan kinézetre olyan, mint egy nyomkereső talizmán, de a belőle sugárzó mágia sokkalta erősebb. - Ó igen! Ez is az én találmányom. Közel kétszáz évem ment rá a kikísérletezésére. Tudod, mindig zavart, hogy olyan nehéz egyes legendás lényeket megtalálni. Ez a talizmán bizony segít ebben. Ez már igen! Alig bírsz uralkodni magadon. Megpróbálod flegmán megkérdezni, mit kér cserébe a talizmánért. - Nagyon szeretnéd, mi? Szerencséd van, hogy maga az elkészítés már gyerekmunka. Persze csak én vagyok a titok egyetlen ismerője. Ha elhozod Urgol káoszpajzsát, akkor érdemes lehetsz rá. Szükségem lenne még egy nyomkereső talizmánra is, ami az egész alapját képezi majd. A szertartáshoz pedig az összes éjfatty származékából egy kell. Kicsit elhűlsz a lista hallatán, de talán megéri mindezt összeszedni! Ha a legendás talizmán a birtokodban van, akkor nagyobb eséllyel találkozol legendás lényekkel (esélyed 3%-kal nő). A tárgy nem átadható. |
Erő: | 89 (110) | Szint: | 52 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 111 (117) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 189 (199) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 51/53 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2192/3151 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 70 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 3957/3022 | Pénz: | 9598 arany | Kép. pont: | 114 |
Tudatpont: | 66/9 | Pszi pont: | 768/1166 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 40/86 (+4%) | szúrófegyverek: | 36/10 |
vágófegyverek: | 27/52 (+6%) | ütőfegyverek: | 40/76 (+7%) | lőfegyverek: | 18/96 (+3%) |
dobófegyverek: | 45/6 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
367,104 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 133/90 | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 50/70 (+9%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 40/63 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 143/45 (+41%) | 11. taumaturgia: | 126/1 (+22%) | 12. szerencsejáték: | 13/73 |
13. versengés: | 32/32 | 14. harcművészetek: | 38/5 | 15. zene: | 63/76 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 104/77 (+27%) | 17. pszi: | 61/84 (+20%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 21/96 | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 34/86 (+2%) |
22. testépítés: | 94/54 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/64 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 1 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
6. regeneráció: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer), Leah avatárja (#380) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 6, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) |
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) |
kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) |
mentálturbó (#478, 50 PP, 5 TVP) | próba elemzése (#485, 20 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 150 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8441,10) | áldomás (#6) (9764,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | feltámadás (#168) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) |
tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | láth. észlelése (#78) |
a lélek védelme (#57) | Symulf rúnája (#182) | fényaura (#211) | tűzmágia (#157) |
villámmágia (#227) | mentálturbó (#478) | varázsszem (#184) | Techiulan aurája (#261) |
mágikus ütés (#147) | hadiszerencse III (#59) | harci induló (#443) | szemmelverés (#137) |
fürkésző szemek (#213) | elme dominanciája (#247) | kí koncentráció (#69) | erőpajzs II (#63) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
35. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
éjfattyak végzete (#260), bo'adhun csapás (#266), tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Keress magadnak tanítványt, aki legalább 10-zel alacsonyabb szintű nálad (de 20-nál nem alacsonyabb szintű), és add át neki szent szimbólumodat, majd ő adja vissza. Ha tanítványod legalább 3 szintet lépett, IMádkozz oltáramnál! (A valódi, szintszívás nélküli szint számít). |
2.) A szerelem és élet mindig is uralkodni fog a sivár halál felett. Pusztítsd el Leah avatárját! |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 316 (limit: 1415), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 32012. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
MAKRÓID (jelenleg 4 lehet) |
1. makró parancsai: ek 275, ek 531, vv 71 88 112, vv 19 138 224, vv 26 165 188, vv 78 57 215, vv 182 209 211, vv 157 227 478, vv 184 261 147, hh 841 1133 1253. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 3 | csalánkoktél (#605) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | ében dobónyíl (#849) | 1 | éjkő (#2369) | 2 | ezüstdarab (#326) | |||
1 | grifftojás (#179) | 1 | kaktuszbogyó (#429) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | rakolits por (#669) | 4 | sötét tekercs (#535) | 1 | tükör (#43) | |||
1 | varányszem (#30) | 1 | varázskő (#305) | 2 | vas dobónyíl (#189) | |||
1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1727 | arany (#50) | 1 | aranyló ugarhéj (#100) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | iknegurin (#541) | 6 | isteni könnycsepp (#260) | 85 | kaja (#2) | |||
5 | ork csodaszer (#1228) | 1 | pszi kő (#248) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | vadásznyakörv (#1680) | 1 | védőkristály (#2240) | 1 | xirnox szív (#213) |
366 | 367 | 368 | 369 | |
102 | |
|
|
|
103 | |
|
|
|
104 | |
|
|
|
105 | |
|
|
|