Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. okt. 8. 9h:08' EZ A 972. JÁTÉKHETED, 763. FORDULÓD 973. játékheted kezdete: okt. 11. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2099 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 28. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 188. varázslatot a 182. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | elmormolod a 209. varázslatot az 53. varázslatot a 178. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 70. varázslatot a 127. varázslatot a 112. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 220. varázslatot a 88. varázslatot a 120. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 157. varázslatot a 224. varázslatot a 11. varázslatot |
* 8. KP: | beraksz a bankba a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: | elmormolod a 123. varázslatot a 24. varázslatot a 377. varázslatot |
* 10. KP: | használod a 841. tárgyat a 348. tárgyat az 1534. tárgyat |
Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt ellenfeledre rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. {FM:} Mágusölővel néhányszor súrolod a quwarg harcos testét. (2 támadással 206 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+20 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 69 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) A quwarg harcos feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. 1232 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Vad csatakiáltással, felemelve a mágusölőt ellenfeledre ugrasz. {FM:} Mágusölővel néhányszor megkarcolod a quwarg ősmágus jobb középső lábát. (2 támadással 240 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+24 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd a quwarg ősmágus testét. (1 támadással 79 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Ellenfeled tisztítótűz varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a quwarg ősmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. A következő kincseket találtad: egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] és 2 púderkő [púderkő ->eldobod]. 3260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vakító fény. Semmi hatás! A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Haha! Nem sikerült neki! Ilyen amatőrt! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Megmarkolva a mágusölőt ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a quwarg parafenomén jobb hátsó lábát. (2 támadással 238 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+23 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a quwarg parafenomén testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) A quwarg parafenomén feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. 2260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vv 57 277 25 | elmormolod az 57. varázslatot a 277. varázslatot a 25. varázslatot |
v 14 1 | elmormolod a 14. varázslatot |
v 208 2 | elmormolod a 208. varázslatot |
kno 12 1 | képesség-növelés 12 |
vv 376 309 324 | elmormolod a 376. varázslatot a 309. varázslatot a 324. varázslatot |
hu 899 600 1525 | hulladék: 899 600 1525 |
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 22 életpontot vesztettél. A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (28 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Meglengetve a mágusölőt a másikra rohansz. {FM:} Mágusölővel párszor súrolva eltalálod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 570 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+57 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az Ekhnagorhu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A mágus kezéből láng csap feléd. Alig pörkölődsz. 18 életpontot vesztettél. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 20 életpontot vesztettél. Az Ekhnagorhu összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 647, sebződés: 88, gyógyulás: 0, összesen: -88 ÉP}
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzgolyó varázslatot. 261 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-54 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Elfehéredsz! Egy hatalmas, kusza csomó kötődött egy ében toboz felületére! Hihetetlen csoda. A tárgy mindenesetre hasznavehetetlenné vált, ezért elhajítod. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {KCC:} Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a bányászvorthag sáros combját. (9 támadással 1613 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+161 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a bányászvorthag sáros combját. (8 támadással 629 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+62 varázspont.) Karmával néhányszor a bányászvorthag megcsapja a fejedet. (2 támadástól 137 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). Patájával a bányászvorthag többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 135 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-32 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. {GYD:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a bányászvorthag testét. (5 támadással 900 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+90 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a bányászvorthag jobb oldalát. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) A bányászvorthag többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 112 életpontot vesztesz.) Kronoérintette aurádat (-8 TVP). A bányászvorthag rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 78 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 124 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-61 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A bányászvorthag szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. 24630 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3484, sebződés: 861, gyógyulás: 2, összesen: -859 ÉP}
(Továbbmész...) [290,122] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy gnomori rémszolga. Nem jelenthet különösebb problémát. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy védelem sav ellen varázst. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 313 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy puha ütés varázslatot. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gnomori rémszolga jobb vállát. (7 támadással 423 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a gnomori rémszolga testét. (9 támadással 1605 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+160 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a gnomori rémszolga nyakát. (4 támadással 317 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+31 varázspont.) Elhajolsz a gnomori rémszolga ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Alig pörkölődsz. 20 életpontot vesztettél. A gnomori rémszolga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22845 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2658, sebződés: 83, gyógyulás: 4, összesen: -79 ÉP}
(Továbbmész...) [289,123] A sík vidéket bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy legyengült nekromanta kóborló közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról istenítélet varázslatot lősz a másikra. 1078 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló fekete csuháját. (7 támadással 206 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {HD:} Mágusölővel párszor súrolva eltalálod a nekromanta kóborló fekete csuháját. (5 támadással 299 életpontot sebezve.) Sárkánytőrrel megérinted a nekromanta kóborló jobb vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a nekromanta kóborló sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 68 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 70 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Véres nyál csordul ki a nekromanta kóborló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály [éjkristály ládikóba-> (187,107)-> 30 arany, -2 ÉP]. 21597 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1624, sebződés: 330, gyógyulás: 4, összesen: -326 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled jégoszlop varázslatot lő rád. 44 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a templomos lovag bal oldalát. (7 támadással 424 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. {FM:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod a templomos lovag lakkozott páncélját. (9 támadással 1625 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a templomos lovag fejét. (8 támadással 645 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 330 életpontot vesztesz.) {HD:} Aurgir lándzsájával valamennyire megsebezgeted a templomos lovag lakkozott páncélját. (2 támadással 359 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megérinted a templomos lovag testét. (1 támadással 81 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a templomos lovag sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 363 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 iti tekercs [iti tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 27963 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3134, sebződés: 739, gyógyulás: 2, összesen: -737 ÉP}
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 20 életpontot vesztettél. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (25 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Mágusölővel kicsit megvagdalod az Ekhnagorhu testét. (5 támadással 574 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+28 varázspont.) {FM:} Sárkánytőrrel megbököd az Ekhnagorhu testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az Ekhnagorhu feléd csap csőrével, de sikertelenül. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 24 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 pirkitet. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 651, sebződés: 90, gyógyulás: 0, összesen: -90 ÉP}
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 507 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Üdvözlésképpen egy mágiatörés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Lord Daramoula ébenfekete köpenyét. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. {KCC:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a Lord Daramoula testét. (9 támadással 1572 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+78 varázspont.) {KCC:} Sárkánytőrrel néhányszor megkarcolod a Lord Daramoula bal lábát. (8 támadással 614 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+30 varázspont.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 214 életpontot vesztesz.) A Lord Daramoula fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 73 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A Lord Daramoula összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 vámpírölő (ld. enc.). 29221 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3107, sebződés: 287, gyógyulás: 4, összesen: -283 ÉP}
(Továbbmész...) [289,125] Homokos tengerpartra érkeztél. Délről a tenger hullámai nyaldossák a homokos fövenyt. A ryuku kalózkendőnek köszönhetően messzire ellátsz. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Dornodon oltárt. Még jó, hogy ilyen remek a látásod. Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Profizmusodnak hála azonnal észreveszed a szörnyet a buckák mögött. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy dűneszellem. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 534 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Távolról kiszáradás varázslatot lő rád a másik. 233 életpontot vesztettél. Összeaszalódsz. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a dűneszellem homoktestét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A lény mereven rádnéz. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. {FM:} Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a dűneszellem testét. (9 támadással 1625 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+81 varázspont.) {HD:} Sárkánytőrrel gyengén megszurkálod a dűneszellem testét. (3 támadással 229 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+11 varázspont.) Mielőtt észbe kapnál, a dűneszellem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) A mágus kezéből elektromos szikrák repülnek elő! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) Ellenfeled sivatagi vihar varázslatot lő rád. 66 életpontot vesztettél. A dűneszellem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24253 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2808, sebződés: 416, gyógyulás: 4, összesen: -412 ÉP}
(Továbbmész...) [289,126] Belemész a tengerbe. Kényelmesen úszni kezdesz. A víz egy kicsit hideg.
v 84 291 | elmormolod a 84. varázslatot |
m 4 4 4 | mozogsz délre, délre, délre |
(Továbbmész...) [289,128] Túl messzire merészkedsz, hamarosan a nyílt tengeren leszel! Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő.
(Továbbmész...) [289,128] Túl messzire merészkedsz, hamarosan a nyílt tengeren leszel! Inkább visszafordulsz a part felé. Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő.
v 198 258 64 | elmormolod a 198. varázslatot |
[258,64] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled elernyed. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 398 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. {KCC:} Aurgir lándzsájával kicsit megbökdösöd a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 1396 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+22 varázspont.) {GYD:} Sárkánytőrrel megérinted a ro'galhal kísértet bal vállát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a ro'galhal kísértet csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13889 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1867, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Egy istenítélet varázslattal köszöntöd a másikat. 1186 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (7 támadással 426 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-49 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Elszántan a másikra ugrasz. {FM:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a kristálynyálka ragadós kötőizmait. (9 támadással 1608 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel valamennyire megsebezgeted a kristálynyálka testét. (4 támadással 324 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 149 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 155 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-23 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-61 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 ro'galhal lánc [ro'galhal lánc ládikóba-> (186,61)-> 50 arany, -2 ÉP]. 24093 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3544, sebződés: 489, gyógyulás: 2, összesen: -487 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 509 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ezeréves lélek testét. (7 támadással 310 életpontot sebezve.) Borzalmas dolgot érzel: a szörny halál-auráját! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhány helyen meghorzsolod az ezeréves lélek áttetsző testét. (9 támadással 1189 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az ezeréves lélek éjfekete köpenyét. (7 támadással 409 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősvillám varázslat. 69 életpontot vesztettél. Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 131 életpontot vesztesz.) A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-96 életerő). Az ezeréves lélek összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 24771 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2417, sebződés: 296, gyógyulás: 4, összesen: -292 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1818 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) Gyógyulsz (+2 életpont). Egy szerencsétlenség varázslattal köszönt csatapartnered. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy végső enyészet. 444 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt drakolder testét. (7 támadással 425 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {KCC:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted az élőholt drakolder gigantikus testét. (9 támadással 1552 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel párszor épp hogy megérintgeted az élőholt drakolder nyakát. (6 támadással 457 életpontot sebezve.) Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 138 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 137 életpontot vesztettél. Az élőholt drakolder néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 347 életpontot vesztesz.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 92 életpontot vesztettél. Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt drakolder, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Az élőholt drakolder farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 141 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. A hatalmas karok iszonyú erővel ragadnak meg, és préselni kezdenek. 241 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 drakolder gyűrű. 106260 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 4252, sebződés: 1750, gyógyulás: 4, összesen: -1746 ÉP}
m 2 | mozogsz keletre |
Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 526 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kettéroppantó nyakát. (7 támadással 388 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a kettéroppantó testét. (8 támadással 968 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel kicsit megbökdösöd a kettéroppantó jobb lábát. (2 támadással 150 életpontot sebezve.) A kettéroppantó mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Véres nyál csordul ki a kettéroppantó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13674 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2032, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
be 695 | bemész a 695. épületbe |
ek 503 269 64 | t. energia kisütése: 503 269 64 |
[269,64] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tükörtornyot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Pug. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Észreveszel egy bíborcserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nothar cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Találsz egy borkonyó cserjét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy gránátkaktuszt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy csillagbozótost. Utad során felfedezel egy pézsmatököt. Találsz egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Miután a pókkarmokat a végtagjaidra csatoltad, rátapadsz a torony gyorsan forgó oldalára. Félúton jársz, amikor az egyik lábad megcsúszik, majd közvetlen utána a másik is. Kis híján elrepülsz a centrifugális erők miatt, csupán tökéletes technikádnak köszönhetően tudod mégis elérni a fenti bejáratot. A lentről sötét foltnak tűnő jelenés tényleg egy bejárat, mely mögött egy fényesen kivilágított, tágas terem húzódik. Valami aggaszt a hellyel kapcsolatban, de eltelik pár perc míg rájössz: nem egyedüli látogatója vagy a tükörtoronynak! Ez egy algaleioda!
Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 527 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az algaleioda jobb lábát. (7 támadással 382 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (73 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Ököllel párszor súrolva eltalálod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (6 támadással 742 életpontot sebezve.) {HD:} Sárkánytőrrel meghorzsolod az algaleioda gyorsmozgású csőrét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Az algaleioda feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az algaleioda összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +67 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 13542 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1728, sebződés: 73, gyógyulás: 2, összesen: -71 ÉP}
Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 473 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan amazon jobb lábát. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. {GYD:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a tleikan amazon bal karját. (8 támadással 1389 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a tleikan amazon jobb lábát. (1 támadással 73 életpontot sebezve.) A tleikan amazon karmai majdnem eltalálnak! A tleikan amazon csápjával megpöccinti a válladat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15939 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2322, sebződés: 27, gyógyulás: 2, összesen: -25 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. 529 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kreiton lich testét. (7 támadással 396 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a kreiton lich groteszk fejét. (8 támadással 1401 életpontot sebezve.) {FM:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kreiton lich testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) A kreiton lich csápol, de mindhiába. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: nekromanta csókja varázslatot lő rád. 64 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled sötét halál varázslatot lő rád. Semmi eredménye! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +60 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20334 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2400, sebződés: 64, gyógyulás: 4, összesen: -60 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzgolyó. 507 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy szerencsétlenség varázslatot. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton lich egyik csápját. (7 támadással 387 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. {KCC:} Aurgir lándzsájával párszor épp hogy megérintgeted a kreiton lich jobb lábát. (9 támadással 1516 életpontot sebezve.) {GYD:} Sárkánytőrrel megkarcolod a kreiton lich jobb lábát. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) A kreiton lich csápol, de mindhiába. Ellenfeled nekromanta csókja varázslatot lő rád. 63 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Egy sötét halál varázslatot dob rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A kreiton lich összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +59 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 20334 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2486, sebződés: 63, gyógyulás: 4, összesen: -59 ÉP}
szk 587 | keresed az 587. szörnyet |
im 3 6 | imádkozol |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról halálos érintés varázslatot lősz a másikra. 10000 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy halálvarázs II varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
24079 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10000, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (köszönhetően pszi-acéltorony védelmednek.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a tleikan áruló robusztus termetét. (7 támadással 420 életpontot sebezve.) A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. BŰNÖS! Borzalmas fájdalmat érzel (-838 életerő). Reménytelenség lesz rajtad úrrá, a harcnak nincs értelme, hisz bűnös vagy! Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 420, sebződés: 838, gyógyulás: 0, összesen: -838 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
vv 25 25 25 | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 1. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 2. BP: | elmormolod a 172. varázslatot a 83. varázslatot a 220. varázslatot |
* 3. BP: | kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot) |
* 4. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy istenítélet varázslatot dobsz ellenfeledre. 1788 életpontot sebeztél. (50 ép-t sebződsz te is.) A szilánk működik (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 7 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nekromanta kóborló testét. (7 támadással 209 életpontot sebezve.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. {HD:} Aurgir lándzsájával néhányszor megkarcolod a nekromanta kóborló testét. (8 támadással 709 életpontot sebezve.) {KCC:} Sárkánytőrrel kicsit megsebzed a nekromanta kóborló bal lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) A nekromanta kóborló feléd döf, de csak ijesztésképp. Egy nekromanta csókja varázslattal köszönt csatapartnered. 76 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy nekromanta csókja varázslat. 59 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. A nekromanta kóborló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +81 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28797 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2746, sebződés: 185, gyógyulás: 4, összesen: -181 ÉP}
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 19 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 19 pontért |
VÁMPÍRÖLŐ (951. TÁRGY) A vámpírölőt árnytündér lények kovácsolták, még a régen múlt időkben, amikor Leah az első teremtményeit küldte át az anyagi létsíkra, az itt élő átkozott teremtményeket elpusztítására. A mágikus szúrófegyverből nem sok készült, és sok el is veszett a túlvilág szörnyivel vívott háborúban, így jól becsüld meg, ha ilyenhez jutsz. Sebzése 6D10, élőholtak ellen pedig +8 sebzést ad. Ennek a fegyvernek a használatára +6 támadást kapsz, és teljes immunitást ad a szörnyek által okozott szintszívásra. Ezenkívül a harc során a vámpírölőből kiröppenő nekromanta csókja varázslatok is a te oldaladon állnak. Használatához minimum 35. szintű szúrófegyver szakértelem szükséges. |
Erő: | 110 (149) | Szint: | 57 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 180 cm |
IQ: | 107 (115) | Támadás: | 109 (124) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 65 kg |
Ügyesség: | 107 (112) | Védekezés: | 203 (224) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/23 év |
Egészség: | 107 (115) | Életpont: | 2513/2434 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 108 (133) | Varázspont: | 5676/2406 | Pénz: | 2634 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 27/3 | Pszi pont: | 656/547 | Halhatatlanság: | 27 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 19/30 | ökölvívás: | 42/10 (+2%) | szúrófegyverek: | 65/59 (+5%) |
vágófegyverek: | 35/21 (+9%) | ütőfegyverek: | 21/18 | lőfegyverek: | 23/19 |
dobófegyverek: | 49/93 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: mágusölő (#422) (180%) << ököl (#28) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -997.); hajító csillag (#939) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
269,64 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 259,64 |
Kedvenc táborhely: 269,64 |
Szkander vereségeid: 1 győzelmeid: 68 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 49/75 | 2. nyomkövetés: | 224/24 (+10%) | 3. mászás: | 46/56 (+5%) |
4. hajózás: | 6/90 | 5. csapdakészítés: | 47/84 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 29/24 |
7. gyógyítás: | 163/52 | 8. titkosírás: | 4/67 | 9. felderítés: | 49/83 (+7%) |
10. szörnyidomítás: | 17/98 | 11. teológia: | 344/22 (+47%) | 12. taumaturgia: | 230/16 (+18%) |
13. szerencsejáték: | 8/25 | 14. versengés: | 22/17 | 15. harcművészetek: | 40/30 |
16. szkanderozás: | 37/56 (+3%) | 17. zene: | 28/82 | 18. szörnyismeret: | 80/29 (+20%) |
19. pszi: | 50/90 (+7%) | 20. zárnyitás: | 5/85 | 21. vadászat: | 11/50 |
22. vitalitás: | 8/41 | 23. bányászat: | 51/84 (+1%) | 24. úszás: | 30/97 |
25. főzés: | 15/63 (+10%) | 26. ősteológia: | 34/48 (+18%) |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 65 | |||
1. sebzés bónusz: 6 | 2. támadás bónusz: 10 | 3. védekezés: 5 | 4. max. életpont: 5 |
9. gyors fejlődés: 5 | 10. vp regeneráció: 5(6) | 11. kincskeresés: 7 | 13. tárgymentő: 7 |
16. tulajdonságpajzs: 2 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 75% életpont alatt (isteni gyógyítás (#324)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 9999 TVP-ért |
készítesz kaktuszbogyót (#429) (max. 30 darabot ), kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), azúrharmatot (#1161) (max. 300 darabot ), pézsmatökmagot (#934) (max. 40 darabot ), csillagbotot (#929) (max. 40 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), hajító csillagot (#939) (max. 40 darabot ), kazmár gyökeret (#205) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 30 darabot ) |
mászol max. 9999 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), smaragd sárkány (#326), purifikátor császár (#393), vadász tatu (#10) (csak egyszer), armageddont lövő lények (#9099), szintszívó lények (#9097), manaelementál (#290), Ekhnagorhu (#291), zafír sárkány (#329), ezerszemű bestia (#288), aranyfecske (#283), élőholt drakolder (#628) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | ősvillám (#235, 45 VP) | minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) |
Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | ongóliant tombolás (#146, 40 VP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | meditáció (#250, 0 VP) |
pajzszúzás (#251, 24 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) |
kitartás (#362, 25 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | |
Ősteológia varázslataid | ||
megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) | isteni gyógyítás (#324, 60 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 200 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
Pörhemór köre (#205) (133,56,1) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | csupasz izom (#28) |
esszenciavédelem (#165) | esszenciavédelem 2 (#188) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) |
erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) | nagyobb agypajzs (#120) | tűzmágia (#157) |
az elme hatalma (#123) | papi aura (#377) | hadiszerencse III (#59) | méregsemlegesítés (#14) |
isteni kegy (#376) | planetáris őrdémon (#172) | szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
30. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
varázsvédelem II (#108), agytaposás (#180), elektromos pajzs (#51), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 46, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
izomernyesztés (#33) | >> | tüskés totemblarg (#482) | izomernyesztés (#33) | >> | dübörgő bahrot (#479) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szellemdarázs (#481) | háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | |
izomernyesztés (#33) | >> | ro'galhal kísértet (#463) | puha ütés (#60) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) | |
izomernyesztés (#33) | >> | dögbűzös liliom (#455) | puha ütés (#60) | >> | chaktra vadászeb (#459) | |
izomernyesztés (#33) | >> | tleikan behemót (#511) | istenítélet (#284) | >> | manaelementál (#290) | |
istenítélet (#284) | >> | kristálynyálka (#632) | izomernyesztés (#33) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
istenítélet (#284) | >> | varkaudar őslich (#402) | istenítélet (#284) | >> | tl'urlang vadász (#610) | |
istenítélet (#284) | >> | nekromanta kóborló (#596) | halálos érintés (#271) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
pajzszúzás (#251) | >> | greén örvény (#443) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | direkt kontakt. II (#122) | >> | részeg kalandozó (#187) | |
istenítélet (#284) | >> | kyorg álomherceg (#550) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
istenítélet (#284) | >> | hártyás dermesztő (#585) | háló (#186) | >> | tleikan áruló (#606) | |
tűzgolyó (#155) | >> | baljós árny (#588) | istenítélet (#284) | >> | ősi matéria (#600) | |
halálos érintés (#271) | >> | sötét kaszás (#591) | halálos érintés (#271) | >> | tlopedmuk halálbáró (#621) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | halálos érintés (#271) | >> | tleikan rémeb (#626) | |
háló (#186) | >> | troll (#5) | istenítélet (#284) | >> | quwarg széltáncos (#540) | |
istenítélet (#284) | >> | árnygólem (#586) | istenítélet (#284) | >> | Mialden (#721) | |
istenítélet (#284) | >> | Bondorroth (#723) | istenítélet (#284) | >> | fényhozó (#602) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 46, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
ongóliant tombolás (#146) | >> | Bondorroth (#723) | ongóliant tombolás (#146) | >> | Mialden (#721) | |
kitartás (#362) | >> | garmhegyi szerzetes (#599) | tompítás (#40) | >> | sötét kaszás (#591) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | rd'alv lélektipró (#413) | pszi-acéltorony (#98) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | káoszdémon (#547) | védelem tűz ellen (#38) | >> | keyrasi démonlidérc (#788) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
eszement trappoló (#549) (málhás: +60 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +12 védettség; +4 támadás;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Elégedett lennék, ha az Alanorban megrendezett olimpia összegyűlt nézőközönsége egy Tharr pap nevét skandálná - mondjuk a tiédet. Érj el hát dobogós helyezést az olimpia valamelyik magasabb kategóriájában! (Ha már volt ilyen sikerben részed korábban, próbáld meg egy imádkozással meggyőzni erről istened!) |
2.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
3.) A ryukuk inváziója sikertelen volt ugyan, de csak súlyos áldozatok árán akadályozhattuk meg. Vajon mi volt a titkuk? A messzi kontinens lakóinak tudására vágyom. Áldozz fel fél tucatot számomra vértjeikből! |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió ezüst emlékérmét. |
A II. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 548, pontszámod: 7299. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 vadász, 8 nagymester, 17 parafenomén, 15 rohamosztagos, 13 ősmágus. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 8. Legjobb pontszámod: 169. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) azért a támadás... (221) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. tudati gyorsítás (506) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 346 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | ében toboz (#578) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
14 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | 1 | nyílvessző (#108) | |||
4 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | tükör (#43) | |||
8 | vas dobónyíl (#189) | 1 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
237 | arany (#50) | 1 | drakolder gyűrű (#969) | 5 | gyógykenőcs (#313) | |||
6 | isteni könnycsepp (#260) | 3 | madártoll (#112) | 4 | pirkit (#153) | |||
1 | vámpírölő (#951) | 1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | ytterium kőzet (#965) |