762. forduló, 764. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 13. 9h:37'
EZ A 792. JÁTÉKHETED, 763. FORDULÓD
793. játékheted kezdete: dec. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 2

APA TIFUSZ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [185,62] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
Egy kőlapokkal kirakott úton bandukolsz, magányos vándor jön veled szembe. Tenyerét feléd tartva köszönt, és rád néz. Te rá se hederítve folytatod utad, tudomást se veszel róla. Kisebb dolgod is nagyobb annál, hogy másokra pazarold drága idődet. Mikor elhaladsz mellette, a másik rád rivall: "Köszöntem!", majd botja végével rákoppint kobakodra. Feljajdulva ébredsz, fegyvered már megint a fejedre dőlt.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+82 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2064 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+323 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 883.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 881.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 881.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 879.]
Fürgén varázsolsz! Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 877.]
Gyorsvarázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 875.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 875.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 873.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 873.]
Beizzik a turbómágia. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 871.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 871.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 871.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 871.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +11 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 865.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 863.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) Nocsak, most fedezed csak fel, hogy a jelenlegi ismereteid elegendőek egy tátika főzet elkészítéséhez. (ld. enc.) [21 pontot használtál fel, van még 842.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 840.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 838.]
Gyorsvarázsolsz! Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 836.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 199% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 836.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 548 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranyfecske bal szárnyát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) Az aranyfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 656, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 826.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 826.]
Fürgén varázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 824.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 814.]

at 4528 20 TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 19 TU árán átcsúsztatsz 19 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 814.]

kre 232 1128 6 kreálsz a 232. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 812.]

kt 430 10 elkészíted a 430. tárgyat (10 darabot)
Sajnos csak 4 bogyógránát készítéséhez van elegendő alapanyagod. Legyártottál 4 bogyógránátot. Ügyességed TF-elődött. [20 pontot használtál fel, van még 792.]

hh 1096 248 473 használod az 1096. tárgyat a 248. tárgyat a 473. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Hogy miért ne fuss el a smaragd sárkány elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány mindig egy sárkánypikkely." Ennél izgalmasabb dologról nem is hallhattál volna. Majd jobban oda kell rá figyelned, amikor a jövődet tervezed. [4 pontot használtál fel, van még 788.]
Gyorsan elnyeled a pszi követ. A következő pillanatban pusztító fájdalomhullám fut végig a testeden. (-67 életerő.) Ordítva dobálod magadat, átkozódva, amiért ilyen őrültséget követtél el. Aztán lassan magadhoz térsz. Pszi képességed fejlődött! [6 pontot használtál fel, van még 782.]
Ledöntesz egy adagnyi fiatalság italát. Rövid időn belül érzed a hatást. ( fiatalodtál 3 évet.) [1 pontot használtál fel, van még 781.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen meglódul a lábad alatt a talaj, és egy étkezőben találod magad. Egy asztalnál ülsz, melynél a legelképesztőbb formába bújt alakváltók az asztaltársaid. Hangosan csócsálják az ízletes falatokat a tányérjaikról. Csak te nem eszel, nem érted mi ez az egész... Aztán megérkezik a pincér és megkérdezi, hozhat-e még valamit. Miközben megrázod a fejed, felnézel rá, és szíved kis híján azon nyomban leáll. A pincér egy triklem drakolder... Földbe gyökerezett lábbal állsz a kút előtt. Nem tudod hova tenni ezt a látomást, bár annyira élethű volt. 5218 tapasztalati pontot kaptál. Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 777.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Rövid várakozás után láthatatlan kezek közelebb taszítanak a kút padkájához. Pont, hogy a belsejébe nézhess, ahol pont elérhető magasságban 5 rozmárfog lebeg. Elégedetten konstatálod, hogy ez mind a tied. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 773.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Végtagjaid pár pillanat alatt könnyedebbé, jobban koordinálhatóbbá válnak. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 769.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Roóklóptúrhhum által üzemeltetett boltban még 14 távcső kapható!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 765.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 49 varázspontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 761.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Keresd a Kromhor Xanathal nyomait, mert a legyőzött példányoknál az esetek iciripiciri hányadában éjkristályt találhatsz." Vicces, hogy ezt pont így kellett megtudnod. Na de pont ezért nevezik a csodák kútját csodák kútjának. [4 pontot használtál fel, van még 757.]

le 865 leveszed/lerakod a 865. tárgyat
Leveszed a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

kf 742 kézbeveszed/felveszed a 742. tárgyat
A nyakadba akasztod a Natharion amulettet. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

ff 1264 felt. fegyverváltás: 1264
Felt. fegyverváltás: << vadászkés. [0 pontot használtál fel, van még 757.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a szörnyismeret. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 3 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +4% szörnyismeret.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 753.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Először csak lenyűgözve állsz ott, és azt bámulod, ahogy egy szivárványszín sugárnyaláb előtör a kútból, és a testedbe csapódik. Mágikus aurád bizonyos mértékig feltöltődik tőle. (+46 varázspont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 749.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Semmi nem történik... de aztán, néhány ákombákomot veszel észre a kút padkáján. Egybeolvasva értelmes mondatnak tűnnek. Központi témájuk a nyomkövetés. Végigböngészed, mi az konkrétan, és lám, a szavak tudnak neked újat mondani. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +1% nyomkövetés.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 745.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Pár pillanat múlva a mászás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +1% mászás.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 741.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a taumaturgia szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) [+1% tau] Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 737.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Olyan furcsán ködös minden. Eltelik pár perc, hogy rájössz, miért forogsz úgy, mintha egy moa centrifugába kerültél volna. Egy hurrikán belsejében vagy! Ilyen még soha nem történt veled... A látomás olyan hirtelen múlik el, hogy imbolyogva a hátsódra zuhansz. A túlságosan valósághű élmények nehezen felejthetőek. 5423 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 733.]

m 1 mozogsz északkeletre
[186,61] Továbbmész a város utcáján.

Látsz egy templomot. Fairlight hívői építették. Felfedeztél egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 natharion gömböt 35 aranyért.
Összeismerkedtek. Az ő neve Liallan. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
[8 pontot használtál fel, van még 725.]

pbe 9999 beraksz a bankba 9999 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 100317 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 725.]

m 1 mozogsz északkeletre
[187,60] Folytatod sétádat a házak közt.

Oldalt pillantva, meglátsz egy templomot. Tharr hívői építették. Jártadban-keltedben ismét megakad a tekinteted a fegyvermester ajtajára tűzött felhíváson. Úgy tűnik, még mindig aktuális a kiképző-munka. (26. többszemélyes kaland, 90 TVP szükséges hozzá, innen keletre 90, északra 141 mérföldre teljesítheted.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-39 életerő). Van itt egy kvazár kohó (628. épület.) és egy fegyvermester háza (631. épület.). [8 pontot használtál fel, van még 717.]

be 631 2 bemész a 631. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 280 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 667.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[188,61] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a részeg kalandozó fejét. (5 támadással 197 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy aranylánc [aranylánc ládikóba-> (186,61)-> 20 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1567 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 242, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt erődítményt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Egy Blounther apó közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 567 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy a halál szava. Semmi eredménye! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy pszi ragyogás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Véres nyál csordul ki a Blounther apó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 2 púderkő és egy karbin plazma [karbin plazma ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP]. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 balkezes gyűrű [balkezes gyűrű ládikóba-> (186,61)-> 200 arany, -2 ÉP]. 3379 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 4, gyógyulás: 8, összesen: +4 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő).

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[290,49] Változik a terep: mocsárvidéken jársz.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-40 életerő).

(Továbbmész...) [291,50] Egyre több bokor tűnik fel, az aljnövényzet sűrűsödik. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy pszionikus entitás. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 876 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Semmi hatás! (pszi-acéltorony védelmez.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Nem találtad el. A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Oopssz, ez mellément! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy fehérál.roncsolása pszi támadással. Semmi hatás! (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Támadásodat elkerülte ellenfeled. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy fehérál.roncsolása pszit. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott pszi-acéltorony védelmed.) Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. Semmi eredménye! Oopssz, ez mellément! Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Egy pszi ragyogás varázslattal köszönt csatapartnered. A varázslat kudarcot vallott. Túl sok sebet kaptál. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 876, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 2 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 643.]

m 4 6 4 mozogsz délre, nyugatra, délre
[291,51] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Utad során felfedezel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Egy tűzgolyó repül el a füled mellett. Egy hajszálon múlt, hogy nem estél áldozatul a konzerválódott ősi mágia ilyetén elszabadulásának. Egy gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 300 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc bal oldalát. (6 támadással 236 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (48 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 1165 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a gothag döglidérc testét. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1923, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Még egy utolsó pillantást vetsz az imént legyőzött szörny hullájára, majd tovább indulsz. Rémülten nézel körül. Bár sima a talaj, a csatamező fölé telepedett köd meggátolja, hogy messzire elláss. Miért ez az érzés, hogy nem vagy egyedül? Egy rothadó borzalom védelmezi a vadászterületét.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 549 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (18 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rothadó borzalom elővillanó darabját. (8 támadással 1091 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 311 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy Asylux átka. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 119 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a rothadó borzalom testét. (5 támadással 746 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (66 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a rothadó borzalom testét. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (15 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. Semmi hatás! A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 97 életpontot vesztesz.) A rothadó borzalom belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 86 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 84 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 112 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jácint díszkő. 23281 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3167, sebződés: 939, gyógyulás: 8, összesen: -931 ÉP}

Rémülten tapasztalod, hogy megmozdult a lábad alatt a föld, mintha valami a felszínre törne. Hogy milyen nagy az egy csatamezőre jutó népesség aránya! Ez egy újabb ellenfél! Egy kristálynyálka készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Al'thang formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy árvalányhaj tőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy lélegző tátikát.
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+1124 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Egy hangyaboly mellett egy döglött hangyászt találsz. Talán gyomorrontást kapott? Te viszont nem fogod vele elrontani a hasadat, az biztos! (+2 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
Találkozol Salióval. Egy árnyszőttest, egy bársony övsálat, egy Bropxat vállvédőjét, egy drag'kór fülkarikát, egy draklen csizmát, egy drakolder gyűrűt, egy háború gyűrűjét, egy hókeresztet, egy játékmesteri palástot, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy natharion talizmánt, egy Notermanthi amulettet, egy ogre övet, egy ősmágus fülbevalóját, egy Ovgun nyakláncát, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy ryuku vadászinget, egy Teremtő koronáját, egy uglaok harci maszkot, egy uglaok karvédőt, egy uglaok lábszárvédőt, egy uglaok lánckesztyűt és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Büszkén hordja a varkaudar invázió bronz emlékérmét. Fegyverzetét egy triklem drakolder trófea, egy élőholt drakolder trófea és egy teriád varázsló trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy biethlan lándzsát, bal kezében egy Zarknod szemét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Egy pikkelyes ptog a hátasa. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Érzékeled auráját: semleges jellemű, mint ahogy Te is. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.

(Továbbmész...) [290,51] A síkságot ritka erdő váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Találsz egy félig kész ladikot. Egyelőre nem tudod felmérni, mi is ez valójában. Biztos vagy benne, hogy egyszer majd te is építesz ilyeneket. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [290,52] Fák, mindenütt csak fák. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy félig kész tutajt. Idegenül fest a szemedben. Később talán majd te is rájössz, hogyan kell ilyet építeni.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Aránylag régi (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-41 életerő). [134 pontot használtál fel, van még 509.]

v 198 270 59 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(290,51) Chara-din monolitja (#534), ladik (#1244)
(290,52) Chara-din monolitja (#534), tutaj (#1242)
(291,50) Tharr oltár, 255. jellempróba, 34. jellempróba, pszionikus entitás (#553)
(291,51) gothag döglidérc (#429), rothadó borzalom (#633), drakolder csatamező (#966), 43. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), árvalányhaj tő (#1908, belőle készíthető: #1909), lélegző tátika (#1904, belőle készíthető: #1905), Salió (2429. kalandozó)

[270,59] Fák, mindenütt csak fák.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Besétálsz a drakolder csatamezőre. Szerencsére a dramoan talizmán megvéd az ősi mágiák permanens pusztító erejétől. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy ro'galhal kísértet jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy sorvasztás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (6 támadással 232 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a ro'galhal kísértet testét. (7 támadással 1020 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (77 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 189 életpontot vesztesz.) A ro'galhal kísértet most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12807 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1872, sebződés: 189, gyógyulás: 8, összesen: -181 ÉP}

Ruhád ujjába törlöd izzadt tenyered. Remélhetőleg egyedül volt az imént legyőzött rusnyaság. Hosszas kutatás után egy kincsesládára bukkansz. Érdekes, ez hogy maradhatott épen itt?!? Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 ezüstdarab. Egy kristálynyálka jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 435 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka bal oldalát. (6 támadással 224 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (29 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1190 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a kristálynyálka testét. (6 támadással 294 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (18 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 169 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 152 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 53 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a kristálynyálka masszatestét. (8 támadással 1145 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a kristálynyálka testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (58 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 170 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 148 életpontot vesztesz.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-14 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-60 életerő). A kristálynyálka összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 22891 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3523, sebződés: 862, gyógyulás: 8, összesen: -854 ÉP}

Egyszer csak újabb nesz üti meg a füled. Rémülten pördülsz meg. Pár lépésre egy újabb szörny áll. Egy ezeréves lélek készül a lemészárlásodra. Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett.
Találsz egy borkonyó cserjét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Észreveszel egy félig kész tutajt. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy őstenyészet vigyorog kajánul.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+1150 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-37 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)
Összeakadsz Kőaggyal. Első pillantásra észreveszed, hogy egy míves Ma'yia furulyája van nála. Ő Sneki férje! Sheran személyes tanácsadója. Egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy gyémánt Vlagyi-díjat, egy hakamát, egy haramakit, egy Hatalom Karkötőjét, egy hókeresztet, egy jegygyűrűt, egy Kabol gyűrűjét, egy kabutót, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kreiton palástot, egy kyorg övcsatot, egy Lordac kesztyűjét, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy örökkéval. zafírját, egy ősi kígyóbőr övet, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy sodét, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy torz fülkarikát, egy tradicionális övet, egy tűzúr csizmáját, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy Vlagyimir-díjat visel. Felszerelését egy Wrigh trófea, egy Oyatame Tzutuki trófea és egy szárnyas gömböc trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Lant, mit angyal s ördög tart. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy Durghal pörölyét, bal kezében egy fagyott kalapácsot tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [120 pontot használtál fel, van még 389.]

m 4 4 mozogsz délre, délre
[270,60] Az erdőt síkság váltja fel.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tükörtornyot. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Chardonnay előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy borkonyó cserjét. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-33 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek északra. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délre vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [270,61] Még mindig füves síkságon vagy. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy vérszomjas karvaly. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 562 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérszomjas karvaly fejét. (6 támadással 234 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (21 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (108 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vérszomjas karvaly bal lábát. (8 támadással 1217 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a vérszomjas karvaly testét. (6 támadással 307 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) Csőrét a vérszomjas karvaly hasadba döfi. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 37 életpontot vesztettél. Erősen belecsíp az oldaladba a vérszomjas karvaly. (1 támadástól 210 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 87 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával megkarcolod a vérszomjas karvaly testét. (1 támadással 137 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a vérszomjas karvaly szürke hátát. (1 támadással 47 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (26 életpontot sebezve.) Nagydarab húst csippent ki a bal válladból a vérszomjas karvaly csőrével. (1 támadástól 196 életpontot vesztesz.) A vérszomjas karvaly belevágja csőrét a karodba. (1 támadástól 206 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 87 életpontot vesztettél. A vérszomjas karvaly most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. [madártoll ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 19723 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2722, sebződés: 1129, gyógyulás: 8, összesen: -1121 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+1187 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy borkonyó cserjét. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-35 életerő). Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem valami friss (kb. 1 hetes) gnóm nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek északra, friss mutáns nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) [56 pontot használtál fel, van még 333.]

v 181 183 29 elmormolod a 181. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,59) ro'galhal kísértet (#463), kristálynyálka (#632), drakolder csatamező (#966), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), tutaj (#1242), művészi porolit (#720), Kőagy (3359. kalandozó)
(270,60) tükörtorony (#885), Tharr oltár, 35. jellempróba, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Chara-din monolitja (#534)
(270,61) vérszomjas karvalyok (#555), Tharr oltár, 255. jellempróba, 32. jellempróba, borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312)

[183,29] Egy kisebb településhez érkeztél.

Oldalt pillantva, meglátsz egy csodák kútját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-32 életerő). Találsz néhány eldobott tárgyat: 22 mákrózsa virág. Magadhoz veszed őket.
[-60 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 323.]

* 1. BP: alakváltás 13
Oké, álcázod magad a táborozás alatt. [3 pontot használtál fel, van még 320.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Sikerült elmondanod a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 290.]

* 3. BP: energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-6 TU.] [42 pontot használtál fel, van még 248.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [10 pontot használtál fel, van még 238.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 238.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 597 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (pszi-acéltorony védett meg.) Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske csillogó testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Az aranyfecske összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 97 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 228.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 228.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 37 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 9 lótuszvirág. [3 pontot használtál fel, van még 225.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 225.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 225.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 223.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 218.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 213.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 13 fejleszted a 3. tulajdonságodat 13 pontért
Egy mini-akadálypályát építesz (az ember mit meg nem tesz merő egoizmusból...), és többször megpróbálsz minél rövidebb idő alatt, minél kevesebb hibával végigjutni rajta. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 405 TVP-t kell elköltened.] A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). [13 pontot használtál fel, van még 200.]
Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-11 szerencse). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 8, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÁTIKA FŐZET (1987. TÁRGY)
A tátika bibe csodálatos hatását leginkább teaként felhasználva tapasztalhatjuk meg, amikor a főzet a sérült vagy különféle betegségekkel fertőzött szervezetben gyorsan dolgozni kezd, és látványos eredményt produkál. A tátika főzet elkészítéséhez 1 tátika bibe, 1 csokor holdfű, 1 adag árvalányhaj és 10 korty víz szükséges, és periszkóp csigaházban tárolod. Az alapanyagokat a forró, de nem lobogó vízzel kell leforrázni, majd hagyni, hogy a hatóanyagok kiázzanak belőlük. A varázsital főzése varázslat elengedhetetlen, mint ahogyan az a 10 TVP-nyi idő is, amíg hagyni kell a növényi anyagokat ázni. A művelet során 1 korty tátika főzet keletkezik, amit nagyon féltékenyen őrizni fogsz, és semmiképp sem fogod áruba bocsátani. No, és hogy miért is érdemes vele az értékes időt rabolni? A tátika főzet elfogyasztása után életerőpontod annyi lesz, mintha maximális mértékig vámpirizáltad volna magad! Sajnálatos módon van egy csepp mellékhatása is: ilyenkor maximális életerőpontod a forduló végéig végéig csökken 150-nel. A gyógyital használatához a H 1987 parancsot kell kiadnod 3 TVP-ért. Második paraméternek megadhatsz egy számot, ha a megadott paraméternél kevesebb ÉP-t gyógyulnál a főzettel, nem fogod használni. A 2. paraméter alap esetben 500, tehát ha nem adsz meg 2. paramétert, vagy nullát írsz, akkor nem fogod használni főzetet, ha nem gyógyulnál vele legalább 500 ÉP-t. [5000 max. ÉP esetén (5000-150)*1,5 = 7275, tehát 7275 ÉP-re gyógyítana, így ha paraméter nélkül adod ki a H parancsot, akkor nem fogod használni, ha aktuálisan 6775-nél több ÉP-d van.]

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 763. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 84 (121) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 84 (111) Védekezés: 169 Menekülés: 30 % Életkor: 51/60 év
Egészség: 84 (109) Életpont: 1461/1226 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 91 (120) Varázspont: 4681/2814 Pénz: 44589 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 47/0 Pszi pont: 983/479 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 59
Eddig összesen 9460 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 107184 TP-t kaptál. Jelenleg 47685130 TP-d van. A következő szinthez még 4314870 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 763. fordulódban 100317 arany került a bankszámládra. 100317 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 56/6 (+6%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/79 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: vadászkés (#1264)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 36/27 2. nyomkövetés: 189/93 (+32%) 3. mászás: 38/88 (+1%)
4. csapdakészítés: 10/25 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 373/22 (+90%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 38/8 (+8%) 9. szörnyidomítás: 5/59
10. teológia: 187/78 (+37%) 11. taumaturgia: 292/54 (+24%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/34 15. szörnyismeret: 24/47 (+4%)
16. pszi: 87/70 (+27%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/6 20. bányászat: 56/92 21. úszás: 15/78
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 459
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), kísértetvándor (#568) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26)
erőpajzs III (#127) szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 1)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 221 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 483 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
9765 arany (#50) 1 fiatalság itala (#473) 6 ilkin érc (#232)
2 isteni könnycsepp (#260) 3 kaktuszbogyó (#429) 3 kerek kő (#19)
1 natharion gömb (#865) 1 pszi kő (#248) 7 szögletes kő (#17)
1 tükör (#43) 12 ugh méreg (#166)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
4 bogyógránát (#430) 1 borkonyó bibe (#312) 2 csalánvirág (#582)
5 csillezsályalevél (#1253) 2 ezüstdarab (#326) 1 jácint díszkő (#753)
5 jégszilánk (#1128) 6 kaja (#2) 9 lótuszvirág (#447)
22 mákrózsa virág (#56) 2 púderkő (#119) 5 rozmárfog (#1069)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,29) csodák kútja (#1096), aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek