Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. jan. 3. 9h:32' EZ A 820. JÁTÉKHETED, 762. FORDULÓD 821. játékheted kezdete: jan. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
at 2489 10 | TU-t adsz át a 2489. kalandozónak 10 |
p 68 9146 | használod a 68. pszi képességet |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
h 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat |
m 1 | mozogsz északkeletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 7 vas dobónyíl. Nem találtad el. A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a csápos otagi testét. (3 támadással 445 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Transzformálsz! (+44 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (13 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a csápos otagi nyálkás csápját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A csápos otagi elhibázza az ütést csápjával. A csápos otagi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3506 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 770, sebződés: 0, gyógyulás: 118, összesen: +118 ÉP}
v 198 255 65 | elmormolod a 198. varázslatot |
[255,65] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy leviathán lárva. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 183 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 vas dobónyíl. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor megpöccinted a leviathán lárva bal csápját. (9 támadással 1148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+230 életerő). Transzformálsz! (+114 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a leviathán lárva fejét. (7 támadással 327 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+66 életerő). Transzformálsz! (+32 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 13610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1725, sebződés: 2, gyógyulás: 304, összesen: +302 ÉP}
v 84 393 | elmormolod a 84. varázslatot |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a purifikátor császár szürke hengertestét. (8 támadással 323 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (18 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel gyengén megütögeted a purifikátor császár testét. (4 támadással 228 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+22 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a purifikátor császár öklelő szarvai elől. A purifikátor császár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 purifikátor hájat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 799, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
im 2 | imádkozol |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy élőholt pozdorja varázslattal köszöntöd a másikat. 405 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (8 támadással 436 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a ro'galhal kísértet fejét. (9 támadással 1310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+131 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a ro'galhal kísértet szellemtestét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 248 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +50 ÉP.) Véres nyál csordul ki a ro'galhal kísértet száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1968, sebződés: 248, gyógyulás: 64, összesen: -184 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 2 3 | imádkozol |
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról élőholt pozdorja varázslatot lősz a másikra. 414 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 437 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a ro'galhal kísértet testét. (9 támadással 1334 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+161 életerő). Transzformálsz! (+133 varázspont.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a ro'galhal kísértet bal oldalát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 106 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +22 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12078 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1991, sebződés: 106, gyógyulás: 196, összesen: +90 ÉP}
m 2 3 2 | mozogsz keletre, délkeletre, keletre |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a szellemdarázs bal oldalát. (8 támadással 431 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Elszántan ellenfeledre rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a szellemdarázs testét. (9 támadással 1326 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Transzformálsz! (+132 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1742, sebződés: 0, gyógyulás: 84, összesen: +84 ÉP}
(Továbbmész...) [257,66] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bo'adhun éjhozó. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. 409 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A Kitérés Művészetének technikáját alkalmazod majd. Elrepül 7 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a bo'adhun éjhozó testét. (7 támadással 296 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (38 életpontot sebezve.) A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (10 támadással 1142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+57 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a bo'adhun éjhozó szellemalakját. (1 támadással 60 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Távolról jégoszlop varázslatot lő rád a másik. 51 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiaspirál varázslatot. 81 életpontot vesztettél. A bo'adhun éjhozó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13824 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2036, sebződés: 133, gyógyulás: 14, összesen: -119 ÉP}
(Továbbmész...) [258,66] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy borkonyó bibe és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy egy fürkésző szemek varázslat került rád. Hálásan nézel Elenios szemébe. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ashym lábát masszírozza. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy fekélyes hernyó közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 196 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fekélyes hernyó testét. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (76 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-31 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a fekélyes hernyó testét. (10 támadással 1461 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+141 életerő). Transzformálsz! (+73 varázspont.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel megpöccinted a fekélyes hernyó széles száját. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A fekélyes hernyó megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-43 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11983 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2387, sebződés: 74, gyógyulás: 150, összesen: +76 ÉP}
m 7 1 7 | mozogsz északnyugatra, északkeletre, északnyugatra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy izomernyesztés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Elszántan ellenfeledre rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhányszor súrolod a púpos zsokarg testét. (6 támadással 869 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a púpos zsokarg jobb oldalát. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7652 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1270, sebződés: 0, gyógyulás: 43, összesen: +43 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 212 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy szerencsétlenség varázslatot, majd rád küldi. (-40 szerencse a harc időtartamára.) A lény igéző tekintetét rád emeli. Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel gyengén megütögeted a kreiton bűvölő bal oldalát. (11 támadással 1610 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (65 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a kreiton bűvölő egyik csápját. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (55 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápol, de mindhiába. A kreiton bűvölő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
13525 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2020, sebződés: 0, gyógyulás: 14, összesen: +14 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre élőholt pozdorja varázslatot lősz. 409 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a tleikan hadúr testét. (10 támadással 1467 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütöd a tleikan hadúr testét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Kavargó pengefalként zúdul rád a tleikan hadúr. (2 támadástól 267 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +54 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
13949 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2047, sebződés: 267, gyógyulás: 62, összesen: -205 ÉP}
A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 216 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled savdárdát hajít feléd. Jól célzott! (15 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Toodrok Din testét. (8 támadással 815 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+164 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a Toodrok Din sötét bőrét. (8 támadással 360 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz a Toodrok Din csapása elől. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor súrolva eltalálod a Toodrok Din testét. (7 támadással 677 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Ököllel súrolod a Toodrok Din sötét bőrét. (1 támadással 57 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) A Toodrok Din lendületes ütése célt téveszt. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 varkaudar csésze. 14586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2264, sebződés: 15, gyógyulás: 207, összesen: +192 ÉP}
(Továbbmész...) [258,64] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Két ősi birodalom, az Esthar Császárság és a bo'adhun barbárok birodalmának képzeletbeli határvonalán jársz. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy bo'adhun lidérc közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy élőholt pozdorja. Semmi hatás! A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bo'adhun lidérc testét. (8 támadással 439 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a bo'adhun lidérc testét. (10 támadással 1477 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a bo'adhun lidérc áttetsző mellkasát. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (57 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 18 életpontot vesztettél. Egy sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A bo'adhun lidérc vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 28 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Felfénylik az esszenciavédelem! A szörny hatalmas detonáció közepette darabokra robban (-55 életerő). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 13502 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2148, sebződés: 101, gyógyulás: 20, összesen: -81 ÉP}
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 186 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Távfegyvered használatakor Muo-Tie Hatalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szellemdarázs jobb oldalát. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (24 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor súrolva eltalálod a szellemdarázs áttetsző fullánkját. (10 támadással 1427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+71 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (67 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a szellemdarázs testét. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) Feléd sújt a szellemdarázs a farkával, de elhibázta! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1841, sebződés: 0, gyógyulás: 80, összesen: +80 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy agytaposás varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 330 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A Muo-Tie Hatalma technikára koncentrálsz. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal karját. (8 támadással 221 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a ködmágus testét. (9 támadással 657 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Ököllel párszor súrolva eltalálod a ködmágus fejét. (9 támadással 354 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus jobb lábát. (10 támadással 737 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (12 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus bal lábát. (6 támadással 240 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 176 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +36 ÉP.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A ködmágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály (ld. enc.). 21014 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2499, sebződés: 330, gyógyulás: 75, összesen: -255 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 149 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (8 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (13 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-36 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a kristálynyálka testét. (11 támadással 1600 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a kristálynyálka testét. (8 támadással 630 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 160 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +32 ÉP.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja rátapad a karodra. Amikor lerántod, vér ömlik a sebből. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 62 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-48 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor megpöccinted a kristálynyálka testét. (5 támadással 724 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a kristálynyálka testét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A kristálynyálka rávág csápjával a térdedre. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-18 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-71 életerő). Véres nyál csordul ki a kristálynyálka száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3890, sebződés: 863, gyógyulás: 131, összesen: -732 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A Kitérés Művészetének technikáját használod, hogy elugorhass a szörny lehelete elől. Elrepül 7 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a fertőzött dr.lárva nyakát. (7 támadással 378 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A szörny elemi tüzet lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (78 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (11 támadással 1559 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+312 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a fertőzött dr.lárva hólyagos testét. (8 támadással 618 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+124 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (22 életpontot sebezve.) Többször beletép húsodba a fertőzött dr.lárva. (2 támadástól 264 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +53 ÉP.) A fertőzött dr.lárva kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 162 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel párszor megpöccinted a fertőzött dr.lárva jobb szárnyát. (7 támadással 987 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Földelementálod támad. (63 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a fertőzött dr.lárva sárgásvörös bőrét. (1 támadással 78 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A fertőzött dr.lárva hatalmas karmait arcodba vájja. (2 támadástól 370 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +74 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.)
A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 29255 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3853, sebződés: 1020, gyógyulás: 852, összesen: -168 ÉP}
(Továbbmész...) [257,63] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Látsz egy fekete lótuszt. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy verg elmeszaggató került az utadba. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 179 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agybénítás II pszi támadást. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (8 támadással 414 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. Brutális kegyetlenséggel kezded meg a Kos Csapása manőverét. Ököllel gyengén megütögeted a verg elmeszaggató jobb oldalát. (9 támadással 1010 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (30 életpontot sebezve.) Ököllel megpöccinted a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12560 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1755, sebződés: 0, gyógyulás: 224, összesen: +224 ÉP}
m 7 1 | mozogsz északnyugatra, északkeletre |
Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szellemdarázs testét. (8 támadással 425 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (67 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a szellemdarázs testét. (10 támadással 1415 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+284 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (74 életpontot sebezve.) Ököllel meghorzsolod a szellemdarázs bal szárnyát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (62 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával melletted a levegőbe suhint. A szellemdarázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 9842 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1891, sebződés: 0, gyógyulás: 308, összesen: +308 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 156 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A kí segítségével Muo-Tie Hatalmának technikáját használod. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kristálynyálka testét. (8 támadással 438 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-40 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Megvonod a vállad... Mit akart ez? Harcoljunk inkább! Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyengén megütögeted a kristálynyálka masszatestét. (9 támadással 1760 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (76 életpontot sebezve.) Ököllel gyengén megütögeted a kristálynyálka testét. (8 támadással 627 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (56 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 146 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 44 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-64 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel párszor megpöccinted a kristálynyálka testét. (2 támadással 290 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel súrolod a kristálynyálka testét. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 135 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 154 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-76 életerő). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21586 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3689, sebződés: 820, gyógyulás: 123, összesen: -697 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 307 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ködmágus bal lábát. (8 támadással 220 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyengén megütögeted a ködmágus fekete csuháját. (11 támadással 749 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus testét. (8 támadással 298 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a ködmágus sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 188 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ellenfél gyengítése céljából egy Kabal-Sújtásra összpontosítasz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a ködmágus fekete csuháját. (9 támadással 628 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Ököllel néhányszor épp csak megérinted a ködmágus fekete csuháját. (8 támadással 204 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (51 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 113 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +23 ÉP.) Egy ősi sorvasztás varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 2433, sebződés: 301, gyógyulás: 69, összesen: -232 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 199 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agybénítás II pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a verg elmeszaggató egyik csápját. (8 támadással 437 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel gyengén megütögeted a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (8 támadással 964 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+193 életerő). Földelementálod támad. (64 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel gyengén megütöd a verg elmeszaggató testét. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A verg elmeszaggató csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató elhibázza az ütést csápjával. A verg elmeszaggató még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 natharion opál (ld. enc.). 12560 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1824, sebződés: 0, gyógyulás: 219, összesen: +219 ÉP}
(Továbbmész...) [257,61] A terep bozótos - világosabb, de nehezebb a mozgás. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy raaba-fát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy natharion gólem nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 7 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a natharion gólem bal lábát. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel párszor súrolva eltalálod a natharion gólem bal lábát. (10 támadással 1406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+282 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (42 életpontot sebezve.) Ököllel csak érinted a natharion gólem testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod támad. (23 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 jáde rakshallion. 12733 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2126, sebződés: 0, gyógyulás: 306, összesen: +306 ÉP}
* 1. BP: | imádkozol |
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Erősen összpontosítasz, hogy fegyvereddel eggyel többször lőhess. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadkos előremeredő szarvát. (8 támadással 437 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Haláltáncba kezdesz ellenfeled körül. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel párszor megpöccinted a vadkos testét. (5 támadással 561 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Megelőző ütés! Ököllel csak érinted a vadkos testét. (1 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A vadkos feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8204 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1449, sebződés: 0, gyógyulás: 144, összesen: +144 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 203 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. 79 életpontot vesztettél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzgolyó varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: energiaspirál varázslatot lő rád. 73 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 7 vas dobónyíl. A célpont mellett süvít el a lövedéked. Elszántan a másikra támadsz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel gyengén megütögeted a lidérctűz esszenciáját. (9 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (65 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 42 életpontot vesztettél. Távolról savhurrikán varázslatot lő rád a másik. 43 életpontot vesztettél. Kegyetlen precizitást nyújt támadásodhoz a Sashorog alkalmazása. Ököllel néhányszor súrolod a lidérctűz testét. (9 támadással 159 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (82 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 35 életpontot vesztettél. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a lidérctűz testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy savhurrikán varázslat. 42 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 38 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8462 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 748, sebződés: 352, gyógyulás: 82, összesen: -270 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy méregfelhő III varázslatot dobsz ellenfeledre. 193 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Muo-Tie nyomdokain haladva felkészülsz a távfegyvereddel. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a púpos zsokarg szőrös púpját. (8 támadással 424 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (60 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel néhány helyen meghorzsolod a púpos zsokarg szőrös púpját. (3 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Ököllel épp hogy eltalálod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (35 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A púpos zsokarg feléd szúr agyarával, de nem talál. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7652 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1249, sebződés: 0, gyógyulás: 111, összesen: +111 ÉP}
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
* 9. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 10. BP: | t. energia kisütése: 501 5 5 |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 34 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 34 pontért |
DRAMOAN TALIZMÁN (968. TÁRGY) A dramoan kő elbűvölő fénye új tárgyak feltalálására ingerel. Persze nem te vagy az első és az egyetlen, akiben felmerül, hogy milyen remek ékszert lehetne ebből a drágakőből készíteni. Ha egy dramoan követ keretbe akarsz helyezni, egy 6 darab pirkittel felfűtött vaskohónál 3 vasérc és 3 óndarab beolvasztásával mutatós talizmánt kapsz. Illetve, ha az olvasztásnál felhasználsz 3 darab isteni könnycseppet is, a dramoan talizmán minden szempontból tökéletes lesz. Ez az akció 18 TVP-be kerül. Elkészítése csak a legjobb bányászoknak sikerülhet, akiknek legalább 22-es szintű a bányászat szakértelmük. A talizmán kisugárzása elképesztő. Ha nálad van, olyan védőaurát von köréd, amivel akár a legfertőzöttebb drakolder csatamezők mélyére is behatolhatsz. A talizmán KF-eléséhez nem kell külön parancsot kiadni, ha drakolder csatamezőn kutatsz, automatikusan használod. |
ÉJKRISTÁLY (958. TÁRGY) Már az első pillanatban magával ragad az éjkristály sötétségbe nyúló szépsége. A kúpforma drágakő egyrészt úgy csillog, mint a legfényesebb gyémánt, másrészt viszont olyan sötétség árad belőle, mint amilyen a fülledt nyári hónapok csillagmentes éjjeleinek feketéje. A rég betemetődött és ezáltal a múlt ködébe veszett régésztelepeken kristályok ezreit hozták felszínre a törpék elfeledett ősei. A leghatalmasabb árnytündér mágusok mindig megtalálják a módját, hogy tartsanak maguknál egy-egy darabot - vajon az éjkristályból szivárgó energiaszeletek megoldással szolgálhatnak a rejtélyre, hogy mire is kellhet ez nekik? |
KRISTÁLYNYÁLKA (632. SZÖRNY) A drakolder csatamezőkön az izzadt harcosok vértől mocskos fegyverein kívül iszonyatos mágikus erők is egymásnak feszültek. A kyorg mágia, az esthar papok imádságai és a bo'adhun sámánok gyilkos rítusai megspékelve a triklem drakolderek tűzvihart okozó pillantásával olyan elegyet hoztak létre, ami a természet minden szegletét kipusztította akár több mérföldes körzetben is. A kristálynyálka a természet egyfajta bosszújaként kelt életre, a kristályossá olvadt föld vérszomjas kínja öltött formát benne. A masszaszerű, kavargó örvényként közlekedő szörny szinte mindent bekebelez, ami az útjába kerül, senkinek sem kegyelmez - még Sheran híveinek sem. Vámpirizálni nem lehet belőle. |
FERTŐZÖTT DRAKOLDERLÁRVA (630. SZÖRNY) Ez a piciny drakolderporonty kb. négyszer akkora, mint a legmagasabb elf, és legalább hatszor erősebb, mint a legizmosabbra kigyúrt troll. A drakolderek nem képesek szaporodásra, kizárólag mágikus úton lehet őket létrehozni. Az ifjú lárvák néhány évvel megalkotásuk után már ravaszabbak a legokosabb humánoknál. Egy drakolder számára természetesen a legfontosabb tananyag a pusztítás művészete, ezért gyakran vitték őket "tanulni" a csataterekre. Amelyik lárva nem volt képes túlélni a háború mágikus viharát, az életképtelennek bizonyult. Persze az is relatív fogalom, hogy "nem volt képes túlélni..." A kristállyá olvadt csatamezőkön még éveken keresztül haldokoltak az elesett lárvák, és végül a halálos sebeket a fertőző sugárzással befoltozva, ocsmány szörnyekké váltak, amelyek ugyan kevéssé emlékeztetnek a nemes és hatalmas drakolderekre, és már soha nem fognak felcseperedni, azonban még így is képesek darabokra szaggatni akár a leghatalmasabb kalandozókat is. |
RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY) A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható. |
NATHARION OPÁL (747. TÁRGY) Ezt a művészien csiszolt opálkövet egy mesterien kidolgozott, arany keretbe foglalták, amely két, egymás farkába harapó sárkányt ábrázol. Ez az ősi Natharion papi rend szimbóluma. |
Erő: | 123 (173) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (134) | Támadás: | 94 (99) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (133) | Védekezés: | 160 (170) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 45/58 év |
Egészség: | 99 (126) | Életpont: | 985/601 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 116 (138) | Varázspont: | 4703/2607 | Pénz: | 44889 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 39/6 | Pszi pont: | 889/575 | Halhatatlanság: | 10 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 60/44 (+9%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/23 |
dobófegyverek: | 44/64 (+5%) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
Szkander vereségeid: 22 győzelmeid: 38 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 72/72 | 2. nyomkövetés: | 196/10 (+36%) | 3. mászás: | 42/12 (+9%) |
4. csapdakészítés: | 60/38 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/10 | 6. gyógyítás: | 110/14 |
7. titkosírás: | 33/42 | 8. felderítés: | 37/23 (+7%) | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 412/19 (+145%) | 11. taumaturgia: | 108/89 (+11%) | 12. versengés: | 22/99 |
13. harcművészetek: | 60/39 | 14. szkanderozás: | 39/87 (+8%) | 15. zene: | 10/36 |
16. szörnyismeret: | 44/79 | 17. pszi: | 60/85 (+10%) | 18. zárnyitás: | 3/33 |
19. vadászat: | 9/95 | 20. vitalitás: | 7/75 | 21. bányászat: | 48/77 |
22. úszás: | 23/39 | 23. csapatmunka: | 5/76 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 469 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 50) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer), purifikátor császár (#393), rd'alv lélektipró (#413), átokmurgattyú (#225) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 180 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) | fürkésző szemek (#213) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Immunitáskövek? Bah, ilyesmire nincs szükségünk! Áldozz fel hármat a szívemtől legmesszebb állóból oltáromnál! |
2.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 94 TU szükséges.) tudati gyorsítás (506) OK Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2484. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | gyöngymangó (#135) | 6 | kaja (#2) | 16 | kerek kő (#19) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
1 | sallank karom (#128) | 2 | spiritusz (#170) | 7 | szögletes kő (#17) | |||
1 | tükör (#43) | 4 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
97 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 3 | borkonyó bibe (#312) | |||
1 | éjkristály (#958) | 3 | fiatalság itala (#473) | 1 | jáde rakshallion (#749) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | natharion opál (#747) | 4 | pirkit (#153) | |||
2 | purifikátor háj (#269) | 1 | raskhiir bozaka (#768) | 20 | tüske (#22) | |||
1 | varkaudar csésze (#841) | 1 | ytterium kőzet (#965) |