Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2006. febr. 3. 10h:40' EZ A 100. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD 101. játékheted kezdete: febr. 9. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #5703 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 233. tárgyat |
ext | visszadátumozás kérelem |
f 101 | kísérletezel a 101. tárggyal |
f 42 | kísérletezel a 42. tárggyal |
d 63 16 | eldobod a 63. tárgyat (16 darabot) |
d 37 11 | eldobod a 37. tárgyat (11 darabot) |
fkt 43 1 | felt. készítesz a 43. tárgyat (1 darabot) |
fkt 32 1 | felt. készítesz a 32. tárgyat (1 darabot) |
fkt 42 1 | felt. készítesz a 42. tárgyat (1 darabot) |
tf 2 14 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 14 pontért |
t 74 | támadod a 74. szörnyet |
m 4 3 | mozogsz délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [22,-77] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Ezt a masszív, tömör szák-kőből álló vonulatot mindenki csak Rák-hegység néven ismeri, feltehetően alakja miatt. A hegyvonulat ölelő karjai nem engedik az észak felől áramló nedves levegőt a déli völgyekbe, ezért is alakulhatott ott ki a Mór sivatag.
be 9 | bemész a 9. titkos labirintusba |
lm 4 9 4 | mozogsz 4 9 4 |
lm 1 | mozogsz 1 |
m 1 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre, északkeletre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a vadtroll jobb oldalát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vadtroll jobb vállát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a vadtroll megcsapja a fejedet. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a vadtroll jobb vállát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) A vadtroll karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A vadtroll belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-8 életpont). Véres nyál csordul ki a vadtroll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 194 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontlepke bal hátsó lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A csontlepke összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
(Továbbmész...) [24,-79] Hatalmas, meredek hegyek között jársz. Ez már magashegység. Kevés hó szitál. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy drasmólyom. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a drasmólyom bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a drasmólyom jobb lábát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a drasmólyom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-80] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.
m 1 8 8 | mozogsz északkeletre, északra, északra |
(Továbbmész...) [26,-82] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő bíborgörény nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a bíborgörény farkát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A bíborgörény állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a bíborgörény testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A bíborgörény feléd harap, de sikertelenül. A bíborgörény összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
19 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [26,-83] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Sheran anyánk druidái, írjatok! Zozi(3502). " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy olvasztókemencét. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy tavacskát. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy mély kút van. Elrakod a távcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy spagulár. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a spagulár jobb oldalát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Lábával meglök a spagulár. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 34 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
be 528 | bemész az 528. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Magad mögött hagyod a kastélyt, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 11.]
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
* 2. BP: | keresed a 89. szörnyet |
TÁBLA (120. TÁRGY) Hú! Egy igen tréfás és hasznos dolgot találtál ki! Mostantól tudod, hogy hogyan készíthetsz táblákat, írhatsz rájuk feliratokat, és tűzheted őket a földbe a többi kalandozó szórakoztatására/informálására/fenyegetésére/stb. Először is szükséged van 3 botra, amelyeket egy fabontó segítségével sima tábla alakúra formázhatsz. Ezután kell még 10 csepp tinta, amelyet - az ujjadat a tartó ugarhéjba mártogatva - felvihetsz a tábla felületére. Azt, hogy mi legyen a felirat pontos szövege, az UL alján, két idézőjel között tüntesd fel olvashatóan. A szöveg nem lehet 70 betűnél hosszabb, és lehetőleg ne tartalmazzon olyan információt, amit a karaktered nem tud (saját neved, anakronisztikus megjegyzések, stb). Ha ezen követelményeknek a felirat nem felel meg, akkor lehet hogy a táblára nem egészen az fog kerülni, amit Te akartál (de valami mindenképpen kerül). Ezen kívül ki kell adnod természetesen egy KT 120 parancsot, 30 pontért. A parancs második paramétereként egy *-ot írjál: KT 120 * . Ennek hatására a táblát nemcsak elkészíted, hanem le is szúrod a földbe azon a mezőn, ahol állsz. Egy körben csak egy táblát készíthetsz. Egy mezőn nem lehet négynél több tábla. Amennyiben interneten játszol, a táblakészítés menete egy kicsit komplexebb: írj nekünk egy e-mailt a tf(kukac)beholder.hu címre, melyben leírod, hogy táblát szeretnél készíteni, és hogy mi legyen a tábla szövege. Erre mi megírjuk neked, hogy mi legyen a második paramétere a KT 120 * parancsnak (amit a * helyére írsz). Ezután már létrehozhatod a saját tábládat. |
SZEKSZTÁNS (32. TÁRGY) Ha délben megméred ezzel az egyszerű eszközzel, hogy a nap milyen szögben látható a földről, éjjel pedig megteszed ugyanezt a függőleges tengely körül keringő holddal, a Zaonnal, megtudhatod, hogy kb. milyen hosszúsági és szélességi fokon vagy. Well, érthetőre lefordítva: ha van nálad szeksztáns, akkor mindig pontosan tudod, hogy milyen x,y koordinátákon vagy. Egy ilyen eszköz elkészítése persze nem könnyű feladat: szükséges hozzá egy tükör, egy távcső, és egy bot (amelyből az állványt készíted). A művelet 15 tevékenységpontba kerül. |
VADTROLL (70. SZÖRNY) A vadtroll cseppet sem hasonlít az izomkolosszus, szende, intelligens (??) troll kalandozókra. Az ő bőre ragyás, zöld, hajlott háttal jár, hosszú fogai és még hosszabb karmai vannak. Bár kinézetre elég nyápic, jóval több erő lakozik benne, mint az "elsatnyult szelíd trollokban". A kapott sebzéseket fenomenális iramban regenerálja vissza, ezért nem könnyű elbánni vele. Állítólag a tűz a legjobb módja az elpusztításuknak. |
Erő: | 22 (24) | Szint: | 12 | Merészség: | 6/3 | Magasság: | 176 cm |
IQ: | 17 | Támadás: | 15 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 98 kg |
Ügyesség: | 17 | Védekezés: | 16 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 22/22 év |
Egészség: | 17 | Életpont: | 163/78 | Jellem: | semleges (-4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 16 (17) | Varázspont: | 26/24 | Pénz: | 115 arany | Kép. pont: | 2 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 2 (+1) | szúrófegyverek: | 10 | vágófegyverek: | 2 |
ütőfegyverek: | 13 | lőfegyverek: | 7 | dobófegyverek: | 5 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (160%) << csontszablya (#64) (160%) << szöges bunkó (#8) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); kerek kő (#19) (5 -8.); dárda (#10) (9 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3 | 2. nyomkövetés: | 12 (+1) | 3. mászás: | 5 |
4. csapdakészítés: | 5 | 5. csapdaészlelés: | 1 | 6. gyógyítás: | 30 (+1) |
7. titkosírás: | 1 | 8. felderítés: | 1 | 9. teológia: | 1 |
10. zene: | 4 | 11. szörnyismeret: | 3 | 12. zárnyitás: | 1 |
13. vadászat: | 8 | 14. bányászat: | 10 (+1) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 1 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 45% életerő alatt 10 TVP-ért |
ásol max. 50 TVP-ért |
készítesz botot (#4) (max. 1 darabot ), dárdát (#10) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 1 darabot ), szöges bőrpajzsot (#66) (max. 1 darabot, csak egyszer), mandibulakaszát (#127) (max. 1 darabot, csak egyszer), tükröt (#43) (max. 1 darabot, csak egyszer), szeksztánst (#32) (max. 1 darabot, csak egyszer), távcsövet (#42) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod garokkot (#73) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 50 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
ormánygőte (#18), sörényes ubuk (#89) (csak egyszer), kaszabolósáska (#83) (csak egyszer), sünmedve (#33) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
vízionár (#66), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
áldomás (#6) |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben! |
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre. |
3.) A következő áldozat egy bronzpáncél kell, hogy legyen. |
Összsúly: 57.14 kg | Megterheltség: 98% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 82 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
11 | drótszőr (#37) | 1 | fáklya (#36) | 2 | kaja (#2) | |||
16 | tigroszlán fog (#63) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
40 | arany (#50) | 5 | madártoll (#112) | 2 | óndarab (#85) | |||
1 | rézdarab (#70) |