75. forduló, 77. forduló, Dundi-dió-mogyoró összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. máj. 5. 10h:59'
EZ A 1144. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD
1145. játékheted kezdete: máj. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 15 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3332
SZÁMLA : XXXX

DUNDI-DIÓ-MOGYORÓ KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [93,10] koordinátán.
Unalmas perceidben társaságot kaptál: A FÉNY hordozóinak hírnökét. A csodálatos, NAPfényes időben együtt sétáltok a SZEMet gyönyörködtető a tájon. Nemhiába, Jó dolog A FÉNY...
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+9 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+42 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 173.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[92,9] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy uzbány. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az uzbány testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod az uzbány fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (3 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Az uzbány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 325 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy trikornis. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Látsz egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 163.]

vd 10 m 10
Tapasztalt szörnyvadász vagy, így pontosan tudod, merre találhatsz a környéken megvadult szörnyeket. Egyelőre nincs időd gondolkozni a szörnyek megvadulásának okán, mert máris rábukkantál egy ellenfélre, ami egy arató csattanat.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hatalmasat okádsz: semmi sem marad a gyomrodban! Elszántan a másikra támadsz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az arató csattanat fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az arató csattanat testét. (3 támadással 70 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Elhajítod a vacak nukleáris cickány trófeát, és diadalmasan beszerzel egy arató csattanat trófeát. 845 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy arató csattanat.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Hosszú sugárban hányod ki a legutóbbi étkezés tárgyát. Elszántan a másikra rontasz. Mindent elsöprő lendülettel indítod meg a Kos csapását. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az arató csattanat egyik lábát. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod az arató csattanat zöld masszáját. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az arató csattanat kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Ki-energiádat összegyűjtöd, hogy egy Pörölycsapást alkalmazhass. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az arató csattanat zöld masszáját. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az arató csattanat beleharap a kezedbe. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+60 életerő.) Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) [5 pontot használtál fel, van még 158.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Amikor észreveszed a miksziszi fakopácsot a fa tetején, már tudod, hogy nyert ügyed van. Két perc múlva a kis állat a tenyeredben ül, és te a nagyapádtól tanult módszerrel elkezded gyógyítani magad a fakopács mentális energiasugarainak segítségével. Mikor a kissé elpilledt madár ismét a fa tetején csücsül, te már sokkal jobban érzed magad. (+42 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 mozogsz délre
[92,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy rőtmanó berzerker került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rőtmanó berzerker rőt pofáját. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-10 életpont.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rőtmanó kacagány (ld. enc.). 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 45, gyógyulás: 0, összesen: -45 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt zan indukátort. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Chara-din rúnaköve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Végre, egy kis kaja! Befalatozol. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

vd 10 m 10
Nekiállsz felkutatni néhány szörnyet, abban a reményben, hogy találsz valami nyomot azzal kapcsolatban, hogy mi okozhatja azt, hogy ennyi "szörny" vadult meg az utóbbi időben. Hamarosan rá is bukkansz: egy dombi yeti! (ld. enc.)

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Elszántan a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a dombi yeti testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a dombi yeti otromba fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dombi yeti Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Kisebb sebet ejt a dombi yeti agyarával a testeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A dombi yeti összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 703 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy rőtmanó!

Elszántan ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rőtmanó bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átdöföd a rőtmanó bal oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A rőtmanó karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rőtmanó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 80 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 nyu-shurikent. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb gyilkos tetű támad meg.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gyilkos tetű jobb oldalát. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a gyilkos tetű testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a gyilkos tetű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy szeppent rákfatty támad rád.

A szörny ragacsos lét öklend rád. Elsápadsz: a nálad levő 7 vas dobónyíl úgy összeragadt, hogy használhatatlanná vált! Itt a bosszú ideje... Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty páncélos testét. (3 támadással 83 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a szeppent rákfatty kitines ollóját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Megnyirbálja a szeppent rákfatty ollója a jobb karodat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy szent kehelyt. Érdekes! (ld. enc.) "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb szeppent rákfatty támad meg.

Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Fókuszálod kí-energiáidat, és minden idegszáladat megfeszítve, megindítasz egy Sziklaököl-támadást. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a szeppent rákfatty fejét. (3 támadással 99 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Túlbuzgó szabó módjára a szeppent rákfatty összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy északi aurach.

Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Kiöklendezel mindent, amit az elmúlt időszakban ettél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az északi aurach jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az északi aurach testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 357 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Találsz nála 2 rókafarkat. Vajon hogyan kerülhetett a birtokába? "Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb trappoló dinymák támad meg.

A lény tintát köp rád! Rád ömlik az egész! Elszántan ellenfeledre ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a trappoló dinymák fekete testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a trappoló dinymák bal hátsó lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A trappoló dinymák szinte eltipor támadásaival! (4 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Vad döféseivel a trappoló dinymák nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 405 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

"Ezek a fényre jönnek" - mondja a törpe közmondás, amikor egy árnymanó odóból több tucat manó jött elő. Na, itt a szörnyek nem a "fényre jönnek", hanem rád! Máris egy újabb rőtmanó berzerker támad meg.

Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rőtmanó berzerker csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 661 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 37, gyógyulás: 0, összesen: -37 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 1 trikornis szarvat. Vajon hol szerezhette? A megvadult ellenfeled nem volt egyedül, így újabb ellenféllel kell szembenézned: egy mélységi grittang.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felveszed azt a beállást, amely a Sziklaököl sikeres alkalmazásához szükséges. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a mélységi grittang jobb oldalát. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A mélységi grittang belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A mélységi grittang szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Nincs időd sokat pihenni, mert felbukkan egy újabb ellenfél, egy gyilkos tetű.

Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gyilkos tetű fejét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a gyilkos tetű szőrös potrohát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A gyilkos tetű csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 252 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Ellenfeled hulláját kifosztva szerzel egy vámpírfogat. Érdekes! (ld. enc.) Legyőztél mindenkit, nincs újabb ellenfél a környéken. (+5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Megpihensz, mielőtt folytatod az utadat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 103.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Már a nagyapád is tudta, hogy ha egy pontosan két napja döglött vadászgörény balszemét képes vagy egy félórán át szopogatni, az többet ér, mint a falu gyógymágusa. Az egész csak gyomor kérdése. Szerencsédre éppen meglátsz egy megfelelőnek látszó dögöt, és a gyomrod is rendben van. (+20 életerő.) [20 pontot használtál fel, van még 83.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[93,10] A domb lábánál ritka erdő kezdődik. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy trikornis! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trikornis fehér hátát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a trikornis testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a trikornis nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 649 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.)
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. Mohón a kajára veted magad. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [94,9] A terep továbbra is ritka erdő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy khór darázs. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a khór darázs bal hátsó lábát. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) A khór darázs hosszú farka lesújt a mellkasodra. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A khór darázs még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 101, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Aranysárkány és Rend hívei! Erőnk alatt tör szét a Káosz csarnokának oszlopa! AKHI " Észreveszel egy kék orchideacserjét. Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Teleeszed magad. (-3 kaja.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [24 pontot használtál fel, van még 59.]

vd 10 m 10
"Árnymanóra csapda, szörnyekre meg kalandozó." - tartja a mondás. Te is ehhez tartod magad, és felkutatsz néhány szörnyet, hogy csökkentsd a környék veszélyességi szintjét. Itt is van egy lajhárlord!

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra rohansz. Legutolsó sejtjeidből is összegyűjtve a kí-energiákat, egy Sziklaököl bevitelére koncentrálsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a lajhárlord jobb lábát. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a lajhárlord testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával eltalálja a bal lábadat. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Ököllel kegyetlenül megütöd a lajhárlord bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a lajhárlord testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A lajhárlord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}

A környéken csak úgy hemzsegnek a megvadult szörnyek. Máris egy lajhárlord támad rád.

Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Elszántan a másikra támadsz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a lajhárlord testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a lajhárlord fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A lajhárlord lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Ököllel eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a lajhárlord testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy tockost nyomat Neked a lajhárlord! (1 támadástól 29 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}

Ellenfeledtől zsákmányolsz 2 vashegyű nyilat. Vajon hol szerezhette? (ld. enc.) Még több kincs kell! - kap el a kincsvadászat heve, így újabb ellenfelet keresel. Nocsak, itt egy kardfogú fülemüle! (ld. enc.)

A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Zenélni kezdesz, hogy ellensúlyozd a gyilkos hanghullámokat. Felsültél! A bárdi képességeid nem elegendőek a hang ellensúlyozására. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Szerencsére sikerült lelépned a megvadult szörnyek elől. Legközelebb óvatosabb leszel! (-5% erősödés a szörnyvadászat szörnyeire.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 54.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[95,9] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " A High Density sivatag innen 276 mérföld nyugatra. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Arénagödröt. Észreveszel egy nekrofunt. keletre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy útonálló lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan a másikra támadsz. Ököllel kegyetlenül megütöd az útonálló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel teljesen átszúrod az útonálló testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Véres nyál csordul ki az útonálló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 89 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy jósda (577. épület.). Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [96,9] Továbbmész a város utcáján. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Huertol város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre és néhány mérföld délre, Trollkeltető Zóna 70 mérföld keletre és 60 mérföld északra, Óriások földje 60 mérföld keletre és 25 mérföld északra. A belépés ingyenes! " Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy sörsátrat. Találsz egy Khór szobrát. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Hideg fémtől meghal, aki újra lángot csihol. Wolfheart(1644) " magad fölött látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy orgyilkos. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Elszántan a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az orgyilkos jobb oldalát. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd az orgyilkos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Van itt egy Fősátor (770. épület.). Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy vörös, tarajos hajú, villámló tekintetű varkaudar férfi táborát. (ld. enc.) Bőre olajbarna, és rücskös. Amint meglát, gúnyosan végigmér. Ő a varkaudarok népének ünnepelt arénabajnoka. Dornodon misszionáriusa. Egy bozontfonatot, egy che-vállszalagot, egy denevér szimbólumot, egy gólem talizmánt, egy Jerome köpenyét, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kvazár kesztyűt, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ritualista övet, egy ryuku függőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát és egy varkaudar szimbólumot visel. Ruházatát egy királyi lovag trófea, egy királyi őrjáratos trófea és egy tektonikus kvatáns trófea színesíti. Övén 25 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy kvatáns pajzsot tart. Egy csataremák a hátasa. Érzékeled auráját: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [97,9] Még mindig a városban vagy. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy fény szentélyét. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " Van itt egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Összeakadsz Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy goldugar! Holmiját egy törpemammut cipeli. Mentális auráját felismered, színtelen semleges, mint Neked.
Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Találkozol egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfival. Bőre bronzként csillog. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart.
Összeismerkedtek. Az ő neve Izomagy. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Összefutsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea színesíti. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Hátasállata egy mutáns pók! Teherhordója is van: egy púpos burástya! Szegény állat majd megszakad.
Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [34 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 90 1 megveszed a 90. tárgyat 1
Vásároltál 1 bronzpáncélt. 64 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

kf 90 kézbeveszed/felveszed a 90. tárgyat
Magadra öltöd a bronzpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 103 1 megveszed a 103. tárgyat 1
Vásároltál 1 magszim belet. 10 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

dd 4 eldobod a 4. tárgyat
Elhajítasz 1 botot. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ea 198 8 eladod a 198. tárgyat 8
Eladtál 8 trikornis szarvat. 96 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ea 96 1 eladod a 96. tárgyat 1
Eladtál 1 bakkura csizmát. 11 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ea 329 3 eladod a 329. tárgyat 3
Eladtál 3 csontpálcát. 45 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

ve 36 6 megveszed a 36. tárgyat 6
Vásároltál 6 fáklyát. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 17.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-4 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 17 pontod maradt, ebből a következő körre 17 pontot vihetsz át. Kapsz még 217 pontot. A következő körben tehát 234 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RŐTMANÓ KACAGÁNY (714. TÁRGY)
Büdös, szakadozott bőrruha, szánalmas viselete a dombok között élő rőtmanóknak. Ha mindenféle ízlésbeli megfontolást félretéve, úgy döntesz, hogy mégis magadra öltöd a KF 714 paranccsal, meglepően kényelmes viselethez jutsz, amely 4-gyel növeli a védettségedet, és eggyel a szerencsédet.

DOMBI YETI (366. SZÖRNY)
A dombi yetik elvadult ősmajmok, mindenkivel szemben agresszívak. Hatalmas pofonokat képesek osztani, és agyaraikkal is szétharapnak mindent, ami él és mozog. Még szerencse, hogy közelharcban a dombi yeti általában vakon támad, nem törődik a védekezéssel - ha beviszel egy precíz ütést, akkor a dombi yetinek vége. A tudósok a dombi yetik származásával magyarázzák az ősmajmok teljes immunitását a mágiával szemben.

NYU SHURIKEN (157. TÁRGY)
A nyu shuriken egy precíz, pontosan dobható dobófegyver. Találati esélye +3 (tehát ha használod, a találat számításakor 3-al nagyobb a támadásod), sebzése pedig 3d4+2. Elkészítéséhez egy lapkorong, három csepp ragasztó és három sallank karom szükséges. Mindehhez a KT 157 parancsot kell kiadnod, 6 pontért. Hátránya az ubuk dobónyíllal szemben, hogy könnyebben tönkremegy.

SZENT KEHELY (257. TÁRGY)
A szent kelyhek speciális kegytárgyak, amelyeket magas rangú papok hordanak maguknál. A szent kelyhet istened templománál vagy oltáránál automatikusan használod, ha kiadod az IM parancsot. Ilyenkor a kelyhet az oltárra (templomnál a belső szentély oltárára) helyezed, és ha hű papja voltál istenednek, az ima meghallgatásra kerül, és a kehely megtelik isteni könnycseppel. Ez a felszentelt folyadék akkor sem ömlik ki a szent kehelyből, ha azt fejjel lefelé fordítod. Egy szent kehelybe 10 isteni könnycsepp fér. A szent kelyhet lehetetlen ellopni.

VÁMPÍRFOG (1221. TÁRGY)
Amit a kezedben tartasz, az egy vámpír szemfoga, hosszú, hegyes, véres, és mostanra már ártalmatlan, hacsak nem karcolod össze magad, nem kell tőle félned. A vámpírféreg szájában is pont ilyen fogak sorakoznak, úgy néz ki, bármilyen testben is legyenek, ez egy kinézetre teljesen hasonló komponens a vérszívó szörnyetegekben. És, hogy mire használhatnád fel? A közhiedelem szerint, aki vámpírfogat rejteget a kabátja alatt, annak hite kikezdhetetlen.

VASHEGYŰ NYÍL (176. TÁRGY)
A vashegyű nyíl a hosszú íjhoz használható lövedék. A KF <hosszú íj> 176 paranccsal készítheted be. Elkészítése egy vaskohónál, egy vasércből, két pirkit felhasználásával történik, a KT 176 paranccsal, 8 TVP-ért történik. Szükséges, hogy legyen nálad egy hosszú íj is, hogy hozzápróbálhasd a nyílvesszőt. A készítés nem igényel semmilyen különös szaktudást, a bányászat szakértelmed elég, ha 2. Szükséges még egy madártoll is, amelyet a nyíl végébe tűzöl. Ez a nyílvessző ugyan csak 3d6+1 sebzésű, de jóval könnyebb, mint a bronzhegyű nyíl, és van valami, amit ennek a hegyére lehet kenni, a bronzhegyűre viszont nem...

KARDFOGÚ FÜLEMÜLE (146. SZÖRNY)
A kardfogú fülemüle, az erdők első pillantásra békésnek tűnő énekesmadara igen veszélyes ragadozó. Ezek az aránylag apró, szende kinézetű madarak először fülrepesztő sivításukkal kergetik áldozatukat az őrületbe. Ez ellen csak egyetlen védekezés van: ha zene szakértelmed elég magas, és van a birtokodban valamilyen zeneszerszám, ellensúlyozni tudod az iszonyatos rikácsolást. Ellenkező esetben nincs más megoldás, mint a menekülés. Ha a madár látja, hogy hangtámadása hatástalan, döbbenetes és irtóztató kardfogával, agyarával támad. A csontszerű nyúlvány úgy lékeli a koponyát, mint kés a dinnyét. Ha egyáltalán eljutsz odáig, hogy fegyvert használj, a fülemüle halott hús - bármilyen fegyverrel egyforma könnyű leölni.

VARKAUDAR (64. FAJ)
A varkaudarok keletkezésével kapcsolatban sok homályos mendemonda kering, de abban mindenki egyetért, hogy ez a legintelligensebb, legagyafúrtabb, legszámítóbb teremtmény, amely minden ilyen irányú tulajdonságát kizárólag a lehető leggonoszabb dolgok művelésére használja. Sokak szerint évszázadokkal ezelőtt, a Mirg-háborúk "alkalmából" hozták őket létre nagytudású (és sötétlelkű) mágusok. A hatékonyság érdekében megpróbálták az orkok szívósságát, a trollok erejét, a sötét tündék intelligenciáját és az árnymanók ravaszságát ötvözni. A történet szerint a "túl jól sikeredett" teremtmények később gazdáik ellen fordultak, és győzelmük után a szaporodásuk ellenőrizhetetlenné vált. Hogy ebből mi igaz, azt senki sem tudja, de tény, hogy Dornodon seregének derékhadát a varkaudarok alkották. A kincsekre, hatalomra éhes varkaudarok gyakran egy komplex labirintus mélyén vernek tanyát, de még gyakrabban indulnak hódító útra, bandákba verődve, ork seregeket vezetve. Ja igen, hogy is néz ki egy varkaudar... Bőre nagyon sötétkék, majdhogynem fekete, magassága két méter körüli, hegyes fülei vannak, rücskös, égettnek tűnő bőre, sárgán izzó, pupilla nélküli szemei, és hosszú agyarai (de harcban inkább fegyvereket használ, mint ezt). A hajdani kísérletek eredményeképpen létrejöttek nagyobb, különleges képességekkel bíró varkaudarok is, de ilyet eddig még senki sem látott.

KARAKTERLAP

Dundi-dió-mogyoró, egy copfos ezüsthajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Ez a 76. fordulód.

Erő: 21 Szint: 15 Merészség: 5/3 Magasság: 141 cm
IQ: 17 Támadás: 16 Agresszió: 3 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 20 Védekezés: 18 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 15 Életpont: 192/162 Jellem: semleges (+18) Tul. pont: 2
Szerencse: 13 Varázspont: 0/0 Pénz: 673 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 451 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8 781 TP-t kaptál. Jelenleg 87 296 TP-d van. A következő szinthez még 32 704 TP szükséges. Trófeáid: ryuku légiós, erszényes elkarog, arató csattanat.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: * 19 szúrófegyverek: 9 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 10 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28)
Óvatosság (labirintusokban): 0
97,107 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 97

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 16 3. mászás: 3
4. csapdakészítés: 6 5. csapdaészlelés: 2 6. gyógyítás: 31 (+1)
7. felderítés: 5 8. harcművészetek: 17 9. zene: 1
10. szörnyismeret: 1 11. zárnyitás: 1 12. vadászat: 5
13. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 6 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz gumifát (#38) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 10 darabot )
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
trikornis (#104)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
Bloodwitch (#4592)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. szürke házikó (504): kész. tanya (507): kész. fekete gránittorony (530): 12. labirintus (29,40). kobudera lak (533): többek közt 20. tárgyat kell leadnod. városháza (Gatin) (540): kész. cseréptetős torony (549): többek közt 195. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 2, 3, 4, 9, 11, 12, 20, 41.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 17.

HŐSTETTEID
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 59, az összesen kapott pontszám: 5975. (összesen ölhető: 354 )

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 bronzpajzs (#89) 1 * bronzpáncél (#90) 1 * bronzsisak (#88)
1 kígyóbőr kesztyű (#49) 1 mászókarom (#78) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 szöges bőrpajzs (#66) 2 * tankány karom (#237) 1 * varkaudar csizma (#317)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 2 ezüsttollú nyíl (#363) 10 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 1 méregfog (#1553)
2 nyu-shuriken (#157) 5 * orgyilkos tőr (#225) 1 parittya (#18)
6 ubuk tüske (#131) 2 vashegyű nyíl (#176)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * koponya gyűrű (#1733) 1 obszidián függő (#195)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 csontkulcs (#74) 5 + deus ex machina (#1)
6 fáklya (#36) 1 furulya (#233) 4 gernim balzsam (#1894)
4 gyógykenőcs (#313) 1 + hebrencs csapda (#147) 2 kaja (#2)
2 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 manakristály (#500)
1 ősi rúna (#2520) 1 rézkulcs (#75) 1 titanitdukát (#1480)
1 tüskecsapda (#242) 1 varázskő (#305) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
1 aranyló ugarhéj (#100) [benne 10 csepp tinta (#101), fér még: 0]
2 huhogó bibe (#332) [bennük 4 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 20]
1 sullár hólyag (#168) [benne 6 csepp spiritusz (#170), fér még: 14]
1 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 10]
4 uzbány csőr (#169) [bennük 34 csepp ugh méreg (#166), fér még: 14]
1 vizestömlő (#3) [benne 17 korty víz (#27), fér még: 3]
1 zöld üveg (#82) [benne 4 csepp ragasztó (#83), fér még: 16]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 1 álompor (#396) 1 amniosz (#203)
3 aurach fog (#657) 1 bordacsont (#16) 3 darázsszárny (#652)
4 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 4 ezüstdarab (#326)
1 grákóbőr (#41) 9 grifftojás (#179) 2 gyöngymangó (#135)
2 hattyútoll (#1222) 2 karbin plazma (#199) 2 kavadu lebeny (#24)
1 kreiton esszencia (#892) 2 lajhár csont (#236) 22 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 1 Morgan kristálya (#659)
1 móri gyümölcs (#116) 1 óndarab (#85) 2 ormánygőte csont (#21)
16 pirkit (#153) 4 quwarg tojás (#360) 5 rézdarab (#70)
6 rókafarok (#124) 21 sallank karom (#128) 7 smirglilevél (#29)
1 sünmedve tüske (#14) 14 tigroszlán fog (#63) 2 trikornis szarv (#198)
1 tükör (#43) 3 vámpírfog (#1221) 1 vapár ág (#110)
2 varányszem (#30) 1 vasérc (#152) 6 vízionár szem (#102)

Összsúly: 54.71 kg Megterheltség: 105%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 58 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bakkura csizma (#96) 1 bot (#4) 3 csontpálca (#329)
13 kaja (#2) 6 trikornis szarv (#198) 7 vas dobónyíl (#189)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
72 arany (#50) 1 bronzpáncél (#90) 1 darázsszárny (#652)
6 fáklya (#36) 1 magszim bél (#103) 2 nyu-shuriken (#157)
1 orgyilkos tőr (#225) 2 rókafarok (#124) 1 rőtmanó kacagány (#714)
1 szent kehely (#257) 1 uzbány csőr (#169) 3 vámpírfog (#1221)
2 vashegyű nyíl (#176) 17 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

91 92 93 94 95 96 97 98
8
9
10
11
(92,9) uzbányok (#102), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Chara-din monolitja (#534), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), arató csattanat (#144)
(92,10) rőtmanó berzerker (#369), zan indukátor (#288), oltár, 43. jellempróba, Chara-din rúnaköve, dombi yeti (#366), rőtmanó (#55), gyilkos tetű (#116), szeppent rákfatty (#186), északi aurach (#350), trappoló dinymák (#118), mélységi grittang (#103)
(93,10) Chara-din monolitja (#534), trikornisok (#104)
(94,9) khór darázs (#348), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), Chara-din rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), lajhárlord (#757), kardfogú fülemüle (#146)
(95,9) jósda (#577), Arénagödör (#497), nekrofun (#173), útonálló (#130)
(96,9) Fősátor (#770), szökőkút, Vlagyimir szobra (#433), sörsátor (#486), Khór szobra (#1824), orgyilkos (#131), egy varkaudar férfi
(97,9) fegyverbolt (#592), vegyesbolt (#595), fény szentélye (#376), nekrofun (#173), Kopasz Gunymók (6128. kalandozó), Izomagy (6129. kalandozó), Elmeni (6130. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek