Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. szept. 12. 9h:26' EZ A 82. JÁTÉKHETED, 76. FORDULÓD 83. játékheted kezdete: szept. 14. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3112 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 12. varázslatot |
fkt 1253 30 | felt. készítesz az 1253. tárgyat (30 darabot) |
cir | vándorcirkusz látogatása |
gy 40 | gyógyítás 40 pontért |
m 8 8 8 | mozogsz északra, északra, északra |
(Továbbmész...) [71,67] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy legyengült emberevő. (ld. enc.) Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Több lövedéked átfúrja az emberevő jobb lábát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az emberevő vizenyős szemét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az emberevő vizenyős szemét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Mandibulakaszával megvágod az emberevő fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Rövid karddal kicsit megvágod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 270 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [71,66] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Chara-din: gonoszság, pusztítás, káosz! <Dur Yazil Abbad, a Lord> " Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt templomot. (ld. enc.) Észreveszel egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Shanon Dhar Wermon. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy világítótornyot. Észreveszel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Északra egy világítótorony van. Elrakod a távcsövet.
m 8 1 1 | mozogsz északra, északkeletre, északkeletre |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod az emberevő ragyás irháját. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő fejét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Rövid karddal épp hogy megvágod az emberevő ragyás irháját. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 5 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed az emberevő ragyás irháját. (3 támadással 25 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő nyakát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki az emberevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 21, gyógyulás: 4, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [72,64] Továbbra is magashegységben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt világítótornyot. A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy világítótornyot. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délre egy művészi porolit van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy oltár van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet.
(Továbbmész...) [73,63] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy világítótornyot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy csillezsályát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy oltárt. Délre egy phua-kúp van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kőszáli disznó közeledik. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 tüske. Alaposan megsorozod a kőszáli disznó fejét. (3 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Mandibulakaszával végigmetszed a kőszáli disznó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Rövid karddal egy hatalmas csapással felmetszed a kőszáli disznó testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A kőszáli disznó sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 36 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 vágófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 8 1 | mozogsz északra, északkeletre |
Megveted a lábad, és a fúvócsővel ellenfeledre lősz. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod az emberevő bal oldalát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az emberevő fejét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Rövid karddal kissé megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az emberevő karma a fejed mellett suhan el! Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed az emberevő testét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Rövid karddal megkarcolod az emberevő testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az emberevő néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (A seb gyógyul +1 ÉP.) Az emberevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 59, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [74,61] Már a hóhatár közelében jársz! A hegyek itt már nagyon magasak.
szk 65 | keresed a 65. szörnyet |
* 1. BP: | használod a 242. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
TÖRPE BÁNYA (435. TÁRGY) A nemesebb fémek (pl. mithril) kibányászásához már nem elegendő előkapni az ásót, és puff, kiásni az értékes ércet. Először is, építened kell egy bányát. Ehhez többek között ásó és csákány szükséges, valamint 240 TVP-nyi építkezés (ÉP 435 <TVP>). Ha a bánya elkészült, a H 434 paranccsal próbálhatsz meg bányászni, 8 TVP árán, egy csákány segítségével. Ne feledd, a sikerhez IGEN magas bányászat szükséges! A törpe bányában persze ugyanúgy kitermelhetők a régebbi, felszíni fémek is (réz, pular stb). Ha van érvényben Feltételes Ásás parancsod, és egy mezőn van törpe bánya, és van nálad csákány, akkor automatikusan a bányában próbálkozol, és nem a felszínen. |
EMBEREVŐ (119. SZÖRNY) Az emberevő majdnem három méter magas, rút testű lény. Nem emlékeztet igazán semmire, ragyás, kicsavart testű, vörös-pörsenéses irhája abszolút visszatetszést kelt mindenkiben. Egyetlen, vizenyős szemével mereven néz áldozatára, aztán nekiesik, és élő húsából hatalmas cafatokat kitépve falatozni kezd. A hiedelemmel ellentétben, nemcsak embert, hanem elfet, árnymanót, gnómot, és minden egyéb humanoidot is elfogyaszt. |
TEMPLOM (256. ÉPÍTMÉNY) Magas rangú, istenükhöz közel álló papok előbb-utóbb útnak indulnak, hogy végrehajtsák az egyik legszentebb küldetést, a templomépítést. Ez minden szempontból igen nehéz és időigényes feladat. Először is meg kell keresni azt a szent helyet, amely a legalkalmasabb a templomépítésre. Ehhez a papnak állandó kapcsolatot kell tartania istenével, buzgó imádságok útján. Ehhez az IM 1 parancsot kell kiadnod, egy olyan mezőn, ahol még nincs oltár, (és már istened megadta a templomépítés küldetést) instrukciókat kapsz, hogy milyen messze vagy a templomépítésre legalkalmasabb mezőtől (de az IMádkozás más előnyökkel ilyenkor nem jár). Minden nagyobb területen van egyetlen mező, amely alkalmas arra, hogy templomot építs rajta a te istened számára. Más istenek más helyszínt preferálnak. Ha megtaláltad az alkalmas helyszínt, hozzáláthatsz az építkezéshez. Az építkezés az ÉP 256 <TVP> paranccsal történik, és minden 20 TVP-nyi elvégzett munkának van látható hatása (tehát 19 TVP-ért a munka semmit sem halad). A templom teljes felépítéséhez összesen 3000 TVP szükséges. (Igen, nem 300, hanem HÁROMEZER. Elvégre nem egy hétvégi bungaló felhúzásáról van szó.) Nyilvánvaló, hogy egyetlen hívő számára egy templom felépítése majdhogynem az örökkévalóságig tartana: mindenképp szükség van több hívő együttes munkájára. Arra azonban vigyázz, hogy a munkálatban résztvevőknek legalábbis tanítványnak kell lenniük. Javasolt az építkezésben hatékonyan segíteni tudó szörnyek befogása, és használata. Ha a templom felépült, a H <szent szimbólum> paranccsal lehet felszentelni, 10 TVP-ért. A szentelés folyamán szükséged van 20 kajára, isteni áldozatnak. A szentelő pappal együtt minimum öt olyan pap jelenléte szükséges, akinek aktuális küldetése a templom felszentelése, ill. már teljesítette ezt a feladatot, és legalább 300 TVP erejéig részt vett a munkában. Mivel minden isten templomát más mezőn kell felépíteni, ezért természetesen senki elől sem lehet a fáradtságos munkával felépített oltárt "ellopni", "elszentelni" egy másik isten híve által. Ha egy templom felszentelésre kerül, minden hívőt, aki megkapta a templomépítő küldetést, és megfelelő mértékben részt vett az építkezésben, az istene úgy tekinti, mint aki teljesítette a feladatát - még akkor is, ha esetleg a templomtól távol van. [Megjegyzés: ha esetleg egyszerre istened több templomának munkálataiban akarsz részt venni nem árt, ha tudod, hogy kizárólag az a munka számít, amit a legutolsó templomnál építettél! Más isten templomába meg se próbálj építkezni, mert ezért istened nagyon haragos lesz.] Egy templom felépítése ÉS felszentelése előremenetelt jelent a papi ranglétrán minden hívő számára, bármilyen rangúak is. |
Erő: | 20 (21) | Szint: | 12 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 108 cm |
IQ: | 21 | Támadás: | 11 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 43 kg |
Ügyesség: | 15 (17) | Védekezés: | 22 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 87/87 év |
Egészség: | 13 | Életpont: | 163/73 | Jellem: | semleges (+3) | Tul. pont: | 11 |
Szerencse: | 24 | Varázspont: | 109/61 | Pénz: | 1659 arany | Kép. pont: | 11 |
Tudatpont: | 4/0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 3/73 | vágófegyverek: | 17/4 (+16%) | ütőfegyverek: | 1/78 |
lőfegyverek: | 14/43 (+16%) | dobófegyverek: | 3/44 |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << göcsörtös bunkó (#123) << csontszurony (#12) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 3/79 | 2. nyomkövetés: | 9/46 (+50%) | 3. lopás: | 1/39 |
4. mászás: | 5/73 | 5. csapdakészítés: | 7/86 (+5%) | 6. csapdaészlelés: | 1/14 (+5%) |
7. gyógyítás: | 18/4 (+40%) | 8. titkosírás: | 1/60 | 9. felderítés: | 6/38 |
10. szörnyidomítás: | 7/34 | 11. teológia: | 7/70 (+5%) | 12. versengés: | 1/31 |
13. szörnyismeret: | 6/46 | 14. zárnyitás: | 1/5 | 15. vadászat: | 4/33 |
16. bányászat: | 5/33 (+16%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 2 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
lopsz az emberektől (1) aranyat (#50), a törpéktől (3) aranyat (#50), a trolloktól (5) aranyat (#50), a gnómoktól (6) aranyat (#50), a mutánsoktól (9) aranyat (#50), az elfektől (2) aranyat (#50), az alakváltóktól (7) aranyat (#50) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 2 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 12) |
fabontó szójer (#71), manifesztátor (#124) |
VARÁZSLATAID | ||
Papi varázslataid | ||
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
erőpajzs I (#12) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sörényes ubuk (#89) (málhás: +6 kg teher) státusz: OK |
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Építs számomra újabb oltárt. |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Áldozz fel számomra két grifftojást. |
Összsúly: 62.74 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 72 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | kaja (#2) | 9 | tüske (#22) | 3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | csillezsályalevél (#1253) |