Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. okt. 10. 12h:11' EZ A 1229. JÁTÉKHETED, 758. FORDULÓD 1230. játékheted kezdete: okt. 13. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tompítás vibrál körülötted. A szilánk működik (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Az albinó küklopsz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +58 életerőt. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 küklopsz szemet. 4 520 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 211 | használod a 211. tárgyat |
h 248 | használod a 248. tárgyat |
h 883 | használod a 883. tárgyat |
t 415 | támadod a 415. szörnyet |
kb 1525 1 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (1 darabot) |
h 1525 7537 7538 | használod az 1525. tárgyat |
in 2227 7537 | leírod a 2227. kalandozónak a 7537. szörnyet |
in 2227 7538 | leírod a 2227. kalandozónak a 7538. szörnyet |
in 2428 7537 | leírod a 2428. kalandozónak a 7537. szörnyet |
in 2428 7538 | leírod a 2428. kalandozónak a 7538. szörnyet |
vv 261 147 139 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 139. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 565 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +55 életerőt. 2 086 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 565, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod örvénykerítés varázslatot rak magára. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 565 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled pusztító végzet varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a halálelementál bal oldalát. (3 támadással 170 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 735, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 309 63 | elmormolod a 181. varázslatot |
365 | 366 | 367 | |
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|
[309,63] Egy kisebb településhez érkeztél. Rettegve, lapítva sietsz végig Sárkányverem gusztustalan képződményei között, imádkozol, hogy fel ne ismerjenek.
vtn 260 | varázslat tanulás: a 260. varázslatot |
tv 260 266 33 | támadó/véd. varázslat a 260. varázslatot a 266. varázslatot a 33. varázslatot |
tv 266 | támadó/véd. varázslat a 266. varázslatot |
tv 260 266 33 | támadó/véd. varázslat a 260. varázslatot a 266. varázslatot a 33. varázslatot |
hu 607 848 1325 | hulladék: 607 848 1325 |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Távolról tűzgolyó varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. 30 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 19 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezerszemű bestia hártyás orrnyergét. (8 támadással 460 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-23 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 8 aranyad. A szörny savat lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ezerszemű bestia testét. (5 támadással 587 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-73 életpont.) Vámpirizálsz (+118 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod az ezerszemű bestia testét. (1 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Fényaurád 7 sebzést okoz. Ellenfeled 47 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 30 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 22 életpontot vesztettél. A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Felizzik egy védőkristály, és megvéd az ártó hatástól. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az ezerszemű bestia nyelvét a nyakad köré tekeri, de Te gyorsan kiszabadítod magad. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény kicsit mozgatja az antennáit, majd hirtelen ráköp a birtokodban levő vasérc felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-4 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 14 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 61 arany, 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (310,64)-> 4 arany, -2 ÉP], 2 obszidián függő [obszidián függő ládikóba-> (310,64)-> 20 arany, -2 ÉP], egy Mágikus Koponya [Mágikus Koponya ládikóba-> (310,64)-> 100 arany, -2 ÉP] és egy fekete gyöngy. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 galachmitot. [galachmit ládikóba-> (310,64)-> 30 arany, -2 ÉP] 13 650 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1177, sebződés: 248, gyógyulás: 149, összesen: -99 ÉP}
ve 189 100 | megveszed a 189. tárgyat 100 |
ve 529 10 | megveszed az 529. tárgyat 10 |
ve 788 20 | megveszed a 788. tárgyat 20 |
ve 305 100 | megveszed a 305. tárgyat 100 |
m 2 | mozogsz keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 119 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vg'axtol torzító testét. (8 támadással 506 életpontot sebezve.) A teremtmény képességét használja, de te számítasz rá, és félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel párszor keményen megütöd a vg'axtol torzító testét. (9 támadással 1107 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (5 támadással 408 életpontot sebezve.) Ellenfeled 7 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (49 ép-t sebezve). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 153 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (9 támadással 1030 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával néhányszor súrolod a vg'axtol torzító testét. (5 támadással 384 életpontot sebezve.) Egy tűzeső varázslatot dobsz ellenfeledre. 66 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +27 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 171 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +35 ÉP.) Jeges érzés járja át tested (-6 erő forduló végéig). Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel néhányszor megcsapod a vg'axtol torzító rezgő auráját. (8 támadással 897 életpontot sebezve.) Din cséphadarójával megpöccinted a vg'axtol torzító testét. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Fényaurád 13 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (60 ép-t sebezve). A vg'axtol torzító megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 147 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +30 ÉP.) Hideg markol a szívedbe (-6 erő forduló végéig). Csáprágójával a vg'axtol torzító megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-6 erő forduló végéig).
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 vg'axtol származékot. (ld. enc.) 21 448 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4770, sebződés: 884, gyógyulás: 185, összesen: -699 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat örvénykerítés varázst lök magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 251 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pusztító végzet. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálelementál ébentestét. (8 támadással 453 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. De te csak kacagsz rajta. Csak ennyit tudsz, rém? Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel megcsapod a halálelementál bal lábát. (1 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a halálelementál bal oldalát. (1 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Távolról tűzeső varázslatot lősz a másikra. 142 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (11 ép-t sebezve). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A halálelementál mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy halálvarázs II. Szerencsére nem hatott rád. A halálelementál most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 8 049 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1066, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Gyógyulsz (+2 életpont). Egy tűzgolyó varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 264 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a lidérckirály csuklyáját. (8 támadással 465 életpontot sebezve.) A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel megütöd a lidérckirály csuklyáját. (1 támadással 102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával gyengén megütöd a lidérckirály jobb lábát. (1 támadással 66 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Fényaurád működik (22 ép-t sebezve). Ellenfeled 38 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A lidérckirály karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a lidérckirály száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 392 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 957, sebződés: 0, gyógyulás: 41, összesen: +41 ÉP}
h 1387 184 61 | használod az 1387. tárgyat |
365 | 366 | 367 | |
65 | |
|
|
66 | |
|
|
67 | |
|
|
[184,61] Lakott területre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Elenios hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz.
- Ez egy halálhozó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy védelem sav ellen varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 253 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a halálhozó fejét. (8 támadással 470 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a halálhozó hosszú csőrét. (4 támadással 427 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a halálhozó hosszú csőrét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád működik (13 ép-t sebezve). A mentális roncsolás 48 ép-t sebez. A halálhozó karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A halálhozó karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 55 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Az ocsmány teremtmény huhog! 90 életpontot vesztettél. A halálhozó belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) Fogait mohón a sebbe mélyeszti. A vérszívástól még 56 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 halálhozó talizmán. 10 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1285, sebződés: 344, gyógyulás: 149, összesen: -195 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
h 1387 144 61 | használod az 1387. tárgyat |
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a részeg kalandozó testét. (3 támadással 174 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 5 arany és egy nagy vaskulcs [nagy vaskulcs ládikóba-> (185,60)-> 16 arany, -2 ÉP]. Szereztél 1 szöges bunkót. [szöges bunkó ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
ef 66 559 | energia fejlesztése 66 |
szk 338 | keresed a 338. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 85 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Távolról káosz szava varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tengeri parazita testét. (8 támadással 461 életpontot sebezve.) A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel néhányszor megcsapod a tengeri parazita testét. (8 támadással 852 életpontot sebezve.) {GYD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a tengeri parazita testét. (5 támadással 354 életpontot sebezve.) Fényaurád 17 sebzést okoz. Egykor volt társad szelleme támadásba lendül: 49 sebzést okoz. Csápjaival a tengeri parazita csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 151 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +31 ÉP.) A tengeri parazita kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 192 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 62 életpontot vesztettél. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször eltalálod a tengeri parazita bal oldalát. (9 támadással 898 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával párszor megpöccinted a tengeri parazita bal vállát. (5 támadással 330 életpontot sebezve.) Fényaurád 10 sebzést okoz. A mentális roncsolás 39 ép-t sebez. Csápjaival a tengeri parazita csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 169 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 237 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +48 ÉP.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 61 életpontot vesztettél. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a tengeri parazita testét. (5 támadással 498 életpontot sebezve.) {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a tengeri parazita testét. (1 támadással 65 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled 22 pontot sebződik a fényaurától. Ellenfeled 54 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A tengeri parazita csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 166 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +34 ÉP.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 231 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +47 ÉP.)
A tengeri parazita most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +71 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 karbin plazmát. 27 382 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3759, sebződés: 1269, gyógyulás: 239, összesen: -1030 ÉP}
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 40 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 1 18 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 18 pontért |
A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 10 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 173 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy obszidián függő. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 173, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
ISHAKAR (7537. SZÖRNY) Ishakar, az óceán ura. Így szokták emlegetni őt, minden hullámsárkányok legöregebbjét, és leghatalmasabbját. A régi vidám, érdeklődő, barátkozó hullámsárkány jellem teljesen eltűnt ebből az ősöreg teremtményből. Mára nem maradt benne más, csak a merő rosszindulat és gonoszság, Pusztít, amerre csak jár. Elpusztított sziránusz buborékvárosokról, krabber kagylóvárosokról, teknős hínártornyokról szólnak a ghallai legendák. Szerencsére már évszázadok óta a Víz síkján vándorol, ahol több triton buborékvárost, és rejtett krabber csigakolóniát is megsemmisített már. Mostanában többnyire olyan vízi gigászokra vadászik, mint a gargantua ráják, óriáskalmárok és teknős leviathánok. Persze a hozzád hasonló apró humanoidok sem kerülhetik el haragját, ha egyszer szembetalálkozol vele. Esélyed nincs, elfutni itt nem tudsz előle, a legjobb, ha megpróbálsz elrejtőzni, akkor talán nem vesz észre. |
MANAEVŐ FÉREG (7538. SZÖRNY) Ocsmány baleset, ha a föld síkjának mélyén összeakadsz ezzel nem túl nagy, ámde hihetetlenül ártalmas lénnyel. Perzse a nem túl nagy inkább Föld síkja viszonylatban értendő, hiszen pár száz év alatt 2-3 méteresre is képes megnőni. Az, hogy elszívja a varázserődet, csak a legkisebb kellemetlenség. A manevő féregnek számos eszköze van arra, hogy permanens károsodást okozzon bármilyen élőlénynek, aki a falakon vakon átfúrva beleütközik... Rugalmas bőrét a legkönnyebben vágó- vagy szúrófegyverrel tudod felszakítani. |
ÉJFATTYAK VÉGZETE (260. TÁMADÓ VARÁZSLAT) Az éjfattyak, egy másik univerzum teremtményei, tökéletesen immúnisak a mágia legtöbb formájára. Igazándiból csak a megfelelő relikviákkal felszerelt ősmágusok voltak képesek áttörni ezen a védelmen, és a varázslataik közül is csak egyetlen volt, amely jelentős kárt tudott okozni az éjfattyak negatív esszenciájának. Ez a varázslat még a Teremtés és Pusztítás idejéből származik. Az éjfattyak végzete semmilyen teremtményre nincs hatással, kivéve az éjfattyakat, azoknak azonban 3000 sebzést okoz, mentődobás nélkül (persze, csak ha sikerült áttörnöd a megfelelő varázstárggyal az antimágikus auráját). A varázslat 100 vp-be kerül, és anyagi komponense 3 Thargodan esszencia. |
VG'AXTOL SZÁRMAZÉK (793. TÁRGY) A vg'axtol torzítóból szerzett származék ocsmány, szürke pára. Tárolásakor a maximális elővigyázatossággal kell eljárnod. Természetesen nem átadható. |
Erő: | 86 (107) | Szint: | 51 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (101) | Támadás: | 104 (110) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (90) | Védekezés: | 189 (199) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/54 év |
Egészség: | 73 (104) | Életpont: | 2164/2164 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 65 |
Szerencse: | 83 (113) | Varázspont: | 3718/3409 | Pénz: | 43658 arany | Kép. pont: | 108 |
Tudatpont: | 66/0 | Pszi pont: | 741/845 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 40/40 (+4%) | szúrófegyverek: | 36/10 |
vágófegyverek: | 26/86 | ütőfegyverek: | 40/43 (+4%) | lőfegyverek: | 18/63 |
dobófegyverek: | 44/65 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
184,60 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 366,66 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/45 | 2. nyomkövetés: | 133/50 (+5%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 49/89 (+7%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 40/27 (+12%) |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 140/24 (+29%) | 11. taumaturgia: | 124/10 (+24%) | 12. szerencsejáték: | 13/37 (+12%) |
13. versengés: | 31/72 (+20%) | 14. harcművészetek: | 38/5 | 15. zene: | 61/15 (+37%) |
16. szörnyismeret: | 102/66 (+37%) | 17. pszi: | 59/2 (+13%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 21/60 (+12%) | 20. vitalitás: | 7/51 | 21. bányászat: | 34/60 (+1%) |
22. testépítés: | 93/73 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 40/53 |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 101 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 5. varázslat sebzés: 1 |
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 5, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), ml'othag szürcsölő (#415) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) | érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) | oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) | gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
bájital kreálása (#87, 25 VP, 5 TVP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) |
agyroppantás (#91, 16 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) |
széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) |
mágikus ütés (#147, 18 VP) | esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) |
oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) |
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) |
lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) |
csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8550,10) | áldomás (#6) (9777,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
tűzgolyó (#155), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
halálos érintés (#271) | >> | ml'othag szürcsölő (#415) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Papjaim és papnőim még az ősvortex kaotikus energiáit is a javukra fordítják. Kerülj max. manába vagy TU-ra az ősvortex hatásának köszönhetően! (teljesítve) |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 1) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 13, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 262 (limit: 1335), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 26562. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
28700 | arany (#50) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | ében nyílvessző (#848) | |||
1 | éjkő (#2369) | 1 | ezüstdarab (#326) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
25 | isteni könnycsepp (#260) | 8 | kaja (#2) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | ősi esszencia (#883) | 3 | pirkit (#153) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku nyaklánc (#1325) | 5 | sáfránypor (#211) | |||
1 | szent jogar (#150) | 1 | titkos teleportkő (#1387) | 6 | vortex amulettje (#607) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
9 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | eknozol (#540) | 1 | halálhozó talizmán (#813) | |||
7 | mákrózsa virág (#56) | 1 | obszidián függő (#195) | 3 | quwarg tojás (#360) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 19 | tl'urlang fiola (#788) | 99 | varázskő (#305) | |||
99 | vas dobónyíl (#189) | 1 | vg'axtol származék (#793) |
183 | 184 | 185 | |
59 | |
|
|
60 | |
|
|
61 | |
|
|
62 | |
|
|