757. forduló, 759. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. dec. 1. 9h:19'
EZ A 791. JÁTÉKHETED, 758. FORDULÓD
792. játékheted kezdete: dec. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 12

APA TIFUSZ KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [266,61] koordinátán.
Az Olimpián kaptál 2 tudatpontot, és 2200000 tapasztalati pontot.A játékvezető átadott Neked 2 tudás gyöngyét.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 botot. A teremtés zsákja létrehozott 1 kőszemet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+80 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+2056 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+324 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) A lottó 948. hetének nyerőszámai: 25, 26, 15. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 13 arany nyereményt kapsz. Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 792.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 790.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 790.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 788.]
Beizzik a turbómágia. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 786.]
Beizzik a turbómágia. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 784.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 784.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 784.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 784.]
Szupersebesen mormolsz. [-45 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [2 pontot használtál fel, van még 782.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 782.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 782.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 782.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +141 max. életerő, +141 életerő.) [6 pontot használtál fel, van még 776.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 774.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 753.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 751.]
Fürgén varázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 749.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 749.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 199% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 749.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 554 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. A varázslat kudarcot vallott. Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával eltalálod az aranyfecske testét. (1 támadással 151 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az aranyfecske fejét. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Az aranyfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 94 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 750, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}

[-72 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% teo] [10 pontot használtál fel, van még 739.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] [0 pontot használtál fel, van még 739.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 737.]
Gyorsvarázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] [10 pontot használtál fel, van még 727.]

at 4528 20 TU-t adsz át a 4528. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 20 TU árán átcsúsztatsz 20 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 727.]

p 195 40 használod a 195. pszi képességet
Csak 32 Tudatpont előállításához elég pszi pontod van. Koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-konverzió II pszi képességet. Pszi energiáidat konvertálva, előállítottál 32 Tudatpontot. [-640 pszi pont.] [15 pontot használtál fel, van még 712.]

at 5317 15 TU-t adsz át az 5317. kalandozónak 15
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 15 TU árán átcsúsztatsz 15 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 712.]

m 8 6 6 mozogsz északra, nyugatra, nyugatra
[266,60] A lejtők lankásabbak, a hegyeket dombok váltják fel. Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (vasérc) kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy bumshir óriásmacska. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 531 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy természet haragja varázslatot. 21 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a bumshir óriásmacska bal hátsó lábát. (8 támadással 1042 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (63 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a bumshir óriásmacska bal első lábát. (6 támadással 256 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (41 életpontot sebezve.) A szörny hegyes karmait mellkasodba vájja. (1 támadástól 161 életpontot vesztesz.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-54 varázspont.) Aurgir lándzsájával megdöfködöd a bumshir óriásmacska jobb hátsó lábát. (6 támadással 773 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (48 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a bumshir óriásmacska bal vállát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (51 életpontot sebezve.) A bumshir óriásmacska többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 338 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 raskhiir bozaka (ld. enc.). 20139 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2845, sebződés: 520, gyógyulás: 8, összesen: -512 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 7 szögletes követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [265,60] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Egy vadászskorpió nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy energiaburok varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 428 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a vadászskorpió jobb oldalát. (8 támadással 1167 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a vadászskorpió testét. (6 támadással 309 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (83 életpontot sebezve.) Cafatokra tépi a húsodat a vadászskorpió ollója. (2 támadástól 543 életpontot vesztesz.) Aurgir lándzsájával megdöfködöd a vadászskorpió testét. (3 támadással 433 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a vadászskorpió méretes ollóját. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (37 életpontot sebezve.) A vadászskorpió ollói villámgyorsan járnak: a bal kézfejeden, majd a mellkasodon ejtenek mély sebeket. (2 támadástól 455 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. A vadászskorpió még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 skorpiókarmot. (ld. enc.) 19318 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2600, sebződés: 998, gyógyulás: 8, összesen: -990 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az önszuggesztió nem a legveszélytelenebb módja a gyógyításnak, de te bátor kalandozó vagy. Behunyod a szemed, és halkan mormolni kezdesz: egészséges vagyok, egészséges vagyok, EGÉSZSÉGES VAGYOK... Pár perc múlva sokkal jobban érzed magad. (+1532 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! (Önanalízis: +2% bányászat.) (Önanalízis: +1% bányászat.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-34 életerő).

(Továbbmész...) [264,60] Még mindig dombos terepen vagy. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +2% bányászat.) [rézdarab ládikóba-> (185,60)-> 3 arany, -2 ÉP] (Önanalízis: +1% bányászat.)

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-46 életerő). [102 pontot használtál fel, van még 610.]

m 7 6 4 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre
[263,59] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kristálypalotát. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Fairlight híveié.
(Feltételes mászás:) A bolygó történetének páratlan eseményéhez látsz hozzá: mászni kezdesz fölfelé a palota oldalán tapadókorongos karpereceid segítségével! (Önanalízis: +4% mászás.) Izzadsz, és rettegsz a lezuhanástól, de mindez kiváló mászás szakértelmednek köszönhetően nem következik be. A palota tetején találsz egy tetőbejáratot, ahol behatolsz a fantasztikus építmény belsejébe. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. MÖAH! - hallod oldalról. A palota lakója! Mindjárt ismerteted vele a likviditási problémáit. Ah, már látod is, mi jön! Egy aurapollátor!

A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod az aurapollátor nyakát. (2 támadással 282 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az aurapollátor pöthedő háját. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (64 életpontot sebezve.) Karmaival az aurapollátor megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az aurapollátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 442, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy szubreális vámpír!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 274 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (36 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karmai majdnem eltalálnak! A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 1967 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 403, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy varkaudar varázsló!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 559 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Üdvözlésképpen egy savhurrikán varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A varkaudar varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
2155 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 559, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 pszi követ. Lassan, vigyázva ereszkedsz le a kristálypalota oldalán. Micsoda élmény volt! Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-36 életerő).

(Továbbmész...) [262,59] A síkságot ritka erdő váltja fel. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő kyorg álomherceg nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. A másik mormol valamit: egy fehér glóbusz varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő II. 166 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (95 életpontot vesztettél.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kyorg álomherceg fejét. (5 támadással 448 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) A kyorg álomherceg gyenge döfése nem tudott megsebezni. Ellenfeled negatív csapás varázslatot lő rád. 132 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kyorg álomherceg bal oldalát. (5 támadással 447 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (80 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy negatív csapás varázslatot. 137 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a kyorg álomherceg díszes köpenyét. (3 támadással 279 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (44 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a kyorg álomherceg sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (2 támadástól 175 életpontot vesztesz.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Egy negatív csapás varázslattal köszönt csatapartnered. 130 életpontot vesztettél. A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 1507, sebződés: 669, gyógyulás: 4, összesen: -665 ÉP}


(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [262,60] Az erdőt síkság váltja fel. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Raia hívei emelték. Látsz egy Chara-din monolitját. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Wild Dread egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). [64 pontot használtál fel, van még 546.]

m 5 6 3 mozogsz délnyugatra, nyugatra, délkeletre
[261,61] Továbbra is síkságon vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívei emelték.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő).

(Továbbmész...) [260,61] Még mindig füves síkságon vagy. Régen itt volt az Esthar Császárság és a kyorgok földjeinek képzeletbeli határa. Felfedeztél egy márványtornyot. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy oltárt. Raia hívei emelték.
(Feltételes mászás:) Aránylag könnyen sikerül a kampót beakasztani odafönt, egy kiálló szegletbe. A mászás azonban nagyon kemény, embert próbáló feladat. (Önanalízis: +1% mászás.) Örökkévalóságnak tűnő idő után felérsz. Bepréseled magad az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. Mielőtt hozzálátnál az alaposabb kutatáshoz, a torony lakóját a másvilágra kell küldened. Egy ragyás burástya!

A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (16 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a ragyás burástya bal lábát. (1 támadással 149 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel teljesen átszúrod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápol, de mindhiába. A ragyás burástya most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy óriáspók!

Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Aurgir lándzsájával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az óriáspók bal oldalát. (1 támadással 141 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel felnyársalod az óriáspók csupasz testét. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Az óriáspók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 687 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A plafonból misztikus, kék színű fény kezd szűrődni. Döbbenetes! A fénynél keresgélni kezdesz. Az egyik sarokban találsz 1 aranygyűrűt. [aranygyűrű ládikóba-> (186,61)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] Miután lemászol a torony falán, egy rántással kiakasztod a kampót, és elpakolod.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).
(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+942 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.)

(Továbbmész...) [261,62] Dombos terepre érkeztél.

A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Skinhead, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Chara-din monolitját. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! (Önanalízis: +1% bányászat.) A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-44 életerő). [92 pontot használtál fel, van még 454.]

m 3 mozogsz délkeletre
[262,63] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Utad során felfedezel egy raaba-fát. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Találsz egy oltárt. Raia hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy Chara-din avatárja egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-30 életerő). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 446.]

v 198 280 18 elmormolod a 198. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(260,61) márványtorony (#175), 43. jellempróba, Raia oltár, ragyás burástya (#111), óriáspók (#303)
(261,61) Dornodon oltár
(261,62) művészi porolit (#720), 43. jellempróba, vaskohó (#155), Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(262,59) kyorg álomherceg (#550)
(262,60) 49. jellempróba, Raia oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(262,63) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 40. jellempróba, Raia oltár, művészi porolit (#720)
(263,59) kristálypalota (#401), 38. jellempróba, Fairlight oltár, aurapollátor (#222), szubreális vámpír (#223), varkaudar varázsló (#271)
(264,60) Dornodon oltár, 43. jellempróba, érclelőhely
(265,60) vadászskorpió (#542), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Tharr oltár, 21. jellempróba, érclelőhely
(266,60) Tharr oltár, Chara-din monolitja (#534), 22. jellempróba, érclelőhely, bumshir óriásmacskák (#492)
(266,61) aranyfecske (#283)

[280,18] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Észreveszel egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Beljebb feketére szenesedett hullák tarkítják a megolvadt homoktenger világos felszínét. Lehajolsz, hogy megvizsgálhass egy kisebb kupacot. Undorodva látod, hogy egy mammutóriás holtteste az. Egy gothag döglidérc jön feléd.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 297 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a gothag döglidérc jobb lábát. (8 támadással 1144 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (34 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a gothag döglidérc bal lábát. (5 támadással 251 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (53 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc karma a fejed mellett suhan el! A gothag döglidérc karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
12895 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 1779, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

Ruhád ujjába törlöd izzadt tenyered. Remélhetőleg egyedül volt az imént legyőzött rusnyaság. Hosszas kutatás után egy kincsesládára bukkansz. Érdekes, ez hogy maradhatott épen itt?!? Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 2 ezüstdarab. Egy ködmágus jön feléd.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] Egy agytaposás rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 426 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy vérbeli borzongás. Semmi hatás! Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a ködmágus jobb lábát. (8 támadással 597 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Üdvözlésképpen egy ősi sorvasztás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! Aurgir lándzsájával többször eltalálod a ködmágus bal lábát. (8 támadással 567 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (45 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 190 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a ködmágus jobb lábát. (6 támadással 415 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a ködmágus fekete csuháját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A ködmágus megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 éjkristály. 22286 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 2636, sebződés: 564, gyógyulás: 8, összesen: -556 ÉP}

Egyszer csak újabb nesz üti meg a füled. Rémülten pördülsz meg. Lehervad arcodról a kincsre áhítozó mosoly, amint megpillantod az újabb szörnyet. Egy kristálynyálka készül a lemészárlásodra.

Gyorsan felraksz egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 439 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-52 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A lény gúnyosan végigmér téged, majd rádmutat. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Meglengetve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1155 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (78 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a kristálynyálka jobb oldalát. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) A kristálynyálka meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 118 életpontot vesztesz.) Borzasztó hideg hatol a csontjaidba (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a jobb csípődre. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 48 életpontot vesztettél. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-64 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1136 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (73 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a kristálynyálka testét. (6 támadással 298 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A kristálynyálka csápja lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 134 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lecsap a bal karodra. (1 támadástól 168 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 57 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól.
{Csatastatisztika; sebzés: 3595, sebződés: 853, gyógyulás: 8, összesen: -845 ÉP}

Jó stratéga módjára a megfontolt visszavonulást választod. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon híveié. Észreveszel egy félig kész tutajt. Elképzelni sem tudod, mi célt szolgálhat, hogyan is készült. Ehhez még nem vagy elég okos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy félig kész ladikot. Csak tudnád, mi a fene ez. Talán majd rájössz a jövőben valamikor. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.


(Feltételes gyógyítás:) A ravu bogár fájdalomcsillapító képessége közismert. Gyorsan összefogdosol egy párat, majd egyenként kettéharapod őket, ügyelve, hogy az értékes folyadékcseppek nehogy kárba vesszenek. A fáradozás meghozta gyümölcsét. (+1467 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-42 életerő).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [120 pontot használtál fel, van még 326.]

v 181 183 29 elmormolod a 181. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(280,18) gothag döglidérc (#429), ködmágus (#597), kristálynyálka (#632), drakolder csatamező (#966), 21. jellempróba, Dornodon oltár, tutaj (#1242), ladik (#1244), Chara-din monolitja (#534)

[183,29] Lakott területre érkeztél. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Egy őrült varázsló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 578 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Egy tűzvihar varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 15 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 púderkő és 2 sallank karom. 2316 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 578, sebződés: 43, gyógyulás: 8, összesen: -35 ÉP}

Felfedeztél egy csodák kútját. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő).
Összeakadsz Chan'de Franconnal. Egy árnyékpáncélt, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy bajvívó kesztyűt, egy bozontfonatot, egy denevér szimbólumot, egy díszes fegyvertokot, egy dr'thanox gyűrűt, egy drag'kór fülkarikát, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy Erdauin gyűrűt, egy értépő sarkantyút, egy Fagyor övsálját, egy fejvadász medált, egy ganüid masszapáncélt, egy gárdista övcsatot, egy gron vállvédőt, egy halálfejes köpenyt, egy hűbéresi gyűrűt, egy Istenek Talizmánját, egy jáde ékszert, egy kamikáze fejfedőt, egy Khór maszkját, egy kisebb napkorongot, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy kristály vállvédőt, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy Luthius karkötőjét, egy medvetalp mokasszint, egy mentori gyűrűt, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy moa rohamsisakot, egy Notermanthi amulettet, egy Obarran köpenyét, egy og'lhobn fülbevalót, egy olimpiai gyémántot, egy olimpiai mágusmedálot, egy opál karkötőt, egy örökkévaló jádekövét, egy quwarg nyakpántot, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku csataszoknyát, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sárkány Amulettjét, egy saválló fülbevalót, egy Szakamó fülgyűrűjét, egy szamurájvértet, egy Teremtő koronáját, egy Thargodan agyfókuszt, egy Tharr koronáját, egy Toyaki csuklópántját, egy troglodita gyűrűt, egy tűzhaj diadémet, egy tűzopál érmét, egy varkaudar szimbólumot, egy vihargyűrűt, egy Yuin gyöngysorát, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Rangja: inkvizítori érsek. Ruházatát egy Deassgum trófea, egy Rhomtbior trófea és egy Lyonarissa trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Övén 3 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy Agyzúzót tart. Lőfegyvere egy kentaurusz íj. Egy haragvó pegazus a hátasa. Tárgyainak egy részét egy púpnélküli dromedár viszi. Egy gyerek van vele! Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Gunymák anyóval. Egy bársony övsálat, egy csodálatos nyakláncot, egy drag'kór fülkarikát, egy drakolder gyűrűt, egy Élet gyűrűjét, egy Emma kötényét, egy Hatalom Karkötőjét, egy hósárkánybőr csizmát, egy kabutót, egy koponya szimbólumot, egy kreiton palástot, egy kyorg köpenyt, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mihlanil medált, egy mithril kesztyűt, egy mordaith mellényt, egy mordaith vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örökkéval. rubinját, egy ősmágus fülbevalóját, egy rogalhal csuklópántot, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku kalózkendőt, egy Sshreakza amulettjét, egy Teremtő koronáját, egy varkaudar szimbólumot és egy Vlagyimir gyűrűjét visel. Fegyverzetét egy Rettegés Ura trófea, egy vtoeken döntőbíra trófea és egy trakuun lidérc trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy lovagi kardot, bal kezében egy sárkánypengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd pikkelyes ptog. Egy gyerek van vele! Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [10 pontot használtál fel, van még 316.]

hh 522 522 1096 használod az 522. tárgyat az 522. tárgyat az 1096. tárgyat
Hamm, benyeled a tudás gyöngyét, majd lesed a hatást. Micsoda mázli! (+1 szerencse.) [1 pontot használtál fel, van még 315.]
Elnyeled a gyöngyöt, és kíváncsian várod a hatást. Ujjaid fürgébben mozognak! (+1 ügyesség.) [1 pontot használtál fel, van még 314.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 310.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy edzőteremben eszmélsz, ahol csak ketten vagytok. Te és a kobudera mestered. A legkülönfélébb alakzatok garmadáját sajátítod el, röpke másodpercek alatt, majd megkíméled oktatód életét is, mikor a tesztcsatában a földre kényszerítetted... Mint valami látomásból felébredve, újra ott találod magad, ahol az egész kezdődött, a kút padkájának támaszkodva. Túl valóságos emlékeid vannak az eseményekről. 5449 tapasztalati pontot kaptál. Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 306.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Megjelenik előtted a kút szelleme. Nem tudod eldönteni, ruhája áttetsző, vagy az alakja, vagy netán mindkettő. Szellemkezei megérintenek, minek következtében tested duzzadni kezd. (+3 védettség forduló végéig.) Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 302.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Valami arra késztet, hogy megragadd a kút peremét, és beleugorj. Egyáltalán nem zuhansz le, mint ahogy várható volt, hanem lebegni kezdesz. Ebben a furcsa állapotban, mintha egy burokban lennél, leírt szavak tömegét látod. A szavak pedig mondatokká állnak össze. Amint elolvasod az elsőt, újra a kút előtt találod magad. A mondat így szólt: "Innen nyugatra 96, délre 126 mérföldre láttak egy sebesült ryuku csapásvezetőt. Siess, mielőtt még más szabadítja meg a kínjaitól!" Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 298.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "Azért szeretik a kalandozók az óriások övét, mert viselése erőt növel." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 294.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp feladnád, hogy történik valami, amikor észreveszed a kút padkájához támasztott 14 amnioszt. Biztos, hogy neked szánta a kút. [amniosz ládikóba-> (183,31)-> 14 arany, -2 ÉP] Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 290.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Látomásod támad. Egy zöld fűvel benőtt réten állsz, a közelben mindenütt a Földanya teremtményei szaladgálnak. Mielőtt véleményt alkothatnál a helyről, különös dologra leszel figyelmes a lábaidnál. Jobban szemügyre veszed, mi az: 15 madártoll. Miután ruhád alá rejtetted, az illúzió egycsapásra szertefoszlik, és újra a kút előtt találod magad. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 15 arany, -2 ÉP] Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 286.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a városháza lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 szürke bőrkesztyűvel jutalmazzák." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 282.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Ha újat tanulni támad kedved, az elmepajzsot tudom ajánlani. Ez egy gyöngyszem a papi varázslatok sorában." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 278.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Álmot látsz. Egy ismeretlen, de vonzó nő hajol feléd, majd vékony kezeivel végigsimítja tested minden porcikáját. Beleborzongsz a mozdulatba, és érzed, ahogyan sejtjeid vad bizsergéssel életre kelnek. Aztán apró csókok következnek, leginkább a leglágyabb testrészeiden. Aztán... Megrázod a fejed, mikor észreveszed, újra a kút előtt állsz. Még ha csak egy álom is volt, testedben továbbra is érzed azt a késztető bizsergést. 5118 tapasztalati pontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 274.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 15 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 270.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Eddig azt hitted, van egy téma, amiről már senki semmi újat nem tud neked mondani, ez pedig a felderítés. Tévedtél, ezzel kapcsolatban támad néhány kreatív ötleted, amit később majd felhasználhatsz. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +2% felderítés.) Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 266.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Innen keletre 21, délre 180 mérföldre van egy grok-képződmény. Legalább ezer éve ott van már." Hálát rebegsz az elhangzott információért, és vidáman indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 262.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+49 pszi pont.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 258.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 ezüstshuriken többletet jelez. Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 254.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen önt el a forróság, és mágikus energiák áramlanak a testedbe. 118 varázspontot kaptál. Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 250.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Édesanyád képe jelenik meg a kút felett. Csupán egy arc, de egyértelmű, hogy azé a régen szeretett teremtményé. Mielőtt még rövid itt tartózkodása véget érne, artikuláltan ejti számodra a szavakat: "Keresd a küklopsz nyomait, mert a legyőzött példányoknál mindig lótuszvirágot találhatsz." Mintha hallottad volna már valahol ezt az információt, de azért megköszönöd, hogy most megerősítettek benne. [4 pontot használtál fel, van még 246.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a mászás szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +1% mászás.) Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 242.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 purifikátor háj. [purifikátor háj ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 238.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Innen nyugatra 135, délre 27 mérföldre van egy púderszikla. Izgalmas kalandok várnak ott rád." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 234.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Már épp beletörődnél, hogy a kút most nem tesz csodát, amikor a hátad mögött álldogáló kalandozó felhívja a figyelmedet a kút felett apró felhőcskében lebegő vérvörös betűkre: "Ha már elég kiforrott vagy a mágia használatában, az önanalízis II-t ne felejtsd el elsajátítani. Ez a pszi képességek egyike." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 230.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 1 bumerángot. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Hálát rebegsz a kút irányába a megtörtént csodáért. [4 pontot használtál fel, van még 226.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Most, hogy ilyen közel léptél a kúthoz, veszed csak észre, hogy a belső oldalára egy felirat van vésve. Ah, biztos csak egy Közös Tudat protezsálja magát ilyetén módon, gondolod, de azért, hogy tévedésed kiderülhessen, elolvasod a szöveget: "Nem egy hős köszönhette a hírnevét annak, hogy ismerte a Chara-din lesújt-ot. Ez egy a papi halál alapú varázslatok közül." A hallottakat ízlelgeted. Valószínűleg nem mondott a kút hülyeségeket. [4 pontot használtál fel, van még 222.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Hirtelen gyógyító fuvallat söpör végig a testeden, ami olyan hatással van rád, mintha egy vadászgörény bal szemét nyalogattad volna fél órán keresztül. Gyógyultál 13 életerőpontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 218.]
A kút üreges belsejébe hajítasz 1 aranyérmét, majd izgalomteljes bizonytalanságban várod, hogy csörömpölve elérje a kút alját. Egy elf lányka terem melletted, és tetőtől talpig végigmér. Aztán elárulja, hogy ő a kút szelleme, és ha gondolsz valamire, ő elárul azzal kapcsolatban valamit. Gyorsan belekapaszkodsz az első gondolatfoszlányba, ami eszedbe jut. Az elf teremtés bólint, és mielőtt eltűnne, még a füledbe súgja: "Felhívnám a figyelmedet a díszbuzogány nevű tárgyra. Ha harcról van szó, elsőrangú ütőfegyver, ami alig 59 hüvelyk hosszú, és mindössze 2 kilót nyom." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 214.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 8 gyöngymangót. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 210.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Mágikus szellő kerekedik körülötted, és pár percig tarkódat csiklandozza. Nem húzhatod ki magad a hatása alól: 112 varázspontot kaptál. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 206.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Könnyed szellő támad, és néhány esőcsepp is aláhull az égből. Összébb húzod a hátizsákod, nehogy baja essen a benne tárolt értékeknek, és ekkor veszed észre, hogy valami különös nyomja kifelé az oldalát. Kipakolod, hogy szemügyre vehesd mi az. A leltár 1 purifikátor háj többletet jelez. [purifikátor háj ládikóba-> (183,31)-> 18 arany, -2 ÉP] Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 202.]

ef 30 509 energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-24 TU.] [168 pontot használtál fel, van még 34.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 31.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új csillezsályalevél. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] [30 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Micsoda meglepetés! Felkeres az alanori kincstár egyik adószedője. Gyorsan felmutatod neki a kezed ügyébe előkészített hűségérmét, hogy tudja, egy igazi hőssel van dolga. Az elsőre hajthatatlannak tűnő hivatalnok megilletődve gratulál a varkaudarok elleni háborúban elért sikereidhez, majd egy másik kalandozó után rohan, aki látszólag meg akart lépni az adófizetés elől. Mosolyogva bámulsz utána még egy darabig. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-141 max. életerő). Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 14, 3, 25.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ habzsol be a bazaltelementál. Egy kaját töm magába a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 781 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RASKHIIR BOZAKA (768. TÁRGY)
A raskhiirok a kyorg máguskirály testőrkatonái. A bozaka az általuk használt rettenetes fegyver. Mintegy harminc centi hosszú, középen elvékonyodó rúd, amely a megfelelő varázsszavak esetén, a megfelelő kyorg kezében életre kel: mindkét végéből méter hosszú, kék energiacsík ugrik elő, amely úgy vágja az acélt, mint kés a vajat. Kár, hogy te nem ismered sem a megfelelő varázsszavakat, és valószínűleg a megfelelő kyorg sem vagy.... A raskhiir bozaka nem átadható.

SKORPIÓKAROM (911. TÁRGY)
A vadászskorpiók méretes testét apró, meglepően erős lábak hordozzák, melyek kicsiny és görbe karmokban végződnek. Kettőt egymás mellé téve, talán a csuklódat is körbeérné. Ha sikerül a dimbes-dombos tájak e könyörtelen lakóját valamilyen fegyverrel a földre kényszerítened, egy vágófegyverrel könnyedén szert tehetsz erre a szörnykomponensre.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 758. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 84 (118) Támadás: 81 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 84 (108) Védekezés: 167 Menekülés: 30 % Életkor: 50/57 év
Egészség: 84 (112) Életpont: 1518/1419 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 91 (117) Varázspont: 4682/2435 Pénz: 55545 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 44/0 Pszi pont: 983/51 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 59
Eddig összesen 9403 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 94689 TP-t kaptál. Jelenleg 47000038 TP-d van. A következő szinthez még 4999962 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 733. fordulódban 78538 arany került a bankszámládra. 88355 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 55/69 (+6%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/66

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/94 2. nyomkövetés: 189/9 3. mászás: 38/69 (+6%)
4. csapdakészítés: 10/14 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 368/72 (+90%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 39/75 (+10%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 185/53 (+26%) 11. taumaturgia: 290/64 (+30%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/26 15. szörnyismeret: 24/43
16. pszi: 87/10 (+4%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/6 20. bányászat: 56/85 (+10%) 21. úszás: 15/69
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 414
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), kísértetvándor (#568) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 0)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 179 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 641 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 deus ex machina (#1) 1 jégszilánk (#1128) 4 kerek kő (#19)
1 tükör (#43) 2 tudás gyöngye (#522)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
226 arany (#50) 1 bot (#4) 1 bumeráng (#249)
5 csillezsályalevél (#1253) 1 éjkristály (#958) 2 ezüstdarab (#326)
1 ezüstshuriken (#327) 8 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 pszi kő (#248) 2 púderkő (#119)
1 raskhiir bozaka (#768) 1 remák szív (#264) 2 sallank karom (#128)
1 skorpiókarom (#911) 7 ugh méreg (#166) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(183,29) őrült varázsló (#255), csodák kútja (#1096), Chan'de Francon (3060. kalandozó), Gunymák anyó (5770. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek