754. forduló, 756. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. nov. 18. 9h:40'
EZ A 789. JÁTÉKHETED, 755. FORDULÓD
790. játékheted kezdete: nov. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [310,11] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Kifizetted a megvett 20 ramit követ (100 arany).
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+1 tvp ).
Biztonságban, a tolvajoktól, más kalandozóktól, barátoktól, segítséget kérőktől tökéletes védelmet élvezve, bokor alakban pihensz. Egyszercsak megpillantasz egy árnymanót, kezében hatalmas mandibulakasza. Amikor észrevesz téged, megmarkolja Leah-szimbólumát, és vigyorogva felkiált: - Végre egy smirglibokor! - majd kaszáját lengetve neked esik. Kétségbeesetten próbálsz visszaalakulni, de már késő! Nincs elég időd hozzá! A kasza a testedbe mar... Kókadt levelekkel térsz magadhoz a szörnyű rémálomból.
Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 rozmárfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 cápazsírt. [cápazsír ládikóba-> (312,11)-> 4 arany, -2 ÉP]
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+145 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1375 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+318 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 791.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 789.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 789.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 787.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 785.]
Fürgén varázsolsz! Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 783.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 783.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 783.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [2 pontot használtál fel, van még 781.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 781.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 781.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Nem volt maradandó hatása.) [6 pontot használtál fel, van még 775.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 773.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 752.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Fürgén varázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 750.]
Beizzik a turbómágia. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 748.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 isteni könnycsepp). [0 pontot használtál fel, van még 748.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 100% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 748.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 356 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod az aranyfecske testét. (3 támadással 434 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+87 életerő). Bíborarany tőrrel meghorzsolod az aranyfecske testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Az aranyfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Csőrével az aranyfecske nem tudott megsebezni. Csőrével az aranyfecske belemar kézfejedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 81 életpontot vesztettél. Az aranyfecske szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 840, sebződés: 86, gyógyulás: 110, összesen: +24 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [10 pontot használtál fel, van még 738.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 738.]
Szupersebesen mormolsz. (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 736.]
Fürgén varázsolsz! Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 726.]

tf 2 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az IQ-d. [0 pontot használtál fel, van még 726.]

kre 226 1128 6 kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot)
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Létrehoztad a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 jégszilánkot. [-72 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 724.]

ef 30 energia fejlesztése 30
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-30 TU.] A befejezéshez még 2000 TU szükséges. IQ-d TF-elődött. [300 pontot használtál fel, van még 424.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Egy kéz megböködi a válladat. Megfordulsz, hogy láthasd ki az: egy ezüstös kontúrokkal rendelkező elf teremtés, aki néhány kacatjától próbál megszabadulni. Önfeláldozón átveszel tőle 13 tüskét. Miután újra felpillantasz, a hölgy már sehol. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 420.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pár pillanat elteltével csoda történik: a környezet megváltozik, mindent élesebben látsz, minden mozdulat könnyedebb, mint előtte volt. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 416.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+1 minden tulajdonságodra forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 412.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút szelleme kínos lassúsággal materializálódik előtted. Tenyerét feléd nyújtja, rajta 1 purifikátor háj. [purifikátor háj ládikóba-> (312,11)-> 18 arany, -2 ÉP] Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 408.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Lebegő látomásként egy női fej jelenik meg előtted. Áttetsző ajkai elrebegnek néhány dolgot a teológia szakértelemről. (Szakértelmed 1 százalékkal nőtt.) [+1% teo] Remek hangulatba kerülsz, és gyors imát mormolsz a megtörtént eseményekért. [4 pontot használtál fel, van még 404.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Érdemes felkeresni a királyi palota lakóit, hiszen most nagy szükségük van valakire. A segítséget nyújtó kalandozót 1 Harcosok Könyvével jutalmazzák." Elraktározod az információt magadban. Ideje lesz utánanézni, valóban igaz-e az állítás. [4 pontot használtál fel, van még 400.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Tudd meg hát: a sötét kastplom lakóinak szüksége van rád. Ha segítesz rajtuk, 30 arannyal fejezik ki hálájukat." Még nem tudod, mihez kezdj az információval, de azért köszönetet rebegsz a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 396.]
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Hogy miért ne fuss el a vg'axtol torzító elől? Hát mert a legyőzésével járó zsákmány az esetek iciripiciri hányadában egy vg'axtol esszencia." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 392.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pár pillanat múlva az úszás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +9% úszás.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 388.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. A kút mélyéről sóhajok törnek fel, melyeknek hangja addig visszhangzik, míg teljesen körbe nem ölelik testedet. Aztán már ott tombolnak a fejedben, egy pillanatra a teljes relaxáció állapotát idézve elő sejtjeidben. A hatása szenzációs: regenerálódtál 188 varázspontot. Gyors hálát rebegsz az égieknek a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 384.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. Hirtelen, mint egy villámcsapás, testedbe egy energiacsóva csapódik. A jótékony áramlat erősebbé és bátrabbá tesz. (+3 védettség forduló végéig.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 380.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. Felkapod a fejed, amikor egy éles hang tölti be a teret. Ránézel a mögötted álldogáló kalandozókra, akik szintén a kút csodás hatásának kipróbálására várnak, de azok mintha semmit sem hallanának. Akkor jobb lesz, ha odafigyelsz a hangra, mit is mond: "Elárulom, hogy a móleon számára az a legfájdalmasabb, amikor a hosszú mandibuláját támadják." Hangosan felnevetsz. Képtelen információnak tartod, nem sok valóságtartalma lehet! [4 pontot használtál fel, van még 376.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "Talán nem tudtad még eddig: a vámpírkard egy vágófegyver, a maga 78 hüvelyknyi hosszúságával és 15 kilónyi súlyával." Elraktározod magadban az információt, hátha később tudsz még vele valamit kezdeni. [4 pontot használtál fel, van még 372.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+3 pszi pont.) Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 368.]
A behajított aranyérme visszhangozva ütődik a kút belső falának. A kút szelleme megjelenik előtted. Anyagtalan kezeit kinyújtja feléd, és fejed köré kulcsolja. Érzed, ahogyan kiadod magadból azt a rengeteg információt, amit odabent őrzöl. Aztán a jelenség visszahúzódik, csupán egy hasznos információt hagyva hátra számodra: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a hósárkány pajzs, merthogy szerencsét növel, ha magukra aggatják." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 364.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Előkotorsz 1 aranyat, és bedobod a kút belsejébe. Hirtelen tör rád az érzés, hogy láthatatlan ujjak matatnak az agyadban. Szörföznek az tudásbázisodban. Aztán megszűnik az érzés. Vele egyidőben azonban a kút belsejéből suttogó hangok törnek a felszínre, a következő információval szolgálva: "Gyémántgyúró Duirgan által üzemeltetett boltban még 13 ryuku tűvető kapható!" Hihetetlen, hogy ezt pont így kell megtudnod. Na de ha már így alakult, elégedett vagy a hallottakkal. [4 pontot használtál fel, van még 360.]
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Azért szeretik a kalandozók az árnyékharcos gyűrűt, mert viselése szerencsét növel." Hát ezt nem felejted el egyhamar. Fontos információ! [4 pontot használtál fel, van még 356.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Hirtelen tűnik el a bicegés, ami a legutóbbi csata óta kíséri utadat. (+13 életerő.) Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 352.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+2 pszi pont.) Elégedetten mosolyodsz el. [4 pontot használtál fel, van még 348.]
Bal kézzel megpörgetsz a jobb tenyereden egy aranyérmét, majd a kútba hajítod. Pont arra gondolsz, milyen jó is lenne tisztában lenni vele, mi a túlélés Ghallán érvényes legfontosabb szabálya, amikor egy többször visszaverődő hang tölti be a levegőt: "A veterán kalandozók egyik kedvenc tárgya a mithril pajzs, merthogy ügyességet növel, ha magukra aggatják." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 344.]
1 aranyat dobsz a kút belsejébe. Egy őrjárat halad el melletted. Mivel élénk érdeklődéssel arcukon méregetnek, odabiccentesz nekik. Az egyik katona közelebb lép, és mond valamit. Aztán mindannyian továbbhaladnak. Csak most van időd eltöprengeni azon, mit is hallottál: "Innen nyugatra 69, délre 57 mérföldre van egy márványtorony. Valószínűleg kóbor szörnyektől nyüzsög a környék. Ideális hely a megmérettetésre." Elégedetten bólogatsz. Ezért az információért érdemes volt meglátogatnod a kutat. [4 pontot használtál fel, van még 340.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Pár pillanat múlva az úszás vadonatúj dimenziói tárulnak fel előtted: új ötletek, új fogások, új szemléletek. (Szakértelmed 8 százalékkal nőtt.) (Önanalízis: +9% úszás.) Öröm és elégedettség lesz úrrá rajtad. [4 pontot használtál fel, van még 336.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Sajgó végtagjaidba hirtelen új élet költözik. Gyógyultál 11 életerőpontot. Le sem tudod törölni az elégedett mosolyt az arcodról. [4 pontot használtál fel, van még 332.]
Elegáns mozdulattal 1 aranyérmét hajítasz a kútba. Felemelő és egyben kavargó érzés lesz úrrá rajtad, mely leginkább egy deus ex machina működésbe lépésére hasonlít. A vele járó gyógyulás maradandó: +10 életerő. Kiül az öröm az arcodra, hogy ismét nem kellett a csodák kútjában csalódnod. [4 pontot használtál fel, van még 328.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Energia árad testedbe. Befejezted a Thargodan illúzió varázslatot! Elhelyezel egy Thargodan illúziót magadon. Megnézed magad egy tükörben - fúj, de ocsmány módon nézel ki! [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [311,11] Még mindig a városban vagy. Itt is, ott is Thargodanokat látsz, amelyek ocsmány szertartásokat végeznek. A hideg futkos a hátadon.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Mardegath barlangja: innen 210 mérföldre keletre, 12 mérföldre délre! " A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-49 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Van itt egy a Borzalom Fellegvára (671. épület.).

(Továbbmész...) [312,11] Továbbmész a város utcáján. Északtűz "városában" sétálsz: már amennyire városnak lehet nevezni ezt a dögletes bűzű, rothadó nyálkával borított szikákból épített épületegyüttest. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ml'othag szürcsölő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre éjfattyak végzete varázslatot lősz. 3200 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. A lény kiáltásával megpróbálja megállítani a szívedet. Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a ml'othag szürcsölő testét. (8 támadással 1159 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a ml'othag szürcsölő testét. (4 támadással 208 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (6 életpontot sebezve.) Egy korbács sem sújthatott volna le keményebben, mint a ml'othag szürcsölő nyelve! (1 támadástól 214 életpontot vesztesz.) (-1 max. ép, -10 TVP, -5000 TP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a tl'urlang fiolát, szereztél 1 ml'othag származékot. 22847 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 4608, sebződés: 214, gyógyulás: 12, összesen: -202 ÉP}

Van itt egy Thargodan vegyesbolt (677. épület.) és egy Thargodan fegyverbolt (680. épület.).
Eladsz 5 aurach fogat 5 aranyért, 2 bahrot bőrt 10 aranyért, 11 cápazsírt 44 aranyért, 1 gyöngyberakásos övet 130 aranyért, 3 mihlanilt 75 aranyért, 1 mópat tetemet 4 aranyért, 1 vörös zselét 5 aranyért, 5 yetifogat 20 aranyért.
A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-48 életerő). [16 pontot használtál fel, van még 302.]

ve 1 5 megveszed az 1. tárgyat 5
Vásároltál 5 deus ex machinát. 250 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[364,64] A lápvidék, amelyre érkeztél, talán a leggazdagabb élővilágú terep a Sötét Földön, növények (ha mégily gyilkosok is) szinte sehol máshol nem teremnek. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Felfedeztél egy nekrofunt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mocsári penkét. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Hmm, csak egy vámpírféreg. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 190 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy nekromanta csókja varázslatot. 61 életpontot vesztettél. Az ellenfél gyógyult. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vámpírféreg véres fejét. (7 támadással 1037 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a vámpírféreg testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) A vámpírféreg kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 43 életpontot vesztettél. A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Egy nekromanta csókja varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 vámpírfogat. 12900 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1354, sebződés: 158, gyógyulás: 12, összesen: -146 ÉP}

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő).
[8 pontot használtál fel, van még 294.]

v 163 190 60 elmormolod a 163. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Sikerült elmondanod a dimenzióugrás varázslatot! A táj képe lassan elmosódik, és halványan villódzva egy másik vidék képe tárul szemed elé, ahogy a térkapu megnyílik akaratod parancsára. Egy darabig izgatottan figyeled a jelenséget, de mikor lassan kezd összehúzódni, gyorsan átlépsz rajta.

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(364,64) térkapu (#452), nekrofun (#173), mocsári penke (#148), vámpírféreg (#782)

[190,60] Bozótos terepre értél. Nemrég eshetett, mert a fűszálak végén még imitt-amott megcsillan egy esőcsepp. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy bűbájlidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Dornodon híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy térkaput. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Észreveszel egy bíborcserjét. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Pterois volitans formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
[-55 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [15 pontot használtál fel, van még 279.]

v 198 234 111 elmormolod a 198. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmormoltad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(190,60) bűbájlidérc (#761), 28. jellempróba, Dornodon oltár, térkapu (#452), barátság szent tüze (#484), szent tölgyfa (#393), régészeti lelőhely (#1208), bíborcserje (#622, belőle készíthető: #623), művészi porolit (#720)

[234,111] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Csókot lehelsz a nálad lévő dramoan talizmánra, majd nekiindulsz. Biztató, hogy nem süppedsz a talajba az első lépésednél. Úgy néz ki néhány dolog azért megúszta a pusztítást: kicsit beljebb törött kardokra, olvadt szélű pajzsokra és behorpadt páncélokra bukkansz. Lehajolsz, hogy megvizsgálhass egy kisebb kupacot. Undorodva látod, hogy egy mammutóriás holtteste az. Egy ro'galhal kísértet jön feléd.

Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Üdvözlésképpen egy jégoszlop varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 358 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a ro'galhal kísértet testét. (8 támadással 1113 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+223 életerő). Földelementálod támad. (50 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a ro'galhal kísértet jobb oldalát. (5 támadással 250 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+51 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) A ro'galhal kísértet lendületes ütése célt téveszt. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
12198 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1826, sebződés: 0, gyógyulás: 290, összesen: +290 ÉP}

Rövid imát vetsz a szörny hullája fölött, majd folytatod a felderítést. Megböködöd lábbelid orrával a tökéletesen vízszintes talajt. Nem valószínű, hogy bármi is épen maradt alatta. De megint megzavartak! Egy ezeréves lélek készül a lemészárlásodra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 362 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősi sorvasztás varázslatot. A varázslat kudarcot vallott. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 848 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (41 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 222 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (26 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. 65 életpontot vesztettél. Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 278 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-3 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 828 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (55 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ezeréves lélek testét. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (43 életpontot sebezve.) Ellenfeled ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 259 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-99 életerő). Az ezeréves lélek összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2578, sebződés: 701, gyógyulás: 12, összesen: -689 ÉP}

Émelyítő bűzt sodor feléd a szél. Hamarosan megtudod miért! Pár lépésre egy újabb szörny áll. Egy ezeréves lélek intéz feléd kihívást.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 376 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Hirtelen valami iszonyatos dolog érint meg: a szörny halál-aurája! Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 847 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (75 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 244 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (24 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősvillám varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Az ezeréves lélek megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (4 támadástól 279 életpontot vesztesz.) Manakortexed sérült! (-1 max. varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1566, sebződés: 279, gyógyulás: 12, összesen: -267 ÉP}

Ebben a helyzetben a menekülés a legbölcsebb lépés. Szerencsére ellenfeled nem követett. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+1251 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-37 életerő).
[-100 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+4% tau] [120 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 8 1 mozogsz északnyugatra, északra, északkeletre
[233,110] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Felfedeztél egy oltárt. Tharr hívői építették.

Megvizsgálod a talajt. Friss troll nyomok vezetnek délkeletre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-41 életerő). Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [233,109] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Észreveszel egy ősi rúnatornyot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felcsatolod a mászó-karpereced, majd nekiveselkedsz az ősi rúnatorony megmászásának. Nem egyszerű! (Önanalízis: +6% mászás.) Sokszor csak egy hajszálon múlik, hogy nem zuhansz le a mélybe. Félve mászol tovább ilyenkor, s csak akkor könnyebbülsz meg, amikor átmászol az építmény tetőt szegélyező peremén. Az ősi rúnatorony tetejéről messzire ellátni, Ghalla alant elterülő tájaira. Biztosnak tűnik, hogy réges-régen őrhelyként használták ezt a helyet. Majdhogynem összepiszkítod magad félelmedben, amikor nagy robajjal beszakad alattad az ősi rúnatorony teteje. Egy nagyobb csarnokba zuhansz, ahol egy szörny ront neked. Egy púpos zsokarg!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 379 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a púpos zsokarg szőrös púpját. (5 támadással 710 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+143 életerő). Földelementálod támad. (59 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a púpos zsokarg szőrös púpját. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A púpos zsokarg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 áldott kő. 7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1227, sebződés: 0, gyógyulás: 170, összesen: +170 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy sötét ülnök!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 280 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] A lény szigorúan végimér téged, majd döntést hoz. ÁRTATLAN! Hehe, ez az! Ellenfelednek már nem lesz esélye, hogy tévedésére ráébredjen. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a sötét ülnök jobb vállát. (8 támadással 1121 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a sötét ülnök testét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megböki fegyverével az oldaladat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-4 erő forduló végéig). Aurgir lándzsájával épp hogy megszúrod a sötét ülnök töprengő fejét. (1 támadással 145 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a sötét ülnök jobb lábát. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (59 életpontot sebezve.) A sötét ülnök megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (2 támadástól 129 életpontot vesztesz.) A sötét ülnök farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-4 erő forduló végéig). A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
14181 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2083, sebződés: 297, gyógyulás: 12, összesen: -285 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy tleikan behemót!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már energiaburok vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő II varázslat. 148 életpontot sebeztél. Ellenfeled hányni kezd. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A szörny nagy levegőt vesz, majd mérgező párát lehel feléd. Hasra vágod magad, azonban így is jut a gázból. (62 életpontot vesztettél.) Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan behemót testét. (8 támadással 933 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd a tleikan behemót testét. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+47 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (25 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsával feléd csap, de Te résen vagy. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tleikan behemót bal első lábát. (8 támadással 934 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+187 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a tleikan behemót testét. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) A tleikan behemót mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tleikan behemót összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
14181 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2462, sebződés: 62, gyógyulás: 446, összesen: +384 ÉP}

Reménykedve, hogy az ősi birodalmak néhány relikviájára bukkanhatsz a falak között, kutakodni kezdesz. Egy eldugott sarokban ládikát találsz. Kiüríted. Szereztél 1 tleikan karkötőt. Óvatosan leereszkedsz a visszafelé még veszélyesebbnek tűnő falon, és pár perc múlva újra szilárd talajt érzel a lábad alatt. Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő). Alaposan körülnézel a földön. Friss troll nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra vezetnek. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [234,108] Továbbra is síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy dübörgő bahrot. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a dübörgő bahrot testét. (8 támadással 1154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+231 életerő). Földelementálod támad. (56 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszurkálod a dübörgő bahrot testét. (6 támadással 333 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+67 életerő). Földelementálod támad. (32 életpontot sebezve.) A dübörgő bahrot megtaszít agyarával. (1 támadástól 54 életpontot vesztesz.) Apró rúgást kapsz a dübörgő bahrot patájától. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 87 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával meghorzsolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 139 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+28 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a dübörgő bahrot vaskos lábát. (1 támadással 55 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (68 életpontot sebezve.) A dübörgő bahrot megtaszít agyarával. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) A dübörgő bahrot feléd rúg, de nem talál el. A dübörgő bahrot még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bahrot bőrt. [bahrot bőr ládikóba-> 5 arany, -2 ÉP] 11810 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1869, sebződés: 205, gyógyulás: 350, összesen: +145 ÉP}

Észreveszel egy gyöngymangó bokrot. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Fairlight hívői építették. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délnyugatra. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) [69 pontot használtál fel, van még 90.]

m 8 8 7 mozogsz északra, északra, északnyugatra
[234,107] Továbbra is síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy ősi rúnatornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog egy Harmarghal előtt.
(Feltételes mászás:) A mászó-karperecet a csuklódra csatolva mászni kezdesz felfelé. Az ősi rúnatorony meredek falain alig találsz fogódzkodót. (Önanalízis: +6% mászás.) Alaposan leizzadsz, mire eléred az építmény tetejét. Lihegve nézel körül. A rúnatorony teteje teljesen sima és üres. Hát ezért törted magad ennyire, mérgelődsz magad elé. Miközben egy félelmetes üvöltés tölti be a levegőt, beszakad alattad a rúnatorony teteje. Egy sötét terembe zuhansz, és alig tápászkodsz fel, amikor egy óriásira nőtt alak ront neked. Egy púpos zsokarg!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a púpos zsokarg fejét. (7 támadással 1041 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+209 életerő). Földelementálod támad. (53 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a púpos zsokarg jobb karját. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (16 életpontot sebezve.) A púpos zsokarg mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A púpos zsokarg sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Véres nyál csordul ki a púpos zsokarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
7728 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Felhasználod egy manakristály varázserejét. (+200 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1158, sebződés: 0, gyógyulás: 231, összesen: +231 ÉP}

Mielőtt még kifújhatnád magad, máris előtted terem a következő ellenfél. Egy kreiton bűvölő!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 373 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Távolról szerencsétlenség varázslatot lő rád a másik. A varázslat kudarcot vallott. A lény igéző tekintetét rád emeli. Kacagsz: rajtad nem fog a bűbáj! Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a kreiton bűvölő testét. (8 támadással 1175 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+203 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kreiton bűvölő egyik csápját. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (17 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-12 TVP). Véres nyál csordul ki a kreiton bűvölő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
13660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1907, sebződés: 37, gyógyulás: 220, összesen: +183 ÉP}

Rémülten felnyögsz: még egy szörny ront rád! Egy kreiton idéző! Arra sincs idő, hogy a port kitörölgesd a szemedből, menekülve mászol fel a romba dőlt falon. A mászó-karperecet újra rátapasztod a rúnatorony külső falára, és óvatosan leereszkedsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-32 életerő). Észreveszel valamit a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) troll nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [234,106] Félig kiégett területen vagy. Kiégett bozótok, halott fák tűnnek fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy raaba-fát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját.

Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-34 életerő).

(Továbbmész...) [233,105] A halott tájat végérvényesen felváltja az élettel teli, hullámzó, zöld füvű síkság. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Hmm, csak egy hájas okerón. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a hájas okerón hájas derekát. (8 támadással 1118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+90 életerő). Földelementálod támad. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a hájas okerón bal oldalát. (6 támadással 286 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (20 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hájas okerón hájas derekát. (4 támadással 590 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (38 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a hájas okerón tömzsi lábát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Földelementálod támad. (28 életpontot sebezve.) A hájas okerón mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
11898 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 2192, sebződés: 0, gyógyulás: 97, összesen: +97 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-42 életerő). Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [69 pontot használtál fel, van még 9.]

ef 50 energia fejlesztése 50
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 9.]

* 1. BP: alakváltás 13
Táborozás előtt használni fogod az Álcázás képességedet. [3 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 27 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 25 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Képességeit 37 víz beledobásával teszteled. A varázseszköz működésbe lép, és a haszontalan holmi helyett 37 nyílvesszőt kapsz. [nyílvessző ládikóba-> 37 arany, -2 ÉP] [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
10 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 28 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-48 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 19, 3, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Kisebb fává változol, elrejtve magad a külvilág szeme elől. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a Thargodan illúzió hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 783 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 755. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 83 (117) Támadás: 80 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 83 (107) Védekezés: 166 Menekülés: 30 % Életkor: 50/57 év
Egészség: 84 (112) Életpont: 1507/2021 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 90 (116) Varázspont: 4669/10 Pénz: 54901 arany Kép. pont: 1
Tudatpont: 43/2 Pszi pont: 955/899 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 30
Eddig összesen 9364 szörnyet (12 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 150887 TP-t kaptál. Jelenleg 44442099 TP-d van. A következő szinthez még 7557901 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 733. fordulódban 78538 arany került a bankszámládra. 87177 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 55/51 (+5%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/63

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Kedvenc táborhely: 0,0
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 35/94 (+11%) 2. nyomkövetés: 188/70 (+24%) 3. mászás: 38/50 (+12%)
4. csapdakészítés: 10/14 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 366/62 (+30%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 39/57 (+8%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 184/57 (+67%) 11. taumaturgia: 289/71 (+28%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/9 14. zene: 16/26 15. szörnyismeret: 24/43
16. pszi: 85/94 (+4%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/6 20. bányászat: 56/71 21. úszás: 15/69 (+18%)
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 392
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 14, max: 50)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596), kísértetvándor (#568) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
Pörhemór köre (#205) (106,27,3) szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120)
papi aura (#377) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 0)
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 115 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 818 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) OK

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 aurach fog (#657) 2 bahrot bőr (#938) 11 cápazsír (#932)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 gyöngyberakásos öv (#732) 8 kerek kő (#19)
1 manakristály (#500) 3 mihlanil (#539) 1 mópat tetem (#584)
6 ramit kő (#226) 7 szögletes kő (#17) 3 Thargodan esszencia (#328)
1 tl'urlang fiola (#788) 1 tükör (#43) 1 ugh méreg (#166)
2 varázskő (#305) 37 víz (#27) 1 vörös zselé (#862)
5 yetifog (#863)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
240 arany (#50) 1 áldott kő (#642) 5 deus ex machina (#1)
5 jégszilánk (#1128) 2 kaja (#2) 1 ml'othag származék (#792)
1 rozmárfog (#1069) 1 tleikan karkötő (#895) 13 tüske (#22)
2 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(233,105) 28. jellempróba, oltár, hájas okerónok (#462)
(233,109) ősi rúnatorony (#852), Sheran oltár, 30. jellempróba, púpos zsokarg (#451), sötét ülnök (#508), tleikan behemót (#511)
(233,110) 43. jellempróba, Tharr oltár
(234,106) raaba-fa (#935, belőle készíthető: #936), 24. jellempróba, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534)
(234,107) ősi rúnatorony (#852), Fairlight oltár, 22. jellempróba, művészi porolit (#720), púpos zsokarg (#451), kreiton bűvölő (#506)
(234,108) dübörgő bahrot (#479), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), 38. jellempróba, Fairlight oltár
(234,111) ro'galhal kísértet (#463), ezeréves lélek (#634), drakolder csatamező (#966), Tharr oltár, 41. jellempróba

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megszűnt az a korlát, hogy egy számláról maximum két karakter léphet egy KT-ba, vagy vehet részt egy KT alapításában.
* - A Bajnokok Pihenője bajnokai immúnisak lettek a holtak szavára, és kicsit nőtt az életpontjuk.

Üzenet küldése a karakternek