Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. nov. 11. 9h:31' EZ A 788. JÁTÉKHETED, 753. FORDULÓD 789. játékheted kezdete: nov. 16. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1896 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot |
* 3. KP: | leveszed/lerakod az 511. tárgyat |
* 4. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot |
* 5. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat |
* 6. KP: | használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat |
* 7. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot |
* 8. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 9. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Egy pszi-acéltorony felrakása sosem árthat. Védekezően feszül agyad köré. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 620 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy az agy kifacsarása pszi hatás. A varázslat kudarcot vallott. Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 98 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.)
{Csatastatisztika; sebzés: 620, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
* 10. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot |
bb 1128 20 | beraksz a bankba az 1128. tárgyat (20 darabot) |
v 15 43 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
kre 226 1128 6 | kreálsz a 226. tárggyal az 1128. tárgyat (6 darabot) |
ef 30 509 | energia fejlesztése 30 |
h 392 | használod a 392. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy energiaburok védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 619 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Véres nyál csordul ki az átokmurgattyú száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. Az áldott kő és a szopókő semlegesítik egymást. 966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 619, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Üdvözlésképpen egy a halál szava varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (65 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával felnyársalod a szubreális vámpír nyakát. (1 támadással 156 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+32 életerő). Földelementálod támad. (61 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel teljesen átszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír karma a fejed mellett suhan el! A szubreális vámpír állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. [szvó-ektoplazma ládikóba-> (183,31)-> 10 arany, -2 ÉP] 1874 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 356, sebződés: 2, gyógyulás: 51, összesen: +49 ÉP}
Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac farkát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (56 életpontot sebezve.) Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával felnyársalod a kronokukac gumiszerű testét. (1 támadással 163 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (71 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöföd a kronokukac nyálkás farkát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod támad. (46 életpontot sebezve.) A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1828 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 461, sebződés: 0, gyógyulás: 52, összesen: +52 ÉP}
m 4 2 3 | mozogsz délre, keletre, délkeletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 651 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy gigaököl varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elemi pulzátor furcsa alakját. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Sziklamerev pillantással véded ki a gyilkos pszi sugarakat. Megmarkolva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor jobb oldalát. (5 támadással 739 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted az elemi pulzátor jobb szárnyát. (1 támadással 54 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor csápol, de mindhiába. Az elemi pulzátor nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> 2 arany, -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1640, sebződés: 2, gyógyulás: 175, összesen: +173 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeled szemöldökét összehúzva koncentrál, ahogy felrak egy láthatatlan védekező pszit. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 627 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősi sorvasztás varázslatot lő rád. Semmi hatás! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ezeréves lélek testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (14 életpontot sebezve.) Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Megacélozod akaratodat, és sikeresen ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 863 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megbökdösöd az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 238 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (53 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Bár ügyesen védekezel, az ezeréves lélek sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 303 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-2 max. varázspont.) Aurgir lándzsájával jól megszurkálod az ezeréves lélek testét. (6 támadással 653 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod az ezeréves lélek testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (10 életpontot sebezve.) Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 312 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád csökken! (-2 max. varázspont.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-108 életerő). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 21755 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2635, sebződés: 723, gyógyulás: 12, összesen: -711 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy energiaburok. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégoszlop varázslatot. 498 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kristálynyálka testét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (16 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-67 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A teremtmény öblösen felkacag, majd tesz egy apró ujjmozdulatot. Te csak nevetve legyintesz, és megrohamozod. Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rontasz. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a kristálynyálka testét. (8 támadással 1214 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (31 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a kristálynyálka masszatestét. (6 támadással 302 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Végighúz rajtad a kristálynyálka a csápjával. (1 támadástól 140 életpontot vesztesz.) Csontjaidba hideg kúszik (-5 erő forduló végéig). A kristálynyálka csápja lesújt a bal csípődre. (1 támadástól 162 életpontot vesztesz.) A lény elszívja életenergiádat, és magát gyógyítja! 58 életpontot vesztettél. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-44 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2190, sebződés: 471, gyógyulás: 12, összesen: -459 ÉP}
(Továbbmész...) [245,17] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy sérült lidérctűz lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 662 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled tűzgolyó varázslatot lő rád. A varázslat kudarcot vallott. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégoszlop varázslatot, majd rád küldi. 58 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiaspirál varázslatot, majd rád küldi. 80 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a lidérctűz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 1 jácint díszkő. 4272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 662, sebződés: 138, gyógyulás: 8, összesen: -130 ÉP}
(Továbbmész...) [246,18] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az aurapollátor jobb lábát. (2 támadással 304 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (70 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel jól megszúrod az aurapollátor testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Az aurapollátor karmai majdnem eltalálnak! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1548 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 0, gyógyulás: 79, összesen: +79 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 618 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy méregfelhő. Szerencsére nem hatott rád. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
2097 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 618, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 649 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról pusztító végzet varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
2053 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 649, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}
m 3 3 5 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délnyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 616 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiaspirál varázslat. 85 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A lidérctűz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
4272 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 616, sebződés: 85, gyógyulás: 8, összesen: -77 ÉP}
(Továbbmész...) [248,20] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 634 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a szellemdarázs fejét. (7 támadással 972 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (23 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megkarcolod a szellemdarázs testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod támad. (42 életpontot sebezve.) A szellemdarázs farkával a kezedre csap. (1 támadástól 104 életpontot vesztesz.) A szellemdarázs szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
9940 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1721, sebződés: 104, gyógyulás: 222, összesen: +118 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Távolról jégoszlop varázslatot lősz a másikra. 687 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Meglengetve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával néhányszor teljesen átdöföd a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+234 életerő). Földelementálod támad. (11 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a rothadó borzalom kuszaságát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+58 életerő). Földelementálod támad. (27 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi hatás! Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a bal válladat. (1 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik a drakolder gyűrű, és elfüstöl egy angyalok gyűrűje!) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) Siralmas támadást intéz farkával a rothadó borzalom, épp csak megsuhint. (1 támadástól 93 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Ordítasz, ahogy a szörnyeteg rád tapos. 106 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával többször eltalálod a rothadó borzalom kuszaságát. (4 támadással 576 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+116 életerő). Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a rothadó borzalom testét. (1 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy Asylux átka varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. A rothadó borzalom mancsával oldalba lök. (1 támadástól 81 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 83 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A rothadó borzalom karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 88 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 119 életpontot vesztettél.
Véres nyál csordul ki a rothadó borzalom száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
22173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2904, sebződés: 912, gyógyulás: 435, összesen: -477 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már agytaposás vibrál körülötted. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 615 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Üdvözlésképpen egy szerencsétlenség varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Vad csatakiáltással, felemelve az Aurgir lándzsáját ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával tökéletesen perforálod a rothadó borzalom testét. (8 támadással 1084 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+217 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (52 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel gyengén megszurkálod a rothadó borzalom testét. (6 támadással 310 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+63 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: Asylux átka varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mancsával a rothadó borzalom végigsúrolja a csípődet. (1 támadástól 96 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Majdnem elhányod magad, annyira rosszul leszel. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farkával a kezedre csap. (1 támadástól 85 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Karmait felemelve, a rothadó borzalom meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 98 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 123 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával több döféssel felnyársalod a rothadó borzalom kuszaságát. (7 támadással 999 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+200 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megérinted a rothadó borzalom testét. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (32 életpontot sebezve.) Egy Asylux átka varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Mancsával a rothadó borzalom megpöcköli a jobb válladat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 80 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-5 minden tulajdonságodra kör végéig.) A rothadó borzalom farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 87 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A rothadó borzalom karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A szörny megtipor. 116 életpontot vesztettél.
A rothadó borzalom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
22173 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 3231, sebződés: 952, gyógyulás: 507, összesen: -445 ÉP}
(Továbbmész...) [247,21] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy lidérctűz. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy agytaposás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 604 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy ősvillám varázslattal köszönt csatapartnered. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégoszlop varázslatot. 54 életpontot vesztettél. (-20 védekezés.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával megérinted a lidérctűz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 36 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy ősvillám varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 70 életpontot vesztettél. Aurgir lándzsájával gyengén megszurkálod a lidérctűz testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (57 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy savhurrikán varázslatot, majd rád küldi. 43 életpontot vesztettél. Egy ősvillám varázslatot dob rád a másik. 72 életpontot vesztettél. A lidérctűz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
8546 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 726, sebződés: 275, gyógyulás: 12, összesen: -263 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 674 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 4 életpontot vesztettél. A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az elemi pulzátor fejét. (6 támadással 855 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+172 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (64 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod az elemi pulzátor furcsa alakját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod támad. (49 életpontot sebezve.) Az elemi pulzátor meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) Az elemi pulzátor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. [madártoll ládikóba-> (183,31)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 9872 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1695, sebződés: 65, gyógyulás: 199, összesen: +134 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 645 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy szerencsétlenség varázslat. A varázslat kudarcot vallott. A lény igéző tekintetét rád emeli. Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Marokra fogva az Aurgir lándzsáját a másikra rohansz. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kreiton bűvölő egyik csápját. (8 támadással 1190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+239 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (40 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a kreiton bűvölő testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (46 életpontot sebezve.) A kreiton bűvölő csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A kreiton bűvölő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
13660 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1969, sebződés: 0, gyógyulás: 265, összesen: +265 ÉP}
v 198 268 45 | elmormolod a 198. varázslatot |
[268,45] Még mindig bozótos. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kóbor mortag. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Gyorsan felraksz egy Solisar aurája varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 640 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. Semmi eredménye! A szörny hideget lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (36 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a kóbor mortag bal lábát. (8 támadással 1130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (27 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel többször eltalálod a kóbor mortag páncélos karját. (6 támadással 301 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+61 életerő). Földelementálod támad. (52 életpontot sebezve.) A kóbor mortag védhetetlen csapásai kegyetlenséggel vegyes precizitásról árulkodnak. (3 támadástól 390 életpontot vesztesz.) Aurgir lándzsájával többször eltalálod a kóbor mortag acéltestét. (3 támadással 423 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+85 életerő). Földelementálod támad. (62 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a kóbor mortag acéltestét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (74 életpontot sebezve.) A kóbor mortag támadásai összeszabdalják a lábaidat! (3 támadástól 469 életpontot vesztesz.) A kóbor mortag még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
18991 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2757, sebződés: 895, gyógyulás: 399, összesen: -496 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy energiaburok varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 313 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a gothag döglidérc testét. (8 támadással 1131 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel megdöfködöd a gothag döglidérc testét. (6 támadással 303 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A gothag döglidérc többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-7 támadás.) Karmaival a gothag döglidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a gothag döglidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
12282 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1835, sebződés: 43, gyógyulás: 12, összesen: -31 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: agytaposás létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A csata nem lesz könnyű: célpontod agytaposás varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 966 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vérbeli borzongás varázslat. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a ködmágus átlátszó alakját. (8 támadással 543 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus testét. (6 támadással 147 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (35 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Aurgir lándzsájával jól megszurkálod a ködmágus bal karját. (8 támadással 560 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (58 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhányszor megkarcolod a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 151 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (47 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 173 életpontot vesztesz.) Egy ősi sorvasztás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A ködmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 éjkristály. 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2536, sebződés: 358, gyógyulás: 12, összesen: -346 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 649 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Közelebb kerülve a szörnyhöz, megérzed irtóztató halál-auráját. Minden akaratodat megfeszítve, ellenállsz! Majdnem beleöregedtél a látványba! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Aurgir lándzsájával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ezeréves lélek testét. (8 támadással 892 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod az ezeréves lélek áttetsző testét. (6 támadással 216 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (66 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: ősvillám varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Nem vagy felkészülve az ezeréves lélek gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 232 életpontot vesztesz.) Mágikus esszenciád permanensen redukálódik! (-3 max. varázspont.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1885, sebződés: 232, gyógyulás: 12, összesen: -220 ÉP}
(Továbbmész...) [268,47] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.
(Továbbmész...) [267,48] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos.
m 7 | mozogsz északnyugatra |
v 181 185 62 | elmormolod a 181. varázslatot |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
* 1. BP: | alakváltás 13 |
* 2. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 3. BP: | energia fejlesztése 40 |
* 4. BP: | elmormolod a 238. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 160. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 7. BP: | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot) |
* 8. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 9. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat |
* 10. BP: | elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
NEHÉZ NORBI (7119. ELLENFÉL) Nehéz Norbi egy hosszúhajú, troll férfi, aki kalandozóként beállt az Újnyugat tagjai közé és Erdauin elveszejtésére szövetkezett. Nem érdemel kegyelmet! |
KOPONYA GYŰRŰ (1733. TÁRGY) Egy pecsétgyűrűt tartasz a kezedben, melyet áldozatod ujjáról húztál le. A gyűrűn egy vicsorgó, szárnyas koponya látszik, annak a szektának vagy KT-nek a jelképe, amelybe ez a kalandozó is tartozott. De érzed, hogy ez nem pusztán egy jelkép, mágikus kisugárzása is van. Kíváncsian felhúzod és észreveszed, hogy... olyan érzés mintha ott se lenne. Különös, nyugodtan felhúzhatsz melléje még egy másikat is (KF esetén nem foglal slotot). Azt is érzed, hogy némileg könnyebben forog kezedben tőle a fegyver (+2 támadás). Nem átadható tárgy. |
EXTRA SZÉFHELYEK A BANKOKBAN A Fairlight bank az igazán hűséges és megbízható ügyfeleik számára extra széfhely bérlésére kínál lehetőséget. Ez azt jelenti, hogy többféle tárgyadat is tarthatod a bankban. A 12 alap tárgyhelyen felül tehát további tárgyhelyek lelhetnek gazdára. Egy-egy plusz hely 1000 aranyba kerül, és a kibérléséhez személyesen meg kell jelenni a bankban. Vagyis: add ki a bank mezőjén a BE <banképület száma> <mennyi extra széfhelyet szeretnél> parancsot, és máris létrejön az üzlet. Annyiszor 1000 aranyat kell fizetned, amennyi széfhelyet szeretnél. Alapból ezt a karaktered készpénz formájában nyújtja át, de ha inkább a bankszámládról szeretnél fizetni, a harmadik paraméternek adj meg egy 1-est. Ha ezt megtetted, a bankba tárgyakat pakolni továbbra is a BB paranccsal tudsz, kivenni őket onnan a KB parancsot kell használnod. Ezeket a széfhelyeket örök életedre adják, tehát a későbbiekben, vagy rendszeres időközönként nem kell érte fizetned. A fenti szolgáltatást csakis azok számára ajánlja fel a bank, akik a csatorna keleti oldalán vannak, és forduló végén tele van a széfjük, azaz 12 különféle tárgyat tartanak benne. Ha a szolgáltatást felajánlották neked, attól fogva bármikor igénybe veheted, függetlenül attól, hogy hányféle tárgyat tartasz a széfben. Kiegészítés: Mostantól lehetőség van újabb 50 bankhely megvásárlására. Ebből az első 10 bárhol elérhető, és darabja 5000 aranyba kerül. Ha valaki már 60 bankhellyel rendelkezik, akkor a sziránusz pénzváltóknál igen borsos áron, darabonként 10000 aranyért bérelhet még újabb 40 helyet. Így a maximális banki tárhely egy karakternél 100. |
HOMOKÓRA (1259. TÁRGY) Az Idő Porszemei Közös Tudat nem csak filozófiai szempontból vette fel ezt a szerény nevet. Valóban foglalkoztatja őket az idő múlásának misztériuma is. Mivel több kiemelkedő elme is a tagság sorait gazdagítja, nem lehetetlen időnként hasznos konzíliumokat tartani az időmágia területén. Ennek részeként, több éves kutatómunka révén született meg egy egyszerű, de nagyszerű mágikus tárgy, a homokóra. Kizárólag a sivatag homokját felhasználva készíthető el. Két, egymással szembe fordított zöld üvegre lesz szükség, valamint 3 lapkorongra és egy acéltűre. Két lapkorong alkotja a talpat, a harmadikból pedig egy dugószerűséget faragsz, amit az acéltűvel átszúrsz, hogy a homok átfolyhasson rajta. Ez a dugó egyben össze is tartja a két üveget. 2 rákfatty váladékkal rögzítheted az üvegeket a dugóhoz, a "mezei" ragasztó nem jó, hiszen az nem tapad az üveghez. A tudati energiák átviteléhez el kell érned a megfelelő transzállapotot, ezt leginkább vörös fényben (2 vörös zyelt zúzz össze érte), 5 sáfránypor belélegzésével érheted el. Ha a fentiek szerint cselekszel, egy homokóra elkészítése 40 TVP-be kerül. Ezután örökké becses személyes tárgyad lesz (vagyis soha nem adnád át másik karakternek), ugyanis részben megvéd a szörnyek kronoérintésétől: csak feleannyi TVP-t fogsz veszteni az ilyen bestiák ütéseitől. Több homokóra hatása nem adódik össze. (Persze vannak szörnyek, akik fittyet hánynak arra, hogy van-e homokóra nálad, és ez nem befolyásolja képességük hatását. Ilyen pl. az agyfröccsentő.) |
KÓBOR MORTAG (558. SZÖRNY) A humanoid testalkatú mortagok még a kyorgok idejében éltek. Miután felfigyeltek kiemelkedő harci tudásukra, a kevésbé tehetős mágusok testőrként alkalmazták őket. Természetesen ezek az acél csillogású végtagokkal rendelkező katonák is együtt buktak a kyorg birodalommal, ha mégis találkozol eggyel, az a régi mortagoknak csupán egy evilági szellemképe lehet. Mindenesetre jobb, ha nem várod meg, hogy bemutassa, mi mindenre képes a kyorg föld védelmében. |
Erő: | 84 (106) | Szint: | 53 | Merészség: | 8/5 | Magasság: | 177 cm |
IQ: | 83 (117) | Támadás: | 84 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 84 kg |
Ügyesség: | 83 (107) | Védekezés: | 166 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/57 év |
Egészség: | 83 (111) | Életpont: | 1506/131 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 90 (116) | Varázspont: | 4675/0 | Pénz: | 54680 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 43/0 | Pszi pont: | 955/756 | Halhatatlanság: | 12 % | EFejl: | 84 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/5 | ökölvívás: | 5/31 | szúrófegyverek: | 55/40 (+10%) |
vágófegyverek: | 8/66 | ütőfegyverek: | 3/8 | dobófegyverek: | 40/61 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
A negatív esszencia épp Aurgir lándzsája fegyverre kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 35/72 (+22%) | 2. nyomkövetés: | 188/31 (+29%) | 3. mászás: | 38/28 (+14%) |
4. csapdakészítés: | 10/14 | 5. csapdaészlelés: | 21/61 | 6. gyógyítás: | 365/72 (+60%) |
7. titkosírás: | 20/4 | 8. felderítés: | 39/41 (-62%) | 9. szörnyidomítás: | 5/44 |
10. teológia: | 183/24 (+86%) | 11. taumaturgia: | 289/15 (+35%) | 12. szerencsejáték: | 8/86 |
13. versengés: | 29/7 | 14. zene: | 16/26 | 15. szörnyismeret: | 24/43 |
16. pszi: | 85/89 (+4%) | 17. zárnyitás: | 4/17 | 18. vadászat: | 10/35 |
19. vitalitás: | 5/6 | 20. bányászat: | 56/71 | 21. úszás: | 15/51 |
22. csapatmunka: | 5/97 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 376 | |||
7. tulajdonságpont: 2 | 11. kincskeresés: 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 24 TVP-ért |
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 50) |
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
tompítás (#40, 8 VP) | jégcsóva (#41, 15 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) |
tűzgolyó (#155, 25 VP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | jégoszlop (#231, 24 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | éjfattyak végzete (#260, 100 VP) |
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) | jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) | földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | tűzeső (#61, 16 VP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
villámsújtás (#89, 15 VP) | agyburok (#90, 11 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | alku (#139, 20 VP, 5 TVP) |
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | planetáris őrdémon (#172, 18 VP) |
gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) |
agytaposás (#180, 12 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | lidércidézés (#219, 30 VP) |
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) |
meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | ||
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 220 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
áldomás (#6) | vámpirizáció (#1) | Pörhemór köre (#205) (106,27,3) | szürkeáll. aktiv (#71) |
elme dominanciája (#247) | nagyobb agypajzs (#120) | papi aura (#377) | esszenciavédelem (#165) |
jégmágia (#279) | tulajdonságpajzs (#26) | erőpajzs III (#127) | hatalomvarázs (#220) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
20. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tűzeső (#61) | >> | kőkorszaki szaki (#109) | jégoszlop (#231) | >> | noth szellem (#250) | |
jégoszlop (#231) | >> | manaelementál (#290) | gömbvillám (#176) | >> | aranyfecske (#283) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
elektromos pajzs (#51) | >> | aranyfecske (#283) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 0) |
2.) Avatárom készen áll, hogy felkutassa Zarknod börtönét, de ehhez először a Síkok Kulcsára lenne szüksége. Hozd el nekem! |
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián. |
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK közös ima (509) belefejlesztettél: 115 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 896 TU szükséges.) mentális felfrissülés (512) OK |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | áldott kő (#642) | 1 | angyalok gyűrűje (#529) | 1 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | isteni könnycsepp (#260) | 15 | jégszilánk (#1128) | 13 | kerek kő (#19) | |||
6 | ramit kő (#226) | 7 | szögletes kő (#17) | 1 | tűzbimbó (#623) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 37 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
301 | arany (#50) | 1 | borkonyó bibe (#312) | 1 | éjkristály (#958) | |||
2 | főnixtoll (#563) | 18 | gyöngymangó (#135) | 1 | jácint díszkő (#753) | |||
4 | kaja (#2) | 1 | remák szív (#264) | 1 | sáfránypor (#211) | |||
5 | tükör (#43) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) |