Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. aug. 8. 9h:09' EZ A 186. JÁTÉKHETED, 75. FORDULÓD 187. játékheted kezdete: aug. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4808 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. A lény tüzet köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (7 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a piromenyét izzó bundáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a piromenyét jobb hátsó lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A piromenyét megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 248 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 7, gyógyulás: 13, összesen: +6 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: mak 1 0 0 | makró 1 |
v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
v 28 0 0 | elmormolod a 28. varázslatot |
v 53 0 0 | elmormolod az 53. varázslatot |
* 3. KP: ek 145 2 0 | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
fog 73 219 | elfogod a 73. szörnyet a 219. tárggyal |
dd 56 | eldobod az 56. tárgyat |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
ftv | felt. tám/véd. varázslat |
ftv 110 10010 | felt. tám/véd. varázslat a 110. varázslatot 10. szinttől |
ftv 150 10020 | felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot 20. szinttől |
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Tüzet köpsz ellenfeledre. 31 életpontot sebeztél. A lény tüzet köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (20 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 231 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+38 életerő). Transzformálsz! (+23 varázspont.) Vámpírtőrrel többször eltalálod az ongóliant testét. (5 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Nem sikerült az ongóliant ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az ongóliant testét. (4 támadással 203 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az ongóliant bal lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Átvizsgálod a testet. A következő kincseket találtad: 2 gyöngymangó és egy arany papi karkötő. 3 837 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 598, sebződés: 139, gyógyulás: 102, összesen: -37 ÉP}
(Továbbmész...) [99,102] Az erdőt síkság váltja fel. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő uzbány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az uzbány bal szárnyát. Kritikus ütés! (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 uzbány csőrt. 406 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}
(Továbbmész...) [98,102] Szűnni nem akar a zöld síkság. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Utad során felfedezel egy elpusztított amniosz-fát. Ideje lenne véget vetni ennek a rajzásnak, különben Ghallán hamarosan nem lesz más, csak quwarg. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy erszényes elkarog került az utadba. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Kitátod a szádat, és lehelsz. 48 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az erszényes elkarog bal karját. (2 támadással 99 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. (ld. enc.) 1 135 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 10, gyógyulás: 23, összesen: +13 ÉP}
kf 127 1 | kézbeveszed/felveszed a 127. tárgyat a jobb kezedbe |
m 5 6 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Tüzet köpsz. 41 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 15 életpontot vesztettél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával megvágod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a varkaudar bajnok testét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A varkaudar bajnok fegyvere végigkarcolja a jobb válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Könnyedén félreszökkensz a varkaudar bajnok csapása elől. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a varkaudar bajnok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
1 318 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 145, sebződés: 33, gyógyulás: 9, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [96,103] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Délre fekszik egy helytartói város. " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mély kutat. Messziről megérzed a víz szagát: egy kis patak által táplált tavat találtál. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Látsz egy Chara-din monolitját. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Először egy maga elé mormogó atlétaruhás fickó halad el melletted, majd egy kölyökképű árnymanó kezében lufival.
- Közel a cirkusz - gondolod, és sietősebbre fogod lépteid, hogy hamarosan meg is pillanthasd a különös sátoregyüttest. A jegyszedő törpe azonnal kiszúr, és eléd siet. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Az egyik sátorban különleges szörnyekkel való harcra hívják fel figyelmed. A céllövölde tulajdonosa, aki egy óriás, könnyedén rábeszél a sátorba lépésre, hiszen feltámadt kíváncsiságodat el sem tudod titkolni előle. Tehát belépsz. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy vortexmágus. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 35 életpontot sebeztél. Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. 136 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával épp hogy megvágod a vortexmágus fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus fejét. (5 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy tűzgolyó. 147 életpontot vesztettél. Mandibulakaszával kissé megkarcolod a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Vámpírtőrrel több döféssel felnyársalod a vortexmágus ködlő lábát. (5 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy tűzgolyó varázslatot. 127 életpontot vesztettél. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 415, gyógyulás: 50, összesen: -365 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 54 életpontot sebeztél. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával megvágod a karmos tankány testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vámpírtőrrel többször eltalálod a karmos tankány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 888 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 9, összesen: +4 ÉP}
(Továbbmész...) [95,103] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában.
(Feltételes foglyul ejtés:) Vigyázva körülkémlelsz: garokk szagot érzel! Gyorsan előveszed az ásódat, és ásni kezdesz. Amikor a luk elég széles és mély, betakarod néhány ággal és levéllel. A szörny megtalálása már nem okoz problémát. Megpróbálod csapdába ejteni. Buta lény ez a garokk - simán belesétált a csapdába! Most ott üldögél tehetetlenül a verem alján. Ujjé, sikerült elfogni! Biztosítod, hogy a szörny ne tudjon elszökni, aztán megvizsgálod közelebbről. Ebből a szörnyből kellő idomítás után kiváló hátas lehet. Rámosolyogsz új útitársadra, aztán együtt mentek tovább. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]
id 73 30 | idomítod a 73. szörnyet 30 pontért |
m 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [93,105] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő.
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 7 7 | mozogsz északnyugatra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [91,103] Kisebb hegyek emelkednek itt. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy fémbontó szójer nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Kitátod a szádat, és lehelsz. 41 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával végigvágod a fémbontó szójer kitinpáncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Vámpírtőrrel tökéletesen perforálod a fémbontó szójer testét. (3 támadással 37 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a fémbontó szójer többször is megmar! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny tűnődve szaglászik, majd nyálat fecskendez egy nálad levő ezüst kulcs felületére. Szerencsére a kiváló anyag ellenáll. A fémbontó szójer összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 2 vasércet. 866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 8, gyógyulás: 13, összesen: +5 ÉP}
hu 197 229 278 | hulladék: 197 229 278 |
hu 193 1536 | hulladék: 193 1536 |
szk 156 | keresed a 156. szörnyet |
* 1. BP: ext 0 0 0 | visszadátumozás kérelem |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 3 40 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért |
tf 3 20 | fejleszted a 3. tulajdonságodat 20 pontért |
UMOR-PIÓCA (63. SZÖRNY) A mocsarak e lakói méltán félelmetesek és undorítóak: hatalmas, puha testük, harapókákkal teli szájuk, egész működésük a vérszívást szolgálja. A méretbeli különbségből adódik a másik eltérés kisebb rokonaiktól: míg egy humanoid véréből akár két tucat hagyományos pióca is jól tud lakni, addig egy umor-pióca étvágyának kielégítésére elég akár egy fél tucat humanoid vére is... |
REINKARNÁLT MOTYOGÓ (752. SZÖRNY) A motyogók az árnyékvilág alaktalan, agy nélküli, csak tudatlan gonoszkodásra képes teremtményei. Hogy milyen szentségtelen szertartás kellett ahhoz, hogy ezeknek a lényeknek egy-egy példánya az élők világában is felbukkanhasson, nem tudjuk. Lehet, hogy ezen a helyen egy mágiarobbanás történt, és ennek köszönhető mindez. Jobb lesz, ha mielőbb visszaküldöd a szerencsétlent a származási helyére. Minden bizonnyal tudod a módját, hogyan. Az árnyékvilág szülötteit nem fogják sem a halálvarázslatok, s így a vámpirizáció is hatástalan marad az ellenük folytatott harcban. |
CSODABOGÁR (755. SZÖRNY) A csodabogár sokféle káprázatos szépségű rovar képét magára tudja ölteni, ha akarja pillangó, máskor szivárványszúnyog vagy sárkánymoly. Az átalakuláshoz mindössze néhány dolog kell neki: víz, víz és víz. Nem nézi honnan veszi el, így könnyen előfordulhat, hogy téged is megtámad a testedben lévő tartalékokért. Csáprágóját bőrödbe mélyeszti, majd... Na de úgysem hagyod, hogy idáig eljusson! |
JEROME (956. SZÖRNY) Ámulva bámulsz erre a láthatóan öreg rákfattyra, aki nem tűnik túlzottan szeppentnek. Igen, látod, hogy egy remete, vagyis Jerome, a remete áll előtted. Az is látszik, hogy nem szereti, sőt UTÁLJA, ha zaklatják. A legendák szerint már akkor is a hegyekben élt, amikor még Toborzásgátló Vlagyimir ifjú kalandozóként járta a rónákat, s talán még neki is meggyűlt vele jópárszor a baja. Ha harcba szállsz Jeroméval, fel kell kötnöd a nadrágodat. |
ÖREGSÁMÁN KROUGH (7008. SZÖRNY) A vadrollok rejtőzködő kolóniái nem távolodtak el úgy az ősidők nagyhatalmú totemjeitől, mint a kalandozók, vagy a városi népek. Számukra mindennél fontosabb a természet, és a hagyományok tisztelete. Az öregsámánok egy, legfejlebb két fiatal látót tanítanak egész életükön át, de eközben nem csak a varázslás tudományát adják át nekik, hanem az értékeiket és sámánkellékeiket is örökül hagyják számukra. Krough a jelenkor legnagyobb troll sámánja, csak ritkán mozdul ki barlangjából, ezért nagy esemény, ha összefutsz vele. A vénség egyetlen ágyékkötőt visel, a testét páncél helyett tetoválások fedik, és védelmezik. Ezek közül a legszembetűnőbb a sámán mellkasa közepén a totemállatának, a bölcs farkasnak stilizált rajzolata. Természetesen Krough is legyőzhető, ám botorság volna közönség ritualistának nézni őt, hisz varázstudománya messze meghaladja még egy kalandozó képességeit is. |
BRONZSISAK (88. TÁRGY) A bronz felfedezése után magától adódik egy csomó új felfedezés - ezek egyike a bronzsisak. A bronzsisakot természetesen bronzból kell kikalapálnod, kőkalapáccsal. Ehhez szükség van 2 ón- és 2 rézdarabra, meg persze egy olvasztókemencére. Ha mindez adott, a KT 88 parancs hatására, csekély 45 pontért elkészül ez a 3-as védettséget adó sityak. |
GROMAK PÁNCÉL (270. TÁRGY) Sikerült egy nagyszerű páncélt feltalálnod! Elkészítéséhez először is tíz csepp spiritusz segítségével készíts ki két gromak bőrt. Ezután a kissé felpuhult (de továbbra is hihetetlenül ellenálló) bőröket össze kell varrnod, viselhető páncélformára. Ehhez egy rostjaira bontott szuperkötelet kell felhasználnod. A gromak páncél nem nehezebb a bronzpáncélnál, mégis 9-el növeli a védettségedet - a tüskés bőrfelületen ugyanis nehezen talál az ellenfél sebezhető pontot. Emellett ellenállóbb a savval szemben, és nem tudják felfalni a fémbontó lények. Elkészítése mindössze 50 TVP-be kerül. |
KŐSZEM (304. TÁRGY) Ha leölsz egy olyan szörnyet, melynek pillantása kővé képes változtatni, általában kimetszheted a speciális mágikus képességgel rendelkező jobb szemét. Bár e tárgy a lény halála után már nem képes kővé változtatni, hasznos anyagi komponens lehet bizonyos varázslatoknál. |
ELKAROG SZŐR (665. TÁRGY) Ha gigászi összecsapásban győzedelmeskedsz az elkarog felett, és kissé kifújtad magad, összegyűjthetsz némi elkarog szőrt. Kissé büdös ugyan, és irritálja a bőrödet, de szinte bizonyos, hogy használható lesz valamire. |
Erő: | 24 (40) | Szint: | 24 | Merészség: | 8/3 | Magasság: | 184 cm |
IQ: | 22 (28) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 81 kg |
Ügyesség: | 20 (30) | Védekezés: | 45 (49) | Menekülés: | 20 % | Életkor: | 33/33 év |
Egészség: | 18 (24) | Életpont: | 434/306 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 21 (41) | Varázspont: | 534/68 | Pénz: | 7295 arany | Kép. pont: | 20 |
Tudatpont: | 51/35 | Pszi pont: | 124/104 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 28/29 (+1%) | vágófegyverek: | 2/96 (+51%) |
ütőfegyverek: | 5/90 | dobófegyverek: | 23/0 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
91,103 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 159 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/84 | 2. nyomkövetés: | 27/34 (+31%) | 3. csapdakészítés: | 9/2 (+24%) |
4. csapdaészlelés: | 1/36 | 5. gyógyítás: | 6/49 | 6. titkosírás: | 1/11 |
7. felderítés: | 1/12 | 8. szörnyidomítás: | 1/44 (+34%) | 9. teológia: | 22/38 (+20%) |
10. taumaturgia: | 22/80 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/60 | 12. versengés: | 1/98 (+9%) |
13. zene: | 2/0 | 14. szörnyismeret: | 7/30 (+25%) | 15. pszi: | 16/57 (+8%) |
16. vadászat: | 6/43 | 17. bányászat: | 19/72 (+11%) | 18. testépítés: | 5/1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 20% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ) |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50) |
élőholt quwarg (#202), q. rohamosztagos (#242) |
Barátságosság (aktív: 1, max: 50) |
quwarg nagymester (#214) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | oldás (#372, 15 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: taumaturgia: 6 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (960,0) | feltámadás (#168) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | tulajdonságpajzs (#26) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
0. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | 10. szintű lényekre | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | 20. szintű lényekre |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
garokk (#73) (idomítás alatt) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát! |
2.) Tharr papjaira a varázslathasználók különösen veszélyesek! Ölj meg két varkaudar mágust. (számláló: 0) |
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 569 (limit: 1519), pontszámod: 6 968. |
MAKRÓID (jelenleg 1 lehet) |
1. makró parancsai: v 24, v 28, v 53. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 25 TU. szükséges még: 25 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1042 TU szükséges.) |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | biami kvazárlándzsa (#568) | $2 | orgyilkos tőr ($225) | 1 | * | vámpírtőr (#364) | ||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | kőkés (#6) | 1 | * | mandibulakasza (#127) | 1 | vadászkés (#1264) | ||
Ütőfegyverek | ||||||||
1 | bot (#4) | 2 | csontpálca (#329) | 1 | kőkalapács (#13) | |||
Lövedékek | ||||||||
8 | ezüsttollú nyíl (#363) | 3 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
1 | esszenciakristály (#350) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 10 | tolmokov-koktél (#351) | |||
11 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | vasvért (#164) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | * | kvazár sisak (#266) | ||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | Jerome köpenye (#1527) | 1 | * | tépett lobogó (#1864) | |||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | * | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | tankány karom (#237) | ||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | * | varkaudar csizma (#317) | ||||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | aranyozott klipsz (#1623) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 2 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | halálhozó talizmán (#813) | 1 | hősiesítő medál (#1558) | 1 | * | két kard szimbólum (#144) | |
1 | * | Tharr Keresztje (#287) | 1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | |||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
3 | * | arany papi karkötő (#309) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 2 | mentát karkötő (#1551) | |
$1 | obszidián karkötő ($229) | $2 | umbatari karkötő ($278) | |||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | aranygyűrű ($193) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 0+1) | ||||||||
1 | * | mind. ametisztje (#2207) | ||||||
Nyergek | ||||||||
$1 | trikornis nyereg ($1536) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
2 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 10 csepp tinta (#101), fér még: 10] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 27 csepp sáfránypor (#211), fér még: 3] | ||||||
2 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 13] | ||||||
1 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
3 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 0] | ||||||
2 | szent kehely (#257) | [bennük 20 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
19 | uzbány csőr (#169) | [bennük 216 csepp ugh méreg (#166), fér még: 12] | ||||||
3 | vizestömlő (#3) | [bennük 58 korty víz (#27), fér még: 2] | ||||||
1 | zöld üveg (#82) | [benne 7 csepp ragasztó (#83), fér még: 13] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
3 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | 1 | bronzkulcs (#76) | |||
7 | + | deus ex machina (#1) | 2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | ||
2 | fenőkő (#1618) | 1 | furulya (#233) | 1 | gernim balzsam (#1894) | |||
28 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 20 | kaja (#2) | ||
1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | kis vaskulcs (#40) | 1 | kristálygömb (#265) | |||
25 | krónika (#1725) | 5 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
1 | márványszobor (#2232) | 2 | megsemmisítő (#1540) | 2 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 4 | ork csodaszer (#1228) | 5 | quwarg teleportgömb (#1534) | |||
1 | rézkulcs (#75) | 1 | sáfránykő (#979) | 1 | sáfránykristály (#675) | |||
2 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 1 | shinai gömb (#348) | 1 | súlyzó (#347) | |||
1 | szeksztáns (#32) | 1 | szuper dobóháló (#273) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
46 | + | varázskő (#305) | 1 | vaskulcs (#183) | 1 | zárnyitó készlet (#39) | ||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
40 | álompor (#396) | 2 | dorony tüdő (#212) | 63 | drótszőr (#37) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 1 | ezüstdarab (#326) | 5 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
12 | grifftojás (#179) | 85 | gyöngymangó (#135) | 6 | karbin plazma (#199) | |||
1 | kazmár gyökér (#205) | 1 | kék orchidea (#68) | 1 | lapockacsont (#33) | |||
7 | madártoll (#112) | 6 | mákrózsa virág (#56) | 6 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
12 | mocsári penke (#148) | 1 | mocsárivércszem (#1758) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
7 | pirkit (#153) | 16 | quwarg tojás (#360) | 1 | remák szív (#264) | |||
11 | rókafarok (#124) | 20 | sallank karom (#128) | 1 | smirglilevél (#29) | |||
6 | sünmedve tüske (#14) | 1 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 1 | varkaudar csont (#1113) | 2 | vasérc (#152) | |||
5 | vízionár szem (#102) |
Összsúly: 129.86 kg | Megterheltség: 86% |
GYJ: Legalább 2 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 19 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (12 db, BANKSZÉF MÉRETE: 12) | 1 | bányászcsákány (#434) | 1 | Eldaran karkötője (#373) | 5 | galachmit (#310) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 55 | madártoll (#112) | 2 | manakristály (#500) | 1 | Morgan kristálya (#659) | 2 | quwarg kristály (#2238) | 1 | teriád lándzsa (#1282) | 9 | varkaudar látógömb (#1107) | 1 | vasalt bunkó (#181) | 1 | vashegyű lándzsa (#182) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
34 | mákrózsa virág (#56) | 1 | sallank karom (#128) | 1 | varázskő (#305) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
148 | arany (#50) | 1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | gyöngymangó (#135) | 2 | kaja (#2) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
2 | pirkit (#153) | 1 | tankány karom (#237) | 1 | uzbány csőr (#169) | |||
2 | vasérc (#152) | 1 | víz (#27) |
90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | 102 | |
101 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
102 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
103 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
104 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
105 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
106 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|