Karakterszám: |
8937 |
Számlaszám: |
titkos |
Fordulószám: |
75 |
Játékhét: |
529 |
E
forduló ára: |
15 zs. |
Maradék zseton: |
167 |
Forduló típusa: |
email |
|
|
1997-99 (C) Beholder Kft. |
Betáplálás dátuma: 2010. már. 2. 15h:20' |
A következõ
fordulód táplálható: 2010. már. 3. |
|
E-mail!
GETTÓ GECKÓ KALANDJAI
Nyugodt pihenésedet a következõ esemény zavarta meg:
**
4. NAP ** Látogatót kapsz, aki
Formalin, egy betegesen sovány, lázasan
izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. [aura: 1-es tudati méreg.] A Tudósok
klánjának tanársegéd-helyettes rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe
tartozik. Tárgyai: a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, spanyolcsizma,
a mágia vassisakja, az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, a torony karikaszimbóluma,
a pontosság nagy pajzsa, a káosz lüktetõ köntöse, Enyészmester, ozin fülkarika,
a merénylõ könnyû láncinge, a törpék csatos öve, a hatalom kõamulettje,
a sebesség rövid tõre. Kedvesen köszönt, és megkérdi, van-e kedved beszélgetni.
Bólintasz.
A baráti üdvözlések után vendégül látod Formalint, esztek-isztok a közösen
összedobott finomságokból. Így mégiscsak jobban esik az étel! Közben megvitatjátok
a szintetek és a távolabbi régiók híreit. Aztán szóba kerülnek a kalandjaitok,
persze versenyezve dicsekedtek sikereitekrõl. Végül Formalin megköszöni
a vendéglátást, és "látjuk még egymást!" felkiáltással távozik. (+7% jóllakottság)
Elmédben elraktározol egy keveset a hallottakból, megtudod, mi az a tudatfaló.
[ld. enc.]
**
11. NAP ** Pihenésedet megzavarja
Formalin, egy betegesen sovány, lázasan
izzó szemû, szúrós szagú galetki férfi. A Tudósok klánjának tanársegéd-helyettes
rangú tagja. A Káoszdemokrata szövetségbe tartozik. Végignézed a felszerelését:
a tudós malachit karkötõje, bronzmedál, spanyolcsizma, a mágia vassisakja,
az egyensúly gyûrûje, ezüst nadrág, a torony karikaszimbóluma, a pontosság
nagy pajzsa, a káosz lüktetõ köntöse, Enyészmester, ozin fülkarika, a merénylõ
könnyû láncinge, a törpék csatos öve, a hatalom kõamulettje, a sebesség
rövid tõre. Már alig várva a harcot, elõrelépsz. [A látogatód "ittfelejti"
a spanyolcsizmát de ez csak késõbb derül ki.]
*** 1. KÖR *** Elmondasz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Heves
kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy esszenciaelnyelést. (-6 vp.) Néhány
rövid kézmozdulat után Formalin létrehoz egy gránitbõr varázslatot. Formalin
varázshatalma segítségével elmond egy sebezhetetlenséget. Sóder Formalint
próbálja távolról eltalálni.
(0 ép-t sebzett.) A harci törpe megközelíti
Dodi, a womathot. Dodi, a womath elindul a harci törpe felé. A harci
törpe és Dodi, a womath egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Sóder Formalint lövi.
(0 ép-t sebzett.) Magadban motyogva,
létrehozol egy életszívást. Dodi, a womath
11 sebzést kap. (-4 vp.) Dodi,
a womath halálos sebet kapva a földre zuhan. Formalin a harci törpe irányába
megy. Formalin és a harci törpe egymással harcolnak. A harci törpe holtan
terül el.
*** 3. KÖR *** Sóder Formalint próbálja távolról eltalálni.
(0 ép-t sebzett.)
Megrohamozod Formalint. Formalin rád veti magát. Kitátja száját, és fekete
savat köp rád!
(37 ép-t sebzõdtél). Bûze fojtogat.
(-41 ép.) Támadod Formalint.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(21 ép-t sebeztél).
*** 4. KÖR *** Sóder elindul Formalin felé. Megtámadod Formalint. Tüzet
lehelsz ellenfeledre.
(23 ép-t sebeztél). Formalin rád támad. Formalin
savat lehel rád.
(38 ép-t sebzõdtél). Bûze kellemetlen számodra.
(-39 ép.)
Eszméletedet vesztve összeesel. Sóder és Formalin egymással harcolnak.
[A csatában összesen 55 sebzést okoztál, és 155 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Sóder: 0/0, a harci törpe:
9/92.] A küzdelem eredménye döntetlen. Formalin megköszöni a küzdelmet,
majd távozik.
Megtudod, hogy a Hegy leghíresebb galetkije
Ambassadar, egy magas, szúrós
tekintetû, arany rúnákkal díszített fekete köpenyt viselõ férfi. (hírneve
32677.) A te szinteden a legnevesebb
Dzsohar al Dzsokma, egy a pokol tüzében
égõ szemû, mellkasán Abyss mintájú védõrúnájú arab férfi. (hírneve 3706.)
Táborozásod alatt messzi hírek jutottak el hozzád:
*nov. 12.* Aranyszemû Reglinde-et majdnem felfalta egy vörös krazit.
*nov.
24.* Piromacát kis híján megölte egy szektavezér.
*dec. 30.* Aranyszemû
Reglinde-et majdnem felfalta egy troglodita.
*jan. 7.* Gondol-Kodót majdnem
felfalta egy ragasztóbogár.
*jan. 11.* Gondol-Kodót kis híján megölte
egy mammut bika.
*jan. 12.* Gondol-Kodót majdnem felfalta egy mammut bika.
*jan. 13.* Gondol-Kodó elsõként ért el 241. jéglehelet tulajdonságot a
Hegy lakói közül!
*jan. 14.* Gondol-Kodó és Braveheart Patriot pszi párbajt
vívtak. Gondol-Kodó került ki gyõztesen.
*jan. 15.* Gondol-Kodót majdnem
felfalta egy éjpolip.
*jan. 19.* Gondol-Kodó pszionikus párviadalban legyõzte
Braveheart Patriotot.
Ellenállhatatlan vágyat érzel, hogy használhasd legújabb szerzeményedet!
Leveszed a suhanó csizmát. Felveszed a spanyolcsizmát.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 360.]
bsz 1 |
belépés szövetségi barlangba |
Ellátogatsz a szövetségetek barlangjába.
[Kész épületek listája (A *-gal jelöltbe még nem építetted bele a minimumot):] 2.
szövetségi barlang, térkapu, festékgödör*, élelmiszerraktár, barakk, gázturbina*,
szellõzõrendszer*, bányagép, üzenõfal*, nekrofun fókusz*, nagyobb barlang*,
ivó*, istálló*, nekrofun trón*, katonai gyakorlópálya*, fûraktár*, könyvtár*,
tanácsterem*, mágusház*, mágustorony*, akadálypálya*, itató*, vadászsarok*,
gyógyító kamra*, füvészkert*, barlangcsarnok*, kovácsmûhely*, munkagép*,
aréna*, kutatólaboratórium*, építõgép*, lordok háza*, varázsüllõ*, alkímista
labor*, fókuszgömb*, lélekenergia generátor*, kínzókamra*, javítómûhely*,
relaxációs szoba*, barlangfürdõ*, hûtõkamra*, jelmezkölcsönzõ*, oskola*,
rezervátum*, futószalag*, az õsök oltára*, kert*, kiképzõközpont*, lõtér*,
szónoki emelvény*, mágusközpont*, szerszámraktár*, edzõterem*, ispotály*,
tolvajcéh*, vadászház*, dicsõségfal*, szolgaképzõ*, börtön*, söntés*, szauna*,
fenõgép*, felszíni könyvtár*, legendás labor*, vívóterem*, mesterek tornya*,
pénzverde*, hangversenyterem*, az óriásnövés terme*, középiskola*, állatjátszótér*,
nagyobb varázsüllõ*, orgling karám*, nyomda*, régészeti lelõhely*.
[Jelenleg készülõ épületek:] borospince (6396/8000 TVP), entitás projektor
(3705/15000 TVP), szintfejlesztés (1/300 TVP), meditációs szoba (222/5000
TVP).
Mielõtt bármi máshoz kezdenél, jót lakmározol az élelmiszerraktárban. (+7%
jóllakottság.) Már majdnem berozsdásodtak az izmaid! A szövetség más tagjaival
együtt gyakorolsz a barakkban. (+5% támadás, +2 lehelet kör végéig.)
[8 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
szh 1 |
harcban résztvevõ szolgák beállítása |
A katapulter pihenni fog.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 352.]
szn 2 163 |
2. szolga elnevezése |
Itt az ideje, hogy végre nevet adj szolgádnak: a harci törpét ezentúl úgy
fogod hívni, hogy Morgó! Némi oktatás, és hamarosan már hallgat is a nevére
a kis hûséges.
[3 TVP-t használtál fel, maradt még 349.]
m 6 12 1114 1112 4114 211 |
mozgás az Õsök Csarnokában |
(M 6,12) Visszatérsz az Õsök Csarnokába. Milyen csendes itt minden!
(M 6,11) Irány észak! Alapos körbevizsgálódás után sem találsz semmi fontosat
itt.
(M 6,10) Lépteid visszhangoznak, ahogy északi irányba indulsz. Egy sötét
barlangszobába érkeztél.
(M 6,9) Mindenre felkészülve, északra mész. Üres szobába érkezel.
(M 5,9) A nyugatra vezetõ, kanyargó folyosót követed. Egy ráktestû, páncélozott
rovarszerû galetki állja utadat. Ollóival integet, és elzörgi, hogy itt
csak az mehet tovább, aki kiállja az õsök próbáját. A feladat nagyon egyszerû,
kövekkel és csonttárgyakkal kell zsonglõrködnöd.
[Ügyesség próba 7-es
küszöbre: sikeres] Csak kicsit melegszel ki, és tökéletesen végzed el
a feladatot.
(M 5,8) Északi irányba folyatod utadat. Egy sárga, rengeteg csáppal és egyéb
nyúlvánnyal rendelkezõ, háromszemû galetkival találkozol. Selypítve közli,
hogy õ itt az akadályvezetõ, és csak akkor enged tovább, ha leküzdöd az
akadályt. A galetki megmutatja a jól képzett akadálypályát, amelyen át
kell jutnod. Tüskés fal, karókkal teli vermek, van itt minden, ami szem-szájnak
ingere!
[Ügyesség próba 5-ös küszöbre: sikeres] Egy macska ügyességével
veszed az akadályt.
(M 5,7) Rövid vizsgálódás után észak felé indulsz. Egy jellegtelen barlangszobába
érsz.
(M 5,6) Az északra menõ folyosót követed. Egy gigantikus, fémbõl öntött
trónt látsz, benne féldrágakövek csillognak. Tudod, hogy a drágaköveket
nem szabad ellopni, aki azonban beleül a trónba, egy alkalommal elnyerheti
az Õsök kegyét. Helyet foglalsz a trónon. Apró szikrák táncolnak végig
rajtad, ahogy a mágia életre kel. (megtudod, hogy Nier atya csak akkor
árulja el a szint legnagyobb kincsének helyét, ha a megszerzéséhez szükséges
tárgy a birtokodban van.)
(M 6,6) Falnak ütközöl. Erre nem mehetsz tovább!
(M 4,6) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,5) Mindenfelé figyelve, tovább indulsz északra. Egy apró, földalatti
tavacskát pillantasz meg, a víz egy apró csermely formájában, a falból
bugyog elõ. Nyilván ez is egy varázserejû tó, mint mindegyik az Õsök Csarnokában.
Óvatosan kortyolsz a hideg vízbõl. Azonnal érzed a hatást! (+1 méret.)
(M 5,4) Az északra menõ folyosót követed. Moha borítja a falakat, a sziklák
mellett furcsa cserjék nõnek. Érdekes! Nocsak, mit találtál! 2
mitulen
fû ! Óvatosan begyûjtöd.
(M 4,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 6,4) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
(M 5,3) Tovább északra! Szerencsés vagy: ebben a szobában nem vár semmilyen
gonosz akadály.
(M 5,2) Hamarosan ráébredsz, hogy erre nincs út.
Fejlõdsz:
+1 ügyesség; [35 TVP-t használtál fel, maradt még 314.]
ftk 1 2 |
felszíni tárgy kutatása |
Kimész a Csarnokból.
[Torzszülött vadászat:] Ezúttal tudományosan "vadászol".
Megfigyeled a torzszülötteket, és hosszú idõ után végül kiválasztasz egy
kék ekindát, amelyet búvóhelyéig követsz. Valamit rejteget, az semmi kétség
- ha egy kis szerencséd van, egy felszíni relikvia lesz az! Megtámadod.
Ellenfeled egy kék ekinda (#95).
[ld. enc.]
*** 1. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy féreg érintése
varázslatot. (-8 vp.) Elmormolsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6
vp.) A kék ekinda megközelíti Morgót. Morgó a kék ekinda irányába megy.
A kék ekinda és Morgó egymással harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megrohamozod a kék ekindát. Támadod a kék ekindát. Lecsapsz
bal mancsoddal.
(29 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Odaütsz
jobb mancsoddal.
(24 ép-t sebeztél). Érintésed rothaszt. A tûz fogazott
kardját forgatva támadsz.
(25 ép-t sebeztél). A kék ekinda kileheli lelkét.
[A csatában összesen 78 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 0/19.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a
lélekenergiát (+33%). Szolgáidnak 38% jut. Viszed, ami mozdítható: 2 ekinda
haj, 35 arany és 2 hamis arany. Kutatni kezdesz, remélve, hogy mesés felszíni
tárgyat találsz. Azonban csalódnod kell!
[Árnyékcsata:] Nézelõdni kezdesz a barlangok között, hátha látsz olyan sunyi
galetkit, aki lopott felszíni tárgyat rejteget. És nocsak, itt van valaki,
aki rettenetesen gyanúsan viselkedik! Kérdõre vonod.
*** 1. KÖR *** Az arctalan galetki a mágia különös nyelvén mormol. Létrejött
egy szellemkalapács!
62 életpontnyit sebzõdsz. Az arctalan galetki felé
mozogsz, hogy megtámadhasd. Az arctalan galetkit próbálod megsebezni. Lesújtasz
bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+19%). Beversz
egyet jobb mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél). Meglengetve a tûz fogazott
kardját, próbálsz lesújtani.
(12 ép-t sebeztél). Az arctalan galetki regenerálódik.
*** 2. KÖR *** Az arctalan galetki varázshatalma segítségével elmond egy
szellemkalapácsot. Ezt most megúsztad. Megtámadod az arctalan galetkit.
Odacsapsz bal mancsoddal.
(27 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el
(+19%). Odakensz neki jobb mancsoddal.
(15 ép-t sebeztél). A tûz fogazott
kardjával támadsz. Ez mellément. Az arctalan galetki összerogy.
[A csatában összesen 100 sebzést okoztál, és 62 sebzést kaptál.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+110%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Tisztelegve a méltó ellenfél elõtt, visszavonulsz.
Ez nem lehet igaz! Egy igazi felszínrõl származó tárgyat találtál, ami egy
kék kristály!
[ld. enc.]
(Feltételes gyógyítás 1 alkalommal:) Pihenni térsz, és hagyod, hogy tested
természetes regenerációja gyógyítsa be a sebeidet. (+29 életpont.)
[48 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
Itt az ideje, hogy baráti látogatást tegyél galetkitársaid között. A barlangokat,
amelyek között jársz, mohatelepek borítják, kiválóan álcázva a bejáratokat.
Téged azonban nem lehet ezzel megtéveszteni. Különös érzésed támad, amikor
egy nagy sziklára téved a tekinteted. Közelebbrõl megvizsgálva, rájössz,
hogy a sziklatömb mozdítható! Félig odébbtolva, titkos járatot pillantasz
meg mögötte! Izgalmas. Mindenképpen érdemes lenne késõbb visszanézni, és
körülnézni odabent. Továbbállsz.
(419. kaland, összköltsége 5 TVP.) Meglátsz
valamit a fal tövében. Hohó, ez
hónakkupók ! Leszedsz 1 adagot. [PV 8:]
Öt barlangot látogatsz meg, de mind az ötnek a lakója a harcot tekinti
az egyedüli lehetséges választásnak. Szomorúan indulsz haza.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 266.]
tk 50 732 732 732 |
50. többszemélyes kaland |
Itt az idõ, hogy végrehajtsd az 50. többszemélyes kalandot! Csatlakozik
hozzád ismeretlen galetki, ismeretlen galetki, ismeretlen galetki.
Vidáman ereszkedtek alá, elcsattan néhány régi vicc, apróbb tréfák a másik
rovására. Mintegy fél óra gyaloglás után megérkeztek a mágikus hely közelébe.
A barlang hatalmas vasajtóval van lezárva, elõtte õrség.
- Á, egy újabb
expedíció. Üdvözlünk a halálfolyosón. Ha bármelyiktek életben marad, akkor
csak kopogjon hangosan az ajtón. Az aktuális jelszó: harakiri.
Az õrök
elõbb egy mágikus eszköz segítségével meggyõzõdnek, hogy sem élõk, sem
élõholtak nincsenek a közelben, majd kulcsaikkal kinyitják az ajtót. Alig
lépitek át a küszöböt, máris hangos csattanással záródik be mögöttetek
az ajtó. A folyosó enyhe kanyarokkal halad tovább. Az egyik kanyar után
egy újabb ajtó állja az utatokat. Sem a remete, sem az õrök nem említették.
Vajon hogyan kerülhetet ide? Zár sehol nem látszik rajta. Kicsit tanakodtok,
aztán úgy döntötök, hogy egyetlen megoldás, ha betöritek az ajtót.
[Erõ-összeg
próba 35-ös küszöbre: sikeres]
Háromig számoltok, és nekirontotok az ajtónak. A vállad majd kiszakad a
helyébõl, de megérte. Az ajtó nagyott reccsent. Lelkesen hátráltok pár
lépést, majd újra neki. Az ajtó nem bírja a terhelést és megadja magát.
Az egész csapat egy emberként esik be a mögötte levõ terembe. Itt iszonyatos
szag van, a bûz ereje akkor is a földhöz vágott volna, ha nem így jösz
be. Nem vagytok egyedül!
Ellenfeleitek 5 lidércláng (#85).
*** 1. KÖR *** Ismeretlen galetki felemeli a sziklarepeszt, és az 1. lidércláng
felé lõ. Nem talált. Ismeretlen galetki a mágia különös nyelvén mormol.
Létrejött egy jégpajzs! Ismeretlen galetki elindul az 1. lidércláng felé.
A 3. lidércláng ismeretlen galetkit rohamozza. Az 5. lidércláng ismeretlen
galetkit rohamozza. A 4. lidércláng elindul ismeretlen galetki felé. A
2. lidércláng felé mozogsz, hogy megtámadhasd. Az 1. lidércláng megközelíti
ismeretlen galetkit. A 2. lidércláng közelebb jön, hogy támadhasson. Ismeretlen
galetki és az 1. lidércláng egymással harcolnak. A 3. lidércláng ismeretlen
galetkit támadja. Az 5. lidércláng ismeretlen galetkit támadja. A 4. lidércláng
ismeretlen galetkit támadja. Támadod a 2. lidérclángot. Kitátod a szádat,
és tüzet lehelsz! Ellenfeledet elborítják a lángnyelvek.
(17 ép-t sebeztél).
A 2. lidércláng kileheli lelkét.
*** 2. KÖR *** Heves kézmozdulatok közepette elvarázsolsz egy életszívást.
Az 1. lidércláng ellenáll a varázslatnak. (-4 vp.) Ismeretlen galetki és
az 1. lidércláng egymással harcolnak. A 4. lidércláng ismeretlen galetkit
támadja. A 3. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak. Ismeretlen
galetki halálos sebet kapva a földre zuhan. Az 5. lidércláng és ismeretlen
galetki egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Rúnákat rajzolsz a levegõbe, mire létrejön egy életszívás.
Az 1. lidércláng
11 sebzést kap. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t.
(-4 vp.) Az 1. lidércláng kileheli lelkét. A 3. lidércláng ismeretlen galetki
felé mozog. A 4. lidércláng elindul ismeretlen galetki felé. Ismeretlen
galetki és a 3. lidércláng egymással harcolnak. A 4. lidércláng ismeretlen
galetkit támadja. Az 5. lidércláng és ismeretlen galetki egymással harcolnak.
*** 4. KÖR *** Néhány rövid kézmozdulat után létrehozol egy életszívás varázslatot.
A 3. lidércláng
sebzõdik 11 ép-t. 11 ép-t gyógyított rajtad. (-4 vp.) A
3. lidércláng halálos sebet kapva a földre zuhan. Ismeretlen galetki és
a 4. lidércláng egymással harcolnak. Az 5. lidércláng és ismeretlen galetki
egymással harcolnak. Ismeretlen galetki hörögve elterül.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: ismeretlen galetki: 0/86,
ismeretlen galetki: 0/78, ismeretlen galetki: 20/94.] Huh, nem bírtok egymással!
Az eredmény döntetlen.
[15 TVP-t használtál fel, maradt még 251.]
k 252 230 430 |
kaland elvállalása |
(252. kaland:) Hosszasan kutatsz az õsi város romjai között, míg végül találsz
egy meglepõen jó állapotban lévõ házat. Próba szerencse, belépsz az ajtónyíláson.
Ahhoz, hogy továbbmehess, ki kell nyitnod ezt a zárt sziklaajtót. Álkulcsokat
és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát ez a zár.
[Zárnyitás próba 10-es küszöbre: sikeres] Huh, ez most összejött. Az ajtó
szélesre tárul.
Nocsak, úgy tûnik ellenfélre akadtál! Ellenfeled egy warnök (#73) [aura:
imm. méregre: 40.].
*** 1. KÖR *** Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy féreg érintése!
(-8 vp.) Ellõsz egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Morgó megközelíti
a warnököt. A warnök elindul Morgó felé. Morgó és a warnök egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megindulsz a warnök felé. Már ott is vagy! Támadod a warnököt.
Odaütsz bal mancsoddal.
(16 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%).
Lekeversz egyet jobb mancsoddal.
(12 ép-t sebeztél). A tûz fogazott kardjával
próbálsz sebet ejteni ellenfeleden.
(4 ép-t sebeztél). Morgó és a warnök
egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** A warnököt próbálod megsebezni. Lendületet véve ütsz bal
mancsoddal.
(22 ép-t sebeztél). Lélekenergiát szívsz el (+13%). Elegendõ
lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot. Lesújtasz
jobb mancsoddal. El sem találtad. A tûz fogazott kardjával támadsz.
(8
ép-t sebeztél). A warnök holtan terül el.
[A csatában összesen 62 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 5/0.] Ismét látványosan
gyõzedelmeskedtél. Nagy szikrázás közepette beléd áramlik némi lélekenergia
(+25%). Szolgáidnak 30% jut. Harci törpe
4. szintre lépett! Morgó kajával
tömi magát. (+25% jóllakottság.)
Egy primitív vadászmintákkal díszített ajtót találsz, sajnos be van zárva.
Álkulcsokat és drótokat veszel elõ, remélve, hogy nem jelent problémát
ez a zár.
[Zárnyitás próba 9-es küszöbre: sikeres] Ügyes voltál! Kinyitod
az ajtót, és továbbmész.
Akadályba ütközöl: egy jókora szikla! Átmászni nem tudsz rajta, de ha elég
erõs vagy, odébb tudod gurítani.
[Erõ próba 8-as küszöbre: sikeres]
Nekiveselkedsz, és minden erõdet megfeszítve odébbtolod a sziklát. Szabad
az út!
A fal mellett egy ketrecet pillantasz meg. Egy orgling kutya van benne.
Szegényke nagyon rémültnek tûnik! Ugyan máskor vadászol az ilyen dögökre,
de ezt megszánod. Kinyitod a ketrecet, hadd meneküljön! (Ha nem lenne már
a maximális számú megengedett szolgád, ez a lény is a szolgálatodba szegõdött
volna.)
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont, 1 képességpont
és 10% lélekenergia.
(230. kaland:) Visszatérsz a csontkalyibához. Egy friss karón újabb koponyát
látsz. Micsoda gonosztevõ lakhat itt! Remélhetõleg otthon van. Belépsz
az ajtón. A továbbjutást egy mágikus akadály gátolja. Tökéletes sötétség
vesz körül. Lábaddal kitapogatod, hogy vékony pallók vezetnek több irányba,
mellettük feneketlen szakadék. Nem lehet tudni, hogy melyik palló vezet
tovább, és melyik sérült, törött, zsákutca, amely a semmibe vezet. Legalább
rövid idõre körül kellene nézned egy legalább 3-as erejû vakító fénnyel!
Mormolsz a mágia különös nyelvén. Létrejött egy vakító fény! Fény támad
egy rövid idõre. Elborzadsz, látva, hogy egy palló kivételével mindegyik
a biztos halálba vezetett volna. Még mindig óvatosan, de azért bizalommal
mész végig a megfelelõ pallón. (-5 vp.)
Rövid keresgélés után találsz egy rejtett ajtót, ami nemcsakhogy szinte
beleolvad a falba, de ráadásul még zárva is van. Megvizsgálod a zárat,
és úgy döntesz, hogy érdemes megpróbálni a rendelkezésedre álló eszközökkel
kinyitni.
[Zárnyitás próba 8-as küszöbre: sikeres] Bár idõbe telik,
de végül kattan a zár, és az ajtó feltárul.
Egy nagy terembe lépsz be. A padlót fekete és fehér kõlapok borítják.
[Csapdaészlelés próba 7-es küszöbre: 1 hõsiesség pont árán sikeres] Óvatosan
lépkedsz, lassan haladsz, mert minden lapnál megvizsgálod, nem indít-e
be valamilyen csapdát. Sikeresen átérsz.
Nem hiába fáradtál! A következõ kincse(ke)t találtad: egy görbekard és
az ügyesség vándorcsizmája.
A küldetést sikeresen végrehajtottad. Jutalmad 1 hõsiesség pont és 36% lélekenergia.
(430. kaland:) Minden eshetõségre felkészülve közelíted meg a kõrák épületet.
Fellépdelsz a lépcsõn, és belépsz a meglepõen hûvös belsõ részbe. Továbbmész.
Hohó, micsoda érdekesség! Sûrû, fémszálakból szõtt háló állja utadat. Erõvel,
fegyverrel széttéphetetlennek tûnik, legfeljebb valamilyen területre ható
mágiával égethetnéd szét. A hely azonban szûk, egy globális pusztító varázslat
téged is elégetne. Az egyetlen megoldás, ha elektromos kezet használsz
(min. 4-es szinten). A fenébe! Nem ismered a szükséges varázslatot. Vissza
kell fordulnod. A küldetéssel kudarcot vallottál (próbálkozhatsz vele késõbb
újra).
[45 TVP-t használtál fel, maradt még 206.]
ism 5 |
a következõ parancs ismétlése 5 alkalommal |
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. A fenébe, megzavartak! Ellenfeled egy élõ cseppkõ
(#48).
*** 1. KÖR *** Elmormolsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Ellõsz
egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) Az élõ cseppkõ téged céloz,
amikor a sziklarepesszel lõ.
(15 sebzést okozott.) Morgó az élõ cseppkövet
rohamozza. Morgó az élõ cseppkövet támadja.
*** 2. KÖR *** Megindulsz az élõ cseppkõ felé. Már ott is vagy! Támadod
az élõ cseppkövet. Lendületet véve ütsz bal mancsoddal.
(23 ép-t sebeztél).
Lélekenergiát szívsz el (+13%). Odacsapsz jobb mancsoddal.
(19 ép-t sebeztél).
Érintésed rothaszt. A tûz fogazott kardjával lesújtasz.
(18 ép-t sebeztél).
Az élõ cseppkõ kileheli lelkét.
[A csatában összesen 60 sebzést okoztál, és 15 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 4/0.] Gyõztél!
Apró villámok csapdosnak, miközben magadba szívod a lélekenergiát (+18%).
Elegendõ lélekenergiát gyûjtöttél össze ahhoz, hogy kapj egy képességpontot.
Szolgáidnak 21% jut. Viszed, ami mozdítható: egy sziklarepesz, 12 arany
és egy hamis arany. Morgó zabál. (+21% jóllakottság.) Folytatod a munkát,
mintha mi sem történt volna. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz:
egy régésznek türelmesnek kell lennie.
Ismét tanultál valamit:
+1 jobb mancs szakértelem; [10 TVP-t használtál
fel, maradt még 196.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Régi ruhák foszlányos
maradványaira bukkansz. Az igazi tudósok biztos, hogy rengeteg érdekes
dolgot tudnak ebbõl kideríteni. (+2 õsi relikvia.)
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 186.]
Elmész egy régi csata helyszínére. Bár már sokan ástak itt, még mindig lehet
találni érdekes dolgokat. Bár most nem találtál semmit, nem idegeskedsz:
egy régésznek türelmesnek kell lennie.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 176.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hiába dolgozol sokáig,
semmi érdemlegeset sem találsz. Fáradtan térsz haza.
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 166.]
Itt az ideje egy régészeti gyakorlatnak! A szint elhagyatott helyein kutatsz,
lapáttal és persze finom szerszámokkal felszerelve. Hurrá! Kiástál valamit!
Közelebbrõl is megvizsgálod: egy méregellenállás itala.
[ld. enc.]
[10 TVP-t használtál fel, maradt még 156.]
Ellátogatsz a helyi "fûszerárushoz". Végigmustrálod a kínálatot: kemény
bõrpáncél (#3) 36 ap, törpe pikkelyvért (#4) 45 ap, kés (#5) 1 ap, fogazott
tõr (#6) 3 ap, bõrpáncél (#9) 18 ap, parittya (#10) 10 ap, kerek kõ (#11)
1 ap, harci fejsze (#12) 18 ap, sziklarepesz (#13) 5 ap, üvegcse (#14)
3 ap, molad púp (#16) 14 ap, mandolin (#19) 72 ap, kötél (#128) 18 ap,
rozsdás kard (#131) 10 ap, ében tündekard (#132) 36 ap, ében láncing (#134)
72 ap, díszes fejék (#135) 18 ap, khaldoran öv (#137) 54 ap, Rogan karkötõje
(#145) 216 ap, Xantin bõröve (#169) 72 ap, villámöv (#172) 72 ap, Xantin
ezüstöve (#174) 126 ap, díszes villámöv (#177) 126 ap, lelakatolt ládikó
(#310) 540 ap, lemezpáncél (#1000) 90 ap, vas lemezpáncél (#1001) 155 ap,
pikkelyvért (#1015) 36 ap, könnyû pikkelyvért (#1016) 69 ap, láncing (#1030)
72 ap, könnyû láncing (#1031) 127 ap, bíbor láncing (#1032) 194 ap, mellvért
(#1045) 63 ap, bõr mellvért (#1046) 112 ap, pajzs (#1060) 18 ap, kerek
pajzs (#1061) 41 ap, nagy pajzs (#1062) 86 ap, vaspajzs (#1063) 159 ap,
sisak (#1075) 18 ap, vassisak (#1076) 41 ap, szárnyas sisak (#1077) 86
ap, maszk (#1090) 9 ap, halotti maszk (#1091) 25 ap, fejpánt (#1105) 9
ap, díszes fejpánt (#1106) 25 ap, csizma (#1120) 9 ap, vándorcsizma (#1121)
25 ap, köpeny (#1135) 5 ap, utazóköpeny (#1136) 21 ap, díszes köpeny (#1138)
129 ap, köntös (#1150) 9 ap, zöld köntös (#1151) 25 ap, íj (#1270) 18 ap,
könnyû íj (#1271) 41 ap, nyílpuska (#1285) 36 ap, könnyû nyílpuska (#1286)
69 ap, nehéz nyílpuska (#1287) 123 ap, csonttõr (#1301) 25 ap, kard (#1315)
18 ap, görbekard (#1316) 41 ap, barbár lándzsa (#1331) 41 ap, gyalogos
lándzsa (#1332) 86 ap, az erõ mellvértje (#1495) 153 ap, az ügyesség sisakja
(#2425) 108 ap, az ügyesség kardja (#2665) 108 ap, a mágia halotti maszkja
(#3341) 200 ap, a pontosság amulettje (#4345) 99 ap, a védekezés köpenye
(#4735) 95 ap, a törpék kerek pajzsa (#6461) 274 ap, az óriás sisakja (#8725)
108 ap, az entek bõr mellvértje (#9596) 345 ap, az elfek kerek pajzsa (#10511)
274 ap, a lich maszkja (#11890) 99 ap, a remete csonttõre (#12551) 259
ap, a mentát maszkja (#12790) 99 ap, a mentát tõre (#13000) 99 ap, a sas
halotti maszkja (#15941) 259 ap, az elefánt köpenye (#16435) 95 ap, a természet
vas lemezpáncélja (#16751) 388 ap, a kígyó csatos öve (#19166) 254 ap,
a ragadozó barbár lándzsája (#20231) 274 ap, a túlélés kerek pajzsa (#21311)
274 ap, a tûz kardja (#22465) 63 ap, a jég halotti maszkja (#22691) 142
ap, a jég díszes fejpántja (#22706) 142 ap, a jég utazóköpenye (#22736)
138 ap, az enyészet vas lemezpáncélja (#23051) 272 ap, a villám vas lemezpáncélja
(#23501) 272 ap, a villám utazóköpenye (#23636) 138 ap, a villám görbekardja
(#23816) 157 ap, a méreg halotti maszkja (#24041) 142 ap, a méreg csonttõre
(#24251) 142 ap, a regenerálódás sárgaréz nyaklánca (#24581) 151 ap, a
sün csatos öve (#25016) 138 ap, a sün kardja (#25165) 63 ap, a sün gyalogos
lándzsája (#25182) 287 ap, a szalamandra malachit karkötõje (#25991) 142
ap, a yeti utazóköpenye (#26336) 138 ap, a sav pajzsa (#26710) 63 ap, a
sav csatos öve (#26816) 138 ap, a sav könnyû íja (#26921) 157 ap, az elektromosság
bõr mellvértje (#27146) 228 ap, a légzés köntöse (#27700) 54 ap, a légzés
kõamulettje (#27746) 142 ap, a légzés nehéz nyílpuskája (#27837) 324 ap,
az ellenállás kõamulettje (#28646) 142 ap, a bûz pajzsa (#28960) 63 ap.
Veszel 10 üvegcsét 30 aranyért.
[5 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
hp 1 0 13 0 88 |
harci program |
Visszamész a barlangodba. A következõ sor került a harci programodba: Közelharc
támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 88.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
kf 1300 100 |
bekészíted az 1300. tárgyat |
A mancsodba veszed a tõrt.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
kf 131 103 |
bekészíted a 131. tárgyat |
A mancsodba veszed a rozsdás kardot.
[0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
le 22468 |
elrakod a 22468. tárgyat |
Leveszed a tûz fogazott kardját. [0 TVP-t használtál fel, maradt még 151.]
Támadás ér, xenók özönlenek fel a barlangod hátuljában levõ nyíláson. Tudtad,
hogy be kellett volna tömnöd! Ellenfeled egy xenó lárva (#416).
*** 1. KÖR *** Ellõsz egy féreg érintése varázslatot. (-8 vp.) Elmondasz
egy esszenciaelnyelés varázslatot. (-6 vp.) A xenó lárva elindul Morgó
felé. Morgó a xenó lárva felé mozog. A xenó lárva és Morgó egymással
harcolnak.
*** 2. KÖR *** Megközelíted a xenó lárvát. A xenó lárvát próbálod megsebezni.
Tüzet lehelsz ellenfeledre.
(28 ép-t sebeztél). Morgó és a xenó lárva
egymással harcolnak.
*** 3. KÖR *** Elmondasz egy életszívás varázslatot. A xenó lárva
11 ép-t
sebzõdik. Ennek eredményeképp gyógyulsz 11 ép-t. (-4 vp.) A xenó lárva
halálos sebet kapva a földre zuhan.
[A csatában összesen 39 sebzést okoztál, és 0 sebzést kaptál. Szolgáid
ill. szövetségeseid által okozott/kapott sebzés: Morgó: 27/30.] Ismét
látványosan gyõzedelmeskedtél. Apró villámok csapdosnak, miközben magadba
szívod a lélekenergiát (+24%). Szolgáidnak 28% jut. Összegyûjtöd a "kincset":
30 arany és 2 hamis arany. Fényes gyõzelmed után a barlangod alapos nagytakarításra
szorul.
Fáradtan a megpróbáltatásoktól, nyugovóra térsz. Ebben a körben +3 galetki
erõt és +8 hírnevet kaptál. A kör során összesen 433 sebzést okoztál, és
232 sebzést kaptál. A körben szerzett tapasztalatok eredményeképp
12 képességpontot
kapsz. Errõl a fordulóról 151 TVP-t viszel át a következõre. Azzal együtt,
amit a következõ fordulóban kapsz, összesen
425 TVP-t költhetsz majd el.
KARAKTERLAP
Gettó Geckó, egy pikkelyes, zöldbõrû, vöröslõ szemû, fekete,
hosszú hajú, brutális kinézetû férfi vagy. Jelenlegi lakóhelyed: porontyszint
(4. szint). Táplálkozásod: zöldvérû. Ez a 75. fordulód.
|
[1] erõ: |
9 (15) / 2.73 |
[2] IQ: |
6 (10) / 3.35 |
[3] ügyesség: |
11 (17) / 0.08 |
[4] egészség: |
10 (14) / 0.82 |
[5] mágia: |
7 (13) / 5.79 |
[6] gyorsaság: |
9 (14) / 0.80 |
[9] Méret/ép: |
117 (119) / 103 |
Min. méret: |
93 |
Barlangméret: |
119 |
|
|
Varázspont: |
124 / 47 |
Képességpont: |
38 / 36% |
Hõsi pont: |
63 (10) |
Tám.bónusz: |
0% |
Véd.bónusz: |
22% |
Galetki erõ: |
471 / 195 |
Hírnév : |
675 |
Jóllakottság: |
169% |
Életkor: |
13 / 13 |
|
|
Galetki csaták: |
29 (2) |
Galetki gyõzelmek: |
11 (1) |
Torzsz. csaták: |
534 (5) |
Torzsz.
gyõzelmek: |
480 (4) |
Leölt torzszülött: |
658 (7) |
Pszi csaták: |
0 (0) |
Pszi gyõzelmek: |
0
(0) |
Ájulások száma: |
20 (0) |
|
A Mutánsok Klánjának (#16) tagja vagy.
Rangod: teremtmény (23)
Speciális
képességeid:
kapott lélekenergiára 33%-os szorzó. +1 minden végtag speciális
képességre.
Aktív Klánküldetéseid:
1.) Gyõzz átokszórásban 6 alkalommal!
2.) Érj el rekordot a szinteden valamilyen szakértelembõl vagy tulajdonságból.
3.) Hajtsd végre a 41-es Klánkalandot (KK 41)! (összesen 40 TVP-t igényel)
|
|
HARCI SZAKÉRTELMEK |
|
|
[10] tûzlehelet: |
9 (15) / 2.41 |
[16] tüskés bõr: |
7 / 0 |
[17] vastag bõr: |
5 (2) / 1.29 |
[18] tûzimmunitás: |
5 (6) / 0.60 |
[19] hidegimmunitás: |
1 (2) / 0.20 |
[20] savimmunitás: |
3 (4) / 0.40 |
[21] elkt.immunitás: |
5 (6) / 0.20 |
|
|
|
|
|
EGYÉB SZAKÉRTELMEK |
|
|
[45] csapdakészítés: |
5 / 1 |
[46] csapdaészlelés: |
5 / 1.60 |
[47] zárnyitás: |
12 / 1.73 |
[48] mászás: |
9 / 1.47 |
[49] rugalmasság: |
5 / 0.20 |
[50] meggyõzõkészség: |
6 / 0.85 |
[51] transzformáció: |
5 / 0.80 |
[52] auraészlelés: |
3 / 2.20 |
[53] ékszerészet: |
2 / 0.10 |
[54] kereskedelem: |
7 / 0.74 |
[55] szívósság: |
8 / 0.30 |
[56] varázsitalfõzés: |
6 / 0.70 |
[57] gyógynövények: |
5 / 0.85 |
[58] nyomkeresés: |
6 / 3.18 |
[59] vezetõkészség: |
4 / 0.35 |
[62] lopás: |
5 / 0.15 |
[63] éberség: |
5 / 0.15 |
[64] átokszórás: |
3 / 0.65 |
[65] álcázás: |
8 / 0.05 |
[66] lopakodás: |
5 / 0.50 |
[67] régészet: |
8 / 2.34 |
[68] zene: |
3 / 1.70 |
[69] tanulás: |
5 / 3.51 |
[72] építés: |
6 / 0.73 |
|
VÉGTAGOK |
|
|
bal mancs |
[100] méret: |
14 (13) / 0 |
[101] szakért.: |
14 (15) / 2.82 |
[102] energiaszívás: |
14
(15) / 0 |
tõr |
jobb mancs |
[103] méret: |
13 (11) / 0 |
[104] szakért.: |
10 / 0.02 |
[105] rothasztás: |
14
(15) / 0.19 |
rozsdás kard |
bal karom |
[106] méret: |
1 (0) / 0 |
[107] szakért.: |
8 / 0.74 |
|
|
|
|
VARÁZSLATOK & PSZIK |
|
|
[149] dimenziókapu: |
1 / 0 |
[48] ellenáll.megtörése: |
1 / 0.08 |
[160] esszenciaelnyelés: |
4 / 0.71 |
[156] éhínség: |
3 / 0 |
[29] életszívás: |
7 / 6.63 |
[31] féreg érintése: |
5 / 2.96 |
[17] gránitbõr: |
7 / 0.56 |
[15] jégpajzs: |
5 / 0.06 |
[146] kontakt.õseiddel: |
2 / 0.36 |
[28] óriáserõ: |
4 / 0.46 |
[14] vakító fény: |
4 / 0.06 |
|
|
T/V VARÁZSLATLISTÁID |
2. lista (35%): |
160 esszen |
31 féreg |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
SZOLGÁID |
|
|
név |
méret/ép |
morál |
jóllakottság |
szint |
állapot |
[1] Sóder, a katapulter |
53/53 |
192% |
110% |
9 / 3.10 |
nem harcol |
[2] Morgó, a harci törpe |
42/12 |
196% |
170% |
4 / 0.64 |
harcol |
lélekenergia rész |
50% |
jóllakottság határ |
0% |
gyógyítás: |
5 |
|
HARCI PROGRAMOD |
1: életszívás t.var. ha egy ellenfél ép-je 10 alatt van. Prioritás: 30.
|
2: életszívás t.var. ha ép-d 30% alatt van. Prioritás: 50. |
7: Közelharc támadás ha ellenfeled #91. Prioritás: 66. |
8: Közelharc támadás ha ellenfeled galetki. Prioritás: 88. |
3: féreg érintése v.var. ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 51, és
ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 75%, és ha a harc 1. köre van. |
5: esszenciaelnyelés v.var. ha ellenfeled torzszülött, Prioritás: 51,
és ha ellenf. erõssége kevesebb, mint 75%, és ha a harc 1. köre van. |
FELTÉTELES PARANCSAID GY 60 0 0 50;
VI erõ:120% ép:20%;
PV 3 5 8;
PSZ 67 47 48;
BA 8922;
HE 1;
SPECIALIZÁCIÓD: Vezéregyéniség. (Szolgáid morálja a kör végén fele mértékben
csökken csak, és az új szolga felfogadásához kisebb vezetõkészség kell.
Valamivel nagyobb eséllyel találhatsz kalandban szolgát. A szolgák harcban
kapott lélekenergiája megnõ.)
AKTUÁLIS KÜLDETÉSEID: #17 (3. épület),
#50 (20. épület), #360 (69. forduló), #419 (75. forduló), #430 (64.
forduló).
SZÖVETSÉGED:
Káoszdemokrata (#15062). Szavazataid száma: 1. A következõ
tagok szavazatát birtoklod: 8937.
TÁRGYAID |
Páncélok, ruhák |
|
1 a füvész köpenye (#193) |
|
1 a kobra mellvértje (#7345) |
|
1 a mágus
vassisakja (#10076) |
|
1 a nyomkeresés fejpántja (#194) |
|
1 a sav nagy pajzsa (#26712) |
|
1
a titán vassisakja (#5576) |
* |
1 a tökéletesség díszes fejpántja (#21806) |
* |
1 a tökéletesség könnyû
pikkelyvértje (#21716) |
|
1 a torony vassisakja (#18176) |
* |
1 a tûz köpenye (#22285) |
|
1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471) |
|
1 csizma (#1120) |
|
1 csontmaszk (#1092) |
|
1 fejpánt (#1105) |
|
1 kék köpeny (#1137) |
* |
1 spanyolcsizma (#201) |
|
1 suhanó csizma (#195) |
|
5 törpe pikkelyvért
(#4) |
|
1 utazóköpeny (#1136) |
* |
1 Xantin ezüstöve (#174) |
Ékszerek, kincsek |
|
1 a bûz malachit karkötõje (#29141) |
|
1 a gyõzelem sárgaréz nyaklánca
(#20981) |
|
1 a káosz hercegi nyaklánca (#24144) |
* |
1 a kobra kõamulettje (#7496) |
* |
1 a mágia nyaklánca (#3430) |
* |
1
a puhányság köve (#198) |
* |
1 a sebezhetetlenség gyûrûje (#19675) |
|
1 a tárgyalás gyûrûje (#144)
|
|
1 a titán karikaszimbóluma (#5711) |
* |
1 a tûz karikaszimbóluma (#22361) |
|
1 amulett (#1195) |
|
1319 arany
(#1) |
|
1 az angyalok sárgaréz nyaklánca (#28181) |
* |
1 az egyensúly gyûrûje
(#213) |
|
1 az élet sárgaréz nyaklánca (#5231) |
|
1 az Érzés Gyûrûje (#569) |
|
1 császári dekrétum (#254) |
* |
1 császári
különdíj (#578) |
|
1 csepp fülbevaló (#1256) |
|
138 drágakõ (#2) |
|
158 hamis arany (#809)
|
|
1 Hel amulettje (#41245) |
|
1 kék gömb (#143) |
|
1 ozin fülkarika (#211)
|
* |
1 Rogan karkötõje (#145) |
|
1 szimbólum (#1210) |
* |
1 szivárvány karkötõ
(#139) |
Felszerelés |
|
7 aranydukát (#437) |
|
1 díszes rézkulcs (#129) |
|
3 fekete dukát (#218)
|
|
1 kék kristály (#524) |
|
1 kötél (#128) |
|
11 Krónika (#783) |
|
1 lelakatolt ládikó (#310) |
|
10 mágustóken (#672) |
|
1 mandolin (#19)
|
|
1 õskõ (#8) |
|
1 Urgod kémszeme (#533) |
Fegyverek |
* |
1 a tökéletesség könnyû nyílpuskája (#21986) |
|
2 a tûz fogazott kardja
(#22468) |
|
1 görbekard (#1316) |
|
1 könnyû íj (#1271) |
|
2 parittya (#10) |
* |
4 rozsdás kard (#131) |
|
5 sziklarepesz (#13) |
* |
1 tõr (#1300) |
|
1 Végzetpenge (#215) |
Varázsitalok és füvek |
|
1 bajnokok itala (#62) |
|
6 csótányláb (#25) |
|
3 elfu moha (#33) |
|
5 elonotichlan (#31) |
|
1 gázlehelet itala (#57) |
|
7 gyilkos boróka
(#27) |
|
2 hatalom kék itala (#58) |
|
1 hónakkupók (#30) |
|
3 hõsiesség itala
(#52) |
|
6 liánvirág (#24) |
|
2 mátekel gomba (#21) |
|
1 méregellenállás itala
(#51) |
|
2 mézfû (#29) |
|
10 mitulen fû (#20) |
|
3 óriásnövés itala (#60) |
|
6 ragálygomba (#26) |
|
5 sárga gyógyital (#61) |
|
3 sárkányvirág (#32)
|
|
6 sötét mák (#23) |
|
5 tejfonál (#28) |
|
13 üvegcse (#14) |
|
2 védelem itala (#59) |
|
1 winropu moha (#22) |
Egyéb kacatok |
|
10 ekinda haj (#147) |
|
6 elektronit (#141) |
|
8 húsevõ bibe (#151) |
|
1 lemúr hártya (#161) |
|
17 mandibula (#157) |
|
13 molitár háj (#165)
|
|
3 nohnetár gumó (#212) |
|
11 nordkristály (#146) |
|
32 õsi relikvia (#17)
|
|
15 pirgamit (#152) |
|
4 yeti csont (#160) |
A szürkével jelölt tárgyakra
szerintünk már nincs szükséged, csak a helyet foglalják. Ha az EE parancs
egyik paraméterének 7-est adsz meg, az összes ilyen tárgyadat eladod (ami
nem eladható, azt eldobod). Természetesen nem adsz el / dobsz el KF-elt,
vagy feneketlen zsákban levõ tárgyat. |
|
Ebben a fordulódban szerzett tárgyaid: 47 arany (#1), 2 mitulen fû (#20),
5 hamis arany (#809), 2 õsi relikvia (#17), 10 üvegcse (#14), 2 ekinda
haj (#147), 1 sziklarepesz (#13), 1 kék kristály (#524), 1 hónakkupók
(#30), 1 görbekard (#1316), 1 az ügyesség vándorcsizmája (#2471), 1
méregellenállás itala (#51).
AZ ÕSÖK CSARNOKA
0 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
13 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
0 |
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
10 |
11 |
12 |
13 |
14 |
15 |
16 |
ENCYCLOPEDIA FANTASIA
TUDATFALÓ (55. PSZIONIKUS LÉNY) Azok, akik képesek átlátni az asztrális
térbe, a tudatfalót egy ocsmány, duzzadt gömbökbõl álló, osztódó óriáspetére
hasonlító lénynek írják le. A tudatfaló kíméletlenül sújt le a pszionikus
térbõl, ha nem vagy felkészülve, 1-2 kör alatt kicsinálja az agyadat. Szerencsére
a tudatfaló tecnikáját könnyû kiismerni.
SPANYOLCSIZMA (201. TÁRGY) Ez a csizma duplán gonosz egy teremtés. Egyrészt
amint a birtokodba kerül, rögtön késztetést érzel, hogy felhúzd, akármilyen
varázslatos lábbeli is volt eddig a lábadon. Amint felhúztad, rájössz,
hogy legalább 3 számmal kisebb a kelleténél, de már képtelen vagy leszedni
a lábadról. Az állandó szorítás sajnos elvonja a figyelmedet harctól, ezért
minden végtagod mérete kettõvel csökken. Néha a csizma megunja a lábad,
és ilyenkor odaajándékozod az elsõ galetkinek, akivel találkozol. (Aki
csak addig fog neki örülni, amíg fel nem veszi.)
KÉK EKINDA (95. LÉNY) A zöld ekinda nagyobb testû rokona, a kék ekinda
ugyan nem rendelkezik mágikus képességekkel, de mindezt a hiányosságot
erõben és agresszivitásban pótolja: nem ritka, hogy irtózatos erejû csápja
ütésével egyúttal egy-egy tárgyát is szétzúzza az ellenfélnek. Ha galetkikkel
találkoznak, mindhalálig küzdenek, annyira gyûlölik az õket leigázó társadalmat.
(Táplálék: puhányok, rovarevõk).
KÉK KRISTÁLY (524. TÁRGY) Tyûha, ez aztán a kincs! Valami kék kristály,
fekete obszidián foglalatban! Baromi sokat érhet ez nem vitás, de vajon
mire jó? Mert jó valamire, az már tuti! Na várjunk csak? Ennek a foglalatában
valami furcsa rajzok vannak bevésve. Csupa, a felszíni idõkre utaló dolog.
Hoppá, csak nem egy felszíni varázstárggyal van dolgod? Jobb lesz, ha megmutatod
a remetének, õ majd megmondja! (Ehhez add ki a BE 20 3 524 parancsot!)
MÉREGELLENÁLLÁS (51. TÁRGY) A méregellenállás itala egy zöld színû, kellemetlen
ízû kotyvalék, amely egy harc idejére nagyban megnöveli az ellenállásodat
(25%-al) a végtag-mérgekkel szemben (paralizáló, sebzõ méreg, kivéve a
kontakt méreg). A méregellenállás italt ugyanúgy használhatod, mint a védekezõ
varázslatokat, rakd be valamelyik varázslat listádba vagy állítsd be a
használatát a harci programodban.