Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. szept. 26. 15h:01' EZ A 1227. JÁTÉKHETED, 748. FORDULÓD 1228. játékheted kezdete: szept. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4911 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. 412 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vadászskorpió méretes ollóját. (8 támadással 475 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadászskorpió méretes ollóját. Kritikus ütés! (9 támadással 1143 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vadászskorpió testét. (5 támadással 406 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 327 életpontot sebeztél. Fényaurád működik (12 ép-t sebezve). A vadászskorpió ollója a levegőben csattan. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 arany foggyűrű. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 16 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2775, sebződés: 0, gyógyulás: 317, összesen: +317 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Távolról bo'adhun csapás varázslatot lősz a másikra. 412 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadászskorpió jobb hátsó lábát. (8 támadással 468 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a vadászskorpió méretes ollóját. (7 támadással 845 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+170 életerő). {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a vadászskorpió bal vállát. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 345 életpontot sebeztél. Ellenfeled 6 pontot sebződik a fényaurától. Túlbuzgó szabó módjára a vadászskorpió összevagdalja az oldaladat. (2 támadástól 437 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +88 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 skorpiókarmot. 16 075 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2478, sebződés: 437, gyógyulás: 345, összesen: -92 ÉP}
* 1. KP: ek 275 0 0 | t. energia kisütése: 275 |
* 2. KP: vv 71 88 112 | elmormolod a 71. varázslatot a 88. varázslatot a 112. varázslatot |
* 3. KP: vv 19 138 224 | elmormolod a 19. varázslatot a 138. varázslatot a 224. varázslatot |
* 4. KP: vv 26 165 182 | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 182. varázslatot |
* 5. KP: vv 78 57 63 | elmormolod a 78. varázslatot az 57. varázslatot a 63. varázslatot |
* 6. KP: vv 188 209 211 | elmormolod a 188. varázslatot a 209. varázslatot a 211. varázslatot |
* 7. KP: hh 841 1133 1253 | használod a 841. tárgyat az 1133. tárgyat az 1253. tárgyat |
* 8. KP: kb 504 1 518 | kiveszel a bankból az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 9. KP: vv 215 0 0 | elmormolod a 215. varázslatot |
* 10. KP: ek 531 0 0 | t. energia kisütése: 531 |
p 195 55 | használod a 195. pszi képességet |
hh 892 892 892 | használod a 892. tárgyat a 892. tárgyat a 892. tárgyat |
fno 3 1 | fejl. pont elköltés 3 1 |
kb 1525 5 518 | kiveszel a bankból az 1525. tárgyat (5 darabot) |
h 1525 7089 7090 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7091 7092 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7093 7094 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7095 7096 | használod az 1525. tárgyat |
h 1525 7097 7098 | használod az 1525. tárgyat |
vv 261 147 73 | elmormolod a 261. varázslatot a 147. varázslatot a 73. varázslatot |
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
h 1327 20 | használod az 1327. tárgyat |
h 1534 | használod az 1534. tárgyat |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
2 043 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 550, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
v 181 144 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[144,61] Épületek tűnnek fel. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Ízleld meg a rózsa vérét, tapasztald meg: jó a holtlét... " Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy főutcát. Felfedeztél egy nekrofunt. Itt találkoztál az emberrel, aki egy ősi katedrálist akar felkutatni. (44. többszemélyes kaland, 60 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 3 mérföldre teljesítheted.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:1. építését Vashegyek Nemzete kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy Arénagödröt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy fellegvárat. (no:2. építését A Káosz Harmóniája kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Megtorpansz egy pillanatra, és végignézel az utcát járó tömegen. Hamarosan kiszúrod Tugrundel professzort, aki még mindig a kalandozókat szólongatja. Hóbortos, ártalmatlan kisöreg! Talán előbb-utóbb talál majd valami balekot erre a bugyuta feladatra. (49. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 132, északra 9 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 19 aranyat.
h 2369 | használod a 2369. tárgyat |
ff 422 951 28 | felt. fegyverváltás: 422 951 28 |
be 497 8 | bemész a 497. épületbe |
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hegyi góliát testét. (6 támadással 351 életpontot sebezve.) A hegyi góliát még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 14 aranyat. 2 127 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 351, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a varkaudar testét. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 varkaudar csontot. [varkaudar csont ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy agykorbács pszi támadást. 15 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a borzalmas varkaudar testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 2 vasérc [vasérc ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP] és egy aranytű [aranytű ládikóba-> (143,61)-> 4 arany, -2 ÉP]. 1 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 180, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy bo'adhun csapás. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy az agy kifacsarása pszi támadást. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az aranyfecske bal szárnyát. (1 támadással 59 életpontot sebezve.) Az aranyfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 100 aranyat. 5 888 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 609, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+2 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy bo'adhun csapás varázslat. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét ölész ködös testét. (8 támadással 472 életpontot sebezve.) A szörny iszonytató kiáltást hallat! Ellenállsz! Nemhiába, erős a szervezeted. Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel súrolod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a sötét ölész elmosódó alakját. (1 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Fényaurád 23 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (39 ép-t sebezve). Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Karmaival a sötét ölész megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sötét ölész most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11 680 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1256, sebződés: 0, gyógyulás: 42, összesen: +42 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az áldott okerón fejét. (8 támadással 473 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel végigvagdosod az áldott okerón kitines ollóját. (2 támadással 211 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+43 életerő). {HD:} Din cséphadarójával eltalálod az áldott okerón behemót testét. (1 támadással 84 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Fényaurád 11 sebzést okoz. A mentális roncsolás 41 ép-t sebez. Az áldott okerón ollójával feléd sújt, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a mágusölőt, szereztél 1 áldott követ. 1 050 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 820, sebződés: 0, gyógyulás: 62, összesen: +62 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy örvénykerítés varázslatot. Üdvözlésképpen egy bo'adhun csapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 550 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled könnyedén félreüti! Fegyvert váltasz: előkapod a mágusölőt. Marokra fogva a mágusölőt a másikra támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Mágusölővel hatalmas csapásokat adva felmetszed a vark. kardtáncos szélsebes jobbkezét. (5 támadással 489 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+98 életerő). {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a vark. kardtáncos kardot tartó kezét. (3 támadással 219 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy tűzeső. 128 életpontot sebeztél. A fényaura 22 ép-t sebez. A mentális roncsolás 54 ép-t sebez. Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (4 támadástól 103 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +21 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 7 862 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1462, sebződés: 103, gyógyulás: 169, összesen: +66 ÉP}
Gyorsan felraksz egy védelem sav ellen varázslatot. Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Mélyen koncentrálva, megidézel egy bo'adhun csapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 550 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled savhurrikán varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem sav ellen van rajtad.) Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ében hadúr testét. (3 támadással 184 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki az ében hadúr száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 6 770 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 734, sebződés: 0, gyógyulás: 4, összesen: +4 ÉP}
ff 28 951 422 | felt. fegyverváltás: 28 951 422 |
m 8 | mozogsz északra |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Semmi hatás! (elektromos pajzs tette ezt számára lehetővé.) A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. 107 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 163 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor testét. (7 támadással 938 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+188 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kísértetvándor testét. (5 támadással 402 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+81 életerő). Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 165 életpontot sebeztél. Ellenfeled 8 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 46 ép-t sebez. Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 71 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +15 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 38 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd a kísértetvándor testét. (4 támadással 516 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+104 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 135 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 160 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával párszor súrolva eltalálod a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (2 támadással 145 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Ellenfeledre tűzeső varázslatot lősz. 170 életpontot sebeztél. Fényaurád 6 sebzést okoz. Ellenfeled 46 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Sajnos nem sikerült a kísértetvándor minden csapását hárítanod. (2 támadástól 187 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +38 ÉP.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy villámsújtás varázslatot, majd rád küldi. 27 életpontot vesztettél. A kísértetvándor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3035, sebződés: 430, gyógyulás: 462, összesen: +32 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Gyógyulsz (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy bo'adhun csapás varázslattal köszöntöd a másikat. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. (elektromos pajzs védelmezte.) Gyógyulsz (+2 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő III varázslatot. 121 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kísértetvándor testét. (7 támadással 174 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a kísértetvándor kopott ruháját. (7 támadással 921 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+185 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával néhányszor megcsapod a kísértetvándor ködös testét. (5 támadással 391 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+79 életerő). Ellenfeled 10 pontot sebződik a fényaurától. A mentális roncsolás 40 ép-t sebez. Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a kísértetvándor vágásával megsebezte a bal oldaladat. (1 támadástól 94 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +19 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 53 életpontot vesztettél. Távolról villámsújtás varázslatot lő rád a másik. 26 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kísértetvándor jobb hátsó lábát. (6 támadással 738 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 141 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 149 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted a kísértetvándor ködös testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 7 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (46 ép-t sebezve). A kísértetvándor fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 191 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +39 ÉP.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy villámsújtás varázslat. 27 életpontot vesztettél. A kísértetvándor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 16 768 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2829, sebződés: 512, gyógyulás: 493, összesen: -19 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fehér glóbusz varázst. A szilánk működik (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre tűzgolyó varázslatot lősz. 232 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+2 életpont). Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő III varázslatot, majd rád küldi. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 8 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a sötét kaszás jobb lábát. (8 támadással 467 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a sötét kaszás fejét. (7 támadással 919 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 167 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával többször eltalálod a sötét kaszás fejét. (5 támadással 401 életpontot sebezve.) Fényaurád 11 sebzést okoz. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 339 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Elporlad egy vámpírfog (a szörny a hited ellen intézett támadást). Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 70 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! {HD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a sötét kaszás jobb oldalát. (5 támadással 645 életpontot sebezve.) Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 146 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 151 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával épp hogy eltalálod a sötét kaszás testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Fényaurád működik (27 ép-t sebezve). Ellenfeled 39 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Jobbra-balra szökkenve osztja a sötét kaszás nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 306 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +62 ÉP.) Egy birtokodban lévő vámpírfog porrá zúzódik, a hited viszont kitart. Üdvözlésképpen egy sötét rítus varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 151 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 19 036 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3330, sebződés: 866, gyógyulás: 136, összesen: -730 ÉP}
v 181 184 61 | elmormolod a 181. varázslatot |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|
[184,61] Épületek tűnnek fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy templomot. Elenios hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 18 aranyat.
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy pszi ragyogás varázslatot. 32 életpontot vesztettél. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 239 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +15 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 2 sáfránypor és 7 spiritusz. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy izomernyesztés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy sötét rítus varázslatot. 39 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló hosszú szakállát. (4 támadással 234 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +39 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy téfea-agy [téfea-agy ládikóba-> (185,60)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] és egy rókafarok. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
bb 260 99 518 | beraksz a bankba a 260. tárgyat (99 darabot) |
im | imádkozol |
A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 10 életpontot vesztettél. Távolról pszi ragyogás varázslatot lő rád a másik. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló jobb vállát. (4 támadással 244 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +10 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 5 gyenge méreg [gyenge méreg ládikóba-> (185,60)-> 5 arany, -2 ÉP] és 2 mocsári penke. 2 121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 244, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
m 5 | mozogsz délnyugatra |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fehér glóbusz varázslatot. A szilánk működik (+2 életpont). Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 550 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy méregfelhő III varázslat. . Az isteni védelem elnyeli a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 8 vas dobónyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Lövedékeiddel perforálod a kóbor mortag jobb lábát. (8 támadással 478 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Fürdesz a hópelyhek özönében. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kóbor mortag acéltestét. (9 támadással 1052 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+211 életerő). Din cséphadarójával többször eltalálod a kóbor mortag testét. (5 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Fényaurád működik (10 ép-t sebezve). Ellenfeled 64 pontot sebződik a mentális roncsolástól. A kóbor mortag fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 336 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +68 ÉP.) Véres nyál csordul ki a kóbor mortag száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17 094 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2524, sebződés: 336, gyógyulás: 360, összesen: +24 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. 495 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). Egy pajzszúzás varázslatot dob rád a másik. 307 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 8 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a raskhiir szellem testét. (8 támadással 469 életpontot sebezve.) Meglengetve az ent pásztorbotot ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Ent pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a raskhiir szellem bal oldalát. (7 támadással 973 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+195 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 124 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. Din cséphadarójával többször eltalálod a raskhiir szellem testét. (5 támadással 380 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+77 életerő). Ellenfeled 12 pontot sebződik a fényaurától. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (51 ép-t sebezve). Ellenfeled ügyetlen csapása csak apró vágást ejt a válladon. (1 támadástól 42 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal többször eltalálod a raskhiir szellem izmos felkarját. (3 támadással 369 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+74 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 133 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 125 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával meghorzsolod a raskhiir szellem bal karját. (1 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). A fényaura 11 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (38 ép-t sebezve). Jobbra-balra szökkenve osztja a raskhiir szellem nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 145 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +29 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +67 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 8 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 18 333 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] Gyógyulsz (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3251, sebződés: 494, gyógyulás: 405, összesen: -89 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+2 életpont). A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre bo'adhun csapás varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A szilánk működik (+2 életpont). Ellenfeled varázslatlopás varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 8 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében árnylidérc fejét. (8 támadással 476 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Megmarkolva az ent pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. {HD:} Ent pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered az ében árnylidérc éjsötét testét. (7 támadással 927 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 130 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. {HD:} Din cséphadarójával párszor keményen megütöd az ében árnylidérc bal karját. (5 támadással 407 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Fényaurád működik (28 ép-t sebezve). Ellenfeled 44 pontot sebződik a mentális roncsolástól. Karmával néhányszor az ében árnylidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 326 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +66 ÉP.) {HD:} Ent pásztorbottal párszor keményen megütöd az ében árnylidérc jobb oldalát. (6 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+155 életerő). Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 138 életpontot sebeztél. Ellenfeledet különösen vérszomjas darazsak veszik körül. 128 életpontot sebeztél. {HD:} Din cséphadarójával megpöccinted az ében árnylidérc bal lábát. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A fényaura 23 ép-t sebez. Szellemtársad az ellenfeled elméjébe tép (43 ép-t sebezve). Az ében árnylidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 344 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +69 ÉP.) Az ében árnylidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Társaidtól életerőt kapsz: gyógyulsz +70 életerőt. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 7 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 bev tekercs [bev tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 17 356 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-3 varázspont.] A szilánk működik (+2 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3200, sebződés: 672, gyógyulás: 581, összesen: -91 ÉP}
ef 66 552 | energia fejlesztése 66 |
szk 542 | keresed az 542. szörnyet |
* 1. BP: v 88 10 0 | elmormolod a 88. varázslatot |
* 2. BP: h 1271 1253 0 | használod az 1271. tárgyat |
* 3. BP: h 336 10 0 | használod a 336. tárgyat |
* 4. BP: bb 504 1 518 | beraksz a bankba az 504. tárgyat (1 darabot) |
* 5. BP: h 1269 0 0 | használod az 1269. tárgyat |
* 6. BP: kb 1554 1 518 | kiveszel a bankból az 1554. tárgyat (1 darabot) |
* 7. BP: h 1554 0 0 | használod az 1554. tárgyat |
* 8. BP: bb 1554 1 518 | beraksz a bankba az 1554. tárgyat (1 darabot) |
TRIX HARCOS (7089. SZÖRNY) A harcedzett trix vadászok közül kerülnek ki a harcosok. Erősebbek, gyorsabbak és szívósabbak, egyszóval kemény ellenfelek. Harcban puszta kéz helyett általában mágikus trix pengéket forgatnak. Feladatuk a trix telepek védelmezése akár élve, akár holtan. Az élelemszerzésből nem veszik ki a részüket, hiszen ez a vadászok dolga. |
TAVI PIRANHA (7090. SZÖRNY) Egy valamire való tó nem lehet meg piranhák nélkül. Ezek a halak csapatosan járnak, és felfalnak minden útjukba kerülő élelmet, legyen az polip, trix kölyök, vagy akár egy eltévedt kalandozó. |
TRIX MÁGUSTANONC (7091. SZÖRNY) Ezennel bebizonyosodott az egyik legrosszabb sejtésed: vannak trixek, akik varázsolni is tudnak, a víz alatti mágia különleges fortélyait űzik. Ez nem jó hír, tekintve, hogy a mágustanoncok gyorsan fejlődnek, így varázslásban kezdőt nem igazán találsz közöttük. Közelharcban viszont már nem jelentős ellenfelek. |
PUFFADT VÍZIHULLA (7092. SZÖRNY) A puffadt vízihulláról nehéz megállapítani, hogy egy kalandozó vagy egy trix porhüvelye lehet-e. Bárhogy is, a kékes bőrű, ocsmány külsejű teremtmény, foghíjas vigyorral arcán, mintha csak a legvadabb rémálmaid megtestesítője lenne, barátságtalanul fogadja ittlétedet, és már úszik is feléd, hogy lemészároljon. Ideje fogadnod a köszöntését. |
TRIX VÍZMÁGUS (7093. SZÖRNY) A trix varázslók a tanoncoknál sokkal félelmetesebb ellenfelek, sokuk a veterán harcosok közül kerül ki. A víz alatti mágia különleges fortélyait űzik, melyekkel korábban sehol sem találkozhattál, és elsajátításáról nem is álmodhatsz. |
ÓRIÁS LÁMPÁSHAL (7094. SZÖRNY) A tó alsóbb régióiba a fény nemigen jut le, de az itt lakóknak mégis látniuk kell valahogy. A trixek szeme alkalmazkodott a sötétséghez és a felszínről leszűrődő legapróbb fényfoszlány is elég a látásukhoz, ráadásul más módszereik is vannak a körülöttük lévő dolgok feltérképezésére. A lámpáshalaknál más a helyzet. Fejükből egy vékony, hosszú nyúlvány nyúlik ki, amellyel a maguk előtti teret megvilágítják. Ez elég fényt bocsát ki ahhoz, hogy a mélység teremtményei elvakuljanak egy időre, így a lámpáshal be tudja kapni őket hatalmas fogakkal teli szájával. Épp ezért a trixek, ha csak lehet, kerülik ezt a teremtményt. Te azonban elbánhatsz vele, ha elég sokáig csépeled, csak vigyázz, a lámpáshal bőrének felületét helyenként egész hosszú tüskék borítják, fel ne nyársalódj rajta. |
KRÁKEN ŐSANYA (7095. SZÖRNY) Hát most bebizonyosodott, hogy a feneketlen tóban is laknak krákenek, nem csupán az óceánban. A kráken ősanya hatalmas, óriási, gigaborzasztó... Csak a nagy szemeket, meg a rengeteg, kisebb hajó méretű kart látod magad előtt tekeregni. Minden bizonnyal ez a valami szüli a többi krákent erre a világra. A méretek teljesen elbizonytalanítanak. Le lehet egyáltalán győzni egy ilyen hatalmas és öreg víziszörnyet? Valószínűleg előbb fogyna el a levegőd - és főleg az életerőd. A harc teljesen reménytelen, inkább menekülj, ha tudsz! |
VÁRORK (7096. SZÖRNY) Hortu gróf csapatában a zsoldoskatonák és bérmágusok mellett egzotikusabb teremtmények is szolgálnak. A várorkok körülbelül kétszer akkorák, mint a Tugt-orkok, de megjelenésük hasonló hatást kelt: ocsmány pofájuk, félig hájas, félig izmos testük bizony nem teszi őket az egyszerű nép kedvencévé. A harcban viszont elképesztő, amit nyújtani tudnak, nem véletlen, hogy Hortu a szolgálatukba vette őket. Azt beszélik, nem is kellett nagy árat fizetnie ezért: közepes kvártélyt, kosztot és nagyobb mennyiségű piát, valamint háborítatlan szállást az istállóban. |
VÁRVÉDŐ (7097. LÉNY) Hortu zsoldosainak egyike az, aki most az utadba került, egy kalandozó, aki a másik oldalra állt. Kénytelen leszel elbánni vele, ha tovább akarsz haladni, és persze ez a terved. A várvédő kalandozók között mindenféle faj képviselteti magát, emberektől a trollokig mindenféle előfordul. Sok pénze lehet Hortunak, ha efféle véderőt meg tudott fizetni. (A várvédők ellen a szörnyek elleni csata szabályai érvényesülnek, nem a kalandozók elleni.) |
SNAFALL (7098. ELLENFÉL) Végre megtaláltad Snafallt, a renegát udvari mágust, aki az egész hóviharos mizériáért felelős. A gnóm hosszú köpenyt visel, melyekről minden hajlatban jégcsapok lógnak. Közelsége pedig olyan hideget áraszt, amelyben eddig nem is volt részed. Jobb lesz mielőbb végezni vele, mielőtt itt ácsorogván szíved egyszerűen megfagy és leáll. Harcra fel! |
Erő: | 84 (106) | Szint: | 51 | Merészség: | 20/5 | Magasság: | 164 cm |
IQ: | 73 (102) | Támadás: | 106 (112) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 69 kg |
Ügyesség: | 73 (91) | Védekezés: | 192 (202) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 50/55 év |
Egészség: | 73 (105) | Életpont: | 2154/2135 | Jellem: | jó (777) | Tul. pont: | 64 |
Szerencse: | 81 (112) | Varázspont: | 3672/3226 | Pénz: | 76328 arany | Kép. pont: | 107 |
Tudatpont: | 66/9 | Pszi pont: | 727/546 | Halhatatlanság: | 23 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 9/30 | ökölvívás: | 40/20 | szúrófegyverek: | 36/1 |
vágófegyverek: | 26/21 (+7%) | ütőfegyverek: | 39/88 (+7%) | lőfegyverek: | 18/15 (+3%) |
dobófegyverek: | 44/27 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (200%) << vámpírölő (#951) (200%) << mágusölő (#422) (200%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vashegyű nyíl (#176) (1 -13.); vas dobónyíl (#189) (14 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
261,62 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 423 |
Kedvenc táborhely: 291,12 |
Kisebb kívánság: legutóbb 2018. évben 6. hónapban. |
Legfeljebb 90 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 61, 60, 58, 65, 59, 64, 63, 62 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya gyümölcse 20/20 | Pszi katalizátor 50/50 | Max életkor 182 év |
Átcsoportosítási és instabil keret: 388 030 TVP | Az alábbi olimpiai fáklyák jártak nálad: 8. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 85/33 | 2. nyomkövetés: | 132/35 (+10%) | 3. mászás: | 14/41 |
4. csapdakészítés: | 48/93 (+10%) | 5. csapdaészlelés: | 22/2 | 6. gyógyítás: | 39/79 |
7. titkosírás: | 9/50 | 8. felderítés: | 33/16 | 9. szörnyidomítás: | 7/99 |
10. teológia: | 136/7 (+40%) | 11. taumaturgia: | 122/37 (+16%) | 12. szerencsejáték: | 12/89 |
13. versengés: | 30/92 | 14. harcművészetek: | 38/5 | 15. zene: | 58/17 (+25%) |
16. szörnyismeret: | 100/16 (+56%) | 17. pszi: | 58/14 (+3%) | 18. zárnyitás: | 27/25 |
19. vadászat: | 21/12 | 20. vitalitás: | 7/45 | 21. bányászat: | 34/35 (+2%) |
22. testépítés: | 93/73 | 23. úszás: | 10/72 | 24. főzés: | 39/54 (+11%) |
25. csapatmunka: | 8/0 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 43 | |||
1. sebzés bónusz: 1 | 2. támadás bónusz: 1 | 3. védekezés: 1 | 9. gyors fejlődés: 3 |
10. vp regeneráció: 4(5) | 11. kincskeresés: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 3 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (szent jogar (#150)) |
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért |
segítesz max. 1 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 40 darabot ), amnioszt (#203) (max. 20 darabot ), csalánvirágot (#582) (max. 50 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 30 darabot ), fokhagymát (#403) (max. 20 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (127) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
szintszívó lények (#9097), öregedést okozó lények (#9095), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 7, max: 50) |
bámulatos zombi (#896), apró lidércfi (#930), árnyékfoltozó (#932), szolgalidérc (#931), ml'othag szürcsölő (#415), nekrobestia (#933), templomos lovag (#587) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
gigaököl (#49, 16 VP) | villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) |
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) | tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) |
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
hhaar burka II (#162, 10 VP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) |
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | Techiulan aurája (#261, 200 VP, 5 TVP) |
érckonverzió (#275, 3 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
manók idézése (#360, 60 VP, 60 TVP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | múltidézés (#369, 150 VP, 10 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) | Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP) |
gázpajzs (#467, 20 VP) | kinematurgia (#482, 36 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | csábmosoly (#16, 9 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | bűvölés (#20, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) |
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) | kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | agyburok (#90, 11 VP) | agyroppantás (#91, 16 VP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) | széljárás (#138, 15 VP, 5 TVP) |
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | pszi ragyogás (#166, 21 VP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) |
feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 20 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | fényaura (#211, 40 VP, 5 TVP) |
menekülés (#212, 12 VP) | fürkésző szemek (#213, 25 VP) | lélektisztulás (#215, 30 VP, 5 TVP) |
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | armageddon (#218, 100 VP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | Solisar aurája (#240, 18 VP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) |
ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
A varázslatok tanulására elkölthető: 110 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | állatvédelem (#192) | vámpirizáció (#1) (8640,10) | áldomás (#6) (9807,45) |
Pörhemór köre (#205) (111,10,1) | lélektisztulás (#215) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) | Symulf rúnája (#182) | láth. észlelése (#78) | a lélek védelme (#57) |
erőpajzs II (#63) | esszenciavédelem 2 (#188) | fényaura (#211) | hadiszerencse III (#59) |
Techiulan aurája (#261) | mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
25. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
bo'adhun csapás (#266), izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51), oldás (#372) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
energiatüskék (#29) | >> | pszi elementál (#221) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | tűzgolyó (#155) | >> | varkaudar che-pap (#704) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | tűzgolyó (#155) | >> | sötét kaszás (#591) | |
tűzgolyó (#155) | >> | Alkotó (#578) | tűzgolyó (#155) | >> | Teremtő (#579) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
fürgülés (#92) | >> | ősi csontvázúr (#623) | fürgülés (#92) | >> | ezeréves lélek (#634) | |
fürgülés (#92) | >> | kyorg őrgólem (#567) | védelem sav ellen (#36) | >> | varkaudar őslich (#402) | |
tompítás (#40) | >> | Teremtő (#579) | tompítás (#40) | >> | Alkotó (#578) | |
tükörpajzs (#101) | >> | őshonos sziklozug (#447) | oldás (#372) | >> | élőholt pöffeteg (#557) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | zafír sárkány (#329) | fürgülés (#92) | >> | ködmedúza (#449) | |
fürgülés (#92) | >> | varkaudar che-pap (#704) | fürgülés (#92) | >> | Quwaxotix (#961) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | nők (#999) | elektromos pajzs (#51) | >> | férfiak (#998) | |
tompítás (#40) | >> | massza (#217) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A szerelem papja nem fárad el egykönnyen. Vegyél részt egyazon körben (ebbe nem számít bele a táborozás alatti idő) három sikeres Feltételes Udvarlásban! |
2.) Mekkora tréfa lenne öt albinó küklopsz kihívása és legyőzése, csak úgy bámulnának azzal az egy bamba szemükkel! (számláló: 0) |
3.) A pszi elementálok sok mentálmágus életét keserítik meg. Téríts el hármat attól a szándékától, hogy még egyszer Ghallára merészkedjen! (számláló: 0) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke házikó (504): kész. városháza (Qvill) (527): kész. törpe házikó (532): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): 46. labirintus (98,12). sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): kész. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): kész. a Borzalom Fellegvára (671): kész. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): kész. történelemkutató intézet (691): kész. barbár barlang (692): kész. karbionális látomás (693): 111. labirintus (270,57). Zarknod ónixpiramisa (695): többek közt 980. tárgyat kell leadnod. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 357. szörnyet kell befognod. kémhálózat (744): kész. tündérpalota (750): kész. tündérpalota (751): kész. tündérpalota (752): kész. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): kész. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): kész. Fősátor (770): kész. tündérpalota (830): új. |
ISMERT LABIRINTUSOK |
2, 5, 6, 15, 16, 22, 25, 26, 27, 33, 34, 35, 36, 41, 42, 46, 58, 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65, 67, 68, 70, 71, 72, 73, 74, 75, 76, 77, 78, 79, 80, 94, 95, 97, 98, 99, 100, 101, 103, 104, 105, 106, 107, 108, 109, 110, 111, 121, 122, 123, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 165, 166, 192, 193, 200, 201, 202, 203, 245. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 4, 12, 15, 26, 33, 34, 35, 36, 44, 46, 47, 49, 51, 52. |
Kész: 3, 6, 11, 16, 17, 18, 19, 20, 23, 40, 41, 42. |
HŐSTETTEID |
Büszkén hordod a varkaudar invázió vas emlékérmét. |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 210 (limit: 1265), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 21455. |
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 193, a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 22 555. |
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 38, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 453. |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 8, pontszámod: 152. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | amniosz (#203) | 1 | deus ex machina (#1) | 1 | fekete gyöngy (#99) | |||
29 | kaja (#2) | 3 | kreiton esszencia (#892) | 1 | madártoll (#112) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | pirkit (#153) | 1 | purifikátor háj (#269) | |||
1 | tükör (#43) | 2 | vámpírfog (#1221) | 1 | varázskő (#305) | |||
2 | vas dobónyíl (#189) | 15 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1288 | arany (#50) | 1 | áldott kő (#642) | 1 | arany foggyűrű (#776) | |||
1 | dözmöng szív (#122) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | rókafarok (#124) | 2 | sáfránypor (#211) | 2 | skorpiókarom (#911) | |||
7 | spiritusz (#170) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 1 | tudás gyöngye (#522) |
260 | 261 | 262 | |
61 | |
|
|
62 | |
|
|
63 | |
|
|