Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2010. máj. 11. 9h:10' EZ A 836. JÁTÉKHETED, 748. FORDULÓD 837. játékheted kezdete: máj. 12. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #1952 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 71. varázslatot a 26. varázslatot a 361. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 377. varázslatot a 363. varázslatot a 383. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 165. varázslatot a 224. varázslatot a 72. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 11. varázslatot a 319. varázslatot a 192. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 88. varázslatot a 188. varázslatot a 86. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod az 53. varázslatot a 28. varázslatot a 220. varázslatot |
* 7. KP: | elmormolod a 209. varázslatot a 243. varázslatot a 213. varázslatot |
* 8. KP: | elmormolod a 182. varázslatot a 178. varázslatot a 168. varázslatot |
* 9. KP: | kézbeveszed/felveszed az 527. tárgyat a 996. tárggyal a 466. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 84. varázslatot |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmazol: bevetsz egy direkt kontaktus I pszit. Elszívod ellenfeled pszi energiáit! (+110 pszi pont.) Ellenfeled végigsöpör rajtad egy az agy kifacsarása pszi támadással. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy ősvillám varázslatot. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: gömbvillám varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a zafír sárkány jobb oldalát. (10 támadással 725 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (97 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a zafír sárkány testét. (4 támadással 719 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+144 életerő). Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a zafír sárkány testét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A zafír sárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A zafír sárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a zafír sárkány megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a zafír sárkány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy fűszertartó, 4 aranylánc [aranylánc ládikóba-> nem kaptál semmit! -2 ÉP], 22 arany és 3 borostyán függő [borostyán függő ládikóba-> 18 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 sárkánypikkelyt. Jutalmad nem marad el (+146 varázspont). (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1549, sebződés: 147, gyógyulás: 186, összesen: +39 ÉP}
vv 147 19 73 | elmormolod a 147. varázslatot a 19. varázslatot a 73. varázslatot |
kb 2 15 | kiveszel a bankból a 2. tárgyat (15 darabot) |
hh 1618 1253 248 | használod az 1618. tárgyat az 1253. tárgyat a 248. tárgyat |
h 341 1281 5 | használod a 341. tárgyat |
h 341 292 50 | használod a 341. tárgyat |
m 1 1 2 | mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Gyógyulsz (+4 életpont). Egy ősi hurrikán varázslatot dobsz ellenfeledre. 121 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt teriád elkínzott fejét. (10 támadással 747 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt teriád jobb vállát. (12 támadással 2318 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével jól megszurkálod az élőholt teriád jobb oldalát. (9 támadással 905 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (6 támadástól 748 életpontot vesztesz.) Pusztító lándzsával megdöfködöd az élőholt teriád testét. (9 támadással 1744 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megkarcolod az élőholt teriád fejét. (1 támadással 108 életpontot sebezve.) Az élőholt teriád néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (6 támadástól 695 életpontot vesztesz.) Az élőholt teriád összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] Varázserőd töltődik (+146 varázspont). 72690 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5943, sebződés: 1443, gyógyulás: 20, összesen: -1423 ÉP}
(Továbbmész...) [473,33] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teknős territóriumot. (ld. enc.)
(Feltételes kutatás:) Pontosan tudod, hogy az életeddel játszol, mikor átléped a territórium határát, de hát veszély nélkül nincs kockázat, ahogy mondani szokás... Egyik bokortól a másikig lopózol, miközben minden érzékeddel a környezeted pásztázod. Jól tudod, bárhonnan érkezhet váratlan támadás. A nyomasztó csendet csak a csörtetésed zaja töri meg. Egy butuska, rontásűző dallamot dúdolgatsz, amit még anyádtól hallottál... aztán felhagysz vele. Ez most itt nem segít. Sosem hitted volna, hogy egy ekkora szörnyeteg képes lehet ilyen hangtalanul lopakodni. Csak a sokéves kalandozó-tapasztalat ment meg a hátba támadástól. Egy káoszteknőc védelmezi a vadászterületét.
Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Ellenfeled lángcsóva varázslatot lő rád. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Ellenfeled kitátja pofáját, és tüzet fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával teljesen átdöföd a káoszteknőc testét. (1 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Gonemutlan tőrével felnyársalod a káoszteknőc puha lábát. (1 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A káoszteknőc állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A káoszteknőc farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 teknőcteknőt. Varázserőd töltődik (+146 varázspont). 4106 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 287, sebződés: 32, gyógyulás: 67, összesen: +35 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a páncélfoltozó testét. (10 támadással 745 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a pusztító lándzsát a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a páncélfoltozó testét. (12 támadással 2339 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a páncélfoltozó kemény hátpáncélját. (8 támadással 824 életpontot sebezve.) A páncélfoltozó újból meg újból lesújt rád. (8 támadástól 147 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+8 vp). A páncélfoltozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+146 varázspont). 46654 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3908, sebződés: 147, gyógyulás: 12, összesen: -135 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi hurrikán varázslat. 322 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a páncélfoltozó kemény hátpáncélját. (10 támadással 743 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a páncélfoltozó bal lábát. (12 támadással 2347 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a páncélfoltozó bal lábát. (9 támadással 921 életpontot sebezve.) A páncélfoltozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (8 támadástól 129 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+9 vp). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Kiváló munka volt (+146 varázspont). 46654 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4011, sebződés: 451, gyógyulás: 12, összesen: -439 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fizikai pajzs vibrál körülötted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a planktonmester testét. (10 támadással 761 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a planktonmester kemény hátpáncélját. (12 támadással 2316 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével többször eltalálod a planktonmester bal oldalát. (9 támadással 896 életpontot sebezve.) A planktonmester megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 501 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 329 életpontot vesztettél. Pusztító lándzsával többször eltalálod a planktonmester jobb lábát. (5 támadással 970 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével meghorzsolod a planktonmester testét. (1 támadással 99 életpontot sebezve.) A planktonmester harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 485 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 349 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 60310 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5042, sebződés: 1664, gyógyulás: 12, összesen: -1652 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy fizikai pajzs varázslattal készülsz a csatára. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy ősi hurrikán. 130 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A lény immúnis erre a varázslatra! Gyógyulsz (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt teriád farkát. (10 támadással 744 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az élőholt teriád elkínzott fejét. (12 támadással 2319 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével többször eltalálod az élőholt teriád testét. (9 támadással 930 életpontot sebezve.) Az élőholt teriád többször végigkarmolja a derekadat. (6 támadástól 692 életpontot vesztesz.) Pusztító lándzsával többször eltalálod az élőholt teriád testét. (7 támadással 1345 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megkarcolod az élőholt teriád nyakát. (1 támadással 106 életpontot sebezve.) Az élőholt teriád csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (6 támadástól 649 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 3 teriád férget. [teriád féreg ->eldobod] 72690 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5574, sebződés: 1341, gyógyulás: 20, összesen: -1321 ÉP}
(Továbbmész...) [474,33] A terep változik, dombok közt vagy. Találsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (ilkin érc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Felismered a közeledőt. Csak egy csapat rezisztens zsizsik. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ősteológia). Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeledre isteni átok varázslatot lősz. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy banshee-sikoly. 4 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a rezisztens zsizsik nagyját. (10 támadással 564 életpontot sebezve.) Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a rezisztens zsizsik bal oldalát. (12 támadással 2102 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+421 életerő). Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a rezisztens zsizsik nagyját. (9 támadással 737 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+148 életerő). A 1142 rezisztens zsizsik rágószerve borzalmas sebeket váj hasadba. (1142 támadástól 1142 életpontot vesztesz.) A lény idődet lopja (-15 TVP). Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a rezisztens zsizsik testét. (10 támadással 1729 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+346 életerő). Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a rezisztens zsizsik testét. (1 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (432 támadástól 432 életpontot vesztesz.) Elszenveded a kronoérintést (-14 TVP). A 432 rezisztens zsizsik még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 46947 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5218, sebződés: 1574, gyógyulás: 956, összesen: -618 ÉP}
v 198 460 2 | elmormolod a 198. varázslatot |
h 1477 5 5 | használod az 1477. tárgyat |
[469,38] Minden mintaszerűen megy: az Utazók Gyűrűjéből előkerül a vitorláshajó, a fedélzetre lépsz, a vitorlát felhúzod, és már neki is vághatsz a tengernek.
h 1168 1 | használod az 1168. tárgyat |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
m 6 7 6 | mozogsz nyugatra, északnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy ősi hurrikán varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 295 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 31 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a legendás godzilla testét. (10 támadással 748 életpontot sebezve.) Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a legendás godzilla fejét. (12 támadással 2398 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+480 életerő). Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a legendás godzilla jobb lábát. (9 támadással 893 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+179 életerő). A legendás godzilla fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 260 életpontot vesztesz.) A szörny farka lecsap a jobb karodra. (1 támadástól 554 életpontot vesztesz.) Összetipor lábával. 135 életpontot vesztettél. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a legendás godzilla jobb lábát. (10 támadással 1941 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+389 életerő). Gonemutlan tőrével megbököd a legendás godzilla fejét. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A legendás godzilla belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 244 életpontot vesztesz.) A legendás godzilla farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 521 életpontot vesztesz.) A teremtmény rád tapos. 132 életpontot vesztettél. A legendás godzilla összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 72868 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 6411, sebződés: 1846, gyógyulás: 1094, összesen: -752 ÉP}
(Továbbmész...) [467,37] Kezedbe veszed az Utazók Gyűrűjét, és elmormolod a varázsigéket, utána már minden megy a maga útján: a vitorlás hajód rendben megjelenik előtted. Pompás szerkezetnek tűnik, ahogy a tengerpartot mosó hullámokon ringatózik - állapítod meg. Felcuccolsz rá, majd a vitorlát felvonva nekivágsz a tengernek. Sehol semmi, amíg csak a szem ellát a tengeren... várjunk csak! Van itt valami! Felismered a közeledőt. Csak egy neidin angolna. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy fizikai pajzs varázst. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy isteni átok varázslatot dobsz ellenfeledre. Ellenfeled -25 szerencsét kap a harc időtartamára. A szilánk működik (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy banshee-sikoly varázslat. 36 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a neidin angolna jobb oldalát. (10 támadással 749 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a neidin angolna testét. (12 támadással 2358 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+472 életerő). Gonemutlan tőrével jól megszurkálod a neidin angolna csúszós bőrét. (9 támadással 925 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+186 életerő). A neidin angolna kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 71 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a neidin angolna a farkával a bal válladra. (3 támadástól 160 életpontot vesztesz.) Egy villámcsapás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Pusztító lándzsával többször eltalálod a neidin angolna testét. (5 támadással 986 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+198 életerő). Gonemutlan tőrével megkarcolod a neidin angolna testét. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). A neidin angolna megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (3 támadástól 185 életpontot vesztesz.) A neidin angolna farka jobb karodra és kezedre csap le. (3 támadástól 158 életpontot vesztesz.) Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 39 életpontot vesztettél. A neidin angolna most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 angolna szálkát. 50122 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 5151, sebződés: 613, gyógyulás: 900, összesen: +287 ÉP}
(Továbbmész...) [466,37] A szél kitart, a vitorlásod himbálózva szeli tovább a tenger hullámait. Mindenütt csak víz, akármerre nézel. A szörny előtt, és a szörny után is. Héhéhé! Egy cunami teknős nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: izomernyesztés varázslatot lő rád. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 326 életpontot vesztettél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi hurrikán varázslatot, majd rád küldi. 341 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 9 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a cunami teknős kemény hátpáncélját. (9 támadással 667 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a cunami teknős jobb oldalát. (11 támadással 2097 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a cunami teknős testét. (8 támadással 817 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 96 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Egy izomernyesztés varázslatot dob rád a másik. Elernyedsz! (Kevesebbszer fogsz támadni.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy természet haragja. 90 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. Pusztító lándzsával megdöfködöd a cunami teknős testét. (6 támadással 1172 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével kicsit megsebzed a cunami teknős bal lábát. (1 támadással 105 életpontot sebezve.) Távolról széllöket varázslatot lő rád a másik. 420 életpontot vesztettél. Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 334 életpontot vesztettél. Egy természet haragja varázslattal köszönt csatapartnered. 79 életpontot vesztettél. Darabokra robban egy birtokodban levő deus ex machina. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 9 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 77089 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4858, sebződés: 1686, gyógyulás: 12, összesen: -1674 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
h 697 9999 | használod a 697. tárgyat |
m 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy őstűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 98 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a viharrája testét. (10 támadással 481 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (194 életpontot vesztettél.) Elszántan ellenfeledre rontasz. Pusztító lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a viharrája testét. (12 támadással 2020 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+405 életerő). Gonemutlan tőrével megdöfködöd a viharrája egyik uszonyát. (9 támadással 655 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+132 életerő). A viharrája csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 185 életpontot vesztesz.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (181 életpontot vesztettél.) A viharrája farka jobb karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 52 életpontot vesztesz.) Ellenfeled kitátja pofáját, és máris elektromos szikrák repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (192 életpontot vesztettél.) Pusztító lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a viharrája áramtól izzó bőrét. (2 támadással 359 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Gonemutlan tőrével megérinted a viharrája áramtól izzó bőrét. (1 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). A viharrája többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 237 életpontot vesztesz.) A szörny villámokat lehel! Villámgyorsan lehajolsz, de még így is görcsbe rándulnak az izmaid. (180 életpontot vesztettél.) A viharrája farka bal karodra és kezedre csap le. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (191 életpontot vesztettél.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 rájabőrt. [rájabőr ládikóba-> 3 arany, -2 ÉP] 37017 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 3706, sebződés: 1458, gyógyulás: 647, összesen: -811 ÉP}
(Továbbmész...) [464,37] Hajód vígan szeli a habokat. A fene egye meg! Épp mikor végzel a hajópadló felsikálásával, akkor támad rád egy szörny! Csak egy bálnarák. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Gyógyulsz (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 89 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bálnarák ollóját. (10 támadással 277 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pusztító lándzsát a másikra rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával jól megszurkálod a bálnarák testét. (12 támadással 1092 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+219 életerő). Gonemutlan tőrével néhányszor megkarcolod a bálnarák bal oldalát. (9 támadással 370 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+75 életerő). Itt is, ott is célba talál a bálnarák ollója. (2 támadástól 288 életpontot vesztesz.) A fedélzetet megrongálja a támadás. (-3% használhatóság.) Pusztító lándzsával többször eltalálod a bálnarák testét. (12 támadással 1140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Gonemutlan tőrével gyengén megszurkálod a bálnarák ollóját. (9 támadással 357 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+72 életerő). Gyengül a védelmed - a bálnarák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 257 életpontot vesztesz.) A csata hevében hajód is sérül: a vitorlavászon néhány helyen elszakadt. (-2% használhatóság.) Pusztító lándzsával megdöfködöd a bálnarák testét. (12 támadással 1132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+227 életerő). Gonemutlan tőrével valamennyire megsebezgeted a bálnarák bal középső lábát. (2 támadással 89 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Gyengül a védelmed - a bálnarák ollója véres sebeket ejt a testeden. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A támadás rongálja hajód állapotát is. (-1% használhatóság.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 38805 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 4578, sebződés: 779, gyógyulás: 864, összesen: +85 ÉP}
v 84 290 | elmormolod a 84. varázslatot |
ek 40 10 | t. energia kisütése: 40 10 |
vv 199 | elmormolod a 199. varázslatot |
h 1268 784 | használod az 1268. tárgyat |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fizikai pajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy elnyelés varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Az elnyelés kiolt minden védekező varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 58 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy banshee-sikoly varázslatot. 49 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Egy vérbeli borzongás varázslatot dob rád a másik. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 10 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a ködmágus átlátszó alakját. (10 támadással 388 életpontot sebezve.) Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a ködmágus testét. (12 támadással 1198 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével megdöfködöd a ködmágus bal lábát. (9 támadással 466 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 148 életpontot vesztesz.) Ellenfeled ősi sorvasztás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Pusztító lándzsával megdöfködöd a ködmágus testét. (4 támadással 384 életpontot sebezve.) Gonemutlan tőrével épp hogy megszúrod a ködmágus átlátszó alakját. (1 támadással 53 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 128 életpontot vesztesz.) Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy ősi sorvasztás varázslat. Semmi eredménye! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 arx tekercs [arx tekercs ládikóba-> 100 arany, -2 ÉP]. 36896 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2596, sebződés: 278, gyógyulás: 20, összesen: -258 ÉP}
vv 79 167 73 | elmormolod a 79. varázslatot a 167. varázslatot a 73. varázslatot |
im 0 4 | imádkozol |
p 195 20 | használod a 195. pszi képességet |
ef 38 502 | energia fejlesztése 38 |
szk 796 896 7024 | keresed a 796. szörnyet a 896. szörnyet a 7024. szörnyet |
* 1. BP: | elmormolod a 15. varázslatot |
* 2. BP: | elmormolod a 323. varázslatot |
Gyorsan felraksz egy fizikai pajzs varázslatot. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Gyógyulsz (+4 életpont). Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őstűz varázslat. 46 életpontot sebeztél. A szilánk működik (+4 életpont). Egy banshee-sikoly varázslattal köszöntöd a másikat. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés totemblarg kitinpáncélját. (10 támadással 748 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-11 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Marokra fogva a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés totemblarg testét. (4 támadással 761 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+153 életerő). Gonemutlan tőrével megérinted a tüskés totemblarg egyik lábát. (1 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) A dolgot még 11 aranyad bánja. A tüskés totemblarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kitintüskét. [kitintüske ládikóba-> 4 arany, -2 ÉP] 19611 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1679, sebződés: 58, gyógyulás: 197, összesen: +139 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fizikai pajzs. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. A szilánk működik (+4 életpont). Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Egy őstűz varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). Mélyen koncentrálva, megidézel egy banshee-sikoly varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 10 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tleikan amazon testét. (10 támadással 758 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a pusztító lándzsát ellenfeledre ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával több döféssel felnyársalod a tleikan amazon jobb lábát. (8 támadással 1560 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+313 életerő). Gonemutlan tőrével megkarcolod a tleikan amazon bal karját. (1 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Karmával néhányszor a tleikan amazon megcsapja a fejedet. (2 támadástól 91 életpontot vesztesz.) A tleikan amazon csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 89 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 25070 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:+1; {Lőfegyver fejlődés: össz: 1%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2511, sebződés: 180, gyógyulás: 357, összesen: +177 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fizikai pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Az ősi mágia oltalmazón körbeöleli testedet. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őstűz varázslatot. 41 életpontot sebeztél. Gyógyulsz (+4 életpont). A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 őstaumaturgia). Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre banshee-sikoly varázslatot lősz. 27 életpontot sebeztél. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy Asylux átka varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 10 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kreiton átokmester ráncos csápját. (10 támadással 748 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Pusztító lándzsával tökéletesen perforálod a kreiton átokmester ráncos csápját. (7 támadással 1352 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+271 életerő). Gonemutlan tőrével megbököd a kreiton átokmester jobb lábát. (1 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). A kreiton átokmester elhibázza az ütést csápjával. Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az Istenek Talizmánja semlegesíti a varázslatot. A kreiton átokmester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 10 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 30420 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: 25% esély:0; {Lőfegyver fejlődés: össz: 0%} Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-23 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). Megújítod az áldomás varázslatot. [-20 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 0, gyógyulás: 317, összesen: +317 ÉP}
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | elmormolod a 168. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 5. BP: | elmormolod a 326. varázslatot a 309. varázslatot a 316. varázslatot |
* 6. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 7. BP: | elmormolod a 25. varázslatot a 25. varázslatot a 25. varázslatot |
* 8. BP: | kézbeveszed/felveszed az 1158. tárgyat a 821. tárggyal |
* 9. BP: | elmormolod a 84. varázslatot |
* 10. BP: | használod az 1268. tárgyat |
Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.
tf 1 11 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 11 pontért |
ÉLŐHOLT TERIÁD (799. SZÖRNY) A teriádok nagyon hosszú életűek. Az aggastyánkor elérése előtt csupán két módon halhatnak meg. Először is, egyikük időnként odavész egy-egy magas rangú ryuku kalandozóval vívott csatában - persze ehhez vagy nagyon nagy szerencséje kell legyen az ellenfelüknek, vagy irtózatos hatalma. Ezenkívül van egy belső ellenségük is, egy betegség, amely menthetetlenül végezni képes velük. Ha láttál már teriád ámokfutót, tudod, miféle ragályról van szó. Ha egy teriád elpusztul, a férgei félig felzabálják az agyát, és átveszik teste felett az uralmat. Ezáltal egy második, lélek nélküli életre kárhozik a szerencsétlen teremtmény. Ha így járt teriáddal találkozol, semmi jóra ne számíts! |
TEKNŐS TERRITÓRIUM (1513. TEREPTÁRGY) Amikor egy tavacska mocsárrá poshad, és természetes élővilága megszűnik létezni, avagy végérvényesen, és visszavonhatatlanul átalakul, a történet mögött általában a teknősök állnak. Jó néhány fajtájuk ismeretes errefelé, és a többségük nagy előszeretettel tanyázik a mocsarak mélyén, egyikről-másikról pedig még az is egyértelműen bizonyított, hogy képesek új ingoványt kialakítani. Ha egy teknősök által lakott mocsárba tévedsz, és elkerülöd a mindig éber őrszem figyelmét, akár alaposabban is szétnézhetsz a környéken, hátha találsz valami értékeset. [Ehhez legalább 80 TVP-ért kell kutatnod a KUT paranccsal. A többi, kikutatható területhez hasonlóan, a territóriumban is csak egyszer érdemes próbálkoznod fordulónként.] |
PÁNCÉLFOLTOZÓ (945. SZÖRNY) A hoariánok meséiben a páncélfoltozó teknős egy öreg, és jóságos apó képében jár-kel a szigetlakók között, mindenkin önzetlenül segítve, akivel csak találkozik. Gyakran ábrázolják más teknősök megmentőjeként, vagy azok sámánjaként. Nem tudni, hogy a bennszülöttek honnan vették mindezt, mert a páncélfoltozóként ismert szörnyeteg egyáltalán nem békés, és jóságos. Kétségtelen, hogy képes maga körül gyógyító energiát is felszabadítani, ugyanakkor azonban pusztító képességei is vannak. Azt a tavacskát, ahová egy páncélfoltozó beköltözik, hamarosan elhagyják az egyéb ragadozók, mert jó kalmár módjára először a konkurenciát irtja ki maga körül. A tó lassan elveszíti minden lüktetését, a halak és más lények kipusztulnak belőle, aztán szép lassan mocsárrá alakul. S hogy mit tégy, ha összeakadsz ezzel a ravasz és hatalmas teknőssel? A legjobb lenne talán elmenekülni. |
PLANKTONMESTER (948. SZÖRNY) A teknős planktonmesterek a teknős kolónia "létfenntartói". Gyakran ellátogatnak a tengerhez, és onnan irdatlan mennyiségű planktont hoznak a mocsárban lakó kolónia részére. Valószínűleg régen a mocsár helyén is tenger volt, és akkor még nem kellett ennyit vándorolniuk az élelem miatt. A planktonmesterek feladata az elhullott teknősök eltakarítása, újrahasznosítása is. A teknősök, intelligenciájuk ellenére, nem temetik el elpusztult társaikat, hanem testüket újra felhasználják különböző célokra. Néhány meg nem erősített tudományos értekezés szerint a planktonmester parancsolni tud a mocsárban megtalálható összes organizmusnak, és képes azok erejét a saját javára fordítani. Hogy ez pontosan mit jelent, azt persze senki sem tudja. |
MISZTIKUS TOJÁS (1515. TÁRGY) Nem tudod, milyen szörny tojása lehet, csak azt látod biztosan, hogy semmilyen általad ismert fajéra nem hasonlít. Ha megszagolod, erős, fanyar bűzt érzel, ezért nincs gusztusod megkóstolni, ráadásul jelentős mágikus energia is összpontosul benne, tehát nyilván értékes lehet. Ha a boltos nem adna érte egy rakás aranydukátot, biztos nem agyalnál annyit rajta, hogy vajon mire is használható. |
REZISZTENS ZSIZSIK (890. SZÖRNY) A rezisztens zsizsik egyetlen példánya semmiféle veszélyt nem jelent nemhogy rád, de egy már járni képes gyermekre sem. Ez a rejtelmes pókfajta alig nagyobb az öklödnél, nem sző hálót, és még csak mérget sem választ ki. Ellentétben a közismert pókokkal, a zsizsiknek kitinpáncélja is van, ami alatt ehető, fehér húst találsz, ezért nem véletlen, hogy a dombvidék szörnyei előszeretettel fogyasztják ezt az ártalmatlan lényt. S hogy mégis miért nem lehet egy pöccintéssel arrébb hessegetni a zsizsiket? Mert ritkán jár egyedül. Leginkább ezer-ezerötszáz fős hordákban portyázik, minden ehetőt fellegelve, ami csak az útjukba esik, legyen az fű, fa, vagy menekülni képtelen kalandozó! Hogy miért nevezik zsizsiknek, az nyilvánvaló, de hogy miért kapta a "rezisztens" jelzőt, az majd csak akkor fog kiderülni, ha varázsolni próbálsz rá. |
NEIDIN ANGOLNA (921. SZÖRNY) A neidin angolna egy békés (bár valljuk be, gigászi méretű) tengeri kígyónak látszik, ahogyan szürke alapon barna pöttyös úti ruhájában, lassan eltúrázik a hajód alatt, ügyet sem vetve rád, meg a halakra. Nos, nyilván egy degeszre tömött hasú angolnát láttál, mert bizony, ha hajtja az éhség, szinte bármire képes egy falatnyi kalandozóhúsért! Bár nincsenek hatalmas agyarai, mérge, vagy halált okozó érintése, mégis jó eséllyel indul ellened, mikor halkan kiemelkedve a habokból lecsap rád napfürdőzés közben. A neidin angolna ugyanis képes igen erős elektromos teret gerjeszteni maga körül, ami hosszú percekre megbéníthatja áldozatát. Talán mondanom sem kell, hogy hol fogsz majd ébredni a dermedtségből: az angolna feneketlen gyomrában! |
CUNAMI TEKNŐS (944. SZÖRNY) A teknősök közül csak igen kevés él a szárazföldön, a többségük inkább a végtelen óceán mélységeit kedveli. A cunami teknős azonban mindkét területen jól elboldogul, találkozhatsz vele a nyílt tengeren, és az eldugott mocsarak mélyén egyaránt. Általában meglepetésből támad, hatalmas teste szinte kirobban a vízből, óriási hullámokat keltve, innen ered az elnevezése is. Ha összeakasztod vele a bajszod, igen hatékony varázslataival kell számolnod. Fajtársaival ellentétben az ő esetében felesleges a legmegfelelőbb fegyverekre szót vesztegetni, ugyanis egyaránt jól védett minden típusukkal szemben. Mivel páncéljáról leperegnek a varázslatok, így taktika gyanánt csak azt tanácsolhatom: jobb, ha elkerülöd őt! |
VIHARRÁJA (917. SZÖRNY) Egy szörny, ami nem úszik, hanem repül a vízben! Ez a gondolat fogalmazódik meg benned, amikor először látod a hajód alatt elsuhanni ezt az óriási ráját. Ahogy fehér cápára vadászva, lustán hajtja magát előre, elcsodálkozol: a viharrája két szárnyának végpontjai akár 15 méterre is lehetnek egymástól. Az igazi lételeme azonban mégsem a víz, hanem a vihar, amiből bőven kijut minden hajósnak a Fájdalom Tengerén. Ilyenkor a felszínre emelkedik, s egy szökkenéssel meglovagolva a szelet, elvitorlázik a levegőben. Aztán az istenek óvják azt a magányos hajóst, aki ilyenkor a közelében van! Nem elég, hogy a farka egyetlen suhintásával képes az árbócrudat szilánkokra zúzni, de a végén még alkarnyi, halálos mérget rejtő tüskék is meredeznek. Ha a balszerencséd úgy hozza, és egy viharrája szemel ki prédájául, talán leginkább vágófegyverrel érdemes próbálkoznod. |
BÁLNARÁK (923. SZÖRNY) Nem csak a méretével, hanem alakjával, és viselkedésével is kiérdemelte az elnevezést ez az óriási rákfajta. A ryuku bálnavadászok akasztották rá, mivel a rutintalan hajóskapitányok könnyen összetéveszthetik a vízből kiemelkedő, barnás-fekete hátát a bálnákéval. Ha ez bekövetkezik, és a kivetett szigonyok sorra lepattannak kemény páncéljáról már késő a hibán elmélkedni. A bálnarák villámgyorsan felemelkedik, és hatalmas ollóival ugyanolyan könnyedén csattintja ketté az árbócot, mint a szerencsétlen halászokat. Az igazi baj akkor következik be, ha sikerül felkapaszkodnia a hajóra, ugyanis ekkor már nem elégszik meg néhány ollócsapással. A fedélzetet módszeresen szétrombolva, olyan eleganciával csipegeti ki a menekülő tengerészeket a romok közül, mint ahogyan a kronotapír szemezget a quwargbolyból. Talán magadtól is rájöttél, hogy szúró, vagy vágófegyverrel kiállni ellene esztelenség. |
Erő: | 103 (134) | Szint: | 60 | Merészség: | 10/5 | Magasság: | 155 cm |
IQ: | 104 (130) | Támadás: | 114 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 102 (120) | Védekezés: | 150 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 187/36 év |
Egészség: | 107 (124) | Életpont: | 2996/3686 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 106 (143) | Varázspont: | 6882/2835 | Pénz: | 46798 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 30/0 | Pszi pont: | 1052/688 | Halhatatlanság: | 47 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 15/58 | ökölvívás: | 1/0 | szúrófegyverek: | 69/90 (+9%) |
vágófegyverek: | 41/5 | ütőfegyverek: | 44/74 | lőfegyverek: | 26/32 |
dobófegyverek: | 60/90 (+6%) |
Feltételes fegyverváltás: pusztító lándzsa (#1805) (140%) << Daramoula pálcája (#950) (140%) << Shengoroth karma (#1520) (140%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -9.); bumeráng (#249) (10 -15.); vas dobónyíl (#189) (16 -23.); vas dobónyíl (#189) (24 -29.); vas dobónyíl (#189) (30 -45.); vas dobónyíl (#189) (46 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 .); bűvös shuriken (#562) (998 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 34/15 | 2. nyomkövetés: | 295/25 | 3. lopás: | 1/12 |
4. mászás: | 56/68 | 5. hajózás: | 18/88 (+45%) | 6. csapdakészítés: | 35/89 (-994%) |
7. csapdaészlelés: | 28/13 | 8. gyógyítás: | 106/50 | 9. titkosírás: | 9/41 |
10. felderítés: | 33/82 (+9%) | 11. szörnyidomítás: | 18/97 | 12. teológia: | 287/33 (+111%) |
13. taumaturgia: | 201/70 (+43%) | 14. szerencsejáték: | 9/13 | 15. versengés: | 26/10 |
16. zene: | 33/1 | 17. szörnyismeret: | 145/67 | 18. pszi: | 74/55 (+22%) |
19. zárnyitás: | 42/95 | 20. vadászat: | 19/28 | 21. vitalitás: | 7/53 |
22. bányászat: | 51/8 (+2%) | 23. úszás: | 16/82 | 24. főzés: | 13/74 |
25. ősteológia: | 50/32 (+53%) | 26. őstaumaturgia: | 23/5 (+38%) | 27. csapatmunka: | 7/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 157 | |||
1. sebzés bónusz: 3 | 5. varázslat sebzés: 3 | 6. regeneráció: 4(5) | 7. tulajdonságpont: 1 |
9. gyors fejlődés: 3 | 10. vp regeneráció: 10(11) | 11. kincskeresés: 10 | 12. halhatatlanság: 3 |
14. plusz tp: 10 | 15. rezisztencia: 5 | 16. tulajdonságpajzs: 10 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 5 lehet) |
deus ex machinád 0 mezőre repítsen |
totem 70% életpont alatt (teljes gyógyulás (#133)) |
gyógyítasz 50% életerő alatt 36 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 32 TVP-ért |
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 3 darabot ), lótuszvirágot (#447) (max. 25 darabot ), bűvös shurikent (#562) (max. 7 darabot ), tűzbimbót (#623) (max. 100 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 1 darabot ) |
elfogod szőrös azukát (#903) teriád háló-csapdával (#1280) |
mászol max. 400 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 15, max: 16) |
szintszívó lények (#9097), armageddont lövő lények (#9099), halált okozó lények (#9098), öregedést okozó lények (#9095), purifikátor császár (#393), éjfattyak (#9096), Dl'orkhaugruk (#425), manaelementál (#290), aranyfecske (#283), Raia angyala (#333), élőholt drakolder (#628), teriád varázsló (#798), zafír sárkány (#329), bosszúálló (#562), fokozott burjánzás (#715) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 4, max: 16) |
elf (#2), jók (#990), ml'othag szürcsölő (#415), bűbájlidérc (#761), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
varázsvédelem (#34, 8 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) | varázsvédelem II (#108, 18 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | varázslatfelejtés (#130, 20 VP, 5 TVP) | tűzgolyó (#155, 25 VP) |
tűzmágia (#157, 24 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) | vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) | háló (#186, 24 VP) |
állatvédelem (#192, 25 VP, 5 TVP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
jégoszlop (#231, 24 VP) | Asylux csapdája (#233, 20 VP) | elnyelés (#236, 35 VP) |
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) | Thargodan illúzió (#242, 50 VP) | időtorzítás (#243, 35 VP, 10 TVP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | tl'urlang formázás (#262, 500 VP) | filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | ősi harcmodor (#287, 120 VP) |
varázspajzs (#288, 55 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | jégvihar (#353, 45 VP) |
Morgan rúnája (#363, 33 VP, 33 TVP) | varázsvédő varázs (#370, 140 VP, 5 TVP) | oldás (#372, 15 VP) |
banshee-sikoly (#373, 20 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) | vízelem-idézés (#383, 80 VP, 20 TVP) |
felsőbb beavatkozás (#388, 500 VP, 50 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) |
éhínség (#39, 7 VP) | szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | fiatalítás (#140, 40 VP, 10 TVP) | természet haragja (#141, 25 VP) |
életpajzs (#142, 16 VP) | növényültetés (#143, 40 VP, 20 TVP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | feltámadás (#168, 50 VP, 5 TVP) |
áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) | gömbvillám (#176, 20 VP) | tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) |
méregfelhő II (#193, 18 VP) | megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) |
kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) | vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | menekülés (#212, 12 VP) |
fürkésző szemek (#213, 25 VP) | öntözés (#216, 40 VP, 10 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) |
armageddon (#218, 100 VP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) |
mágia megértése (#226, 0 VP) | ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) | energiaburok (#239, 15 VP) |
Solisar aurája (#240, 18 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | pajzszúzás (#251, 24 VP) |
avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) | bo'adhun csapás (#266, 60 VP) | ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP) |
kiszáradás (#268, 70 VP) | árnyak segítsége (#270, 24 VP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) |
kyorg tudás (#273, 0 VP) | istenítélet (#284, 50 VP) | különcség vonzása (#286, 0 VP) |
időutazás (#356, 1000 VP) | papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | fájdalomtükör (#379, 130 VP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) | az agy kifacsarása (#197, 14 PP) |
agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) | fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) |
spirituális ext. (#249, 0 PP) | pszi fejlesztés II (#295, 100 PP, 100 TVP) | önanalízis (#296, 15 PP, 5 TVP) |
pszi-ernyő III (#297, 20 PP, 5 TVP) | ||
Ősteológia varázslataid | ||
isteni átok (#307, 50 VP) | manapajzs (#308, 1 VP, 5 TVP) | megifjodás (#309, 200 VP, 10 TVP) |
isteni kontaktus (#315, 3000 VP, 300 TVP) | örökkévalóság (#316, 300 VP, 20 TVP) | halhatatlanság (#317, 0 VP) |
fizikai pajzs (#318, 50 VP) | isteni bölcsesség (#319, 200 VP, 4 TVP) | isteni eledel (#326, 70 VP, 6 TVP) |
fizikai pajzs II (#327, 75 VP) | felsőbb relikvia (#328, 500 VP, 50 TVP) | isteni kegy (#376, 90 VP, 5 TVP) |
Őstaumaturgia varázslataid | ||
őstűz (#310, 50 VP) | ősjég (#311, 100 VP) | ősi hurrikán (#312, 150 VP) |
rezisztencia (#313, 70 VP) | őselemi védelem (#314, 50 VP) | őskreáció (#320, 30 VP, 5 TVP) |
nekrofun teremtése (#321, 250 VP, 10 TVP) | szingulár. védelem (#322, 50 VP) | káoszportál (#323, 150 VP) |
fekete energia (#325, 200 VP) | relikvia kreálása (#329, 500 VP, 50 TVP) | általános komponens (#361, 200 VP, 12 TVP) |
redukció (#365, 80 VP, 5 TVP) | ||
Butaság ára beállítás: teológia: +15 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +15 vp 9 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 390 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) | áldomás (#6) | állatvédelem (#192) | feltámadás (#168) |
méregsemlegesítés (#14) | szürkeáll. aktiv (#71) | tulajdonságpajzs (#26) | általános komponens (#361) |
papi aura (#377) | Morgan rúnája (#363) | esszenciavédelem (#165) | mentális pajzs (#72) |
isteni bölcsesség (#319) | esszenciavédelem 2 (#188) | óriáserő (#53) | csupasz izom (#28) |
hatalomvarázs (#220) | fürkésző szemek (#213) | Symulf rúnája (#182) | tárgyvédelem (#178) |
mágikus ütés (#147) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
24. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10) | ||||||
banshee-sikoly (#373), őstűz (#310) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 10) | ||||||
varázsvédelem (#34), életpajzs (#142), védelem sav ellen (#36), védelem tűz ellen (#38), tompítás (#40), fizikai pajzs (#318) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 44, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
bo'adhun csapás (#266) | >> | nők (#999) | bo'adhun csapás (#266) | >> | férfiak (#998) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | pszi elementál lord (#272) | armageddon (#218) | >> | greén örvény (#443) | |
háló (#186) | >> | sötét ülnök (#508) | háló (#186) | >> | tleikan főbíra (#512) | |
háló (#186) | >> | káoszdémon (#547) | bo'adhun csapás (#266) | >> | pszionikus entitás (#553) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | kreiton átokmester (#537) | armageddon (#218) | >> | árnytündér csontváz (#629) | |
armageddon (#218) | >> | fényhozó (#602) | Asylux csapdája (#233) | >> | rothadó borzalom (#633) | |
halálos érintés (#271) | >> | végzetes szójer (#631) | istenítélet (#284) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
Asylux csapdája (#233) | >> | 38. szintű lényekre | direkt kontaktus I (#121) | >> | aranyfecske (#283) | |
armageddon (#218) | >> | baljós árny (#588) | armageddon (#218) | >> | árnygólem (#586) | |
bo'adhun csapás (#266) | >> | eldüeni vándor (#601) | isteni átok (#307) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
direkt kontaktus I (#121) | >> | zafír sárkány (#329) | éjfattyak végzete (#260) | >> | éjfattyak (#9096) | |
istenítélet (#284) | >> | ítélethozó (#731) | halálos érintés (#271) | >> | zg'umrad facsaró (#738) | |
isteni átok (#307) | >> | 48. szintű lényekre | őstűz (#310) | >> | 40. szintű lényekre | |
isteni átok (#307) | >> | zafír sárkány (#329) | háló (#186) | >> | teriád főmágus (#808) | |
halálos érintés (#271) | >> | ódon vízköpő (#954) | ősi hurrikán (#312) | >> | 55. szintű lényekre | |
fekete energia (#325) | >> | 60. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 44, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | kővarangy (#860) | tükörpajzs (#101) | >> | hallgatag térdeplő (#888) | |
fizikai pajzs (#318) | >> | 48. szintű lényekre | védelem tűz ellen (#38) | >> | élőholt drakolder (#628) | |
életpajzs (#142) | >> | Dl'orkhaugruk (#425) | elnyelés (#236) | >> | fertőzött dr.lárva (#630) | |
elnyelés (#236) | >> | ködmágus (#597) | elektromos pajzs (#51) | >> | vérszomjas karvaly (#555) | |
fürgülés (#92) | >> | férfiak (#998) | fürgülés (#92) | >> | nők (#999) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | armageddont lövő lények (#9099) | |
tompítás (#40) | >> | lidérctűz (#457) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +8 védettség; +5 támadás;) státusz: OK |
terrorteknős (#862) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) A természet leghatalmasabb urává váláshoz nagyon jó ösvényt választottál! Csak így tovább! Imádkozz, ha már félhalhatatlanná váltál! |
2.) A terrorteknősök nem tisztelik a természet adományait. Áldozz fel oltáromnál egyet közülük, majd én jobb belátásra térítem őket! |
3.) A moa technika téged is le kell nyűgözzön. Készíts az ősi alkatrészekből távcsövet először nekem, majd magadnak is! |
HŐSTETTEID |
Kiszabadítottad Zarknodot az éjfattyak fogságából, s ezzel közvetve ugyan, de egész Ghallát megmentetted az igazi tl'urlang fenyegetéstől. |
A varkaudarokat megelőzve számtalan labirintus végigjárása folytán, megtaláltad a főfegyverraktárat, amit a Királyság iránti hűséged jeleként teljesen megsemmisítettél, jelentősen hátráltatva ezzel a szervezkedő varkaudarok invázióra való felkészülését. |
Olimpiai helyezéseid: második hely az 5. kategóriában a XV. olimpián. |
Eddigi legjobb helyezésed az alanori íjász- és dobóversenyen: 9. Legjobb pontszámod: 189. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) ment.felfrissülés (255) a butaság ára (273) düh (289) vallási öntudat (290) varázstöltődés II. (296) Valentin napja (328) földmágia (357) a mágia szeretete (393) időfolyamok (394) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 590 TU szükséges.) kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
7 | borkonyó bibe (#312) | 3 | deus ex machina (#1) | 1 | fáklya (#36) | |||
16 | isteni könnycsepp (#260) | 1 | jokonbia ág (#1477) | 1 | kij tekercs (#784) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 5 | ősmatéria (#1254) | 1 | pszi kő (#248) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 1 | quwarg tojás (#360) | 1 | sallank karom (#128) | |||
46 | sárkánypikkely (#292) | 5 | teriád dobóháló (#1281) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||
5 | víz (#27) | 1 | vízionár szem (#102) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1347 | arany (#50) | 1 | angolna szálka (#1465) | 5 | csillezsályalevél (#1253) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 4 | kaja (#2) | 2 | misztikus tojás (#1515) | |||
1 | teknőcteknő (#416) | 3 | teknőstojás (#1514) |