Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2011. okt. 31. 11h:56' EZ A 810. JÁTÉKHETED, 746. FORDULÓD 811. játékheted kezdete: nov. 3. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2129 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 161. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 189. varázslatot a 69. varázslatot a 120. varázslatot |
* 3. KP: | kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1658. tárggyal |
* 4. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 165. varázslatot a 220. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod az 57. varázslatot a 123. varázslatot a 385. varázslatot |
* 6. KP: | elmormolod a 127. varázslatot a 28. varázslatot az 53. varázslatot |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 8. KP: | elmormolod a 188. varázslatot a 224. varázslatot a 209. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat az 1253. tárgyat az 1137. tárgyat |
* 10. KP: | elmormolod a 377. varázslatot |
hh 1096 1098 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1098. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
hh 1096 1096 1096 | használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat |
m 2 | mozogsz keletre |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 202 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a fekélyes hernyó széles száját. (6 támadással 322 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-46 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Visszafojtod lélegzetedet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a fekélyes hernyó széles száját. (8 támadással 1141 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+229 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a fekélyes hernyó széles száját. (5 támadással 378 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+76 életerő). A fekélyes hernyó feléd harap, de sikertelenül. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-25 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A fekélyes hernyó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11983 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2043, sebződés: 71, gyógyulás: 313, összesen: +242 ÉP}
ep 146 240 | építed a 146. tárgyat 240 pontért |
h 144 | használod a 144. tárgyat |
tf 1 27 | fejleszted az 1. tulajdonságodat 27 pontért |
m 7 6 5 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, délnyugatra |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 205 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a hájas okerón testét. (6 támadással 328 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a hájas okerón bal első lábát. (8 támadással 1144 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+133 életerő). Transzformálsz! (+47 varázspont.) Ököllel néhány helyen meghorzsolod a hájas okerón bal első lábát. (2 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A hájas okerón mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A hájas okerón szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1819, sebződés: 0, gyógyulás: 142, összesen: +142 ÉP}
(Továbbmész...) [237,110] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Jókora, imádkozó majmot ábrázoló szobor mellett visz el az utad. Sötétbarna raaba-fa törzséből faragták, amit eléggé megviseltek az eltelt évszázadok. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy elmeszonda. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy agytaposás varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). Sunyi ellenfeled, egy láthatatlan védekező pszi felrakásával szöszmötöl! Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 180 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Semmi hatás! Ellenfeled pszi ragyogás varázslatot lő rád. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: pszi ragyogás varázslatot lő rád. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az elmeszonda bal vállát. (6 támadással 274 életpontot sebezve.) A teremtmény hunyorít egyet. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Emberfeletti gyorsaságot kölcsönöz számodra a kí, de ez szükséges is a Sziklazuhataghoz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az elmeszonda testét. (6 támadással 855 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+85 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd az elmeszonda testét. (1 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. A lény irtózatos robbanással semmisül meg (-109 életerő). Az elmeszonda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1383, sebződés: 109, gyógyulás: 14, összesen: -95 ÉP}
Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő III varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 198 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a harcos hárpia nyakát. (6 támadással 281 életpontot sebezve.) Izzó tűzlény nő ki előtted a földből. Lángoló karmait feléd lendíti, meggyújtva a ruhádat! Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia jobb lábát. (9 támadással 1162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+86 életerő). Transzformálsz! (+96 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a harcos hárpia testét. (4 támadással 279 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A harcos hárpia karmai majdnem eltalálnak! A harcos hárpia még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 15 madártollat. 12423 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1920, sebződés: 0, gyógyulás: 95, összesen: +95 ÉP}
(Továbbmész...) [236,111] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy quwarg ikerbolyt. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié.
(Feltételes mászás:) Ellenőrzöd, hogy a ruházatod tökéletesen zárt-e, majd mászni kezdesz fölfelé a boly oldalán. Ahogy mászni kezdesz fölfelé, egyre inkább úgy gondolod, nem volt bölcs döntés. Ámde innen már nincs visszaút. Nemhiába láttad élőnek a boly oldalát, itt nem a már megszokott apró csípéseket kapod; komoly sérüléseket elszenvedve érsz föl az ikertorony egyikének tetejére. Hopp, egy mély üreg! Óvatosan leereszkedsz. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-56 életerő). Hirtelen ráébredsz, hogy miért van itt ekkora hely: egy óriási test mozdul el a fal mellől. Egy quwarg őrparancsnok!
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Gyógyulsz (+4 életpont). Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 182 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 16 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Hogy pontosabban célozhass, Muo-Tie Nyugalmának technikáját alkalmazod. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Lövedékeiddel perforálod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Ököllel megcsapod a quwarg őrparancsnok jobb vállát. (1 támadással 142 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Transzformálsz! (+14 varázspont.) Ököllel megütöd a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 75 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A quwarg őrparancsnok még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3906 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 717, sebződés: 41, gyógyulás: 62, összesen: +21 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy agytaposás varázslattal készülsz a csatára. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). A csata nem lesz könnyű: célpontod számodra ismeretlen védekező varázslatot rak magára. Távolról méregfelhő III varázslatot lősz a másikra. 192 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Üdvözlésképpen egy sivatagi vihar varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 60 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg széltáncos jobb szárnyát. (6 támadással 97 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg széltáncos testét. (10 támadással 1207 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+82 életerő). Transzformálsz! (+120 varázspont.) Ököllel többször eltalálod a quwarg széltáncos jobb karját. (6 támadással 385 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg széltáncos hártyás szárnyát. (5 támadással 609 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+43 varázspont.) Ököllel gyengén megütöd a quwarg széltáncos jobb lábát. (1 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A quwarg széltáncos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg széltáncos most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 quwarg igazgyöngy (ld. enc.). 19087 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2552, sebződés: 60, gyógyulás: 97, összesen: +37 ÉP}
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 218 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg gigász jobb első lábát. (6 támadással 202 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg gigász testét. (10 támadással 1394 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+69 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a quwarg gigász testét. (7 támadással 531 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Könnyedén félreszökkensz a quwarg gigász csapása elől. Gyilkos marást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 255 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +51 ÉP.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel párszor súrolva eltalálod a quwarg gigász testét. (2 támadással 272 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+55 életerő). Ököllel épp hogy eltalálod a quwarg gigász bal első lábát. (1 támadással 77 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). A quwarg gigász csapása csak a levegőt találja. A quwarg gigász feléd sújt csáprágóival, de mellé! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Messze hajítod a vacak kis tl'urlang vadász trófeát, és kinyersz egy alkalmas quwarg gigász trófeát. 18836 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2694, sebződés: 255, gyógyulás: 132, összesen: -123 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 187 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ében tigris jobb első lábát. (6 támadással 320 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (1 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az ében tigris jobb oldalát. (9 támadással 1264 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+113 életerő). Transzformálsz! (+63 varázspont.) Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az ében tigris bal oldalát. (1 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Karmaival az ében tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében tigris megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1921, sebződés: 1, gyógyulás: 122, összesen: +121 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Egy méregfelhő III varázslattal köszöntöd a másikat. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. A lény megpróbálja félreütni, de elügyetlenkedi. Több lövedéked átfúrja a harcos hárpia jobb lábát. (6 támadással 285 életpontot sebezve.) Borzalmas méretű, vörös bőrű lebegő gomba nő ki előtted a földből. Mérgező spórákból álló, sárga gáz indul feléd. Menekülni szeretnél, de lábad a földbe gyökerezett! Tudomást sem véve a halálos veszélyről, szülőhelyedre, valamilyen jó emlékre koncentrálsz. Ahogy tudatod tovaszáll a békés gondolatok világa felé, úgy foszlik semmivé a szörnyű illúzió. Leküzdötted a tudatodat ért támadást! Most már talán a fegyvereké a szó. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a harcos hárpia szélfútta haját. (8 támadással 1030 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+51 varázspont.) Ököllel párszor keményen megütöd a harcos hárpia szélfútta haját. (5 támadással 336 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Karmaival a harcos hárpia megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 20 madártollat. 12423 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1865, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [234,111] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Ráismersz a lényre. Egy leviathán lárva. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 211 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a leviathán lárva testét. (8 támadással 774 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+38 varázspont.) A leviathán lárva megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Csáprágó csattan csípőd közelében. A pontos találat érdekében beveted a Sashorog kí-tulajdonságot. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a leviathán lárva testét. (7 támadással 666 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+20 varázspont.) A leviathán lárva feléd harap, de sikertelenül. A leviathán lárva csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A leviathán lárva még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> 10 arany, -2 ÉP] 13610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1651, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [233,111] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy elmeszonda került az utadba. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy agytaposás. A szilánk működik (+4 életpont). Alattomos ellenfeled láthatatlan védekező pszivel bohóckodik. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy méregfelhő III. 197 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy tudatrombolás pszit. Szerencsére nem hatott rád. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy pszi ragyogás varázslatot, majd rád küldi. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Egy pszi ragyogás varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az elmeszonda fejét. (6 támadással 260 életpontot sebezve.) A szörny - épp hogy csak egy hangyafuttatónyira - összevonja szemöldökét. Kacagsz a lényen - csak nem valami speciális támadást próbált alkalmazni? Hát, alaposan felsült. Elszántan a másikra rohansz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az elmeszonda testét. (6 támadással 837 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel megütöd az elmeszonda jobb vállát. (1 támadással 146 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Az elmeszonda csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Üdvözlésképpen egy pszi ragyogás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-118 életerő). Az elmeszonda még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11781 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1440, sebződés: 118, gyógyulás: 14, összesen: -104 ÉP}
m 4 7 6 | mozogsz délre, északnyugatra, nyugatra |
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 195 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. A szörny minden bizonnyal lehelni fog, ezért felkészülsz a Kitérés Művészete harcművész képesség alkalmazására. Elrepül 6 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ében tigris testét. (6 támadással 332 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (1 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Félelmetes Haláltáncba kezdesz, elvágva ellenfeled menekülésének útját. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel többször kegyetlenül megütöd az ében tigris bal oldalát. (8 támadással 1124 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+78 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod az ében tigris bal hátsó lábát. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Karmaival az ében tigris megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Az ében tigris állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Az ében tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12358 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1803, sebződés: 1, gyógyulás: 87, összesen: +86 ÉP}
Üdvözlésképpen egy méregfelhő III varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 210 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Megszáll a Muo-Tie féle nyugalom. Elrepül 6 vas dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Ellenfeled ragasztót köp! Még idejében félreszökkensz. Elszántan ellenfeledre támadsz. A kí fantasztikus tánclépéseket ad: Haláltáncba kezdesz. A másodperc törtrészéig koncentrálsz, hogy a Sashoroggal biztos találatot érhess el. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a leviathán lárva ráncos bőrét. (8 támadással 750 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csáprágó csattan csípőd közelében. Ki-energiákat gyűjtve, Sashoroggal próbálkozol. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a leviathán lárva bal vállát. (8 támadással 767 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A leviathán lárva állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Csáprágó csattan csípőd közelében. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (186,106)-> nem kaptál semmit! -2 ÉP] 13610 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1727, sebződés: 2, gyógyulás: 10, összesen: +8 ÉP}
(Továbbmész...) [232,111] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő kettéroppantó nem jelenthet komoly veszélyt. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.
Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 222 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. A szilánk működik (+4 életpont). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Lecsillapítod légzésed, felkészülve Muo-Tie Nyugalmának bevetésére. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kettéroppantó testét. (6 támadással 329 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí mesterfokát jelenti a Haláltánc, amelybe döbbent ellenfeled körül kezdesz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó fejét. (8 támadással 1570 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel súrolod a kettéroppantó fejét. (1 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kettéroppantó mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 bo'adhun aranygömb. 12250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2275, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
(Továbbmész...) [231,111] A fák ritkulnak, az aljnövényzet sűrűsödik - ez már csak bozótos. Egy-két magányos fa töri meg a nehezen járható terep egyhangúságát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Süsü irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kettéroppantó. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő III varázslatot. 161 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. A pontosabb célzás érdekében lenyugtatod érzékeidet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kettéroppantó bal karját. (6 támadással 318 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kettéroppantó irtózatos combját. (8 támadással 1565 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Megelőző ütés! Ököllel meghorzsolod a kettéroppantó fejét. (1 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A kettéroppantó mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12250 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 2196, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
v 198 190 60 | elmormolod a 198. varázslatot |
[190,60] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy barátság szent tüzét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent tölgyfát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy régészeti lelőhelyet. Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Találsz egy bíborcserjét. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Pterois volitans hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
v 163 364 64 | elmormolod a 163. varázslatot |
[364,64] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Hideg borzongás fut rajtad végig, amikor egy nagy, fekete test bukkan fel a közeledben a vízből, de aztán alámerül. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy térkaput. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Találsz egy mocsári penkét. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Egy talriai behemót nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 217 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Gyógyulsz (+4 életpont). Elszántan a másikra rontasz. Ellenfeled nem menekülhet: a kí döbbenetes Haláltáncába kezdesz. Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a talriai behemót mérhetetlen testét. (10 támadással 1388 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Ököllel párszor súrolva eltalálod a talriai behemót testét. (2 támadással 151 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A talriai behemót feléd harap, de sikertelenül. A talriai behemót szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 86 kaját. 15686 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont).
{Csatastatisztika; sebzés: 1756, sebződés: 0, gyógyulás: 10, összesen: +10 ÉP}
Gyorsan felraksz egy agytaposás varázslatot. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeledre méregfelhő III varázslatot lősz. 214 életpontot sebeztél. Ellenfeled rosszul lesz. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy fehérál.roncsolása pszi támadást. 241 életpontot vesztettél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. {Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 241, gyógyulás: 8, összesen: -233 ÉP}
v 181 360 64 | elmormolod a 181. varázslatot |
[360,64] Épületek tűnnek fel. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Qvill városa innét baromi messze fekszik...-Lüke " Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy főutcát. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Vándor, figyelmezz lépteidre, a város az Ördögi Kör védelme alatt áll! " Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál.
be 686 6 | bemész a 686. épületbe |
* 1. BP: | imádkozol |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 73. pszi képességet |
* 4. BP: | használod az 1602. tárgyat |
* 5. BP: | kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat a 821. tárggyal |
* 6. BP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 7. BP: | használod a 697. tárgyat |
* 8. BP: | elmormolod az 1. varázslatot |
QUWARG IGAZGYÖNGY (912. TÁRGY) Ha felmetszed a sivatagok repülő rovarának, egy quwarg széltáncosnak a testét fedő vastag kitinpáncélját, kis szerencsével apró igazgyöngyökhöz juthatsz. A csupán egy centiméter átmérőjű tárgyak még a sötét éjszakában is gyönyörűen csillognak, valószínűleg remekül felhasználhatók lennének valamilyen ékszer készítésekor. |
QUWARG GIGÁSZ (7128. SZÖRNY) Minthogy az ikerbolyok hatalmasabbak minden eddig látott quwarg erődítménynél, úgy a gigász sem véletlenül kapta ezt a nevet: minden más fajtársánál nagyobb, és erősebb. Ha szemtől-szembe kerülsz vele, már csak azt döntheted el, vajon a gigász súlyától agyonnyomva szeretnéd-e bevégezni, avagy a csáprágók harapása által? A gigásztól semmilyen fondorlatos trükkre nem kell számítanod, és a mágia minden formája számára egyaránt sebezhető. Már csak temérdek életerejét kell valami módon elapasztanod, és máris tiéd a győzelem, de kőkemény kitinpáncélja ellen vágófegyverrel nem sok esélyed van. |
Erő: | 119 (166) | Szint: | 53 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 132 cm |
IQ: | 111 (136) | Támadás: | 93 (98) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 111 (133) | Védekezés: | 160 (170) | Menekülés: | 18 % | Életkor: | 44/47 év |
Egészség: | 99 (124) | Életpont: | 980/295 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 114 (136) | Varázspont: | 4570/4251 | Pénz: | 41044 arany | Kép. pont: | 1 |
Tudatpont: | 37/0 | Pszi pont: | 872/264 | Halhatatlanság: | 10 % |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 16/24 | ökölvívás: | 59/30 (+10%) | szúrófegyverek: | 8/6 |
vágófegyverek: | 22/44 | ütőfegyverek: | 7/22 | lőfegyverek: | 9/23 |
dobófegyverek: | 44/0 |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
Szkander vereségeid: 366 győzelmeid: 403 |
A negatív esszencia az öklödre van kenve. |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 71/92 (+1%) | 2. nyomkövetés: | 192/68 (+36%) | 3. mászás: | 41/31 (+5%) |
4. csapdakészítés: | 59/42 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 15/10 | 6. gyógyítás: | 110/13 |
7. titkosírás: | 33/40 (+1%) | 8. felderítés: | 39/26 | 9. szörnyidomítás: | 18/45 |
10. teológia: | 393/91 (+81%) | 11. taumaturgia: | 106/77 (+15%) | 12. versengés: | 22/89 |
13. harcművészetek: | 58/38 | 14. szkanderozás: | 38/80 (+2%) | 15. zene: | 10/25 |
16. szörnyismeret: | 44/79 | 17. pszi: | 59/66 (+6%) | 18. zárnyitás: | 3/17 |
19. vadászat: | 9/95 | 20. vitalitás: | 7/43 | 21. bányászat: | 48/9 |
22. úszás: | 23/34 (+5%) | 23. csapatmunka: | 5/31 |
FEJLESZTÉSI PONTOK | |||
Felhasználatlan fejlesztési pont: 343 | |||
10. vp regeneráció: 1 | 12. halhatatlanság: 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 300 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kötelet (#92) (max. 1 darabot, csak egyszer), kerek követ (#19) (max. 50 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 20 darabot ) |
mászol max. 200 TVP-ért |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16) |
szubreális vámpír (#223), kputtyintó csalán (#247), élőholt mirg (#135), noth szellem (#250), lidércúr (#252), triklem drakolder (#275), lélekorzó (#390), öregedést okozó lények (#9095) (csak egyszer), szintszívó lények (#9097) (csak egyszer), halált okozó lények (#9098) (csak egyszer), csontváz lord (#177) (csak egyszer), kronoelementál (#287) (csak egyszer), Eruol (#378) (csak egyszer) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 16) |
bűbájlidérc (#761), átokmurgattyú (#225), semlegesek (#989) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP) |
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) | dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) |
háló (#186, 24 VP) | tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
éjfattyak végzete (#260, 100 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tűzelem-idézés (#382, 80 VP, 20 TVP) |
földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP) | ||
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) |
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) | óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | a lélek védelme (#57, 32 VP) |
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | puha ütés (#60, 18 VP) |
tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) |
vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
agyburok (#90, 11 VP) | fürgülés (#92, 22 VP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) |
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | élőholt pozdorja (#134, 40 VP) |
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) | földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) |
ongóliant tombolás (#146, 40 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) | becsületjel (#158, 14 VP) |
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) | oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) | áldomás II (#169, 10 VP, 5 TVP) |
planetáris őrdémon (#172, 18 VP) | szopógödöreltörlés (#173, 30 VP, 10 TVP) | szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) |
tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) | gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | agytaposás (#180, 12 VP) |
kényszerport (#183, 8 VP) | esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP) | méregfelhő II (#193, 18 VP) |
megfejtés (#199, 28 VP, 5 TVP) | Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) | kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) |
vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP) | áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) | hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) |
földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) | csapdaészlelés (#222, 12 VP, 5 TVP) | mágia megértése (#226, 0 VP) |
méregfelhő III (#229, 25 VP) | meditáció (#250, 0 VP) | avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) |
hősi babérok (#263, 500 VP, 50 TVP) | bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) | kyorg tudás (#273, 0 VP) |
papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
agybénítás (#114, 10 PP) | pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) |
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) | teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) |
nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) | direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) |
az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) | a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) |
ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) | gyors pihenés (#194, 0 PP) | pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) |
az agy kifacsarása (#197, 14 PP) | agybénítás II (#246, 15 PP) | elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) |
fehérál.roncsolása (#248, 22 PP) | spirituális ext. (#249, 0 PP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +22 vp 30 költség alatt; taumaturgia: +10 vp 20 költség alatt; | ||
A varázslatok tanulására elkölthető: 160 kör eleji VP regeneráció. |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
méregsemlegesítés (#14) | vámpirizáció (#1) | szürkeáll. aktiv (#71) | varázsenergia (#161) |
kí koncentráció (#69) | nagyobb agypajzs (#120) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
hatalomvarázs (#220) | a lélek védelme (#57) | az elme hatalma (#123) | erőpajzs III (#127) |
csupasz izom (#28) | óriáserő (#53) | esszenciavédelem 2 (#188) | tárgyvédelem (#178) |
papi aura (#377) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
15. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
élőholt pozdorja (#134), Tharr haragja (#145), méregfelhő II (#193), méregfelhő III (#229), éjfattyak végzete (#260) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
agytaposás (#180) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
Tharr haragja (#145) | >> | autentikus vámpír (#154) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
puha ütés (#60) | >> | kisebb quwarg isten (#213) | puha ütés (#60) | >> | vark. kardtáncos (#693) | |
méregfelhő II (#193) | >> | több ellenfél elleni harcban (#985) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK |
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK |
pikkelyes ptog (#470) (hátas: 10 lépés/kör; 6 TVP/lépés; +6 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Hallottál a kettéroppantóról? Bárkit ketté tud roppantani - Tharr nagyhatalmú harcos papjait kivéve! Roppants ketté te tizet! (számláló: 3) |
2.) Az éjfattyak a legiszonyatosabb fenyegetést jelentik világunkra. Kezdd az irtásukat egy rd'alv lélektipróval! |
3.) Tharr hívei előtt nincs akadály! Hozd el oltáromhoz a dalebgad kristálykulcsot, és mutasd be! |
HŐSTETTEID |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 3 szabotőr, 8 harcos, 14 királynő, 14 élőholt, 7 vadász, 10 nagymester, 6 parafenomén, 8 rohamosztagos, 1 ősmágus. |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 5. kategóriában a XXVII. olimpián. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) szkanderozás (129) kasztropl. trafó (145) szkanderozás II (161) kaszt.kiteljesedés (166) isteni kapcsolat (168) kasztrop.kitágulás (197) önismeret (236) tolvajfelismerés (243) a butaság ára (273) vallási öntudat (290) kőbőr (299) földmágia (357) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) OK kedvenc táborhely (503) OK tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 168 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 192 TU szükséges.) Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 2884. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
232 | arany (#50) | 5 | kerek kő (#19) | 1 | mocsári penke (#148) | |||
1 | nyílvessző (#108) | 1 | sáfránypor (#211) | 1 | sallank karom (#128) | |||
4 | spiritusz (#170) | 1 | szögletes kő (#17) | 1 | vas dobónyíl (#189) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | bo'adhun aranygömb (#757) | 1 | értépő sarkantyú (#1482) | 6 | halcsont (#390) | |||
78 | kaja (#2) | 35 | madártoll (#112) | 1 | Niagren pálcája (#1101) | |||
1 | quwarg dragnit (#1742) | 1 | quwarg igazgyöngy (#912) | 19 | tükör (#43) |