743. forduló, 745. forduló, Apa Tifusz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2011. okt. 7. 9h:48'
EZ A 783. JÁTÉKHETED, 744. FORDULÓD
784. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1896
SZÁMLA : XXXX

APA TIFUSZ KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [233,10] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 3. szinten/térképen, a 27. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 15 borkonyó bibét (600 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+1 tvp ). Miután kipihented magadat, visszaváltozol eredeti formádra. Az aranytermő erszény 70 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 kristályfolyadékot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+72 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+1986 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+320 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+19 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: elmormolod a 112. varázslatot a 71. varázslatot a 189. varázslatot
Sajnos nincs meg a kellő tapasztalatod még a pszi-gyűjtés használatához. [0 pontot használtál fel, van még 894.]
Fürgén varázsolsz! Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 892.]
Nincs poszogó möszéd! [0 pontot használtál fel, van még 892.]

* 2. KP: elmormolod a 247. varázslatot a 120. varázslatot a 377. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Érzed, ahogy egyre erősebben buzog az Elméd Dominanciája. [-20 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 890.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Iszonyatosan erős mentális pajzs feszül védelmezőn az elméd köré. [-15 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 888.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Aranyszín ragyogás jelenik meg körülötted. [-50 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 886.]

* 3. KP: leveszed/lerakod az 511. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 886.]

* 4. KP: elmormolod a 165. varázslatot a 88. varázslatot a 279. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. Esszenciavédelem vonja be tested. [-35 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 884.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 szopókő). [0 pontot használtál fel, van még 884.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. [-45 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] [2 pontot használtál fel, van még 882.]

* 5. KP: kézbeveszed/felveszed az 560. tárgyat az 1322. tárggyal a 809. tárgyat
Leveszed a mágusköpenyt, majd felöltöd az őselemek köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 882.]
A füledre akasztod a ryuku függőt. [0 pontot használtál fel, van még 882.]
Lecsatolod a játékmesteri palástot, majd magadra öltöd az ősi páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 882.]

* 6. KP: használod az 1253. tárgyat az 1546. tárgyat az 1133. tárgyat
Az orrod alá dugod, és belélegzed a csillezsályalevélből áradó kellemes illataromát. Egy rövid időre teljesen el is bódulsz tőle. (Hatása a kör végéig maradandó: +11 szerencse.) [6 pontot használtál fel, van még 876.]
Teremtesz egy adag varkaudar pálinkát a varázskorsóba, majd felhajtod a mágikusan létrehozott löttyöt. Megborzongsz az alkohol hatásától. (+4 támadás, -8 védekezés - a kör végéig.) [2 pontot használtál fel, van még 874.]
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 853.]

* 7. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 127. varázslatot a 137. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-36 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 851.]
Gyorsvarázsolsz! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 849.]
Beizzik a turbómágia. Felkészülsz a szemmelverésre. [-38 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 847.]

* 8. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 199% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 847.]

* 9. KP: elmormolod a 84. varázslatot
Ez a varázslat csak szabadban alkalmazható. [0 pontot használtál fel, van még 847.]

* 10. KP: elmormolod a 224. varázslatot a 220. varázslatot a 385. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 847.]
Gyorsvarázsolsz! (+2 minden tulajdonságodra.) [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 845.]
Beizzik a turbómágia. Megidéztél egy földelementált, most egy darabig téged fog szolgálni. [-80 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 835.]

vv 109 73 11 elmormolod a 109. varázslatot a 73. varázslatot a 11. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-45 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Öregedtél 1 évet. [2 pontot használtál fel, van még 833.]
Beizzik a turbómágia. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 828.]
Szupersebesen mormolsz. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 826.]

kf 865 1401 kézbeveszed/felveszed a 865. tárgyat az 1401. tárggyal
A nyakadba akasztod a natharion gömböt. [0 pontot használtál fel, van még 826.]
A válladra helyezed a quwarg nyakpántot. [0 pontot használtál fel, van még 826.]

ef 30 512 energia fejlesztése 30
72 varázspont felhasználásával előállítasz 6 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-25 TU.] [175 pontot használtál fel, van még 651.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[234,11] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Egy testzabáló nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy Solisar aurája védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] A mészárlásra kiszemelt áldozat számodra ismeretlen védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégoszlop varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 585 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+1% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: szerencsétlenség varázslatot lő rád. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a testzabáló jobb vállát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (42 életpontot sebezve.) A szörny mérgező gázt lehel! Próbálod visszatartani a lélegzetedet, de csak félig jársz sikerrel. (49 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával jól megszurkálod a testzabáló kígyózó farkát. (7 támadással 414 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+83 életerő). Földelementálod támad. (39 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel valamennyire megsebezgeted a testzabáló kígyózó farkát. (5 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (25 életpontot sebezve.) Egy méregfelhő III varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 92 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? Biethlan lándzsával megdöfködöd a testzabáló fejét. (5 támadással 298 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+60 életerő). Földelementálod támad. (33 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel meghorzsolod a testzabáló testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Ellenfeled méregfelhő III varázslatot lő rád. Semmi hatás! Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a testzabáló, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) Lehet, hogy a csípés mérgező volt? A testzabáló összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12059 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1644, sebződés: 175, gyógyulás: 180, összesen: +5 ÉP}

Felfedeztél egy nekrofunt. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Dred Hornwill irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy szent tölgyfát. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-45 életerő).

(Továbbmész...) [234,12] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy borkonyó cserjét. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy oltárt. Leah híveié. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hmm, csak egy chaktra vadászeb. Ettől nincs semmi félnivalód. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tompítás védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégoszlop. 585 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% tau] Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a chaktra vadászeb bal oldalát. (6 támadással 210 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (44 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (29 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a chaktra vadászeb sárgás bőrét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (59 életpontot sebezve.) A chaktra vadászeb néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 160 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A chaktra vadászeb most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 11659 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1771, sebződés: 203, gyógyulás: 186, összesen: -17 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-46 életerő).

(Továbbmész...) [234,13] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Megforgatod a mászókampót, és felhajítod. Első alkalommal nem, de másodjára stabilan megakad az ablakban. Mászni kezdesz. (Önanalízis: +1% mászás.) Remegsz, ahogy a kötélbe kapaszkodva, a sima márványfalon mászol. Amikor felérsz, gyorsan bemászol az ablakon. Odabent félhomály fogad. Lejáratot nem látsz az alsóbb szintekre, és a szoba berendezése egyetlen asztal. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy nyuhaj karbin!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a nyuhaj karbin bal karját. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (41 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy sötét gnóm!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy számodra ismeretlen védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 4 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sötét gnóm jobb lábát. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (47 életpontot sebezve.) A sötét gnóm összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

A kutatás eredménytelen - nem találsz semmi érdekeset. Leérve a földre, elpakolod a kampót, és továbbindulsz. A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-39 életerő). [52 pontot használtál fel, van még 599.]

m 3 3 4 mozogsz délkeletre, délkeletre, délre
[235,14] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba).

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délre. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-43 életerő).

(Továbbmész...) [236,15] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bosszantó apróság. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem tűz ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy jégoszlop varázslatot dobsz ellenfeledre. 606 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% tau] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy szerencsétlenség. (-40 szerencse a harc időtartamára.) Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a bosszantó apróság jobb vállát. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (63 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a bosszantó apróság egyik lábát. (9 támadással 951 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+191 életerő). Földelementálod támad. (25 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy őselemi savcsapás varázslatot. 190 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megérinted a bosszantó apróság egyik lábát. (1 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod támad. (45 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy Asylux átka varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A varázslat kudarcot vallott. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kemény ollójával a bosszantó apróság végigsebzi a bal combodat és lábszáradat. (2 támadástól 71 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-7 támadás.) A bosszantó apróság karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-12 TVP). Siralmas támadást intéz farkával a bosszantó apróság, épp csak megsuhint. (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Jeges érzés járja át tested (-5 erő forduló végéig). A bosszantó apróság összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 17691 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2158, sebződés: 156, gyógyulás: 218, összesen: +62 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-35 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [236,16] A síkságot ritka erdő váltja fel.

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-30 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 563.]

dd 5 68 56 eldobod az 5. tárgyat a 68. tárgyat az 56. tárgyat
Elhajítasz 1 bunkót. Elhajítasz 1 kék orchideát. Elhajítasz 13 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 563.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[236,17] A terep továbbra is ritka erdő. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy verg elmeszaggató. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. Döbbenten érzékeled, hogy ravasz ellenfeled kifeszít egy láthatatlan védekező pszit. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 547 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agybénítás II pszi hatás. Semmi eredménye! (mivel pszi-acéltorony van rajtad.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a verg elmeszaggató egyik csápját. (6 támadással 233 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a verg elmeszaggató testét. (8 támadással 796 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+160 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 370 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel megkarcolod a verg elmeszaggató ruganyos bőrét. (1 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (51 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Hideg markol a szívedbe (-4 erő forduló végéig). Csápjával megérint a verg elmeszaggató. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Lerázod magadról! A verg elmeszaggató meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 38 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 12685 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2168, sebződés: 90, gyógyulás: 183, összesen: +93 ÉP}

A mozgástól a derit sodronynadrág láncszemei felsértik a lábadat (-38 életerő).

(Továbbmész...) [236,18] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy natharion gólem lehet. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tompítás varázst. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% tau] Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégoszlop varázslat. 583 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a natharion gólem testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (62 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával néhány helyen meghorzsolod a natharion gólem testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+44 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (54 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 331 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel kicsit megsebzed a natharion gólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (71 életpontot sebezve.) A natharion gólem mancsával oldalba lök. (1 támadástól 90 életpontot vesztesz.) Biethlan lándzsával jól megszurkálod a natharion gólem testét. (5 támadással 269 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+54 életerő). Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre őselemi savcsapás varázslatot lősz. 339 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel meghorzsolod a natharion gólem testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (28 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a natharion gólem megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 234 életpontot vesztesz.) A natharion gólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 obszidián kereszt. 12860 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-28 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2049, sebződés: 324, gyógyulás: 120, összesen: -204 ÉP}

Felfedeztél egy nothar cserjét. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).

(Továbbmész...) [236,19] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-33 életerő). [24 pontot használtál fel, van még 539.]

m 3 mozogsz délkeletre
[237,20] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).]

A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 531.]

v 15 43 6 elmormolod a 15. varázslatot
Kántálni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Megidézted a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új tükör. [-42 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+3% teo] [30 pontot használtál fel, van még 501.]

v 198 270 63 elmormolod a 198. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tiltott teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(234,11) testzabáló (#438), nekrofun (#173), 35. jellempróba, oltár, művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393)
(234,12) borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), 49. jellempróba, Leah oltár, chaktra vadászeb (#459)
(234,13) márványtorony (#175), 46. jellempróba, nyuhaj karbin (#110), sötét gnóm (#132)
(235,14) 47. jellempróba
(236,15) bosszantó apróság (#452)
(236,17) verg elmeszaggató (#430)
(236,18) natharion gólem (#428), nothar cserje (#922, belőle készíthető: #923)

[270,63] A sík vidéket bozótos váltja fel. Határvidékre érkeztél. A terület fölött táborozó felhőkből könnyű megállapítani: innen délre húzódnak az árnybirodalom félhomályos vidékei. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy drakolder csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Megszorítod a zsebedben lévő dramoan talizmánt, majd besétálsz a csatamező területére. Úgy néz ki, a varázstárgy tényleg védelmez valamennyire. Kicsit távolabb valamilyen földöntúli tűz ég. Azért itt-ott még megcsillan a nap fénye ilyen-olyan félig ép tárgyakon. Különös mágia szikrázik körülötted. Hihetetlen, de a régen elszabadult energia akkora káoszt okozott, ami még most is érezhető és tapasztalható. Egy gothag döglidérc védelmezi a vadászterületét.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy energiaburok varázslatot. A szilánk működik (+4 életpont). [+3% teo] Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. 284 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a gothag döglidérc jobb oldalát. (6 támadással 230 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biethlan lándzsát ellenfeledre rohansz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával több döféssel felnyársalod a gothag döglidérc jobb karját. (9 támadással 925 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (46 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy őselemi savcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel néhány helyen meghorzsolod a gothag döglidérc testét. (3 támadással 163 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (38 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a gothag döglidérc meglegyinti a bal lábadat. (1 támadástól 27 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) A gothag döglidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. [xirnox szív ládikóba-> (185,60)-> 10 arany, -2 ÉP] 12282 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 1820, sebződés: 74, gyógyulás: 12, összesen: -62 ÉP}

Eltöprengsz azon, vajon hogyan tud egy ilyen helyen egy ilyen szörny életben maradni?!? Egy csontvázra botlasz. Teljesen leolvadt testéről a bőr, a sav még a csontjait is kikezdte. Amikor arrébb gördíted, meglepődsz, miket találsz alatta. A következő kincseket találtad: egy madártoll [madártoll ládikóba-> (185,60)-> 1 arany, -2 ÉP], egy purifikátor háj [purifikátor háj ládikóba-> (185,60)-> 18 arany, -2 ÉP] és 5 arany. Egy ködmágus intéz feléd kihívást.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy agytaposás varázst. Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% teo] A másik mormol valamit: egy agytaposás varázslat! Ellenfeledre jégoszlop varázslatot lősz. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Gyógyulsz (+4 életpont). [+2% tau] Távolról vérbeli borzongás varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 6 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ködmágus fekete csuháját. (6 támadással 109 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (48 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Felkészülsz a spirituális extenzióra. Biethlan lándzsával többször eltalálod a ködmágus fejét. (9 támadással 451 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (43 életpontot sebezve.) Egy őselemi savcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. 318 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus átlátszó alakját. (6 támadással 153 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (43 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 208 életpontot vesztesz.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy ősi sorvasztás. Az agytaposásnak köszönhetően a varázslat kudarcot vallott! Biethlan lándzsával jól megszurkálod a ködmágus testét. (9 támadással 458 életpontot sebezve.) Földelementálod totálisan porba burkolja ellenfeled. (49 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy őselemi savcsapás varázslat. 292 életpontot sebeztél. Bíborarany tőrrel párszor épp hogy megérintgeted a ködmágus jobb oldalát. (6 támadással 155 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (52 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (2 támadástól 203 életpontot vesztesz.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy ősi sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Biethlan lándzsával megdöfködöd a ködmágus bal vállát. (8 támadással 407 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (49 életpontot sebezve.) Bíborarany tőrrel épp hogy megszúrod a ködmágus bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Földelementálod támad. (22 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a ködmágus gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 201 életpontot vesztesz.) Távolról ősi sorvasztás varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt.
Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 éjkristály (ld. enc.). 21224 tapasztalati pontot, és 1 fejlesztési pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 2566, sebződés: 612, gyógyulás: 12, összesen: -600 ÉP}

Felvonod szemöldököd az újabb zaj hallatán. Egy újabb ellenfél! Egy rothadó borzalom jön feléd. Futsz, mint az őrült, átugrálva az akadályokon. Megúsztad! Lihegsz, huhuhu. (Önanalízis: +8% felderítés.)
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Bodobács.


(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+1151 életerő.) (Önanalízis: +30% gyógyítás.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.) A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-45 életerő).
[-100 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+4% tau] [120 pontot használtál fel, van még 381.]

kb 616 859 352 kiveszel a bankból a 616. tárgyat (859 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 8 rémplazmát. Kiveszel a bank széfjéből 1 rasáth orrkarikát. Kiveszel a bank széfjéből 7 mithrilt. [0 pontot használtál fel, van még 381.]

a 43 5271 10 átadod a 43. tárgyat az 5271. kalandozónak (10 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 tükröt Lulu King részére. [5 pontot használtál fel, van még 376.]

aa 500 449 616 átadod az 500. tárgyat a 449. tárgyat a 616. tárgyat
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 manakristályt Lulu King részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 6 kristályfolyadékot Lulu King részére. Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 8 rémplazmát Lulu King részére. [15 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 541 539 584 hulladék: 541 539 584
Hulladék, ezért nem gyűjtesz iknegurint. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mihlanilt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz mópat tetemet. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

a 352 5317 10 átadod a 352. tárgyat az 5317. kalandozónak (10 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 7 mithrilt Majtika részére. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 661 207 862 hulladék: 661 207 862
Hulladékgyűjtés törölve: alligátorbőr. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ovimon-bogyót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vörös zselét. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 863 478 861 hulladék: 863 478 861
Hulladék, ezért nem gyűjtesz yetifogat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz drakolder szemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz energiamembránt. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

hu 859 606 859 hulladék: 859 606 859
Hulladék, ezért nem gyűjtesz rasáth orrkarikát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz vörös zyelt. Hulladékgyűjtés törölve: rasáth orrkarika. [0 pontot használtál fel, van még 356.]

v 181 186 61 elmormolod a 181. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(270,63) gothag döglidérc (#429), ködmágus (#597), drakolder csatamező (#966), Dornodon oltár, 40. jellempróba, művészi porolit (#720)

[186,61] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Fairlight hívei emelték. Látsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.

Van itt egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 2 esthari rubint 100 aranyért.
Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-43 életerő).
[-60 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% tau] [10 pontot használtál fel, van még 346.]

im imádkozol
Mélyen meghajolva lépsz be istened templomába. Röviden megcsodálod a külső terem berendezését, majd tovább sietsz a belső szentély felé. Az oltárra helyezel 3 szent kelyhet, remélve, hogy istened feltölti könnycseppjeivel. Hosszasan imádkozol istenedhez. A szent kehely megtelt! Megérkezik a telepatikus üzenet.
- Gratulálok, ezt jól csináltad! Jutalmat érdemelsz. (+1 max. életerő, +47 max. varázspont.) Jutalmad ezúttal nem egy újabb varázslat: inkább mágikus hatalmadat növelem, ezentúl a fordulód elején +10 varázspontot fogsz regenerálni. [Ezt a nekrofun és egyéb hatások nem növelik.] [VP regenerációból elsajátítható varázslatok (IM <varázslat száma> parancsot kell kiadnod hozzá 50 TVP-ért): a halál csókja (#187) 20 pontért, méregfelhő III (#229) 30 pontért, nekromanta csókja (#230) 30 pontért, pajzszúzás (#251) 10 pontért, istenítélet (#284) 30 pontért, kitartás (#362) 20 pontért, öntözés II (#378) 20 pontért.] A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! 2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess! 3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában! [30 pontot használtál fel, van még 316.]

* 1. BP: alakváltás 13
Rendben, táborozás alatt álcázni fogod magad. [3 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. BP: elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 3. BP: energia fejlesztése 40
Nincs elég TU pontod ennek a parancsnak a végrehajtásához. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

* 4. BP: elmormolod a 238. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod az ősi szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új csalánvirág. [-50 varázspont.] A szilánk működik (+4 életpont). [+2% teo] [10 pontot használtál fel, van még 303.]

* 5. BP: elmormolod a 160. varázslatot
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 kőszem). [0 pontot használtál fel, van még 303.]

* 6. BP: elmormolod a 84. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy aranyfecskét! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van.
(Feltételes támadás:) Egy aranyfecske! Ezt kerested. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Jobb az óvatosság, feldobsz egy pszi-acéltorony pszi védekezést. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégoszlop varázslattal köszöntöd a másikat. 600 életpontot sebeztél. Ellenfeled védettsége csökkent hússzal. A szilánk működik (+4 életpont). [+1% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy az agy kifacsarása pszit. Semmi eredménye! (pszi-acéltorony védett meg.) Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az aranyfecske bal oldalát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Földelementálod szinte kővé dermeszti ellenfeledet végtagjait. (30 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 96 aranyat. (Ez idézett szörny volt, TP sajnos nem jár érte.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-25 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 665, sebződés: 0, gyógyulás: 8, összesen: +8 ÉP}

[-72 varázspont.] Gyógyulsz (+4 életpont). [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 293.]

* 7. BP: kiveszel a bankból a 2. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 293.]

* 8. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 37 víz beledobásával teszteled. Meg is történik a transzformáció, jussod 3 remák szív. [3 pontot használtál fel, van még 290.]

* 9. BP: kézbeveszed/felveszed a 453. tárgyat az 511. tárggyal a 824. tárgyat
Leveszed az őselemek köpenyét, majd felöltöd a mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Kiveszed a füledből a ryuku függőt, majd a füledre akasztod az Eldereth kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 290.]
Lecsatolod az ősi páncélt, majd magadra öltöd a játékmesteri palástot. [0 pontot használtál fel, van még 290.]

* 10. BP: elmormolod a 11. varázslatot a 73. varázslatot a 73. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-28 varázspont.] Morgan szilánkja gyógyít (+4 életpont). [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 288.]
Fürgén varázsolsz! Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 283.]
Beizzik a turbómágia. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Hosszú időt töltesz azzal, hogy egészséges, tápláló étrendet állíts össze magadnak. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön. A derit sodronynadrág láncszemei vágják a lábadat (-47 életerő). [40 pontot használtál fel, van még 238.]

tf 4 38 fejleszted a 4. tulajdonságodat 38 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Fájdalmas nyöszörgés kíséretében konstatálod, hogy a derit sodronynadrág néhány láncszemének húsba mélyedése nyomán vér serkent a lábadból (-38 életerő). [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Csak felmutatod neki a hűségérmedet, s ő egy fejbiccentés kíséretében máris odébb áll. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-11 szerencse). Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-51 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 27, 26.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy szögletes követ fal föl a bazaltelementál. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Apró bokorrá változol, hogy a táborozás alatt észrevétlen maradhass a külvilág számára. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Földelementálod elhagy. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 780 pontot. A következő körben tehát 980 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉJKRISTÁLY (958. TÁRGY)
Már az első pillanatban magával ragad az éjkristály sötétségbe nyúló szépsége. A kúpforma drágakő egyrészt úgy csillog, mint a legfényesebb gyémánt, másrészt viszont olyan sötétség árad belőle, mint amilyen a fülledt nyári hónapok csillagmentes éjjeleinek feketéje. A rég betemetődött és ezáltal a múlt ködébe veszett régésztelepeken kristályok ezreit hozták felszínre a törpék elfeledett ősei. A leghatalmasabb árnytündér mágusok mindig megtalálják a módját, hogy tartsanak maguknál egy-egy darabot - vajon az éjkristályból szivárgó energiaszeletek megoldással szolgálhatnak a rejtélyre, hogy mire is kellhet ez nekik?

KARAKTERLAP

Apa Tifusz, egy rövid aranyhajú, szürke szemű, bajuszos alakváltó férfi vagy. Bőröd színe zöld. Fairlight félisten hatalmú felszentelt főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 744. fordulód.

Erő: 84 (106) Szint: 53 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 83 (117) Támadás: 84 Agresszió: 5 Testsúly: 84 kg
Ügyesség: 83 (107) Védekezés: 156 Menekülés: 30 % Életkor: 50/57 év
Egészség: 83 (111) Életpont: 1497/1199 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 90 (116) Varázspont: 4648/2394 Pénz: 51938 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 43/0 Pszi pont: 955/198 Halhatatlanság: 12 % EFejl: 59
Eddig összesen 9217 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 101313 TP-t kaptál. Jelenleg 42862510 TP-d van. A következő szinthez még 9137490 TP szükséges. Trófeáid: quwarg gigász, triklem drakolder, quwarg b.háborító. A 733. fordulódban 78538 arany került a bankszámládra. 82857 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/5 ökölvívás: 5/31 szúrófegyverek: 54/95 (+5%)
vágófegyverek: 8/66 ütőfegyverek: 3/8 dobófegyverek: 40/39 (+2%)

Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 34/84 2. nyomkövetés: 186/42 (+9%) 3. mászás: 37/61 (+1%)
4. csapdakészítés: 10/14 5. csapdaészlelés: 21/61 6. gyógyítás: 358/82 (+30%)
7. titkosírás: 20/4 8. felderítés: 39/39 (+8%) 9. szörnyidomítás: 5/44
10. teológia: 176/80 (+58%) 11. taumaturgia: 286/17 (+34%) 12. szerencsejáték: 8/86
13. versengés: 29/7 14. zene: 16/26 15. szörnyismeret: 24/43
16. pszi: 85/34 (+11%) 17. zárnyitás: 4/17 18. vadászat: 10/35
19. vitalitás: 5/6 20. bányászat: 56/60 21. úszás: 15/51
22. csapatmunka: 5/97

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 300
7. tulajdonságpont: 2 11. kincskeresés: 4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 300 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz kerek követ (#19) (max. 40 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 13, max: 16)
halálelementál (#279), kputtyintó csalán (#247), aranyfecske (#283), noth szellem (#250), ezerszemű bestia (#288), Rém (#315), Eruol (#378) (csak egyszer), átokosztó (#372) (csak egyszer), zombi mágus (#389) (csak egyszer), éjfattyak (#9096), kísértetvarázsló (#424), rothadó borzalom (#633), nekromanta kóborló (#596)
Barátságosság (aktív: 3, max: 16)
bűbájlidérc (#761), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
tompítás (#40, 8 VP) jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
tűzgolyó (#155, 25 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) háló (#186, 24 VP) tiltott teleport (#198, 100 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) jégoszlop (#231, 24 VP)
minta formázása (#237, 120 VP, 10 TVP) Thargodan illúzió (#242, 50 VP) éjfattyak végzete (#260, 100 VP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) jégvihar (#353, 45 VP) földelem-idézés (#385, 80 VP, 20 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP) alku (#139, 20 VP, 5 TVP)
földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) planetáris őrdémon (#172, 18 VP)
gömbvillám (#176, 20 VP) tárgyvédelem (#178, 14 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
agytaposás (#180, 12 VP) kényszerport (#183, 8 VP) méregfelhő II (#193, 18 VP)
Pörhemór köre (#205, 30 VP, 5 TVP) kisebb kívánság (#208, 300 VP, 30 TVP) vadászat (#209, 40 VP, 5 TVP)
menekülés (#212, 12 VP) fürkésző szemek (#213, 25 VP) aranyeső (#214, 12 VP, 5 TVP)
áldomás III (#217, 15 VP, 5 TVP) armageddon (#218, 100 VP) lidércidézés (#219, 30 VP)
hatalomvarázs (#220, 25 VP, 5 TVP) földrengés (#221, 160 VP, 20 TVP) mágia megértése (#226, 0 VP)
ősi szaporítás (#238, 25 VP, 5 TVP) energiaburok (#239, 15 VP) Solisar aurája (#240, 18 VP)
meditáció (#250, 0 VP) avatár idézése (#253, 300 VP, 20 TVP) ősi gyógyítás (#267, 30 VP, 5 TVP)
bo'adhun gyógyítás (#272, 0 VP) kyorg tudás (#273, 0 VP) papi aura (#377, 50 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
gyors pihenés (#194, 0 PP) pszi-konverzió II (#195, 20 PP, 15 TVP) az agy kifacsarása (#197, 14 PP)
agybénítás II (#246, 15 PP) elme dominanciája (#247, 20 PP, 5 TVP) fehérál.roncsolása (#248, 22 PP)
spirituális ext. (#249, 0 PP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +20 vp 25 költség alatt; taumaturgia: +20 vp 30 költség alatt;
A varázslatok tanulására elkölthető: 210 kör eleji VP regeneráció.

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) feltámadás (#168) Pörhemór köre (#205) (106,27,3)
szürkeáll. aktiv (#71) elme dominanciája (#247) nagyobb agypajzs (#120) papi aura (#377)
esszenciavédelem (#165) jégmágia (#279) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
szemmelverés (#137) hatalomvarázs (#220)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 7, max: 10)
jégoszlop (#231), direkt kontaktus I (#121), jégcsóva (#41), villámcsapás (#50), méregfelhő II (#193), tűzeső (#61), éjfattyak végzete (#260)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), agytaposás (#180), fehér glóbusz (#47), tompítás (#40), pszi-acéltorony (#98), energiaburok (#239), Solisar aurája (#240)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> kőkorszaki szaki (#109) jégoszlop (#231) >> noth szellem (#250)
jégoszlop (#231) >> manaelementál (#290) gömbvillám (#176) >> aranyfecske (#283)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 5, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
elektromos pajzs (#51) >> aranyfecske (#283)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK
bazaltelementál (#204) (málhás: +35 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Az ősi birodalmak vagy a ryuku szigetek legjobb kincseket a pusztában kóborló, legendás szörnyektől szerezheted meg. Végezz tízzel! (számláló: 0)
2.) Látni akarok egy igazi dalebgad kristálykulcsot! Mutasd be oltáromnál, de siess!
3.) Fel kell készülnöd az végső csatára az éjfatty seregek ellenében. Készíttess magadnak valamilyen páncélt Zarknod piramisában!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely a 2. kategóriában a XXII. olimpián.
2007 II. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 516 TU. szükséges még: 0 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 326 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bunkó (#5) 1 csillezsályalevél (#1253) 2 esthari rubin (#748)
1 jégszilánk (#1128) 1 kék orchidea (#68) 1 kerek kő (#19)
5 kristályfolyadék (#449) 13 mákrózsa virág (#56) 2 manakristály (#500)
9 szögletes kő (#17) 1 tükör (#43) 1 tűzbimbó (#623)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
299 arany (#50) 2 csalánvirág (#582) 1 éjkristály (#958)
6 isteni könnycsepp (#260) 3 kaja (#2) 1 obszidián kereszt (#756)
1 ramit kő (#226) 1 rasáth orrkarika (#859) 3 remák szív (#264)
37 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(186,61) bank (#625), kaszinó (#639), ékszerbolt (#654), Fairlight oltár, nekrofun (#173), 36. többszemélyes kaland, aranyfecske (#283)

Üzenet küldése a karakternek